quote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:55 schreef LovePeaceofMusic81 het volgende:
En ik heb een kaartje!!![]()
Ben wel reuzebenieuwd maar heb ook zo'n zin!!!![]()
Worden er ook andere ESF-nummers gedraaid? (en please zeg dat de Request-app ook in de AFAS werkt)
quote:Op dinsdag 13 maart 2018 20:14 schreef Cee het volgende:
Ik heb dit jaar kaartjes voor Queen en Timberlake die twee tot vier keer zo duur zijn maar heb hier het meeste zin in.
quote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:55 schreef LovePeaceofMusic81 het volgende:
En ik heb een kaartje!!![]()
Ben wel reuzebenieuwd maar heb ook zo'n zin!!!![]()
Worden er ook andere ESF-nummers gedraaid? (en please zeg dat de Request-app ook in de AFAS werkt)
quote:Op dinsdag 13 maart 2018 20:14 schreef Cee het volgende:
Ik heb dit jaar kaartjes voor Queen en Timberlake die twee tot vier keer zo duur zijn maar heb hier het meeste zin in.
. Wow... dat zijn anders ook wel gave shows denk ik! Maar ja... die ESF-happiness vind je niet daar en ook wat de Herreys los kunnen maken is niet te evenaren natuurlijk 😜quote:Op dinsdag 13 maart 2018 20:14 schreef Cee het volgende:
NEEEEEEEEEE DAT IS ZIELIGquote:Op woensdag 14 maart 2018 13:48 schreef grazz het volgende:
Ik hoop in ieder geval nog op:
Azerbeidzjan
Australië
Oekraine
Israel
Macedonië
en
Bulgarije, zodat we het bordje 0 points omhoog kunnen houden![]()
![]()
Oh nee sorry ik las te snel, ik dacht die brave mannen van Georgië met hun liftmuzakje dat je bedoelde.quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2018 13:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee sorry ik las te snel, ik dacht die brave mannen van Georgië met hun liftmuzakje dat je bedoelde.![]()
Bij Bulgarije mag je nulbordje omhoog dear![]()
![]()
* Cyan9 kaster norske ord til Cee.quote:Op woensdag 14 maart 2018 14:41 schreef Cee het volgende:
Lees ik nou goed dat Noorwegen komt
Of waarom zou anders een Noorse ESC twitter account er over tweeten.
Ik snap t niet. Leer me Noors.
Link van de tweet plz?quote:Op woensdag 14 maart 2018 14:41 schreef Cee het volgende:
Lees ik nou goed dat Noorwegen komt
Of waarom zou anders een Noorse ESC twitter account er over tweeten.
Ik snap t niet. Leer me Noors.
Vorig jaar deed Hongarije wel mee. Dus wie weet!quote:Op woensdag 14 maart 2018 21:49 schreef Momo... het volgende:
De kans dat Hongarije komt is niet zo groot he, hoop wel op Israël. Niet omdat ik het zo geweldig is maar gewoon om de reactie in de zaal.
Ik weet niet zo goed wat ik me erbij voor moet stellen, maar wil wel zeker even kijken wat het is.quote:
Dat. En moet daarna nog een pleuriseind terugreizen.quote:Op donderdag 15 maart 2018 10:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik sla hem over. Is niet echt m'n ding.
Ook dat. En de volgende ochtend willen er toch weer hondjes naar buiten enzoquote:Op donderdag 15 maart 2018 10:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat. En moet daarna nog een pleuriseind terugreizen.
Nog meer ESF muziek en soms komen de artiesten daar.quote:Op donderdag 15 maart 2018 07:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik me erbij voor moet stellen, maar wil wel zeker even kijken wat het is.
Ah, ok! Denk dat ik daar wel even blijf plakken dan, en als ik het niets vind ga ik gewoon alsnog naar huis.quote:Op donderdag 15 maart 2018 12:19 schreef ato het volgende:
[..]
Nog meer ESF muziek en soms komen de artiesten daar.
Ligt een beetje aan hoe fris ik nog ben tegen de tijd dat het afgelopen is maar anders ga ik misschien nog even kijken. Moet nog wel een uur naar huis kunnen rijden.quote:Op donderdag 15 maart 2018 12:19 schreef ato het volgende:
[..]
Nog meer ESF muziek en soms komen de artiesten daar.
Kom maar door, ik hou ervan!quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Altijd een mooi feest met Litouwers erbij![]()
[ afbeelding ]
Deze kon eigenlijk niet.![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Altijd een mooi feest met Litouwers erbij![]()
[ afbeelding ]
Deze kon eigenlijk niet.![]()
Jaaaaaaaaaa. En Noorwegen ook, ik wil Rybak best een keer live zienquote:Op vrijdag 16 maart 2018 12:31 schreef Cee het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dit wordt episch. Nu Israël nog. Kommmaaarrrr kommaarr kom maarrrr
Ben ik ook benieuwd naar, kijken hoe ik het live vind. Is bij mij een borderliner ofwel grensgeval.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:30 schreef ijs_beer het volgende:
Ik hoop ook op Hongarije. Puur om te kijken hoe de zaal op reageert. (En omdat het een gaaf nummer is.)
Oh jaaaaaquote:Op vrijdag 16 maart 2018 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa. En Noorwegen ook, ik wil Rybak best een keer live zien![]()
Waar zag je Australië want die zie ik niet als bevestiging op FB en hun websitequote:
Je wil zijn strijkstok wel van dichtbij bewonderen?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 17:59 schreef LovePeaceofMusic81 het volgende:
Alexander Rybak is wat mij betreft ook zeer welkom in NL 😃 is er al iemand die ‘m een rondleiding geeft in Amsterdam? Op zich wil ik die taak wel op me nemen... 🤪
. Hij is er handig mee zag ik! 😏 MAAR goed....quote:Op vrijdag 16 maart 2018 18:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Je wil zijn strijkstok wel van dichtbij bewonderen?![]()
Zolang je maar niet de tweede viool hoeft te spelen..quote:Op vrijdag 16 maart 2018 18:43 schreef LovePeaceofMusic81 het volgende:
[..]
. Hij is er handig mee zag ik! 😏 MAAR goed....
Pi-air van Hooijdonk vindt dit leuk.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 15:17 schreef Cee het volgende:
Pee Pierre or windy airrrrrrr
Make your fart and leave it hanging theeeeeere![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 18:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Als ie er maar niet aan blijft hangen.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 18:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Als ie maar geen slap optreden geeft hoor.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ie er maar niet aan blijft hangen.
Bij dat jonkiesgezicht vraag ik me eigenlijk telkens af of hij er al haar (badum-tisssh) op heeft.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 18:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Rybak blijft idd een jeugdig hoofd hebbenquote:Op vrijdag 16 maart 2018 19:50 schreef Andromache het volgende:
[..]
Bij dat jonkiesgezicht vraag ik me eigenlijk telkens af of hij er al haar (badum-tisssh) op heeft.
Heb echt niks met z'n lied maar met die man wil ik echt een beschuitje eten o m gquote:Op vrijdag 16 maart 2018 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Rybak blijft idd een jeugdig hoofd hebben
Zojuist op Twitter bevestigdquote:Op vrijdag 16 maart 2018 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar zag je Australië want die zie ik niet als bevestiging op FB en hun websiteOf misschien op Twitter ofzo?
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 18:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Goed dat ze ook tijd vrijmaken voor mensen met een zwakke blaas.quote:
Schijnt dat hij op tv in IJsland ook moest huilen, hopelijk overleeft deze jongen het eurovisie circus.quote:Op zondag 18 maart 2018 14:00 schreef Greys het volgende:
Op Twitter heeft EIC ook getweet dat IJsland komt en eronder kwam meteen een reactie "Protect him".
![]()
quote:Op zondag 18 maart 2018 14:54 schreef Cee het volgende:
![]()
Nu wil ik ijsbeerknuffeltjes naar ‘m gooien. Of gewoon ijsbeer zelf.
Wel dusquote:Op woensdag 14 maart 2018 21:49 schreef Momo... het volgende:
De kans dat Hongarije komt is niet zo groot he
Jaaaaaaa. Lekker hoor.quote:
Volgens mij is iedereen echt lief voor elke deelnemerquote:Op zondag 18 maart 2018 23:47 schreef Cyan9 het volgende:
Wel een beetje lief zijn voor de IJsland jongen, want hij is best wel schattig.
Ja dat vind ik dus ook, precies dat. En ik ben ook gewoon nieuwsgierig hoe dit live isquote:Op maandag 19 maart 2018 22:21 schreef grazz het volgende:
Heel tof dat Hongarije ook aanwezig is, jaOok al heb ik ze ergens onderaan staan, ik laat me graag verrassen. En inderdaad, leuk voor de mensen die hier enorm fan van zijn . Ga vooral lekker lossssss
WAT ZEG JE?! IEMAND STAAT HIER ZO TE SCHREEUWEN!? VERSTA GEEN *** VAN WAT JE NET ZEIquote:Op maandag 19 maart 2018 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook, precies dat. En ik ben ook gewoon nieuwsgierig hoe dit live is
quote:Op maandag 19 maart 2018 23:35 schreef grazz het volgende:
[..]
WAT ZEG JE?! IEMAND STAAT HIER ZO TE SCHREEUWEN!? VERSTA GEEN *** VAN WAT JE NET ZEI![]()
Ik verwacht echt niet helemaal om te zijn als ik ze live heb gezien, maar kan me nog uit 2009 herinneren, dat ik Oekraine veel meer kon waarderen na haar optreden in A'dam.
Moest dat zo nodig? Ik weet, ik ben al aan het aftakelen, na Hongarije heb ik helemaal geen haar op mn kop portverdrie! Die grijze haren van jou hoef je dus niet te verven hequote:Op maandag 19 maart 2018 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik verwacht ook echt niet dat ik hierna dol op dit lied ben, maar wel gaaf om ze in het echt te zien en Momo en Kyran te zien glunderen daar
En wij als een stel bejaarden wat verder naar achteren in de zaal omdat onze oren tuten![]()
Alleen ons gedrág is een tikje bejaard tijdens Hongarije. Verder zijn we jonge goden (m/v)quote:Op maandag 19 maart 2018 23:51 schreef grazz het volgende:
[..]
Moest dat zo nodig? Ik weet, ik ben al aan het aftakelen, na Hongarije heb ik helemaal geen haar op mn kop portverdrie! Die grijze haren van jou hoef je dus niet te verven he
Uiteraard en daarom speciaal voor jouquote:Op maandag 19 maart 2018 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen ons gedrág is een tikje bejaard tijdens Hongarije. Verder zijn we jonge goden (m/v)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 00:10 schreef grazz het volgende:
[..]
Uiteraard en daarom speciaal voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:42 schreef LovePeaceofMusic81 het volgende:
*kuch* ff tussendoor... Iemand iets van Alexander (Rybak) vernomen toevallig?
Hoe duur is een kaartje nu dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:15 schreef Kyran het volgende:
Goed, nog even over nagedacht en ik heb besloten dat ik wel wil gaan, maar kaartje te duur vind.
Ik ga datum vrij houden en kijken of ik een goedkoper kaartje kan regelen via TicketSwap ofzo. Op de da zelf is er vaak nog wel een mogelijkheid
Oh lekkerrrr. Bij Macedonië sta ik gewoon weer vooraan!quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:26 schreef Greys het volgende:
.. net als Macedonië
Dus 23 deelnemers al. Ga door, ga door
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Als EIC zoals voorgaande jaren is zien we hem gewoon zonder enige act. Ben benieuwdquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:04 schreef grazz het volgende:
Hij zal zn eigen LEDwand wel meenemen dan
Was NL eigenlijk de eerste die dit organiseerde?quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:48 schreef Em31 het volgende:
Toch wel gaaf dat ze voor elkaar hebben weten te krijgen dat zo veel landen elk jaar naar Amsterdam komen
Volgens mij wel. EIC is er al sinds 2009.quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:29 schreef Peter het volgende:
[..]
Was NL eigenlijk de eerste die dit organiseerde?
Ik heb er ook nog geen, teken morgen verlenging op het werk. Dus dan heb ik weer gegarandeerd geldquote:
Ik was 1 van de eerste schatquote:
Maar dan weet je toch wat het kostquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:24 schreef ato het volgende:
[..]
Ik was 1 van de eerste schat
Ik was nieuwsgierig of de kosten voor het kaartje zo veel gestegen waren.
Maar het valt mee.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:23 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog geen, teken morgen verlenging op het werk. Dus dan heb ik weer gegarandeerd geldOok treinkosten komen erbij.
Kaartjes zijn nog net zo duur als in Septemberquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan weet je toch wat het kost![]()
Ik was ff bang dat je nog niks had omdat je vroeg hoeveel ze waren. My bad.
Tuurlijk zijn ze nog net zo duurquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:46 schreef ato het volgende:
[..]
Kaartjes zijn nog net zo duur als in September![]()
Maar verleden jaar greep ik naast de kaartjes, die waren toen snel uitverkocht.
Ik ben ook blij met deze lokatie, ik was de Melkweg best wel zat.
Die ambiance in Riga is dan ook van het gemiddelde dorpshuis om de hoek, snap wel dat velen het overslaan.quote:Op donderdag 22 maart 2018 17:30 schreef Greys het volgende:
Aanstaande zaterdag is de eerste Pre Party. In Riga. Daar komen vier (!) 2018 kandidaten optreden.
http://wiwibloggs.com/201(...)cts-24-march/220135/
Om maar even aan te tonen hoe tof EIC eigenlijk is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |