Ach.. Als je de eerste reacties over Jamala las en Salvador kan ik ook wel een dergelijk lijstje maken.quote:Op donderdag 1 maart 2018 23:21 schreef TheArt het volgende:
En toch lees ik ook best veel van dergelijke reacties:
Kuzey Işığı
10 minuten geleden
Actually I think The Netherlands will stay in semifinal. All songs are so weak
eurovisionGENTRIT
8 minuten geleden
The world can wait is the best for me, but however none of them don't deserve the final imo.
Tom Schilling
23 minuten geleden
Don't really like any
Boni I
24 minuten geleden
All of them are bad
José Alberto Hoces Castro
40 minuten geleden
The only song I like is the first, we will see how the Netherlands deals with this weak preselection
leon witton
47 minuten geleden
They are all awful
En dan kopieer ik nu alleen maar de reacties onder die Youtube video.Natuurlijk, dat hoeft niet te zeggen en kan me niet voorstellen dat we de finale missen met Outlaw of TBNT, maar toch denk ik dat we uiteindelijk al erg blij mogen zijn met top-10 in de finale.
Ik vind het over de gehele linie ook wat tegenvallen. Ook nummer 5 ben ik alweer vergeten.quote:Op donderdag 1 maart 2018 23:21 schreef TheArt het volgende:
Kuzey Işığı
10 minuten geleden
eurovisionGENTRIT
8 minuten geleden
The world can wait is the best for me, but however none of them don't deserve the final imo.
Tom Schilling
23 minuten geleden
Don't really like any
Boni I
24 minuten geleden
All of them are bad
40 minuten geleden
The only song I like is the first, we will see how the Netherlands deals with this weak preselection
leon witton
47 minuten geleden
They are all awful
En dan kopieer ik nu alleen maar de reacties onder die Youtube video.Natuurlijk, dat hoeft niet te zeggen en kan me niet voorstellen dat we de finale missen met Outlaw of TBNT, maar toch denk ik dat we uiteindelijk al erg blij mogen zijn met top-10 in de finale.
Die zijn straks weer mega enthousiast als ze de act zienquote:Op donderdag 1 maart 2018 23:21 schreef TheArt het volgende:
Kuzey Işığı
10 minuten geleden
eurovisionGENTRIT
8 minuten geleden
Tom Schilling
23 minuten geleden
Don't really like any
Boni I
24 minuten geleden
All of them are bad
40 minuten geleden
leon witton
47 minuten geleden
They are all awful
Als je niet van een zanger als Waylon houdt, dan zullen de liedjes je ook niet aanspreken. Mensen die Salvador vorig jaar niks vonden zullen z'n andere liedjes ook niet geweldig vinden.quote:Op donderdag 1 maart 2018 23:22 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ach.. Als je de eerste reacties over Jamala las en Salvador kan ik ook wel een dergelijk lijstje maken.
Mensen die het niks vinden hou je altijd wel.quote:Op donderdag 1 maart 2018 23:21 schreef TheArt het volgende:
Kuzey Işığı
10 minuten geleden
eurovisionGENTRIT
8 minuten geleden
Tom Schilling
23 minuten geleden
Don't really like any
Boni I
24 minuten geleden
All of them are bad
40 minuten geleden
leon witton
47 minuten geleden
They are all awful
Zegt hier eigenlijk gewoon dat ze alle vijf verdienen in de finale te komen.quote:eurovisionGENTRIT
8 minuten geleden
Nog een reden om geen FB te hebben, dan zie je dit soort zenuwslopende dingen niet.quote:Op donderdag 1 maart 2018 23:27 schreef Greys het volgende:
Valt me wel op dat ie lied 3 zowel in de korte als lange versie op z'n FB zette en de andere nummers niet.
Drie heeft de minste likes en reacties, vijf heeft nu al meer dan drie binnen een paar uur. Outlaw meeste.
Ik weet niet hoelaat hij het morgen bekend maakt, ook in DWDD neem ik aan ? Dan kan ik niet kijken. Als hij echt nummer 3 kiest dan ben ik echt benieuwd naar de reacties hierquote:Op donderdag 1 maart 2018 23:27 schreef Greys het volgende:
Valt me wel op dat ie lied 3 zowel in de korte als lange versie op z'n FB zette en de andere nummers niet.
Drie heeft de minste likes en reacties, vijf heeft nu al meer dan drie binnen een paar uur. Outlaw meeste.
Lijkt me sterk, krijg je alleen maar gezeik van.quote:Op donderdag 1 maart 2018 23:33 schreef Martijnnnpp het volgende:
Ik denk nogsteeds dat er morgen gewoon een 6e lied komt waarmee hij naar lisabon gaat
Dat is juist het leukequote:Op donderdag 1 maart 2018 23:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, krijg je alleen maar gezeik van.
Blijft lekker. TBNT wordt, vind ik, steeds beter bij elke luisterbeurt. OIE verveelt me ook nog niet. Dilemma. OIE is wel makkelijker in te korten zonder dat het nummer ook maar wat aan kracht verliest. Bij TBNT lijkt me dat echt lastiger.quote:Op donderdag 1 maart 2018 23:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zit nu weer Outlaw in Em te luisteren, dat is toch echt nog wel de beste imo.
Hij koos met z'n hart zei hij ook. En drie gaat over Bibi.quote:Op donderdag 1 maart 2018 23:37 schreef Zen90 het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd niet meer bang voor 3.
Waylon heeft herhaaldelijk gezegd dat hij dicht bij zichzelf zou blijven, dus moet het wel 2 of 5 worden. In die twee nummers zit voor mijn gevoel het meeste Nashville / Waylon.
Dat is wie hij is en de muziek die hij het liefst maakt.
Ik ook niet! Vind de opbouw in TBNT geweldig, wordt naar het einde toe steeds mooier.quote:Op donderdag 1 maart 2018 23:56 schreef Kinga het volgende:
Ik luister nu om en om Outlaw en Thanks but no thanks... Poe.. ik kan niet kiezen hoor jongens...
Het is niet vaak dat ik een nummer meteen goed vind, de meeste nummers moet ik ff een paar keer gehoord hebben om ze echt te waarderen. Outlaw in Em is een van die weinige nummers die ik meteen al goed vond.quote:Op donderdag 1 maart 2018 23:52 schreef grazz het volgende:
[..]
Blijft lekker. TBNT wordt, vind ik, steeds beter bij elke luisterbeurt. OIE verveelt me ook nog niet. Dilemma. OIE is wel makkelijker in te korten zonder dat het nummer ook maar wat aan kracht verliest. Bij TBNT lijkt me dat echt lastiger.
Voor het eerst deze week iig gedeeltelijk eensquote:De vraag is uiteraard: maakt Waylon morgenavond bij De Wereld Draait Door inderdaad bekend dat hij met Thanks, but No Thanks naar Lissabon gaat? Ik hoop het. Het lied past uiteraard veel minder in het traditionele Songfestival-idioom dan het tot nu toe favoriete The World Can Wait. Dat laatste nummer is een prima popsong, maar geen Eurovisie-winnaar.
Ja ik las het ook net. Echt werkelijk NERGENS is het een favoriet.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 00:04 schreef Greys het volgende:
AD meneer
[..]
Voor het eerst deze week iig gedeeltelijk eensMet dat laatste dan. Wel hardop lachen om 'tot nu toe favoriete'.
Er staan diverse top 5 filmpjes op YouTube ook van buitenlandse mensen en volgens mij hebben ze allemaal drie onderaan en Outlaw of vanavond op één. Tot nu toe wel iig, even verder zoekenquote:Op vrijdag 2 maart 2018 00:08 schreef Momo... het volgende:
Ik heb ook overal verschillende tops en polls bekeken bijna overal staat nummer 3 ergens onderaan![]()
1 iemand kraamt onzin uit en 100 papegaaien die praten het na.
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 00:04 schreef Greys het volgende:
AD meneer
[..]
Voor het eerst deze week iig gedeeltelijk eensMet dat laatste dan. Wel hardop lachen om 'tot nu toe favoriete'.
En ik al die jaren maar denken dat de telegraf een grote duim had om onzin uit te zuigen.quote:het tot nu toe favoriete The World Can Wait
FB of Twitter?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 00:17 schreef grazz het volgende:
In de poll van rtl boulevard (1003 stemmen) is 43,1% voor Outlaw in em en 38,7 % voor TBNT. Onderaan staan TWCW en Back Together.
Ik heb nog geen andere nummers gehoord, binnenkort maar eens gaan luisteren, maar ik was vorig jaar wel voor Hongarije.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 00:22 schreef Momo... het volgende:
Als het alsnog nummer 3 word ben ik dit jaar gewoon voor Hongarije
Ik kan wel zeggen dat dit jaar Hongarije heel anders is dan vorig jaar Hongarijequote:Op vrijdag 2 maart 2018 00:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb nog geen andere nummers gehoord, binnenkort maar eens gaan luisteren, maar ik was vorig jaar wel voor Hongarije.
Bereid je voor op ietssssje andersquote:Op vrijdag 2 maart 2018 00:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb nog geen andere nummers gehoord, binnenkort maar eens gaan luisteren, maar ik was vorig jaar wel voor Hongarije.
Nu lijkt het of iedereen 3 heeft gestemd maar eigenlijk hebben ze 2 gestemd #manipulatiequote:Op vrijdag 2 maart 2018 00:25 schreef Greys het volgende:
RTL boulevard had alleen rood in de aanbieding?
[ afbeelding ]
Lekker duidelijk idd.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 00:25 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Echt zo idioot weerquote:Op vrijdag 2 maart 2018 00:26 schreef Momo... het volgende:
[..]
Nu lijkt het of iedereen 3 heeft gestemd maar eigenlijk hebben ze 2 gestemd #manipulatie
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 00:25 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen dat dit jaar Hongarije heel anders is dan vorig jaar Hongarije
Oh dear...quote:
Oh dilemma is wel duidelijk zo. Ook maar ff gestemd. Op Outlaw dan toch maar. Moeilijk moeilijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 00:25 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Oh leuk: een medley insturen!!! Dat hadden we nog niet gehad!quote:Op donderdag 1 maart 2018 23:16 schreef grazz het volgende:
[..]
3 liedjes kiezen? En dan mixen in één nieuw lied. Iedereen happy
Ik had me voorgenomen om pas te gaan luisteren als alles bekend was... maar vooruit, omdat jij het bent.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 00:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk héél graag dat je die even luistert
Ja! Tis m'n genre niet maar het is kennelijk echt goed dus huldequote:Op vrijdag 2 maart 2018 00:41 schreef BillDauterive het volgende:
Goede tip, Greys! Wat een geweldig lied
Mooi dat dit ook naar het songfestival gestuurd wordt.
Maar leest Waylon zijn facebook ? Of boeit het hem uberhaupt iets? Of hij lacht zich nu dood, dat kan ookquote:Op vrijdag 2 maart 2018 00:42 schreef Greys het volgende:
Op Waylon z'n FB gilt 95 procent 'doe 2 of 5!'
Nou hij doet altijd alsof het hem niet boeit maar hij las sowieso de tweets tijdens The Voice (toen ging ie tijdens de reclame in de uitzending erop reagerenquote:Op vrijdag 2 maart 2018 00:44 schreef Momo... het volgende:
[..]
Maar leest Waylon zijn facebook ? Of boeit het hem uberhaupt iets? Of hij lacht zich nu dood, dat kan ook
Ik heb in mijn tijd (god wat klinkt dat ouwezakkerigquote:Op vrijdag 2 maart 2018 00:41 schreef Greys het volgende:
...
Gaat het?
...
Of ik bedoel
GAAAAAAT HETTTTTTT?
Hier wordt Momo blij vanquote:Op vrijdag 2 maart 2018 00:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb in mijn tijd (god wat klinkt dat ouwezakkerig) wel heftiger muziek geluisterd.
![]()
Ik vind het serieus goed. Niet top 5 goed, maar wel weer goed.
Dankzij de jury kwam dit lied in de top 4 van de nationale voorronde, dat valt me dan weer niet tegen! Ik zie een Daniel Dekker of Tatjana Simic nog geen punten geven aan een Nederlandse band als 45acidbabies.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 00:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Tis m'n genre niet maar het is kennelijk echt goed dus hulde
Ik denk het welquote:Op vrijdag 2 maart 2018 00:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dankzij de jury kwam dit lied in de top 4 van de nationale voorronde, dat valt me dan weer niet tegen! Ik zie een Daniel Dekker of Tatjana Simic nog geen punten geven aan een Nederlandse band als 45acidbabies.
Toch jammer dat dit niet in onze halve finale zit, want de Hongaarse inzending zal de finale vast niet halen.
Hongarije zit bij ons in de 2de halve finalequote:Op vrijdag 2 maart 2018 00:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dankzij de jury kwam dit lied in de top 4 van de nationale voorronde, dat valt me dan weer niet tegen! Ik zie een Daniel Dekker of Tatjana Simic nog geen punten geven aan een Nederlandse band als 45acidbabies.
Toch jammer dat dit niet in onze halve finale zit, want de Hongaarse inzending zal de finale vast niet halen.
FF een nummer opgezocht wat ik vroeger veel luisterde.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 00:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb in mijn tijd (god wat klinkt dat ouwezakkerig) wel heftiger muziek geluisterd.
![]()
quote:
Cradle of Filth probeert altijd zo hardquote:Op vrijdag 2 maart 2018 00:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
FF een nummer opgezocht wat ik vroeger veel luisterde.
Zo heftig vind ik Hongarije dus niet.
Okquote:Op vrijdag 2 maart 2018 00:50 schreef Momo... het volgende:
[..]
Hongarije zit bij ons in de 2de halve finale
Ja, maar dat vond ik toen ook echt wel wat hebben.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 00:53 schreef Momo... het volgende:
[..]
Cradle of Filth probeert altijd zo hard
Ik denk dat Greys Cradle of Filth even heeft opgezet om te kijken waar we het over hebben, maar hem per ongeluk op speakers liet staan.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 00:53 schreef Momo... het volgende:
[..]
Cradle of Filth probeert altijd zo hard
Prima liedje. Zou het niet erg vinden het vaker te horen, maar ga het niet vaak zelf opzetten, itt liedje 2.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 01:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk dat Greys Cradle of Filth even heeft opgezet om te kijken waar we het over hebben, maar hem per ongeluk op speakers liet staan.
Die probeert nu twee dolle honden en een wilde kat te temmen.
Beestjes hebben een jaar lang alleen Amor Pelos Dois gehoord en weten nu niet wat ze overkomt.
Yes! Ik hoop dat 4 of 5 gaat. Dan 2. Van 1 gaan we wat maken.quote:
Ik vind Hongarije ook goedquote:Op vrijdag 2 maart 2018 00:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
![]()
Stefanquote:Op vrijdag 2 maart 2018 08:18 schreef Greys het volgende:
AD meneer heeft vandaag nog even een overzicht en plaatst Outlaw onderaan. Wéér zeurt ie over water/wijn en religie. Manmanman.
https://www.ad.nl/show/sp(...)ied-bekend~a60aa4fe/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |