Net als vorige week hadden ze het in het eerste kwartier al moeten beslissen denk ikquote:
Knap gezien.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:27 schreef Befbekje het volgende:
Buiten beeld werd een banaan uit het Zwolle-vak naar Onana gegooid..
Walgelijk..
Had vandaag ook gekundquote:Op zondag 18 februari 2018 17:28 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Net als vorige week hadden ze het in het eerste kwartier al moeten beslissen denk ik
Ja dat zeg ikquote:
Heb je weer honger of zo?quote:Op zondag 18 februari 2018 17:27 schreef Befbekje het volgende:
Walgelijk..
Het is erg ver lopen naar een prullenbak. Je moet het ergens kwijt.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:27 schreef Befbekje het volgende:
Walgelijk..
Wel man. Neresinho gaat ons redden.quote:
Die 2 minuten had de Ligt nodig voor z'n contactlens.quote:
Speelt matig vandaag.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel man. Neresinho gaat ons redden.
Jawel, joh.. Het ging al zo vaak helemaal nergens over bij Ajax de eerste helft, komt goed..quote:Op zondag 18 februari 2018 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aan de inzet ligt het niet, maar vrij machteloos helaas.
Neressiquote:Op zondag 18 februari 2018 17:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel man. Neresinho gaat ons redden.
Da's ook wel weer ietwat overdreven. Genoeg kansen gehad, wel bijzonder matig afgewerktquote:Op zondag 18 februari 2018 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aan de inzet ligt het niet, maar vrij machteloos helaas.
Ik vind het ook wel weer meevallen met die kansen, ja Huntelaar had met die mogelijkheid meer moeten doen. Maar daar weten we van dat zijn vizier niet meer zo op scherp staat.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Da's ook wel weer ietwat overdreven. Genoeg kansen gehad, wel bijzonder matig afgewerkt
Ja, en Boer had al twee minuten nodig voor z'n schoenen. Spel heeft sowieso vijf minuten stilgelegen in de eerste helft.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:32 schreef franske19 het volgende:
Goede eerste helft van Ajax. Kansen afmaken blijft een probleem.
[..]
Die 2 minuten had de Ligt nodig voor z'n contactlens.
Kluivert had het ook veel rustiger op kunnen/moeten lossen, bij die bal van Van de Beek had er iemand voor de goal moeten staan, Van de Beek zelf nog een kans gehadquote:Op zondag 18 februari 2018 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel weer meevallen met die kansen, ja Huntelaar had met die mogelijkheid meer moeten doen. Maar daar weten we van dat zijn vizier niet meer zo op scherp staat.
Ben je 12 of zo?quote:Op zondag 18 februari 2018 17:37 schreef govie het volgende:
Ik zou zielich eruit doen en siem de jong erin, stuntelaar eruit en cassiere erin. Anders toch saai.
Misschien moet hij zijn ogen open doen, dan gaat het vast beter.quote:
quote:Op zondag 18 februari 2018 17:37 schreef govie het volgende:
Ik zou zielich eruit doen en siem de jong erin, stuntelaar eruit en cassiere erin. Anders toch saai.
Vergeet Faalman nietquote:Op zondag 18 februari 2018 17:37 schreef govie het volgende:
Ik ben oprecht onder de indruk dat je er in bent geslaagd om één van deze namen goed te schrijven.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:37 schreef govie het volgende:
Neres had wel op doel mogen koppen.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kluivert had het ook veel rustiger op kunnen/moeten lossen, bij die bal van Van de Beek had er iemand voor de goal moeten staan, Van de Beek zelf nog een kans gehad
Dat had er allemaal wel in gekund/gemogen
Die ook inderdaadquote:Op zondag 18 februari 2018 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neres had wel op doel mogen koppen.
Hoe cool is dat.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
0-2
had toch al gezegd dat psv gelijk zou spelen en ajax zou winnen
schrijf maar op
Beide gelijkquote:Op zondag 18 februari 2018 17:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
0-2
had toch al gezegd dat psv gelijk zou spelen en ajax zou winnen
schrijf maar op
Sommige mensen blijven mentaal gezien op dat niveau steken.quote:
Steek die ganzenhals maar in je hol.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
American Fritessaus erop allen
Geestelijk ja, stuur me je adres effe, dan praten we erover.quote:
Het was geen rood, maar in jouw plaatje lijkt het echt een hele vuile nekslag. Dus nu vind ik het terecht.quote:
Mortal kombat achtige finish him.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het was geen rood, maar in jouw plaatje lijkt het echt een hele vuile nekslag. Dus nu vind ik het terecht.
Als je de herhaling vanuit die hoek ziet (gewoon het bewegende beeld) zou je haast zeggen dat het bij Lozano overduidelijk isquote:Op zondag 18 februari 2018 17:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het was geen rood, maar in jouw plaatje lijkt het echt een hele vuile nekslag. Dus nu vind ik het terecht.
Blussen met melk..quote:Op zondag 18 februari 2018 17:43 schreef NoNickOne het volgende:
Jezus echt pittig m'n hele bek staat in de fik
Blus het met AA-drink.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:43 schreef NoNickOne het volgende:
Heb je foto's? Ben wel benieuwd hoe dat er allemaal uitziet.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:43 schreef NoNickOne het volgende:
Heb je hier nou nog steeds over?quote:Op zondag 18 februari 2018 17:44 schreef klaasweetalles het volgende:
die van lozano kan nooit in een natuurlijke beweging zo gestrekt bij iemand in de nek terecht komen
gewoon terecht rood
quote:Op zondag 18 februari 2018 17:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je foto's? Ben wel benieuwd hoe dat er allemaal uitziet.
neequote:Op zondag 18 februari 2018 17:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je hier nou nog steeds over?
Lepeltje suiker in bakkus doen, vocht maakt het erger vaak.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:43 schreef NoNickOne het volgende:
jeetjequote:Op zondag 18 februari 2018 17:43 schreef NoNickOne het volgende:
Prima snackbar allenquote:Op zondag 18 februari 2018 17:46 schreef NoNickOne het volgende:
Even iets anders - Wat vinden jullie van FEBO?
SOA's zijn daar uitgevonden.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:46 schreef NoNickOne het volgende:
Goudeerlijk bedrijf.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:46 schreef NoNickOne het volgende:
Je bedoelt de spurs?quote:
Vraag dat maar aan @raybar180quote:Op zondag 18 februari 2018 17:46 schreef NoNickOne het volgende:
Had je afgelopen wedstrijden wel een punt gehad maar vandaag functioneert dat toch wel imoquote:Op zondag 18 februari 2018 17:47 schreef Smoofie het volgende:
Waarom niet wober erin en frenkie midfield
Gras is groen.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat een lekker schot weer van Ziyech.
Huntelaar kan het argument gebruiken dat hij opzichtig wordt vastgehouden en zich probeert los te rukken. Lozano slaat gewoon met z'n vrije arm naar achteren.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:40 schreef Tagliano het volgende:
Huntelaar heeft het geluk/Lozano de pech dat het bij Huntelaar in een drukke situatie voor de goal gebeurt
Was niet wedstrijdfit.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat is dezen, dat wist ik niet. Waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |