Je tekeningen zijn echt belachelijk mooi zeg! Die haarstructuur.. petje af!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe t zelf niet. Vroeger wel alles, maar nu al even niet meer. Geen idee waarom.
Anywho; update.
[ afbeelding ]
Geslaagde combi!quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 13:49 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
En nog een. Wederom zwart potlood. Combi van gedetailleerd uitwerken en losse pols.
Dat wordt een mooie plaatquote:Op dinsdag 24 september 2019 20:34 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Inmiddels een eind verder.
Heel erg mooi. Op wat voor papier werk jij met kleurpotloden?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:13 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje verder. 3,5 uur werk zit erin.
Dank jequote:Op maandag 21 oktober 2019 16:53 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Heel erg mooi. Op wat voor papier werk jij met kleurpotloden?
Hier ben ik blij mee. Je leest heel veel dat mensen pastelpapier gebruiken, maar de structuur is zo grof en ik vind het niet fijn werken met kleurpotloden. Dan bewaar ik die voor pastel.quote:Op maandag 21 oktober 2019 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je.
Dit is een simpel tekenblok van de Action, maar het papier is gewéldig vind ik.
Ik vind dit echt heel fijn papier. En heel erg betaalbaar. Stevig ook. Niet enorm dik, maar ook niet dat slappe printerpapier.quote:Op maandag 21 oktober 2019 17:11 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Hier ben ik blij mee. Je leest heel veel dat mensen pastelpapier gebruiken, maar de structuur is zo grof en ik vind het niet fijn werken met kleurpotloden. Dan bewaar ik die voor pastel.
Dank jequote:Op zaterdag 23 november 2019 22:06 schreef margaretha_01 het volgende:
Wauw, Samzz! Ik ‘ken’ je vooral van LIF, maar wat kan jij prachtig tekenen, zeg!
Goed bezig, Samzz! Ik hoop ook snel weer wat te kunnen doen, als ik mijn verhuisdozen met tekenspullen kan gaan uitpakkenquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:15 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eind verder met Apache. Close-upje erbij, want goud
.
Dank je welquote:Op zaterdag 7 december 2019 08:11 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Goed bezig, Samzz! Ik hoop ook snel weer wat te kunnen doen, als ik mijn verhuisdozen met tekenspullen kan gaan uitpakken
Wow, echt heel mooi dit! Je wordt steeds beter 😀quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:22 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Roi du Soleil - Zwart potlood van Derwent coloursoft en goudkleur spuitverf, A4 formaat.
Thanksquote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:22 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Wow, echt heel mooi dit! Je wordt steeds beter 😀
Iedereen kan tekenen. Tekenen is vooral kijken, verhoudingen leren, lichtspel leren en oefenen oefenen oefenen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:06 schreef Fernweh het volgende:
Hoi ik zou graag iets willen vragen.![]()
In hoeverre kan iemand leren tekenen? Mijn motoriek is echt erbarmelijk mijn handschrift maakte leraren aan het janken vroeger. Toch zou ik graag ook eens wat tekenen...
Alleen ja ik ben er echt slecht in, maar ik vraag me af is tekenen iets dat je ook kan leren tot een zeker niveau? is er iemand hier die begon als waardeloos maar langzaam beter werd?
Het is niet per se een haflinger, ik had zelf toen ik begon met tekenen een Welsh-type in m'n hoofd, maar I'll take itquote:
Thanks. Het is bladkoperquote:Op donderdag 26 maart 2020 15:03 schreef Muck het volgende:
Mooi gedaan weer!
Wat heb je voor de achtergrond gebuikt? Het ziet er namelijk heel tof uit
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:44 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Red Robin - kleurpotlood met bladkoper op 300 gr. papier.
Die vogeltjes zijn echt mooi! Mooie mix tussen realistisch en gestileerdquote:Op donderdag 2 april 2020 18:28 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
En nog eentje gemaakt. Ik ga een kwartet maken, harten en klaver heb ik nu, schoppen en ruiten komt er nog aan.
Dank je welquote:Op vrijdag 10 april 2020 10:33 schreef Jake_Skywalker het volgende:
[..]
Die vogeltjes zijn echt mooi! Mooie mix tussen realistisch en gestileerd
Het is een Hahnemühle tekenboekje, ik weet niet wat voor type papier erin zit.quote:
Okay. Heeft een mooie structuur.quote:Op woensdag 6 mei 2020 08:43 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Het is een Hahnemühle tekenboekje, ik weet niet wat voor type papier erin zit.
Ik lees dit nu pas dus excuses voor de late reactiequote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedereen kan tekenen. Tekenen is vooral kijken, verhoudingen leren, lichtspel leren en oefenen oefenen oefenen.
De een leert het sneller dan de ander, dat wel. Maar echt, lekker beginnen.
Is niet erg tochquote:Op woensdag 6 mei 2020 09:11 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas dus excuses voor de late reactieMaar hoe/waar/wat? Wat is een goede techniek om mee te beginnen en wat voor materiaal heb je als beginner nodig? Gewoon een potlood en papier? Of toch iets anders?
Zal eens kijken, thanks. Misschien toch maar eens mee beginnen want het lijkt me heel leuk. Mensen van 40+ jammeren altijd tegen mij dat ze te oud zijn om te beginnen met gitaar spelen en dan houd ik altijd een heel pleidooi over het feit dat je nooit te oud bent om zoiets te leren, toch remt iets mij ook om met tekenen te beginnenquote:Op woensdag 6 mei 2020 09:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is niet erg toch.
Ik ben begonnen met grafiet en ben toen andere dingen gaan proberen. Dus beginnen met een grafietpotlood, papier en een gum is prima.
Op youtube staan veel how to filmpjes, misschien heb je daar ook wat aan.
Er is ook gewoon absoluut geen reden te bedenken waarom je op 40+ niet zou kunnen beginnen met tekenenquote:Op woensdag 6 mei 2020 09:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Zal eens kijken, thanks. Misschien toch maar eens mee beginnen want het lijkt me heel leuk. Mensen van 40+ jammeren altijd tegen mij dat ze te oud zijn om te beginnen met gitaar spelen en dan houd ik altijd een heel pleidooi over het feit dat je nooit te oud bent om zoiets te leren, toch remt iets mij ook om met tekenen te beginnen
Heb je het al eens via imgur geprobeerd?quote:Op zondag 17 mei 2020 07:40 schreef Leer2eK het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een idee? Diverse sites geprobeerd zodat ik kon posten maar overal worden mijn foto's uiteindelijk zwart weergegeven of als fout. Snap er niks van..
Zo beter?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:55 schreef Leer2eK het volgende:
Werkt dus ook niet. Ik snap er niks van. Begin te denken dat de fotobestanden niet goed zijn.
Zo via de link dan maar. Geen idee hoelang het blijft staan
[ afbeelding ]
Tekening is nog niet af hoor! (En de resolutie is ook niet al te best blijkt)
Gaaf gedaanquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:55 schreef Leer2eK het volgende:
Werkt dus ook niet. Ik snap er niks van. Begin te denken dat de fotobestanden niet goed zijn.
Zo via de link dan maar. Geen idee hoelang het blijft staan
[ afbeelding ]
Tekening is nog niet af hoor! (En de resolutie is ook niet al te best blijkt)
Jezus! Jij zit niet stil! (of juist wel, net hoe je het wilt zien)quote:Op maandag 22 juni 2020 19:39 schreef Samzz het volgende:
Whehe, ca 100 uur aan tekeningen coming up.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn Horse Lexicon serie, momenteel nog 4 stuks, er komen er nog wat bij. Binnenkort ook als print verkrijgbaar.
Zwart kleurpotlood, zwarte fineliner en bladzilver op 360 gram acrylpapier. Allemaal 26 x 32 cm.
[ afbeelding ]
Donkey doodle - Kleurpotlood op wit papier, standaard handgemaakt van 100 jaar oud eiken. A3 formaat.
Ja, ik ga echt als een speer, hahaquote:Op maandag 22 juni 2020 20:53 schreef Leer2eK het volgende:
[..]
Jezus! Jij zit niet stil! (of juist wel, net hoe je het wilt zien)
Die ezel is ZO mooi!!!
Echt insane.quote:Op maandag 22 juni 2020 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ga echt als een speer, haha.
Dank je wel. Ik ben ook echt heel blij met hoe t ezeltje eruit ziet. Ik denk erover daar ook een paar prints van te laten maken.
Dat kan ik me niet herinnerenquote:Op maandag 22 juni 2020 21:55 schreef Leer2eK het volgende:
[..]
Echt insane.
Kan me volgens mij nog herinneren dat je helemaal onzeker was over je eigen kunnen en kijk wat je nu maakt. Dit is echt heel mooi hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |