abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_177682612
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:35 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Vooral mensen die verwachten dat je de hele dag of elke dag terug appt en als je ze eenmaal hebt gezien, vinden dat dat elke week moet ofzo :N Dan kan het leuk zijn geweest, maar dat benauwt me vrij snel.
Dit ja, en dan 30 minuten later, waarom reageer je niet. Erg onaantrekkelijk!

Als het klikt dan is het voor mij redelijk normaal om iemand snel weer te zien, 1x per week (als de agenda's het toelaten) is een mooie invulling daarvan.

Als dat al benauwend is. Hoe wil je dat dan doen, ja, over 3 weken kan ik..
pi_177682685
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:01 schreef Allures het volgende:
Even klagen hoor

Ik heb echt een hekel aan mensen op tinder die in hun eerste bericht je een karaktereigenschap toedichten
(Ik heb geen beschrijving staan in mijn tekst)
Je kent me niet. Knap dat je op foto's kunt zien dat ik slim/dominant/zacht/lief etc ben
ik zou er wat mee gaan doen, paranormale readings of zo

En dan ook soms op een dag 2 van zulke openingszinnen krijgen die je het tegenovergestelde vinden :')
Tja, de meesten willen toch iets schrijven dat hun opvalt. Eigen schuld, als je er geen tekst neerzet :+.

Blijkbaar raken ze daarbij je allergie. Zet dat erin als tekst: "Geen opmerkingen over mijn uiterlijk graag". Krijg je meteen geen match meer :P.

Je kan het meestal toch nooit goed doen. Hoe kan iemand nu weten dat jij dat als niet prettig ervaart? :?
pi_177682692
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:05 schreef Weissmania het volgende:
Allures waar haal je de tijd vandaan met een man, hosti en je vaste hubbies voor nog meer dates? _O-
Ik heb alleen een man en hosti, geen hubbies

ik date ook nauwelijks. Iemand moet er echt uit springen wil ik er nog tijd voor vrij maken.
pi_177682707
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:10 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Tja, de meesten willen toch iets schrijven dat hun opvalt. Eigen schuld, als je er geen tekst neerzet :+.

Blijkbaar raken ze daarbij je allergie. Zet dat erin als tekst: "Geen opmerkingen over mijn uiterlijk graag". Krijg je meteen geen match meer :P.

Je kan het meestal toch nooit goed doen. Hoe kan iemand nu weten dat jij dat als niet prettig ervaart? :?
Er staat wel een tekst alleen daarin staat geen beschrijving van mijn karakter

En het is niet alleen niet prettig, het is gewoon dom. Er is geen enkele manier waarop je dat in kunt schatten dus denk ff na
pi_177682740
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:10 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Maar het is geen opmerking over je uiterlijk he. Ze gaan interpeteren hoe je bent op basis van je uiterlijk. Dus ik ben bijvoorbeeld 9/10 keer dat lieve meisje. :P Daarmee spring je er niet uit. Just saying.

Die 10e keer dat ik de reactie kreeg van “je bent recalcitrant volgens mij” heb ik wel in een deuk gelegen, you are right sir.
pi_177682747
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:05 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dit ja, en dan 30 minuten later, waarom reageer je niet. Erg onaantrekkelijk!

Als het klikt dan is het voor mij redelijk normaal om iemand snel weer te zien, 1x per week (als de agenda's het toelaten) is een mooie invulling daarvan.

Als dat al benauwend is. Hoe wil je dat dan doen, ja, over 3 weken kan ik..
Ja, inderdaad, zo doe ik dat.
Want ik heb vaak genoeg andere plannen. Het gaat me niet om hoe vaak je afspreekt, meer om de verwachting. Als ik toevallig kan een week erna en zin heb ^O^
Is dat niet zo, dan moet je daar niet moeilijk over doen of zeuren dat ik vast wel ergens een gaatje kan vinden...
  donderdag 8 maart 2018 @ 12:21:33 #107
416931 yats
(non) Average Joe
pi_177682889
quote:
2s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:22 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik zou dat bijvoorbeeld niet trekken/geen zin in hebben als iemand dat zou zeggen. Projecteer ik dan ook?
Idem hier, al zou ik de eerlijkheid wel waarderen. Schizofrenie is gewoon iets waar moeilijk mee samen te leven valt en gaat op termijn problemen geven.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_177682907
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:11 schreef Allures het volgende:

[..]

Er staat wel een tekst alleen daarin staat geen beschrijving van mijn karakter

En het is niet alleen niet prettig, het is gewoon dom. Er is geen enkele manier waarop je dat in kunt schatten dus denk ff na
Dat jij dat zo vind, hoeft niet te betekenen dat zij dat ook vinden.

Bij alleen een gezichtsfoto of lichaansfoto zonder tekst kan ik wél een inschatting maken of het een interessant persoon of een dagelijks sacherijn (?) is.
  donderdag 8 maart 2018 @ 12:23:44 #109
416931 yats
(non) Average Joe
pi_177682942
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:54 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ook zo'n dingetje dat meteen op tafel komt bij nieuwe dates.
Dat jij een open relatie hebt?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  donderdag 8 maart 2018 @ 12:24:36 #110
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_177682966
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Bij alleen een gezichtsfoto of lichaansfoto zonder tekst kan ik wél een inschatting maken of het een interessant persoon of een dagelijks sacherijn (?) is.
Het is je eigen interpretatie en het hoeft niet waar te zijn.
Aan de andere kant zou ik er ook niet om gaan janken als iemand me een karaktereigenschap toedicht op basis van mijn uiterlijk. Lach of delete, klaar, next.
With the stars as her umbrella
pi_177682975
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

(Chagrijn)
pi_177682990
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:13 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Ja, inderdaad, zo doe ik dat.
Want ik heb vaak genoeg andere plannen. Het gaat me niet om hoe vaak je afspreekt, meer om de verwachting. Als ik toevallig kan een week erna en zin heb ^O^
Is dat niet zo, dan moet je daar niet moeilijk over doen of zeuren dat ik vast wel ergens een gaatje kan vinden...
Moeilijk doen over wanneer of zeuren is niet fijn nee. Andere plannen hebben we allemaal. En dingen die eenmaal staan gaan voor.

Aan de andere kant is er áltijd wel tijd te maken, het is maar net waar je prioriteiten liggen.
pi_177683005
quote:
2s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:22 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik zou dat bijvoorbeeld niet trekken/geen zin in hebben als iemand dat zou zeggen. Projecteer ik dan ook?
Ik waardeer eerlijkheid juist als mensen zoiets direct aangeven dat ze er dan geen zin in hebben.
pi_177683015
quote:

[..]

Aan de hand van een foto karaktereigenschappen toedelen is toch ook gewoon pure speculatie? :?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_177683025
quote:

[..]

Dat vind ik echt heel knap als je dat kunt
slaat werkelijk nergens op namelijk
pi_177683029
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:25 schreef Somberling het volgende:

[..]

Ik waardeer eerlijkheid juist als mensen zoiets direct aangeven dat ze er dan geen zin in hebben.
Deden ze dat dan ook maar eerlijk ipv een smoes :D
pi_177683037
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:23 schreef yats het volgende:

[..]

Dat jij een open relatie hebt?
Nee, dat er bij een van de mensen (net als bij een dikke psychologische aandoening ofzo) er sprake van is. Zelfde verhaal, heeft ook niet iedereen trek in.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 8 maart 2018 @ 12:30:29 #118
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_177683099
Waarschijnlijk is er volgende maand weer een studenten speeddating in mijn stad. Vorige keer viel de speeddating net toen ik met die ene jongen aan het daten was. Nieuwe ronde nieuwe kansen.
pi_177683101
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:26 schreef Allures het volgende:

[..]

Dat vind ik echt heel knap als je dat kunt
slaat werkelijk nergens op namelijk
Ik vind sommige dingen ook nergens op slaan, maar toch is het zo!

Voorbeeld: op een datingsite gaan staan en dan gaan zeuren dat je (zoveel) berichten krijgt, dat je ze echt niet allemaal wil / gaat beantwoorden.
pi_177683107
quote:

[..]

Bovendien kunnen we met de summiere informatie dat via dit forum tot ons komt met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kennelijk concluderen dat Allures niet zacht is. -O-

Ergo: Niet alle vrouwen zijn zacht. -O-

Daarmee vliegt mijn statistisch meest robuuste en tevens meest gebruikte openingszin bij het oud vuil. -O-

Wat moet ik nu. -O-
pi_177683110
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:25 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Moeilijk doen over wanneer of zeuren is niet fijn nee. Andere plannen hebben we allemaal. En dingen die eenmaal staan gaan voor.

Aan de andere kant is er áltijd wel tijd te maken, het is maar net waar je prioriteiten liggen.
Ja en die liggen op dat moment dus niet bij die persoon.
Ik HOEF geen tijd te maken voor je.
pi_177683132
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:30 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Voorbeeld: op een datingsite gaan staan en dan gaan zeuren dat je (zoveel) berichten krijgt, dat je ze echt niet allemaal wil / gaat beantwoorden.
ik zou rtl4 bellen of je op tv readings kunt doen want als je zo goed dingen kunt verzinnen bij foto's kun je er vast geld mee verdienen
pi_177683145
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:32 schreef Allures het volgende:

[..]

ik zou rtl4 bellen of je op tv readings kunt doen want als je zo goed dingen kunt verzinnen bij foto's kun je er vast geld mee verdienen
Zou bellen en ervoor betalen 8/10
pi_177683172
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:30 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik vind niet dat ik alles hoef te beantwoorden.
pi_177683202
quote:
Geen reactie is geen interesse. Simpel zat. Ik heb er geen behoefte aan om een dagtaak te maken van afwijzingen. Een eerste uur op een datingsite is al gauw over de 50 berichten, dan ga ik alleen het gesprek aan met diegenen die mij interessant lijken. Is dat zo vreemd dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')