abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 20 februari 2018 @ 08:19:37 #51
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_177314229
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 08:18 schreef Braindead2000 het volgende:
Dat betekent dus dat deze site direct uit de ether gehaald wordt.
Waarom zou dat het gevolg zijn?
Van het sluiten van BNW zou ik overigens geen slapeloze nachten krijgen.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_177314259
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 08:19 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Waarom zou dat het gevolg zijn?
Van het sluiten van BNW zou ik overigens geen slapeloze nachten krijgen.
De Franse regering maakte afgelopen week de grote lijnen van de wet bekend. Burgers kunnen naar de rechter stappen om de verspreiding van nepnieuws tegen te gaan. Die rechter moet dan beoordelen of een bericht waar is of niet.

Als het om nepnieuws gaat, worden sites die het bericht verspreiden geblokkeerd. Ook kunnen tv- of radiozenders die onder invloed staan van een ander land, zoals Rusland, uit de lucht worden gehaald.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 08:36:29 #53
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_177314419
Als er gewoon gemodereerd zou worden, is er geen enkel probleem.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 08:36:34 #54
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177314420
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 01:55 schreef Lunatiek het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat mensen op illegale transistorradio's afstemmen op alternatief nieuws dat via de korte golf uit het buitenland ("Radio Yerewan") komt
Dat lijkt me dan wel weer gaaf/spannend. In plaats dat iedereen op z'n eigen schermpje/site zit, met de hele familie in het halfdonker rondom een zelfgebouwde krakende transistorradio. Radio Boedapest heeft zijn Nederlandstalige uitzending om 20:00 uur. Één iemand op de uitkijk om te kijken of er politie door de straat rijdt. Want dat zul je zien, voor het controleren op illegaal radiogebruik heeft de politie dan wél weer capaciteit!
20 jaar nog. Of zo. Als de EU zijn zin krijgt.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_177314535
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 08:36 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat lijkt me dan wel weer gaaf/spannend. In plaats dat iedereen op z'n eigen schermpje/site zit, met de hele familie in het halfdonker rondom een zelfgebouwde krakende transistorradio. Radio Boedapest heeft zijn Nederlandstalige uitzending om 20:00 uur. Één iemand op de uitkijk om te kijken of er politie door de straat rijdt. Want dat zul je zien, voor het controleren op illegaal radiogebruik heeft de politie dan wél weer capaciteit!
20 jaar nog. Of zo. Als de EU zijn zin krijgt.
Gewoon op Ebay een SDR voor weinig scoren en 20 meter dipool in je tuin spannen.

DIG / Software defined radio SDR
pi_177314556
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 08:36 schreef Worteltjestaart het volgende:
Als er gewoon gemodereerd zou worden, is er geen enkel probleem.
Dan mogen er wel een paar duizend moderators bijkomen. Elke post zal direct gecontroleerd moeten worden op fake-news. Mocht er hier een post blijven staan die niet strookt met DE WAARHEID dan kan het zo maar zijn dat FOK direct de ether uitgehaald wordt. Is dat een ideale situatie, willen we dat soort Ollongrense toestanden ook in ons land hebben?
pi_177314648
Overigens lijkt mij dit een stap in de verkeerde richting. Althans, het is mij nog niet helemaal duidelijk hoe dit plan precies vorm wordt gegeven, maar zoals het nu wordt voorgesteld, word ik er niet vrolijk van.

Natuurlijk was 9/11 geen inside job en zijn de Europese Koningshuizen geen Reptillians. Maar als randfiguren daarover stukken willen schrijven en die op een obscure website willen plempen, dan moeten ze dat vooral doen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 20 februari 2018 @ 09:03:06 #58
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_177314661
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 08:48 schreef AchJa het volgende:

[..]

Gewoon op Ebay een SDR voor weinig scoren en 20 meter dipool in je tuin spannen.

DIG / Software defined radio SDR
Valt de Staat niet op, zo'n antenne :N
En je aankopen van e-Bay worden niet in de gaten gehouden door de Staat :N
Als ze echt het nepnieuws buiten willen houden zullen ze daar alles aan moeten doen. Ik vraag me alleen af of een bepaalde zender in de ether geblokkeerd kan worden, in de Koude Oorlog was dat bij mijn weten niet mogelijk.
Alles wat via internet gaat kun je niet vertrouwen, want traceerbaar. Dus moet je via de ether.
pi_177314674
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 09:03 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Valt de Staat niet op, zo'n antenne :N
En je aankopen van e-Bay worden niet in de gaten gehouden door de Staat :N
Als ze echt het nepnieuws buiten willen houden zullen ze daar alles aan moeten doen. Ik vraag me alleen af of een bepaalde zender in de ether geblokkeerd kan worden, in de Koude Oorlog was dat bij mijn weten niet mogelijk.
Alles wat via internet gaat kun je niet vertrouwen, want traceerbaar. Dus moet je via de ether.
Als je Tor gebruikt en geen gekke dingen doet ben je ook niet traceerbaar.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_177314704
quote:
9s.gif Op maandag 19 februari 2018 23:35 schreef Xa1pt het volgende:
Liberaal was Frankrijk al niet meer toen de islamofobie toesloeg.
Fout.

Toen de islamisten toesloegen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_177314712
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 07:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
De Franse staat gaat niets bepalen, dat doet een (onafhankelijke) rechter. Er gaat dus een rechtszaak aan vooraf. Het is niet alsof Macron even het onwelgevallige nieuws kan verbieden.

Oftewel, dit voorstel is niets anders dan bijvoorbeeld de wetten tegen smaad en laster. Je kunt hoogstens zeggen dat het een nutteloze wet is, omdat nepnieuws een vorm van smaad/laster is
quote:
"Een van de grootste gevaren lijkt me de wil van de regering om een internetsite te verbieden die nepnieuws verspreidt. Ze willen dat een rechter kan beslissen, binnen een tijdsbestek van enkele uren, om een site te ontmantelen."
Het kunnen voeren van een verdediging tegen een aantijging is een cruciaal aspect van het rechtsysteem. Het vermogen tot verdediging of in ieder geval de voorbereiding daarvan wordt hiermee teniet gedaan.


Op deze manier krijgt enkel de klagende partij de mogelijkheid om argumenten voor te bereiden en een goed verhaal mee te geven, dit zal de objectieve blik van de rechter niet ten goede komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Luckyseven op 20-02-2018 09:18:16 ]
pi_177314722
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 09:01 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens lijkt mij dit een stap in de verkeerde richting. Althans, het is mij nog niet helemaal duidelijk hoe dit plan precies vorm wordt gegeven, maar zoals het nu wordt voorgesteld, word ik er niet vrolijk van.

Natuurlijk was 9/11 geen inside job en zijn de Europese Koningshuizen geen Reptillians. Maar als randfiguren daarover stukken willen schrijven en die op een obscure website willen plempen, dan moeten ze dat vooral doen.
Stap in de verkeerde richting? No shit, Sherlock.... No shit.

Maar waarom stemmen we met z'n allen op dit soort partijen?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 20 februari 2018 @ 09:08:36 #63
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_177314725
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 09:01 schreef KoosVogels het volgende:

Natuurlijk was 9/11 geen inside job en zijn de Europese Koningshuizen geen Reptillians. Maar als randfiguren daarover stukken willen schrijven en die op een obscure website willen plempen, dan moeten ze dat vooral doen.
Er is verschil tussen nepnieuws en onzin.

Bij nepnieuws denk ik meer aan dat "lekken" van die e-mails van Clinton. Voor normale mensen klinkt dat heel plausibel, dus zal er een kern van waarheid worden vermoedt. Het enige dat verdacht is, is dat het rond de verkiezingen werd "gelekt", maar dat kan politiek zijn. Het is wel dusdanig dat het stemmen beïnvloed, misschien niet eens de inhoud van de mail, maar dat Clinton zo slordig is met staatsaangelegenheden.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 09:10:12 #64
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_177314764
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 09:08 schreef Red_85 het volgende:

Maar waarom stemmen we met z'n allen op dit soort partijen?
Welke partij is het alternatief, en wat heeft die te bieden op andere belangrijke items als zorg, onderwijs, volkshuisvesting en werkgelegenheid?
pi_177314784
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 08:52 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dan mogen er wel een paar duizend moderators bijkomen. Elke post zal direct gecontroleerd moeten worden op fake-news. Mocht er hier een post blijven staan die niet strookt met DE WAARHEID dan kan het zo maar zijn dat FOK direct de ether uitgehaald wordt. Is dat een ideale situatie, willen we dat soort Ollongrense toestanden ook in ons land hebben?
Je bent opeens weer het stukje over onafhankelijke rechter die gaat bepalen of het echt of nep is weer kwijt, die hersenaandoening is wel serieus?

Het blijft een idioot plan maar het is ook wel weer typerend dat alt-rechts zoals lxiv en braindead hun EU voorbeeldlanden blijven negeren terwijl die nog een stap verder (willen) gaan.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 09:11:49 #66
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_177314805
Preppers unite-topic.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 20 februari 2018 @ 09:11:59 #67
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_177314812
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 09:03 schreef raptorix het volgende:

[..]

Als je Tor gebruikt en geen gekke dingen doet ben je ook niet traceerbaar.
Als dit soort wetten er komen, zal Tor niet lang meer veilig zijn.
pi_177314876
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 09:11 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Als dit soort wetten er komen, zal Tor niet lang meer veilig zijn.
Er zijn zat andere manieren om veilig te communiceren, ik kan ook gewoon een mailinglist opzetten met AES encrypted informatie.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_177314891
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 09:11 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Als dit soort wetten er komen, zal Tor niet lang meer veilig zijn.
En waarom dan niet?
pi_177314919
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 09:16 schreef Chewie het volgende:

[..]

En waarom dan niet?
In theorie zou men alle bekende Tor Endpoints kunnen blokkeren, maar er zijn zat andere manieren. Je kunt ook een willekeurige VPS host nemen en vandaar uit remote desktoppen om maar wat te noemen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 20 februari 2018 @ 09:18:28 #71
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177314931
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 09:03 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Valt de Staat niet op, zo'n antenne :N
En je aankopen van e-Bay worden niet in de gaten gehouden door de Staat :N
Als ze echt het nepnieuws buiten willen houden zullen ze daar alles aan moeten doen. Ik vraag me alleen af of een bepaalde zender in de ether geblokkeerd kan worden, in de Koude Oorlog was dat bij mijn weten niet mogelijk.
Alles wat via internet gaat kun je niet vertrouwen, want traceerbaar. Dus moet je via de ether.
Je zou ook op een rommelmarkt of zo een oude stencilmachine kunnen kopen en die gebruiken om je eigen krantje te drukken. En dat dan 's avonds bij mensen in de brievenbus frommelen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_177314937
Overigens heeft Frankrijk al van dit soort gekke regeltjes, zo is Ebay een tijdje geblokkeerd omdat er Nazi attributen werden verkocht.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_177314942
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 09:17 schreef raptorix het volgende:

[..]

In theorie zou men alle bekende Tor Endpoints kunnen blokkeren, maar er zijn zat andere manieren. Je kunt ook een willekeurige VPS host nemen en vandaar uit remote desktoppen om maar wat te noemen.
In theorie kan dat maar dan blokkeer je alleen het verkeer naar gewone sites, praktisch is het ook totaal niet.
pi_177314943
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 09:18 schreef LXIV het volgende:

[..]

Je zou ook op een rommelmarkt of zo een oude stencilmachine kunnen kopen en die gebruiken om je eigen krantje te drukken. En dat dan 's avonds bij mensen in de brievenbus frommelen.
Wel je haren rood verven.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_177314967
Overigens had je vroeger packet radio, nog steeds in gebruik ;)

https://en.wikipedia.org/wiki/Packet_radio
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')