quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:21 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Ook hier een poederlaagje sneeuw
ik heb al hele gesprekken met de oudste kabouter gehadquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:22 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb al hele gesprekken met de oudste kabouter gehad
Omaaaaaaaaaaaa ik heb plaatjes gestuurd, en dat wel tig keer achter elkaarquote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat leuk. Had ze iets leuks te vertellen? Of heeft ze alleen gezegd dat ze weer wil komen logeren?
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:24 schreef just me het volgende:
[..]
Omaaaaaaaaaaaa ik heb plaatjes gestuurd, en dat wel tig keer achter elkaar
Ik ga er volgende week een paar dagen naar toe.quote:
Gezellig!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:25 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga er volgende week een paar dagen naar toe.
Jep, Merel moet voor haar werk naar het buitenland. Eerst zou ik wel gaan, toen weer niet, nu weer wel. Maandag eind van de middag ga ik er naar toe en donderdagavond weer naar huis.quote:
De Merel vliegt uit.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:27 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, Merel moet voor haar werk naar het buitenland. Eerst zou ik wel gaan, toen weer niet, nu weer wel. Maandag eind van de middag ga ik er naar toe en donderdagavond weer naar huis.
Net als de Fogel?quote:
quote:
Beterschap met je oog dan.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:33 schreef Fogel het volgende:
Ja ben slechts in korte periodes op FOK! Tegenwoordig, te kort om shows mee te pakken of echt goede gesprekken te hebben. Maar dat komt wel weer.
Binnenkort naar een oogarts en een kijken of die mijn rechteroog kan fixen, want halfslecht zien is de oorzaak, niet jullie
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:33 schreef Fogel het volgende:
Ja ben slechts in korte periodes op FOK! Tegenwoordig, te kort om shows mee te pakken of echt goede gesprekken te hebben. Maar dat komt wel weer.
Binnenkort naar een oogarts en een kijken of die mijn rechteroog kan fixen, want halfslecht zien is de oorzaak, niet jullie
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:37 schreef Fogel het volgende:
We zien [pun intended] wel hoe het loopt.
Thanks!
Bummer. Beterschap met je oog. Hopelijk kan de oogarts hem fixen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:33 schreef Fogel het volgende:
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:22 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb al hele gesprekken met de oudste kabouter gehad
Beterschap!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:33 schreef Fogel het volgende:
Ja joh, die pakt de mobiel van haar moeder en gaat allerlei " plaatjes" toesturen of ze gaat via whats app dingen zeggenquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:16 schreef just me het volgende:
[..]
Ja joh, die pakt de mobiel van haar moeder en gaat allerlei " plaatjes" toesturen of ze gaat via whats app dingen zeggen
Kind van deze tijd
![]()
«Plaatjes»... mhhhquote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:16 schreef just me het volgende:
[..]
Ja joh, die pakt de mobiel van haar moeder en gaat allerlei " plaatjes" toesturen of ze gaat via whats app dingen zeggen
Kind van deze tijd
![]()
Klinkt eng, maar ik vind zelfs het idee van lenzen die je zelf op je oog prutst al eng.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:12 schreef Fogel het volgende:
Thanks mensen. Er moet waarschijnlijk een nieuwe lens in (ja, in, die in het oog, niet wat je er zelf op prutst als lenzendrager), aldus de opticien. Maar hee, dat scheelt mij daarna dagelijks zelf een lens erop leggen
Dat laatste doe ik al 30 jaar, operaties aan mijn oog doe ik alleen als het niet anders meer zou kunnen...quote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt eng, maar ik vind zelfs het idee van lenzen die je zelf op je oog prutst al eng.
+1 al is het bij mij geen 30 maar 26 jaar.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik al 30 jaar, operaties aan mijn oog doe ik alleen als het niet anders meer zou kunnen...
Daar wen je aan hoor. Wordt heel normaal....quote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt eng, maar ik vind zelfs het idee van lenzen die je zelf op je oog prutst al eng.
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:16 schreef just me het volgende:
[..]
Kind van deze tijd
![]()
Zelfs het van mijn ogen halen van lenzen terwijl ik ze niet meer in heb, voel ik niet meer...quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar wen je aan hoor. Wordt heel normaal....
Ohoh....quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:26 schreef D. het volgende:
eejjjjjjj
ik zit met een dilemma voor vanavond
Er zit wat lang en hards tussen (dat klinkt heel foutquote:
Goede vraag wel.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:31 schreef D. het volgende:
[..]
Er zit wat lang en hards tussen (dat klinkt heel fout), en nu vraag ik mezelf af of ik dat vooraf, achteraf, of tussendoor doe
Ligt eraan wat je met lang en hard bedoeld?quote:
Doe wat jezelf lekker lijktquote:
Muten kan altijdquote:
Golfwedstrijd is morgen alweer afgelast, stom hoor maar begrijpelijk.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:45 schreef just me het volgende:
[..]
Golfwedstrijd is morgen alweer afgelast, stom hoor maar begrijpelijk.
Logeermuisje is weer in zijn/haar eigen huis
Vandaag zouden de eerste honkbalwedstrijden van het seizoen weer beginnen met opening van het spiksplinternieuwe kunstveld.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:45 schreef just me het volgende:
[..]
Golfwedstrijd is morgen alweer afgelast, stom hoor maar begrijpelijk.
Logeermuisje is weer in zijn/haar eigen huis
Ik moet mijn koffer inpakken morgen en daarna zien we wel weerquote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet je weer verplicht de kantine induiken. Wat vervelend nou.
En hoe vonden ze het dat er 1 muisje gehemeld was?
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vandaag zouden de eerste honkbalwedstrijden van het seizoen weer beginnen met opening van het spiksplinternieuwe kunstveld.
Gaat ook niet door...
scheelt misschien weer wat ongevallen!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:52 schreef cafca het volgende:
zelfs de wielrentrainingen voor de jeugd zijn afgelast!
Denk het wel jaquote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:53 schreef just me het volgende:
[..]
scheelt misschien weer wat ongevallen!
Blijft leuk, kwam gisteren via FB voorbijquote:
ik zie toch genoeg plekken op het ijs waardoor ik zeg: zoek het uit!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:16 schreef Melting het volgende:
https://www.hln.be/nieuws(...)er-niet-op~aea0c328/
Mad..... grijp je kans.
Ik heb een hekel aan schaatsen, maar dat ziet er wel mooi en gezellig uit.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:16 schreef Melting het volgende:
Mad..... grijp je kans.
Fake nieuws.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:16 schreef Melting het volgende:
Mad..... grijp je kans.
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 16:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fake nieuws.
Overal hier zakken ze letterlijk en figuurlijk door het ijs...
het is hier echt heel onaangenaam buitenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:15 schreef DJ11 het volgende:
Ik zal blij zijn als dat wintergezeik straks weer voorbij is."Siberische kou", de "Russische beer"... eerder al de "horrorwinter" en zelfs de"Kleine IJstijd".... - zo gauw het een paar graden vriest, gaat half Nederland ineens heel gek doen.
Vandaag ook nog?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is hier echt heel onaangenaam buiten
heel naar hier ja, grauw, nog steeds die koude oostenwind met windkracht 5, brrrquote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Vandaag ook nog?
Ik vond het donderdag en vrijdag mooi weer, maar wel koud.
Vandaag vond ik het best aangenaam eigenlijk
Wat heb je met ze gedáán dan?!?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:58 schreef Diaan73 het volgende:
En toen waren wij kindloos en kunnen de hele uitzending mee luisteren en posten. We nemen Wie is de mol wel op en kijken later vanavond terug.
Leuk! Ik ben echt in lange tijd niet zo ziek geweest, maar ben ook wel van plan om te luisteren. Met af en toe even een pauze om te stomen, want dat is echt het enige wat verlichting brengt.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:58 schreef Diaan73 het volgende:
En toen waren wij kindloos en kunnen de hele uitzending mee luisteren en posten. We nemen Wie is de mol wel op en kijken later vanavond terug.
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat heb je met ze gedáán dan?!?
De een is vanmiddag door zijn vader opgehaald, dat was bekend. De ander is met zijn neefjes mee naar huis gegaan om daar te blijven slapen. Best stil met z’n tweetjes thuis.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat heb je met ze gedáán dan?!?
Ow bah. Ik weet precies hoe je je voelt.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk! Ik ben echt in lange tijd niet zo ziek geweest, maar ben ook wel van plan om te luisteren. Met af en toe even een pauze om te stomen, want dat is echt het enige wat verlichting brengt.
En wedden dat ik precies op maandag weer zover opgeknapt ben dat ik weer kan werken. Ik ben altijd ziek op vrije dagen en in het weekendquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow bah. Ik weet precies hoe je je voelt.![]()
Uiteraard.... precies zoals het bij mij altijd gaat.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
En wedden dat ik precies op maandag weer zover opgeknapt ben dat ik weer kan werken. Ik ben altijd ziek op vrije dagen en in het weekend
Je kunt beter goed uitzieken voordat je weer gaat werken! Dus wel even goed in de gaten houden.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
En wedden dat ik precies op maandag weer zover opgeknapt ben dat ik weer kan werken. Ik ben altijd ziek op vrije dagen en in het weekend
Ik heb nu ook de link van de websitequote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik luister via de app of via de website radio 49.
Ow okay. Gek dan eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nu ook de link van de website
Maar het linkje werkte eergisteren wel
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Uiteraard.... precies zoals het bij mij altijd gaat.
Daarom heb ik besloten om minder ziek te zijn. Gaat zoveel vrije tijd in zitten.
Ik ook.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:53 schreef livelink het volgende:
Ik gebruik altijd de link via de website. Alleen als de website eruit ligt wijk ik uit naar de andere mogelijkheden.
En ik maar denken dat ze allebei van peace waren..quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:31 schreef Diaan73 het volgende:
De een is vanmiddag door zijn vader opgehaald,
Newbiequote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze allebei van peace waren..
Nee toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja joh. Ik ben niet iemand die naar dat soort dingen gaat vragen en kom dan na jaren pas achter sommige zaken die voor anderen evident warenquote:
Je gaat je moed indrinkenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat dat wel voor iedereen duidelijk was in topic.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja joh. Ik ben niet iemand die naar dat soort dingen gaat vragen en kom dan na jaren pas achter sommige zaken die voor anderen evident waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |