abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 8 maart 2018 @ 12:32:34 #1
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_177683138


Iedereen weet dat 'ie komt, of je 't nou leuk vind of niet.
Maar nu de vraag wanneer...

Volgens een quasi betrouwbare leaker (volgens 2dope dan he, schobbejakken) zijn de dev kits al verscheept.

Marcus_Sellars twitterde op dinsdag 06-03-2018 om 20:14:25 PS5 dev kits went out early this year to third party developers. reageer retweet
In de trend van 'je kan er maar niet vroeg genoeg bij zijn' hier alvast een PS5 topicje.
Wat wil jij graag zien van deze nieuwe console, en wat totaal niet?
Heb je nieuwtjes over deze nieuwe console, of wil je gewoon lekker schelden omdat je net een PS4 gekocht hebt, alles mag hier *O*

Kusjedoei :*
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_177683154
FIPO!
pi_177683161
Yeah! Heb er zin in, vast beginnen met sparen! :P
pi_177683272
DKUps glazenbol......
Release eind 2019-maart 2020 >:O
Alle PS4 spellen zijn speelbaar op de PS5.
De PS5 is eigenlijk een PS4 Super Pro.
De PS5 is krachtiger dan de Xbox One X.
PS4 spellen kunnen een PS5 Enhanced update krijgen.
De PS5 krijgt exclusieve titels....duhhhhhh.......
The Last of Us 2, Death Stranding en Wild verschijnen op de PS5.
Horizon 2 zal een exclusive zijn voor de PS5.

Redelijk voorspelbaar ;)

[ Bericht 34% gewijzigd door DKUp op 08-03-2018 12:53:17 ]
SOONY
  Moderator donderdag 8 maart 2018 @ 12:41:36 #5
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_177683303
23 februari 2020
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_177685990
teeveepee O-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_177686019
Eerst maar eens kijken of er voldoende goede spellen zijn voordat ik 'm aanschaf...
pi_177686431
PS4 in Switch vorm zou mooi zijn :)
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_177687895
Zullen we deze e3 al wat te zien krijgen?
  donderdag 8 maart 2018 @ 18:51:25 #10
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_177690537
Meh, ik stap later wel in. De PS4 was de eerste drie jaar ook totaal nutteloos.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator vrijdag 9 maart 2018 @ 01:55:23 #11
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_177698384
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 18:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meh, ik stap later wel in. De PS4 was de eerste drie jaar ook totaal nutteloos.
ach jij bent de eerste 30 jaar ook compleet nutteloos geweest..alles heeft zo zn charme
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  vrijdag 9 maart 2018 @ 07:49:57 #12
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_177700010
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 01:55 schreef Jimbo het volgende:

[..]

ach jij bent de eerste 30 jaar ook compleet nutteloos geweest..alles heeft zo zn charme
Nou nou Jimbo, wat onnodig kwetsend zo vlak voor het weekend ;(
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator vrijdag 9 maart 2018 @ 09:35:31 #13
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_177701002
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 07:49 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nou nou Jimbo, wat onnodig kwetsend zo vlak voor het weekend ;(
iemand moet het doen he ;(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_178297843
quote:
Quick Summary of Playstation 5 article:

-Uses AMD's Navi as its base architecture, not specifically using Navi.
-CPU is Zen
-Large amount of devkits have apparently gone out.
-Author suggests 2018 release of PS5 is not out of the question based on the amount of devkits released
-VR "goodies" baked in at the Silicon level (Sony not giving up on PSVR any time soon is what I think).
https://semiaccurate.com/(...)ation-5next-details/
Alleen te lezen als lid voor $1.000,- of $100,-

https://www.resetera.com/(...)summary-in-op.33810/

Ik geloof zelf niet meer in een 2018 release, maar ik wil de mogelijkheid wel even melden ;)
SOONY
pi_178297929
quote:
PS5 And Next Xbox Are "Minimum Of Two Years" Away, Ubisoft Predicts

"As Sony launched PlayStation 4 Pro last year and Microsoft Xbox One X this year, we think we still have a minimum of two years in front of us before something new is coming," Guillemot stated. "But that's our perception, we don't have any confidential information on that front."

Bron een artikel van 8-11-2017: https://www.gamespot.com/(...)way-ub/1100-6454781/
2019 lijkt een stuk realistischer :P
SOONY
pi_178298770
*O* *O* *O* *O*
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  woensdag 4 april 2018 @ 21:00:41 #17
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_178310580
Al die geruchten over de PS5 weerhouden me ervan een Pro te kopen. Maar ik irriteer me ook aan het feit dat mijn tv nu niet optimaal gebruikt wordt zonder 4K console.

Kut Sony.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 5 april 2018 @ 10:12:40 #18
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_178319032
Wat zou een launch titel kunnen zijn ?

Knack 3 :?
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_178319525
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 10:12 schreef Dopekoe het volgende:
Wat zou een launch titel kunnen zijn ?

Knack 3 :?
Waren Days Gone en Death Stranding niet een jaar uitgesteld?
Zou een verklaring kunnen zijn voor dat uitstel.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 5 april 2018 @ 10:40:44 #20
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_178319625
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 10:35 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Waren Days Gone en Death Stranding niet een jaar uitgesteld?
Zou een verklaring kunnen zijn voor dat uitstel.
Death Stranding maakt me niet zoveel uit, maar Days Gone hoop ik toch echt niet dat die naar de evt. PS5 gaat.
Die wil ik gewoon hebben op de PS4, maar ja, mocht het toch onverhoopt zo zijn dan denk ik dat de PS5 er wel gaat komen, mits deze volledig backwards compatible wordt (ook met downloaded games) :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_178319706
Ik ga er gewoon vanuit dat de PS5 backwards compatible gaat zijn.

De enige reden waarom de PS4 dat niet was, is omdat de PS3 een totáál andere architectuur (Cell) had t.o.v. de PS4.

De PS5 gaat hier hoe dan ook in huis komen, maar ik wacht sowieso wel een paar maanden na de launch, want vaak hebben de eerste batches wel wat kinderziektes.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_178319861
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 10:12 schreef Dopekoe het volgende:
Wat zou een launch titel kunnen zijn ?

Knack 3 :?
Ja en COD, FIFA, ports, remasters en misschien Horizon 2. Voor de rest wat normaal ook het geval is.
PS4-spellen zullen beter zijn op de PS5.
SOONY
pi_178321972
Ik denk ook dat veel PS4 games PS5 enhanced worden, zodat er geen noodzaak is voor nog meer remasters. Ook zou het kunnen dat het eerste jaar een transitie periode wordt. Wat betekent dat veel spellen alleen PS5 enhanced zijn, met een paar exclusives die alle nieuwe features van de PS5 gebruiken. En dat later ook third party over gaat om de games exclusief voor de PS4 (en Xbox opvolger) te maken.
pi_178400642
Er gaat een document rond over de mogelijke specs van de PS5 devkit
quote:
CPU : AMD “Zen”, 8 cores
o Single-chip custom processor

• GPU : 14.20 TFLOPS, AMD “Navi” based graphics engine
o AMD new generation graphics system

• Memory : 32 GB GDDR6 technology
o 1T SSD storage
Klinkt te mooi om waar te zijn eigenlijk :+
Ik zet in op fake-news ;)
SOONY
pi_178400736
quote:
10s.gif Op maandag 9 april 2018 07:43 schreef DKUp het volgende:
Er gaat een document rond over de mogelijke specs van de PS5 devkit

[..]

Klinkt te mooi om waar te zijn eigenlijk :+
Ik zet in op fake-news ;)
Ik ben niet zo thuis in de hardware wereld, maar die processor en graphische kaart, waar staan die in het spectrum?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_178400817
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 08:02 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik ben niet zo thuis in de hardware wereld, maar die processor en graphische kaart, waar staan die in het spectrum?
Ik ben hier ook niet zo in thuis :+
In ieder geval een stuk krachtiger dan de PS4 Pro en Xbox One X.
SOONY
pi_178409149
Analist Michael Pachter verwacht de PS5 niet in 2018
quote:
The PlayStation 5 release is very unlikely to happen later this year, according to Wedbush Securities analyst Michael Pachter.

Earlier today, we reported on the very first PlayStation 5 rumors, which implied that Sony’s next-gen console could launch as soon as this year. We already said that this release frame is “extremely unlikely” due to various reasons, and this view appears to be supported by Pachter.

We asked the well-known technology analyst about the possibility of the PS5 releasing this year, and he replied that a release later this year has ”very low probability”. According to Pachter, Sony’s PS4 successor will most likely release in 2020, although a release in 2019 shouldn’t be totally ruled out. “25% [probability] next year and 75% in 2020”, he told us.

Bron: https://wccftech.com/playstation-5-release-2018-unlikely/
SOONY
pi_178409393
2018 zou natuurlijk raar zijn met alle grote releases dit najaar. Denk dat we hem in t najaar van 2019 gaan zien met tlou2, days gone en death stranding.
pi_178409818
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 16:40 schreef Goudenvis het volgende:
2018 zou natuurlijk raar zijn met alle grote releases dit najaar. Denk dat we hem in t najaar van 2019 gaan zien met tlou2, days gone en death stranding.
Ik acht de kans ook nihil :P.
Eind 2019-2020 zal het wel worden.
Days Gone komt wel eerder in 2019 dan The Last of Us Part II. De stijl is redelijk hetzelfde en Days Gone stond in 2017 nog gepland voor 2018.
SOONY
  maandag 9 april 2018 @ 21:11:48 #30
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_178414990
quote:
10s.gif Op maandag 9 april 2018 16:27 schreef DKUp het volgende:
Analist Michael Pachter verwacht de PS5 niet in 2018

[..]

2018 CONFIRMED
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_178427766
quote:
10s.gif Op maandag 9 april 2018 21:11 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

2018 CONFIRMED
SOONY
pi_178436085
quote:
Sources: The PlayStation 5 Is Still A Ways Off

A recent online rumor got people buzzing about a possible 2018 release of PlayStation 5, but that’s probably not going to happen. In fact, from what we’ve heard, the next PlayStation is a ways away—it may not arrive until 2020.

It’s been nearly five years since the PlayStation 4 and Xbox One launched, which has triggered bouts of nervousness and excitement among video game fans who want to know when they’ll have to start hoarding pennies for a new generation of consoles. The PS4 launched seven years after the PS3, the Xbox One eight years after the Xbox 360. It’s not unreasonable to be thinking about the next generation. We don’t have a concrete answer just yet, but we have been asking around, and what we’ve heard is a whole lot of uncertainty.

Over the past month, I’ve spoken to dozens of game developers, across a variety of disciplines and studios, about the next generation of consoles. Of those, two people said they were directly familiar with plans for Sony’s new console. Those two people both told me that the next PlayStation is unlikely to release in 2019, let alone 2018, although they were careful to be clear that these plans are always shifting. “On a multi-year project, a lot can happen to shift schedules both forward and backward,” one person said. “At some point, Sony’s probably looked at every possible date. It’s all about what they think is the best sweet spot in terms of hardware.” A surprise move by Microsoft or another competitor, for example, could trigger a change in plans.

Most of the developers I spoke to, via phone and email and text, said they had not heard anything about plans for a new PlayStation. Even employees at Sony’s first-party studios said they have not yet been briefed on the existence of a PlayStation 5. People across all the disciplines (design, art, engineering, etc.) at major studios working on games scheduled for 2019 and beyond have told me that if there is information about the PS5 at their companies, they haven’t heard about it. (Those people said they haven’t heard about a new Xbox, either.)

In summary: There is information about the PlayStation 5 floating around at both first- and third-party companies, but it’s far more limited than it would be if the console’s release was imminent.

Last week, an article from a website called Semiaccurate alleged that a large number of PlayStation 5 development kits had gone out to game makers. The article also speculated that the console could be out by the end of 2018. This article is behind a paywall—“Pricing is $1,000 for a year’s worth of access”—but ResetEra rounded up some of the details. When I showed those details to one person familiar with Sony’s plans, they laughed. For the PlayStation 5 to be out this fall, they said, it would already be in manufacturing. (And if that was the case, it’d come as a big surprise to a lot of people who are making games for this fall and beyond.)

PlayStation 5 development kits are another question. A development kit is a proprietary piece of hardware that allows game-makers to build and optimize games for a specific console. It usually comes with proprietary software, too, such as a console’s operating system and other “debug” features that allow developers more access to the hardware than they’d have with a retail device. It’s possible to replicate a console’s development environment by using software on a computer, and these days, game engines like Unity and Unreal can facilitate that process, but in order to release games on the PlayStation, developers will ultimately need the tools and licenses provided by devkits. These development kits are especially useful for debugging and preparing for certification, the process that Sony uses to test and approve of new games.

But the term can be misleading. To say that “PS5 devkits” are out in the wild could mean several different things. “Super early devkits are often PCs with the CPU and GPU,” said a source familiar with Sony’s console development, referring to the processor and graphics card of the future machine. Early “development kits” might not resemble a PlayStation at all.

An early devkit “is a literal desktop tower—it doesn’t look like anything,” the source said. “First devkits are almost always that. They might have a custom motherboard or might literally be a PC. You want to get one or two of those out to the lead graphics programmer [of a studio] so they can see what’s possible, start planning what they can do in their game based on that. That’s early devkit stuff.”

As a result, before a new console is released, studios will typically work with multiple versions of development kits. One person who worked in a high role at a major game developer said that their company had received proper PS4 devkits, then code-named Orbis, about a year before the console launched in November 2013. Another person who worked for a major game studio said they were working with PCs dressed up as development kits around 18-24 months before the PS4 came out. The PlayStation 4, unlike its predecessor, was built with PC architecture, allowing more flexibility there.

If these early PS5 devkits are out at game studios now, they are likely extremely well-hidden. With earlier PlayStations, sources said, Sony had worked hard to keep development kits secret, even sometimes asking game studios to lock them in rooms where access was restricted to a select group of people.

Making things more complicated is the existence of Xbox One X and PlayStation 4 Pro, upgraded versions of each respective console that have their own dedicated development kits. These “mid-generation” hardware refreshes suggest that Microsoft and Sony have taken a different approach to the current cycle of consoles, and it’s fair to wonder how they might influence future consoles. Those mid-gen upgraded consoles are still new. The Pro came out in November 2016, while Xbox One X released in November 2017.

What we’re hearing from developers is that most people expect Sony’s next console to be a PlayStation 5, a machine that runs games that won’t run on PS4, but that they don’t expect it for a while. At the Game Developers Conference in San Francisco last month, secondhand rumors I heard also suggested a 2020 release. Word from a few people was that in meetings between Sony and developers, representatives for the publisher had dropped vague hints about that 2020 timeframe. But it’s worth reiterating: When it comes to hardware, anything can change.

Sony did not respond to a request for comment.

Bron: https://kotaku.com/source(...)-ways-off-1825152206
:+
SOONY
  dinsdag 10 april 2018 @ 22:02:38 #33
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_178436890
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 april 2018 21:42 schreef DKUp het volgende:

[..]

:+
Naja, 2019 kan dus prima. Vroeger was het jaar X-2 geruchten, X-1 onthulling, X release.

De laatste tijd steeds vaker geruchten in X-1 en dan onthulling en release in hetzelfde jaar.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator dinsdag 10 april 2018 @ 22:05:39 #34
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_178436988
de dev kits zijn er iig al *O*

op naar de PS5!
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_178437134
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 april 2018 22:02 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Naja, 2019 kan dus prima. Vroeger was het jaar X-2 geruchten, X-1 onthulling, X release.

De laatste tijd steeds vaker geruchten in X-1 en dan onthulling en release in hetzelfde jaar.
:Y
SOONY
pi_178449337
PS5 Leak Looks Totally Fake, But You Be the Judge

Bron: https://www.psu.com/news/(...)ut-you-be-the-judge/

[ Bericht 40% gewijzigd door DKUp op 11-04-2018 15:35:45 ]
SOONY
  woensdag 11 april 2018 @ 16:11:12 #37
434469 corpsegrinder
Rood tot de laatste dag
pi_178450127
quote:
10s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:30 schreef DKUp het volgende:
PS5 Leak Looks Totally Fake, But You Be the Judge
[ afbeelding ]
Bron: https://www.psu.com/news/(...)ut-you-be-the-judge/
hmm octa core.. meh dat is te weinig vooruitgang voor een nieuwe console. voor de rest helemaal debunked door het BC update verhaal... dan kunnen ze geen geld meer maken door een remaster te brengen :')
they have money for war but can't feed the poor.
pi_178450219
ik verwacht wel een 2018 release, al is het alleen maar om te zorgen dat Nintendo niet nóg meer marktaandeel afsnoept. De enige manier waarop sony en Microsoft dat weten tegen te houden is betere graphics zodat de games die gemaakt worden niet meer op de switch geport kunnen worden.
pi_178466378
Volgens de reviews is God of War een extreem goede game.
  donderdag 12 april 2018 @ 11:43:49 #41
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178466443
Wat een klets man, dit ding komt pas in 2020 uit, zoals ik al jaren zeg
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_178466519
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 11:40 schreef Bananenpap het volgende:
Volgens de reviews is God of War een extreem goede game.
Dat klopt, maar daar heeft de toekomstige PS5 nu weinig mee te maken ;)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_178466566
Oh lol. :')
pi_178466752
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 11:50 schreef Bananenpap het volgende:
Oh lol. :')
Zal waarschijnlijk wel beter draaien op de PS5 :+
SOONY
pi_178486076
quote:
PS5: Architecture, price, BC, launch window, etc.

-Sony's technical roadmap wasn't completely ready when they talked to the devs about the PS5 but the technical basis is clear: 4K/60fps
-Sony told devs to go crazy with visual fidelity and AI, as the console will be powerful enough to handle it
-Games are actively being developed for the PS5 launch
-Unreal Engine is being ported/optimized for the PS5
-Don't expect a 'stratospheric leap' - PS5 is the continuation of what's been done before: more visual comfort but not a game-changing revolution - However, this will have advantages as to backwards compatibility or price
-Launch window: Games currently being developed for the PS5 have been given an 18-month goal (for development time), which means late 2019-early 2020
-Final dev kits arent being shared with developers yet, at least not third-party devs
-They're working on powerful PCs with specs roughly equivalent to the PS5
-Projects like (the PS5) can evolve quickly in one way or another (they can be accelerated or delayed) depending on various factors - competition, market, price evolution, etc, but don't expect a 2018 launch/announcement anymore
-2020 release expected but it isn't set in stone - could be 2019. Chièze expects Christmas 2019/1st half of 2020
-Consoles usually come out around the holiday period but he reminds us the Switch and the PS2 came out in March
-Reminds us Sony's been working on patents related to backwards compatibility, recently
-Devs told Chièze the PS5 will have BC, they're 100% confident about that
-PS5 architecture won't be radically different from PS4 - backwards compatibility will be much easier to implement as a result, no longer on a game-by-game basis
-VR is at the core of the PS5/Sony doesn't want to abandon VR. New controllers (with integrated analog sticks). New PS VR in the works to take advantage of the PS5's capabilities
-Anything is possible regarding an announcement date. Depends on the competition. Chièze's personal opinion: Not at this E3 (2018 is the year when they want to push PS4 Pro and PS VR) 2018 will be the last big holiday season for PS4. 2019 is when we'll start being teased about what's next.
-Sony is adopting a three-year cycle: 2013 -> PS4, 2016 -> PS4 Pro, 2019 -> PS5 - The PS5 might not come out in 2019 per se, but Chièze expects Sony to start communicating/teasing about it in 2019.
-Chièze expects Sony to keep the €399 price (same as PS4 then PS4 Pro). Consumers are used to that price, would be logical
-Chièze expects high-profile titles (e.g. Death Stranding, The Last of Us Part 2) to have a release cycle similar to what Nintendo did with Wii U/Switch: normal release (on PS4/PS4 Pro) then 'optimized' release on PS5. Thinks they're late-generation titles so they can't not have a PS4/PS4 Pro release (they were advertised as such)

Gevonden op Resetera:
https://www.resetera.com/threads/julien-chièze-ex-gameblog-s-info-on-the-ps5-architecture-price-bc-launch-window-etc.35891/

Officiële bron in het Frans:
Dit klinkt in ieder geval een stuk realistischer.

Alleen 4K/60FPS voor een €400,- console klinkt weer ontzettend onrealistisch :P

Wat mij betreft mogen ze kiezen voor een €450,- of €500,- console en dan hebben ze meteen een "powerhouse" (voor console begrippen)vin 2019 of 2020.

[ Bericht 1% gewijzigd door DKUp op 13-04-2018 11:10:24 ]
SOONY
  Moderator vrijdag 13 april 2018 @ 10:45:48 #46
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_178486236
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 april 2018 10:39 schreef DKUp het volgende:

[..]

Dit klinkt in ieder geval een stuk realistischer.

Alleen 4K/60FPS voor een €400,- console klinkt weer ontzettend onrealistisch :P

Wat mij betreft mogen ze besluiten om de console €450,- of €500,- te maken en meteen meer een powerhouse te hebben in 2019 of 2020.
ach weer 500 lappen in 2020..prima, dat is een probleem voor 2020 jimbo, niet voor nu
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_178547887
Kom maar gewoon met een krachtige PS5 voor €499,- :{w
Een console van €399,- is binnen een paar weer net niet :Y)
SOONY
  Moderator donderdag 26 april 2018 @ 19:40:36 #49
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_178758419
huehue DKup kan hier niet posten :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zaterdag 28 april 2018 @ 11:41:44 #50
47102 Elvi
miemkwien
pi_178788067
Ik heb nog niet eens een PS4 :@
pi_178790839
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 19:40 schreef Jimbo het volgende:
huehue DKup kan hier niet posten :')
-O-
SOONY
pi_178790863
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 april 2018 11:41 schreef Elvi het volgende:
Ik heb nog niet eens een PS4 :@
Schaam je. Hup hup ga gauw een God of War bundel halen :(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator zaterdag 28 april 2018 @ 14:43:03 #53
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_178791006
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 april 2018 11:41 schreef Elvi het volgende:
Ik heb nog niet eens een PS4 :@
kan je mooi instromen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_178791007
Of wacht op God of War Remastered :+
SOONY
pi_178793510
quote:
PS5 Progress May Be Boosted With Top News From Chip Manufacturer

Seems like full production of the PS5 might not be too far away. The Taiwan Semiconductor Manufacturing Company has started high volume production of chips using the 7nm process technology.

These chips adopt the 7nm (CLN7FF) process technology which is likely going to power the PS5. The fact that these chips are now being created in ‘high volume’ suggests that they’ve got big buyer ready to snap them up!

PS5 Development Gets a Boost
There’s further clues that these are the chips being used for PS5. In a financial conference call, President of TMCS C. C. Wei mentions “gaming”:

“More than 50 products tape-outs has been planned by end of this year from applications across mobile, server CPU, network processor, gaming, GPU, PGA, cryptocurrency, automotive and AI. Our 7nm is already in volume production.”

It’s likely that Sony will use the next iteration of the AMD Accelerated Processing Unit (APU) that is currently in the PS4. This may well be AMD’s next generation of graphics chips called Navi, and it’s rumoured that the PS4 CPU will be powered by AMD’s Zen 2.

Both AMD’s next-gen CPU and GPU need these 7nm chips. Once they land, it’s all systems go for PS5. And with chip production now ramping up to high volume, it seems that the job of putting the parts of the PS5 together ready for release is not too far away.

The PS5 specs were allegedly leaked earlier this month, and it’s rumored that development kits are now in the hands of the PS4 game makers.Other rumors suggest that PS5 may be backwards compatible with PS4 games, and a release date will be no sooner than 2020.

Bron: https://www.psu.com/news/(...)m-chip-manufacturer/
Nu wel :P
SOONY
  maandag 30 april 2018 @ 14:12:09 #56
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_178834672
Mensen die serieus binnen nu en een half jaar een ps5 verwachten :')

Ik denk zelf of eind 2019 of ergens in 2020.

En ik hoop bij god dat het geen ps4 pro 1,5 is qua hardware.
Maarja. Grafische kaarten zijn door de bitcoin miners ook afschuwelijk duur geworden.
Anders mag van mij de nieuwe ps5 wel 700 euro kosten. Altijd maar die laffe hardware erin.

-edit-
Backwards compability erin? Denken jullie dat echt? Als ik al zie hoeveel faalhazen in het ps4 topic het ene na de andere remaster kopen; dan gaan ze echt niet zomaar “gratis” die backwards compability erin stoppen. Verdienen ze veel te veel mee.
pi_178834718
700 euro vind ik wat te gek worden
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_178835461
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 14:14 schreef FlippingCoin het volgende:
700 euro vind ik wat te gek worden
Niet alleen jij ;) denk dat heel weinig mensen dat ding gaan kopen voor dat geld.
pi_178835650
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 14:14 schreef FlippingCoin het volgende:
700 euro vind ik wat te gek worden
Na het €/$599,- drama :D _O-
Gewoon €399-499,- eind 2019 of ergens in 2020.
SOONY
pi_178836296
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 14:12 schreef RickoKun het volgende:


-edit-
Backwards compability erin? Denken jullie dat echt? Als ik al zie hoeveel faalhazen in het ps4 topic het ene na de andere remaster kopen; dan gaan ze echt niet zomaar “gratis” die backwards compability erin stoppen. Verdienen ze veel te veel mee.
Sony gaat echt niet zo ver achter blijven tov Microsoft op dat gebied. Kan ze op lang termijn veel meer geld kosten dan die paar remasters.

De ps5 gaat zeker BC worden.
  Moderator maandag 30 april 2018 @ 15:39:44 #61
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_178837163
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 14:14 schreef FlippingCoin het volgende:
700 euro vind ik wat te gek worden
Ahjoh het is maar geld.. ( :') )

Kostte de ps2/3 in het begin ook niet 1000eur + ofzo ? :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_178837426
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 15:39 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Ahjoh het is maar geld.. ( :') )

Kostte de ps2/3 in het begin ook niet 1000eur + ofzo ? :')
Geen idee ik heb mijn ps4 voor 250 gekocht van een studiegeboot dat vind ik leukere prijzen. :@
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_178837457
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 15:06 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Sony gaat echt niet zo ver achter blijven tov Microsoft op dat gebied. Kan ze op lang termijn veel meer geld kosten dan die paar remasters.

De ps5 gaat zeker BC worden.
Voor mij een goede reden om nog lekker lang te wachten met de PS5 als die niet BC is.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_178837509
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 14:45 schreef DKUp het volgende:

[..]

Na het €/$599,- drama :D _O-
Gewoon €399-499,- eind 2019 of ergens in 2020.
Wat was dat drama dan? :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_178837532
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 15:52 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Wat was dat drama dan? :o
PS3 launch
SOONY
pi_178837606
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 15:52 schreef DKUp het volgende:

[..]

PS3 launch
Ah oké die generatie heb ik helemaal overgeslagen. :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179355839
quote:
PlayStation 5 pas in 2021 in de schappen

PlayStation fans moeten nog een paar jaar wachten op de PlayStation 5: Sony meldt dat ze nog minimaal drie jaar nodig hebben voordat de opvolger van de PlayStation 4 in de schappen ligt. Dat vertelt Sony-topman Tsuyoshi Kodera aan The Wall Street Journal.

De nieuwe PlayStation 5 zal op zijn vroegst in 2021 uitgebracht worden. Kodera: ,,We gaan ons de komende drie jaar voorbereiden op de volgende stap."

Volgens hem gaat Sony de komende jaren 'kruipen, zodat het bedrijf in de toekomst hoog kan gaan springen'.

Kwartaalcijfers
Sony presenteerde eind april kwartaalcijfers, waaruit bleek dat er een miljoen PlayStation 4-consoles minder werden verkocht dan in hetzelfde kwartaal een jaar geleden. Het aantal verkochte spelcomputers was gedaald naar 19 miljoen en het techbedrijf verwacht dat deze trend doorzet. In totaal zijn er meer dan 76 miljoen PlayStation 4-consoles verkocht.

De PlayStation 4 werd in 2013 voor het eerst uitgebracht, wat betekent dat console minimaal acht jaar in de schappen zal liggen. Er waren geruchten dat de PlayStation 5 er al binnen aan jaar aan zou komen. Dit bericht werd echter al snel weerlegd door Sony.

Bron: https://www.ad.nl/digitaa(...)e-schappen~a44521b8/
SOONY
pi_179356133
Op zijn vroegst pas ook nog. :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179356147
Nou ja, wel afgestudeerd dan, speelt de prijs iets minder een rol. :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 13 juni 2018 @ 15:23:06 #70
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_179764622
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 18:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meh, ik stap later wel in. De PS4 was de eerste drie jaar ook totaal nutteloos.
Ik koop 'm welw eer voor FF XVI ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 13 juni 2018 @ 15:24:37 #71
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_179764655
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 14:12 schreef RickoKun het volgende:

-edit-
Backwards compability erin? Denken jullie dat echt? Als ik al zie hoeveel faalhazen in het ps4 topic het ene na de andere remaster kopen; dan gaan ze echt niet zomaar “gratis” die backwards compability erin stoppen. Verdienen ze veel te veel mee.
Dit. Die luie remasters leveren extra geld op. Waarom zouden ze in godsnaam backward compatible er in stoppen? Dat hadden de 3 en de 4 ook niet, zal de 5 ook niet krijgen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_179768317
Ik durf een wedje te leggen dat het er in komt.
pi_179768339
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 15:24 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dit. Die luie remasters leveren extra geld op. Waarom zouden ze in godsnaam backward compatible er in stoppen? Dat hadden de 3 en de 4 ook niet, zal de 5 ook niet krijgen.
Er zit wel BC in de eerste generatie ps3’s.
pi_179768390
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 15:24 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dit. Die luie remasters leveren extra geld op. Waarom zouden ze in godsnaam backward compatible er in stoppen? Dat hadden de 3 en de 4 ook niet, zal de 5 ook niet krijgen.
Een verschil is het feit dat Sony nu baat heeft bij het behouden van het ecosysteem.

Je hebt het tijdens de overgang naar deze generatie gezien: hele volksstammen zijn overgestapt vanaf de Xbox 360 naar Sony. Als je alle accounts weer op 0 laat beginnen, zonder aangekochte games, dlc e.d. loopt Sony het risico dat er mensen andersom de overstap maken richting Microsoft.

Dat is een scenario waar je rekening mee moet houden.
Ja hup!
  Moderator woensdag 27 juni 2018 @ 19:00:38 #75
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_180085513
ps5 *O*
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_180085642
“It’s coming....”
SOONY
pi_180085673
2019-2021
SOONY
  woensdag 27 juni 2018 @ 19:09:33 #78
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_180085686
Hopelijk dat die ps5 verdomme niet zo’n klein homo stapje vooruit is zoals de ps pro is.

Ik wil er desnoods 200 euro extra voor inleggen voor fatsoenlijke hardware.
  woensdag 27 juni 2018 @ 19:14:33 #79
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_180085799
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 14:45 schreef DKUp het volgende:

[..]

Na het €/$599,- drama :D _O-
Gewoon €399-499,- eind 2019 of ergens in 2020.
Dan ook niet huilen dat niets het doet op 60 fps :')
pi_180086043
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 19:14 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Dan ook niet huilen dat niets het doet op 60 fps :')
Nooit over 60fps gejankt :7
SOONY
  woensdag 27 juni 2018 @ 19:28:54 #81
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_180086189
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 19:23 schreef DKUp het volgende:

[..]

Nooit over 60fps gejankt :7
Okay babygirl, maar meer die anderen die dat wel doen, de vuige lutsers :(
  woensdag 27 juni 2018 @ 19:34:47 #82
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_180086330
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 19:23 schreef DKUp het volgende:

[..]

Nooit over 60fps gejankt :7
Als cod ineens 30fps zou zijn wel :D
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_180086442
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 19:34 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Als cod ineens 30fps zou zijn wel :D
Vooral Battlefield eigenlijk :+
SOONY
  maandag 27 augustus 2018 @ 19:59:02 #85
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_181503826
:D !

Dit wordt m'n eerste PS5 game!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games maandag 27 augustus 2018 @ 19:59:06 #86
181272 crew  Noppie2000
pi_181503828
quote:
Die komt natuurlijk gewoon naar PS4 ook, maar een PS5 crossgen port moet haast wel :+
pi_181504059
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 19:59 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Die komt natuurlijk gewoon naar PS4 ook, maar een PS5 crossgen port moet haast wel :+
Ik kies dan wel voor de PS5-versie.
SOONY
  Redactie Games maandag 27 augustus 2018 @ 20:09:26 #88
181272 crew  Noppie2000
pi_181504082
quote:
10s.gif Op maandag 27 augustus 2018 20:08 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik kies dan wel voor de PS5-versie.
Ik ook :@
  maandag 27 augustus 2018 @ 20:18:55 #89
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_181504352
Ik denk dat ik de volgende gen weer ga overstappen naar PC. Al vind ik wel dat er deze gen sublieme exclusives op de PS4 waren!
  maandag 27 augustus 2018 @ 20:25:52 #90
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_181504501
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 20:18 schreef RickoKun het volgende:
Ik denk dat ik de volgende gen weer ga overstappen naar PC. Al vind ik wel dat er deze gen sublieme exclusives op de PS4 waren!
En dan Henk? Niemand wordt gelukkig van gamen op een pc.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_181504518
quote:
14s.gif Op maandag 27 augustus 2018 20:25 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

En dan Henk? Niemand wordt gelukkig van gamen op een pc.
?
Je kunt er ook gewoon een controllertje aanhangen en het spelen op je tv.
Ja hup!
  maandag 27 augustus 2018 @ 20:59:49 #92
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181505401
De launch van de PS5 is voor mij een reden om een 4k TV te kopen :D :D
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator maandag 27 augustus 2018 @ 23:40:38 #93
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_181509523
Goed topic.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator maandag 27 augustus 2018 @ 23:41:45 #94
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_181509541
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 20:18 schreef RickoKun het volgende:
Ik denk dat ik de volgende gen weer ga overstappen naar PC. Al vind ik wel dat er deze gen sublieme exclusives op de PS4 waren!
Eigenlijk niet echt te vergelijk een pc en een console. Bij de een chill je op de bank met je bro's en een biertje. Bij de ander zit je in een stoel met een schwanz in de hand
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_181509958
Volgend jaar (2019) geen nieuwe Assassin’s Creed, dus die titel kunnen we ook wel opschrijven als een PS5-titel.
Benieuwd naar de release datum van de PS5; eind 2019 of eind 2020.
SOONY
  Moderator dinsdag 28 augustus 2018 @ 00:12:10 #96
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_181510003
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 00:07 schreef DKUp het volgende:
Volgend jaar (2019) geen nieuwe Assassin’s Creed, dus die titel kunnen we ook wel opschrijven als een PS5-titel.
Benieuwd of de PS5 eind 2019 of eind 2020 komt.
zou wel ziek zijn, of ze melden hem aan op de PSX, zou opzich wel te 'verwachten' zijn.. of op de E3, maar sony is steeds minder van de E3.. en zou ook wel bizar zijn als ze dan nog een 2019 launch doen.. aanmelden in juli en de release in nov :/
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 00:47:29 #97
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_181510276
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 23:41 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Eigenlijk niet echt te vergelijk een pc en een console. Bij de een chill je op de bank met je bro's en een biertje. Bij de ander zit je in een stoel met een schwanz in de hand
Ehh nee? Ik heb hier de PC naast de TV staan, via HDMI aangesloten en elke game is hier te spelen met meerdere DS4 controllers.... Dus mijn homies zitten gewoon op de bank :D
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:18:06 #98
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_181522557
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 00:47 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ehh nee? Ik heb hier de PC naast de TV staan, via HDMI aangesloten en elke game is hier te spelen met meerdere DS4 controllers.... Dus mijn homies zitten gewoon op de bank :D
Tsja maar niet iedereen heeft de luxe om alleenstaand of nog thuis te wonen.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_181523210
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 00:12 schreef Jimbo het volgende:

[..]

zou wel ziek zijn, of ze melden hem aan op de PSX, zou opzich wel te 'verwachten' zijn.. of op de E3, maar sony is steeds minder van de E3.. en zou ook wel bizar zijn als ze dan nog een 2019 launch doen.. aanmelden in juli en de release in nov :/
De aankondiging van PS5 zal wel begin 2019 of 2020 zijn of later dat jaar uit te komen. Potentiële kerstcadeaus laten ze echt niet schieten :7
SOONY
  Moderator dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:50:41 #100
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_181523741
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 17:37 schreef DKUp het volgende:

[..]

De aankondiging van PS5 zal wel begin 2019 of 2020 zijn of later dat jaar uit te komen. Potentiële kerstcadeaus laten ze echt niet schieten :7
PSX 2018, launch 2019? :~
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_181523844
Neh, die komt pas in 2020 uit.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_181524579
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 17:50 schreef Jimbo het volgende:

[..]

PSX 2018, launch 2019? :~
Aankondigen tijdens PSX is niet echt slim met de cadeaus met kerst een paar weken later ;).
Eind 2019 op zijn vroegst en anders eind 2020.
SOONY
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:20:21 #103
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_181524682
Ik verwacht weer een apart event zoals met de PS4. Daarnaast verwacht ik eigenlijk ook dat Microsoft eerder iets gaat laten zien.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:25:26 #104
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_181524863
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 18:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik verwacht weer een apart event zoals met de PS4. Daarnaast verwacht ik eigenlijk ook dat Microsoft eerder iets gaat laten zien.
huh, ps4 was echt op de E3 toch aangemeld?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:25:43 #105
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_181524874
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 18:16 schreef DKUp het volgende:

[..]

Aankondigen tijdens PSX is niet echt slim met de cadeaus met kerst een paar weken later ;).
Eind 2019 op zijn vroegst en anders eind 2020.
heel eerlijk, i d c... als diablo 4 maar komt O+
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:25:53 #106
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_181524877
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 18:25 schreef Jimbo het volgende:

[..]

huh, ps3 was echt op de E3 toch aangemeld?
Vandaar dat ik PS4 zei.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:26:40 #107
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_181524895
quote:
19s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 18:25 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Vandaar dat ik PS4 zei.
PS4 bedoelde ik ook maar je was mn edit voor ;(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:31:01 #108
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_181525032
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 18:26 schreef Jimbo het volgende:

[..]

PS4 bedoelde ik ook maar je was mn edit voor ;(
Er was een event in februari 2013.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:31:47 #109
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_181525052
quote:
19s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 18:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Er was een event in februari 2013.
ja, mn verjaardag ;( :D
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_181525199
Zullen ze nu wel weer doen in 2019 of 2020.
SOONY
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:52:53 #111
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_181525523
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 18:31 schreef Jimbo het volgende:

[..]

ja, mn verjaardag ;( :D
En carnaval! B:)B
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_181568187
quote:
Klinkt legit, die uitleg :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_181570876
Er staan ook zaken in die doen vermoeden dat crossplay met andere platforms (toch) komt in de PS5.
SOONY
  donderdag 30 augustus 2018 @ 12:40:32 #115
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_181570999
quote:
10s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 12:31 schreef DKUp het volgende:
Er staan ook zaken in die doen vermoeden dat crossplay met andere platforms (toch) komt in de PS5.
Sony zwicht voor de druk.

Ben benieuwd of ze MS ook gaan kopiëren met zo'n abonnement waarbij je de hardware krijgt. Sony zet tegenwoordig redelijk in op PS+ en PSNow en stel je voor dat je voor 35 dollar per maand een PS5 met beide abonnementen krijgt lijkt me dat wel een sterk argument voor een hoop gamers.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games donderdag 30 augustus 2018 @ 12:42:48 #116
181272 crew  Noppie2000
pi_181571042
quote:
7s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
PS+
PS+ is toch al jaren niet veranderd? Behalve dan dat je binnenkort geen Vita spellekes meer krijgt, of vergeet ik features? :@
pi_181571909
quote:
7s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Sony zwicht voor de druk.

Ben benieuwd of ze MS ook gaan kopiëren met zo'n abonnement waarbij je de hardware krijgt. Sony zet tegenwoordig redelijk in op PS+ en PSNow en stel je voor dat je voor 35 dollar per maand een PS5 met beide abonnementen krijgt lijkt me dat wel een sterk argument voor een hoop gamers.
Ik zag een paar maanden geleden al een gerucht dat crossplay misschien wel volgend jaar naar de PS4 zal komen. Ik geloof persoonlijk dat ze het pas de volgende generatie doen.

In Amerika kan dat best gebeuren, hier niet zo snel :P. Van PSNow mogen ze wel een Gamepass maken van alle Sony exclusives en een aantal third party titels. Games streamen is gewoon niks momenteel.
SOONY
  donderdag 30 augustus 2018 @ 14:04:57 #118
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181572968
Is er al iets bekend over de backward compatible op de ps5? Ik zou dat echt top vinden, ga dan meteen ook weer oude games opkopen :)
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Redactie Games donderdag 30 augustus 2018 @ 14:22:07 #119
181272 crew  Noppie2000
pi_181573323
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 14:04 schreef satecl het volgende:
Is er al iets bekend over de backward compatible op de ps5? Ik zou dat echt top vinden, ga dan meteen ook weer oude games opkopen :)
Er is niks bekend over PS5.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 14:23:31 #120
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_181573348
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 14:22 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Er is niks bekend over PS5.
We zijn er redelijk zeker van dat het apparaat PlayStation 5 gaat heten. Dat is meer dan we van de nieuwe Xbox en Nintendo weten. :7
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games donderdag 30 augustus 2018 @ 14:24:42 #121
181272 crew  Noppie2000
pi_181573371
quote:
14s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 14:23 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

We zijn er redelijk zeker van dat het apparaat PlayStation 5 gaat heten. Dat is meer dan we van de nieuwe Xbox en Nintendo weten. :7
Vita 2 :7
  donderdag 30 augustus 2018 @ 14:27:56 #122
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_181573414
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 14:24 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Vita 2 :7
Nah, ik denk niet dat Sony iets draagbaar gaat maken.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games donderdag 30 augustus 2018 @ 14:31:56 #123
181272 crew  Noppie2000
pi_181573483
quote:
11s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 14:27 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nah, ik denk niet dat Sony iets draagbaar gaat maken.
PlayStation Switch _O_

Waarschijnlijk gewoon saaie powerhouse 5 ja ;(
  donderdag 30 augustus 2018 @ 14:39:57 #124
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_181573609
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 14:31 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

PlayStation Switch _O_

Waarschijnlijk gewoon saaie powerhouse 5 ja ;(
En dat is prima. Één normale console van Sony en een speciale van Nintendo. Ideale combinatie.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_181974668
Gerucht: Grote veranderingen voor PlayStation Network voor de PS5.

https://www.trustedreviews.com/news/psn-update-sony-ps5-3582050

Dat mag wel ja :+
SOONY
  woensdag 19 september 2018 @ 10:08:51 #126
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_182000741
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 17:53 schreef StateOfMind het volgende:
Neh, die komt pas in 2020 uit.
Geloven jullie dit echt en dat het niet later dan 2020 uitkomt?
pi_182000807
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 10:08 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Geloven jullie dit echt en dat het niet later dan 2020 uitkomt?
Ik geloof nog eerder in 2019 dan 2021.
SOONY
  woensdag 19 september 2018 @ 10:19:42 #128
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_182000878
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 10:14 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik geloof nog eerder in 2019 dan 2021.
Ik wil graag een playstation aanschaffen, maar als de playstation 5 al in 2019 of begin 2020 uitkomt dan wacht ik liever op dat de playstation 5 uitkomt.

Zouden jullie dit ook mij adviseren om te wachten?

En ik vroeg mij ook af of het uberhaupt mogelijk zou kunnen zijn dat je spellen van de PS4 kunt afspelen op je PS5..
pi_182001091
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 10:19 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Ik wil graag een playstation aanschaffen, maar als de playstation 5 al in 2019 of begin 2020 uitkomt dan wacht ik liever op dat de playstation 5 uitkomt.

Zouden jullie dit ook mij adviseren om te wachten?

En ik vroeg mij ook af of het uberhaupt mogelijk zou kunnen zijn dat je spellen van de PS4 kunt afspelen op je PS5..
Ligt eraan of je meteen een PS5 tijdens de launch koopt. PS5 komt op zijn vroegst eind 2019 uit maar vermoedelijk pas eind 2020.
Ik zou persoonlijk wachten als je tot 2020 kan wachten. Anders gewoon wachten op een goede deal van de PS4.

Volgens de geruchten lijkt de architectuur van de PS5 op die van de PS4 (Pro), dus PS4 spellen kunnen er veel makkelijker op draaien dan PS3 op PS4 (Pro).
Ze zouden dom zijn om het dit keer niet te doen.
SOONY
  woensdag 19 september 2018 @ 10:49:24 #130
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_182001331
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 10:34 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ligt eraan of je meteen een PS5 tijdens de launch koopt. PS5 komt op zijn vroegst eind 2019 uit maar vermoedelijk pas eind 2020.
Ik zou persoonlijk wachten als je tot 2020 kan wachten. Anders gewoon wachten op een goede deal van de PS4.

Volgens de geruchten lijkt de architectuur van de PS5 op die van de PS4 (Pro), dus PS4 spellen kunnen er veel makkelijker op draaien dan PS3 op PS4 (Pro).
Ze zouden dom zijn om het dit keer niet te doen.
Hmm oké, dan zal ik er alles aan moeten doen om mijn broertje over te halen of ik voor zolang hij op school zit ik op zijn ps4 mag. Voor 29 januari moet ik een spel uitspelen om het verhaal te snappen dat op 29 januari uitkomt.
pi_182001601
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 10:49 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Hmm oké, dan zal ik er alles aan moeten doen om mijn broertje over te halen of ik voor zolang hij op school zit ik op zijn ps4 mag. Voor 29 januari moet ik een spel uitspelen om het verhaal te snappen dat op 29 januari uitkomt.
Als die uitkomt in 2019 (met de nadruk op áls) zal dat op zijn vroegst eind 2019 zijn, maar ik verwacht hem eigenlijk pas in de loop van 2020.

Je zou tot die tijd (zeg ergens tussen de anderhalf en 2 jaar) natuurlijk ook zelf een PS4 kunnen kopen. Tweedehands kosten die de kop ook niet meer.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_182001865
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 10:49 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Hmm oké, dan zal ik er alles aan moeten doen om mijn broertje over te halen of ik voor zolang hij op school zit ik op zijn ps4 mag. Voor 29 januari moet ik een spel uitspelen om het verhaal te snappen dat op 29 januari uitkomt.
Dat zal ik eerst proberen, ik zou niet voor twee spellen een console kopen.
SOONY
pi_182004715
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 10:19 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Ik wil graag een playstation aanschaffen, maar als de playstation 5 al in 2019 of begin 2020 uitkomt dan wacht ik liever op dat de playstation 5 uitkomt.

Zouden jullie dit ook mij adviseren om te wachten?

En ik vroeg mij ook af of het uberhaupt mogelijk zou kunnen zijn dat je spellen van de PS4 kunt afspelen op je PS5..
Je kan nu extra goedkoop een tweedehands PS4 kopen. Gamen zelf hoeft nauwelijks iets te kosten. Koop gewoon goedkoop tweedehands games in, kan prima hier op FOK!, en verkoop ze weer als je er klaar mee bent. Als dat niet de nieuwste games zijn dan ben je meestal alleen de verzendkosten kwijt.

En je krijgt natuurlijk elke maand 2 gratis games met PS+

En als de distributie van de PS5 verloopt zoals bij de PS4 dan duurt het tot wel een jaar na release voordat je eindelijk een PS5 in handen hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 19 september 2018 @ 13:31:02 #134
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_182004782
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 13:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Je kan nu extra goedkoop een tweedehands PS4 kopen. Gamen zelf hoeft nauwelijks iets te kosten. Koop gewoon goedkoop tweedehands games in, kan prima hier op FOK!, en verkoop ze weer als je er klaar mee bent. Als dat niet de nieuwste games zijn dan ben je meestal alleen de verzendkosten kwijt.

En je krijgt natuurlijk elke maand 2 gratis games met PS+

En als de distributie van de PS5 verloopt zoals bij de PS4 dan duurt het tot wel een jaar na release voordat je eindelijk een PS5 in handen hebt.
Een tweedehands PS kost toch al gauw 200 euro. Voor iemand die niet werkt is dat toch best wel wat geld.. maar ach. Ik leef maar 1 keer natuurlijk.

Wel goede tip van die tweedehands spellen. Was ik even vergeten.
  woensdag 19 september 2018 @ 13:32:08 #135
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182004806
Ik heb mijn PS4 kaal verkocht voor 175 ekkes duss
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182004840
quote:
2s.gif Op woensdag 19 september 2018 13:31 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Een tweedehands PS kost toch al gauw 200 euro. Voor iemand die niet werkt is dat toch best wel wat geld.. maar ach. Ik leef maar 1 keer natuurlijk.

Wel goede tip van die tweedehands spellen. Was ik even vergeten.
Dat klopt en je krijgt er niet meer dan de helft van terug als je hem weer verkoopt terwijl de PS5 eraan komt. Voor jou is het de vraag of je 200 Euro over hebt om nu te gamen of liever 2 jaar wacht op de PS5.

Die 200 is dan 100 voor de console en 100 voor PS+
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 19 september 2018 @ 14:01:12 #137
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182005438
Je krijgt voor 100 euro geen ps4 hoor
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182007995
Als ik mijn oude PS4 verkoop en een Pro koop. Hoe krijg ik dan al mijn games op de PS Pro?
  woensdag 19 september 2018 @ 16:22:26 #139
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182008213
Opnieuw downloaden?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 19 september 2018 @ 16:22:42 #140
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182008216
Maar waarom zou je een pro kopen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182008404
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 16:07 schreef kreuk050 het volgende:
Als ik mijn oude PS4 verkoop en een Pro koop. Hoe krijg ik dan al mijn games op de PS Pro?
Je kan alles backuppen op een externe hd en dan terug zetten of anders downloaden.
pi_182008414
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 16:22 schreef MMaRsu het volgende:
Maar waarom zou je een pro kopen
Betere performance.
  woensdag 19 september 2018 @ 17:33:13 #143
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182009372
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 16:35 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Betere performance.
het is niet alsof het een 30fps>60fps verschil is neem ik aan
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182010332
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 17:33 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

het is niet alsof het een 30fps>60fps verschil is neem ik aan
Sommige games wel:

https://www.gamesradar.com/ps4-pro-confirmed-games-list/
pi_182015817
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 14:01 schreef MMaRsu het volgende:
Je krijgt voor 100 euro geen ps4 hoor
Duh, 200-100.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_182024107
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 16:22 schreef MMaRsu het volgende:
Maar waarom zou je een pro kopen
Dan heb ik de twee jaar dat er nog is tot ps5 nog een dikke ps4 ;)
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:23:48 #147
480822 life4coding
Mijn echte naam is Marco
pi_182343655
Direct maar kopen zodra die beschikbaar is of niet dan?
Ik ben Marco, ik hou van alles wat met internet te maken heeft.
pi_182353583
Gerucht: PS1, PS2, PS3, PS4 en PS5 games speelbaar op de PS5
https://gearnuke.com/sony(...)ility-for-ps5-rumor/

#breaking
SOONY
pi_182356817
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:23 schreef life4coding het volgende:
Direct maar kopen zodra die beschikbaar is of niet dan?
Bij de PS4 heb ik een jaar voordat die op de markt kwam er 1 gereserveerd en ik moest alsnog maanden na release wachten op mijn PS4.

Ik hoop niet dat het weer zo erg gaat zijn, maar verwacht maar niet dat je de eerste maand na release een winkel binnen kan stappen en met een PS5 weer naar buiten kan.


Als je direct na release een PS5 wil, dan moet je direct nadat het kan de console reserveren, vervolgens heel lang wachten en een hoop geluk hebben.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_182357119
Ps5 komt pas 2021, sommige grote titels zoals cyberpunk 2077 komen nog voor de ps4 uit in 2020.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:16:08 #151
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182357623
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 20:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ps5 komt pas 2021, sommige grote titels zoals cyberpunk 2077 komen nog voor de ps4 uit in 2020.
Het een sluit het ander niet uit. Cyberpunk wordt volgens mij gewoon cross gen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:02:42 #152
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182358499
PS5 hype!

ps5 met diablo 4 en cyberpunk als release titels :~
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_182359562
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 22:02 schreef Jimbo het volgende:
PS5 hype!

ps5 met diablo 4 en cyberpunk als release titels :~
SOONY
  Moderator zaterdag 6 oktober 2018 @ 23:01:07 #154
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182359576
quote:
dat jij dit kent doet mij een soort plaatsvervangende schaamte geven

Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_182359582
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 23:01 schreef Jimbo het volgende:

[..]

dat jij dit kent doet mij een soort plaatsvervangende schaamte geven
Pauw Genot
SOONY
  Moderator zondag 7 oktober 2018 @ 00:25:17 #156
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182361562
quote:
4s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 23:01 schreef DKUp het volgende:

[..]

Pauw Genot
-2
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zondag 7 oktober 2018 @ 00:38:12 #157
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_182361763
Zijn er nog untermenschen die met mij Rocket League willen spelen?
  Moderator zondag 7 oktober 2018 @ 00:44:46 #158
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182361862
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 00:38 schreef RickoKun het volgende:
Zijn er nog untermenschen die met mij Rocket League willen spelen?
lijkt me g ezellig
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator zondag 7 oktober 2018 @ 00:45:57 #159
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182361887
enige nadeel, met mn blauwe ogen , atletische fysiek en blonde lokken ben ik overduidelijk een übermensh zoals ome H ze graag had gezien
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_182418151
Bij Infinity Ward zijn ze opzoek naar nieuwe medewerkers voor een next-gen titel.
Call of Duty 2019 is bijna 100% zeker van Infinity Ward.
https://segmentnext.com/2018/10/09/call-of-duty-2019-cross-gen/
SOONY
  Redactie Games dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:57:11 #161
181272 crew  Noppie2000
pi_182418463
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:38 schreef DKUp het volgende:
Bij Infinity Ward zijn ze opzoek naar nieuwe medewerkers voor een next-gen titel.
Call of Duty 2019 is bijna 100% zeker van Infinity Ward.
https://segmentnext.com/2018/10/09/call-of-duty-2019-cross-gen/
Hoezo? :P Nextgen in 2019 geloof ik nog steeds niet in.

Edit: Oh wacht, ik snap de redenatie :+ Ik blijf bij mijn 2020, maar zou altijd kunnen natuurlijk.

[ Bericht 10% gewijzigd door Noppie2000 op 09-10-2018 20:06:34 ]
pi_182418667
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:57 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Hoezo? :P Nextgen in 2019 geloof ik nog steeds niet in.
2019 kan, in 2020 zijn de nieuwe consoles aan het einde van het jaar zo goed als zeker uit.
Misschien een PlayStation Meeting in de eerste helft van 2019.
SOONY
pi_182532103
PS5 Bingo Genot :B

"Maar de PS4 Pro is pas drie jaar uit :(!"
"Deze generatie was veel te kort :(!"
"Ik ga echt geen Super PS4 Pro kopen!"
"Waarom moet ik vredesnaam meer betalen voor PS5 door backwards compatibility?"
"Leuke launch met alleen maar third-party titels :')"
"Waar is Bloodborne 2?"
"Leuk nog meer indies!"
"Oh kijk remasters en ports!"
"Ik wacht wel op goede exlusieve titels!"
"Leuk maar ik speel voorlopig wel op mijn PS4 (Pro) om mijn backlog weg te werken!"
"Ik wacht wel op een prijsverlaging :{w"
"Ik wacht wel op een PS5 zonder kinderziektes!"
"Ik wacht wel op de PS5 Slim :{w"
"Ik wacht wel op de PS5 Pro :{w"
"Ik koop wel een nieuwe Xbox!"
"De PS5 is helemaal niet krachtig, mijn pc van vijf jaar oud is krachtiger!"
*Knack 3 exclusieve launch game*
"Ze beloofden mij Death Stranding, Final Fantasty VII Remake, The Last of Us Part II en GOT voor de PS4 en niet voor de PS5!"
"Waarom heeft mijn PS4 meer spellen dan de PS5?"
"Ik stap wel over op de Xbox!"
"Godverdomme ik kan geen PS5 krijgen zonder preorder!"
"Ik heb bij tien websites en een aantal winkels een pre-order staan!"
"Waar kan ik PS Plus voor de laagste prijs halen?"
"Welke televisie moet ik kopen om het beste uit mijn PS5 te halen?
"Welke headset raden jullie aan?"
"VR, wat?"
"Dit is niet de opvolger van de PSP en de PS Vita."
*insert drama omdat het allemaal niet eerlijk is*
"De prijs is veel te hoog!"
"De prijs is veel te laag!"
"Door de prijs is de hardware veel te zwak!"
"Er zijn deze generatie veel te weinig goede games uitgekomen ;("
"USB-C :r"
"Maar ik heb een HD Ready-televisie!"
"Maar ik heb een Full HD-televisie!"
"Waarom is niet ieder spel 60fps?"
"4K is oude techniek!"
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:28 schreef Goudenvis het volgende:
- Mijn externe hardware wordt niet ondersteund ;(
- Mijn ps4 doet het nog prima
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:51 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

PS5 has no games!
Mijn snes kan dit ook


[ Bericht 5% gewijzigd door DKUp op 15-10-2018 16:53:36 ]
SOONY
  Redactie Games maandag 15 oktober 2018 @ 16:38:23 #165
181272 crew  Noppie2000
pi_182532160
quote:
10s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:35 schreef DKUp het volgende:
-knip-

Deze allemaal en toch kopen _O_
  Moderator maandag 15 oktober 2018 @ 16:46:41 #166
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_182532292
quote:
10s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:35 schreef DKUp het volgende:
PS5 Bingo Genot :B
"Ik stap wel over op de Xbox!"

Zei niemand ooit. :D
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_182532388
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:46 schreef dud0r het volgende:

[..]

Zei niemand ooit. :D
"Xbox One X is veel beter dan een PS4 Pro :{w"
SOONY
  maandag 15 oktober 2018 @ 16:57:12 #168
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182532494
Qua hardware toch echt wel helaas..
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 15 oktober 2018 @ 17:05:33 #169
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182532677
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:57 schreef MMaRsu het volgende:
Qua hardware toch echt wel helaas..
Post je hier ook?
Heb je al een PS5 dan?!

;)

:*

*;
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182534944
quote:
At PlayStation we are working at the frontiers of immersive experiences for our users. We are looking for an entrepreneurial Product Lead to join our Intelligence Platform Group. As part of this hands-on position you would work across Partners, Product and Engineering and contribute to development and growth of PlayStation Intelligence Platform. You will own the roadmap for next generation PlayStation campaign.

https://www.linkedin.com/(...)erp_job_listing_text
SOONY
pi_182535308
quote:
10s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:35 schreef DKUp het volgende:
PS5 Bingo Genot :B

"Maar de PS4 Pro is pas drie jaar uit :(!"
"Deze generatie was veel te kort :(!"
"Ik ga echt geen Super PS4 Pro kopen!"
"Waarom moet ik vredesnaam meer betalen voor PS5 door backwards compatibility?"
"Leuke launch met alleen maar third-party titels :')"
"Waar is Bloodborne 2?"
"Leuk nog meer indies!"
"Oh kijk remasters en ports!"
"Ik wacht wel op goede exlusieve titels!"
"Leuk maar ik speel voorlopig wel op mijn PS4 (Pro) om mijn backlog weg te werken!"
"Ik wacht wel op een prijsverlaging :{w"
"Ik wacht wel op een PS5 zonder kinderziektes!"
"Ik wacht wel op de PS5 Slim :{w"
"Ik wacht wel op de PS5 Pro :{w"
"Ik koop wel een nieuwe Xbox!"
"De PS5 is helemaal niet krachtig, mijn pc van vijf jaar oud is krachtiger!"
*Knack 3 exclusieve launch game*
"Ze beloofden mij Death Stranding, Final Fantasty VII Remake, The Last of Us Part II en GOT voor de PS4 en niet voor de PS5!"
"Waarom heeft mijn PS4 meer spellen dan de PS5?"
"Ik stap wel over op de Xbox!"
"Godverdomme ik kan geen PS5 krijgen zonder preorder!"
"Ik heb bij tien websites en een aantal winkels een pre-order staan!"
"Waar kan ik PS Plus voor de laagste prijs halen?"
"Welke televisie moet ik kopen om het beste uit mijn PS5 te halen?
"Welke headset raden jullie aan?"
"VR, wat?"
"Dit is niet de opvolger van de PSP en de PS Vita."
*insert drama omdat het allemaal niet eerlijk is*
"De prijs is veel te hoog!"
"De prijs is veel te laag!"
"Door de prijs is de hardware veel te zwak!"
"Er zijn deze generatie veel te weinig goede games uitgekomen ;("
"USB-C :r"
"Maar ik heb een HD Ready-televisie!"
"Maar ik heb een Full HD-televisie!"
"Waarom is niet ieder spel 60fps?"
"4K is oude techniek!"

[..]

[..]

Het is de schuld van de Rabobank :r
Talpa :r

Die missen nog.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_182535472
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 19:10 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Het is de schuld van de Rabobank :r
Talpa :r

Die missen nog.
Die argumenten heb ik in de PS4 reeks nooit gehoord
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_182535501
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 19:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Die argumenten heb ik in de PS4 reeks nooit gehoord
Klopt, en dat komt dus door Talpa en de Rabobank :Y :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_182535539
Sjohn gaf ons Utopia _O_
SOONY
  maandag 15 oktober 2018 @ 19:38:23 #175
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182535881
Sowieso wordt de PS5 een flop als 'ie niet deels portable is zoals de Switch.

:7
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games maandag 15 oktober 2018 @ 19:40:45 #176
181272 crew  Noppie2000
pi_182535916
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 19:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sowieso wordt de PS5 een flop als 'ie niet deels portable is zoals de Switch.

:7
Als dat ding zo loopt te blazen als mijn PS4 komtie er sowieso niet in :@
  Moderator maandag 15 oktober 2018 @ 19:54:27 #177
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_182536211
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 19:40 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Als dat ding zo loopt te blazen als mijn PS4 komtie er sowieso niet in :@
Je houdt niet van een goede blowjob?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator maandag 15 oktober 2018 @ 21:26:06 #178
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182538518
misschien wordt de ps5 console / de ps5 games weer iets waar je op moet blazen om het hem te laten werken O+

Ik mis die tijd
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_182540072
SOONY
pi_182540103
Ik hoop dat de PS5 vooral luider en warmer wordt. Puur genieten als je PS4 (Pro) lijkt op te stijgen.
10/10 en Day One dan natuurlijk :Y)
SOONY
pi_182542266
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 21:26 schreef Jimbo het volgende:
misschien wordt de ps5 console / de ps5 games weer iets waar je op moet blazen om het hem te laten werken O+

Ik mis die tijd
Bij de Atari 2600 en de NES had ik dat _O_
Als ik nu mijn jongere neefjes en nichtjes zou vertellen dat we vroeger moesten blazen als een game niet werkte dan zouden ze me slechts raar aankijken :{
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_182550264
Poll: Wanneer komt de PlayStation 5 uit?
Begin 2019
Eind 2019
Begin 2020
Eind 2020
Begin 2021
Eind 2021
2022 of later
Nooit
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier


Poll: Wat gaat de adviesprijs worden van de PlayStation 5?
Minder dan €350,-
€349-350,-
€399-400,-
€449-450,-
€499-500,-
€549-550,-
€599-600,-
Meer dan €600,-
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier


Poll: Komt er een Playstation 5 Pro uit?
Ja
Nee
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

[ Bericht 18% gewijzigd door DKUp op 16-10-2018 14:12:36 ]
SOONY
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 14:04:10 #183
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182550359
eind 2019
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:55:20 #184
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182553478
Er is vanaf dit ip-adres al gestemd -O-
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator dinsdag 16 oktober 2018 @ 17:06:52 #185
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_182553732
quote:
19s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 16:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is vanaf dit ip-adres al gestemd -O-
Mijn schuld. :6
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:15:58 #186
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182555262
oh nee nu heeft iemand mn ip adres ;(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:16:23 #187
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182555271
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:06 schreef dud0r het volgende:

[..]

Mijn schuld. :6
stiekem woon je in zn kruipkelder he ;( :D
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:37:25 #188
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_182555667
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:16 schreef Jimbo het volgende:

[..]

stiekem woon je in zn kruipkelder he ;( :D
Nee de gewone kelder. Samen met nog wat anderen. Mijn kettingen zitten los genoeg dat ik kan internetten maar anderen hebben dat voordeel niet.
Waar denk je dat Roy z'n avonturen in het keldertje allemaal vandaan komen? :D
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:55:01 #189
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182555985
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:37 schreef dud0r het volgende:

[..]

Nee de gewone kelder. Samen met nog wat anderen. Mijn kettingen zitten los genoeg dat ik kan internetten maar anderen hebben dat voordeel niet.
Waar denk je dat Roy z'n avonturen in het keldertje allemaal vandaan komen? :D
Ik gokte dat de verhalen vanuit nintendo kwamen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator dinsdag 16 oktober 2018 @ 19:05:13 #190
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_182556186
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:55 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Ik gokte dat de verhalen vanuit nintendo kwamen
Dat kan ook nog. Alleen de ekte ekte met een fetisj spelen Nintendo.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator dinsdag 16 oktober 2018 @ 19:05:34 #191
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182556198
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 19:05 schreef dud0r het volgende:

[..]

Dat kan ook nog. Alleen de ekte ekte met een fetisj spelen Nintendo.
en dat in een ps5 topic :~
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator dinsdag 16 oktober 2018 @ 19:07:10 #192
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_182556225
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 19:05 schreef Jimbo het volgende:

[..]

en dat in een ps5 topic :~
Allemaal door onze liefde en angst voor Roy. O+
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator dinsdag 16 oktober 2018 @ 19:15:43 #193
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182556368
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 19:07 schreef dud0r het volgende:

[..]

Allemaal door onze liefde en angst voor Roy. O+
ik weet waar ie werkt :@

sindsdien vermijd ik het uit angst voor een ban
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_183159992

New AAA Title for PS5
SOONY
  Moderator donderdag 15 november 2018 @ 10:30:12 #195
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_183160289
quote:
6s.gif Op donderdag 15 november 2018 10:12 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
New AAA Title for PS5
[ afbeelding ]
quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2018 10:09 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
New AAA Title for PS5
[ afbeelding ]
FF VII ps5 confirmed?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_183160342
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 10:30 schreef Jimbo het volgende:

[..]


[..]

FF VII ps5 confirmed?
Luminous wordt volgens mij niet gebruikt voor FF VII Remake (Unreal Engine 4 geloof ik). Hoewel de kans wel groot is dat FF VII Remake op de PS5 gaat uitkomen en niet of crossgen op de PS4. Klinkt als een FF XVI of XVII.
Edit: Nieuwe IP dus geen Final Fantasy (of ze liegen gewoon >:))
https://www.eurogamer.net(...)asy-15-dlc-cancelled

[ Bericht 12% gewijzigd door DKUp op 15-11-2018 11:17:27 ]
SOONY
  donderdag 15 november 2018 @ 17:09:18 #197
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183166645
Verrassing :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_183200884
Dit gerucht klinkt best wel oké, van de persoon die wist dat er geen PS E3-persconferentie zou zijn.

PlayStation 5 wordt volgens gerucht halverwege volgend jaar aangekondigd, met een grote onthulling op PSX 2019
Bron: https://www.psx-sense.nl/(...)hulling-op-psx-2019/

quote:
PS experience returning, Most devs already have dev kits for ps5 ( Spoiler: It’s a monster), Sony prepping hard for ps5 and one of the reason for no e3 next year because they blew all their load this year and got nothing new to show next year (They want to show new stuff at psx)

Small reveal mid 2019, Big one at psx, Plans might change though

Remember the very first ps4 reveal ? Something like that but hey then again Plans might change

They are almost at 100 million, It already ascendant immortality in Sony’s eyes

Mostly on both but obviously going to be made for the PS5, Most developers already has the dev kit for ps5 and from what I’ve heard EA is testing Anthem on it

Edit : Anthem is a mess on This gen Consoles, Going to get delayed again

Maybe they improved on some aspects that decided to cancel the delay, I’ll confirm the Anthem situation with my source

Edit : Same answer as before it will get delayed, The thing is The Modified Frostbite engine on consoles isn’t performing how they want to, The gameplay you see on live-streams are all modified demos

4K/60 stable and at the same time kinda monster

Tlou 2, Death Stranding, That samurai game and off course the main event

KNACK III BABY jk

Can’t say for sure about Ghost of Tsushima, Death Stranding is still in polishing stage, Sony doesn’t want to make them ps5 exclusives because they advertised them as ps4 games the first times but then again all 3 games has no official release (Publicly) thus no preorder soo the plans might change

Only thing i can tell right now for specs is Ryzen 8 core, Price is 500$

PS VR 2 on the other hand will have no breaker box this time around it’ll be inside the console

No Breaker Box

Has a Camera (DS5 is going to have that too)

New Ps move controllers

They are also testing some gloves to go with the vr

Nope only dev kits are out rn
Bron: https://www.reddit.com/r/(...)e3_next_year/e9rxp68
Geruchten, dus neem het met een flinke korrel zout >:)

[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 17-11-2018 10:14:06 ]
SOONY
  zaterdag 17 november 2018 @ 10:10:25 #199
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183201069
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 november 2018 09:48 schreef DKUp het volgende:
Dit gerucht klinkt best wel oké, van de persoon die wist dat er geen PS E3-persconferentie zou zijn.

PlayStation 5 wordt volgens gerucht halverwege volgend jaar aangekondigd, met een grote onthulling op PSX 2019
Bron: https://www.psx-sense.nl/(...)hulling-op-psx-2019/

[..]

i
Geruchten, dus neem het met een flinke korrel zout >:)
Krachtigste console ooit op release _O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games zaterdag 17 november 2018 @ 10:15:07 #200
181272 crew  Noppie2000
pi_183201108
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 november 2018 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Krachtigste console ooit op release _O_
Dat mag ook wel, anders kunnen ze wel inpakken :P
  zaterdag 17 november 2018 @ 10:22:53 #201
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183201185
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 10:15 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Dat mag ook wel, anders kunnen ze wel inpakken :P
Naja, voor ons allemaal hoop ik eigenlijk dat Microsoft iets geks doet en eerder een nieuwe console op de markt zet die ook krachtiger is. Dat houdt ze scherp. Sony was na de PS2 ook te arrogant en toen zakten ze als een kaartenhuis in elkaar in de begintijd van de PS3.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_183830071
PS4 nieuwe Holiday Theme

S in Holidays lijkt op een S.

S in PlayStation lijkt op een 5.
Ook de vijfde verjaardag van de PS4.

MysticDistance twitterde op woensdag 19-12-2018 om 07:55:01 Many Japanese sites are speculating that the PS5 will be revealed by next year. reageer retweet
MysticDistance twitterde op woensdag 19-12-2018 om 07:54:39 Comments from Atlus and Idea Factory make it seem like the PS5 will be announced in 2019. reageer retweet
MysticDistance twitterde op woensdag 19-12-2018 om 08:01:42 Atsushi Inaba (PlatinumGames): "2019 will be an intense year. We'll be walking into unexplored territory." reageer retweet
MysticDistance twitterde op woensdag 19-12-2018 om 07:48:45 Kazuhisa Wada (ATLUS P-STUDIO): "Depending on movements made in 2019, the next five years thereafter will change." reageer retweet


[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 19-12-2018 16:10:26 ]
SOONY
  woensdag 19 december 2018 @ 20:56:58 #203
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183839720
5PANNUUUUND!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184178756
Gerucht van een user van RestEra:
quote:
Original plan was Nov 19, pushed back to Spring 2020 earliest to ensure adequate launch window titles available.

Launch window in 2020 is still wide open due to unexpected PS4 sales performance, 2019 sales will have a greater bearing on timing than Sony thought even 6 months ago.

Comment to dev from another with a confirmed PS5 project was ‘You will have time to meet launch window timeframe’. Given that’s usually considered to be launch date +6 months that’s a window of Q4/20 through Q1/21.

PS5 dev environment (not physical hardware, software simulation) is ‘out there’ for devs with confirmed PS5 projects.

No BS, not seeking ‘insider’ fame, just felt the convo highlighted an interesting point about timing.

Other stuff - DS & TLOU are on track for this year IMO.
SOONY
  donderdag 3 januari 2019 @ 12:59:39 #205
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184178849
Klopt. Alle nerds die de afgelopen maanden een Pro hebben gekocht zijn hier schuldig aan.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games donderdag 3 januari 2019 @ 13:09:08 #206
181272 crew  Noppie2000
pi_184179019
Toen ik zei 2020 kreeg ik niet mijn eigen post hier ;(
  donderdag 3 januari 2019 @ 13:16:12 #207
194233 Friday12
Originele kloon
pi_184179162
2020 zou ik prima vinden :Y maar TLoU dit jaar want het wachten duurt lang.
pi_184179339
Sony gaat gewoon nauwelijks nieuwe games aankondigen door dit gezeik.....
SOONY
  Redactie Games donderdag 3 januari 2019 @ 22:16:52 #209
181272 crew  Noppie2000
pi_184190610
quote:
10s.gif Op donderdag 3 januari 2019 13:25 schreef DKUp het volgende:
Sony gaat gewoon nauwelijks nieuwe games aankondigen door dit gezeik.....
Mooi. Kunnen ze eindelijk de games uitbrengen waar we al jaren op wachten :+
  donderdag 3 januari 2019 @ 22:24:08 #210
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184190812
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 22:16 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Mooi. Kunnen ze eindelijk de games uitbrengen waar we al jaren op wachten :+
Die 'Holy Trinity' van een paar jaar terug is nog steeds maar voor een derde uit en dat was een matige game (Last Guardian).

Shenmue III wordt ook niets en die FFVIIr... Tja :D

TLOU2, Death Stranding, Days Gone... Zoveel aangekondigd en er komt niets van uit.

Als je dan kijkt dat Nintendo een paar van hun grootste titels aankondigt en uitbrengt in een jaar tijd (Mario Odyssey, Smash, Xenoblade 2, etc.) is dat wel een verademing.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 3 januari 2019 @ 22:34:26 #211
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_184191069
Ja en wat hadden ze op de wiiu?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Redactie Games donderdag 3 januari 2019 @ 22:54:45 #212
181272 crew  Noppie2000
pi_184191515
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 22:34 schreef MMaRsu het volgende:
Ja en wat hadden ze op de wiiu?
Dat release schema was ook hartstikke ruk, die paniek Nintendo Direct van januari 2013 (?) was echt een dieptepunt :D

Verandert natuurlijk niets aan de aanpak van Sony nu die even ruk is als Nintendo toen. Doet Nintendo het nu beter op dat vlak :Y
  vrijdag 4 januari 2019 @ 00:03:14 #213
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_184192566
Hoezo is de aanpak van Sony nu ruk :'). Er zijn in 2018 nog geweldige exclusives uitgekomen voor de Ps4.

Als we het gaan hebben over slechte first party laten we het dan over Microsoft hebben.

Dat is al sinds het midden van de generatie van de Xbox 360 aan flarden.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Redactie Games vrijdag 4 januari 2019 @ 00:06:55 #214
181272 crew  Noppie2000
pi_184192609
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 00:03 schreef MMaRsu het volgende:
Hoezo is de aanpak van Sony nu ruk :').
Omdat het gat aankondiging --> release vaak te groot is. Daar ging mijn opmerking om, niet kwaliteit van games.

Wel goed lezen he ;)
  vrijdag 4 januari 2019 @ 00:12:49 #215
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_184192687
Mja dat is al heel lang zo bij Sony, dat was op de ps3 ook al zo. Maar het feit is vaak dat ze onvoorzien de game uitstellen, en tja dan lijkt het gat groter.

Maar ik vind die aanpak niet ruk, misschien duurt het wat langer soms maar van Sony kan je gerust zeggen dat ze devs de tijd gunnen om vaak met een polished kwaliteitstitel te komen.

Misschien zagen ze zelf ook wel dat die zombiegame niet tof genoeg was en dachten ze tja uitstellen die hap
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_184192987
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 00:06 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Omdat het gat aankondiging --> release vaak te groot is.

Een beetje zoals Metroid Prime 4 bedoel je?
  vrijdag 4 januari 2019 @ 06:04:27 #217
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184193593
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 00:41 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Een beetje zoals Metroid Prime 4 bedoel je?
Yup. Of zoals BotW. Maar over het algemeen is het bij Nintendo natuurlijk wel veel korter, dat weet jij ook.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184194036
Is ook zo. Nu was het bij Shenmue natuurlijk een beetje noodzaak omdat daar funding voor geregeld moest worden maar toch.
  Moderator vrijdag 4 januari 2019 @ 08:29:11 #219
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_184194082
Langere tijd tussen aankondiging en release is om een grotere hypetrain op te bouwen.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  vrijdag 4 januari 2019 @ 08:46:04 #220
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184194193
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 08:20 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Is ook zo. Nu was het bij Shenmue natuurlijk een beetje noodzaak omdat daar funding voor geregeld moest worden maar toch.
Een Kickstarter tijdens je E3 conferentie is wel het dieptepunt voor Sony. Alsof ze die paar miljoen niet zelf kunnen betalen :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184194250
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 08:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Een Kickstarter tijdens je E3 conferentie is wel het dieptepunt voor Sony. Alsof ze die paar miljoen niet zelf kunnen betalen :')
Dat was idd raar, geruchten waren dat het puur was om de interesse in de game te peilen aangezien de vorige twee delen desastreus verkocht waren.

quote:
15s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 08:29 schreef dud0r het volgende:
Langere tijd tussen aankondiging en release is om een grotere hypetrain op te bouwen.
Helaas werkt een te lange tijd alleen maar contraproductief, mensen verliezen hun interesse op een gegeven moment.
  Moderator vrijdag 4 januari 2019 @ 08:57:38 #222
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_184194265
Daarom moet je tussendoor wat footage "lekken"
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  zaterdag 12 januari 2019 @ 20:13:59 #223
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184365064
Nu er een aantal 8K televisies zijn getoond op de CES, zou de PS5 output in 8K aankunnen? Niet zozeer qua games, maar voor video misschien? Als tv bouwer heeft Sony natuurlijk ook wel belang bij machines die veel verkocht worden en geschikt zijn voor 8K.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 20:20:08 #224
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_184365140
quote:
19s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 20:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu er een aantal 8K televisies zijn getoond op de CES, zou de PS5 output in 8K aankunnen? Niet zozeer qua games, maar voor video misschien? Als tv bouwer heeft Sony natuurlijk ook wel belang bij machines die veel verkocht worden en geschikt zijn voor 8K.
ik durf er om te wedden dat de PS5 8k gaat ondersteunen.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 20:31:20 #225
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_184365334
Ik denk het ook.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_184365368
Er is bijna geen 8K-content en er zijn echt nog maar een paar 8K-toestellen.
8K-ondersteuning kan best, maar het is totaal nog niet nodig.....

Focus maar gewoon op 4K en 60FPS en betere gameplay AI-intelligentie.

[ Bericht 26% gewijzigd door DKUp op 12-01-2019 20:44:30 ]
SOONY
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 20:34:12 #227
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_184365386
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 20:33 schreef DKUp het volgende:
Er is bijna geen 8K content en er zijn echt nog maar een paar 8K-toestel.
Sony gaat het pushen!
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_184365419
quote:
8s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 20:34 schreef dud0r het volgende:

[..]

Sony gaat het pushen!
Leuk in 2021 :+
SOONY
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 20:40:03 #229
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_184365528
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 20:35 schreef DKUp het volgende:

[..]

Leuk in 2021 :+
tsja dan kopen mensen zn 8k sony tv, dit geeft ze een reden
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_184365530
Maar even serieus de PS4 Pro (weinig) en Xbox One X (wel ontzettend veel )spelen niet eens alle spellen op 4K af...
SOONY
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 20:40:28 #231
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_184365541
8k 30fps incoming _O_ (performance mode :{ )
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_184365604
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 20:40 schreef Jimbo het volgende:

[..]

tsja dan kopen mensen zn 8k sony tv, dit geeft ze een reden
Leuk voor de PS5 Pro :') :D
Alleen indies en het menu in 8K :+ _O-
SOONY
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 21:02:56 #233
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_184366052
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 20:43 schreef DKUp het volgende:

[..]

Leuk voor de PS5 Pro :') :D
Alleen indies en het menu in 8K :+ _O-
Worth it!
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zaterdag 12 januari 2019 @ 22:54:56 #234
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184368033
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 20:33 schreef DKUp het volgende:
Er is bijna geen 8K-content en er zijn echt nog maar een paar 8K-toestellen.
8K-ondersteuning kan best, maar het is totaal nog niet nodig.....
Voor de ontwikkeling is het zeker wel nodig om er vroeg bij te zijn. Gamers zijn van oudsher behoorlijk tech-minded en een mooie opstap naar uitbreiding van de markt
quote:
Focus maar gewoon op 4K en 60FPS en betere gameplay AI-intelligentie.
Dat komt ook nog wel. Volgens mij hebben we nu net FHD met 60FPS terwijl FHD tv's al vijftien jaar oud zijn (ongeveer denk ik).
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 20:43 schreef DKUp het volgende:

[..]

Leuk voor de PS5 Pro :') :D
Alleen indies en het menu in 8K :+ _O-
Games als Hollow Knight in 8K :9~
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184368535
quote:
19s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Voor de ontwikkeling is het zeker wel nodig om er vroeg bij te zijn. Gamers zijn van oudsher behoorlijk tech-minded en een mooie opstap naar uitbreiding van de markt

[..]

Dat komt ook nog wel. Volgens mij hebben we nu net FHD met 60FPS terwijl FHD tv's al vijftien jaar oud zijn (ongeveer denk ik).

[..]

Games als Hollow Knight in 8K :9~
60FPS opties zien we ook steeds vaker, dus dat is mooi. Grafisch pracht ook door de PS4 Pro en Xbox One X.
Ik bedoel natuurlijk die indies die eruit zien als SNES-games >:)
SOONY
pi_184393842
Geruchten over Zen zijn waarschijnlijk wel waar. Sony heeft het afgelopen jaar verschillende keren verbeteringen aan de compiler voor de Zen-processoren toegevoegd. Deze zijn door Simon Pilgrim toegevoegd die de afgelopen 10 jaar aan software voor o.a. de PS3 en PS4 heeft gewerkt.

Bron: https://www.phoronix.com/(...)M-Ryzen-Improvements



[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 14-01-2019 11:28:45 ]
Be curious, not judgmental
pi_184394321
Gaat een leuk puzzeltje worden:

CPU: Zen/Zen+/Zen 2 (Ze zijn in ieder geval al een tijd met een Zen-variant bezig)
GPU: Vega/Navi (Navi volgens de geruchten)
RAM: 16/20/24GB (Vermoedelijk GDDR6. 16GB voor games en 4GB voor de OS zal fijn voor de ontwikkelaars zijn, 20-4 zal wel te duur zijn)
Teraflops: 8/9/10/11/12/13/14 (volgens de geruchten van vorig jaar rond de 10)
Prijs: Volgens de geruchten rond de $499,-

32GB GDDR6 RAM en 14 Teraflops gerucht geloof ik niet in.

Microsoft komt vermoedelijk met twee consoles: een zwakkere/vergelijkbare console dan de PS5 en een krachtigere/vergelijkbare console dan de PS5.

[ Bericht 5% gewijzigd door DKUp op 14-01-2019 11:26:11 ]
SOONY
pi_184394410
RAM heb ik nog mijn bedenkingen bij aangezien 1 GB GDDR6 momenteel volgens mij 10 euro is, maar dat kan over een jaar natuurlijk al gunstiger liggen.
Be curious, not judgmental
pi_184394456
quote:
7s.gif Op maandag 14 januari 2019 11:28 schreef Aether het volgende:
RAM heb ik nog mijn bedenkingen bij aangezien 1 GB GDDR6 momenteel volgens mij 10 euro is, maar dat kan over een jaar natuurlijk al gunstiger liggen.
Xbox One X heeft 12GB GDDR5 volgens mij en die console kwam uit in 2017.
16GB GDDR6 is wel goed mogelijk over ongeveer een of twee jaar.
SOONY
  Redactie Games maandag 14 januari 2019 @ 11:56:54 #240
181272 crew  Noppie2000
pi_184394873
Oh, de specs geruchten die nooit uitkomen zijn weer begonnen? Yay *O* Dan komen we echt in de buurt O+
  maandag 14 januari 2019 @ 13:07:45 #241
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_184396140
Kan niet wachten tot dat ding er in O+ Vermaak me nog prima met de PS4, maar heb gewoon zin in innovatie :Y :Y
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator maandag 14 januari 2019 @ 13:13:06 #242
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_184396260
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:07 schreef satecl het volgende:
Kan niet wachten tot dat ding er in O+ Vermaak me nog prima met de PS4, maar heb gewoon zin in innovatie :Y :Y
8k pornhub :9

Je kan de soas al bijna ruiken
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_184396477
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:13 schreef Jimbo het volgende:

[..]

8k pornhub :9

Je kan de soas al bijna ruiken
1 woord: cellulitis
Hell To The Liars
  Moderator maandag 14 januari 2019 @ 14:42:35 #244
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_184397516
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:26 schreef Droopie het volgende:

[..]

1 woord: cellulitis
cellulitis en stretchmarks, de toekomst van porno
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_184399948
Ik heb echt zin in een nieuwe console. Dit jaar komen er gelukkig nog wel een aantal games om dat gat naar de nieuwe generatie te overbruggen.
SOONY
  maandag 14 januari 2019 @ 17:11:39 #246
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184399974
quote:
10s.gif Op maandag 14 januari 2019 17:09 schreef DKUp het volgende:
Ik heb echt zin in een nieuwe console. Dit jaar komen er gelukkig nog wel een aantal games om dat gat naar de nieuwe generatie te overbruggen.
Ik heb dat eigenlijk nooit totdat hij daadwerkelijk getoond is met nieuwe games enzo. Nu denk ik vooral aan wat er allemaal nog te spelen is :D

Als dan eenmaal de trailers enzo zijn getoond wil ik meestal Day One. Zo had ik een PS4 op launch met Killzone :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184400275
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 17:11 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb dat eigenlijk nooit totdat hij daadwerkelijk getoond is met nieuwe games enzo. Nu denk ik vooral aan wat er allemaal nog te spelen is :D

Als dan eenmaal de trailers enzo zijn getoond wil ik meestal Day One. Zo had ik een PS4 op launch met Killzone :')
De launch van de PS4 voelt gewoon echt enorm lang geleden. GTA V kwam dat jaar op de PS3/360 uit. Ik wil ook wel een console die sterker is dan de Xbox One X als de basis. De Pro valt tegen tegenover een One X.

Vorig jaar waren er nauwelijks nieuwe aankondigen van Sony en ik mis de grote aankondigingen wel.
Van deze titels weten we ook al jaren dat ze komen:
Days Gone
Dreams
Death Stranding
Ghost of Tsushima
The Last Of Us Part II

Final Fantasy 7 Remake en Wild komen ooit...... :+

Ik had die bundel toen ook bijna gekocht, blij dat ik dat niet had gedaan :+
Battlefield 4 en Assassin's Creed 4 Black Flag had ik toen gekocht, Battlefield 4 was redelijk kapot in het begin en AC was wel leuk. De launch titels vond ik voor de rest niet echt best.
SOONY
  Redactie Games maandag 14 januari 2019 @ 17:49:38 #248
181272 crew  Noppie2000
pi_184400737
Hangt compleet af van wat ze gaan brengen. Kracht kan me eigenlijk niet boeien, games zijn mooi genoeg inmiddels, maar de volgende generatie hardware moet gewoon goed in elkaar zitten. Stil zijn (ik game amper nog op PS4 want een Boeing is stiller), snel door de menu's, snelle online diensten, geen gezeik.

Games komen toch wel, dat geloof ik wel :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_184402422
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 17:49 schreef Noppie2000 het volgende:
Hangt compleet af van wat ze gaan brengen. Kracht kan me eigenlijk niet boeien, games zijn mooi genoeg inmiddels, maar de volgende generatie hardware moet gewoon goed in elkaar zitten. Stil zijn (ik game amper nog op PS4 want een Boeing is stiller), snel door de menu's, snelle online diensten, geen gezeik.

Games komen toch wel, dat geloof ik wel :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stil, het liefst helemaal geen kinderziektes, krachtiger en backwards compatible zijn wel de belangrijkste punten :Y

In de games heb ik ook wel vertrouwen :P
SOONY
pi_184402485
En het slimste is wachten tot de eerste batch op is en dan de 2e batch met wat kleine ziektes eruit kopen.

Pas na 2 jaar is dat ding zoals die moet zijn en komen ze weer met slim edities enzo.
Hell To The Liars
  maandag 14 januari 2019 @ 19:33:16 #251
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184402689
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 19:24 schreef Droopie het volgende:
En het slimste is wachten tot de eerste batch op is en dan de 2e batch met wat kleine ziektes eruit kopen.

Pas na 2 jaar is dat ding zoals die moet zijn en komen ze weer met slim edities enzo.
Plus de eerste budgetgames en GOTY editions zijn er dan ook

#inyilongwetrust
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184402866
Wachten op de PS5 Pro >:)
SOONY
  maandag 14 januari 2019 @ 20:46:31 #253
194233 Friday12
Originele kloon
pi_184404096
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 19:24 schreef Droopie het volgende:
En het slimste is wachten tot de eerste batch op is en dan de 2e batch met wat kleine ziektes eruit kopen.

Pas na 2 jaar is dat ding zoals die moet zijn en komen ze weer met slim edities enzo.
Ik heb een launch model en 0 problemen mee
  dinsdag 15 januari 2019 @ 15:26:05 #254
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_184416780
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 19:24 schreef Droopie het volgende:
En het slimste is wachten tot de eerste batch op is en dan de 2e batch met wat kleine ziektes eruit kopen.

Pas na 2 jaar is dat ding zoals die moet zijn en komen ze weer met slim edities enzo.
Ja, is ook wel zo. PS4 was mijn eerste console die ik niet day one kocht. En totaal geen problemen mee gehad, maakt nog steeds weinig geluid.

EDIT
quote:
6s.gif Op maandag 14 januari 2019 20:46 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ik heb een launch model en 0 problemen mee
Haha lees ik nu pas na mijn bericht ;) Ik heb veel geluidsproblemen gehad met mijn PS3.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_184417804
Misschien is de techniek wel verandert hoor, dat kan ook dat ze kinderziektes er uit kunnen patchen.

Herriner me dat Rocket League een update had na een half jaar en dat niemand zijn ps4 meer aan durfde te zetten omdat die fan letterlijk op hol sloeg :D
Paar dagen later nieuwe update alles weer goed.

Maar ja, net alsof ik kan wachten als die ps5 er is.
Ik koop gelijk een nieuwe tv en dat ding en fingers crossed (denk ik).
Hell To The Liars
pi_184482941
PS5 Leak?


quote:
2G16002CE8JA2_32/10/10_13E9 Decode (Update)
2 = ES1
1600 = Sony Custom SoC (PS5?)
2C = TDP
E = Package
8 = 8C
J = Cache Size
A2 = A2 Stepping (?)
32 = 3.2Ghz (Boost)
10 = 1.0Ghz (Base)
10 = iGPU Clock? (1Ghz?)
13E9 = PCI-ID : Navi 10LITE (GFX1000/1001).
https://mobile.twitter.com/KOMACHI_ENSAKA
SOONY
pi_184701154
SIE’s First-Party Studios Supposedly Shifting to PS5 Development as Dev Kits Are Going Out to Developers
https://www.playstationli(...)developers/#/slide/1
SOONY
  Moderator dinsdag 29 januari 2019 @ 22:52:42 #259
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_184702119
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 22:02 schreef DKUp het volgende:
SIE’s First-Party Studios Supposedly Shifting to PS5 Development as Dev Kits Are Going Out to Developers
https://www.playstationli(...)developers/#/slide/1
spannuuhnd
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 29 januari 2019 @ 23:10:59 #260
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_184702575
Omg... mijn kingdom hearts limited edition is zo fucking mooi. <3 Ik had het helemaal niet zó mooi verwacht!!! omg. Zijn jullie jaloers ;)

Nu moet ik alleen echt nog snel mijn spellen uitspelen maar ik denk erover om
2.8 op youtube te kijken maar dat voelt ook weer nep aan. :’) Maar 3 is zo mooi.. :@
pi_184702591
VERKEERDE TOPIC
  dinsdag 29 januari 2019 @ 23:14:26 #262
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_184702657
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 23:11 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
VERKEERDE TOPIC
Sorry <3
pi_184702676
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 23:14 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Sorry <3
😘
  Eindredactie Games dinsdag 29 januari 2019 @ 23:38:08 #264
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_184703094
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 23:11 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
VERKEERDE TOPIC
Er komt t.z.t. vast wel een KH3.7 UHD ReMiX-versie voor PS5, maar is idd nog wat voorbarig.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator zaterdag 2 februari 2019 @ 23:42:52 #265
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_184784745
PS5 backwards compatible <3 Zo niet, mag sony stuk
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_184785000
quote:
Sony Japan has just registered a new patent that allows the retrocompatibility of the hardware with previous consoles. It is a system to be applied in a future machine, PS5, and that allows the CPU of the new console to be able to "interpret" the central unit of the previous machines. The author of the development was Mark Cerny, the architect who designed the PS4 structure, and the patent, which has been filed under number 2019-503013, briefly explains what it consists of.

The aim is to make the applications designed for the previous consoles (legacy device) run perfectly on the most powerful hardware, and is focused on eliminating the synchronization errors between the new consoles and the behavior of the previous ones (PS4, PS3, PS2 and PSX). For example, if the CPU of the new console is faster than the previous one, data could be overwritten prematurely, even if they were still being used by another component.

Thanks to the new system, PS5 would be able to imitate the behavior of the previous consoles, so that the information that arrives at the different processors is returned in response to the "calls" of the games. The processor is able to detect the needs of each application and behave as if it were the original "brain" of each machine, cheating the software. This technology does not prevent PS5 could also have additional processors to have compatibility with machines whose architecture is difficult to replicate, as in the case of PS2.

In this blog you can see the most detailed information of the patent, with the diagrams in Japanese. Yesterday we explained the SRGAN process that allows you to perform "remastering by emulation" (another of the elements that Sony has patented, and converts images in SD resolution in 4K using artificial intelligence.
Bron: https://www.hobbyconsolas(...)4-ps3-ps2-psx-367727
Voor de japans lezers: http://blog.hokanko-alt.com/archives/54822370.html
Gevonden door wdn w/
SOONY
  Moderator zondag 3 februari 2019 @ 00:08:54 #267
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_184785245
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 23:56 schreef DKUp het volgende:

[..]

Gevonden door wdn w/
Toch ps3 he :9

Zou mooi zijn dit, kan ik weer heerlijk skate spelen O+. écht fuck Death stranding of TLOU2. Als ik skate weer kan spelen op dat ding komt ie dag één in huis.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_184785431
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 00:08 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Toch ps3 he :9

Zou mooi zijn dit, kan ik weer heerlijk skate spelen O+. écht fuck Death stranding of TLOU2. Als ik skate weer kan spelen op dat ding komt ie dag één in huis.
We shall see O~)
SOONY
  Moderator zondag 3 februari 2019 @ 00:20:08 #269
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_184785462
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 00:18 schreef DKUp het volgende:

[..]

We shall see O~)

O+
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_184785950
Top Spin 4 :'( ;(
SOONY
pi_184790784
MGS4 maar even voor de zekerheid downloaden met PS Plus wie weet kunnen we die gewoon op de PS5 spelen dan :D >:) _O_
SOONY
  Moderator zondag 3 februari 2019 @ 14:34:16 #272
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_184793202
quote:
10s.gif Op zondag 3 februari 2019 12:08 schreef DKUp het volgende:
MGS4 maar even voor de zekerheid downloaden met PS Plus wie weet kunnen we die gewoon op de PS5 spelen dan :D >:) _O_
Oh ja dat wordt ook nog iets, alle games van PS+ / games die je digitaal hebt, zouden ze die ook kunnen spelen of alleen disk games... of misschien alleen digitaal en juist geen disk.

Ik weet het allemaal niet meer ;(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_184793245
Als we maar die Harry Potter RPG krijgen O~)
SOONY
  Moderator zondag 3 februari 2019 @ 14:44:02 #274
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_184793372
quote:
6s.gif Op zondag 3 februari 2019 14:36 schreef DKUp het volgende:
Als we maar die Harry Potter RPG krijgen O~)
_O_
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_184793485
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 14:34 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Oh ja dat wordt ook nog iets, alle games van PS+ / games die je digitaal hebt, zouden ze die ook kunnen spelen of alleen disk games... of misschien alleen digitaal en juist geen disk.

Ik weet het allemaal niet meer ;(
PS4-content zal wel, de rest zou tof zijn.
SOONY
  Moderator zondag 3 februari 2019 @ 17:04:05 #276
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_184796352
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 14:51 schreef DKUp het volgende:

[..]

PS4-content zal wel, de rest zou tof zijn.
nogmaals: SKATE *O*
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_184959703
quote:
Supposed PS5 specs from random Beyond3D member (Silly but this is also how the 1st Wii U specs was leaked)
https://www.neogaf.com/th(...)-was-leaked.1472198/

PS5 dev kits in the wild and i've some good news for you
System will be revealed close to E3 2019 in Sony's Special event with some mind-blowing tech demos and a few megatons and a release date for Q1-Q2 2020! The Last of Us Part 2's motion matching in 4K 60fps is a joy to watch!
Specifications:
CPU: 8Core/16Threads at 3.2Ghz (boost) Zen2 (this is the biggest improvement we've ever seen CPU-wise, even bigger than PS2 to PS3)
GPU: Fully NAVI-Based GPU with some AMD's next generation arch features at 12.6tf to 14.2tf (GPU clock still undecided)
Memory: 24GB - 20GB GDDR6 at 880Gb/s - 4GB DDR4 reserved for OS
2tb HDD
Be curious, not judgmental
pi_184964597
Die specs klinken te goed >:)
SOONY
  Moderator dinsdag 12 februari 2019 @ 01:09:52 #279
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_184966347
Maar draait ie ook netflix in 4k? :+
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_185174533
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 01:09 schreef Jimbo het volgende:
Maar draait ie ook netflix in 4k? :+
Op de PS4 Pro toch al?
SOONY
  Moderator vrijdag 22 februari 2019 @ 16:53:20 #281
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185174692
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 16:45 schreef DKUp het volgende:

[..]

Op de PS4 Pro toch al?
ja maar toch kopen we allemaal een ps5
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_185174872
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 16:53 schreef Jimbo het volgende:

[..]

ja maar toch kopen we allemaal een ps5
Als ze dit jaar maar iets loslaten over de PS5 >:)
SOONY
  vrijdag 22 februari 2019 @ 17:58:02 #283
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185175938
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 16:53 schreef Jimbo het volgende:

[..]

ja maar toch kopen we allemaal een ps5
Ik ben écht voornemens om een jaar later pas in te stappen. Dan heb ik nog een jaar voor wat PS4 games die ik nog wil spelen, zijn er een aantal firmware updates voor de PS5 én zijn de launchgames wat goedkoper.

Maar ja, meerijden in de hype train zit er dan niet in :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator vrijdag 22 februari 2019 @ 20:05:26 #284
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185178447
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 17:58 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik ben écht voornemens om een jaar later pas in te stappen. Dan heb ik nog een jaar voor wat PS4 games die ik nog wil spelen, zijn er een aantal firmware updates voor de PS5 én zijn de launchgames wat goedkoper.

Maar ja, meerijden in de hype train zit er dan niet in :D
Hier niet, ik koop hem gewoon first day en ben hem na een week weer zat, tot er een toffe game uitkomt.

Hoop dat ik er een paar extra kan scoren om ze via marktplaats te verkopen zodat die van mij gratis is :+
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_185179265
Hier ook gewoon lekker dag one.
pi_185190549
quote:
PS5 backwards compatibility all but confirmed by newly discovered Sony patent

https://www.gamesradar.co(...)covered-sony-patent/
Weer een nieuw patent over backwards compatibility w/
SOONY
pi_185880251

Dualshock 5 Leak
Ik denk nep.

Edit:
Volgens een insider (jschreier) is de controller fake, Sony en Microsoft gaan zorgen voor consoles krachtiger dan Stadia (10,7 Teraflops) en 2020 komen de nieuwe consoles uit.

[ Bericht 39% gewijzigd door DKUp op 27-03-2019 17:57:57 ]
SOONY
  Moderator woensdag 27 maart 2019 @ 18:54:26 #288
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185882055
Zou 'm doen.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  woensdag 27 maart 2019 @ 20:00:46 #289
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185883570
Sowieso day one tenzij keen keld
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 27 maart 2019 @ 20:10:29 #290
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185883796
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2019 17:10 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Dualshock 5 Leak
Ik denk nep.

Edit:
Volgens een insider (jschreier) is de controller fake, Sony en Microsoft gaan zorgen voor consoles krachtiger dan Stadia (10,7 Teraflops) en 2020 komen de nieuwe consoles uit.
Natuurlijk is dat fake.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_185990377
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 20:00 schreef MMaRsu het volgende:
Sowieso day one tenzij keen keld
Dat betekent dat je hem direct moet reserveren als hij aangekondigd word. Betalen uiteraard pas later. Je zal dus ruim een half jaar hebben om dat geld bijeen te sparen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 2 april 2019 @ 15:57:08 #292
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185991102
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 15:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat betekent dat je hem direct moet reserveren als hij aangekondigd word. Betalen uiteraard pas later. Je zal dus ruim een half jaar hebben om dat geld bijeen te sparen.
ik doe niet aan preorders
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_185991206
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 15:57 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

ik doe niet aan preorders
Bij de aanschaf van de PS4 heb ik meer dan een jaar van tevoren mijn PS4 moeten bestellen en ik heb uiteindelijk alsnog 2 maanden na de launch in Nederland moeten wachten op mijn PS4. Had ik dat niet gedaan dan had ik zeker een half jaar moeten wachten voor ik mijn PS4 had.

Wat zegt jou dat dat met de launch van de PS5 compleet anders zal zijn?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 2 april 2019 @ 16:22:11 #294
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185991598
Owja klopt idd de console zelf doe ik wel reserveren :D

hopelijk gewoon weer bij de lokale intertoys :9
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_185997169
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 16:22 schreef MMaRsu het volgende:

hopelijk gewoon weer bij de lokale intertoys :9
:D

Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_185997590
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 16:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Bij de aanschaf van de PS4 heb ik meer dan een jaar van tevoren mijn PS4 moeten bestellen en ik heb uiteindelijk alsnog 2 maanden na de launch in Nederland moeten wachten op mijn PS4. Had ik dat niet gedaan dan had ik zeker een half jaar moeten wachten voor ik mijn PS4 had.

Wat zegt jou dat dat met de launch van de PS5 compleet anders zal zijn?
Dan had jij dikke pech. Bij de PS4 had ik pas maand ofzo voor release een preorder gedaan bij intertoys. Eerste week januari had ik al een PS4 (Knack bundel bij MM) en ik werd twee dagen daarna gebeld door intertoys dat ze er één hadden voor me.

Neemt niet weg dat ik een PS5 evt. wel zou preorderen, puur voor gemak. Al zie ik weinig toegevoegde waarde aan een console bij launch met keuze uit 4 games (wat niet veel beter wordt eerste jaar) behalve dat je kan zeggen dat je een PS5 hebt :{.
pi_185997790
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 20:50 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]

Dan had jij dikke pech. Bij de PS4 had ik pas maand ofzo voor release een preorder gedaan bij intertoys. Eerste week januari had ik al een PS4 (Knack bundel bij MM) en ik werd twee dagen daarna gebeld door intertoys dat ze er één hadden voor me.

Neemt niet weg dat ik een PS5 evt. wel zou preorderen, puur voor gemak. Al zie ik weinig toegevoegde waarde aan een console bij launch met keuze uit 4 games (wat niet veel beter wordt eerste jaar) behalve dat je kan zeggen dat je een PS5 hebt :{.
Verschillende winkels boden losse PS4's of bundels aan buiten de mensen die gereserveerd hadden. Vaak waren dat kleine partijen die binnen een minuut (online) of een paar uur (winkels) weg waren. Je kon dus ook zonder preorder geluk hebben.

PS4's werden maanden na release nog voor +50% aangeboden op Marktplaats vanwege de schaarste. Ik weet in ieder geval dat wanneer je je kan inschrijven ik dat direct zal doen. Waarschijnlijk wel 2x.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 7 april 2019 @ 11:23:06 #298
429367 DKUp
ON TOUR
pi_186079876
quote:
‘PlayStation 5 (PS5) en volgende Xbox zullen krachtiger zijn dan Google Stadia’

Het lijkt erop dat de PlayStation 5 en de volgende generatie Xbox qua hardware zullen concurreren met Google Stadia, de nieuwe gamestreamingdienst van de zoekgigant. Volgens Jason Schreier van Kotaku zullen de consoles van Sony en Microsoft wedijveren met de 10,7 teraflops aan rekenkracht van Google Stadia. Volgens verschillende bronnen zal AMD opnieuw verantwoordelijk zijn voor de cpu en gpu van de volgende Xbox, PS5 en Google Stadia. Daarnaast claimt Schreier dat er weinig studio’s toegang hebben tot de ontwikkelaarskits van de volgende generatie consoles.

Sony en Microsoft kijken naar Google

“Kijk, zoals ik heb gezegd sinds ruwweg maart 2018 (in deze thread), komt next-gen in 2020. Het artikel van Semiaccurate suggereerde dat de nieuwe consoles al in 2018 hadden kunnen verschijnen, maar ik hoop dat het nu duidelijk is dat de PS5 ook dit najaar niet uitkomt”, aldus Schreier op ResetEra, een populair gamingforum.

“En ondanks alle geruchten dat de devkits beschikbaar zijn gemaakt (meestal afkomstig van onbetrouwbare bronnen), is het aantal mensen dat geïnformeerd is over de volgende generatie consoles nog steeds zeer beperkt. Zelfs binnen bedrijven, zoals bijvoorbeeld DICE, zal er een klein team van ingenieurs zijn die een globaal idee hebben van de specificaties en de anderen zullen het te horen krijgen wanneer ze het moeten weten. Er zijn momenteel niet veel ontwikkelaars bekend met de volgende generatie consoles. Met andere woorden, waardoor het verstandig is om de geruchten over de specificaties met een flinke korrel zout te nemen.”

Schreier verwacht dat Sony en Microsoft zich richten op de prestaties van Google Stadia. “Het enige wat je zeker moet weten is dat zowel Sony als Microsoft mikken op een rekenkracht van meer dan 10,7 teraflops, een getal dat vorige maand door Google werd genoemd tijdens de presentatie van Stadia. (En, zoals is gemeld, heeft Microsoft in de aantal dingen in de pijplijn.)” Dat zou betekenen dat de gpu qua prestaties krachtiger is dan een NVIDIA RTX 2080, een kaart die momenteel wordt aangeboden voor een bedrag rond de 700 euro.

Bron: https://www.techtastic.nl(...)racht-google-stadia/
SOONY
  zondag 7 april 2019 @ 14:05:30 #299
194233 Friday12
Originele kloon
pi_186082327
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 20:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Verschillende winkels boden losse PS4's of bundels aan buiten de mensen die gereserveerd hadden. Vaak waren dat kleine partijen die binnen een minuut (online) of een paar uur (winkels) weg waren. Je kon dus ook zonder preorder geluk hebben.

PS4's werden maanden na release nog voor +50% aangeboden op Marktplaats vanwege de schaarste. Ik weet in ieder geval dat wanneer je je kan inschrijven ik dat direct zal doen. Waarschijnlijk wel 2x.
Zo een had ik :P
  zondag 7 april 2019 @ 14:11:46 #300
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_186082417
Nogal wiedes.

Zou het dan ook erg sneu vinden als een console minder krachtig is dan een streaming dienstje :')
pi_186082449
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2019 11:23 schreef DKUp het volgende:

[..]

Dat gaan geen console's van 399 worden :P
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')