Plus de eerste budgetgames en GOTY editions zijn er dan ookquote:Op maandag 14 januari 2019 19:24 schreef Droopie het volgende:
En het slimste is wachten tot de eerste batch op is en dan de 2e batch met wat kleine ziektes eruit kopen.
Pas na 2 jaar is dat ding zoals die moet zijn en komen ze weer met slim edities enzo.
Ik heb een launch model en 0 problemen meequote:Op maandag 14 januari 2019 19:24 schreef Droopie het volgende:
En het slimste is wachten tot de eerste batch op is en dan de 2e batch met wat kleine ziektes eruit kopen.
Pas na 2 jaar is dat ding zoals die moet zijn en komen ze weer met slim edities enzo.
Ja, is ook wel zo. PS4 was mijn eerste console die ik niet day one kocht. En totaal geen problemen mee gehad, maakt nog steeds weinig geluid.quote:Op maandag 14 januari 2019 19:24 schreef Droopie het volgende:
Haha lees ik nu pas na mijn berichtquote:Op maandag 14 januari 2019 20:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb een launch model en 0 problemen mee
quote:2G16002CE8JA2_32/10/10_13E9 Decode (Update)
2 = ES1
1600 = Sony Custom SoC (PS5?)
2C = TDP
E = Package
8 = 8C
J = Cache Size
A2 = A2 Stepping (?)
32 = 3.2Ghz (Boost)
10 = 1.0Ghz (Base)
10 = iGPU Clock? (1Ghz?)
13E9 = PCI-ID : Navi 10LITE (GFX1000/1001).
https://mobile.twitter.com/KOMACHI_ENSAKA
spannuuhndquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:02 schreef DKUp het volgende:
SIE’s First-Party Studios Supposedly Shifting to PS5 Development as Dev Kits Are Going Out to Developers
https://www.playstationli(...)developers/#/slide/1
Er komt t.z.t. vast wel een KH3.7 UHD ReMiX-versie voor PS5, maar is idd nog wat voorbarig.quote:
Gevonden door wdnquote:Sony Japan has just registered a new patent that allows the retrocompatibility of the hardware with previous consoles. It is a system to be applied in a future machine, PS5, and that allows the CPU of the new console to be able to "interpret" the central unit of the previous machines. The author of the development was Mark Cerny, the architect who designed the PS4 structure, and the patent, which has been filed under number 2019-503013, briefly explains what it consists of.
The aim is to make the applications designed for the previous consoles (legacy device) run perfectly on the most powerful hardware, and is focused on eliminating the synchronization errors between the new consoles and the behavior of the previous ones (PS4, PS3, PS2 and PSX). For example, if the CPU of the new console is faster than the previous one, data could be overwritten prematurely, even if they were still being used by another component.
Thanks to the new system, PS5 would be able to imitate the behavior of the previous consoles, so that the information that arrives at the different processors is returned in response to the "calls" of the games. The processor is able to detect the needs of each application and behave as if it were the original "brain" of each machine, cheating the software. This technology does not prevent PS5 could also have additional processors to have compatibility with machines whose architecture is difficult to replicate, as in the case of PS2.
In this blog you can see the most detailed information of the patent, with the diagrams in Japanese. Yesterday we explained the SRGAN process that allows you to perform "remastering by emulation" (another of the elements that Sony has patented, and converts images in SD resolution in 4K using artificial intelligence.
Bron: https://www.hobbyconsolas(...)4-ps3-ps2-psx-367727
Voor de japans lezers: http://blog.hokanko-alt.com/archives/54822370.html
Toch ps3 hequote:
We shall seequote:Op zondag 3 februari 2019 00:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Toch ps3 he
Zou mooi zijn dit, kan ik weer heerlijk skate spelen. écht fuck Death stranding of TLOU2. Als ik skate weer kan spelen op dat ding komt ie dag één in huis.
Oh ja dat wordt ook nog iets, alle games van PS+ / games die je digitaal hebt, zouden ze die ook kunnen spelen of alleen disk games... of misschien alleen digitaal en juist geen disk.quote:Op zondag 3 februari 2019 12:08 schreef DKUp het volgende:
MGS4 maar even voor de zekerheid downloaden met PS Plus wie weet kunnen we die gewoon op de PS5 spelen dan![]()
![]()
quote:
PS4-content zal wel, de rest zou tof zijn.quote:Op zondag 3 februari 2019 14:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Oh ja dat wordt ook nog iets, alle games van PS+ / games die je digitaal hebt, zouden ze die ook kunnen spelen of alleen disk games... of misschien alleen digitaal en juist geen disk.
Ik weet het allemaal niet meer
nogmaals: SKATEquote:Op zondag 3 februari 2019 14:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
PS4-content zal wel, de rest zou tof zijn.
quote:Supposed PS5 specs from random Beyond3D member (Silly but this is also how the 1st Wii U specs was leaked)
https://www.neogaf.com/th(...)-was-leaked.1472198/
PS5 dev kits in the wild and i've some good news for you
System will be revealed close to E3 2019 in Sony's Special event with some mind-blowing tech demos and a few megatons and a release date for Q1-Q2 2020! The Last of Us Part 2's motion matching in 4K 60fps is a joy to watch!
Specifications:
CPU: 8Core/16Threads at 3.2Ghz (boost) Zen2 (this is the biggest improvement we've ever seen CPU-wise, even bigger than PS2 to PS3)
GPU: Fully NAVI-Based GPU with some AMD's next generation arch features at 12.6tf to 14.2tf (GPU clock still undecided)
Memory: 24GB - 20GB GDDR6 at 880Gb/s - 4GB DDR4 reserved for OS
2tb HDD
ja maar toch kopen we allemaal een ps5quote:
Als ze dit jaar maar iets loslaten over de PS5quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja maar toch kopen we allemaal een ps5
Ik ben écht voornemens om een jaar later pas in te stappen. Dan heb ik nog een jaar voor wat PS4 games die ik nog wil spelen, zijn er een aantal firmware updates voor de PS5 én zijn de launchgames wat goedkoper.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja maar toch kopen we allemaal een ps5
Hier niet, ik koop hem gewoon first day en ben hem na een week weer zat, tot er een toffe game uitkomt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben écht voornemens om een jaar later pas in te stappen. Dan heb ik nog een jaar voor wat PS4 games die ik nog wil spelen, zijn er een aantal firmware updates voor de PS5 én zijn de launchgames wat goedkoper.
Maar ja, meerijden in de hype train zit er dan niet in
Weer een nieuw patent over backwards compatibilityquote:PS5 backwards compatibility all but confirmed by newly discovered Sony patent
https://www.gamesradar.co(...)covered-sony-patent/
Natuurlijk is dat fake.quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:10 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Dualshock 5 Leak
Ik denk nep.
Edit:
Volgens een insider (jschreier) is de controller fake, Sony en Microsoft gaan zorgen voor consoles krachtiger dan Stadia (10,7 Teraflops) en 2020 komen de nieuwe consoles uit.
Dat betekent dat je hem direct moet reserveren als hij aangekondigd word. Betalen uiteraard pas later. Je zal dus ruim een half jaar hebben om dat geld bijeen te sparen.quote:
ik doe niet aan preordersquote:Op dinsdag 2 april 2019 15:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat betekent dat je hem direct moet reserveren als hij aangekondigd word. Betalen uiteraard pas later. Je zal dus ruim een half jaar hebben om dat geld bijeen te sparen.
Bij de aanschaf van de PS4 heb ik meer dan een jaar van tevoren mijn PS4 moeten bestellen en ik heb uiteindelijk alsnog 2 maanden na de launch in Nederland moeten wachten op mijn PS4. Had ik dat niet gedaan dan had ik zeker een half jaar moeten wachten voor ik mijn PS4 had.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:22 schreef MMaRsu het volgende:
hopelijk gewoon weer bij de lokale intertoys
Dan had jij dikke pech. Bij de PS4 had ik pas maand ofzo voor release een preorder gedaan bij intertoys. Eerste week januari had ik al een PS4 (Knack bundel bij MM) en ik werd twee dagen daarna gebeld door intertoys dat ze er één hadden voor me.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bij de aanschaf van de PS4 heb ik meer dan een jaar van tevoren mijn PS4 moeten bestellen en ik heb uiteindelijk alsnog 2 maanden na de launch in Nederland moeten wachten op mijn PS4. Had ik dat niet gedaan dan had ik zeker een half jaar moeten wachten voor ik mijn PS4 had.
Wat zegt jou dat dat met de launch van de PS5 compleet anders zal zijn?
Verschillende winkels boden losse PS4's of bundels aan buiten de mensen die gereserveerd hadden. Vaak waren dat kleine partijen die binnen een minuut (online) of een paar uur (winkels) weg waren. Je kon dus ook zonder preorder geluk hebben.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:50 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dan had jij dikke pech. Bij de PS4 had ik pas maand ofzo voor release een preorder gedaan bij intertoys. Eerste week januari had ik al een PS4 (Knack bundel bij MM) en ik werd twee dagen daarna gebeld door intertoys dat ze er één hadden voor me.
Neemt niet weg dat ik een PS5 evt. wel zou preorderen, puur voor gemak. Al zie ik weinig toegevoegde waarde aan een console bij launch met keuze uit 4 games (wat niet veel beter wordt eerste jaar) behalve dat je kan zeggen dat je een PS5 hebt.
quote:‘PlayStation 5 (PS5) en volgende Xbox zullen krachtiger zijn dan Google Stadia’
Het lijkt erop dat de PlayStation 5 en de volgende generatie Xbox qua hardware zullen concurreren met Google Stadia, de nieuwe gamestreamingdienst van de zoekgigant. Volgens Jason Schreier van Kotaku zullen de consoles van Sony en Microsoft wedijveren met de 10,7 teraflops aan rekenkracht van Google Stadia. Volgens verschillende bronnen zal AMD opnieuw verantwoordelijk zijn voor de cpu en gpu van de volgende Xbox, PS5 en Google Stadia. Daarnaast claimt Schreier dat er weinig studio’s toegang hebben tot de ontwikkelaarskits van de volgende generatie consoles.
Sony en Microsoft kijken naar Google
“Kijk, zoals ik heb gezegd sinds ruwweg maart 2018 (in deze thread), komt next-gen in 2020. Het artikel van Semiaccurate suggereerde dat de nieuwe consoles al in 2018 hadden kunnen verschijnen, maar ik hoop dat het nu duidelijk is dat de PS5 ook dit najaar niet uitkomt”, aldus Schreier op ResetEra, een populair gamingforum.
“En ondanks alle geruchten dat de devkits beschikbaar zijn gemaakt (meestal afkomstig van onbetrouwbare bronnen), is het aantal mensen dat geïnformeerd is over de volgende generatie consoles nog steeds zeer beperkt. Zelfs binnen bedrijven, zoals bijvoorbeeld DICE, zal er een klein team van ingenieurs zijn die een globaal idee hebben van de specificaties en de anderen zullen het te horen krijgen wanneer ze het moeten weten. Er zijn momenteel niet veel ontwikkelaars bekend met de volgende generatie consoles. Met andere woorden, waardoor het verstandig is om de geruchten over de specificaties met een flinke korrel zout te nemen.”
Schreier verwacht dat Sony en Microsoft zich richten op de prestaties van Google Stadia. “Het enige wat je zeker moet weten is dat zowel Sony als Microsoft mikken op een rekenkracht van meer dan 10,7 teraflops, een getal dat vorige maand door Google werd genoemd tijdens de presentatie van Stadia. (En, zoals is gemeld, heeft Microsoft in de aantal dingen in de pijplijn.)” Dat zou betekenen dat de gpu qua prestaties krachtiger is dan een NVIDIA RTX 2080, een kaart die momenteel wordt aangeboden voor een bedrag rond de 700 euro.
Bron: https://www.techtastic.nl(...)racht-google-stadia/
Zo een had ikquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Verschillende winkels boden losse PS4's of bundels aan buiten de mensen die gereserveerd hadden. Vaak waren dat kleine partijen die binnen een minuut (online) of een paar uur (winkels) weg waren. Je kon dus ook zonder preorder geluk hebben.
PS4's werden maanden na release nog voor +50% aangeboden op Marktplaats vanwege de schaarste. Ik weet in ieder geval dat wanneer je je kan inschrijven ik dat direct zal doen. Waarschijnlijk wel 2x.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |