Ik ben benieuwd hoeveel wedstrijden hij krijgt. Matavz kreeg er 5 voor minder...quote:
kunstgrasgenotquote:Op zondag 18 februari 2018 16:50 schreef klaasweetalles het volgende:
dat veld ziet er weer fantastische uit
jezus
nog nooit zo een veld gezien
matavz was wel een duidelijke elleboog , lozano deed niks verkeerdquote:Op zondag 18 februari 2018 16:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel wedstrijden hij krijgt. Matavz kreeg er 5 voor minder...
Hij verwachtte dat Huntelaar daarin zou duiken, wat nog niet eens zo heel gek isquote:Op zondag 18 februari 2018 16:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Je moet wel een bijzondere jongen zijn om zulke ballen te geven
quote:Op zondag 18 februari 2018 16:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
matavz was wel een duidelijke elleboog , lozano deed niks verkeerd
Misschien moet jij eens van de TT's afblijven, want er is niets aan de hand.quote:Op zondag 18 februari 2018 16:56 schreef Tagliano het volgende:
Boer moet zijn schoenen misschien eens wisselen
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zondag 18 februari 2018 16:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens van de TT's afblijven, want er is niets aan de hand.
sow koekoekquote:Op zondag 18 februari 2018 16:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens van de TT's afblijven, want er is niets aan de hand.
Eigenlijk wel redelijk vergelijkbaar met Twentequote:Op zondag 18 februari 2018 16:57 schreef skysherrif het volgende:
Beste begin van ajax in weken.
Zullen dus wel verliezen.
Vorige week was beterquote:Op zondag 18 februari 2018 16:57 schreef skysherrif het volgende:
Beste begin van ajax in weken.
Zullen dus wel verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |