SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Het is ter bescherming uwer oren.quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik sla altijd dicht als het gaat om verzoekjes. Maar ik zal mijn best doen wat te bedenken.
Doe dat binnenkort eens.quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het is ter bescherming uwer oren.
Ik kan een tiental kleine Voutjes een polonaise in je oren laten "dansen".
quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hij zit daar niet opgesloten. Dus ik snap niet dat jullie dat allemaal denken.quote:
Dit voelt als ernstige chantagequote:Op woensdag 21 februari 2018 20:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit voelt als ernstige chantage
Er zit een knop op je radio...quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit voelt als ernstige chantage
Hij fluistert je 's nachts in uw oor?quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij zit daar niet opgesloten. Dus ik snap niet dat jullie dat allemaal denken.
Ja, maar ik heb Rafeiro gisteren beloofd om te luisteren. Toen wist ik dit nog niet, natuurlijk.quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zit een knop op je radio...
Dat probleem had je gisteren ook al!quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:32 schreef Rafeiro het volgende:
Wel irritant, ik heb echt nog GEEN idee wat ik zo zal laten horen
Een kindje overtreffen kan ook bijna niet.quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat probleem had je gisteren ook al!
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Een kindje overtreffen kan ook bijna niet.
Voordat een leuke dame daarin trapt...quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Met 2 kindjes bijvoorbeeld.
Je kan ook gaan voor een leuke dame met 2 kindjes.quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Voordat een leuke dame daarin trapt...
Maar dan hoef ik niks te doenquote:Op woensdag 21 februari 2018 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Je kan ook gaan voor een leuke dame met 2 kindjes.
Jawel.... op de kindjes passen.quote:
Das vooral leuk bij neefjes en nichtjesquote:
Ooit eens meegemaakt dat dit album een misdruk was!quote:
Dat is niet eerlijk.quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:42 schreef Rafeiro het volgende:
Echt leuk als ik bij ze thuis ben, dan vragen ze aan mij of iets mag.
"nou van mij mag het wel, maar papa en mama zijn de baas, vraag het dus maar aan hun..."
Dan zie je ze echt kijken van, "ja maar die zeggen nee"
quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ooit eens meegemaakt dat dit album een misdruk was!
We waren met een stel vrienden in de Free Record Shop en zeiden tegen iemand dat-ie dit nummer echt MOEST horen!
Hoesje bij de balie laten zien, diegene pakt de CD, paar keer vooruit klikken naar het juiste nummer............en het as alleen maar gepraat!
Medewerker verteld dat-ie de verkeerde CD er in gestopt had. Hij haalde 'm er uit en liet hem aan ons zien, maar de opdruk op de CD klopte gewoon met het hoesje; het leek echt het album te zijn, maar feitelijk was het een heel andere CD!
Maar papa en mama zijn wel de baas. En dat wil ik NIET ondermijnen.quote:
Dat doe je in feite wel door te zeggen.... van mij mag het wel....quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar papa en mama zijn wel de baas. En dat wil ik NIET ondermijnen.
Bij opa en oma mag ook net wat meer dan thuis, maar ik waag me er niet aan om mn zus en zwager te ondermijnen.
Waarom wist ik dat die opmerking zou komenquote:Op woensdag 21 februari 2018 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat doe je in feite wel door te zeggen.... van mij mag het wel....
quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, Ellert Driessen...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je je plekje in OUD al geclaimd?
Geen probleem.quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:59 schreef MadMaster het volgende:
Kwam er wat laat achter dat er gedraaid werd, maar dank voor de ploatjes...
Dat was ik dus ook aan het doen, maar dan privé...quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen probleem.
Ik had spontaan zin om wat muziekjes te draaien.
Ennnnnnnnn thanks voor de fijne tunes weer, man!quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:01 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor het luisteren allemaal.
Ow!quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:05 schreef Melting het volgende:
Raf is even de pc aan het rebooten. Liep vast.
Beter eerst een keer testen, voordat je gaat draaien.quote:
Maar het werkte vandeweek nogquote:Op woensdag 21 februari 2018 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Beter eerst een keer testen, voordat je gaat draaien.
Ik ga nu echt plat.
Dat was voordat je met je mic zat te kloten.quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Beter eerst een keer testen, voordat je gaat draaien.
Ik ga nu echt plat.
Niet boos worden. Helpt toch niks.quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:31 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben enigszins boos aan het worden.
Dat de mic niet helemaal meewerkte wist ik, maar nu werkt niks meer
Ja maar ik kan nu ineens zelf geen muziek meer luisterenquote:Op woensdag 21 februari 2018 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet boos worden. Helpt toch niks.
quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:46 schreef livelink het volgende:
Nou ToT, ik heb er echt moeite voor moeten doen om hem te vinden, maar gelukkig zitten er in OUD ook mensen met een goed geheugen.
ONZ / Van de vrouwen, voor Boebiedoe, ter ondersteuning! is eigenlijk wel verplichte kost voor alle aanstaande vaders
Wie neemt er dan ook kinderenquote:Op woensdag 21 februari 2018 21:46 schreef livelink het volgende:
Nou ToT, ik heb er echt moeite voor moeten doen om hem te vinden, maar gelukkig zitten er in OUD ook mensen met een goed geheugen.
ONZ / Van de vrouwen, voor Boebiedoe, ter ondersteuning! is eigenlijk wel verplichte kost voor alle aanstaande vaders
Ik heb geen kinderen " genomen" ik heb er bewust voor gekozenquote:Op woensdag 21 februari 2018 22:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wie neemt er dan ook kinderen
Nog ergerquote:Op woensdag 21 februari 2018 22:07 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen " genomen" ik heb er bewust voor gekozen
quote:
Ik heb het heerlijke weer een beetje gemist, helaas. Maar hoorde van meer mensen dat het echt mooi was.quote:Op woensdag 21 februari 2018 22:17 schreef just me het volgende:
[..]livelink
Vanmiddag heerlijk 'n uurtje of 2 achter de kinderwagen in het zonnetje gelopen, was echt genieten dat heerlijke weer
Kabouter lag heerlijk te slapen en ik liep te genieten van de stilte in een bosrijke omgevingquote:Op woensdag 21 februari 2018 22:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het heerlijke weer een beetje gemist, helaas. Maar hoorde van meer mensen dat het echt mooi was.
En achter de kinderwagen lopen![]()
Dat mis ik soms wel eens.
nee joh, die gaan voor het zingen de kerk uitquote:
Die katholieken?quote:Op woensdag 21 februari 2018 22:24 schreef just me het volgende:
[..]
nee joh, die gaan voor het zingen de kerk uit
Ik weet het....quote:Op woensdag 21 februari 2018 22:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die katholieken?
Raar slag mensen idd.
quote:
Let i go..............quote:Op woensdag 21 februari 2018 22:29 schreef Rafeiro het volgende:
Krijg mixxx echt niet aan de gang
Maar ff luisteren nog en dan zien we wel weer.
Niet meer boos hoop ik?quote:Op woensdag 21 februari 2018 22:29 schreef Rafeiro het volgende:
Krijg mixxx echt niet aan de gang
Maar ff luisteren nog en dan zien we wel weer.
U mist een Thee?quote:Op woensdag 21 februari 2018 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
Let i go..............
Morgen weer een dag
Nah, maar ik wil altijd alles op 100%, moet dus ook echt geremd worden.quote:
Ja, dat lijkt me inderdaad lastig om mee om te gaan. Maar het is nu tijd voor de uitstand lijkt me. Even relaxen met muziek en dan een andere dag pas weer stressen over Mixx.quote:Op woensdag 21 februari 2018 22:41 schreef Rafeiro het volgende:
Arbeidsdeskundige zei het alsof ik enkel een "aan" en een "uit" stand heb.
"Aan" is dus echt onbenullig hard knallen en "uit" is niks doen. Er zit niks tussen in.
En dat klopt wel redelijk ook
Goedemorgen Melting. Je danst de dag in?quote:
Goedemorgen.quote:Op donderdag 22 februari 2018 06:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Je danst de dag in?
Fijn!quote:Op donderdag 22 februari 2018 06:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
En dansend niet echt.... maar best redelijk geslapen.
Best wel.quote:
Uitgerust genoeg om er weer een dag tegenaan te gaan. Maar ik ben wel weer toe aan het weekend geloof ik.quote:Op donderdag 22 februari 2018 06:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Best wel.
En jij? Ook uitgerust?
Nog 2 daagjes, en dan is het zover.quote:Op donderdag 22 februari 2018 06:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Uitgerust genoeg om er weer een dag tegenaan te gaan. Maar ik ben wel weer toe aan het weekend geloof ik.
Ja dan vriest het keihardquote:Op donderdag 22 februari 2018 07:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog 2 daagjes, en dan is het zover.
quote:Op donderdag 22 februari 2018 08:18 schreef just me het volgende:
[..]
Ja dan vriest het keihard
goedemorgen
Goedemorgen cafca. Ben jij alweer helemaal aan het werk?quote:
Goedemorgen Diaan. Al weer helemaal opgeknapt?quote:
Het gaat de goede kant op, want ik begin me te vervelen thuis. Maar iets doen, kost wel wat moeite. Ik overweeg zelfs om morgen nog een dagje te gaan werken. Even kijken hoe het vandaag gaat. Ga zo even op de fiets naar de winkel....quote:Op donderdag 22 februari 2018 08:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen cafca. Ben jij alweer helemaal aan het werk?
[..]
Goedemorgen Diaan. Al weer helemaal opgeknapt?
Als je dat eens niet doet, en het deze week eens even goed uitziekt.quote:Op donderdag 22 februari 2018 08:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik overweeg zelfs om morgen nog een dagje te gaan werken.
quote:Op donderdag 22 februari 2018 08:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je dat eens niet doet, en het deze week eens even goed uitziekt.![]()
Dan kun je er volgende week weer helemaal tegenaan.
Thuis stilzitten is geen optie ?quote:Op donderdag 22 februari 2018 09:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]misschien wel beter.... Ik kan evt. ook thuis werken. Ik moet maandag namelijk naar Amsterdam voor mijn werk.
Niet na een week op de bank hangen en bijna niets kunnen doen....quote:Op donderdag 22 februari 2018 09:40 schreef just me het volgende:
[..]
Thuis stilzitten is geen optie ?
Maar begin dan rustig aan, misschien is je lichaam nog niet helemaal uitgeziekt.quote:Op donderdag 22 februari 2018 09:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet na een week op de bank hangen en bijna niets kunnen doen....
Daarom ook thuis werken achter de laptop/pc.quote:Op donderdag 22 februari 2018 09:45 schreef just me het volgende:
[..]
Maar begin dan rustig aan, misschien is je lichaam nog niet helemaal uitgeziekt.
quote:Op donderdag 22 februari 2018 10:07 schreef Diaan73 het volgende:
Nou, ik denk dat onze vaatwasser aan het einde van zijn latijn is. Hij lekt water en het programma blijft maar draaien, lijkt geen einde aan te komen.
Gaat het zo slecht met peaceman?quote:Op donderdag 22 februari 2018 10:07 schreef Diaan73 het volgende:
Nou, ik denk dat onze vaatwasser aan het einde van zijn latijn is. Hij lekt water en het programma blijft maar draaien, lijkt geen einde aan te komen.
quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gaat het zo slecht met peaceman?
[..]
[..]
Ach, je hebt twee zoons. Prima om die wat opvoeding te geven met afwassen.quote:
Van wie?quote:
Hahaha afwassen..... dat doen ze nooit. Hebben ze net zo’n hekel aan als ik. We overwegen nog om er een monteur na te laten kijken. Anders bestellen we meteen een nieuwe.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, je hebt twee zoons. Prima om die wat opvoeding te geven met afwassen.
Lui volk.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hahaha afwassen..... dat doen ze nooit. Hebben ze net zo’n hekel aan als ik. We overwegen nog om er een monteur na te laten kijken. Anders bestellen we meteen een nieuwe.
Moet helemaal niet. Consumptiemaatschappij ftwquote:Op donderdag 22 februari 2018 12:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Lui volk.
Ik had er vroeger ook een hekel aan. Nog steeds, maar ja, als het moet dan moet het.
quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Moet helemaal niet. Consumptiemaatschappij ftw
[ afbeelding ]
En ik had hem vandaag aan de phone vanwege de inhoud van mijn afgelopen show!quote:Op donderdag 22 februari 2018 11:01 schreef just me het volgende:
berichtje van knokkels
![]()
Ha just me, missen jullie me al een beetje? Ik jullie wel. Ik heb alleen zo achterlijk veel internet problemen dat ik niet eens KAN inloggen..
Vanmiddag komt er een monteur langs. Nummer 2 binnen enkele weken
Ik hoop snel weer een leuke show te kunnen maken
-----------
einde dienst mededeling
De bordjes zijn wel redelijk handig bij picknicks, roadtrips e.d., maar het bestek is natuurlijk bagger. Gebruik dan gewoon een zakmes en/of een spork.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Die troep mogen ze van mij per direct verbieden.
Hoax. In Den Helder hebben ze nog geen telefoon. Tenzij je postduif bedoelt.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:41 schreef ToT het volgende:
En ik had hem vandaag aan de phone vanwege de inhoud van mijn afgelopen show!![]()
Je kan ook hard plastic borden en bestek kopen zodat je vaker kan picknicken en roadtrippen 😜quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De bordjes zijn wel redelijk handig bij picknicks, roadtrips e.d., maar het bestek is natuurlijk bagger. Gebruik dan gewoon een zakmes en/of een spork.
Ik snap ze wel. Als het moet, dan komt er een nieuwe vaatwasserquote:Op donderdag 22 februari 2018 12:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Lui volk.
Ik had er vroeger ook een hekel aan. Nog steeds, maar ja, als het moet dan moet het.
Die moet je dan weer afwassen...quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je kan ook hard plastic borden en bestek kopen zodat je vaker kan picknicken en roadtrippen 😜
Team Diaan...quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik snap ze wel. Als het moet, dan komt er een nieuwe vaatwasser![]()
![]()
Tsss... slecht hoor. Zo leren ze nooit wat.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik snap ze wel. Als het moet, dan komt er een nieuwe vaatwasser![]()
![]()
Je kan ze ook thuis in de vaatwasser doenquote:Op donderdag 22 februari 2018 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die moet je dan weer afwassen...
Ik had een hard plastic bord mee op mijn Europa-reis. Moet er niet aan denken om er 60 van mee te nemen om ze na afloop thuis in de vaatwasser te doen.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je kan ze ook thuis in de vaatwasser doen
Zie deze reactie nu pasquote:Op donderdag 22 februari 2018 08:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen cafca. Ben jij alweer helemaal aan het werk?
[..]
Je hebt tegenwoordig ook caravans en campers met vaatwasserquote:Op donderdag 22 februari 2018 12:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tsss... slecht hoor. Zo leren ze nooit wat.
Ik bedoel, als je gaat kamperen heb je ook je vaatwasser niet mee
quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Team Diaan...![]()
Gelukkig leveren ze tegenwoordig al binnen 24 uur een nieuwe, incl. monteur, dus je hoeft geen dag meer zonder te zitten...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van mij hoeven ze dit niet te leren hoor.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tsss... slecht hoor. Zo leren ze nooit wat.
Ik bedoel, als je gaat kamperen heb je ook je vaatwasser niet mee
En hoe moet dat dan als ze straks in een studentenhuis zonder vaatwasser komen te zitten?quote:Op donderdag 22 februari 2018 14:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Van mij hoeven ze dit niet te leren hoor.
Wij hadden 2 jaar geleden een vaatwasser in de caravanIdeaal.....
Op vakantie heb je ook wel minder afwas.
daar wordt niet afgewassenquote:Op donderdag 22 februari 2018 15:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En hoe moet dat dan als ze straks in een studentenhuis zonder vaatwasser komen te zitten?
quote:Op donderdag 22 februari 2018 15:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En hoe moet dat dan als ze straks in een studentenhuis zonder vaatwasser komen te zitten?
Oh ja, dat is ook weer zoquote:
Twan gaat niet in een studentenhuisquote:Op donderdag 22 februari 2018 15:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Cool Blue...quote:Op donderdag 22 februari 2018 14:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Waar hebben jullie hem besteld?
Wasdrogershop.nl ?quote:Op donderdag 22 februari 2018 15:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Cool Blue...
Herstel: Dat was de wasdroger.
De vaatwasser hebben we hier bij de lokale detailhandel gekocht, we hadden toen wegens vakantie niet zo'n haast...
Die had ik ook gezien inderdaad.quote:Op donderdag 22 februari 2018 15:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Cool Blue...
Herstel: Dat was de wasdroger.
De vaatwasser hebben we hier bij de lokale detailhandel gekocht, we hadden toen wegens vakantie niet zo'n haast...
De lokale vaatwasserboer kan ook alles bestellen wat online verkrijgbaar is.quote:Op donderdag 22 februari 2018 16:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die had ik ook gezien inderdaad.
Wij hebben een smaller formaat vaatwasser en die zijn vaak bij lokale handelaren niet of bijna niet aanwezig. Online veel meer keus.
Ik wil eigenlijk gewoon dezelfde. Heb ik ook al online gezien. Vanavond even met peaceman overleggen.
Je had de boel even uit en aan gezet?quote:Op donderdag 22 februari 2018 17:02 schreef knokkels het volgende:
Heuliekrep. Ik heb weer internetverbinding![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2018 17:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je had de boel even uit en aan gezet?
Ik kan uit ervaring beamen dat ik een ToToverleg heb gehad aangaande hormonen en aankomende kleine kinderhandjes en -voetjes en dergelijkequote:Op donderdag 22 februari 2018 12:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoax. In Den Helder hebben ze nog geen telefoon. Tenzij je postduif bedoelt.
Een overleg nog wel. Jij hebt ervaring met hormonen en baby's?quote:Op donderdag 22 februari 2018 17:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring beamen dat ik een ToToverleg heb gehad aangaande hormonen en aankomende kleine kinderhandjes en -voetjes en dergelijke
Lekker dan, nu zitten ze er mee...quote:Op donderdag 22 februari 2018 17:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring beamen dat ik een ToToverleg heb gehad aangaande hormonen en aankomende kleine kinderhandjes en -voetjes en dergelijke
Waar wij eerder waren in Enschede, de vorige keer dat we een nieuwe vaatwasser moesten hebben, was maar weinig mogelijk en heel duur. Toen bij Keukenloods besteld. Ik overweeg om weer daar te bestellen.... mooie prijzen en goede service. Was alleen even aan het rondneuzen naar de prijzen.quote:Op donderdag 22 februari 2018 16:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De lokale vaatwasserboer kan ook alles bestellen wat online verkrijgbaar is.
Ze hebben het alleen niet op voorraad, omdat ze de ruimte er niet voor hebben...
Als het niet kan/wil, dan houdt het op...quote:Op donderdag 22 februari 2018 17:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waar wij eerder waren in Enschede, de vorige keer dat we een nieuwe vaatwasser moesten hebben, was maar weinig mogelijk en heel duur. Toen bij Keukenloods besteld. Ik overweeg om weer daar te bestellen.... mooie prijzen en goede service. Was alleen even aan het rondneuzen naar de prijzen.
quote:Op donderdag 22 februari 2018 17:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je had de boel even uit en aan gezet?
Ik ben ook baby geweestquote:Op donderdag 22 februari 2018 17:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Een overleg nog wel. Jij hebt ervaring met hormonen en baby's?
Knokkelsquote:Op donderdag 22 februari 2018 17:14 schreef knokkels het volgende:
Zal ik op/rond 20:00 de virtuele airwaves weer eens bestijgen?
quote:Op donderdag 22 februari 2018 17:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Knokkels
(Helaas ben ik vanavond niet thuis)
quote:Programma van vandaag
20:00 - 22:00 DJ Knokkels - Lichtelijk zonder issues
Jawel, Had wat internet issues maar die schenen terug te voeren te zijn op mijn Hue Bridge v2. En die zijn hopelijk nu over.quote:
En jij dus vanadf 19:00?quote:Op donderdag 22 februari 2018 17:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]Goed bezig.
Ik hoor zojuist dat Göp nog wel tot 19:00 uur wat tijd wil vullen
quote:Op donderdag 22 februari 2018 17:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, tegen die tijd moet ik juist stoppen
quote:
OKquote:Op donderdag 22 februari 2018 17:31 schreef knokkels het volgende:
Hmmmm, enigszins stotterende hier![]()
Tozzo
quote:Op donderdag 22 februari 2018 17:02 schreef knokkels het volgende:
Heuliekrep. Ik heb weer internetverbinding![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2018 17:33 schreef DJ11 het volgende:
Ik zit trouwens nog steeds in dubio over mijn show van morgenavond. Misschien toch maar een paar dagen uitstellen.
Oei, dat is knap vervelend...quote:Op donderdag 22 februari 2018 17:44 schreef knokkels het volgende:
Ik weet het niet, waarom krijg ik nu hier een Crucified vibe door
quote:
Ja, Göp heeft weekend en had even zin in wat muziekquote:Op donderdag 22 februari 2018 17:50 schreef livelink het volgende:
Hee, de alternative gup draait. Goedenavond
De week heeft anders nog gewoon een volledig werkdagquote:Op donderdag 22 februari 2018 17:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, Göp heeft weekend en had even zin in wat muziek
Niet voor mijquote:Op donderdag 22 februari 2018 17:52 schreef livelink het volgende:
[..]
De week heeft anders nog gewoon een volledig werkdag
Ha livelinkquote:Op donderdag 22 februari 2018 17:52 schreef livelink het volgende:
[..]
De week heeft anders nog gewoon een volledig werkdag
Hoi knokkels. Weer terug onder ons?quote:
Lekkere muziekjes weerquote:Op donderdag 22 februari 2018 18:00 schreef DJ11 het volgende:
De nieuwe single van de Franse zanger Sage, die al eens eerder hoog in mijn jaarlijst stond
Een erg mooi nummerquote:Op donderdag 22 februari 2018 18:00 schreef DJ11 het volgende:
De nieuwe single van de Franse zanger Sage, die al eens eerder hoog in mijn jaarlijst stond
Mijn internetverbinding wilde andere dingen dan ik wilde.quote:Op donderdag 22 februari 2018 18:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi knokkels. Weer terug onder ons?
Vind ik ookquote:
Ehhh....quote:Op donderdag 22 februari 2018 18:02 schreef knokkels het volgende:
Compleet gek, slaat niet op mij toch?
quote:Op donderdag 22 februari 2018 18:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ehhh....
* DJ11 houdt zich diplomatiek op de vlakte.
Bij wie? Of was het via Gup?quote:Op donderdag 22 februari 2018 18:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vind ik ookStraks nog zo'n nummer
Dit was het eerste verzoekje dat ik ooit aanvroeg op Radio 49....
quote:Op donderdag 22 februari 2018 18:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Volgens mij in een show van Knokkels, maar dat zou ik moeten nazoeken.
Ik heb je de kop gek gezeurd via DMquote:Op donderdag 22 februari 2018 18:08 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Ik was er 99% zeker van. Nu was jij die 1% die de zekerheid bracht. Toen was jij de eerste keer bij Radio49, en dan ga ik altijd in DM zeuren of de nieuwe een verzoekje wil doen
Duizelige Deugniet![]()
En die Amen Break
Ja man, en érg dat ik dat vond.quote:Op donderdag 22 februari 2018 18:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb je de kop gek gezeurd via DM
Vraag gerust omgekeerd wat aan nuquote:Op donderdag 22 februari 2018 18:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja man, en érg dat ik dat vond.
Goede verzoekjes enzo
Dinerpauze tussen 19.00 en 20.00quote:Op donderdag 22 februari 2018 18:12 schreef DJ11 het volgende:
Helaas moet ik om 19:30 uur in de oefenruimte zijn, anders zou ik de tijd tot 20:00 uur graag vullen
quote:Op donderdag 22 februari 2018 18:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Dinerpauze tussen 19.00 en 20.00
Als jij nou verlengt tot 19:30, dan doe ik er een half uurtje bij. Als het mag. En als niet, doe je toch tot 20:00quote:Op donderdag 22 februari 2018 18:12 schreef DJ11 het volgende:
Helaas moet ik om 19:30 uur in de oefenruimte zijn, anders zou ik de tijd tot 20:00 uur graag vullen
Ik had pasta van gisteren over. Yummyquote:Op donderdag 22 februari 2018 18:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]Ik moet zelf ook nog ergens een keer eten
Red ik echt niet, sorry. Misschien nog 19:10 uur, maar dan houdt het echt op.quote:Op donderdag 22 februari 2018 18:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als jij nou verlengt tot 19:30, dan doe ik er een half uurtje bij. Als het mag. En als niet, doe je toch tot 20:00
n'awwwwquote:Op donderdag 22 februari 2018 18:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Red ik echt niet, sorry. Misschien nog 19:10 uur, maar dan houdt het echt op.
FTFYquote:Op donderdag 22 februari 2018 18:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er komt genoeg leuks aanThemashow gaat erg leuk worden
Koffie inschenken?quote:Op donderdag 22 februari 2018 18:39 schreef knokkels het volgende:
Seniliteit knalde er even in...
Ik moest even wat bij de koffietafel doen, kom ik daar... Weet ik het niet meer
Mmmmmmmmmmmquote:
Seniel, hmm dat past je welquote:Op donderdag 22 februari 2018 18:39 schreef knokkels het volgende:
Seniliteit knalde er even in...
Ik moest even wat bij de koffietafel doen, kom ik daar... Weet ik het niet meer
Waar ben ik?quote:
Er voor zitten is meestal handiger.quote:Op donderdag 22 februari 2018 18:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Waar ben ik?!! Ow wacht, achter de computer. Nu herken ik het weer
Deed ie goedquote:Op donderdag 22 februari 2018 18:44 schreef DJ11 het volgende:
geremixt door Adamski, trouwens, deze versie
Lullo, dan heb ik maar 50 minutenquote:Op donderdag 22 februari 2018 18:48 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb er nog tien minuten bij aangeplakt
Ik ben nooit zo goed geweest in onder achter op boven neer voorzetselsquote:Op donderdag 22 februari 2018 18:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Er voor zitten is meestal handiger.
quote:Op donderdag 22 februari 2018 18:48 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb er nog tien minuten bij aangeplakt
Red je makkelijkquote:Op donderdag 22 februari 2018 18:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Lullo, dan heb ik maar 50 minuten
Als ik nu dan mijn show naar voren trek ....quote:Op donderdag 22 februari 2018 18:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Lullo, dan heb ik maar 50 minuten
Dan heb jij pech en een luisteraar minderquote:Op donderdag 22 februari 2018 18:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als ik nu dan mijn show naar voren trek ....Heb je helemaal geen tijd meer
Jammer dat ik jouw show niet kan horenquote:Op donderdag 22 februari 2018 18:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als ik nu dan mijn show naar voren trek ....Heb je helemaal geen tijd meer
Doe dan alsof het vrijdag isquote:Op donderdag 22 februari 2018 18:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Jammer dat ik jouw show niet kan horen![]()
Maar ja, ik ben op donderdagavond nooit thuis.
Ja hallo band, ja ehh sorry kuch kuch. DJ Knokkels is draaiende. Ik kán echt niet.quote:Op donderdag 22 februari 2018 18:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Jammer dat ik jouw show niet kan horen![]()
Maar ja, ik ben op donderdagavond nooit thuis.
First name basisquote:
Zit er niet in. Kan mijn bandleden niet in de steek laten met een optreden op komst.quote:Op donderdag 22 februari 2018 18:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja hallo band, ja ehh sorry kuch kuch. DJ Knokkels is draaiende. Ik kán echt niet.![]()
Niet?
Heeft 2018 mooie nummers dan?quote:Op donderdag 22 februari 2018 18:53 schreef DJ11 het volgende:
Hierna één van de mooiste nummers van 2018 tot nu toe....
Ow wacht, jaquote:Op donderdag 22 februari 2018 18:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zit er niet in. Kan mijn bandleden niet in de steek laten met een optreden op komst.
Lil Kleine wordt jury bij the voicequote:Op donderdag 22 februari 2018 18:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heeft 2018 mooie nummers dan?
Ik bedoel, als Fletse Ronnie alweer een prijs wint....
Als je maar goed genoeg zoekt. Maar waarschuwing: het is heel rustig.quote:Op donderdag 22 februari 2018 18:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heeft 2018 mooie nummers dan?
Ik bedoel, als Fletse Ronnie alweer een prijs wint....
The Voice was sowieso al bagger-tv. Lil Kleine past daar perfect in de jury.quote:Op donderdag 22 februari 2018 18:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Lil Kleine wordt jury bij the voice
DOOMED WE ARE!!!
Wie kijkt daar dan ook naar?quote:Op donderdag 22 februari 2018 18:55 schreef Rafeiro het volgende:
DOOMED WE ARE!!!
Ah, je hebt dus geen verstand nodig van muziek? Of is dit een of andere sadistische rechter die hem een taakstraf heeft opgelegd?quote:Op donderdag 22 februari 2018 18:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
DOOMED WE ARE!!!
quote:
quote:
Niet?quote:
En ineens zitten we niet meer op dezelfde golflengtequote:Op donderdag 22 februari 2018 19:00 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoorde deze week het origineel op de radio... ik dacht: het is weer eens tijd voor de Tina-uitvoering
Wie van jullie is er vanaf gedonderd dan?quote:Op donderdag 22 februari 2018 19:03 schreef livelink het volgende:
[..]
En ineens zitten we niet meer op dezelfde golflengte
Tina heeft me eraf geduwdquote:Op donderdag 22 februari 2018 19:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wie van jullie is er vanaf gedonderd dan?
Ik vond haar eigenlijk best wel heel erg enorm goedquote:
Ja, dat zei ik toch ook?quote:Op donderdag 22 februari 2018 19:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik vond haar eigenlijk best wel heel erg enorm goed
Ik ben alweer overeind gekrabbeldquote:Op donderdag 22 februari 2018 19:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oei. Om het goed te maken een originele Sympathy
Waarschijnlijk zelden gehoord, want dit is het origineel van Rare Bird. In Nederland kennen we de versie van Steve Rowland and The Family Dogg.quote:Op donderdag 22 februari 2018 19:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh, deze is lekker. Al lang niet meer gehoord.
Wat een trut.quote:
Ja, doeiquote:
Daar zeg je watquote:Op donderdag 22 februari 2018 19:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zelden gehoord, want dit is het origineel van Rare Bird. In Nederland kennen we de versie van Steve Rowland and The Family Dogg.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |