Ja vorig jaar hadden ze 34 deelnemende landen. Kan me niet voorstellen dat die allemaal niet meer willen. Komt wel goedquote:Op dinsdag 13 maart 2018 09:59 schreef libranl het volgende:
Even ter opsomming (voor mensen die gaan), is dit nu dan de voorlopige line-up voor EIC Amsterdam (?):
Wit-Rusland, Ierland, Zwitserland, Frankrijk, Armenië, Duitsland, Oostenrijk, Spanje, België en NederlandMet een gastoptreden van Sandra Kim.
Beetje bescheiden line-up nogKomt komende maand natuurlijk nog een heleboel bij.
quote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:55 schreef LovePeaceofMusic81 het volgende:
En ik heb een kaartje!!![]()
Ben wel reuzebenieuwd maar heb ook zo'n zin!!!![]()
Worden er ook andere ESF-nummers gedraaid? (en please zeg dat de Request-app ook in de AFAS werkt)
quote:Op dinsdag 13 maart 2018 20:14 schreef Cee het volgende:
Ik heb dit jaar kaartjes voor Queen en Timberlake die twee tot vier keer zo duur zijn maar heb hier het meeste zin in.
quote:Op dinsdag 13 maart 2018 18:55 schreef LovePeaceofMusic81 het volgende:
En ik heb een kaartje!!![]()
Ben wel reuzebenieuwd maar heb ook zo'n zin!!!![]()
Worden er ook andere ESF-nummers gedraaid? (en please zeg dat de Request-app ook in de AFAS werkt)
quote:Op dinsdag 13 maart 2018 20:14 schreef Cee het volgende:
Ik heb dit jaar kaartjes voor Queen en Timberlake die twee tot vier keer zo duur zijn maar heb hier het meeste zin in.
. Wow... dat zijn anders ook wel gave shows denk ik! Maar ja... die ESF-happiness vind je niet daar en ook wat de Herreys los kunnen maken is niet te evenaren natuurlijk 😜quote:Op dinsdag 13 maart 2018 20:14 schreef Cee het volgende:
NEEEEEEEEEE DAT IS ZIELIGquote:Op woensdag 14 maart 2018 13:48 schreef grazz het volgende:
Ik hoop in ieder geval nog op:
Azerbeidzjan
Australië
Oekraine
Israel
Macedonië
en
Bulgarije, zodat we het bordje 0 points omhoog kunnen houden![]()
![]()
Oh nee sorry ik las te snel, ik dacht die brave mannen van Georgië met hun liftmuzakje dat je bedoelde.quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2018 13:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee sorry ik las te snel, ik dacht die brave mannen van Georgië met hun liftmuzakje dat je bedoelde.![]()
Bij Bulgarije mag je nulbordje omhoog dear![]()
![]()
* Cyan9 kaster norske ord til Cee.quote:Op woensdag 14 maart 2018 14:41 schreef Cee het volgende:
Lees ik nou goed dat Noorwegen komt
Of waarom zou anders een Noorse ESC twitter account er over tweeten.
Ik snap t niet. Leer me Noors.
Link van de tweet plz?quote:Op woensdag 14 maart 2018 14:41 schreef Cee het volgende:
Lees ik nou goed dat Noorwegen komt
Of waarom zou anders een Noorse ESC twitter account er over tweeten.
Ik snap t niet. Leer me Noors.
Vorig jaar deed Hongarije wel mee. Dus wie weet!quote:Op woensdag 14 maart 2018 21:49 schreef Momo... het volgende:
De kans dat Hongarije komt is niet zo groot he, hoop wel op Israël. Niet omdat ik het zo geweldig is maar gewoon om de reactie in de zaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |