abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177638790
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.

✔ Uw dreamteam, Samzz en STING :*.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 11:45:37 #2
248821 Rauw.
op je bord.
pi_177638882
quote:
19s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 11:41 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Gewoon je zelf blijven, komt goed :)
Bedankt voor de bemoedigende woorden,

maar gezien mijn (vrij serieuze) date morgen (niet de eerste date overigens) net laat weten dat ze zo laat niet meer naar huis wil rijden heb ik zo'n vermoeden dat alles wel goed komt met me. :7
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_177638902
Goed Bezig ;) ~O>
pi_177638955
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 11:45 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Bedankt voor de bemoedigende woorden,

maar gezien mijn (vrij serieuze) date morgen (niet de eerste date overigens) net laat weten dat ze zo laat niet meer naar huis wil rijden heb ik zo'n vermoeden dat alles wel goed komt met me. :7
Nice! :7
pi_177639098
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 11:18 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik ben wel heel kieskeurig. Anders is het einde zoek. 1 op de 10/15 krijgt een like ofzo. De mannen/vrouwen wereld is wel echt oneerlijk verdeeld wat dat betreft. Ik heb sinds mijn eerste date al niet meer getinderd, en nog verschijnt er af en toe “u heeft een nieuwe match”. :{
Eindelijk een vrouw die het begrijpt.
Ik krijg vrijwel nooit een bericht (of een match) als ik er niet eerst zelf achteraan ga. De enige vrouwen die wel eens iets sturen zijn niet helemaal 100 of moddervet ofzo :')

Mijn Lexa date krijgt ook nog dagelijks berichten van mannen, terwijl ze er eigenlijk niks meer mee doet (of althans dat zegt ze dan, moet ik maar op vertrouwen dat dat zo is).
Als ik op Lexa inlog heb ik hooguit een paar nieuwe bezoeken en that's it.

Voor de meeste mannen, die geen 9+ uiterlijk hebben dan, is kieskeurig zijn gewoon simpelweg geen optie. Niet voor degenen die er iets serieus uit hopen te halen.
Laat de haat maar komen :')
  dinsdag 6 maart 2018 @ 12:02:54 #6
248821 Rauw.
op je bord.
pi_177639218
Ik chat nog wel af en toe via whatsapp met andere tindermatches, maar ben er ook wel gewoon open over als ik een date heb.

Van de dame waarmee ik nu een aantal keer heb gedate weet ik het niet of ze nog actief is, maar vertrouwende op wat ze mij stuurt en zegt is zij 100% committed aan mij.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 6 maart 2018 @ 12:24:57 #7
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_177639530
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 11:56 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Eindelijk een vrouw die het begrijpt.
Ik krijg vrijwel nooit een bericht (of een match) als ik er niet eerst zelf achteraan ga. De enige vrouwen die wel eens iets sturen zijn niet helemaal 100 of moddervet ofzo :')

Mijn Lexa date krijgt ook nog dagelijks berichten van mannen, terwijl ze er eigenlijk niks meer mee doet (of althans dat zegt ze dan, moet ik maar op vertrouwen dat dat zo is).
Als ik op Lexa inlog heb ik hooguit een paar nieuwe bezoeken en that's it.

Voor de meeste mannen, die geen 9+ uiterlijk hebben dan, is kieskeurig zijn gewoon simpelweg geen optie. Niet voor degenen die er iets serieus uit hopen te halen.
Laat de haat maar komen :')
Niet zoveel op internet rondhangen. In de echte wereld is het makkelijker en hoef je als man ook niet zoveel moeite te doen.
Bedankt Hans.
pi_177639656
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 12:24 schreef bascross het volgende:

[..]

Niet zoveel op internet rondhangen. In de echte wereld is het makkelijker en hoef je als man ook niet zoveel moeite te doen.
Het is ook niet alleen maar leuk om super veel matches te krijgen en makkelijk aandacht te vangen in de kroeg. :P Ik vond daten makkelijker toen ik overgewicht had. Minder mannen die puur en alleen voor je uiterlijk gingen.

Zo zijn er zoveel clichés wat dat betreft. Ieder huisje, zijn kruisje. Vast ook op dating gebied.
pi_177639671
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 12:33 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Het is ook niet alleen maar leuk om super veel matches te krijgen en makkelijk aandacht te vangen in de kroeg. :P Ik vond daten makkelijker toen ik overgewicht had. Minder mannen die puur en alleen voor je uiterlijk gingen.

Zo zijn er zoveel clichés wat dat betreft. Ieder huisje, zijn kruisje. Vast ook op dating gebied.
Je bedoelt op elk potje past een dekseltje? :7
pi_177639677
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 12:34 schreef STING het volgende:

[..]

Je bedoelt op elk potje past een dekseltje? :7
Die ook ;)
pi_177643147
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 11:00 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Nouja ik Tinder ook wel omdat ik dan een leuke date hoop te vinden en wie weet. :P Net zoals het nu met mijn date gaat. Maar zo ver gaat mijn hoofd echt niet bij iedere match. Dan is het meer “Hallo Pietje..” en thats it. :@ Of iemand moet echt heel aantrekkelijk zijn. Maar de extreem knappe mannen sla ik over, daar zie ik mezelf niet naast lopen.
Zo herkenbaar!! Wil me wel een beetje op mijn gemak voelen naast iemand, en bij fotomodel-knap denk ik meteen: FAKE!! Wat ontzettend bevooroordeeld van ons eigenlijk :@

quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 11:05 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Verzuurdheid heb je alleen jezelf mee. Het loopt niet beter als je er gewoon lol in hebt. Je hebt dan alleen wel meer lol.
Ja precies!! En daar gaat het toch ook om? Dat je gewoon lol hebt in je leven en er iets leuks van maakt? O+ Dat bedoelde ik ook met mijn eerdere opmerking dat mensen in dit topic het zichzelf veel te moeilijk maken. Ga er gewoon luchtig in, doe eens wat anders, neem een risico, why not!? Zien wat er gebeurt :)
Sarcasme. Herken het.
pi_177665702
Morgen derde date! We gaan naar haar huis, zij gaat koken, bordspelletje spelen en dan samen Temptation Island kijken. Ik heb er een goed gevoel over! *O*
pi_177669484
Ik heb besloten om mijn dates toch maar stop te zeggen. Er was eigenlijk niet heel veel mis met hem. Maar de echte vonk sloeg ook niet over.
pi_177669840
Jammer Frips :)
  woensdag 7 maart 2018 @ 19:32:14 #15
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_177669853
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 19:18 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb besloten om mijn dates toch maar stop te zeggen. Er was eigenlijk niet heel veel mis met hem. Maar de echte vonk sloeg ook niet over.
:o had dit niet verwacht.
pi_177669874
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 19:18 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb besloten om mijn dates toch maar stop te zeggen. Er was eigenlijk niet heel veel mis met hem. Maar de echte vonk sloeg ook niet over.
Awh nee meis! You sure? :'( het is nog wel zo’n schatje! Al begrijp ik het zeker!
-
pi_177669875
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 19:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

:o had dit niet verwacht.
Same
-
  woensdag 7 maart 2018 @ 19:33:48 #18
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177669906
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 19:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

:o had dit niet verwacht.
Meen je dit nou of troll je?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 7 maart 2018 @ 19:33:52 #19
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_177669910
Je zou het niet hebben kunnen afleiden uit de berichten die over hem zijn geplaatst hier idd :o
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  woensdag 7 maart 2018 @ 19:36:45 #20
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_177670013
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 19:33 schreef Molo het volgende:

[..]

Meen je dit nou of troll je?
Nee, meen ik.
Ik trol zelden tot nooit :')
pi_177670171
Ik was ook wel heel enthousiast over hem omdat het klikte en we veel gemeen hadden. Maar.. ja.. gewoon kleine dingetjes. :@ Er is ook echt niks mis met hem, het is een hele aardige knappe leuke man. Maar gewoon, net niet. :+
  woensdag 7 maart 2018 @ 19:43:25 #22
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_177670229
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 19:41 schreef Fripsel het volgende:
Ik was ook wel heel enthousiast over hem omdat het klikte en we veel gemeen hadden. Maar.. ja.. gewoon kleine dingetjes. :@ Er is ook echt niks mis met hem, het is een hele aardige knappe leuke man. Maar gewoon, net niet. :+
En het heeft geen zin om er nog wat tijd tegenaan te gooien?

Stuur hem anders maar naar mij :D

(of vindt hij jou wel helemaal geweldig?)
pi_177670324
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 19:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En het heeft geen zin om er nog wat tijd tegenaan te gooien?

Stuur hem anders maar naar mij :D

(of vindt hij jou wel helemaal geweldig?)
Ik denk dat jullie smaken heel erg van elkaar verschillen :X
pi_177670341
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 19:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En het heeft geen zin om er nog wat tijd tegenaan te gooien?

Stuur hem anders maar naar mij :D

(of vindt hij jou wel helemaal geweldig?)
Wel even over getwijfeld, maar ik dacht, om nou nu al met twijfel te beginnen dat is eigenlijk ook nergens voor nodig. :P

Ik weet niet hoe geweldig hij me nou vond. Er was geen negatief woord uitgekomen tot ik kwam dat ik toch mijn twijfels had. :+
  woensdag 7 maart 2018 @ 19:47:05 #25
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177670348
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 19:33 schreef LuNaTiC het volgende:
Je zou het niet hebben kunnen afleiden uit de berichten die over hem zijn geplaatst hier idd :o
Nee dat niet nee.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 7 maart 2018 @ 19:50:48 #26
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_177670474
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 19:46 schreef Fripsel het volgende:


Ik weet niet hoe geweldig hij me nou vond. Er was geen negatief woord uitgekomen tot ik kwam dat ik toch mijn twijfels had. :+
En toen was hij ook klaar met jou of..?
pi_177670481
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 19:50 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En toen was hij ook klaar met jou of..?
Jep. :P
pi_177670729
Toch jammer dat het dan nét niet werkt ;(
pi_177670904
Vrijdag en zaterdag weer dates op de planning staan :)
pi_177671294
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2018 20:08 schreef Weissmania het volgende:
Vrijdag en zaterdag weer dates op de planning staan :)
Lekker!

Hier gaat het ook lekker. Afgelopen weekend ook weer fijn samen gehad met mijn date. Lekker uiteten geweest, filmpje gepakt en blijven slapen. Goede gesprekken gehad over de verschillen tussen daten hier en in haar eigen land.

Vandaag samen gestudeerd en hadden we het over leeftijdsverschillen (zij is een jaartje ouder dan ik). Ze versprak zich met “I think I’ve actually never had a boyfriend who is younger than, this will be the first time”. _O- Ik denk ik hier binnenkort niet meer hoef te posten :D
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  woensdag 7 maart 2018 @ 20:51:05 #31
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_177671992
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 20:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Lekker!

Hier gaat het ook lekker. Afgelopen weekend ook weer fijn samen gehad met mijn date. Lekker uiteten geweest, filmpje gepakt en blijven slapen. Goede gesprekken gehad over de verschillen tussen daten hier en in haar eigen land.

Vandaag samen gestudeerd en hadden we het over leeftijdsverschillen (zij is een jaartje ouder dan ik). Ze versprak zich met “I think I’ve actually never had a boyfriend who is younger than, this will be the first time”. _O- Ik denk ik hier binnenkort niet meer hoef te posten :D
:D
With the stars as her umbrella
pi_177672115
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 20:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:

Hier gaat het ook lekker. Afgelopen weekend ook weer fijn samen gehad met mijn date. Lekker uiteten geweest, filmpje gepakt en blijven slapen. Goede gesprekken gehad over de verschillen tussen daten hier en in haar eigen land.

Vandaag samen gestudeerd en hadden we het over leeftijdsverschillen (zij is een jaartje ouder dan ik). Ze versprak zich met “I think I’ve actually never had a boyfriend who is younger than, this will be the first time”. _O- Ik denk ik hier binnenkort niet meer hoef te posten :D
pi_177673688
Het getroll mag wel weer achterwege gelaten worden.
pi_177674075
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 21:50 schreef STING het volgende:
Het getroll mag wel weer achterwege gelaten worden.
_O_ _O_
-
pi_177674162
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 22:03 schreef Anneloos het volgende:

[..]

_O_ _O_
Hoi wanneer gaan wij daten :)
pi_177675132
quote:
10s.gif Op woensdag 7 maart 2018 22:06 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Hoi wanneer gaan wij daten :)
Zijn wij niet al op date geweest?
-
pi_177675168
Ssshhhttt.... :X ;) ~O>
pi_177675193
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 22:40 schreef Weissmania het volgende:
Ssshhhttt.... :X ;) ~O>
Meest bizarre dateverhaal ever >:) ~O>

One of a kind
-
pi_177675263
:')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_177676336
Oh wauw. Ik heb echt zo’n doorsnee Hollandse naam zoals heel veel meisjes heten in Nederland. En ik zat een speeddate te doen op Paiq. Maar het gesprek liep al snel berg afwaarts dus gezegd dat dit mijn ding niet was en verwijderd.

Krijg ik nu 1 uur later opeens een Facebook bericht van dezelfde gast. Dat vind ik dus een creep. :')
pi_177676410
Dat is inderdaad heel erg naar Fripsel :{

Mijn naam komt niet zo vaak voor :@
pi_177676507
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 23:35 schreef Weissmania het volgende:
Dat is inderdaad heel erg naar Fripsel :{

Mijn naam komt niet zo vaak voor :@
Zit jij weer te paiqen? Na onze prachtdate :N :N
-
pi_177677097
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 23:32 schreef Fripsel het volgende:
Oh wauw. Ik heb echt zo’n doorsnee Hollandse naam zoals heel veel meisjes heten in Nederland. En ik zat een speeddate te doen op Paiq. Maar het gesprek liep al snel berg afwaarts dus gezegd dat dit mijn ding niet was en verwijderd.

Krijg ik nu 1 uur later opeens een Facebook bericht van dezelfde gast. Dat vind ik dus een creep. :')
Wat had hij te melden op facebook dan?
pi_177677225
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 23:32 schreef Fripsel het volgende:
Oh wauw. Ik heb echt zo’n doorsnee Hollandse naam zoals heel veel meisjes heten in Nederland. En ik zat een speeddate te doen op Paiq. Maar het gesprek liep al snel berg afwaarts dus gezegd dat dit mijn ding niet was en verwijderd.

Krijg ik nu 1 uur later opeens een Facebook bericht van dezelfde gast. Dat vind ik dus een creep. :')
Ohhhhh creepy. Dat had ik laatst ook. “Hoi jij woont in ...... he?” Van iemand die 50km verderop woont ofzo. Ik heb alleen niet zo’n doorsnee naam maar het feit dat iemand je opzoekt al voor dat ‘ie begint te praten. Brrrrr
pi_177677305
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 00:20 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Wat had hij te melden op facebook dan?
Hij hield van discussies voeren om het discussies voeren. Dat was eigenlijk heel zwart/wit waarom ik dacht, mehh.

En toen kwam hij me op Facebook dus uitleggen met een heel lang bericht dat daar een heel verhaal achter zat en dat hij het jammer vond dat hij daarom meteen verwijderd werd en dat hij autisme had.
pi_177677618
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 23:41 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Zit jij weer te paiqen? Na onze prachtdate :N :N
:')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_177677932
In je Tinder profiel zetten dat je verkracht bent, lijkt mij nou niet de meest handige zet :'( :X.

Jeetje Fripsel, niet fijn dat je meteen "gestalkt" wordt :N
pi_177678339
Ik vind dat je best wat begrip mag opbrengen voor iemand met een aandoening. Hij kan er vast ook niks aan doen. Makkelijk oordelen weer :{

Ik heb geen matches meer ;(
pi_177678522
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 05:16 schreef Faxie het volgende:
Ik vind dat je best wat begrip mag opbrengen voor iemand met een aandoening. Hij kan er vast ook niks aan doen. Makkelijk oordelen weer :{

Ik heb geen matches meer ;(
Begrip is iets anders, dan iemand gaan stalken en dan roepen dat je een aandoening hebt, en daardoor krijg je geen vrijbrief om mensen te (mogen) achtervolgen.

Ik heb zelf ook een aandoening, het is wat het is, maar in de slachtoffer rol kruipen doe ik niet én dat is ook nog eens zwaar onaantrekkelijk :{w
pi_177678691
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 05:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Begrip is iets anders, dan iemand gaan stalken en dan roepen dat je een aandoening hebt, en daardoor krijg je geen vrijbrief om mensen te (mogen) achtervolgen.

Ik heb zelf ook een aandoening, het is wat het is, maar in de slachtoffer rol kruipen doe ik niet én dat is ook nog eens zwaar onaantrekkelijk :{w
Gelijk in een stuip schieten is ook weer zoiets. Ik zou het pas stalken noemen als hij op elk mogelijke manier door blijft gaan nu.
  donderdag 8 maart 2018 @ 07:01:49 #51
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_177678791
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 05:48 schreef Faxie het volgende:

[..]

Gelijk in een stuip schieten is ook weer zoiets. Ik zou het pas stalken noemen als hij op elk mogelijke manier door blijft gaan nu.
Stalken is het niet, maar echt prettig is het ook niet wanneer iemans je bewust gaat opzoeken wanneer je aangeeft niet verder contact te willen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_177678862
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 07:01 schreef Samzz het volgende:

[..]

Stalken is het niet, maar echt prettig is het ook niet wanneer iemans je bewust gaat opzoeken wanneer je aangeeft niet verder contact te willen.
Maar als hij inderdaad autistisch is kan je daar best iets meer begrip voor opbrengen. Leg het nog een keer netjes uit en blokkeer m dan lekker denk ik dan...
pi_177678895
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 00:46 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Hij hield van discussies voeren om het discussies voeren. Dat was eigenlijk heel zwart/wit waarom ik dacht, mehh.

En toen kwam hij me op Facebook dus uitleggen met een heel lang bericht dat daar een heel verhaal achter zat en dat hij het jammer vond dat hij daarom meteen verwijderd werd en dat hij autisme had.
Heb jij dezelfde match gehad _O- _O- ? Ik heb dit letterlijk gehad! Heb hem alsnog het ‘voordeel’ van de twijfel gegeven destijds ondanks dat hij discussie wilde voeren en steeds uit het niets boos werd en ben toen nog op date geweest! Maar dat was toen zo vreemd en hij zag het allemaal zitten en ik had zoiets van :{ :{
-
pi_177678918
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 00:46 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Hij hield van discussies voeren om het discussies voeren. Dat was eigenlijk heel zwart/wit waarom ik dacht, mehh.

En toen kwam hij me op Facebook dus uitleggen met een heel lang bericht dat daar een heel verhaal achter zat en dat hij het jammer vond dat hij daarom meteen verwijderd werd en dat hij autisme had.
Stiekem wel eens wat Faxie zegt. Als iemand 1 keer contact net je opneemt betekend het niet dat het stalken is.
  donderdag 8 maart 2018 @ 07:48:44 #55
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_177679023
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 07:16 schreef Faxie het volgende:

[..]

Maar als hij inderdaad autistisch is kan je daar best iets meer begrip voor opbrengen. Leg het nog een keer netjes uit en blokkeer m dan lekker denk ik dan...
Kan best dat dat ook gebeurd is. Maar dan mag het hele gebeuren alsnog wel creepy op je overkomen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 8 maart 2018 @ 08:18:09 #56
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_177679265
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 07:23 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Heb jij dezelfde match gehad _O- _O- ? Ik heb dit letterlijk gehad! Heb hem alsnog het ‘voordeel’ van de twijfel gegeven destijds ondanks dat hij discussie wilde voeren en steeds uit het niets boos werd en ben toen nog op date geweest! Maar dat was toen zo vreemd en hij zag het allemaal zitten en ik had zoiets van :{ :{
Je bent met hem nog op date geweest?
:')
With the stars as her umbrella
pi_177679284
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 08:18 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Je bent met hem nog op date geweest?
:')
Ja, meer omdat ik hem gerust wilde stellen! Na alle drama verwachtte ik er zelf al niets meer van :'( !
-
  donderdag 8 maart 2018 @ 08:21:39 #58
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_177679294
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 08:20 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ja, meer omdat ik hem gerust wilde stellen! Na al die drama verwachtte ik er zelf al niets meer van :'( !
_O-

Je gaf ‘m alleen maar hoop jonguh.
With the stars as her umbrella
  donderdag 8 maart 2018 @ 08:59:04 #59
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_177679695
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 07:23 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Heb jij dezelfde match gehad _O- _O- ? Ik heb dit letterlijk gehad! Heb hem alsnog het ‘voordeel’ van de twijfel gegeven destijds ondanks dat hij discussie wilde voeren en steeds uit het niets boos werd en ben toen nog op date geweest! Maar dat was toen zo vreemd en hij zag het allemaal zitten en ik had zoiets van :{ :{
Vind je het gek :D natuurlijk ziet hij het allemaal zitten, jij hebt hem hoop gegeven!

Hoe kan je iemand met zulk gedrag voordeel van de twijfel geven? Dacht je dat zijn afwijkende niet gewenste gedrag plots weg was?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_177679795
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 08:59 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Vind je het gek :D natuurlijk ziet hij het allemaal zitten, jij hebt hem hoop gegeven!

Hoe kan je iemand met zulk gedrag voordeel van de twijfel geven? Dacht je dat zijn afwijkende niet gewenste gedrag plots weg was?
Ach, ik heb sommige mensen ook wel eens een kans gegeven, en dat bleek achteraf niet zo handig.

Wees blij dat er mensen zijn die dat nog durven te doen. Veel mensen die ik tegen kom, die durven niet eens te daten of haken bij het minste geringste al af..
  donderdag 8 maart 2018 @ 09:27:30 #61
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_177680057
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 09:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ach, ik heb sommige mensen ook wel eens een kans gegeven, en dat bleek achteraf niet zo handig.

Wees blij dat er mensen zijn die dat nog durven te doen. Veel mensen die ik tegen kom, die durven niet eens te daten of haken bij het minste geringste al af..
Liever afhaken dan tegen beter weten in daten. Daten is toch geen welzijnswerk?
With the stars as her umbrella
pi_177680229
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 09:27 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Liever afhaken dan tegen beter weten in daten. Daten is toch geen welzijnswerk?
Haha, sjonge, zo bedoel ik dat toch niet. Áltijd meteen weer dat negatieve hier..

Inb4: ik hoef geen verantwoording af te leggen :')
pi_177680445
Ik wil ook wel eens van een rijke vrouw profiteren ;(

#dategoals
pi_177680469
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 09:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Veel mensen die ik tegen kom, die durven niet eens te daten of haken bij het minste geringste al af..
Vergeet niet dat een hoop van die mensen misschien al enige ervaring hebben en daardoor sneller een beslissing kunnen nemen.
  donderdag 8 maart 2018 @ 09:51:52 #65
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_177680477
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 09:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Haha, sjonge, zo bedoel ik dat toch niet. Áltijd meteen weer dat negatieve hier..

Inb4: ik hoef geen verantwoording af te leggen :')
Wat is daar nou negatief aan? Het lijkt me realistisch en eerlijk dat je zegt wat je intenties zijn.
With the stars as her umbrella
pi_177680579
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 09:51 schreef rival het volgende:

[..]

Vergeet niet dat een hoop van die mensen misschien al enige ervaring hebben en daardoor sneller een beslissing kunnen nemen.
Niet alles van je eerdere ervaringen hoef je te projecteren op je nieuwe date / relatie. Bespreekbaar maken juich ik toe, graag zelfs, dan kan ik daar ook iets mee.
pi_177680586
Mja, als ik een leuk contact ergens opduik dan zoek ik ze vaak ook meteen op op facebook enzo. Niet om te stalken, ook niet om iemand gelijk toe te voegen maar gewoon uit nieuwsgierigheid en om te kijken of er wat meer foto's zijn enzo. Om dat nou gelijk creepy te noemen :') we staan toch ook al met z'n allen op die openbare datingsites inclusief foto's en persoonsbeschrijvingen.
pi_177680604
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 09:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Niet alles van je eerdere ervaringen hoef je te projecteren op je nieuwe date / relatie. Bespreekbaar maken juich ik toe, graag zelfs, dan kan ik daar ook iets mee.
Ik kan toch moeilijk gaan vragen of iemand borderline heeft? :')
pi_177680631
Nou, ik durf er bijna niet meer op te hopen, maar als het goed gaat morgen date nummer 5 met Lexa-date gewoon door :@
pi_177680692
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 09:57 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Ik kan toch moeilijk gaan vragen of iemand borderline heeft? :')
Meestal hoef je dat ook niet, dat merk je vanzelf _O- :D.

Nu even zonder dollen: Daar komt zij of hij dan zelf wel mee. Als ze het bespreekbaar willen maken.. Zo niet, dan ga ik uiteindelijk (naar verloop van tijd, dus niet binnen 5 minuten of date 2) wel naar dingen vragen, waarom ze iets op een bepaalde manier doet.
  donderdag 8 maart 2018 @ 10:02:56 #71
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177680707
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 09:57 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Ik kan toch moeilijk gaan vragen of iemand borderline heeft? :')
Zo'n voorzichtige vraag of zij ook zulke rare ervaringen heeft met hulpverleners

En later een check vraag of ze altijd alles zelf bereikt heeft in haar leven zonder hulp, zo'n sterk mens als ze is.

De antwoorden moeten voldoende zeggen lijkt me zo
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_177681326
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 00:46 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Hij hield van discussies voeren om het discussies voeren.

Topic vol hier. Nooit opgevallen?

...

Oké - even been strekken - hallon en goedemorgen. Het vanuit het niets berichtjes ontvangen via FB is mij ook een paar keer gebeurd. De eerste keer had ik nog iets van 'Lol, Ehh wtf.' maar de keren daarna had ik er geen enkel probleem mee. Sowieso heb ik een zwak voor vrouwen 'welke ongegeneerd vangen waarvan zij denken dat het hun toekomt' dus ik kan het alleen maar toejuichen. Zo nu en dan tandje tijger, heerlijk. RAWR! :9~ Had ik al gezegd toch?

Afgelopen week zat ik even door mijn matches te scrollen. Daar zat een dame tussen waar ik vorig jaar vrij intensief mee heb gechat. Op de een of andere manier is dat contact verwaterd. Waarschijnlijk heeft mijn agenda mij destijds opgepeuzeld. Hoe dan ook, ze had d'r foto's even geupdate. Voor zover ik weet heb ik geen enkele ab-flex TellSell reclame gemist en het lijkt mij sowieso niet dat ze dit in zo'n korte periode voor elkaar heeft geflext, maar omg. Kan wel janken nu. ;(

Ow nee toch niet! Gewoon berichtje sturen. *O*
pi_177681339
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 09:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Niet alles van je eerdere ervaringen hoef je te projecteren op je nieuwe date / relatie. Bespreekbaar maken juich ik toe, graag zelfs, dan kan ik daar ook iets mee.
Als je echter van een vorige ervaring bepaald gedrag herkent en je weet dat dat niet werkt, kun je dat op zich best aangeven, maar dan hoef je iemand toch geen kans te geven?
pi_177681416
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 09:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:

Niet alles van je eerdere ervaringen hoef je te projecteren op je nieuwe date / relatie.
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 10:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:


Meestal hoef je dat ook niet, dat merk je vanzelf _O- :D.

Is het nou projecteren of kan je bepaalde dingen dus weten/merken vanuit ervaring? :+
pi_177681688
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 09:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Niet alles van je eerdere ervaringen hoef je te projecteren op je nieuwe date / relatie. Bespreekbaar maken juich ik toe, graag zelfs, dan kan ik daar ook iets mee.
Ik ben ook voor bespreekbaar maken hoor. Ik vertel dat ik PTSS heb voor ik op date ga. Krijg je tenminste een zo min mogelijk beïnvloedde reactie.

En ik heb die dude wel nog aangesproken op FB. Iedereen gaat daar anders mee om, maar ik vind het niet tof. Tinder en Paiq contacten krijgen standaard het antwoord dat ze me toe mogen voegen als ik ze ontmoet heb. En ik heb hem dan ook verteld dat ik het niet erg ok vind om iemand na een kort gesprekje op Paiq nog even te gaan zoeken op Facebook om er nog even een laatste woord over te hebben. Nee is gewoon nee.

Sowieso daar haal je toch zelf ook niks meer uit? :@
pi_177681899
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:07 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik ben ook voor bespreekbaar maken hoor. Ik vertel dat ik PTSS heb voor ik op date ga. Krijg je tenminste een zo min mogelijk beïnvloedde reactie.

En ik heb die dude wel nog aangesproken op FB. Iedereen gaat daar anders mee om, maar ik vind het niet tof. Tinder en Paiq contacten krijgen standaard het antwoord dat ze me toe mogen voegen als ik ze ontmoet heb. En ik heb hem dan ook verteld dat ik het niet erg ok vind om iemand na een kort gesprekje op Paiq nog even te gaan zoeken op Facebook om er nog even een laatste woord over te hebben. Nee is gewoon nee.

Sowieso daar haal je toch zelf ook niks meer uit? :@
Ben het met je eens. Nee = nee en daarmee klaar.

Ik vertel altijd van te voren dat ik schizofrenie heb (schaam ik me ook niet voor).
pi_177681920
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:20 schreef Somberling het volgende:

[..]

Ben het met je eens. Nee = nee en daarmee klaar.

Ik vertel altijd van te voren dat ik schizofrenie heb (schaam ik me ook niet voor).
Ik zou dat bijvoorbeeld niet trekken/geen zin in hebben als iemand dat zou zeggen. Projecteer ik dan ook?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_177681941
quote:
2s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:22 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik zou dat bijvoorbeeld niet trekken/geen zin in hebben als iemand dat zou zeggen. Projecteer ik dan ook?
Dat is precies de reden dat ik het zeg. In zulke mensen heb ik toch net zo goed geen zin. Kun je beide weer verder.
pi_177682004
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:23 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dat is precies de reden dat ik het zeg. In zulke mensen heb ik toch net zo goed geen zin. Kun je beide weer verder.
Ja ben ik ook helemaal met je eens. Eerlijkheid duurt daarin het langst.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_177682048
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:23 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dat is precies de reden dat ik het zeg. In zulke mensen heb ik toch net zo goed geen zin. Kun je beide weer verder.
Ik heb geen zin in mensen die je claimen, en dat merk je gauw genoeg.
pi_177682075
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:30 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Ik heb geen zin in mensen die je claimen, en dat merk je gauw genoeg.
Van die types die dan gaan vragen, “ennuh, heb je nou nog veel gesprekken lopen?” ? :D

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2018 11:33:10 ]
  donderdag 8 maart 2018 @ 11:33:15 #82
248821 Rauw.
op je bord.
pi_177682078
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:30 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Ik heb geen zin in mensen die je claimen, en dat merk je gauw genoeg.
Ik geef mn huidige date t voordeel van de twijfel hierin,
ze heeft mij een vraag gesteld over een contact wat ik heb en ik heb 'r duidelijk gemaakt dat ik daar niet helemaal van gediend ben...

Ze zegt dat ze onervaren en onzeker daarin is en het niet nogmaals zou doen.
Maar het was serieus wel even een momentje dat ik eraan dacht alle contacten te verbreken.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 8 maart 2018 @ 11:34:50 #83
248821 Rauw.
op je bord.
pi_177682101
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:32 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Van die types die dan gaan vragen, “ennuh, heb je nou nog veel gesprekken lopen?” ? :D
Vind ik best een normale vraag als je een paar keer gedate hebt.
Date je nog met anderen? Ben je aan mij toegewijd of ga je door met je Tinder-taferelen...

Ik ben zelf ook niet het type dat graag deelt.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_177682104
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:32 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Van die types die dan gaan vragen, “ennuh, heb je nou nog veel gesprekken lopen?” ? :D
Vooral mensen die verwachten dat je de hele dag of elke dag terug appt en als je ze eenmaal hebt gezien, vinden dat dat elke week moet ofzo :N Dan kan het leuk zijn geweest, maar dat benauwt me vrij snel.
pi_177682109
Dus een vraag stellen of je ook andere spreekt/date/ziet.. Dat scharen de mensen al onder claimen?

Hoe zit het dan met openheid en eerlijkheid?
pi_177682135
quote:
6s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:34 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Vind ik best een normale vraag als je een paar keer gedate hebt.
Date je nog met anderen? Ben je aan mij toegewijd of ga je door met je Tinder-taferelen...

Ik ben zelf ook niet het type dat graag deelt.
Oh zeker als je al gedate hebt, meer dan normaal. Maar je komt er tegen die iedere dag checken of je nog nieuwe gesprekken hebt voor ze je überhaupt op date gevraagd hebben. :@
pi_177682239
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:35 schreef rival het volgende:
Dus een vraag stellen of je ook andere spreekt/date/ziet.. Dat scharen de mensen al onder claimen?

Hoe zit het dan met openheid en eerlijkheid?
^RT. Goede vraag.
pi_177682350
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:43 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

^RT. Goede vraag.
Net al beantwoord.
pi_177682400
Fripsel jij hebt toch een open relatie?
  donderdag 8 maart 2018 @ 11:53:41 #90
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_177682405
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 09:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ach, ik heb sommige mensen ook wel eens een kans gegeven, en dat bleek achteraf niet zo handig.

Wees blij dat er mensen zijn die dat nog durven te doen. Veel mensen die ik tegen kom, die durven niet eens te daten of haken bij het minste geringste al af..
Date is geen liefdadigheid werk. Het is geen onderdeel van stichting doe eens wens.

Als je gaat date met iemand tegen beter weten in ben je gewoon oneerlijk bezig. Zeker naar de persoon in kwestie. Dat is valse hoop geven.

Heeft tevens niks met durven te maken.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_177682426
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:53 schreef Weissmania het volgende:
Fripsel jij hebt toch een open relatie?
Nee je bent blijven hangen in 2016.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2018 11:55:01 ]
pi_177682433
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:53 schreef Weissmania het volgende:
Fripsel jij hebt toch een open relatie?
Ook zo'n dingetje dat meteen op tafel komt bij nieuwe dates.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_177682435
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Date is geen liefdadigheid werk. Het is geen onderdeel van stichting doe eens wens.

Als je gaat date met iemand tegen beter weten in ben je gewoon oneerlijk bezig. Zeker naar de persoon in kwestie. Dat is valse hoop geven.

Heeft tevens niks met durven te maken.
MAAR HET FATSOEN WINT
pi_177682460
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:54 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Nee je bent blijven hangen in 2016.
Dat kan :')

Ik heb een tijdje niet gepost :D
pi_177682526
Even klagen hoor

Ik heb echt een hekel aan mensen op tinder die in hun eerste bericht je een karaktereigenschap toedichten
(Ik heb geen beschrijving staan in mijn tekst)
Je kent me niet. Knap dat je op foto's kunt zien dat ik slim/dominant/zacht/lief etc ben
ik zou er wat mee gaan doen, paranormale readings of zo

En dan ook soms op een dag 2 van zulke openingszinnen krijgen die je het tegenovergestelde vinden :')
pi_177682541
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Date is geen liefdadigheid werk. Het is geen onderdeel van stichting doe eens wens.

Als je gaat date met iemand tegen beter weten in ben je gewoon oneerlijk bezig. Zeker naar de persoon in kwestie. Dat is valse hoop geven.

Heeft tevens niks met durven te maken.
Juist ook hele leuke mensen leren kennen hierdoor. En dat had ik van tevoren niet gedacht :).

Lijkt wel alsof iedereen van tevoren al weet of het iets gaat worden. Nou echt niet dus hè, daarvoor heb je (ik althans) wel een persoonlijke ontmoeting nodig.

Ik wil zien hoe iemand is, beweegt en praat. Dan kan het op de chat / app nog zo leuk zijn, als het in het echt niet klikt is het snel klaar.

Het is sowieso Fok, dus echt serieus nemen heeft toch geen zin.
pi_177682549
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:01 schreef Allures het volgende:
Even klagen hoor

Ik heb echt een hekel aan mensen op tinder die in hun eerste bericht je een karaktereigenschap toedichten
(Ik heb geen beschrijving staan in mijn tekst)
Je kent me niet. Knap dat je op foto's kunt zien dat ik slim/dominant/zacht/lief etc ben
ik zou er wat mee gaan doen, paranormale readings of zo

En dan ook soms op een dag 2 van zulke openingszinnen krijgen die je het tegenovergestelde vinden :')
Oh die is wel heel herkenbaar. Zoveel foto reactie’s met “je lijkt me echt..” :D
pi_177682567
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Juist ook hele leuke mensen leren kennen hierdoor. En dat had ik van tevoren niet gedacht :).

Lijkt wel alsof iedereen van tevoren al weet of het iets gaat worden. Nou echt niet dus hè, daarvoor heb je (ik althans) wel een persoonlijke ontmoeting nodig.

Ik wil zien hoe iemand is, beweegt en praat. Dan kan het op de chat / app nog zo leuk zijn, als het in het echt niet klikt is het snel klaar.

Het is sowieso Fok, dus echt serieus nemen heeft toch geen zin.
dat weet je niet. Maar een mens heeft maar beperkt tijd en als ik dan moet kiezen tussen iemand die mij op papier al niks lijkt en iemand waar ik al enthousiast van word dan weet ik het wel

Maar het zal anders zijn als het een keus is tussen weer een weekend thuis of toch maar proberen
pi_177682593
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:01 schreef Allures het volgende:
Even klagen hoor

Ik heb echt een hekel aan mensen op tinder die in hun eerste bericht je een karaktereigenschap toedichten
(Ik heb geen beschrijving staan in mijn tekst)
Je kent me niet. Knap dat je op foto's kunt zien dat ik slim/dominant/zacht/lief etc ben
ik zou er wat mee gaan doen, paranormale readings of zo

En dan ook soms op een dag 2 van zulke openingszinnen krijgen die je het tegenovergestelde vinden :')
Alle vrouwen zijn zacht.
pi_177682608
Allures waar haal je de tijd vandaan met een man, hosti en je vaste hubbies voor nog meer dates? _O-
pi_177682612
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:35 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Vooral mensen die verwachten dat je de hele dag of elke dag terug appt en als je ze eenmaal hebt gezien, vinden dat dat elke week moet ofzo :N Dan kan het leuk zijn geweest, maar dat benauwt me vrij snel.
Dit ja, en dan 30 minuten later, waarom reageer je niet. Erg onaantrekkelijk!

Als het klikt dan is het voor mij redelijk normaal om iemand snel weer te zien, 1x per week (als de agenda's het toelaten) is een mooie invulling daarvan.

Als dat al benauwend is. Hoe wil je dat dan doen, ja, over 3 weken kan ik..
pi_177682685
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:01 schreef Allures het volgende:
Even klagen hoor

Ik heb echt een hekel aan mensen op tinder die in hun eerste bericht je een karaktereigenschap toedichten
(Ik heb geen beschrijving staan in mijn tekst)
Je kent me niet. Knap dat je op foto's kunt zien dat ik slim/dominant/zacht/lief etc ben
ik zou er wat mee gaan doen, paranormale readings of zo

En dan ook soms op een dag 2 van zulke openingszinnen krijgen die je het tegenovergestelde vinden :')
Tja, de meesten willen toch iets schrijven dat hun opvalt. Eigen schuld, als je er geen tekst neerzet :+.

Blijkbaar raken ze daarbij je allergie. Zet dat erin als tekst: "Geen opmerkingen over mijn uiterlijk graag". Krijg je meteen geen match meer :P.

Je kan het meestal toch nooit goed doen. Hoe kan iemand nu weten dat jij dat als niet prettig ervaart? :?
pi_177682692
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:05 schreef Weissmania het volgende:
Allures waar haal je de tijd vandaan met een man, hosti en je vaste hubbies voor nog meer dates? _O-
Ik heb alleen een man en hosti, geen hubbies

ik date ook nauwelijks. Iemand moet er echt uit springen wil ik er nog tijd voor vrij maken.
pi_177682707
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:10 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Tja, de meesten willen toch iets schrijven dat hun opvalt. Eigen schuld, als je er geen tekst neerzet :+.

Blijkbaar raken ze daarbij je allergie. Zet dat erin als tekst: "Geen opmerkingen over mijn uiterlijk graag". Krijg je meteen geen match meer :P.

Je kan het meestal toch nooit goed doen. Hoe kan iemand nu weten dat jij dat als niet prettig ervaart? :?
Er staat wel een tekst alleen daarin staat geen beschrijving van mijn karakter

En het is niet alleen niet prettig, het is gewoon dom. Er is geen enkele manier waarop je dat in kunt schatten dus denk ff na
pi_177682740
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:10 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Tja, de meesten willen toch iets schrijven dat hun opvalt. Eigen schuld, als je er geen tekst neerzet :+.

Blijkbaar raken ze daarbij je allergie. Zet dat erin als tekst: "Geen opmerkingen over mijn uiterlijk graag". Krijg je meteen geen match meer :P.

Je kan het meestal toch nooit goed doen. Hoe kan iemand nu weten dat jij dat als niet prettig ervaart? :?
Maar het is geen opmerking over je uiterlijk he. Ze gaan interpeteren hoe je bent op basis van je uiterlijk. Dus ik ben bijvoorbeeld 9/10 keer dat lieve meisje. :P Daarmee spring je er niet uit. Just saying.

Die 10e keer dat ik de reactie kreeg van “je bent recalcitrant volgens mij” heb ik wel in een deuk gelegen, you are right sir.
pi_177682747
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:05 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dit ja, en dan 30 minuten later, waarom reageer je niet. Erg onaantrekkelijk!

Als het klikt dan is het voor mij redelijk normaal om iemand snel weer te zien, 1x per week (als de agenda's het toelaten) is een mooie invulling daarvan.

Als dat al benauwend is. Hoe wil je dat dan doen, ja, over 3 weken kan ik..
Ja, inderdaad, zo doe ik dat.
Want ik heb vaak genoeg andere plannen. Het gaat me niet om hoe vaak je afspreekt, meer om de verwachting. Als ik toevallig kan een week erna en zin heb ^O^
Is dat niet zo, dan moet je daar niet moeilijk over doen of zeuren dat ik vast wel ergens een gaatje kan vinden...
  donderdag 8 maart 2018 @ 12:21:33 #107
416931 yats
(non) Average Joe
pi_177682889
quote:
2s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:22 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik zou dat bijvoorbeeld niet trekken/geen zin in hebben als iemand dat zou zeggen. Projecteer ik dan ook?
Idem hier, al zou ik de eerlijkheid wel waarderen. Schizofrenie is gewoon iets waar moeilijk mee samen te leven valt en gaat op termijn problemen geven.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_177682907
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:11 schreef Allures het volgende:

[..]

Er staat wel een tekst alleen daarin staat geen beschrijving van mijn karakter

En het is niet alleen niet prettig, het is gewoon dom. Er is geen enkele manier waarop je dat in kunt schatten dus denk ff na
Dat jij dat zo vind, hoeft niet te betekenen dat zij dat ook vinden.

Bij alleen een gezichtsfoto of lichaansfoto zonder tekst kan ik wél een inschatting maken of het een interessant persoon of een dagelijks sacherijn (?) is.
  donderdag 8 maart 2018 @ 12:23:44 #109
416931 yats
(non) Average Joe
pi_177682942
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:54 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ook zo'n dingetje dat meteen op tafel komt bij nieuwe dates.
Dat jij een open relatie hebt?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  donderdag 8 maart 2018 @ 12:24:36 #110
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_177682966
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat jij dat zo vind, hoeft niet te betekenen dat zij dat ook vinden.

Bij alleen een gezichtsfoto of lichaansfoto zonder tekst kan ik wél een inschatting maken of het een interessant persoon of een dagelijks sacherijn (?) is.
Het is je eigen interpretatie en het hoeft niet waar te zijn.
Aan de andere kant zou ik er ook niet om gaan janken als iemand me een karaktereigenschap toedicht op basis van mijn uiterlijk. Lach of delete, klaar, next.
With the stars as her umbrella
pi_177682975
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat jij dat zo vind, hoeft niet te betekenen dat zij dat ook vinden.

Bij alleen een gezichtsfoto of lichaansfoto zonder tekst kan ik wél een inschatting maken of het een interessant persoon of een dagelijks sacherijn (?) is.
(Chagrijn)
pi_177682990
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:13 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Ja, inderdaad, zo doe ik dat.
Want ik heb vaak genoeg andere plannen. Het gaat me niet om hoe vaak je afspreekt, meer om de verwachting. Als ik toevallig kan een week erna en zin heb ^O^
Is dat niet zo, dan moet je daar niet moeilijk over doen of zeuren dat ik vast wel ergens een gaatje kan vinden...
Moeilijk doen over wanneer of zeuren is niet fijn nee. Andere plannen hebben we allemaal. En dingen die eenmaal staan gaan voor.

Aan de andere kant is er áltijd wel tijd te maken, het is maar net waar je prioriteiten liggen.
pi_177683005
quote:
2s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:22 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik zou dat bijvoorbeeld niet trekken/geen zin in hebben als iemand dat zou zeggen. Projecteer ik dan ook?
Ik waardeer eerlijkheid juist als mensen zoiets direct aangeven dat ze er dan geen zin in hebben.
pi_177683015
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat jij dat zo vind, hoeft niet te betekenen dat zij dat ook vinden.

Bij alleen een gezichtsfoto of lichaansfoto zonder tekst kan ik wél een inschatting maken of het een interessant persoon of een dagelijks sacherijn (?) is.
Aan de hand van een foto karaktereigenschappen toedelen is toch ook gewoon pure speculatie? :?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_177683025
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat jij dat zo vind, hoeft niet te betekenen dat zij dat ook vinden.

Bij alleen een gezichtsfoto of lichaansfoto zonder tekst kan ik wél een inschatting maken of het een interessant persoon of een dagelijks sacherijn (?) is.
Dat vind ik echt heel knap als je dat kunt
slaat werkelijk nergens op namelijk
pi_177683029
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:25 schreef Somberling het volgende:

[..]

Ik waardeer eerlijkheid juist als mensen zoiets direct aangeven dat ze er dan geen zin in hebben.
Deden ze dat dan ook maar eerlijk ipv een smoes :D
pi_177683037
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:23 schreef yats het volgende:

[..]

Dat jij een open relatie hebt?
Nee, dat er bij een van de mensen (net als bij een dikke psychologische aandoening ofzo) er sprake van is. Zelfde verhaal, heeft ook niet iedereen trek in.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 8 maart 2018 @ 12:30:29 #118
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_177683099
Waarschijnlijk is er volgende maand weer een studenten speeddating in mijn stad. Vorige keer viel de speeddating net toen ik met die ene jongen aan het daten was. Nieuwe ronde nieuwe kansen.
pi_177683101
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:26 schreef Allures het volgende:

[..]

Dat vind ik echt heel knap als je dat kunt
slaat werkelijk nergens op namelijk
Ik vind sommige dingen ook nergens op slaan, maar toch is het zo!

Voorbeeld: op een datingsite gaan staan en dan gaan zeuren dat je (zoveel) berichten krijgt, dat je ze echt niet allemaal wil / gaat beantwoorden.
pi_177683107
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Bij alleen een gezichtsfoto of lichaansfoto zonder tekst kan ik wél een inschatting maken of het een interessant persoon of een dagelijks sacherijn (?) is.
Bovendien kunnen we met de summiere informatie dat via dit forum tot ons komt met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kennelijk concluderen dat Allures niet zacht is. -O-

Ergo: Niet alle vrouwen zijn zacht. -O-

Daarmee vliegt mijn statistisch meest robuuste en tevens meest gebruikte openingszin bij het oud vuil. -O-

Wat moet ik nu. -O-
pi_177683110
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:25 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Moeilijk doen over wanneer of zeuren is niet fijn nee. Andere plannen hebben we allemaal. En dingen die eenmaal staan gaan voor.

Aan de andere kant is er áltijd wel tijd te maken, het is maar net waar je prioriteiten liggen.
Ja en die liggen op dat moment dus niet bij die persoon.
Ik HOEF geen tijd te maken voor je.
pi_177683132
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:30 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik vind sommige dingen ook nergens op slaan, maar toch is het zo!

Voorbeeld: op een datingsite gaan staan en dan gaan zeuren dat je (zoveel) berichten krijgt, dat je ze echt niet allemaal wil / gaat beantwoorden.
ik zou rtl4 bellen of je op tv readings kunt doen want als je zo goed dingen kunt verzinnen bij foto's kun je er vast geld mee verdienen
pi_177683145
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:32 schreef Allures het volgende:

[..]

ik zou rtl4 bellen of je op tv readings kunt doen want als je zo goed dingen kunt verzinnen bij foto's kun je er vast geld mee verdienen
Zou bellen en ervoor betalen 8/10
pi_177683172
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:30 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik vind sommige dingen ook nergens op slaan, maar toch is het zo!

Voorbeeld: op een datingsite gaan staan en dan gaan zeuren dat je (zoveel) berichten krijgt, dat je ze echt niet allemaal wil / gaat beantwoorden.
Ik vind niet dat ik alles hoef te beantwoorden.
pi_177683202
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:30 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Voorbeeld: op een datingsite gaan staan en dan gaan zeuren dat je (zoveel) berichten krijgt, dat je ze echt niet allemaal wil / gaat beantwoorden.
Geen reactie is geen interesse. Simpel zat. Ik heb er geen behoefte aan om een dagtaak te maken van afwijzingen. Een eerste uur op een datingsite is al gauw over de 50 berichten, dan ga ik alleen het gesprek aan met diegenen die mij interessant lijken. Is dat zo vreemd dan?
pi_177683208
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:33 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Zou bellen en ervoor betalen 8/10
Perfect vermaak ook.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_177683221
quote:
15s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:36 schreef Maerwynn het volgende:

[..]

Geen reactie is geen interesse. Simpel zat. Ik heb er geen behoefte aan om een dagtaak te maken van afwijzingen. Een eerste uur op een datingsite is al gauw over de 50 berichten, dan ga ik alleen het gesprek aan met diegenen die mij interessant lijken. Is dat zo vreemd dan?
Ja. Want iemand stop tijd in je, dus dan ben je verplicht om ook verantwoording af te leggen waarom je het niet ziet zitten.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_177683249
quote:
2s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:36 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja. Want iemand stop tijd in je, dus dan ben je verplicht om ook verantwoording af te leggen waarom je het niet ziet zitten.
Hahaha...... nee :{w :6
pi_177683274
quote:
16s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:38 schreef Maerwynn het volgende:

[..]

Hahaha...... nee :{w :6
Niet? Bedankt, er gaat ineens een hele wereld voor me open. Geen verantwoordingen bij daten. Wow.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_177683282
quote:
2s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:36 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja. Want iemand stop tijd in je, dus dan ben je verplicht om ook verantwoording af te leggen waarom je het niet ziet zitten.
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat (sommige) zeuren dat ze zoveel aandacht krijgen.

Zie reactie hiervoor, meteen in de verdediging dat ze niet alles hoeft..
pi_177683319
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat (sommige) zeuren dat ze zoveel aandacht krijgen.

Zie reactie hiervoor, meteen in de verdediging dat ze niet alles hoeft..
Niets hoeft, alles mag. Maar is het zo vreemd dat een vrouw niet op alles een reactie stuurt? Want waarom valse hoop geven?
pi_177683328
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:30 schreef weethetevennietmeer het volgende:

Voorbeeld: op een datingsite gaan staan en dan gaan zeuren dat je (zoveel) berichten krijgt, dat je ze echt niet allemaal wil / gaat beantwoorden.
''Kijk mij eens populair zijn''-posts, kan ik me ook aan storen ja :')
pi_177683332
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat (sommige) zeuren dat ze zoveel aandacht krijgen.

Zie reactie hiervoor, meteen in de verdediging dat ze niet alles hoeft..
huh? dat je iets vanwege praktische redenen niet doet is toch niet zeuren dat je zo veel aandacht krijgt

volgens mij word hier wat jaloezie geprojecteerd
pi_177683370
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:43 schreef Allures het volgende:

[..]

huh? dat je iets vanwege praktische redenen niet doet is toch niet zeuren dat je zo veel aandacht krijgt

volgens mij word hier wat jaloezie geprojecteerd
Haha, praktisch, ja vast. Je mist het punt ook. Het gaat juist om het zeuren, niet over het niet beantwoorden van!

Weiss verwoord het mooi ^O^
pi_177683400
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:42 schreef Weissmania het volgende:

[..]

''Kijk mij eens populair zijn''-posts, kan ik me ook aan storen ja :')
Ik denk niet dat het zo bedoeld is want als je gewoon vrouw aanvinkt en verder niets invult krijg je het ook al
het is dus niet echt gebaseerd op het feit dat je leuk zou zijn of zo, alleen omdat je een gleuf hebt
pi_177683411
Ze zouden hier een nieuw variant voor moeten schrijven maar dan voor het verschil van man en vrouw in de datingwereld. }:|

  donderdag 8 maart 2018 @ 13:19:22 #137
248821 Rauw.
op je bord.
pi_177684086
Ik snap die discussie hierboven niet helemaal; Met je foto's probeer je toch juist 'n indruk weg te geven wat je bent.

Dus dat iemand die foto's gaat interpreteren is toch niets dan normaal?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_177684183
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:19 schreef Rauw. het volgende:
Ik snap die discussie hierboven niet helemaal; Met je foto's probeer je toch juist 'n indruk weg te geven wat je bent.

Dus dat iemand die foto's gaat interpreteren is toch niets dan normaal?
maar karaktereigenschappen kun je gewoon niet zien
Als iemand steeds op de foto staat met een hond zal het wel een dierenvriend zijn
Of als iemand 6 festivalfoto's heeft zal ze wel graag naar een festival gaan

Maar daar kun je niet aan verbinden dat ze dus lief is of zo

Daarnaast, als ik het even op mezelf betrek (want ik begon er over) ik heb 3 selfies. Daaraan kun je heel heel weinig aflezen. Ja dingen als dat ik lang haar heb maar niet of ik zorgzaam ben of zo
pi_177684208
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat (sommige) zeuren dat ze zoveel aandacht krijgen.

Zie reactie hiervoor, meteen in de verdediging dat ze niet alles hoeft..
gaat dit laatste over mij?
pi_177684267
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:30 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik vind sommige dingen ook nergens op slaan, maar toch is het zo!

Voorbeeld: op een datingsite gaan staan en dan gaan zeuren dat je (zoveel) berichten krijgt, dat je ze echt niet allemaal wil / gaat beantwoorden.
Het gezeur komt van mannen die janken dat ze geen reactie krijgen. De vrouwen geven alleen aan waarom ze geen reactie sturen. Omdat ze geen zin hebben om op 50 berichten te reageren...
Geef ze eens ongelijk. ;)
pi_177684364
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:29 schreef rival het volgende:

[..]

Geef ze eens ongelijk. ;)
Als ik tieten zou hebben dan is het einde zoek. Ergens doen ze het nog goed ook eigenlijk.
  donderdag 8 maart 2018 @ 13:34:24 #142
248821 Rauw.
op je bord.
pi_177684367
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:24 schreef Allures het volgende:

[..]

maar karaktereigenschappen kun je gewoon niet zien
Als iemand steeds op de foto staat met een hond zal het wel een dierenvriend zijn
Of als iemand 6 festivalfoto's heeft zal ze wel graag naar een festival gaan

Maar daar kun je niet aan verbinden dat ze dus lief is of zo

Daarnaast, als ik het even op mezelf betrek (want ik begon er over) ik heb 3 selfies. Daaraan kun je heel heel weinig aflezen. Ja dingen als dat ik lang haar heb maar niet of ik zorgzaam ben of zo
Sommige kun je wel aflezen uit hobbies die zichtbaar zijn op foto's.
Mensen die veel reizen(avontuurlijk/huismus) / hoe ze zich kleden (extravert/introvert).

Tuurlijk, specifieke eigenschappen zie je niet op foto's, maar ik kan met zekerheid zeggen dat iemand die niet heel afgevlakt is prima kan prima een idee krijgen van mijn karakter op basis van mijn foto's.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_177684382
quote:
7s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:34 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Sommige kun je wel aflezen uit hobbies die zichtbaar zijn op foto's.
Mensen die veel reizen(avontuurlijk/huismus) / hoe ze zich kleden (extravert/introvert).

Tuurlijk, specifieke eigenschappen zie je niet op foto's, maar ik kan met zekerheid zeggen dat iemand die niet heel afgevlakt is prima kan prima een idee krijgen van mijn karakter op basis van mijn foto's.
Bij mij kun je dat dus niet. En daarom vind ik het heel stom als mensen dat wel gaan invullen
Dan zie je alleen wat je wil zien en dat vind ik een irritante start
  donderdag 8 maart 2018 @ 13:36:31 #144
416931 yats
(non) Average Joe
pi_177684397
quote:
2s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:27 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Nee, dat er bij een van de mensen (net als bij een dikke psychologische aandoening ofzo) er sprake van is. Zelfde verhaal, heeft ook niet iedereen trek in.
Terecht, het zou mij van een date weerhouden. Net zozeer als bepaalde psychische issues me van een date zouden weerhouden. En dat mag je best kortzichtig noemen, maar zo sta ik er in.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  donderdag 8 maart 2018 @ 13:36:32 #145
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_177684400
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:35 schreef Allures het volgende:

[..]

Bij mij kun je dat dus niet. En daarom vind ik het heel stom als mensen dat wel gaan invullen
Dan zie je alleen wat je wil zien en dat vind ik een irritante start
Of het is een eerste indruk die iemand van je heeft en het niet waard om je druk over te maken?
With the stars as her umbrella
pi_177684426
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:36 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Of het is een eerste indruk die iemand van je heeft en het niet waard om je druk over te maken?
het is ook niet alsof ik hier wakker van lig of zo :D
Het gebeurde me alleen net weer een keer en had fok open staan dus gebruikte dit topic even om te spuien

En vind het dan wel grappig om van Fripsel te lezen dat zij het ook heeft
  donderdag 8 maart 2018 @ 13:38:13 #147
416931 yats
(non) Average Joe
pi_177684436
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:42 schreef Weissmania het volgende:

[..]

''Kijk mij eens populair zijn''-posts, kan ik me ook aan storen ja :')
:')

Zijn we het zowaar een keer eens
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_177684458
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:36 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Of het is een eerste indruk die iemand van je heeft en het niet waard om je druk over te maken?
en dan kan dat best een afknapper zijn die zorgt dat je geen interesse hebt.
pi_177684479
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:36 schreef yats het volgende:

[..]

Terecht, het zou mij van een date weerhouden. Net zozeer als bepaalde psychische issues me van een date zouden weerhouden. En dat mag je best kortzichtig noemen, maar zo sta ik er in.
Neuh, ben ik helemaal met je eens. Niets kortzichtig aan. Net als dat ik niet met een autist zou willen daten. Bij wijze van.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 8 maart 2018 @ 13:41:04 #150
248821 Rauw.
op je bord.
pi_177684493
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:39 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

en dan kan dat best een afknapper zijn die zorgt dat je geen interesse hebt.
Zelfs dan kan je uit het gebrek aan conversatie een vrij reëel beeld vormen over karakter. _O_
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 8 maart 2018 @ 13:44:16 #151
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_177684548
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:39 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

en dan kan dat best een afknapper zijn die zorgt dat je geen interesse hebt.
Tja, dat kán. Ook dan geen man/vrouw overboord toch. Of juist wel...
With the stars as her umbrella
  donderdag 8 maart 2018 @ 13:45:10 #152
248821 Rauw.
op je bord.
pi_177684567
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:35 schreef Allures het volgende:

[..]

Bij mij kun je dat dus niet. En daarom vind ik het heel stom als mensen dat wel gaan invullen
Dan zie je alleen wat je wil zien en dat vind ik een irritante start
Zelfs dit "Dat lukt je bij mij niet" schept een soort van beeld van je karakter hoor.
Het geeft allemaal niet, maar sommige shit prik je dwars doorheen, zowel verbaal als non verbaal.

Niet dat ik oordeel over je foto's (die heb ik misschien wel of niet gezien), en wellicht ben jij een van de uitverkorene die echt totaal niet te lezen is. :9
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_177684584
quote:
7s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:45 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Zelfs dit "Dat lukt je bij mij niet" schept een soort van beeld van je karakter hoor.
Het geeft allemaal niet, maar sommige shit prik je dwars doorheen, zowel verbaal als non verbaal.

Niet dat ik oordeel over je foto's (die heb ik misschien wel of niet gezien), en wellicht ben jij een van de uitverkorene die echt totaal niet te lezen is. :9
Ja maar nu heb je toch tekst die een ander niet heeft :?
pi_177684590
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:38 schreef yats het volgende:

[..]

:')

Zijn we het zowaar een keer eens
pi_177684619
quote:
7s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:45 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Zelfs dit "Dat lukt je bij mij niet" schept een soort van beeld van je karakter hoor.
Het geeft allemaal niet, maar sommige shit prik je dwars doorheen, zowel verbaal als non verbaal.

Niet dat ik oordeel over je foto's (die heb ik misschien wel of niet gezien), en wellicht ben jij een van de uitverkorene die echt totaal niet te lezen is. :9
Dank je wel, eindelijk iemand die het ook / wel snapt ^O^.

En je ligt er écht wel wakker van, want je verdedigt het alsof het je kind is.
pi_177684659
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dank je wel, eindelijk iemand die het ook / wel snapt ^O^.

En je ligt er écht wel wakker van, want je verdedigt het alsof het je kind is.
Tja inschatten is dus ook op tekst niet zo je ding
  donderdag 8 maart 2018 @ 13:50:39 #157
248821 Rauw.
op je bord.
pi_177684671
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:46 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja maar nu heb je toch tekst die een ander niet heeft :?
True true, maar als je iets weg geeft in 3 regels tekst kan ik mij nog veel beter voorstellen dat je non-verbaal ook wel iets weg geeft.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_177684683
whut?
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_177684713
quote:
7s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:50 schreef Rauw. het volgende:

[..]

True true, maar als je iets weg geeft in 3 regels tekst kan ik mij nog veel beter voorstellen dat je non-verbaal ook wel iets weg geeft.
waarschijnlijk wel ja. In echt contact

Maar op een selfie iets lezen vind ik echt knap
Ik ben niet niet maar even een voorbeeld (gewoon een mevrouw van google, sorry mevrouw dat je in deze discussie beland)
Een foto als dit vertelt je toch gewoon niks :? Sorry ik vind het echt heel knap als je nu over haar weet hoe ze in elkaar zit

pi_177684731
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:50 schreef Allures het volgende:

[..]

Tja inschatten is dus ook op tekst niet zo je ding
Ah mens, je valt gewoon keihard door de mand. En ik ben niet de enige die dat ziet :W
pi_177684738
quote:
7s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:50 schreef Rauw. het volgende:

[..]

True true, maar als je iets weg geeft in 3 regels tekst kan ik mij nog veel beter voorstellen dat je non-verbaal ook wel iets weg geeft.
Non verbale trekjes op stilstaande foto's om iemand karaktereigenschappen te bepalen. Dat is echt letterlijk wat je beweert.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 8 maart 2018 @ 13:54:51 #162
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_177684777
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:52 schreef Allures het volgende:

[..]

waarschijnlijk wel ja. In echt contact

Maar op een selfie iets lezen vind ik echt knap
Ik ben niet niet maar even een voorbeeld (gewoon een mevrouw van google, sorry mevrouw dat je in deze discussie beland)
Een foto als dit vertelt je toch gewoon niks :? Sorry ik vind het echt heel knap als je nu over haar weet hoe ze in elkaar zit

[ afbeelding ]
Ze houdt van mandarijnen, heeft hoogtevrees, wilde altijd dierenarts worden maar werkt nu bij een uitgeverij. Ze heeft een ochtendhumeur en is licht hysterisch.
With the stars as her umbrella
  donderdag 8 maart 2018 @ 13:54:53 #163
248821 Rauw.
op je bord.
pi_177684779
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:52 schreef Allures het volgende:

Sorry ik vind het echt heel knap als je nu over haar weet hoe ze in elkaar zit

Tuurlijk niet, ieder mens is en blijft een uniek en complex wezen. Toch geeft ze op de foto wel iets weg wat waarschijnlijk ergens in haar karakter wel naar voren komt.

En soms geeft ze dat toe, en soms gooit ze een schild op. En soms kom je er over een paar jaar pas achter dat je gelijk had. :9
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_177684786
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ah mens, je valt gewoon keihard door de mand. En ik ben niet de enige die dat ziet :W
:D Dude ik doe zo de computer dicht en denk hier totaal niet meer aan
Je bent weer eens aan het projecteren
pi_177684811
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:44 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Tja, dat kán. Ook dan geen man/vrouw overboord toch. Of juist wel...
Nee, en dat bedoel ik ook, het hoeft helemaal geen probleem te zijn, of je wel of geen interesse hebt in iemand, wel of niet reageert, enz.
Dat je na een paar dates of een paar weken appen ofzo wat uitleg geeft (al is het maar: ik mis wat), is wel fijn, maar voor die tijd, hoeft dat wmb niet.
  donderdag 8 maart 2018 @ 13:56:43 #166
248821 Rauw.
op je bord.
pi_177684817
Ik vind het overigens wel raar om het als opener te gebruiken.

Tinder is geen fucking Dr. Phil shit... Net als dat ik niet zit te wachten op gesprekken over haar gebreken in de eerste week.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_177684828
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:54 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, ieder mens is en blijft een uniek en complex wezen. Toch geeft ze op de foto wel iets weg wat waarschijnlijk ergens in haar karakter wel naar voren komt.

En soms geeft ze dat toe, en soms gooit ze een schild op. En soms kom je er over een paar jaar pas achter dat je gelijk had. :9
Wat dan? Serieus, wat weet je over deze vrouw door die foto :?
Ik vind het echt bizar als je denkt dat jij nu weet dat ze 'eerlijk' of 'zorgzaam' of 'recalcitrant' is
pi_177684843
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ah mens, je valt gewoon keihard door de mand. En ik ben niet de enige die dat ziet :W
Gast, omdat je een medestander hebt gevonden die het ook niet snapt wil nog niet zeggen dat iemand anders statement niet klopt. Had je het straks niet over projecteren, en eventuele psychiatrische aandoeningen? Mag ik aan de hand van jouw teksten wat aannames doen? _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_177684849
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:54 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ze houdt van mandarijnen, heeft hoogtevrees, wilde altijd dierenarts worden maar werkt nu bij een uitgeverij. Ze heeft een ochtendhumeur en is licht hysterisch.
Zou daten :D :P
pi_177684894
Personen die alvast een invulling gaan geven over hoe je in elkaar zit, zonder maar een woord met je gewisseld te hebben :') Pfoe dat zal wel een hoop teleurstellingen opleveren.
pi_177684908
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:00 schreef Maerwynn het volgende:
Personen die alvast een invulling gaan geven over hoe je in elkaar zit, zonder maar een woord met je gewisseld te hebben :') Pfoe dat zal wel een hoop teleurstellingen opleveren.
Ik zou het weethetevennietmeer vragen, die lijkt ervaring te hebben.

Maar dat zal vast niets met elkaar te maken hebben.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 8 maart 2018 @ 14:01:46 #172
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_177684923
Ik snap wel wat weethetevennietmeer bedoeld. Meestal geeft hoe iemand op je reageert online of offline een bepaalde indruk. Zelfs foto's kunnen daarin iets zeggen. En we hebben allemaal een bepaalde indruk van iemand op het eerste gezicht, of dat terecht is is een ander verhaal, maar meestal blijkt uit zo'n inschatting of het loont om iemand verder beter te leren kennen.
pi_177684936
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:00 schreef Maerwynn het volgende:
Personen die alvast een invulling gaan geven over hoe je in elkaar zit, zonder maar een woord met je gewisseld te hebben :') Pfoe dat zal wel een hoop teleurstellingen opleveren.
nou echt precies dit dus

Ik krijg dan ook heel erg het gevoel dat je wil dat ik zo ben. Dat je me al in een bepaald vakje probeert te proppen
  donderdag 8 maart 2018 @ 14:02:29 #174
248821 Rauw.
op je bord.
pi_177684944
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:57 schreef Allures het volgende:

[..]

Wat dan? Serieus, wat weet je over deze vrouw door die foto :?
Ik vind het echt bizar als je denkt dat jij nu weet dat ze 'eerlijk' of 'zorgzaam' of 'recalcitrant' is
Je wil niet dat mensen jou zo bekijken, maar ik moet wel een poging doen om een onbekende vrouw van wie je een random foto plaatst zo bekeken wordt?

Je gelooft er toch niet in dat het mogelijk is?
Waarom moet ik dan alsnog een bewijs voor je leveren dat soms een simpele foto een hoop zegt?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_177684956
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:02 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Je wil niet dat mensen jou zo bekijken, maar ik moet wel een poging doen om een onbekende vrouw van wie je een random foto plaatst zo bekeken wordt?

Je gelooft er toch niet in dat het mogelijk is?
Waarom moet ik dan alsnog een bewijs voor je leveren dat soms een simpele foto een hoop zegt?
omdat jij zegt dat je het kan :D
pi_177684959
Ik date geen vrouwen met 1 bepaalde naam, maar dat ligt eerder aan mijn traumatische ervaring _O-

Die naam is voor altijd verpest bij mij :')

Dus ik koppel eerder psychische aandoeningen aan een naam dan een foto, telt dat ook mee? :@
pi_177685003
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:03 schreef Weissmania het volgende:
Ik date geen vrouwen met 1 bepaalde naam, maar dat ligt eerder aan mijn traumatische ervaring _O-

Die naam is voor altijd verpest bij mij :')

Dus ik koppel eerder psychische aandoeningen aan een naam dan een foto, telt dat ook mee? :@
Mijn naam is vrij uniek, dus ik ben niet bang dat je mij niet zou daten *)
  donderdag 8 maart 2018 @ 14:05:35 #178
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_177685004
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:03 schreef Weissmania het volgende:
Ik date geen vrouwen met 1 bepaalde naam, maar dat ligt eerder aan mijn traumatische ervaring _O-

Die naam is voor altijd verpest bij mij :')

Dus ik koppel eerder psychische aandoeningen aan een naam dan een foto, telt dat ook mee? :@
_O-

Ergens best herkenbaar :')
With the stars as her umbrella
pi_177685007
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:03 schreef Weissmania het volgende:
Ik date geen vrouwen met 1 bepaalde naam, maar dat ligt eerder aan mijn traumatische ervaring _O-

Die naam is voor altijd verpest bij mij :')

Dus ik koppel eerder psychische aandoeningen aan een naam dan een foto, telt dat ook mee? :@
Ach zoals iemand al zei: Wees blij dat er mensen zijn die dat nog durven te doen. Veel mensen die ik tegen kom, die durven niet eens te daten of haken bij het minste geringste al af..
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 8 maart 2018 @ 14:06:51 #180
416931 yats
(non) Average Joe
pi_177685033
quote:
2s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:40 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Neuh, ben ik helemaal met je eens. Niets kortzichtig aan. Net als dat ik niet met een autist zou willen daten. Bij wijze van.
Been there, done that. Dat was geen goede match.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_177685038
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:02 schreef Allures het volgende:

[..]

nou echt precies dit dus

Ik krijg dan ook heel erg het gevoel dat je wil dat ik zo ben. Dat je me al in een bepaald vakje probeert te proppen
Nou.. het geeft natuurlijk wel wat weg over wat diegene graag ziet in je. Daar kan je om lachen of je aan ergeren.
Beiden oké toch? :D
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  donderdag 8 maart 2018 @ 14:07:40 #182
416931 yats
(non) Average Joe
pi_177685049
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:46 schreef Weissmania het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ben jij de man links of rechts?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  donderdag 8 maart 2018 @ 14:08:47 #183
248821 Rauw.
op je bord.
pi_177685072
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:03 schreef Allures het volgende:

[..]

omdat jij zegt dat je het kan :D
Ik heb wel een beetje een indruk ja.

In 9 van de 10 gevallen zit ik er wel dichtbij, maar dat wil niet zeggen dat ik dat uit moet spreken of voor jou aan moet tonen.

Ik begrijp ikweethetevennietmeer (ofzo) gewoon wel, evenals buurtzwaan.

Erger je er niet aan, mensen als ik of ikweethetevennietmeer zijn gewoon niets voor jou en dat is prima, met de houding die je nu toont had ik je waarschijnlijk al geunmatched na een aantal zinnen. If we matched in the first place that is. ;)
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_177685116
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:07 schreef Voxs het volgende:

[..]

Nou.. het geeft natuurlijk wel wat weg over wat diegene graag ziet in je. Daar kan je om lachen of je aan ergeren.
Beiden oké toch? :D
ja beide ok wat mij betreft
Maar niet dat je echt denkt dat die dingen kloppen die je denkt te zien
  donderdag 8 maart 2018 @ 14:11:01 #185
248821 Rauw.
op je bord.
pi_177685122
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:03 schreef Weissmania het volgende:
Ik date geen vrouwen met 1 bepaalde naam, maar dat ligt eerder aan mijn traumatische ervaring _O-

Die naam is voor altijd verpest bij mij :')

Dus ik koppel eerder psychische aandoeningen aan een naam dan een foto, telt dat ook mee? :@
Stiekem doen we allemaal shit als dit. :7
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_177685161
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:10 schreef Allures het volgende:

[..]

ja beide ok wat mij betreft
Maar niet dat je echt denkt dat die dingen kloppen die je denkt te zien
idd, daarvoor zou je iemand moeten leren kennen.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  donderdag 8 maart 2018 @ 14:15:53 #187
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_177685224
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:03 schreef Weissmania het volgende:
Ik date geen vrouwen met 1 bepaalde naam, maar dat ligt eerder aan mijn traumatische ervaring _O-

Die naam is voor altijd verpest bij mij :')

Dus ik koppel eerder psychische aandoeningen aan een naam dan een foto, telt dat ook mee? :@
:D moet je eens met een vrouw de kindernaam gaan bedenken. Exact het zelfde verhaal. Naam koppelen aan slechte ervaring :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_177685231
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:03 schreef Weissmania het volgende:
Ik date geen vrouwen met 1 bepaalde naam, maar dat ligt eerder aan mijn traumatische ervaring _O-

Die naam is voor altijd verpest bij mij :')

Dus ik koppel eerder psychische aandoeningen aan een naam dan een foto, telt dat ook mee? :@
Ik heb gelukkig geen ervaring op dat gebied. Maar kan me er iets bij voorstellen, want telkens komen toch even de herinneringen naar boven als je zijn of haar naam zegt. Lijkt me vooral lastig als het een veel voorkomende naam is.
pi_177685271
quote:
7s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:08 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik heb wel een beetje een indruk ja.

In 9 van de 10 gevallen zit ik er wel dichtbij, maar dat wil niet zeggen dat ik dat uit moet spreken of voor jou aan moet tonen.

Ik begrijp ikweethetevennietmeer (ofzo) gewoon wel, evenals buurtzwaan.

Erger je er niet aan, mensen als ik of ikweethetevennietmeer zijn gewoon niets voor jou en dat is prima, met de houding die je nu toont had ik je waarschijnlijk al geunmatched na een aantal zinnen. If we matched in the first place that is. ;)
Ik ben ook wel benieuwd naar je analyse eigenlijk. :)
pi_177685546
quote:
7s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:08 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik heb wel een beetje een indruk ja.

In 9 van de 10 gevallen zit ik er wel dichtbij, maar dat wil niet zeggen dat ik dat uit moet spreken of voor jou aan moet tonen.

Ik begrijp ikweethetevennietmeer (ofzo) gewoon wel, evenals buurtzwaan.

Erger je er niet aan, mensen als ik of ikweethetevennietmeer zijn gewoon niets voor jou en dat is prima, met de houding die je nu toont had ik je waarschijnlijk al geunmatched na een aantal zinnen. If we matched in the first place that is. ;)
Ja, dat verwoord je goed ^O^.

En analyse / uitleg, het is meer een gevoel. Ik kijk eerst naar de foto, daarna richting de tekst, als deze er überhaupt al is..

Uitspreken ervan doe ik bijna nooit, heeft toch weinig zin. Maar meestal als ik het gevoel hebt dat er "iets" niet klopt, dan is dat vaak ook zo. Daar mag je je eigen mening over hebben en is prima.

Zoals met alles, dat jij (in het algemeen) het niet kan zien, betekent niet dat het er niet is.

Sommige mensen hoeven maar een foto te zien of zoals hierboven een naam te horen en de rillingen lopen over de rug.
pi_177685558
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ja, dat verwoord je goed ^O^.

En analyse / uitleg, het is meer een gevoel. Ik kijk eerst naar de foto, daarna richting de tekst, als deze er überhaupt al is..

Uitspreken ervan doe ik bijna nooit, heeft toch weinig zin. Maar meestal als ik het gevoel hebt dat er "iets" niet klopt, dan is dat vaak ook zo. Daar mag je je eigen mening over hebben en is prima.

Zoals met alles, dat jij (in het algemeen) het niet kan zien, betekent niet dat het er niet is.

Sommige mensen hoeven maar een foto te zien of zoals hierboven een naam te horen en de rillingen lopen over de rug.
Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat dat ook terecht is :P
pi_177685610
Ik raak helemaal de weg kwijt bij jou weethetevennietmeer :D
Dus mensen moeten richting jou wel de moeite doen om niet meteen af te haken in een gesprek en toch op date te gaan ook al zien ze het niet echt zitten of denken ze dat het geen match is
Maar als jij op basis van een foto of een naam een indruk hebt mag je meteen afhaken?

Mogen we nu wel of niet afhaken
pi_177685644
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:11 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Stiekem doen we allemaal shit als dit. :7
Wil je niet voor ons allemaal praten? Ik doe hier absoluut niet aan namelijk. :D
pi_177685657
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:45 schreef rival het volgende:

[..]

Wil je niet voor ons allemaal praten? Ik doe hier absoluut niet aan namelijk. :D
Post ff een foto dan kan ie inschatten of je dat doet of niet :P
pi_177685675
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:46 schreef Allures het volgende:

[..]

Post ff een foto dan kan ie inschatten of je dat doet of niet :P
Straks ben ik iemand een date verplicht omdat ik tenslotte ook al een foto plaats. Wie A zegt moet ook... ofzo... :X
pi_177685693
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:47 schreef rival het volgende:

[..]

Straks ben ik iemand een date verplicht omdat ik tenslotte ook al een foto plaats. Wie A zegt moet ook... ofzo... :X
Ja ik verwacht minstens een date na een foto in een openbaar topic maar in ruil daarvoor mag je op me projecteren wat je wil :P
Jij betaalt trouwens
pi_177685717
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:48 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja ik verwacht minstens een date na een foto in een openbaar topic maar in ruil daarvoor mag je op me projecteren wat je wil :P
Jij betaalt trouwens
Dit klonk in mijn hoofd vast heel anders dan hoe jij het bedoelde. :7

Oh en ik betaal sowieso mijn volgende date, straks krijg ik nog de naam van profiteur :@
pi_177685747
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:42 schreef Allures het volgende:
Ik raak helemaal de weg kwijt bij jou weethetevennietmeer :D
Dus mensen moeten richting jou wel de moeite doen om niet meteen af te haken in een gesprek en toch op date te gaan ook al zien ze het niet echt zitten of denken ze dat het geen match is
Maar als jij op basis van een foto of een naam een indruk hebt mag je meteen afhaken?

Mogen we nu wel of niet afhaken
Die ben ik bij jou allang kwijt _O-.

Je merkt het namelijk niet eens als ik afhaak (bij een swipe naar links bijvoorbeeld, tenzij jij naar rechts swiped, maar dat kan ik mij niet voorstellen!), dus wat probeer je nu te bereiken?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2018 14:52:36 ]
pi_177685752
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:50 schreef rival het volgende:

[..]

Dit klonk in mijn hoofd vast heel anders dan hoe jij het bedoelde. :7
Foei! Hoofd uit de goot jij
pi_177685772
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:51 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Die ben ik bij jou allang kwijt _O-.

Je merkt het namelijk niet eens als ik afhaak (bij een swipe naar links bijvoorbeeld), dus wat probeer je nu te bereiken?
Dus mensen mogen alleen niet afhaken en voorkeuren hebben als de ander het merkt?

Dus je mag best niet op blond vallen en dan weg swipen maar je mag niet afhaken als iemand er ideeën op na houdt die niet aansluiten bij wat je zelf wil uit het leven?
pi_177685776
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:51 schreef Allures het volgende:

[..]

Foei! Hoofd uit de goot jij
Te laat. Zo kwam het op mij over. Nu heb je verplichtingen.
pi_177685804
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:53 schreef rival het volgende:

[..]

Te laat. Zo kwam het op mij over. Nu heb je verplichtingen.
Damn it

:D
pi_177685837
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:52 schreef Allures het volgende:

[..]

Dus mensen mogen alleen niet afhaken en voorkeuren hebben als de ander het merkt?

Dus je mag best niet op blond vallen en dan weg swipen maar je mag niet afhaken als iemand er ideeën op na houdt die niet aansluiten bij wat je zelf wil uit het leven?
Mens, wat heb jij toch rare kronkels in je hoofd! Hier gaat het helemaal niet over.

Als iemand af wil haken, dan doe je dat lekker. Ongeacht of de ander dat ziet / merkt of niet. Het is graag of niet hoor.

Nu stop ik met deze zinloze discussie, heeft totaal geen nut.
pi_177685886
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Mens, wat heb jij toch rare kronkels in je hoofd! Hier gaat het helemaal niet over.

Als iemand af wil haken, dan doe je dat lekker. Ongeacht of de ander dat ziet / merkt of niet. Het is graag of niet hoor.

Nu stop ik met deze zinloze discussie, heeft totaal geen nut.
Joh je moet er allemaal niet zo wakker van liggen :D
  donderdag 8 maart 2018 @ 15:15:29 #205
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_177686200
Ik ga paiq ook maar eens proberen :D .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_177686250
quote:
99s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:15 schreef DaMook het volgende:
Ik ga paiq ook maar eens proberen :D .
Paiq is leuker dan Tinder vind ik zelf. Het is alleen jammer dat je niet wat beter op afstand kan sorteren.
  donderdag 8 maart 2018 @ 15:19:32 #207
248821 Rauw.
op je bord.
pi_177686292
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:47 schreef rival het volgende:

[..]

Straks ben ik iemand een date verplicht omdat ik tenslotte ook al een foto plaats. Wie A zegt moet ook... ofzo... :X
matchen is neuken.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 8 maart 2018 @ 15:21:16 #208
248821 Rauw.
op je bord.
pi_177686354
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:18 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Paiq is leuker dan Tinder vind ik zelf. Het is alleen jammer dat je niet wat beter op afstand kan sorteren.
Ik ken het denk ik van heel vroeger... Met foto's die steeds minder vaag worden enzo?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_177686385
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:21 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik ken het denk ik van heel vroeger... Met foto's die steeds minder vaag worden enzo?
Ja klopt. :Y
pi_177686390
Paiq heeft ook quizzen met van die weirde vragen :7
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_177686423
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Paiq heeft ook quizzen met van die weirde vragen :7
Ook ja! Wat sommige antwoorden. ;(
  donderdag 8 maart 2018 @ 15:30:36 #212
248821 Rauw.
op je bord.
pi_177686527
Klinkt wel leuk, ga ik eens bekijken als ik op m'n huidige (serieuzere)date uitgekeken ben..
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_177687105
quote:
6s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:30 schreef Rauw. het volgende:
Klinkt wel leuk, ga ik eens bekijken als ik op m'n huidige (serieuzere)date uitgekeken ben..
Ik zou het allemaal niet te intellectueel verwachten daar. _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 8 maart 2018 @ 16:28:48 #214
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_177687645
quote:
2s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:57 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik zou het allemaal niet te intellectueel verwachten daar. _O-
Daar ben ik ook al achter gekomen :@

Maar voor de verandering is het wel grappig, weer eens wat anders dan tinder.

Maar mss toch maar eens kijken naar een serieuze datingsite denk ik...
Oude user in een nieuw jasje.
pi_177687757
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:28 schreef pitebuell85 het volgende:

[..]

Daar ben ik ook al achter gekomen :@

Maar voor de verandering is het wel grappig, weer eens wat anders dan tinder.

Maar mss toch maar eens kijken naar een serieuze datingsite denk ik...
Nu ben in wel benieuwd wat voor vrouwen je er vooral tegen komt. Want het aanbod aan soorten mannen is reuze, maar dat is overal.
pi_177687788
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:28 schreef pitebuell85 het volgende:

[..]

Daar ben ik ook al achter gekomen :@

Maar voor de verandering is het wel grappig, weer eens wat anders dan tinder.

Maar mss toch maar eens kijken naar een serieuze datingsite denk ik...
Echt he? Had een paar vragen die misschien wel een beetje te hoog gegrepen waren, of er zit gewoon volk met een compleet ander referentiekader. _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_177688047
Ik vind het toch ook veel karpervissers die me zeggen ipv mijn. Op paiq bedoel ik. Maar daarom kom ik er ook al een tijd niet dus misschien is dat niet meer
pi_177688068
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:30 schreef Buurtzwaan het volgende:
Waarschijnlijk is er volgende maand weer een studenten speeddating in mijn stad. Vorige keer viel de speeddating net toen ik met die ene jongen aan het daten was. Nieuwe ronde nieuwe kansen.
Welke stad? (niet dat ik mij nu direct voor je ga inschrijven hoor :+ )
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_177688090
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:48 schreef Allures het volgende:
Ik vind het toch ook veel karpervissers die me zeggen ipv mijn. Op paiq bedoel ik. Maar daarom kom ik er ook al een tijd niet dus misschien is dat niet meer
Aan forelvissers heb je meer. Heerlijk joh, met een sausje en goede wijn ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_177688177
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:21 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik ken het denk ik van heel vroeger... Met foto's die steeds minder vaag worden enzo?
Die ja. En er dan achter komen dat je met je huisgenoot zit te chatten en je blij bent dat je geen oneerbare voorstellen hebt gedaan :')
A mind with a heart of it's own
  donderdag 8 maart 2018 @ 16:59:19 #221
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_177688260
quote:
5s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:49 schreef Godshand het volgende:

[..]

Welke stad? (niet dat ik mij nu direct voor je ga inschrijven hoor :+ )
Weg.

[ Bericht 15% gewijzigd door Buurtzwaan op 08-03-2018 17:21:05 ]
pi_177688537
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:59 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]


Niet quoten aub, die verwijder ik zo weer. :)
Lekker ver maar wel een mooie studentenstad inderdaad :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 8 maart 2018 @ 17:20:41 #223
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_177688706
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:12 schreef Godshand het volgende:

[..]

Lekker ver maar wel een mooie studentenstad inderdaad :)
Ik mag absoluut niet klagen wat studentenstad betreft, maar alle leuke activiteiten liggen wel buiten mijn bereik. Ook als je de commerciële speeddate websites afstruint, is er hier weinig te doen en om nou een paar uur te reizen voor een speeddate gaat me wat te ver. :D
pi_177689367
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:20 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Ik mag absoluut niet klagen wat studentenstad betreft, maar alle leuke activiteiten liggen wel buiten mijn bereik. Ook als je de commerciële speeddate websites afstruint, is er hier weinig te doen en om nou een paar uur te reizen voor een speeddate gaat me wat te ver. :D
Kom hier wonen anders _O-
  donderdag 8 maart 2018 @ 19:40:54 #225
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_177691528
quote:
2s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:35 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Echt he? Had een paar vragen die misschien wel een beetje te hoog gegrepen waren, of er zit gewoon volk met een compleet ander referentiekader. _O-
Dit, en ik kreeg het idee dat het nog niet populair is/was.
Oude user in een nieuw jasje.
pi_177696582
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 09:58 schreef GlenSpey het volgende:
Nou, ik durf er bijna niet meer op te hopen, maar als het goed gaat morgen date nummer 5 met Lexa-date gewoon door :@
It giet oan
pi_177697341
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 08:21 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

_O-

Je gaf ‘m alleen maar hoop jonguh.
Hoop? Ik heb iemand een kans gegeven, omdat ik vernam dat er ook veel miscommunicatie plaatsvond online ;)
-
  donderdag 8 maart 2018 @ 23:35:05 #228
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_177697370
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:34 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Hoop? Ik heb iemand een kans gegeven, omdat ik vernam dat er ook veel miscommunicatie plaatsvond online ;)
Terwijl je al wist dat het vanuit jou niets ging worden, toch?
With the stars as her umbrella
pi_177697510
Zo, nou maar een nachtje het hengeltje uitgegooien in Antwerpen :@

:')
  donderdag 8 maart 2018 @ 23:49:45 #230
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_177697606
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:43 schreef Faxie het volgende:
Zo, nou maar een nachtje het hengeltje uitgegooien in Antwerpen :@

:')
Noem je 'm zo?
With the stars as her umbrella
pi_177697625
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:49 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Noem je 'm zo?
Nee, dat is de knuppel waarmee ik de visjes neersla als ik ze vang :@

:')
  donderdag 8 maart 2018 @ 23:51:17 #232
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_177697637
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:50 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee, dat is de knuppel waarmee ik de visjes neersla als ik ze vang :@

:')
_O-

Succes *O* niet te hard slaan, eenmalig gebruik is ook weer zo zonde.
With the stars as her umbrella
pi_177697646
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:51 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

_O-

Succes *O* niet te hard slaan, eenmalig gebruik is ook weer zo zonde.
Ja ik wil 'm niet kromslaan ofzo ;(
pi_177697703
Vissen 1 voor 1 neerknuppelen :')

Pulskorvisserij _O_
  donderdag 8 maart 2018 @ 23:55:02 #235
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_177697717
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:51 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja ik wil 'm niet kromslaan ofzo ;(
De vissen bedoel ik :')
With the stars as her umbrella
pi_177697731
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:55 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

De vissen bedoel ik :')
Ja zeg dat dan :( o|O
pi_177697743
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:54 schreef Weissmania het volgende:
Vissen 1 voor 1 neerknuppelen :')

Pulskorvisserij _O_
Ik kan er niet een hele school in een keer mee neerknuppelen zoals jij ;(
pi_177697787
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:35 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Terwijl je al wist dat het vanuit jou niets ging worden, toch?
Terwijl ik wist dat het waarschijnlijk niets zou gaan worden! Hij wist dit ook ;) en wilde mij alsnog ontmoeten ;) zoals ik al zei ter geruststelling! Voor hem icm zijn autisme konden gesprekken best hoog oplopen zonder reden en door een goed beeld bij iemand te kunnen vormen (in iedergeval bij hem) kon hij het laten rusten!
-
  vrijdag 9 maart 2018 @ 00:02:51 #239
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_177697831
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:58 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Terwijl ik wist dat het waarschijnlijk niets zou gaan worden! Hij wist dit ook ;) en wilde mij alsnog ontmoeten ;) zoals ik al zei ter geruststelling! Voor hem icm zijn autisme konden gesprekken best hoog oplopen zonder reden en door een goed beeld bij iemand te kunnen vormen (in iedergeval bij hem) kon hij het laten rusten!
Ah, duidelijk!
With the stars as her umbrella
  vrijdag 9 maart 2018 @ 09:19:30 #240
248821 Rauw.
op je bord.
pi_177700813
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:43 schreef Faxie het volgende:
Zo, nou maar een nachtje het hengeltje uitgegooien in Antwerpen :@

:')
Belse meisjes O+
Direct om 'r nummer vragen en niet appen maar bellen O+

Vlaams O+
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_177700892
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 09:19 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Belse meisjes O+
Direct om 'r nummer vragen en niet appen maar bellen O+

Vlaams O+
Heb niks gevangen ;(

Zal wel slecht aas zijn ;(
  vrijdag 9 maart 2018 @ 11:06:01 #242
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_177702505
De eerste jongedame op paiq waar ik mee cht klikt al meteen goed. Maar ik moet niet te ver vooruit kijken :P . Nu na al een flinke chat eerst maar eens afspreken :)
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_177702530
Goed Bezig DaMook!

Gewoon jezelf blijven :)
  vrijdag 9 maart 2018 @ 15:00:27 #244
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_177706631
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 11:06 schreef DaMook het volgende:
De eerste jongedame op paiq waar ik mee cht klikt al meteen goed. Maar ik moet niet te ver vooruit kijken :P . Nu na al een flinke chat eerst maar eens afspreken :)
Ik ken m’n huidige vriendin via paiq. Deze maand word ons 2de kindje geboren. Zo zie je maar wat er van kan komen :D

Veel plezier :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_177706691
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 15:00 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik ken m’n huidige vriendin via paiq. Deze maand word ons 2de kindje geboren. Zo zie je maar wat er van kan komen :D

Veel plezier :)
Oh wat leuk!! O+ Alvast gefeliciteerd, ook al is het er nog niet :)
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 15:37:59 #246
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_177707349
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 15:03 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Oh wat leuk!! O+ Alvast gefeliciteerd, ook al is het er nog niet :)
Dank je wel, uiterlijk 30 maart dus bijna.

Maar war men zegt over paiq klopt wel. Wij hebben beiden ook mee gemaakt dar je zeg maar het wat simpele volk had. Maar om nou te zeggen dat het meer of minder is dan andere site’s? Die ervaring heb ik dan weer niet.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 9 maart 2018 @ 17:48:17 #247
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_177709911
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 09:25 schreef Faxie het volgende:

[..]

Heb niks gevangen ;(

Zal wel slecht aas zijn ;(
Stop met die ;(
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_177710000
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 17:48 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Stop met die ;(
Stop sowieso met zielig doen, gaat je echt niet helpen. Neem een pauze, richt je ergens anders op.

Snap goed dat het vervelend is als het daten niet lukt, ben zelf ook een ervaringsdeskundige daarin.

Dus Faxie, kop op, komt uiteindelijk wel goed :).
pi_177710112
Mensen die de act van Faxie nog serieus nemen :')

Slowchats zijn de vijvers waarin Faxert vist ;) en hoe ~O>

[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2018 17:59:34 ]
pi_177710482
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 17:48 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Stop met die ;(
Oké :')
pi_177710612
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 17:58 schreef Weissmania het volgende:
Mensen die de act van Faxie nog serieus nemen :')

Slowchats zijn de vijvers waarin Faxert vist ;) en hoe ~O>
;)
pi_177710863
Wauw, de Paiq’er, Ohnee, facebooker, is een Fokker. }:|
pi_177711008
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 18:44 schreef Fripsel het volgende:
Wauw, de Paiq’er, Ohnee, facebooker, is een Fokker. }:|
Hoe kom je daarachter? Stel je de vraag gewoon?
pi_177711013
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 18:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Hoe kom je daarachter? Stel je de vraag gewoon?
Nee ik word gewoon weer benaderd. :X
pi_177711037
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 18:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Hoe kom je daarachter? Stel je de vraag gewoon?
Omdat de jongen in kwestie zelf het heeft verteld tegen haar, omdat er het een en ander verdraaid is.

Dat het eeb stomme actie was dat staat vast.
Maar ik ga daar verder niet in een topic over in discussie. Had ik aan Fripsel ook gevraagd dat niet te doen
pi_177711059
pi_177711069
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 18:56 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Omdat de jongen in kwestie zelf het heeft verteld tegen haar, omdat er het een en ander verdraaid is.

Dat het eeb stomme actie was dat staat vast.
Maar ik ga daar verder niet in een topic over in discussie. Had ik aan Fripsel ook gevraagd dat niet te doen
Ik heb niks verdraaid. Je hebt met me gepraat op Paiq en me daarna benaderd op Facebook. Wtf gast. 8)7 Nee is nee.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2018 18:58:44 ]
pi_177711077
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 18:56 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Omdat de jongen in kwestie zelf het heeft verteld tegen haar, omdat er het een en ander verdraaid is.

Dat het eeb stomme actie was dat staat vast.
Maar ik ga daar verder niet in een topic over in discussie. Had ik aan Fripsel ook gevraagd dat niet te doen
wat is jouw kant dan?
pi_177711091
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 18:57 schreef Weissmania het volgende:
[ afbeelding ]
Dit. _O-
  vrijdag 9 maart 2018 @ 18:59:59 #260
108913 Godshand
guide4you
pi_177711100
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 18:58 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik heb niks verdraaid. Je hebt met me gepraat op Paiq en me daarna benaderd op Facebook. Wtf gast. 8)7 Nee is nee.
_O-

Ah, hij is zo zielig op zijn zolder, geef hem wat aandacht O+
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_177711119
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 18:57 schreef Weissmania het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 19:04:56 #262
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_177711164
Niet zo'n slimme move Vlaggenroof. :o
pi_177711174
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 18:58 schreef Allures het volgende:

[..]

wat is jouw kant dan?
Ik heb een relatie met iemand die ook op fok zit. Ik zit op paiq vanwege wat vrienden, heb ik ook aangegeven in het matchsysteem etc. (En ook naderhand op FB)

Fripsel vertelde dat het een speeddate was, maar ze had mij toegevoegd via een quiz die ik had toegevoegd. Ze vertelde al vrij snel dat ze wat had meegemaakt en ikging daar te voorzichtig mee om, toen de blok.

Op FB heb ik enorm getwijfeld, maar toch gedaan ( ik was immers niet op zoek, en was voorbereid dat ik er niks uit zou krijgen, maar het toch gedaan rn dat was oprecht héél stom).

Fripsel vertelde tgen mij dat het ‘ haar toch niet boeit want ze heeft 99+ likes en ontelbare fotoreacties’ dus daarom had ze geswiped. Vond ik neerbuigend en vanaf toen had ik zoiets van laat maar. Ik heb haar daarna geblokt ( niet zij mij).

Toen ging ik in dit topic en ik zag gelijk dat het over mij ging. Ik wilde niks zeggen, maar ik hou niet van spoken. Dingen komen van twee kanten. Het was fout, van mij. En heb aan fripsel gezegd wie ik ben en met de vraag dat ik er geen heisa om wil maken, nou dat werd dus niet gehoord.
pi_177711180
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 15:00 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik ken m’n huidige vriendin via paiq. Deze maand word ons 2de kindje geboren. Zo zie je maar wat er van kan komen :D

Veel plezier :)
Moment.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OK.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2018 19:06:15 ]
pi_177711194
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 19:05 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ik heb een relatie met iemand die ook op fok zit. Ik zit op paiq vanwege wat vrienden, heb ik ook aangegeven in het matchsysteem etc. (En ook naderhand op FB)

Fripsel vertelde dat het een speeddate was, maar ze had mij toegevoegd via een quiz die ik had toegevoegd. Ze vertelde al vrij snel dat ze wat had meegemaakt en ikging daar te voorzichtig mee om, toen de blok.

Op FB heb ik enorm getwijfeld, maar toch gedaan ( ik was immers niet op zoek, en was voorbereid dat ik er niks uit zou krijgen, maar het toch gedaan rn dat was oprecht héél stom).

Fripsel vertelde tgen mij dat het ‘ haar toch niet boeit want ze heeft 99+ likes en ontelbare fotoreacties’ dus daarom had ze geswiped. Vond ik neerbuigend en vanaf toen had ik zoiets van laat maar. Ik heb haar daarna geblokt ( niet zij mij).

Toen ging ik in dit topic en ik zag gelijk dat het over mij ging. Ik wilde niks zeggen, maar ik hou niet van spoken. Dingen komen van twee kanten. Het was fout, van mij. En heb aan fripsel gezegd wie ik ben en met de vraag dat ik er geen heisa om wil maken, nou dat werd dus niet gehoord.
Ja, dat laatste geldt alleen als ze het zelf vraagt.
pi_177711198
Hoe ga je daar te voorzichtig mee om?

En waarom paiq voor vrienden?

Never mind. Te ingewikkeld al
pi_177711207
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 19:05 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ik heb een relatie met iemand die ook op fok zit. Ik zit op paiq vanwege wat vrienden, heb ik ook aangegeven in het matchsysteem etc. (En ook naderhand op FB)

Fripsel vertelde dat het een speeddate was, maar ze had mij toegevoegd via een quiz die ik had toegevoegd. Ze vertelde al vrij snel dat ze wat had meegemaakt en ikging daar te voorzichtig mee om, toen de blok.

Op FB heb ik enorm getwijfeld, maar toch gedaan ( ik was immers niet op zoek, en was voorbereid dat ik er niks uit zou krijgen, maar het toch gedaan rn dat was oprecht héél stom).

Fripsel vertelde tgen mij dat het ‘ haar toch niet boeit want ze heeft 99+ likes en ontelbare fotoreacties’ dus daarom had ze geswiped. Vond ik neerbuigend en vanaf toen had ik zoiets van laat maar. Ik heb haar daarna geblokt ( niet zij mij).

Toen ging ik in dit topic en ik zag gelijk dat het over mij ging. Ik wilde niks zeggen, maar ik hou niet van spoken. Dingen komen van twee kanten. Het was fout, van mij. En heb aan fripsel gezegd wie ik ben en met de vraag dat ik er geen heisa om wil maken, nou dat werd dus niet gehoord.
Excuses dat ik een quiz en een speeddate door elkaar heb gehaald. En dat ik niet ik niet op je Facebook pagina heb gekeken naar je relatie status of wat dan ook. _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2018 19:08:15 ]
pi_177711213
Ok guys, let's move on. Persoonlijke zaken tussen elkaar mogen jullie verder via DM/PM bespreken.
Thanks.
pi_177711328
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 19:14 schreef -Miauw- het volgende:
_O-

Aaa yway. Wie heeft er nog spannende plannen voor vanavond?
Date gehad vanmiddag, ze is alweer naar huis :7
pi_177711340
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 19:14 schreef -Miauw- het volgende:
_O-

Aaa yway. Wie heeft er nog spannende plannen voor vanavond?
Nee. -O- Wie wil? :@
  vrijdag 9 maart 2018 @ 19:16:17 #271
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_177711341
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 19:15 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Date gehad vanmiddag, ze is alweer naar huis :7
En? Was het leuk? :P
With the stars as her umbrella
pi_177711451
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 19:16 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

En? Was het leuk? :P
Ja :)
pi_177741501
Ik zou eigenlijk gister uitgaan met een vriendin, maar die had het te gezellig gehad met haar date. :D

Toen vroeg iemand van Tinder die in de buurt woonde of ik zin had om te gaan wandelen, Why not.. Heb echt gelachen. _O-
pi_177741728
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 09:53 schreef Fripsel het volgende:
Ik zou eigenlijk gister uitgaan met een vriendin, maar die had het te gezellig gehad met haar date. :D

Toen vroeg iemand van Tinder die in de buurt woonde of ik zin had om te gaan wandelen, Why not.. Heb echt gelachen. _O-
Awh O+ ! Komt er een tweede date?
-
pi_177741857
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 10:11 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Awh O+ ! Komt er een tweede date?
Volgend weekend gaan we wel echt naar de dorpskroeg. En hij wilde sowieso graag nieuwe mensen leren kennen omdat hij nieuw is in de regio dus misschien vraag ik wel of hij ook komt dansen. :P
pi_177742095
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 10:20 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Volgend weekend gaan we wel echt naar de dorpskroeg. En hij wilde sowieso graag nieuwe mensen leren kennen omdat hij nieuw is in de regio dus misschien vraag ik wel of hij ook komt dansen. :P
Kijk! Super gezellig! Al is het geen vriendje kan het altijd nog een ‘vriend’ worden :)
-
pi_177744985
Het regent weer matches op Tinder dit weekend _O-
pi_177745065
Gortdroog hier ;(
pi_177745171
Date van gisteren is net weg btw, het was leuk en gezellig :)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2018 13:40:59 ]
  zondag 11 maart 2018 @ 18:25:38 #280
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_177752236
quote:
14s.gif Op zondag 11 maart 2018 13:32 schreef Weissmania het volgende:
Het regent weer matches op Tinder dit weekend _O-
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 13:35 schreef Faxie het volgende:
Gortdroog hier ;(
Dit topic voelt altijd als thuiskomen O+
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_177764400
Komende dagen meerdere dates staan :)

Heb er zin in *O*
  maandag 12 maart 2018 @ 11:50:15 #282
248821 Rauw.
op je bord.
pi_177764609
Hier drogen de gesprekken een beetje op (de energie die ik erin steek komt niet terug) en houd er maar eentje stand momenteel (degene waar ik al een tijdje mee date).
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_177764867
Die jongen waar ik mee afgesproken had zaterdagmiddag die woont hier nieuw in de regio. Zaterdag avond gaan we waarschijnlijk met zijn vriendengroep en mijn vriendinnengroep naar een kroeg hier. Leuk ongedwongen zo. :D
  maandag 12 maart 2018 @ 12:22:23 #284
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_177765216
Maar is het dan een date, of een uitje met vrienden om de vriendenkring uit te breiden? Want dit is natuurlijk het datingtopic ^O^
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_177765318
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 12:22 schreef Samzz het volgende:
Maar is het dan een date, of een uitje met vrienden om de vriendenkring uit te breiden? Want dit is natuurlijk het datingtopic ^O^
Ik ken hem van Tinder, en ben ook zeker op die manier geïnteresseerd in hem. Het is alleen geen specifieke 1 op 1 date. Moet dat?
  maandag 12 maart 2018 @ 12:30:54 #286
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_177765381
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 12:27 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik ken hem van Tinder, en ben ook zeker op die manier geïnteresseerd in hem. Het is alleen geen specifieke 1 op 1 date. Moet dat?
Het is natuurlijk het datingtopic, dus dat een ontmoeting een date is is zeg maar wel een vereiste om er hier over te praten :Y.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_177765469
quote:
14s.gif Op maandag 12 maart 2018 12:30 schreef Samzz het volgende:

[..]

Het is natuurlijk het datingtopic, dus dat een ontmoeting een date is is zeg maar wel een vereiste om er hier over te praten :Y.
Hij is mijn date op dit moment, want we hebben vorige week via Tinder afgesproken. We zien elkaar alleen tijdens het uitgaan zodat hij ook meteen de omgeving beter leert kennen.

Leg op iedere slak zout zeg.
  maandag 12 maart 2018 @ 12:34:48 #288
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_177765496
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 12:33 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Hij is mijn date op dit moment, want we hebben vorige week via Tinder afgesproken. We zien elkaar alleen tijdens het uitgaan zodat hij ook meteen de omgeving beter leert kennen.

Leg op iedere slak zout zeg.
Ik stel een vraag, een heel normale vraag. Voel je meteen aangevallen zeg.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 12 maart 2018 @ 12:44:28 #289
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_177765743
Fripsel: jij vertelde vorige week toch dat je weer klaar was met daten in het algemeen en in het bijzonder met mijnheer Levi's ?

Is t dan raar dat ik t raar vind wat je hier weer allemaal doet/beschrijft? No offense please, maar ( insert iets )jij wel?
pi_177765796
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 12:44 schreef BeamofLight het volgende:
Fripsel: jij vertelde vorige week toch dat je weer klaar was met daten in het algemeen en in het bijzonder met mijnheer Levi's ?

Is t dan raar dat ik t raar vind wat je hier weer allemaal doet/beschrijft? No offense please, maar ( insert iets )jij wel?
Ik heb niet gezegd dat ik klaar was met daten in het algeheel? Alleen dat het met hem net niet was dus dat ik het afgekapt heb. De rest verzin je er zelf bij.
pi_177765799
Zomaar een Tindermatch en meteen gezellig aan het kletsen mét raakvlakken!

Hopelijk komt hier een leuke date uit :D
pi_177765869
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 12:46 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Zomaar een Tindermatch en meteen gezellig aan het kletsen mét raakvlakken!

Hopelijk komt hier een leuke date uit :D
Gezellig *O* Lekker hapje eten samen ofzo?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 12 maart 2018 @ 13:02:24 #293
416931 yats
(non) Average Joe
pi_177766169
quote:
14s.gif Op maandag 12 maart 2018 12:30 schreef Samzz het volgende:

[..]

Het is natuurlijk het datingtopic, dus dat een ontmoeting een date is is zeg maar wel een vereiste om er hier over te praten :Y.
Wat is de officiële definitie va n een date volgens de mods? Dit ter voorkoming van verwarring...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_177766241
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:02 schreef yats het volgende:

[..]

Wat is de officiële definitie va n een date volgens de mods? Dit ter voorkoming van verwarring...
Wat boeit het jou man :') je hebt toch een relatie?

Matige trollpoging dit :{
  maandag 12 maart 2018 @ 13:14:21 #295
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_177766589
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 19:18 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb besloten om mijn dates toch maar stop te zeggen. Er was eigenlijk niet heel veel mis met hem. Maar de echte vonk sloeg ook niet over.
hier had je t over dates, maar idd kon ook alleen op hem slaan
pi_177766904
quote:
Deel gewoon jullie date gebeuren stel zeikerds en mierenneukers :D

pi_177766935
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:24 schreef rival het volgende:

[..]

Hey rival

jij had toch een open relatie?
pi_177767178
Vorig weekend een super leuke jongen via tinder gematched gekregen. Blijkt hier in het dorp te wonen. Blijkt dat we vroeger opdezelfde plekken kwamen en dezelfde mensen kennen :+ Hij kent mijn broers. Nu ben ik al even ziek en hij ook :+ Maar wil toch binnenkort wel afspreken. We zijn er beiden over uit dat we alleen niet hier in het dorp willen afspreken en ook niet thuis. Ik weet alleen niet zo goed wat ik straks moet voorstellen.
pi_177767192
quote:
10s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:25 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Hey rival

jij had toch een open relatie?
Nee nooit gehad en ik ben momenteel single maar dit is niet de plek voor SC.
pi_177767209
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:34 schreef Lot88 het volgende:
Vorig weekend een super leuke jongen via tinder gematched gekregen. Blijkt hier in het dorp te wonen. Blijkt dat we vroeger opdezelfde plekken kwamen en dezelfde mensen kennen :+ Hij kent mijn broers. Nu ben ik al even ziek en hij ook :+ Maar wil toch binnenkort wel afspreken. We zijn er beiden over uit dat we alleen niet hier in het dorp willen afspreken en ook niet thuis. Ik weet alleen niet zo goed wat ik straks moet voorstellen.
Samen broeken passen een optie? Schijnt het tegenwoordig helemaal te zijn!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2018 13:35:50 ]
pi_177767222
quote:
10s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:35 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Samen broeken passen een optie? Schijnt het tegenwoordig helemaal te zijn!
HUH :?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')