SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Dat was ook zo, geen probleem dus...quote:Op vrijdag 2 maart 2018 15:49 schreef Rafeiro het volgende:
Gokte dat je druk was met draaien
Klinkt nog heel fijn.
Nee, ik doe dit dagelijks wel een uurtje of zo...quote:Op vrijdag 2 maart 2018 15:50 schreef livelink het volgende:
Moet je weer wat stoom afblazen MadMaster, dat je live mixt
Dan moet je veel mixes op de plank hebben liggen.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 15:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik doe dit dagelijks wel een uurtje of zo...
Remixen e.d. bedoel je, denk ik.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 15:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan moet je veel mixes op de plank hebben liggen.
Ja, dat bedoel ik. En dat is inderdaad ook wat ik versta onder veelquote:Op vrijdag 2 maart 2018 15:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Remixen e.d. bedoel je, denk ik.
Ik gok dat ik er zo'n kleine 10.000 heb...
Elke keer hetzelfde draaien is ook niet leuk.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 15:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. En dat is inderdaad ook wat ik versta onder veel
Zeg dat even tegen radiostations als 3FM en Sky Radioquote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:03 schreef MadMaster het volgende:
Elke keer hetzelfde draaien is ook niet leuk.
Daarom draai ik daar ook niet...quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zeg dat even tegen radiostations als 3FM en Sky Radio
Daar is 'ie ook voor.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:08 schreef Rafeiro het volgende:
Bah ik wordt weer wat rillerig.
De radiator maar wat hoger gezet.
Dames en heren met een kunstgebit: Kaken op elkaar!quote:
Die is al sinds vanmorgen 7.00 uur aan het zweten in de sportschool...quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:15 schreef Rafeiro het volgende:
Waar is Melting eigenlijk? Al bij de Efteling aan het speuren waar de nieuwe achtbaan komt?
Dat is niet goed hoor...quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is al sinds vanmorgen 7.00 uur aan het zweten in de sportschool...
Die is met een schop de grond waar de achtbaan komt aan het wegscheppen.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:15 schreef Rafeiro het volgende:
Waar is Melting eigenlijk? Al bij de Efteling aan het speuren waar de nieuwe achtbaan komt?
In ruil voor Efteling stickers...quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die is met een schop de grond waar de achtbaan komt aan het wegscheppen.
Geen probleem, dit is ook niet voor iedereen op elk moment geschikt...quote:PS: MM, ik ben andere dingen aan het doen/luisteren, dus ik tune ff niet in. My bad.
niet teveel vertragen en ook niet versnellen, lijkt me idd best lastig.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:23 schreef MadMaster het volgende:
Het nadeel van die oude disco platen is dat ze geen seconde gelijk lopen qua beats/BPM.
De boel gelijk houden is soms bijna onmogelijk...
Dat valt op zich wel mee, maar het ritme was voor het tijdperk van de electronische drums/drumcomputers nooit 100% gelijk...quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
niet teveel vertragen en ook niet versnellen, lijkt me idd best lastig.
Ik was niet op de lyrics aan het letten tot jij het schreefquote:
Ik wist het zelf ook niet, maar met een koptelefoon op hoor je het wel...quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was niet op de lyrics aan het letten tot jij het schreef
quote:History 2018/03/02
------------------------------
14:30 : Fortuna Feat. Satenig - Fortuna Dance (Dub)
14:37 : Apotheosis - O Fortuna (Apocalypse Chorus Mix)
14:41 : Orjan Nilsen - La Guitarra
14:45 : George Michael - I Want Your Sex 2011
14:53 : Madonna - Hung Up (Ornique's Remix)
14:58 : Yolanda Be Cool & Dcup - We No Speak Americano (Vee Brondi Remix)
15:04 : Caro Emerald - That Man (Justin Strikes Remix)
15:10 : Vanity vs. Vaya con Dios - Nah Neh Nah
15:14 : The Cube Guys - La Banda
15:20 : AronChupa - I'm An Albatraoz (Original Club Mix)
15:24 : Party Ben - How Low Can Chords Go (Ludacris VS Deadmau5)
15:28 : Party Ben - California Clever (Katy Perry VS Felguk)
15:33 : Party Ben - Beat Sauce (Michael Jackson VS Duck Sauce)
15:36 : Stromae vs Dance Allstars - Alors On Danse (DJs From Mars FM Remix)
15:40 : Lady Gaga - Bad Romance (Bimbo Jones Vocal Mix)
15:44 : The Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl (Far Too Loud Re-fix)
15:48 : Michael Jackson - Thriller (Aron Scott Edit)
15:52 : Underworld vs Deadmau5 - Cthulhu Born Slippy (Sterbinszky & Coddie Mashup)
16:00 : De Bos vs Yeah Yeah Yeahs & Bodyrox - Yeah Yeah Heads Will Roll Down (G.reg Bootleg)
16:05 : Swedish House Mafia - We Come One For Detroit
16:09 : Black Legend - You See The Trouble With Me (Extended Mix)
16:13 : Adele - Set Fire To The Rain (DJ Allan Abdalla Tribal Mix)
16:19 : Evelyn Thomas - High Energy ('89 Remix)
16:22 : Dead Or Alive - You Spin Me Round (Like a Record) [Mark Moore & Mr. Motion Remix]
16:28 : William Orbit Vs. Prodigy - Barber's Adagio For Strings Vs. Smack My Bitch Up (XDR presents Ferry Corsten's Infinite Euphoria Mix)
16:34 : Antiloop - In My Mind (Flex & Didgy Remix)
16:40 : U96 - Boot II [Langspielplatten Mix]
16:44 : Armani & Ghost - Airport (Essential Dj-Team Mix)
16:49 : Robert Armani - Ambulancin
16:52 : Wildstylez - No Time To Waste (Defcon1 2010 Anthem)
Ik vond het een fijne show. Heeft me ook doen besluiten om niet meer terug naar buiten te gaan. Dan maar niet naar de apotheek. Jammer dan.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:52 schreef MadMaster het volgende:
Time goes by, so slowly...
Laatste track...
Ja, maar...quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond het een fijne show. Heeft me ook doen besluiten om niet meer terug naar buiten te gaan. Dan maar niet naar de apotheek. Jammer dan.
Nee, zo noodzakelijk was het ook weer niet. Het is alleen dat ik vandaag vrij had en het dus mooi kon. Nu moet ik volgende week een gaatje zien te vinden.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar...
Ik wil je ziekte niet op mijn geweten hebben...
Dank!
Bezorgen ze niet?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, zo noodzakelijk was het ook weer niet. Het is alleen dat ik vandaag vrij had en het dus mooi kon. Nu moet ik volgende week een gaatje zien te vinden.
Nee, dat vroeg Doedezemaar ook al. Kennelijk is dat iets nieuws wat onze contreien nog niet bereikt heeft.quote:
Goede vraag. Soms gaat het ook heel snel.quote:
Klopt, die jicht aanval in mn voet was zo snel hersteld dat de huisarts zelfs zoiets had van wtf, maar die peesontsteking in mn biceps die blijft maar aanmodderenquote:Op vrijdag 2 maart 2018 18:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Goede vraag. Soms gaat het ook heel snel.
Ik hoor wel vaker dat peesontstekingen heel langdurig zijn, ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 18:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Klopt, die jicht aanval in mn voet was zo snel hersteld dat de huisarts zelfs zoiets had van wtf, maar die peesontsteking in mn biceps die blijft maar aanmodderen
het kutte is dat alle onderarm bewegingen die boven mn schouder uitkomen gewoon pijn doen, en het heel moeilijk te ontlasten valt omdat het vaak van die bewegingen zijn die je automatisch doet.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 18:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor wel vaker dat peesontstekingen heel langdurig zijn, ja.
Mijn man heeft er ook lang last van gehad in zijn schouder. Twee keer een injectie gehad die maar tijdelijk hielp. Fysiotherapie gedaan zonder veel succes en ineens hoorde ik er hem niet meer over. Maar dat heeft inderdaad lang geduurd.
Niet alles gehoord, ivm lege telefoon, maar niettemin bedankt.quote:
Herkenbaar, ik ga nu elke week naar de acupunctuur meneer en dat helpt mij wel.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 18:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
het kutte is dat alle onderarm bewegingen die boven mn schouder uitkomen gewoon pijn doen, en het heel moeilijk te ontlasten valt omdat het vaak van die bewegingen zijn die je automatisch doet.
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 18:57 schreef peaceman het volgende:
Overigens heb ik Lennon ingemaakt met Rummikub
Ik kan op dit moment nog weinig zeggen over de effectifiteit van de behandeling van de fysio, ik heb de klachten te lang door laten spelen en die dmv pijnstillers en zalfjes zoveel mogelijk proberen te beperken, dus die shit kan idd zeer goed komen door langdurige overbelasting.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:07 schreef just me het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik ga nu elke week naar de acupunctuur meneer en dat helpt mij wel.
Ik kon mijn arm niet meer recht omhoog krijgen en ook zijwaarts ging het niet. Slapen was pijnlijk want ik kon niet liggen zoals ik wilde liggen. Op een gegeven moment maar een extra dekbed opgerold en die naast me gelegd en daar lag mijn arm op te rusten. Nu gaat het een stuk beter gelukkig!quote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kan op dit moment nog weinig zeggen over de effectifiteit van de behandeling van de fysio, ik heb de klachten te lang door laten spelen en die dmv pijnstillers en zalfjes zoveel mogelijk proberen te beperken.
Ik luister wel mee, maar zal waarschijnlijk niet veel posten. Vannacht nauwelijks geslapen, dus ik ben een tikje moe.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Maar ik ga zo gewoon wat draaien en kijken of dat lukt.
oh dank je, ik ben op dit moment gewoon wat aan elkaar aan het plakken, beetje klooien met mixx enzoquote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:58 schreef livelink het volgende:
Wat je nu draait is wel erg lekker PaRo
Ik bedoel Mono-Massive met Somewhat
Draaien is draaien, je doet toch de tijd er voor nemen...quote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is niet dat ik mn best aan het doen ben ofzo.
Jullie DJ's zijn allemaal van die perfectionisten.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik wel, maar bedankt voor het compliment.
Jij als niet-DJ dan niet?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Jullie DJ's zijn allemaal van die perfectionisten.
Ik als luisteraar kennelijk niet, want er is mij echt niks opgevallen in de show van PaRo.quote:
Mij ook niet, maar daar doelde ik dan ook niet op...quote:Op vrijdag 2 maart 2018 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik als luisteraar kennelijk niet, want er is mij echt niks opgevallen in de show van PaRo.
Het is meer dat ik weet dat ik een bepaald hokje muziek draai dat hier weinig gedraaid word en dat het mij stoort als ik nummers ga herhalen, maar dat een van jullie dat ws niet eens opvalt.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Jullie DJ's zijn allemaal van die perfectionisten.
Ah, nee ik kan zeggen dat ik niet echt heel perfectionistisch ben. Het wordt wel erger met de jaren, maar ik was een typische exponent van de zesjes-cultuur vrees ik.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar daar doelde ik dan ook niet op...
Dat zou mij niet opvallen inderdaad. Daarvoor is deze muziek mij te onbekend.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 22:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is meer dat ik weet dat ik een bepaald hokje muziek draai dat hier weinig gedraaid word en dat het mij stoort als ik nummers ga herhalen, maar dat een van jullie dat ws niet eens opvalt.
quote:01. 0:00:00 - Opening Theme
02. 0:00:46 Edan - Emcees Smoke Crack
03. 0:04:22 Isaiah Rashad - 4r Da Squaw (The Suns Tirade)
04. 0:08:12 Global Communication - The Groove
05. 0:10:52 The Nextmen Ft. Asheru - Sex, Lies & Videotape
06. 0:14:32 DJ Shadow ft. Danny Brown - Horror Show
07. 0:15:38 MC 900 Feat. Jesus - The City Sleeps
08. 0:21:10 Hexstatic - Chase Me
09. 0:25:46 Earl Sweatshirt - Mirror
10. 0:28:14 Jericho Jackson - Talkin' Bout
11. 0:31:30 Mutazz - Seven
12. 0:36:08 Apani B. Fly & Jean Grae - Shut Da Fuck Up
13. 0:40:16 Funki Porcini - Dubble
14. 0:46:52 Homeboy Sandman - Life Support
15. 0:51:03 Mr. Lif & Akrobatik ft. Dutch Rebelle - When Push Comes to Shove
16. 0:54:41 Mono-Massive - Somewhat
17. 0:58:13 Lunar Funk - Slip the Drummer One
18. 1:01:43 The Quantic Soul Orchestra - Pushin' On
19. 1:04:43 Grant Green ft. Dianne Reeves - Down Here on the Ground
20. 1:09:21 Eyedea & Abilities - Smile
21. 1:13:15 Mr. Scruff - Fish
22. 1:17:27 n u a g e s - Beside You
23. 1:21:03 Oddisee - Like Really
24. 1:24:47 Raw Produce - The Dick Jam
25. 1:27:47 Tyler, The Creator - 911/Mr. Lonely
26. 1:32:03 Blackalicious ft. Gill Scott Heron - First In Flight
27. 1:36:31 Gramatik - Just Jammin'
28. 1:43:11 Flipsyde - Happy Birthday
29. 1:46:09 Chubb Rock - Treat 'Em Right
30. 1:50:01 Black Sheep - The Choice Is Yours
31. 1:53:21 Jeru The Damaja - Come Clean
32. 1:58:19 - Ending Theme
Ik had helemaal niets doorquote:
Vannacht heeft hij gewoon geslapen, dus ik vermoed beter. Ik zelf daarentegenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 08:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Hoe gaat het vandaag in de ziekenboeg?
Wat vervelend livelink.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 08:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Vannacht heeft hij gewoon geslapen, dus ik vermoed beter. Ik zelf daarentegen
Gelukkig! Maar wel balen voor jou. Je moet je er wel aan overgeven hoor!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 08:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Vannacht heeft hij gewoon geslapen, dus ik vermoed beter. Ik zelf daarentegen
Zomaar ineens?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 08:47 schreef cafca het volgende:
Goedemorgen!
Het is ineens wit hier buiten!
Was ook voorspeld toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 08:47 schreef cafca het volgende:
Goedemorgen!
Hier liggen 3 vlokjes in de tuin.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 08:47 schreef cafca het volgende:
Goedemorgen!
Dat scheelt dan flink met hier. Hier ligt een centimeter of 3-4.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 08:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier liggen 3 vlokjes in de tuin.
Goedemorgen!
Nee, het was woensdag allemaal al ivm de kou afgelast. Vanavond horen we of de voetbalschool morgen doorgaat.quote:
Lekker vrij dus vandaag. Ook wel eens fijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, het was woensdag allemaal al ivm de kou afgelast. Vanavond horen we of de voetbalschool morgen doorgaat.
Ja dat is ook zo. We gaan straks misschien even naar een vlooienmarkt. En daarna naar mijn ouders. Nu nog even relaxen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Lekker vrij dus vandaag. Ook wel eens fijn.
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:21 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Ook hier een poederlaagje sneeuw
ik heb al hele gesprekken met de oudste kabouter gehadquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:22 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb al hele gesprekken met de oudste kabouter gehad
Omaaaaaaaaaaaa ik heb plaatjes gestuurd, en dat wel tig keer achter elkaarquote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat leuk. Had ze iets leuks te vertellen? Of heeft ze alleen gezegd dat ze weer wil komen logeren?
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:24 schreef just me het volgende:
[..]
Omaaaaaaaaaaaa ik heb plaatjes gestuurd, en dat wel tig keer achter elkaar
Ik ga er volgende week een paar dagen naar toe.quote:
Gezellig!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:25 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga er volgende week een paar dagen naar toe.
Jep, Merel moet voor haar werk naar het buitenland. Eerst zou ik wel gaan, toen weer niet, nu weer wel. Maandag eind van de middag ga ik er naar toe en donderdagavond weer naar huis.quote:
De Merel vliegt uit.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:27 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, Merel moet voor haar werk naar het buitenland. Eerst zou ik wel gaan, toen weer niet, nu weer wel. Maandag eind van de middag ga ik er naar toe en donderdagavond weer naar huis.
Net als de Fogel?quote:
quote:
Beterschap met je oog dan.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:33 schreef Fogel het volgende:
Ja ben slechts in korte periodes op FOK! Tegenwoordig, te kort om shows mee te pakken of echt goede gesprekken te hebben. Maar dat komt wel weer.
Binnenkort naar een oogarts en een kijken of die mijn rechteroog kan fixen, want halfslecht zien is de oorzaak, niet jullie
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:33 schreef Fogel het volgende:
Ja ben slechts in korte periodes op FOK! Tegenwoordig, te kort om shows mee te pakken of echt goede gesprekken te hebben. Maar dat komt wel weer.
Binnenkort naar een oogarts en een kijken of die mijn rechteroog kan fixen, want halfslecht zien is de oorzaak, niet jullie
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:37 schreef Fogel het volgende:
We zien [pun intended] wel hoe het loopt.
Thanks!
Bummer. Beterschap met je oog. Hopelijk kan de oogarts hem fixen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:33 schreef Fogel het volgende:
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:22 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb al hele gesprekken met de oudste kabouter gehad
Beterschap!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:33 schreef Fogel het volgende:
Ja joh, die pakt de mobiel van haar moeder en gaat allerlei " plaatjes" toesturen of ze gaat via whats app dingen zeggenquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:16 schreef just me het volgende:
[..]
Ja joh, die pakt de mobiel van haar moeder en gaat allerlei " plaatjes" toesturen of ze gaat via whats app dingen zeggen
Kind van deze tijd
![]()
«Plaatjes»... mhhhquote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:16 schreef just me het volgende:
[..]
Ja joh, die pakt de mobiel van haar moeder en gaat allerlei " plaatjes" toesturen of ze gaat via whats app dingen zeggen
Kind van deze tijd
![]()
Klinkt eng, maar ik vind zelfs het idee van lenzen die je zelf op je oog prutst al eng.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:12 schreef Fogel het volgende:
Thanks mensen. Er moet waarschijnlijk een nieuwe lens in (ja, in, die in het oog, niet wat je er zelf op prutst als lenzendrager), aldus de opticien. Maar hee, dat scheelt mij daarna dagelijks zelf een lens erop leggen
Dat laatste doe ik al 30 jaar, operaties aan mijn oog doe ik alleen als het niet anders meer zou kunnen...quote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt eng, maar ik vind zelfs het idee van lenzen die je zelf op je oog prutst al eng.
+1 al is het bij mij geen 30 maar 26 jaar.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik al 30 jaar, operaties aan mijn oog doe ik alleen als het niet anders meer zou kunnen...
Daar wen je aan hoor. Wordt heel normaal....quote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt eng, maar ik vind zelfs het idee van lenzen die je zelf op je oog prutst al eng.
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:16 schreef just me het volgende:
[..]
Kind van deze tijd
![]()
Zelfs het van mijn ogen halen van lenzen terwijl ik ze niet meer in heb, voel ik niet meer...quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar wen je aan hoor. Wordt heel normaal....
Ohoh....quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:26 schreef D. het volgende:
eejjjjjjj
ik zit met een dilemma voor vanavond
Er zit wat lang en hards tussen (dat klinkt heel foutquote:
Goede vraag wel.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:31 schreef D. het volgende:
[..]
Er zit wat lang en hards tussen (dat klinkt heel fout), en nu vraag ik mezelf af of ik dat vooraf, achteraf, of tussendoor doe
Ligt eraan wat je met lang en hard bedoeld?quote:
Doe wat jezelf lekker lijktquote:
Muten kan altijdquote:
Golfwedstrijd is morgen alweer afgelast, stom hoor maar begrijpelijk.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:45 schreef just me het volgende:
[..]
Golfwedstrijd is morgen alweer afgelast, stom hoor maar begrijpelijk.
Logeermuisje is weer in zijn/haar eigen huis
Vandaag zouden de eerste honkbalwedstrijden van het seizoen weer beginnen met opening van het spiksplinternieuwe kunstveld.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:45 schreef just me het volgende:
[..]
Golfwedstrijd is morgen alweer afgelast, stom hoor maar begrijpelijk.
Logeermuisje is weer in zijn/haar eigen huis
Ik moet mijn koffer inpakken morgen en daarna zien we wel weerquote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet je weer verplicht de kantine induiken. Wat vervelend nou.
En hoe vonden ze het dat er 1 muisje gehemeld was?
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vandaag zouden de eerste honkbalwedstrijden van het seizoen weer beginnen met opening van het spiksplinternieuwe kunstveld.
Gaat ook niet door...
scheelt misschien weer wat ongevallen!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:52 schreef cafca het volgende:
zelfs de wielrentrainingen voor de jeugd zijn afgelast!
Denk het wel jaquote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:53 schreef just me het volgende:
[..]
scheelt misschien weer wat ongevallen!
Blijft leuk, kwam gisteren via FB voorbijquote:
ik zie toch genoeg plekken op het ijs waardoor ik zeg: zoek het uit!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:16 schreef Melting het volgende:
https://www.hln.be/nieuws(...)er-niet-op~aea0c328/
Mad..... grijp je kans.
Ik heb een hekel aan schaatsen, maar dat ziet er wel mooi en gezellig uit.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:16 schreef Melting het volgende:
Mad..... grijp je kans.
Fake nieuws.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:16 schreef Melting het volgende:
Mad..... grijp je kans.
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 16:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fake nieuws.
Overal hier zakken ze letterlijk en figuurlijk door het ijs...
het is hier echt heel onaangenaam buitenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:15 schreef DJ11 het volgende:
Ik zal blij zijn als dat wintergezeik straks weer voorbij is."Siberische kou", de "Russische beer"... eerder al de "horrorwinter" en zelfs de"Kleine IJstijd".... - zo gauw het een paar graden vriest, gaat half Nederland ineens heel gek doen.
Vandaag ook nog?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is hier echt heel onaangenaam buiten
heel naar hier ja, grauw, nog steeds die koude oostenwind met windkracht 5, brrrquote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Vandaag ook nog?
Ik vond het donderdag en vrijdag mooi weer, maar wel koud.
Vandaag vond ik het best aangenaam eigenlijk
Wat heb je met ze gedáán dan?!?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:58 schreef Diaan73 het volgende:
En toen waren wij kindloos en kunnen de hele uitzending mee luisteren en posten. We nemen Wie is de mol wel op en kijken later vanavond terug.
Leuk! Ik ben echt in lange tijd niet zo ziek geweest, maar ben ook wel van plan om te luisteren. Met af en toe even een pauze om te stomen, want dat is echt het enige wat verlichting brengt.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:58 schreef Diaan73 het volgende:
En toen waren wij kindloos en kunnen de hele uitzending mee luisteren en posten. We nemen Wie is de mol wel op en kijken later vanavond terug.
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat heb je met ze gedáán dan?!?
De een is vanmiddag door zijn vader opgehaald, dat was bekend. De ander is met zijn neefjes mee naar huis gegaan om daar te blijven slapen. Best stil met z’n tweetjes thuis.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat heb je met ze gedáán dan?!?
Ow bah. Ik weet precies hoe je je voelt.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk! Ik ben echt in lange tijd niet zo ziek geweest, maar ben ook wel van plan om te luisteren. Met af en toe even een pauze om te stomen, want dat is echt het enige wat verlichting brengt.
En wedden dat ik precies op maandag weer zover opgeknapt ben dat ik weer kan werken. Ik ben altijd ziek op vrije dagen en in het weekendquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow bah. Ik weet precies hoe je je voelt.![]()
Uiteraard.... precies zoals het bij mij altijd gaat.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
En wedden dat ik precies op maandag weer zover opgeknapt ben dat ik weer kan werken. Ik ben altijd ziek op vrije dagen en in het weekend
Je kunt beter goed uitzieken voordat je weer gaat werken! Dus wel even goed in de gaten houden.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
En wedden dat ik precies op maandag weer zover opgeknapt ben dat ik weer kan werken. Ik ben altijd ziek op vrije dagen en in het weekend
Ik heb nu ook de link van de websitequote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik luister via de app of via de website radio 49.
Ow okay. Gek dan eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nu ook de link van de website
Maar het linkje werkte eergisteren wel
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Uiteraard.... precies zoals het bij mij altijd gaat.
Daarom heb ik besloten om minder ziek te zijn. Gaat zoveel vrije tijd in zitten.
Ik ook.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:53 schreef livelink het volgende:
Ik gebruik altijd de link via de website. Alleen als de website eruit ligt wijk ik uit naar de andere mogelijkheden.
En ik maar denken dat ze allebei van peace waren..quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:31 schreef Diaan73 het volgende:
De een is vanmiddag door zijn vader opgehaald,
Newbiequote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze allebei van peace waren..
Nee toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja joh. Ik ben niet iemand die naar dat soort dingen gaat vragen en kom dan na jaren pas achter sommige zaken die voor anderen evident warenquote:
Je gaat je moed indrinkenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat dat wel voor iedereen duidelijk was in topic.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja joh. Ik ben niet iemand die naar dat soort dingen gaat vragen en kom dan na jaren pas achter sommige zaken die voor anderen evident waren
En ook onthouden dat de vader van ToT's baby waarschijnlijk Raf isquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat dat wel voor iedereen duidelijk was in topic.Maar nu weet je het en onthouden he?
Ja baasquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:00 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ik dacht dat dat wel voor iedereen duidelijk was in topic.Maar nu weet je het en onthouden he?
Dat had ik dan weer wél meegekregenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:01 schreef just me het volgende:
[..]
En ook onthouden dat de vader van ToT's baby waarschijnlijk Raf is
Terug onder dat hunebed jij!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat had ik dan weer wél meegekregen
Die staan met alle nummers al in de lijstquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:01 schreef peaceman het volgende:
hmm nu al bij Prince, dan zal Queen wel snel volgen...
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:02 schreef D. het volgende:
[..]
Die staan met alle nummers al in de lijst
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja baas
*kruip weer terug onder hunebed*
Wat zegt Twan tegen peaceman ?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Om volledig te zijn: Twan is niet de zoon van peaceman..
niet?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:02 schreef Diaan73 het volgende:
Lucky guy.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:02 schreef Diaan73 het volgende:
Leuk dat je er bent Miel!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:02 schreef MielMonteur het volgende:
Zal maar eens joinen dan. Ben benieuwd hoe snel mijn tracks er uit flikkeren.
Ik gok dat Airport mijn hoogste notering zal zijn
daar heb ik ook op gestemdquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:02 schreef MielMonteur het volgende:
Hey ouwe!quote:
Oh vandaar dat Lucky hier niet meer komtquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Lucky guy.
En nu mogen jullie raden wie ik daarmee bedoel
Het kan beide kanten opquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Lucky guy.
En nu mogen jullie raden wie ik daarmee bedoel
Geen papa dus... hij heeft wat mij betreft ook maar een echte vader. Die ziet hij ook regelmatig, dus prima zo!quote:
Welkomquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:02 schreef MielMonteur het volgende:
Goed idee. Dat weet ik eigenijk ook niet meer....quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:06 schreef livelink het volgende:
Ik weet niet meer helemaal op wie ik gestemd heb![]()
Even mijn lijstje erbij zoeken.
ja daarom ben ik eigenlijk gek dat ik vandaag luister. Mijn inzendingen komen natuurlijk volgende week.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:06 schreef D. het volgende:
Even voor de volledigheid, alle nummers vanavond zijn nummers die 3 stemmen ontvangen hebben
waarom heb je niet gestemd?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:07 schreef just me het volgende:
Ik heb helemaal niet gestemd, maar ik luister wel mee
Herkenbaarquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja daarom ben ik eigenlijk gek dat ik vandaag luister. Mijn inzendingen komen natuurlijk volgende week.
Dan hebben wij dezelfde inzendingenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja daarom ben ik eigenlijk gek dat ik vandaag luister. Mijn inzendingen komen natuurlijk volgende week.
En de tambourine manquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Deze kan samen met Piano Man een bandje gaan vormen.
Moeten ze wel hun inkomsten delen. Dat kunnen ze niet lijden, denk ik.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Misschien kan Little Drummer Boy ook meedoen.
quote:
to be honest... ik denk niet dat veel van mijn oorspronkelijke lijstje genoeg stemmen hebben gehaald voor 1 van de beide uitzendingen. "het volk" heeft er gewoon geen verstand van.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan hebben wij dezelfde inzendingen![]()
Tot nog toe heb ik nog op geen van deze gestemd, sorry.
Little drummer boy en I'm just a singer in rock n roll band erbij en gaan met die banaanquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Helemaal vergeten denk ikquote:
Ergens halverwege komt een lang, hard nummer heb ik begrepen. Kan ook aan het eind zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Zouden er ook plaspauzes in deze show zitten? Ik moet eigenlijk wel heel nodig
Dan moet er even een nummer van Kensington tussendoor komenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
ja zoiets moet het zijn... geen tijd was in jouw geval geen goed excuusquote:
Waar zou je op willen plassen?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Volume op 10 en de deur naar de badkamer open laten.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik verwacht er hoogstens vier terug te horen, heb redelijk wat punk ingestuurd terwijl het draagvlak niet enorm zal zijn vermoed ikquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
to be honest... ik denk niet dat veel van mijn oorspronkelijke lijstje genoeg stemmen hebben gehaald voor 1 van de beide uitzendingen. "het volk" heeft er gewoon geen verstand van.
Ik denk het welquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
ja daaag.. wil mijn eten binnenhouden..quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:12 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dan moet er even een nummer van Kensington tussendoor komen
En die arme D. maar reminders versturen...quote:
Ik heb ook nergens een verzoekje gelezen om te stemmen, het zal wel weer eens aan mij liggenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja zoiets moet het zijn... geen tijd was in jouw geval geen goed excuus
Of volgende week pasquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ergens halverwege komt een lang, hard nummer heb ik begrepen. Kan ook aan het eind zijn.
niets ontvangenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
En die arme D. maar reminders versturen...
met 4 zou ik al heel blij zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:12 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ik verwacht er hoogstens vier terug te horen, heb redelijk wat punk ingestuurd terwijl het draagvlak niet enorm zal zijn vermoed ik
heb je een pm van gehadquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens een verzoekje gelezen om te stemmen, het zal wel weer eens aan mij liggen
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja daaag.. wil mijn eten binnenhouden..
We hebben een pm gehadquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens een verzoekje gelezen om te stemmen, het zal wel weer eens aan mij liggen
Ik heb op een nummer gestemd waarvan ik bijna zeker ben dat hij van jou af kwam. Maar kan natuurlijk ook van Diaan zijn.quote:
egt niet....quote:
tja ik weet niet welke je bedoelt....quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb op een nummer gestemd waarvan ik bijna zeker ben dat hij van jou af kwam. Maar kan natuurlijk ook van Diaan zijn.
teveel gegolfd in de vakantie en te weinig op fok gezeten in de top 2000 topics?quote:
flowerpower-tijdquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja ik weet niet welke je bedoelt....
Ik val gewoon niet opquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
teveel gegolfd in de vakantie en te weinig op fok gezeten in de top 2000 topics?
---> die is van Diaanquote:
Ah, dan heb ik vast op niks van jou gestemd.quote:
schandalig! Vaker naar mij luisteren!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik vast op niks van jou gestemd.
Ik had eerlijk gezegd ook verwacht dat er veel op gestemd zou worden...quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Damn, dat is jammer. Anders hadden we 4 stemmen gehad.
Ja, dan klopt het. Ik heb hier niet op gestemd.quote:
had je moeten doen! prachtig nummer.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dan klopt het. Ik heb hier niet op gestemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |