Ik ben benieuwd hoeveel wedstrijden hij krijgt. Matavz kreeg er 5 voor minder...quote:
kunstgrasgenotquote:Op zondag 18 februari 2018 16:50 schreef klaasweetalles het volgende:
dat veld ziet er weer fantastische uit
jezus
nog nooit zo een veld gezien
matavz was wel een duidelijke elleboog , lozano deed niks verkeerdquote:Op zondag 18 februari 2018 16:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel wedstrijden hij krijgt. Matavz kreeg er 5 voor minder...
Hij verwachtte dat Huntelaar daarin zou duiken, wat nog niet eens zo heel gek isquote:Op zondag 18 februari 2018 16:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Je moet wel een bijzondere jongen zijn om zulke ballen te geven
quote:Op zondag 18 februari 2018 16:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
matavz was wel een duidelijke elleboog , lozano deed niks verkeerd
Misschien moet jij eens van de TT's afblijven, want er is niets aan de hand.quote:Op zondag 18 februari 2018 16:56 schreef Tagliano het volgende:
Boer moet zijn schoenen misschien eens wisselen
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zondag 18 februari 2018 16:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens van de TT's afblijven, want er is niets aan de hand.
sow koekoekquote:Op zondag 18 februari 2018 16:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens van de TT's afblijven, want er is niets aan de hand.
Eigenlijk wel redelijk vergelijkbaar met Twentequote:Op zondag 18 februari 2018 16:57 schreef skysherrif het volgende:
Beste begin van ajax in weken.
Zullen dus wel verliezen.
Vorige week was beterquote:Op zondag 18 februari 2018 16:57 schreef skysherrif het volgende:
Beste begin van ajax in weken.
Zullen dus wel verliezen.
Spel is wel heel goed nu hoor, maar wachten tot hij er ook daadwerkelijk ingaat.quote:
ALS ZE Dat nou niet zouden doen zou dat wel gek zijnquote:Op zondag 18 februari 2018 16:59 schreef Tagliano het volgende:
Toch wel eens lekker om te zien dat Ajax veel feller begint ipv andersom
Die puntverliesquote:Op zondag 18 februari 2018 17:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ALS ZE Dat nou niet zouden doen zou dat wel gek zijn
die zijn natuurlijk helemaal opgehist door dat puntenverlies van psv
Ja leukquote:
quote:
jij vond het geen elleboog van Matavz?quote:Op zondag 18 februari 2018 16:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ach jongen toch. Duidelijk dat jij echt niet weet waar je het over hebt...
Het ging dan ook over het begin.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vorige week was lachwekkend joh. Goed begin ja en daarna Donny die van 3 meter over schiet en toen was het walgelijk.
Was gewoon een aanslag van Matavz. Als je dat gaat ontkennen ben je echt niet serieus te nemen.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
jij vond het geen elleboog van Matavz?
Inhoudelijk iets toevoegen tegen Klaas?quote:Op zondag 18 februari 2018 17:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja leuk
Als je nou nog eens inhoudelijk wat toe zou voegen
Zwolle deed ook niets in mei 2016, dus geen douw geven, nu..quote:Op zondag 18 februari 2018 17:02 schreef PSVCL het volgende:
zwolle doet niks , schandalige vertoning
KNJBquote:Op zondag 18 februari 2018 17:02 schreef PSVCL het volgende:
zwolle doet niks , schandalige vertoning
Ajacied en ik ontkennen het.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was gewoon een aanslag van Matavz. Als je dat gaat ontkennen ben je echt niet serieus te nemen.
In plaats van al je zogenaamd lollige spelfouten telkens benoemen (zelfs als je er compleet naast blijkt te zitten) zou dat wel fijn zijn jaquote:Op zondag 18 februari 2018 17:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Inhoudelijk iets toevoegen tegen Klaas?
Dat kan.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:03 schreef Zipportal het volgende:
De ArenA schreeuwt om een peantie nu.
Normaal zegt klaas ook diequote:Op zondag 18 februari 2018 17:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In plaats van al je zogenaamd lollige spelfouten telkens benoemen (zelfs als je er compleet naast blijkt te zitten) zou dat wel fijn zijn ja
Kan die mat een transfer maken naar Betis ?quote:Op zondag 18 februari 2018 17:04 schreef Befbekje het volgende:
Zwolle heeft wel een leuk stadion, jammer van de mat die erin ligt..
Deze zomer tribunes naar beneden en dak verlengen, dan is het nog mooierquote:Op zondag 18 februari 2018 17:04 schreef Befbekje het volgende:
Ernaast? Hij zei "die puntverlies" en ik herhaalde dat.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In plaats van al je zogenaamd lollige spelfouten telkens benoemen (zelfs als je er compleet naast blijkt te zitten) zou dat wel fijn zijn ja
Je snapt mijn punt denk ik welquote:Op zondag 18 februari 2018 17:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ernaast? Hij zei "die puntverlies" en ik herhaalde dat.
Ik weet niet of deze mat langdurig tegen zulke hoge temperaturen kan.. Ik kom hier op terug..quote:Op zondag 18 februari 2018 17:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan die mat een transfer maken naar Betis ?
Kan het wat normaler ja?quote:Op zondag 18 februari 2018 17:05 schreef govie het volgende:
Ik denk dat ziyech gaat verzuipen in zijn eigen illusies en ego. Wat die gast uitstraalt is gewoon nog erger dan pure kanker. Net als die pass, godvergeten slecht, gaat die dadelijk weer dom juichen, die gozer heb echt een blokkade ergens.
Je kan ook ietwat overdrijven hequote:Op zondag 18 februari 2018 17:05 schreef govie het volgende:
Ik denk dat ziyech gaat verzuipen in zijn eigen illusies en ego. Wat die gast uitstraalt is gewoon nog erger dan pure kanker. Net als die pass, godvergeten slecht, gaat die dadelijk weer dom juichen, die gozer heb echt een blokkade ergens.
Laat het ons maar zo wetenquote:Op zondag 18 februari 2018 17:05 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik weet niet of deze mat langdurig tegen zulke hoge temperaturen kan.. Ik kom hier op terug..
Oke Hans.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:05 schreef govie het volgende:
Die is inderdaad wel heel erg.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:04 schreef Befbekje het volgende:
Voorspelde ook zijn eigen komst naar Ajax en speelt nu ook, dan ben je iemand hoor..quote:Op zondag 18 februari 2018 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Tagliano is toch wel de beste en meest aanwezige VBL-moderator.
#TeamKlaas
Ik zit al in #TeamKlaas sinds hij die moord op dat meisje oploste.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
#TeamKlaas
die meisje*quote:Op zondag 18 februari 2018 17:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zit al in #TeamKlaas sinds hij die moord op dat meisje oploste.
Vrouw van 27 een meisje noemen. Leuk allen.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zit al in #TeamKlaas sinds hij die moord op dat meisje oploste.
Dat terwijl Tag officieel niet eens VBL-mod isquote:Op zondag 18 februari 2018 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
#TeamKlaas
Selfie voor je.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vrouw van 27 een meisje noemen. Leuk allen.
Dit moet je eens tegen Boca proberen, dan kom je niet meer levend het stadion uit..quote:Op zondag 18 februari 2018 17:09 schreef Tchock het volgende:
[..]! Hij raakt geen centimeter bal. Is gewoon geel.
Het was blijkbaar geen overtreding, want doeltrap. Maar dan was het een corner, want die speler van PEC raakte hem het laatstquote:Op zondag 18 februari 2018 17:10 schreef leolinedance het volgende:
Ajax wordt weer gespaard. Hoe kan dit geen geel zijn
Blom weet de uitslag al.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Blom is de twaalfde man van Ajax jwz
Geen overtreding, wat een giller. Als je dit als verdediger doet is het geel + penalty of rood (buiten de 16).quote:Op zondag 18 februari 2018 17:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het was blijkbaar geen overtreding, want doeltrap. Maar dan was het een corner, want die speler van PEC raakte hem het laatst
Ik denk dat het wel goed komt vandaag.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:13 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax is wederom maar een kwartiertje sterk. Kakt weer compleet in.
Ik ook, winst Zwollequote:Op zondag 18 februari 2018 17:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel goed komt vandaag.
Echt hèquote:Op zondag 18 februari 2018 17:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Veltman dekt lucht
Alibi-verdediger
Gaat weer een transfer maken deze zomerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
okquote:Op zondag 18 februari 2018 17:15 schreef leolinedance het volgende:
Wat een kans voor PEC! Ajax is rijp voor de slacht!
Echte doorzettersquote:Op zondag 18 februari 2018 17:13 schreef Befbekje het volgende:
Het leuke van Zwolse vrouwen vind ik dat ze vaak een heel gezicht vol pus en eczeem hebben maar gewoon geen ene neuk geven..
quote:Op zondag 18 februari 2018 17:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gaat weer een transfer maken deze zomerKleedkamer 2 genotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
Waarom AA en geen bier?quote:Op zondag 18 februari 2018 17:16 schreef NoNickOne het volgende:
Je bestelling
1x [Surinaamse broodjes] Broodje bakkeljauw
¤ 3,50
1x [Surinaamse broodjes] Broodje garnalen en kousenband
¤ 3,00
1x [Surinaamse broodjes] Broodje moksi
¤ 3,50
1x [Surinaamse broodjes] Broodje chili kip
¤ 3,50
3x [Dranken] AA drink
¤ 4,50
Bezorgkosten: GRATIS
Transactiekosten: ¤ 0,54
Totale prijs: ¤ 18,54
Geniet ervan pikquote:Op zondag 18 februari 2018 17:16 schreef NoNickOne het volgende:
Je bestelling
¤ 3,50
¤ 3,00
¤ 3,50
¤ 3,50
3x [Dranken] AA drink
¤ 4,50
AA-Drink, man man man.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:16 schreef NoNickOne het volgende:
Je bestelling
¤ 3,50
¤ 3,00
¤ 3,50
¤ 3,50
3x [Dranken] AA drink
¤ 4,50
Voor hoeveel mensen is dit?quote:Op zondag 18 februari 2018 17:16 schreef NoNickOne het volgende:
Je bestelling
¤ 3,50
¤ 3,00
¤ 3,50
¤ 3,50
3x [Dranken] AA drink
¤ 4,50
Na het voetballen in de jeugd weleens maar dat spul is ziekelijk zoet.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:18 schreef Befbekje het volgende:
AA, dat wordt echt alleen gedronken door Marokkaantjes die voor het eerst hebben geblowd..
bakkeljauw genotquote:Op zondag 18 februari 2018 17:16 schreef NoNickOne het volgende:
Je bestelling
¤ 3,50
¤ 3,00
¤ 3,50
¤ 3,50
3x [Dranken] AA drink
¤ 4,50
die tukker is nog nooit buiten de provincie langer dan een week geweest laat staan europa.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:16 schreef Befbekje het volgende:
Die rushes van Frenkie de Jong zijn leuk, maar mocht je ooit met dit Ajax nog in Europa spelen dan wordt dat direct afgestraft..
Viesdik menuquote:Op zondag 18 februari 2018 17:16 schreef NoNickOne het volgende:
Je bestelling
¤ 3,50
¤ 3,00
¤ 3,50
¤ 3,50
3x [Dranken] AA drink
¤ 4,50
dat is niet zo gezond al dat zout....quote:
Het is wel een leuke knul, volgens mij.. Ik hoop dat 'ie het Nederlands elftal haalt, want daar lopen alleen maar sneue jongens in..quote:Op zondag 18 februari 2018 17:19 schreef govie het volgende:
[..]
die tukker is nog nooit buiten de provincie langer dan een week geweest laat staan europa.
quote:Op zondag 18 februari 2018 17:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tijd voor een type Co Adriaanse die er niet intrapt
broodje vleesquote:
kip en varken zekerquote:
Ik moest het ook opzoeken maar moksi mexti is gemixed vleesbroodje, dus moksi lijkt me dan gewoon een broodje surinaams geruid vlees (faja lobi style, uit de supermarkt ofzo).quote:Op zondag 18 februari 2018 17:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
kip en varken zeker
ik kom al zolang meer in die zaakjes....
Had gewoon op de stip gemoeten.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:23 schreef Zorro het volgende:
Bij ajax denken ze nu werkelijk overal een strafschop voor te krijgen
preciesquote:Op zondag 18 februari 2018 17:21 schreef Zipportal het volgende:
PEC heeft een mol in de selectie. Van Polen is een Jood,
Zie je welquote:
quote:Op zondag 18 februari 2018 17:16 schreef NoNickOne het volgende:
Je bestelling
¤ 3,50
¤ 3,00
¤ 3,50
¤ 3,50
3x [Dranken] AA drink
¤ 4,50
ze hoeven maar te schreeuwenquote:Op zondag 18 februari 2018 17:23 schreef Zorro het volgende:
Bij ajax denken ze nu werkelijk overal een strafschop voor te krijgen
Net als vorige week hadden ze het in het eerste kwartier al moeten beslissen denk ikquote:
Knap gezien.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:27 schreef Befbekje het volgende:
Buiten beeld werd een banaan uit het Zwolle-vak naar Onana gegooid..
Walgelijk..
Had vandaag ook gekundquote:Op zondag 18 februari 2018 17:28 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Net als vorige week hadden ze het in het eerste kwartier al moeten beslissen denk ik
Ja dat zeg ikquote:
Heb je weer honger of zo?quote:Op zondag 18 februari 2018 17:27 schreef Befbekje het volgende:
Walgelijk..
Het is erg ver lopen naar een prullenbak. Je moet het ergens kwijt.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:27 schreef Befbekje het volgende:
Walgelijk..
Wel man. Neresinho gaat ons redden.quote:
Die 2 minuten had de Ligt nodig voor z'n contactlens.quote:
Speelt matig vandaag.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel man. Neresinho gaat ons redden.
Jawel, joh.. Het ging al zo vaak helemaal nergens over bij Ajax de eerste helft, komt goed..quote:Op zondag 18 februari 2018 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aan de inzet ligt het niet, maar vrij machteloos helaas.
Neressiquote:Op zondag 18 februari 2018 17:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel man. Neresinho gaat ons redden.
Da's ook wel weer ietwat overdreven. Genoeg kansen gehad, wel bijzonder matig afgewerktquote:Op zondag 18 februari 2018 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aan de inzet ligt het niet, maar vrij machteloos helaas.
Ik vind het ook wel weer meevallen met die kansen, ja Huntelaar had met die mogelijkheid meer moeten doen. Maar daar weten we van dat zijn vizier niet meer zo op scherp staat.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Da's ook wel weer ietwat overdreven. Genoeg kansen gehad, wel bijzonder matig afgewerkt
Ja, en Boer had al twee minuten nodig voor z'n schoenen. Spel heeft sowieso vijf minuten stilgelegen in de eerste helft.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:32 schreef franske19 het volgende:
Goede eerste helft van Ajax. Kansen afmaken blijft een probleem.
[..]
Die 2 minuten had de Ligt nodig voor z'n contactlens.
Kluivert had het ook veel rustiger op kunnen/moeten lossen, bij die bal van Van de Beek had er iemand voor de goal moeten staan, Van de Beek zelf nog een kans gehadquote:Op zondag 18 februari 2018 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel weer meevallen met die kansen, ja Huntelaar had met die mogelijkheid meer moeten doen. Maar daar weten we van dat zijn vizier niet meer zo op scherp staat.
Ben je 12 of zo?quote:Op zondag 18 februari 2018 17:37 schreef govie het volgende:
Ik zou zielich eruit doen en siem de jong erin, stuntelaar eruit en cassiere erin. Anders toch saai.
Misschien moet hij zijn ogen open doen, dan gaat het vast beter.quote:
quote:Op zondag 18 februari 2018 17:37 schreef govie het volgende:
Ik zou zielich eruit doen en siem de jong erin, stuntelaar eruit en cassiere erin. Anders toch saai.
Vergeet Faalman nietquote:Op zondag 18 februari 2018 17:37 schreef govie het volgende:
Ik ben oprecht onder de indruk dat je er in bent geslaagd om één van deze namen goed te schrijven.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:37 schreef govie het volgende:
Neres had wel op doel mogen koppen.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kluivert had het ook veel rustiger op kunnen/moeten lossen, bij die bal van Van de Beek had er iemand voor de goal moeten staan, Van de Beek zelf nog een kans gehad
Dat had er allemaal wel in gekund/gemogen
Die ook inderdaadquote:Op zondag 18 februari 2018 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neres had wel op doel mogen koppen.
Hoe cool is dat.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
0-2
had toch al gezegd dat psv gelijk zou spelen en ajax zou winnen
schrijf maar op
Beide gelijkquote:Op zondag 18 februari 2018 17:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
0-2
had toch al gezegd dat psv gelijk zou spelen en ajax zou winnen
schrijf maar op
Sommige mensen blijven mentaal gezien op dat niveau steken.quote:
Steek die ganzenhals maar in je hol.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
American Fritessaus erop allen
Geestelijk ja, stuur me je adres effe, dan praten we erover.quote:
Het was geen rood, maar in jouw plaatje lijkt het echt een hele vuile nekslag. Dus nu vind ik het terecht.quote:
Mortal kombat achtige finish him.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het was geen rood, maar in jouw plaatje lijkt het echt een hele vuile nekslag. Dus nu vind ik het terecht.
Als je de herhaling vanuit die hoek ziet (gewoon het bewegende beeld) zou je haast zeggen dat het bij Lozano overduidelijk isquote:Op zondag 18 februari 2018 17:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het was geen rood, maar in jouw plaatje lijkt het echt een hele vuile nekslag. Dus nu vind ik het terecht.
Blussen met melk..quote:Op zondag 18 februari 2018 17:43 schreef NoNickOne het volgende:
Jezus echt pittig m'n hele bek staat in de fik
Blus het met AA-drink.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:43 schreef NoNickOne het volgende:
Heb je foto's? Ben wel benieuwd hoe dat er allemaal uitziet.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:43 schreef NoNickOne het volgende:
Heb je hier nou nog steeds over?quote:Op zondag 18 februari 2018 17:44 schreef klaasweetalles het volgende:
die van lozano kan nooit in een natuurlijke beweging zo gestrekt bij iemand in de nek terecht komen
gewoon terecht rood
quote:Op zondag 18 februari 2018 17:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je foto's? Ben wel benieuwd hoe dat er allemaal uitziet.
neequote:Op zondag 18 februari 2018 17:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je hier nou nog steeds over?
Lepeltje suiker in bakkus doen, vocht maakt het erger vaak.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:43 schreef NoNickOne het volgende:
jeetjequote:Op zondag 18 februari 2018 17:43 schreef NoNickOne het volgende:
Prima snackbar allenquote:Op zondag 18 februari 2018 17:46 schreef NoNickOne het volgende:
Even iets anders - Wat vinden jullie van FEBO?
SOA's zijn daar uitgevonden.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:46 schreef NoNickOne het volgende:
Goudeerlijk bedrijf.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:46 schreef NoNickOne het volgende:
Je bedoelt de spurs?quote:
Vraag dat maar aan @raybar180quote:Op zondag 18 februari 2018 17:46 schreef NoNickOne het volgende:
Had je afgelopen wedstrijden wel een punt gehad maar vandaag functioneert dat toch wel imoquote:Op zondag 18 februari 2018 17:47 schreef Smoofie het volgende:
Waarom niet wober erin en frenkie midfield
Gras is groen.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat een lekker schot weer van Ziyech.
Huntelaar kan het argument gebruiken dat hij opzichtig wordt vastgehouden en zich probeert los te rukken. Lozano slaat gewoon met z'n vrije arm naar achteren.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:40 schreef Tagliano het volgende:
Huntelaar heeft het geluk/Lozano de pech dat het bij Huntelaar in een drukke situatie voor de goal gebeurt
Was niet wedstrijdfit.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat is dezen, dat wist ik niet. Waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |