Oh jaaaaaquote:Op vrijdag 16 maart 2018 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa. En Noorwegen ook, ik wil Rybak best een keer live zien![]()
Waar zag je Australië want die zie ik niet als bevestiging op FB en hun websitequote:
Je wil zijn strijkstok wel van dichtbij bewonderen?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 17:59 schreef LovePeaceofMusic81 het volgende:
Alexander Rybak is wat mij betreft ook zeer welkom in NL 😃 is er al iemand die ‘m een rondleiding geeft in Amsterdam? Op zich wil ik die taak wel op me nemen... 🤪
. Hij is er handig mee zag ik! 😏 MAAR goed....quote:Op vrijdag 16 maart 2018 18:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Je wil zijn strijkstok wel van dichtbij bewonderen?![]()
Zolang je maar niet de tweede viool hoeft te spelen..quote:Op vrijdag 16 maart 2018 18:43 schreef LovePeaceofMusic81 het volgende:
[..]
. Hij is er handig mee zag ik! 😏 MAAR goed....
Pi-air van Hooijdonk vindt dit leuk.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 15:17 schreef Cee het volgende:
Pee Pierre or windy airrrrrrr
Make your fart and leave it hanging theeeeeere![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 18:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Als ie er maar niet aan blijft hangen.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 18:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Als ie maar geen slap optreden geeft hoor.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ie er maar niet aan blijft hangen.
Bij dat jonkiesgezicht vraag ik me eigenlijk telkens af of hij er al haar (badum-tisssh) op heeft.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 18:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Rybak blijft idd een jeugdig hoofd hebbenquote:Op vrijdag 16 maart 2018 19:50 schreef Andromache het volgende:
[..]
Bij dat jonkiesgezicht vraag ik me eigenlijk telkens af of hij er al haar (badum-tisssh) op heeft.
Heb echt niks met z'n lied maar met die man wil ik echt een beschuitje eten o m gquote:Op vrijdag 16 maart 2018 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Rybak blijft idd een jeugdig hoofd hebben
Zojuist op Twitter bevestigdquote:Op vrijdag 16 maart 2018 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar zag je Australië want die zie ik niet als bevestiging op FB en hun websiteOf misschien op Twitter ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |