quote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:20 schreef Momazie het volgende:
[..]
Ik mis de laatste gitaarsolo wel een beetje..
Hmm oké bedankt! Ja bij dit nummer kan ik me goed voorstellen dat het live waarschijnlijk beter isquote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:20 schreef Martijnnnpp het volgende:
[..]
Gevoel dat er iets mist, maar kan ook liggen aan dat het de studioversie is
Bij CATS vind ik de langere versie ook veel mooier, dat geldt voor meer nummers. Ook van Dami Im twee jaar geledenquote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:20 schreef Martijnnnpp het volgende:
[..]
Gevoel dat er iets mist, maar kan ook liggen aan dat het de studioversie is
Truequote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:22 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Bij CATS vind ik de langere versie ook veel mooier, dat geldt voor meer nummers. Ook van Dami Im twee jaar geleden
Welkom bij DWDD. Doen ze bij ieder high-profile onderwerp. Lekker rekken met "BN"'ers die zendtijd willenquote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:26 schreef Aoibhin het volgende:
Echt, had deze hele uitzending gewoon over ESF gedaan. Je kunt de mensen toch niet zo lang laten wachten... Er gaan nog dooien vallen vanavond!
Nu je het zegt, ik heb Greys al een tijdje niet zien posten.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:26 schreef Aoibhin het volgende:
Echt, had deze hele uitzending gewoon over ESF gedaan. Je kunt de mensen toch niet zo lang laten wachten... Er gaan nog dooien vallen vanavond!
Nog niet gezien!?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:27 schreef Redlegs het volgende:
Ik zit al de hele tijd in de hoekjes van de studio te loeren, om te zien of ik ergens DE gitaar zie staan...
Dochter van de kaasboer.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:27 schreef marcodej het volgende:
Wat zou Roxeanne zijn als ze Jansen van achteren heette?
Ja zekers!quote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Is dit een serieus programma? Roseanne Hazes die K3 inzet tijdens een bloedserieus gesprek?
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Die heeft mede het nummer gekozen dus ook al is het 3, dan is hij nog blij.
Kijk daar dan eens even!quote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:28 schreef Redlegs het volgende:
[..]
Hij heeft z'n Outlaw gitaar vast onder de tafel verstopt.
,quote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Die heeft mede het nummer gekozen dus ook al is het 3, dan is hij nog blij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |