wel mooi van die pentekeningen dat je daarmee een serie hebt, staat wel tof als je die bij elkaar ophangt/ neerzet in huisquote:
Ik heb de herten op A5 kaarten af laten drukken als setje van 3. Die zijn te koop. De originelen houd ik zelf.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:57 schreef Saisai het volgende:
[..]
wel mooi van die pentekeningen dat je daarmee een serie hebt, staat wel tof als je die bij elkaar ophangt/ neerzet in huis
ja, superslim! Echt tof!quote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb de herten op A5 kaarten af laten drukken als setje van 3. Die zijn te koop. De originelen houd ik zelf.
Ik wil het zwijntje en de vos ook nog laten afdrukken.
Edit: Nee, ik verkoop niks via Etsy.
SPOILER: Hoort hier niet, maar deze heb ik net afOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:00 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja, superslim! Echt tof!
naja, Etsy wordt ook met de dag stommer.Oh echt? JammerSPOILER: Hoort hier niet, maar deze heb ik net afOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Zou zo geen ander platform weten.
(Gaaf die lamp.)
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:05 schreef Saisai het volgende:
Maar je verkoopt ze wel toch? waar dan?Niet heel actief. Heb een paar keer een adverentie op Facebook geplaatst, maar dat werkt niet echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Heel gaaf! En creatief.)“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik denk dat het sowieso lastig is om zulke dingen te verkopen ondanks dat ze supertof zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet heel actief. Heb een paar keer een adverentie op Facebook geplaatst, maar dat werkt niet echt.
(Heel gaaf! En creatief.)
Ja, denk t ook. Maar ach, drukken was niet duur en t vergaat niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:08 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik denk dat het sowieso lastig is om zulke dingen te verkopen ondanks dat ze supertof zijn.
leuk!quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, denk t ook. Maar ach, drukken was niet duur en t vergaat niet.
Eind van t jaar is er feest hier, wil dan ook een kraampje en zet ze neer.
Dank jequote:Op woensdag 13 februari 2019 09:10 schreef SVW2. het volgende:
De laatste tekening waar je mee bezig bent (Zeeuwse trekpaarden) is nu al schitterend, Samzz. Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Wil nog even kwijt dat ik het lullig vond dat ik me als een debiel heb gedragen in de tijd dat jij mod was van het psychologieforum. Dat zit me soms nog dwars omdat je een goede mod ben geweest en het beste met me voor had.
Thanks! Al is t nu wel weer wat ingekakt, ik moet zo veel werken de laatste tijd dat ik te moe ben om het potlood te pakken. Aankomend weekend hoop ik de Zeeuwen af te ronden.quote:Op woensdag 6 maart 2019 06:23 schreef Leer2eK het volgende:
Wow Samzz!
Je gaat als een malle tekeer. Zou willen dat ik zo veel kon tekenen!
Hele leuke serie trouwens met de fineliners!
Saisai, is dat lampje te koop (op Etsy)?
Ik ben momenteel met 3 tekeningen tegelijk bezig. Als ze (eindelijk) klaar zijn zal ik het resultaat posten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je. Hopelijk heb je weer een beetje zin bij te dragen aan FOK!.[..]
Thanks! Al is t nu wel weer wat ingekakt, ik moet zo veel werken de laatste tijd dat ik te moe ben om het potlood te pakken. Aankomend weekend hoop ik de Zeeuwen af te ronden.
Wauw! Met hoeveel potloden werk je hieraan? En wat voor potloden?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:54 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
En een heul stuk verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |