quote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:20 schreef Momazie het volgende:
[..]
Ik mis de laatste gitaarsolo wel een beetje..
Hmm oké bedankt! Ja bij dit nummer kan ik me goed voorstellen dat het live waarschijnlijk beter isquote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:20 schreef Martijnnnpp het volgende:
[..]
Gevoel dat er iets mist, maar kan ook liggen aan dat het de studioversie is
Bij CATS vind ik de langere versie ook veel mooier, dat geldt voor meer nummers. Ook van Dami Im twee jaar geledenquote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:20 schreef Martijnnnpp het volgende:
[..]
Gevoel dat er iets mist, maar kan ook liggen aan dat het de studioversie is
Truequote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:22 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Bij CATS vind ik de langere versie ook veel mooier, dat geldt voor meer nummers. Ook van Dami Im twee jaar geleden
Welkom bij DWDD. Doen ze bij ieder high-profile onderwerp. Lekker rekken met "BN"'ers die zendtijd willenquote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:26 schreef Aoibhin het volgende:
Echt, had deze hele uitzending gewoon over ESF gedaan. Je kunt de mensen toch niet zo lang laten wachten... Er gaan nog dooien vallen vanavond!
Nu je het zegt, ik heb Greys al een tijdje niet zien posten.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:26 schreef Aoibhin het volgende:
Echt, had deze hele uitzending gewoon over ESF gedaan. Je kunt de mensen toch niet zo lang laten wachten... Er gaan nog dooien vallen vanavond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |