Als noob vergelijk ik het zelf met het 'storen' bij voetbal.quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2018 13:50 schreef sp3c het volgende:
dit is voorchecken
[ afbeelding ]
het hinderen van de tegenstander zonder hem daadwerkelijk af te stoppen (dat komt later)
zeer irritant gedrag maar wel binnen de regels, vaak roep je nog iets over zijn moeder
MADquote:Op woensdag 21 februari 2018 15:12 schreef heywoodu het volgende:
Godverdomme Ronald van Dam hou je tyfusbek met je live scores doorgeven van Zweden - Duitsland![]()
helemaal mee eens, ik wil de andere wedstrijd gewoom rustig terug kijken straks ipv nu heen en weer blijven zappen.quote:Op woensdag 21 februari 2018 15:12 schreef heywoodu het volgende:
Godverdomme Ronald van Dam hou je tyfusbek met je live scores doorgeven van Zweden - Duitsland![]()
RvD is per definitie klachtwaardig.quote:Op woensdag 21 februari 2018 15:12 schreef heywoodu het volgende:
Ik zat op ZDF, daar niet zo heel gek.quote:Op woensdag 21 februari 2018 15:31 schreef Columbiafan het volgende:
Iemand deze wedstrijd gevolgd via Duitse Eurosport?Die werden werkelijk compleet zot.
![]()
![]()
Je moet het eens op de Player terugkijken, heren commentatoren zaten 5 minuten later nog te zingen en te schreeuwen.quote:Op woensdag 21 februari 2018 15:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik zat op ZDF, daar niet zo heel gek.
Fantastischquote:Op woensdag 21 februari 2018 15:36 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Je moet het eens op de Player terugkijken, heren commentatoren zaten 5 minuten later nog te zingen en te schreeuwen.![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2018 19:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Fantastisch
Die onzekerheid ook bij de review en het wachten daarop...."ach komm...ich spring hier runter!"
De een keihard schreeuwen tijdens de herhaling, die ander "warte warte warte, ruhig...ruhig...ruhig...", deze ga ik wel even opnemen en opslaan![]()
Paaaatrick Reimer! Paaaaaatrick Reimer! Het lijken wel twee totaal willekeurige kroeggasten
twitter:Eurosport_DE twitterde op woensdag 21-02-2018 om 15:31:50?-----------------------------------? ? ? https://t.co/le9VGhlKUg https://t.co/RW0tJJakAl reageer retweet
Bij de mannen nietquote:Op donderdag 22 februari 2018 04:53 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een kut-tt. USA staat in de finale!
Ze worden zo hard vernederd dat het lijkt alsof ze er niet zijnquote:Op donderdag 22 februari 2018 04:53 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een kut-tt. USA staat in de finale!
jammer genoeg nietquote:
Dat was de grap.quote:
Correct.quote:Op donderdag 22 februari 2018 04:59 schreef Dagoduck het volgende:
Dus alleen nog dit en slalom en combined en dan weer ff slapen tot shorttrack.
Fout.quote:Op donderdag 22 februari 2018 04:59 schreef Dagoduck het volgende:
Dus alleen nog dit en slalom en combined en dan weer ff slapen tot shorttrack.
quote:
Die kunnen we ook schriftelijk afdoen aan Duitsland. Ik volg het voorbeeld van DagoDuck. Kijk wel terug on demand.quote:
Ik welquote:
Ja, nu.quote:Op donderdag 22 februari 2018 05:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wel
2e run slalom is zo ook denk ik?
hij heeft ook weer een term geleerd hoorquote:
Niet eens weggecheckt.quote:Op donderdag 22 februari 2018 06:12 schreef franklop het volgende:
[..]
hij heeft ook weer een term geleerd hoor
Dat is al drie keer gebeurd zo te zien.quote:Op donderdag 22 februari 2018 06:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
zouden ze ook aanvallend ijshockeyen?
Kan je bij schaatsen ook wegroetsjen?quote:Op donderdag 22 februari 2018 06:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
zouden ze ook aanvallend ijshockeyen?
Of er is drie keer niet-verdedigend geijshockeyd.quote:Op donderdag 22 februari 2018 06:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is al drie keer gebeurd zo te zien.
quote:Op donderdag 22 februari 2018 07:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
krijgen we een 'gewone' overtime als het 2-2 blijft?
En de sjook. De sjook van Kaanadaquote:
Nee gaan gelijk na een korte pauze doorquote:Op donderdag 22 februari 2018 07:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
gaan ze nu weer eerst een kwartier dweilen?
Nee, niet in de finalequote:Op donderdag 22 februari 2018 07:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee gaan gelijk na een korte pauze door
Dat komt heerlijk uit met het skiėn.quote:
Of een goal 2 seconden voor tijdquote:
quote:Op donderdag 22 februari 2018 07:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
zolang kaaanaaaadaaaa maar wint mag het ook nu afgelopen zijn
maarten tip?quote:
Dat lukt ze niet.quote:Op donderdag 22 februari 2018 07:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Doe es rustig heren commentatoren.
Inderdaad, niks liever dan gezapig commentaar bij een golden goal-situatie om olympisch goud.quote:Op donderdag 22 februari 2018 07:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Doe es rustig heren commentatoren.
quote:Op donderdag 22 februari 2018 07:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inderdaad, niks liever dan gezapig commentaar bij een golden goal-situatie om olympisch goud.
Geen brug die open kan staan?quote:Op donderdag 22 februari 2018 07:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
als het shootouts zijn moet ik vanmiddag terugkijken denk ik, dat haal ik niet voor ik vertrek. Dus maar hopen dat er gescoord wordt in de overtime
Het college wacht op niemand.quote:Op donderdag 22 februari 2018 07:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Geen brug die open kan staan?
inb4 morgen 9.000 kijkersquote:Op donderdag 22 februari 2018 07:46 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind het wel mooi trouwens, vooral die Ron Berteling. Dé kans van zijn leven om een relatief groot publiek in Nederland wat bekender te maken met zijn geliefde sport en dat doet hij wat mij betreft prima
Als je op een donderdagochtend even na 5 uur al vrouwenijshockey zit te kijken ben je sowieso wel een baas, wat mij betreft.quote:
Ze doen het ook leuk. Maar ietsje rustiger zodat je ze nog kan verstaan (kan ook aan mij liggen) is wel prettig. Je bent uiteindelijk wel commentator in de 1e plaats, en geen supporter.quote:Op donderdag 22 februari 2018 07:46 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind het wel mooi trouwens, vooral die Ron Berteling. Dé kans van zijn leven om een relatief groot publiek in Nederland wat bekender te maken met zijn geliefde sport en dat doet hij wat mij betreft prima
Inderdaad, zeker omdat shootouts in het ijshockey zo ontzettend matig zijn. Anticlimax pur sang.quote:Op donderdag 22 februari 2018 07:47 schreef H.Vviv het volgende:
Het zou jammer zijn mocht het in shootouts beslist worden. In een belangrijke wedstrijd als deze moet je gewoon spelen tot er een doelpunt valt in de overtime en geen shootout, waarin de beslissing valt.
Dank.quote:Op donderdag 22 februari 2018 07:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je op een donderdagochtend even na 5 uur al vrouwenijshockey zit te kijken ben je sowieso wel een baas, wat mij betreft.
quote:Op donderdag 22 februari 2018 07:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je op een donderdagochtend even na 5 uur al vrouwenijshockey zit te kijken ben je sowieso wel een baas, wat mij betreft.
Maar goed, als je dan weer vlak voor de beslissing weggaat omdat je naar college moet, dan ben je wel een anti-baasquote:Op donderdag 22 februari 2018 07:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker.quote:Op donderdag 22 februari 2018 07:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar goed, als je dan weer vlak voor de beslissing weggaat omdat je naar college moet, dan ben je wel een anti-baas
quote:Op donderdag 22 februari 2018 07:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar goed, als je dan weer vlak voor de beslissing weggaat omdat je naar college moet, dan ben je wel een anti-baas
Dat is het sowieso niet.quote:Op donderdag 22 februari 2018 07:53 schreef Nielsch het volgende:
Heeft dit evenement trouwens een mooi effect op het ledental van ijshockeyverenigingen in NL of is het daarvoor te verstopt in de Eurosport Player?
Die deden even een Marcel Maijertje jaquote:Op donderdag 22 februari 2018 08:07 schreef WAvanBuren het volgende:
Lekkere spanningsopbouw ook van Eurisport richting die 1e....
Ja maar altijd -1 voor Amerika in Amerikaanse sportenquote:Op donderdag 22 februari 2018 08:13 schreef heywoodu het volgende:
Prachtig dit, altijd +1 voor dominantie die doorbroken wordt
Olympische dominantie dan in dezequote:Op donderdag 22 februari 2018 08:13 schreef heywoodu het volgende:
Maakt me niet uit wie wint maar shootoutloterij is toch gewoon kutquote:Op donderdag 22 februari 2018 08:13 schreef heywoodu het volgende:
Jammer dat het de USA isquote:Op donderdag 22 februari 2018 08:13 schreef heywoodu het volgende:
Maar +1 voor Amerika in Canadese sporten.quote:Op donderdag 22 februari 2018 08:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar altijd -1 voor Amerika in Amerikaanse sporten
Op zich (wel veel beter dan penalties in het voetbal), maar dit was alsnog gewoon fraai.quote:Op donderdag 22 februari 2018 08:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maakt me niet uit wie wint maar shootoutloterij is toch gewoon kut
in de regel niet omdat het seizoen op zijn einde loopt en men de boel na de zomer weer is vergetenquote:Op donderdag 22 februari 2018 07:53 schreef Nielsch het volgende:
Heeft dit evenement trouwens een mooi effect op het ledental van ijshockeyverenigingen in NL of is het daarvoor te verstopt in de Eurosport Player?
Het is OARquote:Op vrijdag 23 februari 2018 08:35 schreef heywoodu het volgende:
Broekje al op de enkels voor Rusland - Tsjechiė
Ik zie het zo vaak langskomen, maar voor de leek (zoals jij neem ik aan, en ik in elk geval zeker) klinkt het altijd zo knulligquote:
Ik kijk heel weinig ijshockey. Ze wisselen in ieder geval vrij rommelig dus lijkt me moeilijk te controlerenquote:Op vrijdag 23 februari 2018 08:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie het zo vaak langskomen, maar voor de leek (zoals jij neem ik aan, en ik in elk geval zeker) klinkt het altijd zo knullig
Nou ja, zal wel door de snelle wissels komen
Vooral voor een leuke wedstrijdquote:
Huh whutquote:
Ah okquote:Op vrijdag 23 februari 2018 09:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zat op de tribune. Blijkbaar wil iedereen met haar op de foto.
in principe moet je gewoon op je man letten, als hij van het ijs is mag jij er op, simpeler gaat het niet worden maar het wil wel eens voorkomen dat een wisselende speler van gedachte veranderd en toch niet instapt terwijl de ander al uitgestapt isquote:Op vrijdag 23 februari 2018 08:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kijk heel weinig ijshockey. Ze wisselen in ieder geval vrij rommelig dus lijkt me moeilijk te controleren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |