Ach.. Als je de eerste reacties over Jamala las en Salvador kan ik ook wel een dergelijk lijstje maken.quote:Op donderdag 1 maart 2018 23:21 schreef TheArt het volgende:
En toch lees ik ook best veel van dergelijke reacties:
Kuzey Işığı
10 minuten geleden
Actually I think The Netherlands will stay in semifinal. All songs are so weak
eurovisionGENTRIT
8 minuten geleden
The world can wait is the best for me, but however none of them don't deserve the final imo.
Tom Schilling
23 minuten geleden
Don't really like any
Boni I
24 minuten geleden
All of them are bad
José Alberto Hoces Castro
40 minuten geleden
The only song I like is the first, we will see how the Netherlands deals with this weak preselection
leon witton
47 minuten geleden
They are all awful
En dan kopieer ik nu alleen maar de reacties onder die Youtube video.Natuurlijk, dat hoeft niet te zeggen en kan me niet voorstellen dat we de finale missen met Outlaw of TBNT, maar toch denk ik dat we uiteindelijk al erg blij mogen zijn met top-10 in de finale.
Ik vind het over de gehele linie ook wat tegenvallen. Ook nummer 5 ben ik alweer vergeten.quote:Op donderdag 1 maart 2018 23:21 schreef TheArt het volgende:
Kuzey Işığı
10 minuten geleden
eurovisionGENTRIT
8 minuten geleden
The world can wait is the best for me, but however none of them don't deserve the final imo.
Tom Schilling
23 minuten geleden
Don't really like any
Boni I
24 minuten geleden
All of them are bad
40 minuten geleden
The only song I like is the first, we will see how the Netherlands deals with this weak preselection
leon witton
47 minuten geleden
They are all awful
En dan kopieer ik nu alleen maar de reacties onder die Youtube video.Natuurlijk, dat hoeft niet te zeggen en kan me niet voorstellen dat we de finale missen met Outlaw of TBNT, maar toch denk ik dat we uiteindelijk al erg blij mogen zijn met top-10 in de finale.
Die zijn straks weer mega enthousiast als ze de act zienquote:Op donderdag 1 maart 2018 23:21 schreef TheArt het volgende:
Kuzey Işığı
10 minuten geleden
eurovisionGENTRIT
8 minuten geleden
Tom Schilling
23 minuten geleden
Don't really like any
Boni I
24 minuten geleden
All of them are bad
40 minuten geleden
leon witton
47 minuten geleden
They are all awful
Als je niet van een zanger als Waylon houdt, dan zullen de liedjes je ook niet aanspreken. Mensen die Salvador vorig jaar niks vonden zullen z'n andere liedjes ook niet geweldig vinden.quote:Op donderdag 1 maart 2018 23:22 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ach.. Als je de eerste reacties over Jamala las en Salvador kan ik ook wel een dergelijk lijstje maken.
Mensen die het niks vinden hou je altijd wel.quote:Op donderdag 1 maart 2018 23:21 schreef TheArt het volgende:
Kuzey Işığı
10 minuten geleden
eurovisionGENTRIT
8 minuten geleden
Tom Schilling
23 minuten geleden
Don't really like any
Boni I
24 minuten geleden
All of them are bad
40 minuten geleden
leon witton
47 minuten geleden
They are all awful
Zegt hier eigenlijk gewoon dat ze alle vijf verdienen in de finale te komen.quote:eurovisionGENTRIT
8 minuten geleden
Nog een reden om geen FB te hebben, dan zie je dit soort zenuwslopende dingen niet.quote:Op donderdag 1 maart 2018 23:27 schreef Greys het volgende:
Valt me wel op dat ie lied 3 zowel in de korte als lange versie op z'n FB zette en de andere nummers niet.
Drie heeft de minste likes en reacties, vijf heeft nu al meer dan drie binnen een paar uur. Outlaw meeste.
Ik weet niet hoelaat hij het morgen bekend maakt, ook in DWDD neem ik aan ? Dan kan ik niet kijken. Als hij echt nummer 3 kiest dan ben ik echt benieuwd naar de reacties hierquote:Op donderdag 1 maart 2018 23:27 schreef Greys het volgende:
Valt me wel op dat ie lied 3 zowel in de korte als lange versie op z'n FB zette en de andere nummers niet.
Drie heeft de minste likes en reacties, vijf heeft nu al meer dan drie binnen een paar uur. Outlaw meeste.
Lijkt me sterk, krijg je alleen maar gezeik van.quote:Op donderdag 1 maart 2018 23:33 schreef Martijnnnpp het volgende:
Ik denk nogsteeds dat er morgen gewoon een 6e lied komt waarmee hij naar lisabon gaat
Dat is juist het leukequote:Op donderdag 1 maart 2018 23:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, krijg je alleen maar gezeik van.
Blijft lekker. TBNT wordt, vind ik, steeds beter bij elke luisterbeurt. OIE verveelt me ook nog niet. Dilemma. OIE is wel makkelijker in te korten zonder dat het nummer ook maar wat aan kracht verliest. Bij TBNT lijkt me dat echt lastiger.quote:Op donderdag 1 maart 2018 23:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zit nu weer Outlaw in Em te luisteren, dat is toch echt nog wel de beste imo.
Hij koos met z'n hart zei hij ook. En drie gaat over Bibi.quote:Op donderdag 1 maart 2018 23:37 schreef Zen90 het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd niet meer bang voor 3.
Waylon heeft herhaaldelijk gezegd dat hij dicht bij zichzelf zou blijven, dus moet het wel 2 of 5 worden. In die twee nummers zit voor mijn gevoel het meeste Nashville / Waylon.
Dat is wie hij is en de muziek die hij het liefst maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |