SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Dat was ook zo, geen probleem dus...quote:Op vrijdag 2 maart 2018 15:49 schreef Rafeiro het volgende:
Gokte dat je druk was met draaien
Klinkt nog heel fijn.
Nee, ik doe dit dagelijks wel een uurtje of zo...quote:Op vrijdag 2 maart 2018 15:50 schreef livelink het volgende:
Moet je weer wat stoom afblazen MadMaster, dat je live mixt
Dan moet je veel mixes op de plank hebben liggen.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 15:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik doe dit dagelijks wel een uurtje of zo...
Remixen e.d. bedoel je, denk ik.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 15:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan moet je veel mixes op de plank hebben liggen.
Ja, dat bedoel ik. En dat is inderdaad ook wat ik versta onder veelquote:Op vrijdag 2 maart 2018 15:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Remixen e.d. bedoel je, denk ik.
Ik gok dat ik er zo'n kleine 10.000 heb...
Elke keer hetzelfde draaien is ook niet leuk.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 15:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. En dat is inderdaad ook wat ik versta onder veel
Zeg dat even tegen radiostations als 3FM en Sky Radioquote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:03 schreef MadMaster het volgende:
Elke keer hetzelfde draaien is ook niet leuk.
Daarom draai ik daar ook niet...quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zeg dat even tegen radiostations als 3FM en Sky Radio
Daar is 'ie ook voor.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:08 schreef Rafeiro het volgende:
Bah ik wordt weer wat rillerig.
De radiator maar wat hoger gezet.
Dames en heren met een kunstgebit: Kaken op elkaar!quote:
Die is al sinds vanmorgen 7.00 uur aan het zweten in de sportschool...quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:15 schreef Rafeiro het volgende:
Waar is Melting eigenlijk? Al bij de Efteling aan het speuren waar de nieuwe achtbaan komt?
Dat is niet goed hoor...quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is al sinds vanmorgen 7.00 uur aan het zweten in de sportschool...
Die is met een schop de grond waar de achtbaan komt aan het wegscheppen.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:15 schreef Rafeiro het volgende:
Waar is Melting eigenlijk? Al bij de Efteling aan het speuren waar de nieuwe achtbaan komt?
In ruil voor Efteling stickers...quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die is met een schop de grond waar de achtbaan komt aan het wegscheppen.
Geen probleem, dit is ook niet voor iedereen op elk moment geschikt...quote:PS: MM, ik ben andere dingen aan het doen/luisteren, dus ik tune ff niet in. My bad.
niet teveel vertragen en ook niet versnellen, lijkt me idd best lastig.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:23 schreef MadMaster het volgende:
Het nadeel van die oude disco platen is dat ze geen seconde gelijk lopen qua beats/BPM.
De boel gelijk houden is soms bijna onmogelijk...
Dat valt op zich wel mee, maar het ritme was voor het tijdperk van de electronische drums/drumcomputers nooit 100% gelijk...quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
niet teveel vertragen en ook niet versnellen, lijkt me idd best lastig.
Ik was niet op de lyrics aan het letten tot jij het schreefquote:
Ik wist het zelf ook niet, maar met een koptelefoon op hoor je het wel...quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was niet op de lyrics aan het letten tot jij het schreef
quote:History 2018/03/02
------------------------------
14:30 : Fortuna Feat. Satenig - Fortuna Dance (Dub)
14:37 : Apotheosis - O Fortuna (Apocalypse Chorus Mix)
14:41 : Orjan Nilsen - La Guitarra
14:45 : George Michael - I Want Your Sex 2011
14:53 : Madonna - Hung Up (Ornique's Remix)
14:58 : Yolanda Be Cool & Dcup - We No Speak Americano (Vee Brondi Remix)
15:04 : Caro Emerald - That Man (Justin Strikes Remix)
15:10 : Vanity vs. Vaya con Dios - Nah Neh Nah
15:14 : The Cube Guys - La Banda
15:20 : AronChupa - I'm An Albatraoz (Original Club Mix)
15:24 : Party Ben - How Low Can Chords Go (Ludacris VS Deadmau5)
15:28 : Party Ben - California Clever (Katy Perry VS Felguk)
15:33 : Party Ben - Beat Sauce (Michael Jackson VS Duck Sauce)
15:36 : Stromae vs Dance Allstars - Alors On Danse (DJs From Mars FM Remix)
15:40 : Lady Gaga - Bad Romance (Bimbo Jones Vocal Mix)
15:44 : The Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl (Far Too Loud Re-fix)
15:48 : Michael Jackson - Thriller (Aron Scott Edit)
15:52 : Underworld vs Deadmau5 - Cthulhu Born Slippy (Sterbinszky & Coddie Mashup)
16:00 : De Bos vs Yeah Yeah Yeahs & Bodyrox - Yeah Yeah Heads Will Roll Down (G.reg Bootleg)
16:05 : Swedish House Mafia - We Come One For Detroit
16:09 : Black Legend - You See The Trouble With Me (Extended Mix)
16:13 : Adele - Set Fire To The Rain (DJ Allan Abdalla Tribal Mix)
16:19 : Evelyn Thomas - High Energy ('89 Remix)
16:22 : Dead Or Alive - You Spin Me Round (Like a Record) [Mark Moore & Mr. Motion Remix]
16:28 : William Orbit Vs. Prodigy - Barber's Adagio For Strings Vs. Smack My Bitch Up (XDR presents Ferry Corsten's Infinite Euphoria Mix)
16:34 : Antiloop - In My Mind (Flex & Didgy Remix)
16:40 : U96 - Boot II [Langspielplatten Mix]
16:44 : Armani & Ghost - Airport (Essential Dj-Team Mix)
16:49 : Robert Armani - Ambulancin
16:52 : Wildstylez - No Time To Waste (Defcon1 2010 Anthem)
Ik vond het een fijne show. Heeft me ook doen besluiten om niet meer terug naar buiten te gaan. Dan maar niet naar de apotheek. Jammer dan.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:52 schreef MadMaster het volgende:
Time goes by, so slowly...
Laatste track...
Ja, maar...quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond het een fijne show. Heeft me ook doen besluiten om niet meer terug naar buiten te gaan. Dan maar niet naar de apotheek. Jammer dan.
Nee, zo noodzakelijk was het ook weer niet. Het is alleen dat ik vandaag vrij had en het dus mooi kon. Nu moet ik volgende week een gaatje zien te vinden.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar...
Ik wil je ziekte niet op mijn geweten hebben...
Dank!
Bezorgen ze niet?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, zo noodzakelijk was het ook weer niet. Het is alleen dat ik vandaag vrij had en het dus mooi kon. Nu moet ik volgende week een gaatje zien te vinden.
Nee, dat vroeg Doedezemaar ook al. Kennelijk is dat iets nieuws wat onze contreien nog niet bereikt heeft.quote:
Goede vraag. Soms gaat het ook heel snel.quote:
Klopt, die jicht aanval in mn voet was zo snel hersteld dat de huisarts zelfs zoiets had van wtf, maar die peesontsteking in mn biceps die blijft maar aanmodderenquote:Op vrijdag 2 maart 2018 18:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Goede vraag. Soms gaat het ook heel snel.
Ik hoor wel vaker dat peesontstekingen heel langdurig zijn, ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 18:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Klopt, die jicht aanval in mn voet was zo snel hersteld dat de huisarts zelfs zoiets had van wtf, maar die peesontsteking in mn biceps die blijft maar aanmodderen
het kutte is dat alle onderarm bewegingen die boven mn schouder uitkomen gewoon pijn doen, en het heel moeilijk te ontlasten valt omdat het vaak van die bewegingen zijn die je automatisch doet.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 18:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor wel vaker dat peesontstekingen heel langdurig zijn, ja.
Mijn man heeft er ook lang last van gehad in zijn schouder. Twee keer een injectie gehad die maar tijdelijk hielp. Fysiotherapie gedaan zonder veel succes en ineens hoorde ik er hem niet meer over. Maar dat heeft inderdaad lang geduurd.
Niet alles gehoord, ivm lege telefoon, maar niettemin bedankt.quote:
Herkenbaar, ik ga nu elke week naar de acupunctuur meneer en dat helpt mij wel.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 18:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
het kutte is dat alle onderarm bewegingen die boven mn schouder uitkomen gewoon pijn doen, en het heel moeilijk te ontlasten valt omdat het vaak van die bewegingen zijn die je automatisch doet.
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 18:57 schreef peaceman het volgende:
Overigens heb ik Lennon ingemaakt met Rummikub
Ik kan op dit moment nog weinig zeggen over de effectifiteit van de behandeling van de fysio, ik heb de klachten te lang door laten spelen en die dmv pijnstillers en zalfjes zoveel mogelijk proberen te beperken, dus die shit kan idd zeer goed komen door langdurige overbelasting.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:07 schreef just me het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik ga nu elke week naar de acupunctuur meneer en dat helpt mij wel.
Ik kon mijn arm niet meer recht omhoog krijgen en ook zijwaarts ging het niet. Slapen was pijnlijk want ik kon niet liggen zoals ik wilde liggen. Op een gegeven moment maar een extra dekbed opgerold en die naast me gelegd en daar lag mijn arm op te rusten. Nu gaat het een stuk beter gelukkig!quote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kan op dit moment nog weinig zeggen over de effectifiteit van de behandeling van de fysio, ik heb de klachten te lang door laten spelen en die dmv pijnstillers en zalfjes zoveel mogelijk proberen te beperken.
Ik luister wel mee, maar zal waarschijnlijk niet veel posten. Vannacht nauwelijks geslapen, dus ik ben een tikje moe.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Maar ik ga zo gewoon wat draaien en kijken of dat lukt.
oh dank je, ik ben op dit moment gewoon wat aan elkaar aan het plakken, beetje klooien met mixx enzoquote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:58 schreef livelink het volgende:
Wat je nu draait is wel erg lekker PaRo
Ik bedoel Mono-Massive met Somewhat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |