SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Het is ter bescherming uwer oren.quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik sla altijd dicht als het gaat om verzoekjes. Maar ik zal mijn best doen wat te bedenken.
Doe dat binnenkort eens.quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het is ter bescherming uwer oren.
Ik kan een tiental kleine Voutjes een polonaise in je oren laten "dansen".
quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hij zit daar niet opgesloten. Dus ik snap niet dat jullie dat allemaal denken.quote:
Dit voelt als ernstige chantagequote:Op woensdag 21 februari 2018 20:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit voelt als ernstige chantage
Er zit een knop op je radio...quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit voelt als ernstige chantage
Hij fluistert je 's nachts in uw oor?quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij zit daar niet opgesloten. Dus ik snap niet dat jullie dat allemaal denken.
Ja, maar ik heb Rafeiro gisteren beloofd om te luisteren. Toen wist ik dit nog niet, natuurlijk.quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zit een knop op je radio...
Dat probleem had je gisteren ook al!quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:32 schreef Rafeiro het volgende:
Wel irritant, ik heb echt nog GEEN idee wat ik zo zal laten horen
Een kindje overtreffen kan ook bijna niet.quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat probleem had je gisteren ook al!
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Een kindje overtreffen kan ook bijna niet.
Voordat een leuke dame daarin trapt...quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Met 2 kindjes bijvoorbeeld.
Je kan ook gaan voor een leuke dame met 2 kindjes.quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Voordat een leuke dame daarin trapt...
Maar dan hoef ik niks te doenquote:Op woensdag 21 februari 2018 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Je kan ook gaan voor een leuke dame met 2 kindjes.
Jawel.... op de kindjes passen.quote:
Das vooral leuk bij neefjes en nichtjesquote:
Ooit eens meegemaakt dat dit album een misdruk was!quote:
Dat is niet eerlijk.quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:42 schreef Rafeiro het volgende:
Echt leuk als ik bij ze thuis ben, dan vragen ze aan mij of iets mag.
"nou van mij mag het wel, maar papa en mama zijn de baas, vraag het dus maar aan hun..."
Dan zie je ze echt kijken van, "ja maar die zeggen nee"
quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ooit eens meegemaakt dat dit album een misdruk was!
We waren met een stel vrienden in de Free Record Shop en zeiden tegen iemand dat-ie dit nummer echt MOEST horen!
Hoesje bij de balie laten zien, diegene pakt de CD, paar keer vooruit klikken naar het juiste nummer............en het as alleen maar gepraat!
Medewerker verteld dat-ie de verkeerde CD er in gestopt had. Hij haalde 'm er uit en liet hem aan ons zien, maar de opdruk op de CD klopte gewoon met het hoesje; het leek echt het album te zijn, maar feitelijk was het een heel andere CD!
Maar papa en mama zijn wel de baas. En dat wil ik NIET ondermijnen.quote:
Dat doe je in feite wel door te zeggen.... van mij mag het wel....quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar papa en mama zijn wel de baas. En dat wil ik NIET ondermijnen.
Bij opa en oma mag ook net wat meer dan thuis, maar ik waag me er niet aan om mn zus en zwager te ondermijnen.
Waarom wist ik dat die opmerking zou komenquote:Op woensdag 21 februari 2018 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat doe je in feite wel door te zeggen.... van mij mag het wel....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |