Yes net opgezocht, vind dat soort Nederlandse muziek echt mooi.quote:
Jij wilde het over Hoogerwerf hebben die niemand interesseert?quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:12 schreef TheVulture het volgende:
Oh ja laten we het nog een keer over Knegt hebben
Wees blij dat ze niet nog zo'n Jambers filmpje over hadden.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:12 schreef franklop het volgende:
Ja NOS dan zit je met zo'n filmpje in je maag, zonder Knegt in de finale
Toch maar uitzenden want de stagair heeft zich ook niet voor niks uit de naad gewerkt.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:12 schreef franklop het volgende:
Ja NOS dan zit je met zo'n filmpje in je maag, zonder Knegt in de finale
Omdat ze daarop hadden gerekend en dan laten ze zo'n filmpje alsnog zienquote:
Mensonterend.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Omdat ze daarop hadden gerekend en dan laten ze zo'n filmpje alsnog zien
Je kunt ook gewoon een keer over de atleten praten die gewoon in de finale staanquote:Op donderdag 22 februari 2018 12:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij wilde het over Hoogerwerf hebben die niemand interesseert?
Geen goud iig, daar zorgt de jury wel voor.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:12 schreef Columbiafan het volgende:
Gezien dit toernooi en de aard van deze sport mogen we hopen op een gouden medaille. Dat zou heel erg lekker zijn, maar het kan natuurlijk even goed plaats 4 zijn. Zeer grote kans op een medaille dus.![]()
En de Chinezen niet zoveel penalty's.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:14 schreef Szura het volgende:
Als de OS in een ander land waren had Choi geen ADV gekregen
Goh denk je. Dan moeten er wel een paar op hun bek gaan ja.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:14 schreef Redefine het volgende:
Breeuwsma gaat deze B-finale echt niet winnen.
Hoeft ook niet, bedreigen is zen.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk niet dat de scheidsrechters allemaal uit Korea komen...
Dat zegt ook niemand.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk niet dat de scheidsrechters allemaal uit Korea komen...
Als het geen topper is interesseert dat niemand.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een keer over de atleten praten die gewoon in de finale staan
Ik zeg het omdat ze het bij de NOS over het brons scenario hebben.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goh denk je. Dan moeten er wel een paar op hun bek gaan ja.
Dat verstond ik ook jaquote:
Oh excuus, ik heb het commentaar erg zacht.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zeg het omdat ze het bij de NOS over het brons scenario hebben.
Meer zit er voor deze knakker ook echt niet in.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:16 schreef Klummie het volgende:
Mooi dat hij dit bereikt heeft. #geentopsportklimaat
Dat kan welquote:Op donderdag 22 februari 2018 12:17 schreef Columbiafan het volgende:
Dit kan dus al geen medaille meer worden.
En Kim Putin. Het Franse scheldwoord bedoel ik danquote:
Wat doet 'ie dan hier? Hebben wij zo weinig talent?quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meer zit er voor deze knakker ook echt niet in.
Wel verstandig met Jorisquote:Op donderdag 22 februari 2018 12:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh excuus, ik heb het commentaar erg zacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |