abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177210516
Uitgerekende data:

11 februari: OliviaIsTaken (meisje)

2 maart: Kimpossible (meisje)
5 maart: Songeur (meisje)
11 maart: D.U.M.A.N. (jongen)
15 maart: Little Miss Naughty
30 maart: DonnaRush (meisje)
31 maart: Mabawa. (meisje)

03 april: Karstman
29 april: Malteser
29 april: Sethiwe
29 april: annegirly27 (jongen)

2 mei: Elleska
7 mei: Philomijn (jongen)
9 mei: L0t..
11 mei: DorothyGale
13 mei: ***VitaBella*** (meisje)
17 mei: Jagartrut

3 juni: DagenNachtdromer (meisje)
8 juni: Jentin
10 juni: Aure (jongen)

16 juli: coccinelle
25 juli: IsabellaMariaAnna
28 juli: Wolken (jongen)

2 augustus: Fien10 (jongen)
3 augustus: Nouk84 (jongen)
6 augustus: Spees_Eend
8 augustus: noa11
25 augustus: ***Cassandra87*** (tweeling)
26 augustus: silliegirl

13 september: Helsinki
16 september: Feyre
17 september: Loj (meisje)
19 september: elamanilo
19 september: lunapuella


***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor wijzigingen graag even een quote of DM.

[ Bericht 0% gewijzigd door SQ op 16-02-2018 04:09:08 ]
Protège moi de mes désirs.
pi_177210550
Ooh Luna was me voor net :')

Trouwens... ik skip weleens wat daagjes meelezen hier dus misschien heb ik het gemist. Maar hoe gaat het met Sethiwe?
  donderdag 15 februari 2018 @ 18:58:01 #3
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_177210758


Volgens de ramzi theory ook al een jongen :'). Over een week of 5 zal ik het weten.
pi_177211040
Zet hem op OIT! Dat je maar snel weeën weg mag puffen 💪

Helsinki, gefeliciteerd met je zoon :+, als dit net zo accuraat is als de Chinese geslachtskalender dan wens ik je alvast veel plezier met jurkjes kopen O+
pi_177211288
Die Chinese kalender heeft bij mij een 100% goed score hoor ;)

Dus Jeej Helsinki jongens zijn zo tof O+ ;)
pi_177211304
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 19:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Zet hem op OIT! Dat je maar snel weeën weg mag puffen 💪

Helsinki, gefeliciteerd met je zoon :+, als dit net zo accuraat is als de Chinese geslachtskalender dan wens ik je alvast veel plezier met jurkjes kopen O+
_O- >:)

Mijn schoonmoeder weigert de uitslag van de echo te accepteren want ooit, 40 jaar geleden, was er iemand in het dorp waarbij ze het geslacht verkeerd hadden bepaald. Ze is nogal traditioneel ingesteld dus ze vind dat je het pas hoort te weten bij de geboorte.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  Spellchecker donderdag 15 februari 2018 @ 19:19:48 #7
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_177211356
Zet Mekamotut maar terug op de lijst ... begin november ofzo :D
pi_177211492
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 19:17 schreef Loj het volgende:
Die Chinese kalender heeft bij mij een 100% goed score hoor ;)

Dus Jeej Helsinki jongens zijn zo tof O+ ;)
Bij mij een whopping 0% :7. Heb voor deze nog niet gecheckt eigenlijk, zal eens doen!

Edit: we mogen een jongen bijschrijven *G*
  donderdag 15 februari 2018 @ 19:30:12 #9
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_177211666
Haha ik heb even gekeken naar zo'n geslachtskalender. Als ik alles omreken dan komt er een meisje uit. Voer ik gewoon december in en mijn leeftijd (dus niet omgerekend), dan wordt het een jongen :+.
pi_177212458
Bij mij kwam er een jongen uit. Ook alle kwaaltjes, dat ik op m’n linkerzijde sliep, straalde en er niet vermoeid uit zag moesten allemaal tekenen van een jongen zijn. Nou.. :D
pi_177212823
Chinese kalender klopte bij mij ook beide keren.
Daarom hebben we de 2e keer ook precies zo afgestemd qua bevruchting dat we nu een meisje zouden krijgen. :+ :P
pi_177212921
De chinese kalender en de nub klopte bij mijn eerste wel! Ik heb het tot nu toe altijd goed voorspeld bij collega’s, als je kijkt naar de vorm van de buik. Als je van achteren niet ziet dat iemand zwanger is (dus erg naar voren dragen) = meisje, bij jongetjes draag je meer ‘over de breedte’. Maar goed ook niet waterproof :P.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_177212940
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:12 schreef Feyre het volgende:
De chinese kalender en de nub klopte bij mijn eerste wel! Ik heb het tot nu toe altijd goed voorspeld bij collega’s, als je kijkt naar de vorm van de buik. Als je van achteren niet ziet dat iemand zwanger is (dus erg naar voren dragen) = meisje, bij jongetjes draag je meer ‘over de breedte’. Maar goed ook niet waterproof :P.
Ik droeg 2 keer naar voren en ik heb ze allebei.
BAM! :D

Ik heb trouwens altijd andersom gehoord.
Meisje = breed. Jongen = voren.
  Spellchecker donderdag 15 februari 2018 @ 20:14:50 #14
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_177212986
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:12 schreef Feyre het volgende:
Ik heb het tot nu toe altijd goed voorspeld bij collega’s, als je kijkt naar de vorm van de buik. Als je van achteren niet ziet dat iemand zwanger is (dus erg naar voren dragen) = meisje, bij jongetjes draag je meer ‘over de breedte’. Maar goed ook niet waterproof :P.
Oja.... inderdaad niet waterproof ... :D
pi_177213003
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:13 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik droeg 2 keer naar voren en ik heb de allebei.
BAM! :D
Ja maar ja maar jij bent geen collega van mij dus tot nu toe heb ik nog steeds 100% score :7 ;).

Kun je bij de NIPT trouwens niet te weten krijgen wat het wordt? Als daar XX of XY uitkomt dan is het wel heel betrouwbaar lijkt me :P.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_177213046
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:12 schreef Feyre het volgende:
De chinese kalender en de nub klopte bij mijn eerste wel! Ik heb het tot nu toe altijd goed voorspeld bij collega’s, als je kijkt naar de vorm van de buik. Als je van achteren niet ziet dat iemand zwanger is (dus erg naar voren dragen) = meisje, bij jongetjes draag je meer ‘over de breedte’. Maar goed ook niet waterproof :P.
Niet bepaald nee, want van achteren was bij mij ook niets te zien en ik heb toch echt een zoon gekregen. O+

Die chinese kalender klopt hier wel. Grappig.

En nu ga ik hier weer gauw weg. :D
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  donderdag 15 februari 2018 @ 20:18:32 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_177213116
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:12 schreef Feyre het volgende:
De chinese kalender en de nub klopte bij mijn eerste wel! Ik heb het tot nu toe altijd goed voorspeld bij collega’s, als je kijkt naar de vorm van de buik. Als je van achteren niet ziet dat iemand zwanger is (dus erg naar voren dragen) = meisje, bij jongetjes draag je meer ‘over de breedte’. Maar goed ook niet waterproof :P.
volgens het bakerpraatje andersom.
Overigens wordt dat enkel en alleen bepaald door je eigen lichaamsbouw en helemaal niet door het geslacht van de baby :P
disclaimer
pi_177213117
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 18:47 schreef Mabawa. het volgende:
Ooh Luna was me voor net :')

Trouwens... ik skip weleens wat daagjes meelezen hier dus misschien heb ik het gemist. Maar hoe gaat het met Sethiwe?
Lief dat je het vraagt, ik had er toevallig net een berichtje over gepost in vorige topic.
Hier zijn de kleine en ik weer goedgekeurd. Cystes zijn niet groter geworden en het kindje wel, dus dat is positief.
pi_177213366
Ik houd wel even mijn mond over de betrouwbaarheid van voorspellingen m.b.t. het geslacht :+ :D

OIT, ik hoop dat je inmiddels vol in de weeën zit O+ Ik duim!
Make your own kind of music.
pi_177213497
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:18 schreef Sethiwe het volgende:

[..]

Lief dat je het vraagt, ik had er toevallig net een berichtje over gepost in vorige topic.
Hier zijn de kleine en ik weer goedgekeurd. Cystes zijn niet groter geworden en het kindje wel, dus dat is positief.
Oh wat een positief nieuws! Verder is het afwachten toch?

quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:27 schreef CassElliot het volgende:
Ik houd wel even mijn mond over de betrouwbaarheid van voorspellingen m.b.t. het geslacht :+ :D

Ik heb door jouw verhaal steeds dromen dat ik straks een jongetje in een zachtroze maxicosizak mee naar huis neem na de bevalling :P

Hou je 't nog een beetje vol?
  donderdag 15 februari 2018 @ 20:35:53 #21
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_177213643
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:31 schreef Songeur het volgende:

[..]

Oh wat een positief nieuws! Verder is het afwachten toch?

[..]

Ik heb door jouw verhaal steeds dromen dat ik straks een jongetje in een zachtroze maxicosizak mee naar huis neem na de bevalling :P

Hou je 't nog een beetje vol?
Ik ook! We hebben niet eens een jongensnaam :X

Is het nog rustig Cass? Met welke termijn kwam je mini?


Ik ben langer zwanger dan ooit. Dochter was er al! Spannend ook wel. Hele ochtend voorwerk gehad, toen gaan tukken en sindsdien een rustig. We gaan het zien!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_177213815
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:35 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Ik ook! We hebben niet eens een jongensnaam :X

Is het nog rustig Cass? Met welke termijn kwam je mini?

Ik ben langer zwanger dan ooit. Dochter was er al! Spannend ook wel. Hele ochtend voorwerk gehad, toen gaan tukken en sindsdien een rustig. We gaan het zien!
Haha komt vast goed.. Gaan we vanuit ;)

En wat spannend is het toch! Gek is dat om dan bij je 2e nog langer zwanger te zijn had ik ook bij 1e bevallen met 40+5 en bij 2e bij 41+1. Die paar dagen daartussen voelde als een maand :')
  donderdag 15 februari 2018 @ 20:43:51 #23
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_177213896
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:41 schreef Songeur het volgende:

[..]

Haha komt vast goed.. Gaan we vanuit ;)

En wat spannend is het toch! Gek is dat om dan bij je 2e nog langer zwanger te zijn had ik ook bij 1e bevallen met 40+5 en bij 2e bij 41+1. Die paar dagen daartussen voelde als een maand :')
_O- ja, dat snap ik. Je wordt er ook zo alert van. Wat voel ik, wat gebeurt er, zou het? :')

Met deze termijn helemaal stom, want het kan zomaar nog 4 weken duren :+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_177213977
Ach, wij hebben ook geen jongensnaam! (ook geen meisjesnaam hoor haha)

Die droom _O-

Kimpossible, wat gek en gaaf dat je langer zwanger bent dan ooit! Mini kwam met 41+4 (onder stevige dwang, na inleiding met een keizersnede) Toen had ik de periode ervoor een beetje voorweeën, maar bleek er met 41+2 nog niks gebeurd of verstreken of ontsloten. Nu heb ik echt flink voorwerk, heel anders dan de vorige keer, maar het wil nog niet doorbreken. Elke dag hoop ik wel heel hard dat ‘ie nu echt bijna komt, ik wil hem zo graag ontmoeten O+ En ruiken :@ Het zullen de hormonen zijn, maar ik verheug me zó op die pasgeboren baby-geur O+
Make your own kind of music.
pi_177215218
Spannend allemaal dames!

Wij waren vanavond weer bij de VK en alles gaat helemaal goed :) Dus de kriebels en plopjes die ik voel zijn ook echt wel de baby O+
pi_177216396
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 19:24 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Bij mij een whopping 0% :7. Heb voor deze nog niet gecheckt eigenlijk, zal eens doen!

Edit: we mogen een jongen bijschrijven *G*
Ik ook!!!!

Zet dat jongetje maar in de OP hoor! Geen enkele twijfel ;)
pi_177216451
Hier klopt de Chinese kalender wel. Sterker nog, er zijn heel veel kindjes verwekt volgens deze kalender. :D
Protège moi de mes désirs.
pi_177217454
Chinese kalender: Twix zou een meisje zijn volgens de kalender maar hij heeft heus een echt piemeltje O+ . Nu zou het weer een meisje zijn volgens de kalender. Dat zullen we eind april weten. Mijn voorgevoel zegt jongetje. Maar Twix beweert stellig een zus te krijgen.
pi_177217480
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:00 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Hier klopt de Chinese kalender wel. Sterker nog, er zijn heel veel kindjes verwekt volgens deze kalender. :D
Die snap ik even niet. Veel kindjes verwerkt volgens deze kalender??
pi_177217509
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:36 schreef Malteser het volgende:

[..]

Die snap ik even niet. Veel kindjes verwerkt volgens deze kalender??
Zwanger (proberen te ;) ) raken in de maand van het geslacht dat ze wilden. En de andere maand(en) overslaan.
Protège moi de mes désirs.
pi_177217549
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:37 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Zwanger (proberen te ;) ) raken in de maand van het geslacht dat ze wilden. En de andere maand(en) overslaan.
Ah zo. En dan doel je op China zelf vanwege het een-kind-beleid?
pi_177217627
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:39 schreef Malteser het volgende:

[..]

Ah zo. En dan doel je op China zelf vanwege het een-kind-beleid?
Nee. Gewoon mensen hier, in mijn omgeving. Tot nu toe klopt het iedere keer.
Protège moi de mes désirs.
pi_177217695
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:37 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Zwanger (proberen te ;) ) raken in de maand van het geslacht dat ze wilden. En de andere maand(en) overslaan.
Euh... :P
Beetje wel. We hebben wel bewust even een paar weken gewacht tot de maand van voorkeur kwam. Is maar 1 menstruatie geweest. :P
pi_177217744
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:42 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Nee. Gewoon mensen hier, in mijn omgeving. Tot nu toe klopt het iedere keer.
Echt joh?? Dat is wel het laatste waar ik rekening mee zou houden.
Bovendien klopte hij dus niet bij ons (bevruchting in december, ik was toen 29).

Edit: nu hadden we bij Twix en hebben we ook deze keer weer 0,0 voorkeur voor geslacht. Dus ik zou ook oprecht niet kunnen ‘kiezen’. Buiten dat het dus ook niet klopt.
Bovendien wordt dit kind 2 uit zwangerschap 6 dus wij zijn überhaupt blij dat het gelukt is.
pi_177217750
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:45 schreef vencodark het volgende:

[..]

Euh... :P
Beetje wel. We hebben wel bewust even een paar weken gewacht tot de maand van voorkeur kwam. Is maar 1 menstruatie geweest. :P
Haha, zie je! Het komt dus vaker voor! :)
Klopte het bij jullie?
Protège moi de mes désirs.
pi_177217792
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:47 schreef Malteser het volgende:

[..]

Echt joh?? Dat is wel het laatste waar ik rekening mee zou houden.
Bovendien klopte hij dus niet bij ons (bevruchting in december, ik was toen 29).
Ik zou na dit knappe jongetje later ook graag een mooi meisje willen hebben. Zal tzt zeker een blik werpen op de kalender. ;) Maar om een “jongensmaand” over te slaan gaat mij ook te ver.

Maar er zijn genoeg mensen die sterk overtuigd zijn.
Protège moi de mes désirs.
  Moderator donderdag 15 februari 2018 @ 22:50:32 #37
382129 crew  Donna
pi_177217833
De Chinese geslachtskalender klopt hier niet als we de echo's moeten geloven.
pi_177217872
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:47 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Haha, zie je! Het komt dus vaker voor! :)
Klopte het bij jullie?
Ja, 2 keer. 1e keer ongepland, 2e keer gepland tot op de dag dus. :P
pi_177217892
Volgens mij klopt hij bij ons niet. 26 en in juni verwekt geeft jongetje. Dus toch een jongen in de roze maxicosizak :P even kijken of bij andere wel klopte
pi_177217940
Voor mensen die echt moeite hebben (gehad) zwanger te worden (en te blijven) is het natuurlijk van de zotte om een bevruchting af te stemmen op mogelijk geslacht.
Ik word blijkbaar heel makkelijk zwanger want onze zoon was na 1 keer onveilige seks per ongeluk verwekt en onze dochter was echt gepland en ook gelijk raak, dus ergens konden we ons die ‘luxe’ wel veroorloven om te kijken welke maand ons wellicht een meisje zou schenken.
:) :@
pi_177218685
Die Chinese geslachtskalender :'). Ik was jarig in die maand dus het kon allebei zijn. Dus het klopt! *)

quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:46 schreef CassElliot het volgende: En ruiken :@ Het zullen de hormonen zijn, maar ik verheug me zó op die pasgeboren baby-geur O+
Ik vind nog steeds lekker ruiken nu als dreumes :D O+.
pi_177222674
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:55 schreef vencodark het volgende:
Voor mensen die echt moeite hebben (gehad) zwanger te worden (en te blijven) is het natuurlijk van de zotte om een bevruchting af te stemmen op mogelijk geslacht.
Ik word blijkbaar heel makkelijk zwanger want onze zoon was na 1 keer onveilige seks per ongeluk verwekt en onze dochter was echt gepland en ook gelijk raak, dus ergens konden we ons die ‘luxe’ wel veroorloven om te kijken welke maand ons wellicht een meisje zou schenken.
:) :@
Jullie hebben echt op de maand gekeken waar het een meisje zou zijn? :D

Het gaat van binnen echt niet van "hey spermacel #93772, hoe oud is de moeder vandaag? Aha, en wat is de maand? Oh oké!
LUISTER ALLEMAAL, ALLEEN DE X-JES MOGEN MET DE EICEL KNUFFELEN DEZE MAAND! Y-TJES HOU JULLIE KOEST EN STERF."
pi_177222745
Ik zou dan eerder proberen om eerder dan je eisprong te seksen( voor een grotere kans op een meisje). Of precies tijdens je eisprong (voor een grotere kans op een jongen).

https://www.famme.nl/dokt(...)eslacht-van-je-baby/

In hoeverre deze theorie klopt weet ik ook niet, maar vind hem wel aannemelijker dan de Chinese geslachtskalender :P en uiteindelijk heeft alles 50% kans om te kloppen :')
  vrijdag 16 februari 2018 @ 07:47:49 #44
149959 SQ
snelle trees
pi_177222785
Ik vind het altijd zo mooi als mensen er in geloven omdat het bij hen of de overbuurvrouw klopte O+
De kans is 50%. Betere kansen om iets goed te hebben krijg je bijna nergens :')
disclaimer
pi_177222826
OlivialsTaken: hoe is het met je? :%

CassE, trek je het nog een beetje? Oh en die geur O+ , daar kan ik me ook zo op verheugen!

Geslachtskalender, ik geloof niet dat ik ga begrijpen dat mensen die gebruiken om te ‘mikken’. Zeker omdat het super onbetrouwbaar is (zie alle reacties hier waarbij het niet klopt). Maar voor hen die erin geloven, prima!
  vrijdag 16 februari 2018 @ 08:15:34 #46
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_177223089
Ik kan me dat ook echt totaal niet voorstellen nee :'). Ik denk er het mijne van iig.

OIT ben ook erg benieuwd hoe het is gegaan!

Die babygeur waar iedereen het altijd over heeft, ik heb het geprobeerd maar ik ruik het gewoon niet. Ik ruik bij zowel mn eigen baby's als kraambezoekbaby's óf niks, óf moedermelk :+
pi_177223173
Die babygeur, o o o, als opium O+ Onze zoon ging daarom ook pas na 8 dagen in bad. Toen was hij zo besnuffeld, dat hij er smoezelig van was :D We hadden hem wel met een washandje gewassen natuurlijk!
  vrijdag 16 februari 2018 @ 08:36:55 #48
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_177223295
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 08:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik kan me dat ook echt totaal niet voorstellen nee :'). Ik denk er het mijne van iig.

OIT ben ook erg benieuwd hoe het is gegaan!

Die babygeur waar iedereen het altijd over heeft, ik heb het geprobeerd maar ik ruik het gewoon niet. Ik ruik bij zowel mn eigen baby's als kraambezoekbaby's óf niks, óf moedermelk :+
Of poep.
Ik ruik het ook niet :)
  vrijdag 16 februari 2018 @ 08:40:15 #49
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_177223331
Mijn dochter vraagt nu al of we de baby wel eerst even wassen alsjeblieft, want ze komt toch helemaal door je foef enzo. :+ wijsneus.

Ik ruik het ook niet zo. Wel de zwitsalhaartjes en neutralkleertjes en daar vanuit heb ik de associatie verse babygeur, maar verder?

Zou OIT al aan het snuffelen zijn?
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_177223403
Verse babygeur O+

En al die theorieën over of het een jongen of meisje wordt.. Nu we het zelf niet weten, lijkt het bijna alsof nog meer mensen om ons heen wel weten wat het gaat worden.
De meest idiote theorie die ik hoorde: 'groeien de haren van je dochter in een punt of recht aan de onderkant, want als het een punt is wordt het weer een meisje.'
8)7
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_177223421
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 07:33 schreef Skittles het volgende:

[..]

Jullie hebben echt op de maand gekeken waar het een meisje zou zijn? :D

Het gaat van binnen echt niet van "hey spermacel #93772, hoe oud is de moeder vandaag? Aha, en wat is de maand? Oh oké!
LUISTER ALLEMAAL, ALLEEN DE X-JES MOGEN MET DE EICEL KNUFFELEN DEZE MAAND! Y-TJES HOU JULLIE KOEST EN STERF."
Uit bijgeloof natuurlijk. ;) Ik begrijp biologie wel een beetje. :D
We wilden nog een 2e, dachten bij onszelf: wanneer zullen we beginnen?
Nou, als een meisje willen, zou april een goede keuze zijn. En dat was ook nog maar 1 menstruatie weg hoor. ;)
Ik heb niet de pil geslikt tot het een meisje zou worden hoor.
Het is gewoon leuk om daar eens naar te kijken. Wanneer mijn eisprong was, wist ik geeneens.


En wat die verse babygeur betreft...dat is gewoon placenta en binnenste etc toch? :P

[ Bericht 5% gewijzigd door vencodark op 16-02-2018 08:51:07 ]
pi_177224316
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 08:36 schreef Aventura het volgende:

[..]

Of poep.
Ik ruik het ook niet :)
Die van mij rook naar vis :@

Mrs wat heerlijk om jou hier te zien posten!
pi_177224541
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 09:41 schreef Arja het volgende:

[..]

Die van mij rook naar vis :@

Mrs wat heerlijk om jou hier te zien posten!
Vis :o

Ik post stiekem hier, maar ik hoor hier nog niet voor mijn gevoel. Ik lees alvast mee om er een beetje in te komen. 8 maart is de eerste echo, als het niet voor die tijd mis is gegaan.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 09:53:37 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_177224555
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 09:41 schreef Arja het volgende:

[..]

Die van mij rook naar vis :@

Mrs wat heerlijk om jou hier te zien posten!
_O- mijn eerste had ook een tamelijk vaginaal luchtje :') maar goed, dat is ook niet zo gek.
Mijn tweede rook na 2 dagen heel erg naar rottende navelstreng. Wat was ik blij toen dat gore ding er af was zeg :')
disclaimer
  Moderator vrijdag 16 februari 2018 @ 09:56:14 #56
382129 crew  Donna
pi_177224593
Haha wat een heerlijke verhalen!

Ik ben vandaag 34 weken! En vorige week heb ik een moedervlek laten wegbranden in m'n schaamstreek (oh joy :% ) en die uitslag was ook goed heb ik net gehoord, dus mijn dag kan niet meer stuk. *O*
pi_177224639
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 07:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het altijd zo mooi als mensen er in geloven omdat het bij hen of de overbuurvrouw klopte O+
De kans is 50%. Betere kansen om iets goed te hebben krijg je bijna nergens :')
Ja wow bij twee mensen klopte het! Kan geen toeval meer zijn!!!1!einz
pi_177224664
Ah, ik ben dus niet de enige die hét verse babyluchtje niet herkent.. Wel vond ik het al snel heel lekker om bovenop z'n hoofd z'n haartjes even te snuffelen, dat ruikt zo naar hem. Dat doe ik dus nu al bijna 3 jaar elke dag :D
  vrijdag 16 februari 2018 @ 10:16:09 #59
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_177225004
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 09:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

_O- mijn eerste had ook een tamelijk vaginaal luchtje :') maar goed, dat is ook niet zo gek.
Mijn tweede rook na 2 dagen heel erg naar rottende navelstreng. Wat was ik blij toen dat gore ding er af was zeg :')
Haha herkenbaar, maar dan na 4 dagen. Man dacht elke keer dat ze gepoept had :+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_177225048
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 09:52 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Vis :o

Ik post stiekem hier, maar ik hoor hier nog niet voor mijn gevoel. Ik lees alvast mee om er een beetje in te komen. 8 maart is de eerste echo, als het niet voor die tijd mis is gegaan.
Je hoort hier wel :Y
  vrijdag 16 februari 2018 @ 10:18:47 #61
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_177225052
Ik ben in staat om een nieuwe baby te maken voor die lucht. Volgens mij is het huidsmeer en vruchtwater. Ik heb gehuild toen het weg was, maar dat zouden eventueel ook kraamtranen kunnen zijn geweest :') .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_177225328
Ik ben helaas nog niet aan het babysnuffelen :( Nog steeds geen weeen op gang gekomen, dus nu officieel (weer) overgedragen aan het ziekenhuis. Maar hé, het waren twee leuke weken onder controle bij de verloskundige :')

We mogen zo weer op pad om een CTG te laten maken, die van gisteravond was helemaal prima. Als er vandaag wederom niks gebeurt wordt ik morgen ingeleid. En dan sowieso 24 uur na de bevalling blijven, ivm langdurig gebroken vliezen. Dus, we moeten even schakelen omdat de bevalling er toch anders gaat uitzien dan we hadden gehoopt (helaas niet in bad of in het geboortehuis), maar dit weekend kan er in ieder geval gesnuffeld worden aan een verse baby :) En de baby doet het so far so good en dat is het allerbelangrijkste :)

CassE, hoe is het bij jou?
pi_177225644
Wat balen OIT :* Gelukkig gaat het goed met de baby! Op naar een mooie ontmoeting! :%
pi_177225665
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:30 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Ik ben helaas nog niet aan het babysnuffelen :( Nog steeds geen weeen op gang gekomen, dus nu officieel (weer) overgedragen aan het ziekenhuis. Maar hé, het waren twee leuke weken onder controle bij de verloskundige :')

We mogen zo weer op pad om een CTG te laten maken, die van gisteravond was helemaal prima. Als er vandaag wederom niks gebeurt wordt ik morgen ingeleid. En dan sowieso 24 uur na de bevalling blijven, ivm langdurig gebroken vliezen. Dus, we moeten even schakelen omdat de bevalling er toch anders gaat uitzien dan we hadden gehoopt (helaas niet in bad of in het geboortehuis), maar dit weekend kan er in ieder geval gesnuffeld worden aan een verse baby :) En de baby doet het so far so good en dat is het allerbelangrijkste :)

CassE, hoe is het bij jou?
Heh, was dat even niet de update die ik (en jullie) gehoopt had -O- Ik hoop dat het een beetje opschiet voor jullie! En baby doet het goed op naar een gezonde verse baby O+
pi_177225805
He verdorie OIT! Wat jammer.. Ik blijf duimen dat er vandaag wat gebeurt. Wil je anders een beetje krampen van mij? Ik heb er genoeg en het lijkt mij wel fijn om weer even rechtop te kunnen staan! Het zijn nog geen weeën, maar misschien dat het bij jou in combinatie met gebroken vliezen wel door wil zetten ;) Succes :* En sowieos dit weekend lekker babysnuffelen O+

Ik denk ook dat die geur een combinatie is van huidsmeer, vruchtwater en baby's eigen geurtje. Ik vind het ZO lekker ruiken. Heel aards maar ook heel buitenaards en helemaal naar mijn enige echte eigen baby O+
Make your own kind of music.
pi_177225851
Mijnus hadden geen bijzonder luchtje.

En de behoefte om nummer 2 te besnuffelen ontstond ook pas nadat de meconium van zijn hoofd werd gewassen. Rook niet naar poep, maar "lekker" was het bepaald niet. Babyzeeplucht O+
pi_177230195
OlivialsTaken, ik duim voor je dat het vanzelf mag beginnen!

Dat is dan een minivoordeel van een sectio.... Geen met poep besmeurde en naar vagijn riekende baby. Twix zat nog onder het smeer (wat niet afgepoetst werd maar razendsnel introk) en rook licht zoetig. O+

Mijn lieve Twixje die vanmorgen dikke tranen huilde toen ik hem naar Oma bracht... “Ikke mama blijvuh”. Slik. Klotesonde, klotelijf.
pi_177230478
Lief zijn jullie, dat doet me goed!! :* CTG was weer goed gelukkig, dus de kleine heeft het nog prima daar binnen.

Cass, klinkt spannend, wat er bij jou gebeurt! Ben benieuwd wanneer het echt overgaat in weeën bij jou.

Malteser, dan breekt je hart wel eventjes, toch? Onze zoon heeft vannacht bij mijn zwager en schoonzus geslapen, en gaat straks naar opa en oma. Misschien wel tot zondag en wij weer naar huis mogen. Hij vermaakt zich goed maar bij het opstaan vanmorgen was het wel eventjes huilen om papa en mama.
pi_177230548
Potjandikkie, vergeet ik helemaal Mrs.Peel welkom te heten! Spannende tijden, ik hoop dat de tijd vliegt en jullie heel snel een kloppend hartje mogen zien.
pi_177230640
Even dikke vette jompels *O* *G* voor de baby’s van Olivials en CassE. Het is prachtig weer lieve baby’s, kom maar eens gauw kijken!
pi_177230794
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:36 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Potjandikkie, vergeet ik helemaal Mrs.Peel welkom te heten! Spannende tijden, ik hoop dat de tijd vliegt en jullie heel snel een kloppend hartje mogen zien.
Dank je!

En jullie heel veel succes, ik hoop dat je gauw je gauw je baby gaat ontmoeten O+
pi_177230960
Aw Malteser :*

OIT en CassE, spannend hoor. Ben benieuwd wanneer jullie baby's komen!

Mrs Peel, je hoort hier wel gewoon hoor :* hopelijk hebben jullie over een paar weken een hartstikke mooie echo met kloppend hartje O+
pi_177231438
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 09:52 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Ik post stiekem hier, maar ik hoor hier nog niet voor mijn gevoel. Ik lees alvast mee om er een beetje in te komen. 8 maart is de eerste echo, als het niet voor die tijd mis is gegaan.
Niks stiekem :* Je bent zwanger O+ Masr ik snap dat het ontiegelijk spannend is!!
pi_177231485
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:24 schreef Malteser het volgende:
Mijn lieve Twixje die vanmorgen dikke tranen huilde toen ik hem naar Oma bracht... “Ikke mama blijvuh”. Slik. Klotesonde, klotelijf.
Ach wat sneu ;( Het is gewoon en kaksituatie meis :*
  vrijdag 16 februari 2018 @ 14:50:57 #75
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_177232473
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:55 schreef Sara82 het volgende:
Babyzeeplucht O+
Dat vind ik zo vies he :'(
Zwitsal, Natusan (behalve de bedtime dingen) en al die zooi.

Tot nu toe vond ik alleen Etos baby wel gaan.
pi_177232556
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:44 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Dank je!

En jullie heel veel succes, ik hoop dat je gauw je gauw je baby gaat ontmoeten O+
Welkom Mrs. Peel! We gaan gewoon heel hard voor jullie duimen :*.
pi_177233614
OIT en Cass, spannende dagen voor jullie. Ik duim voor een hele vlotte ontmoeting.

Peel! Haaai O+

Malteser wat ontzettend naar. Het breekt je hart. Wat zal jij de tijd vooruit kijken :*

Ik ben al drie dagen de hele godsganse dag misselijk :'( Iets eten helpt een beetje, maar een half uur later doet mijn maag weer pijn en word ik misselijk tot kokhalzen aan toe. Krijg in huis nu ook even weinig gedaan. Bah, vind het nu even helemaal niks aan.

Edit: en ondertussen zin hebben in allerlei zooi hè? Shoarma, pizza, McDonald.. why?
pi_177234088
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 15:47 schreef Peacefulll het volgende:
OIT en Cass, spannende dagen voor jullie. Ik duim voor een hele vlotte ontmoeting.

Peel! Haaai O+

Malteser wat ontzettend naar. Het breekt je hart. Wat zal jij de tijd vooruit kijken :*

Ik ben al drie dagen de hele godsganse dag misselijk :'( Iets eten helpt een beetje, maar een half uur later doet mijn maag weer pijn en word ik misselijk tot kokhalzen aan toe. Krijg in huis nu ook even weinig gedaan. Bah, vind het nu even helemaal niks aan.

Edit: en ondertussen zin hebben in allerlei zooi hè? Shoarma, pizza, McDonald.. why?
Hallo O+

Tegen misselijkheid: gembercapsules 4x/dag 250 mg!
pi_177234217
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:50 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Dat vind ik zo vies he :'(
Zwitsal, Natusan (behalve de bedtime dingen) en al die zooi.

Tot nu toe vond ik alleen Etos baby wel gaan.
Team geen zeep hier O+
  vrijdag 16 februari 2018 @ 16:16:51 #80
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_177234314
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 16:11 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Team geen zeep hier O+
Dat is ook gewoon het beste denk ik :P

Wat voor wasmiddel gebruiken jullie eigenlijk? ik vind Neutral zo goor... de structuur alleen al.
Ze zeggen dat het geurloos is, nou echt niet.
pi_177234389
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 15:47 schreef Peacefulll het volgende:
Ik ben al drie dagen de hele godsganse dag misselijk :'( Iets eten helpt een beetje, maar een half uur later doet mijn maag weer pijn en word ik misselijk tot kokhalzen aan toe. Krijg in huis nu ook even weinig gedaan. Bah, vind het nu even helemaal niks aan.

Edit: en ondertussen zin hebben in allerlei zooi hè? Shoarma, pizza, McDonald.. why?
Omschrijft icm het misselijk zijn mijn 6-12 weken perfect :')

Bij mij hielp niet veel. Alleen frisse dingen eten. Van dat fruit voorgesneden uit een bakje van de appie bijv. Vooral de meloen :9
  vrijdag 16 februari 2018 @ 16:31:58 #82
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_177234616
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 16:16 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Dat is ook gewoon het beste denk ik :P

Wat voor wasmiddel gebruiken jullie eigenlijk? ik vind Neutral zo goor... de structuur alleen al.
Ze zeggen dat het geurloos is, nou echt niet.
Ecover! Iets beter te harden, nog steeds niet heul jofel. Ik mis de tijden waarin we alles probleeemloos in Robijn onderdompelden O+ Dochter reageert al als we ons eigen beddengoed de trommel ervoor met parfumspul gewassen hebben, dus dikke pech hier wat dat betreft. Benieuwd of de baby ook zo’n gevoelig huidje heeft.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  vrijdag 16 februari 2018 @ 16:42:22 #83
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_177234880
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 16:31 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Ecover! Iets beter te harden, nog steeds niet heul jofel. Ik mis de tijden waarin we alles probleeemloos in Robijn onderdompelden O+ Dochter reageert al als we ons eigen beddengoed de trommel ervoor met parfumspul gewassen hebben, dus dikke pech hier wat dat betreft. Benieuwd of de baby ook zo’n gevoelig huidje heeft.
Ga ik die eens proberen.
Zelf gebruik ik Witte Reus voor alles, maar durf dat nog niet aan met babyspul.
pi_177234961
Hoi Peel!!! Dat de komende weken maar zo snel mogelijk voorbij gaan. :*

Ik was gewoon met Formil van de Lidl. Ik ben zelf van mening als ik nu helemaal voorzichtig ga doen met geparfumiseerde spulletjes dan kweek ik juist een teer en kwetsbaar huidje.

Met wassen de eerste maanden weinig tot geen zeep.

Nu Zwitsalletje. O+
:)
pi_177234983
Peel, welkom! :*

Zwitsalgeur...! :9~ Ik mijn herinneringen was de geur vroeger sterker.
Nieuwe-babygeur :9~ :9~

Peace, ik heb de eerste +- 3 maanden ook meerdere keren per week friet gegeten. Had zó veel zin in friet, kroketten etc. :P
Protège moi de mes désirs.
pi_177235007
Ik heb trouwens Neutral gehaald voor het babyspul. Eens zien wanneer dit op gaat en wat ik daarna ga doen.
Protège moi de mes désirs.
pi_177235127
Misselijk, geen eetlust maar wel zin in vette (en/of zoete) troep: check! Ik geef er maar gewoon aan toe nu, beter even wat minder gezond eten dan helemaal niet. En fruit gaat er gelukkig ook wel in, dat compenseert. ^O^
  vrijdag 16 februari 2018 @ 16:53:55 #88
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_177235129
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 16:20 schreef VitaBella het volgende:

[..]

Omschrijft icm het misselijk zijn mijn 6-12 weken perfect :')

Bij mij hielp niet veel. Alleen frisse dingen eten. Van dat fruit voorgesneden uit een bakje van de appie bijv. Vooral de meloen :9
Sowieso meloen _O_
Ik eet nu elke dag een hele verse watermeloen.
En toen ik misselijk was de eerste 12 weken voorgesneden mango/ananas mix van AH.

Sinds week 22 ofzo wil ik alleen nog maar taart, slagroom, taart en taart :')
Dus dat eet ik dan ook echt heel vaak, want ik ben zwak :{w
pi_177235197
Ik heb ook zin in vies vet en veel eten. :{

Maar dat heb ik altijd dus geen symptoom.
:)
pi_177235240
Whoo wat fijn alle herkenning mbt misselijkheid en vette troep willen eten. Dan toch maar shoarma ipv pasta vanavond? Hmmmmm... keuzes. Ik merk dat banaan en komkommer best goed gaan. Morgen eens de AH opzoeken voor de bakjes met fruit O+ en die gemberpillen. Die mag je gewoon gebruiken tijdens een zwangerschap ga ik gemakshalve maar even vanuit? :)
pi_177235262
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 16:59 schreef Peacefulll het volgende:
Whoo wat fijn alle herkenning mbt misselijkheid en vette troep willen eten. Dan toch maar shoarma ipv pasta vanavond? Hmmmmm... keuzes. Ik merk dat banaan en komkommer best goed gaan. Morgen eens de AH opzoeken voor de bakjes met fruit O+ en die gemberpillen. Die mag je gewoon gebruiken tijdens een zwangerschap ga ik gemakshalve maar even vanuit? :)
Ja, ik kreeg ze deze week nog aangeraden door de vk.
pi_177235290
Fruit en groente doe ik wel trouw, want gezond. :9
:)
  vrijdag 16 februari 2018 @ 17:02:03 #93
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_177235318
Welkom Peel! O+.

OIT, aaah. Ik hoop dat de kleine snel mag komen.
Voor mij duurt het nog laaaaaaaang, maar verheug me echt op zo'n naar Zwitsal geurend spekbeebje *;.

Wat eten betreft... hier is alles met appel favoriet. Appelflappen, appeltaart, appelsap, stukjes appel, pannenkoeken met appel, crackers met appelstroop, etc. :'). En friet met een flinke klodder mayo blijft geliefd. O, en de broodjes met mozzarella van de Hema. Ze weten nu geloof ik al wel wat ik wil als ze mij daar zien. Toen ik echt net wist dat ik zwanger was had ik vooral zin in gezondere dingen. Die goeie ouwe tijd :P.
pi_177235338
Krijg alleen maar meer honger door jullie.
:)
  vrijdag 16 februari 2018 @ 17:03:17 #95
149959 SQ
snelle trees
pi_177235341
Toch is het wel enigszins aan te raden om soms gezond te kiezen hoor.
Ik gaf ook toe aan mijn zwakke ruggengraat en kwam ruim dertig kilo aan de tweede zwangerschap.

Nou vecht ik het er allemaal wel weer af hoor, maar ik had achteraf liever gehad dat het niet nodig was geweest _O-
disclaimer
pi_177235377
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
Toch is het wel enigszins aan te raden om soms gezond te kiezen hoor.
Ik gaf ook toe aan mijn zwakke ruggengraat en kwam ruim dertig kilo aan de tweede zwangerschap.

Nou vecht ik het er allemaal wel weer af hoor, maar ik had achteraf liever gehad dat het niet nodig was geweest _O-
Is absoluut waar. Gelukkig had ik het de eerste zwangerschap ook echt t/m 14 weken ofzo.
:)
  vrijdag 16 februari 2018 @ 17:06:41 #97
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_177235423
Eens! Ik mag van mezelf 1 keer in de week een broodje in de stad halen en verder probeer ik me te houden aan ons weekmenu. Dat is altijd wel gevarieerd en een stuk goedkoper dan elke keer toegeven aan de lekkere trek.
pi_177235443
Ik ging tijdens mijn verlof tot aan de bevalling om de dag door de mcdrive. Omdat elke dag net té kansloos was :')
pi_177235455
Even een hele andere praktische vraag.

Mocht de kleine straks in september daadwerkelijk komen, moeten we een keuze maken. Of we toveren de zolder om in 1 grote slaapkamer voor ons zelf, of we laten het zo en de kleine gaat in het allerkleinste slaapkamertje op de eerste verdieping.

Maar... is het wel zo verstandig om op een andere verdieping te slapen dan je nieuwe verse pasgeboren baby? Hebben meer mensen dat hier? :)
:)
  vrijdag 16 februari 2018 @ 17:10:01 #100
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_177235503
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 17:07 schreef Soof-87 het volgende:
Even een hele andere praktische vraag.

Mocht de kleine straks in september daadwerkelijk komen, moeten we een keuze maken. Of we toveren de zolder om in 1 grote slaapkamer voor ons zelf, of we laten het zo en de kleine gaat in het allerkleinste slaapkamertje op de eerste verdieping.

Maar... is het wel zo verstandig om op een andere verdieping te slapen dan je nieuwe verse pasgeboren baby? Hebben meer mensen dat hier? :)
Wij slapen op zolder en de twee kindjes op de eerste verdieping. Ze zijn wel allebei op onze kamer gestart. Met een babyfoon erbij voor allebei gaat het gewoon prima eigenlijk.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 17:10:37 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_177235515
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 17:07 schreef Soof-87 het volgende:
Even een hele andere praktische vraag.

Mocht de kleine straks in september daadwerkelijk komen, moeten we een keuze maken. Of we toveren de zolder om in 1 grote slaapkamer voor ons zelf, of we laten het zo en de kleine gaat in het allerkleinste slaapkamertje op de eerste verdieping.

Maar... is het wel zo verstandig om op een andere verdieping te slapen dan je nieuwe verse pasgeboren baby? Hebben meer mensen dat hier? :)
Ja, maar de baby heeft de eerste zes maanden op onze zolderkamer geslapen. Of is dat voor jullie geen optie?
disclaimer
pi_177235516
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 17:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Wij slapen op zolder en de twee kindjes op de eerste verdieping. Ze zijn wel allebei op onze kamer gestart. Met een babyfoon erbij voor allebei gaat het gewoon prima eigenlijk.
Wanneer gingen ze over naar hun eigen kamertje? :)
:)
pi_177235545
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 17:10 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, maar de baby heeft de eerste zes maanden op onze zolderkamer geslapen. Of is dat voor jullie geen optie?
Ja dat zou op zich wel kunnen, we hebben nog een klein kamertje er naast.

Maar ik vond het zelf wel fijn dat onze zoon vanaf dag 2 op z’n eigen kamer heeft geslapen. :@
:)
  vrijdag 16 februari 2018 @ 17:12:46 #104
149959 SQ
snelle trees
pi_177235561
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 17:12 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Ja dat zou op zich wel kunnen, we hebben nog een klein kamertje er naast.

Maar ik vond het zelf wel fijn dat onze zoon vanaf dag 2 op z’n eigen kamer heeft geslapen. :@
In dat geval maakt het denk ik geen biet uit of je op dezelfde etage slaapt ;)
Babyfoon naast je bed en gaan :)
disclaimer
  vrijdag 16 februari 2018 @ 17:12:54 #105
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_177235564
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 17:10 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Wanneer gingen ze over naar hun eigen kamertje? :)
De eerste binnen een week, man was er helemaal klaar mee na heel veel huilen, die deed zelf geen oog meer dicht. Dus zaten we effectief de halve nacht op haar kamer :')
De tweede na 8 weken. Die sliep eigenlijk gewoon prima maar met nachtvoedingen werden we toch steeds allebei wakker en dat was niet zo handig. Dus die deed ik daarna op haar eigen kamer.
pi_177235589
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 17:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

In dat geval maakt het denk ik geen biet uit of je op dezelfde etage slaapt ;)
Babyfoon naast je bed en gaan :)
Ja ik zat al met doemscenario’s in m’n hoofd bv. last van de bekken, zeer langzaam herstel, keizersnede dus veel liggen. Maar ook daar is vast een oplossing voor.

Goed, laat ik maar eerst de tweede echo afwachten 28 februari. Vandaag 9 weken! :o
:)
pi_177235596
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 17:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

De eerste binnen een week, man was er helemaal klaar mee na heel veel huilen, die deed zelf geen oog meer dicht. Dus zaten we effectief de halve nacht op haar kamer :')
De tweede na 8 weken. Die sliep eigenlijk gewoon prima maar met nachtvoedingen werden we toch steeds allebei wakker en dat was niet zo handig. Dus die deed ik daarna op haar eigen kamer.
Ah kijk. :)
:)
  vrijdag 16 februari 2018 @ 17:18:11 #108
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_177235654
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 17:14 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Ja ik zat al met doemscenario’s in m’n hoofd bv. last van de bekken, zeer langzaam herstel, keizersnede dus veel liggen. Maar ook daar is vast een oplossing voor.

Goed, laat ik maar eerst de tweede echo afwachten 28 februari. Vandaag 9 weken! :o
Ik mocht ook weinig anders dan liggen de tweede keer helaas dus baby op mijn kamer was in dat opzicht wel heel handig. Ik moest opletten met trappen lopen dus elke keer naar haar eigen kamer kon niet. Maar we hebben op de zolder ook nog een klein washok met aanrechtblad, dat was ideaal voor verschonen. Ik was blij dat ze bij ons lag, ik vond het heel knus. Maar inmiddels ben ik ook blij dat ze op haar eigen kamer ligt :P
pi_177235696
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 17:07 schreef Soof-87 het volgende:
Even een hele andere praktische vraag.

Mocht de kleine straks in september daadwerkelijk komen, moeten we een keuze maken. Of we toveren de zolder om in 1 grote slaapkamer voor ons zelf, of we laten het zo en de kleine gaat in het allerkleinste slaapkamertje op de eerste verdieping.

Maar... is het wel zo verstandig om op een andere verdieping te slapen dan je nieuwe verse pasgeboren baby? Hebben meer mensen dat hier? :)
Wij slapen op zolder en de kindjes op de eerste verdieping. Voor de eerste maanden slaapt de baby wel bij ons op zolder.
pi_177236076
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 17:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik mocht ook weinig anders dan liggen de tweede keer helaas dus baby op mijn kamer was in dat opzicht wel heel handig. Ik moest opletten met trappen lopen dus elke keer naar haar eigen kamer kon niet. Maar we hebben op de zolder ook nog een klein washok met aanrechtblad, dat was ideaal voor verschonen. Ik was blij dat ze bij ons lag, ik vond het heel knus. Maar inmiddels ben ik ook blij dat ze op haar eigen kamer ligt :P
Ja snap ik :)
:)
  vrijdag 16 februari 2018 @ 17:52:44 #111
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_177236131
Ik zou er zelf niet blij van worden om bij elke keer fiep zoeken/teruggeven etc naar een andere verdieping te moeten, maar als je daar niet zo'n punt in ziet en je toch niet van plan bent om aan rooming in te doen dan zou ik niet weten waarom het niet zou kunnen.
pi_177236289
Ben nog een beetje zoekende. Ik wil ook niet dat m’n zoontje wakker wordt straks van de minikleine, dus misschien is slapen op dezelfde verdieping dan juist wel handig. :)
:)
  Moderator vrijdag 16 februari 2018 @ 18:04:33 #113
382129 crew  Donna
pi_177236327
Wij twijfelen ook nog over een wiegje. We hebben niet zoveel ruimte dus een klein wiegje op de kamer zou kunnen, maar nou las ik dat sommige ook de wagenbak gebruiken als wiegje. Mag dat wel? Zo lastig al die tegenstrijdige adviezen.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 18:10:41 #114
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_177236403
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:04 schreef DonnaRush het volgende:
Wij twijfelen ook nog over een wiegje. We hebben niet zoveel ruimte dus een klein wiegje op de kamer zou kunnen, maar nou las ik dat sommige ook de wagenbak gebruiken als wiegje. Mag dat wel? Zo lastig al die tegenstrijdige adviezen.
Een kinderwagenbak wordt voor de nacht sterk afgeraden ivm rebreathing en warmtestuwing. Als je een wiegje wilt gebruiken, zou ik voor een echte gaan ;)

Hier alles op 1 verdieping, maar dochter heeft het eerste jaar op onze kamer gelegen en nu starten we met een cosleeper. Vooral in de hoop dat ik nu zelf wat meer uren slaap kan pakken dan in het eerste jaar met nr 1 *) die sliep echt alleen bovenop mij of bij mij in bed (man moest dan naar de bank, niet tof, maar dan sliepen we tenminste allemaal..)
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_177236607
Wij slapen met z'n allen in een groot familiebed, superrelaxed met borstvoeding. M'n beide kindjes sliepen vanaf het begin meteen door na de voedingen die ik liggend in het donker kan geven en ik kon ze half slapend (zowel zij als ik) aanleggen dus zelf ook optimale nachtrust. Mijn lief deed in het begin de luiertjes, totdat dat niet meer nodig was 's nachts.
pi_177236758
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:27 schreef elamanilo het volgende:
Wij slapen met z'n allen in een groot familiebed, superrelaxed met borstvoeding. M'n beide kindjes sliepen vanaf het begin meteen door na de voedingen die ik liggend in het donker kan geven en ik kon ze half slapend (zowel zij als ik) aanleggen dus zelf ook optimale nachtrust. Mijn lief deed in het begin de luiertjes, totdat dat niet meer nodig was 's nachts.
Hoe werkt dat dan? Echt naast je in hetzelfde bed dus? :o
:)
pi_177237014
Voor de geïnteresseerden. Dit is een mooi wiegje en niet heeeel duur, maar toch wel trendy.

https://www.babypark.nl/lars-wieg.html?color=3890
pi_177237178
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:37 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Hoe werkt dat dan? Echt naast je in hetzelfde bed dus? :o
Lijkt me de eerste weken heel knus, maar daarna mag ‘ie toch echt naar z’n eigen kamer. 😂


Ik ga zo lekker zwemmen met man. O+ Het badpak dat ik speciaal voor m’n zwangerschap heb gekocht zal denk ik volgende week niet meer passen. :') Echt zonde, heb ‘m pas 1 keer aangehad.
Protège moi de mes désirs.
pi_177237196
Mij lijkt een cosleeper ook wel wat, vooral als je de eerste maanden borstvoeding wilt geven. Ik moet anders ook iedere nacht een stijl trappetje op en af, dat zie ik echt niet zitten zo slaapdronken.

Waar heb jij die gekocht D.UM.A.N ? Ik had gegeken op Bonprix maar daar kon je er kiezen tussen drie en die waren alledrie niet mijn smaak.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_177237404
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:37 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Hoe werkt dat dan? Echt naast je in hetzelfde bed dus? :o
wij slapen ook met elkaar in 1 familiebed. Gewoon baby naast je in bed ja. Net als peuter(bijna kleuter) aan de andere kant van t bed :+ . Werkt hier heel fijn idd vooral met voeden en zulks.
Maar ik kan me voorstellen dat mensen er niet aan moeten denken maar voor ons is het heel fijn O+
♥ J & S
pi_177237425
Ah snap ik :)

Ik durfde dat nooit. :@ (Een vraagje zonder kritische toon ofzo hoor: maar wordt dat niet afgeraden ook?)
:)
  vrijdag 16 februari 2018 @ 19:17:27 #122
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_177237475
Wat een verademing vond ik de cosleeper bij de tweede, na het wiegje bij de eerste (die ook naast ons bed stond)

Idd half slapend bij me pakken en voeden, bij onrust kon ik zo mijn hand erbij / op de rug leggen. Mijn zoon had heel veel behoefte aan pinken en dat kon niet liggend in mijn bed vanwege de hoek die ik over de rand van de wieg moest maken. Zo'n verschil als je dat zonder 'muurtje' direct in het cosleepertje naast je kan doen, ik zou het iedereen aanraden.
pi_177237519
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 19:17 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat een verademing vond ik de cosleeper bij de tweede, na het wiegje bij de eerste (die ook naast ons bed stond)

Idd half slapend bij me pakken en voeden, bij onrust kon ik zo mijn hand erbij / op de rug leggen. Mijn zoon had heel veel behoefte aan pinken en dat kon niet liggend in mijn bed vanwege de hoek die ik over de rand van de wieg moest maken. Zo'n verschil als je dat zonder 'muurtje' direct in het cosleepertje naast je kan doen, ik zou het iedereen aanraden.
Ja snap ik. Ik vond borstvoeding geven op z’n kamertje altijd maar koud. Deed het ook wel eens in bed en dan baalde ik altijd dat ik nog uit bed moest stappen om hem MEGA voorzichtig weer terug te leggen.
:)
  vrijdag 16 februari 2018 @ 19:21:21 #124
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_177237556
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 19:19 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Ja snap ik. Ik vond borstvoeding geven op z’n kamertje altijd maar koud. Deed het ook wel eens in bed en dan baalde ik altijd dat ik nog uit bed moest stappen om hem MEGA voorzichtig weer terug te leggen.
Ohhh ja dat mega voorzichtige terugleggen, wat bijna altijd mislukte _O-. Je armen zo stabiel mogelijk proberen te houden, fuck mn knie knakt, kind weer wakker, in slaap wiegen, repeat ;(
pi_177237603
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 19:21 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ohhh ja dat mega voorzichtige terugleggen, wat bijna altijd mislukte _O-. Je armen zo stabiel mogelijk proberen te houden, fuck mn knie knakt, kind weer wakker, in slaap wiegen, repeat ;(
Kan niet wachten.

:D
:)
pi_177238502
Nou, gvd. Er was kinderdisco, dus nu zit ik weer thuis op de bank. :') :(

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 19:03 schreef Wolken het volgende:

Waar heb jij die gekocht D.UM.A.N ? Ik had gegeken op Bonprix maar daar kon je er kiezen tussen drie en die waren alledrie niet mijn smaak.
Ik zal je zo een linkje sturen. Ik heb geen speciaal zwangerschapsbadpak, maar wel eentje met extra stof bij de buik. Maar die extra stof komt nu en beetje ten einde. :P Had ‘m gehaald bij Perry.
Protège moi de mes désirs.
pi_177238922
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 19:14 schreef Soof-87 het volgende:
Ah snap ik :)

Ik durfde dat nooit. :@ (Een vraagje zonder kritische toon ofzo hoor: maar wordt dat niet afgeraden ook?)
Je kan veilig samen slapen, je moet alleen ‘voldoen’ aan bepaalde voorwaarden.
Zoals bijvoorbeeld:
Geen dekbedden maar dekens, geen kussens, alleen bij moeder liggen in een bepaalde houding, niet samen slapen met koorts/ziek zijn, niet als men rookt en of drinkt, zelfs alleen borstvoedende moeders (bij kv zeggen ze dat je minder alert zou zijn als moeder).
J. McKenna schreef er een boek over.

Cosleeper hebben wij overigens ook voor de eerste periode van de baby. Maar zodra er nachten alleen op mij werden geslapen belande ze gewoon naast mij in bed. Toen de co te klein werd met ongeveer 8mnd kwam mini bij ons en ging de co weg.
♥ J & S
pi_177239084
Ah, dankje Klap. :)

Ik ben de eerste weken na de bevalling ook bijna elke nacht in VOLLE schrik wakker geworden omdat ik dacht dat de kleine onder de dekens lag. Wat een naar gevoel is dat zeg. :{

Nu slaapt hij alleen als hij ziek is tussen ons in. Vind het nu niet meer eng.
:)
pi_177239091
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:18 schreef Sethiwe het volgende:

[..]

Lief dat je het vraagt, ik had er toevallig net een berichtje over gepost in vorige topic.
Hier zijn de kleine en ik weer goedgekeurd. Cystes zijn niet groter geworden en het kindje wel, dus dat is positief.
Hey positiviteit is fijn! Mooi om dat te horen.
pi_177239269
Voor de liefhebbers: dit weekend 15% korting op bijna alles bij Prenatal (minimale besteding van ¤50,-). Dus mocht je nog een kinderwagen, kinderstoel, babyfoon oid nodig hebben....
pi_177239648
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 19:59 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Nou, gvd. Er was kinderdisco, dus nu zit ik weer thuis op de bank. :') :(

Hahahaha, sorry. Maar ik moest hier even heel hard om lachen. _O-
pi_177239897
Ik vind zo'n familiebed wel zo ongelofelijk knus klinken! Misschien maar eens zoiets bouwen, zeker als er na O. nog rap een tweede komt. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_177239980
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 19:14 schreef Soof-87 het volgende:
Ah snap ik :)

Ik durfde dat nooit. :@ (Een vraagje zonder kritische toon ofzo hoor: maar wordt dat niet afgeraden ook?)
Ik breek even in. :) Spoiler want lang verhaal.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_177240030
Ik vind liggend voeden echt heel onhandig. Duurt meestal even om de juiste positie te vinden en helemaal ontspannen lig ik niet.
Ik moet wel extreem graag willen blijven liggen, ga ik dat doen. :N
pi_177240323
Dankje Pannenkoekenmix (pannenkoeken :9 ) voor je post.

Wat belangrijk is dat m’n partner en ik niet te moe zijn. Nou ik ben nog nooit zo moe geweest sinds ik moeder ben geworden. Ik vind de verschillende manieren leuk om te horen. :) En altijd doen wat goed voelt.

Liggend borstvoeding geven ging me ook altijd slecht af. Ik had vaak een ‘rugbyhouding’ :') of gewoon op een voedingskussen.
:)
pi_177241294
Hier hetzelfde dilemma...
Gaan wij naar zolder (met natuurlijk cosleeper erbij voor de eerste 3 maanden) daarna helaas afbouwen van bv, want werk .
Of blijven we nu op de eerste verdieping met cosleeper zonder kamertje voor de baby.
Dilemma's ;)
Wel een cosleeper, want peuter eindigt regelmatig tussen ons in :)

Welkom mr Peel O+

Baby's! Kom maar buitenspelen O+

Die OP _O-
Dank moest heel hard lachen :D
  vrijdag 16 februari 2018 @ 21:40:41 #137
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_177241341
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 21:39 schreef Loj het volgende:
Hier hetzelfde dilemma...
Gaan wij naar zolder (met natuurlijk cosleeper erbij voor de eerste 3 maanden) daarna helaas afbouwen van bv, want werk .
Of blijven we nu op de eerste verdieping met cosleeper zonder kamertje voor de baby.
Dilemma's ;)
Wel een cosleeper, want peuter eindigt regelmatig tussen ons in :)

Welkom mr Peel O+

Baby's! Kom maar buitenspelen O+

Die OP _O-
Dank moest heel hard lachen :D
Waarom bouw je de borstvoeding na 3 maanden af als je dat nu al helaas vindt? :*
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_177241562
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 21:40 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Waarom bouw je de borstvoeding na 3 maanden af als je dat nu al helaas vindt? :*
Ik werk in er onderwijs en wat ze ook zeggen, bijna onmogelijk om te kolven.

En kolven en ik zijn niet zo'n goede combinatie...

Bij m'n jongste kreeg ik het voor elkaar om daarna nog 2/3 maanden alleen ' ochtends en 's avonds bv te geven :) dus daar hoop ik nu ook op :)
pi_177241660
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 20:47 schreef Songeur het volgende:

[..]

Hahahaha, sorry. Maar ik moest hier even heel hard om lachen. _O-
;(

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 21:39 schreef Loj het volgende:

Die OP _O-
Dank moest heel hard lachen :D
?
Protège moi de mes désirs.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 21:51:13 #140
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_177241680
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 21:47 schreef Loj het volgende:

[..]

Ik werk in er onderwijs en wat ze ook zeggen, bijna onmogelijk om te kolven.

En kolven en ik zijn niet zo'n goede combinatie...

Bij m'n jongste kreeg ik het voor elkaar om daarna nog 2/3 maanden alleen ' ochtends en 's middags bv te geven :)
Hmpf, wat stom. Je zou (als buitenstaander) juist zeggen dat je juist in het (middelbaar en hoger) onderwijs gemakkelijk kunt kolven omdat er vaste pauzes zijn die je kunt benutten. Ik zie ook nu al op tegen de strijd in mijn agenda though (ik werk nu in een bedrijf met een echte mannencultuur, bij nr 1 in een zh en dat voelt toch anders ofzo; ze zijn het totaal niet gewend en vinden het ook maar flauwekul, die bv. Er heeft in het (recente??) verleden nog nooit iemand gekolfd.).

Misschien lukt het nu ook wel weer om deels bv te blijven geven! Dat is fijn.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_177241834
Primair onderwijs ;)
Dus het zou alleen kunnen tijdens mijn half uurtje lunchpauze in het toilet :')
En natuurlijk heb wel rechten hoor :)

(Oh en iemand had meisje achter m'n naam in de op gezet ;) Duman ;) )
  vrijdag 16 februari 2018 @ 22:15:37 #142
149959 SQ
snelle trees
pi_177242488
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 21:56 schreef Loj het volgende:
Primair onderwijs ;)
Dus het zou alleen kunnen tijdens mijn half uurtje lunchpauze in het toilet :')
En natuurlijk heb wel rechten hoor :)

(Oh en iemand had meisje achter m'n naam in de op gezet ;) Duman ;) )
nee, dat was niet duman :7
disclaimer
pi_177242538
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 22:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee, dat was niet duman :7
Duman vroeg ernaar _O-
Ik was niet zo duidelijk...

En ik had al een hoofdverdachte ja :D
pi_177242850
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 21:51 schreef Kimpossible het volgende:
Hmpf, wat stom. Je zou (als buitenstaander) juist zeggen dat je juist in het (middelbaar en hoger) onderwijs gemakkelijk kunt kolven omdat er vaste pauzes zijn die je kunt benutten. Ik zie ook nu al op tegen de strijd in mijn agenda though (ik werk nu in een bedrijf met een echte mannencultuur, bij nr 1 in een zh en dat voelt toch anders ofzo; ze zijn het totaal niet gewend en vinden het ook maar flauwekul, die bv. Er heeft in het (recente??) verleden nog nooit iemand gekolfd.).

Misschien lukt het nu ook wel weer om deels bv te blijven geven! Dat is fijn.
Hier juist hele goede ervaringen met kolven in een mannencultuur. Misschien kan het ook juist beter werken dan met alleen maar vrouwen of andere moeders. Die zijn volgens mijn "erger" :X
  vrijdag 16 februari 2018 @ 22:37:28 #145
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_177242975
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 22:32 schreef Kyara het volgende:

[..]

Hier juist hele goede ervaringen met kolven in een mannencultuur. Misschien kan het ook juist beter werken dan met alleen maar vrouwen of andere moeders. Die zijn volgens mijn "erger" :X
Ik hoop dat het mee gaat vallen :P ik kan er al een beetje buikpijn van hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  Moderator zaterdag 17 februari 2018 @ 07:41:43 #146
382129 crew  Donna
pi_177247904
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:10 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Een kinderwagenbak wordt voor de nacht sterk afgeraden ivm rebreathing en warmtestuwing. Als je een wiegje wilt gebruiken, zou ik voor een echte gaan ;)

Hier alles op 1 verdieping, maar dochter heeft het eerste jaar op onze kamer gelegen en nu starten we met een cosleeper. Vooral in de hoop dat ik nu zelf wat meer uren slaap kan pakken dan in het eerste jaar met nr 1 *) die sliep echt alleen bovenop mij of bij mij in bed (man moest dan naar de bank, niet tof, maar dan sliepen we tenminste allemaal..)
Dacht ik al. Even op MP voor een wiegje dus. O+
pi_177248037
Niet om verwarring te scheppen maar qua slapen was bij ons de kinderwagenbak wel goed gekeurd voor de nacht, zowel door kraamzorg als verloskundige.
Zit een aerosleep matrasje in dus zou het wel mogen?
Onze baby slaapt er al 2 maanden prima in. -O-
pi_177248131
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:37 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Hoe werkt dat dan? Echt naast je in hetzelfde bed dus? :o
Wij leggen onze kussens ver opzij zodat daar tussenin een ruime plek ontstaan, daar ligt ons netgeboren babytje dan, zodat het niet met het hoofdje onder de dekens terecht kan komen. We gebruiken een schapenvachtje (geschikt voor baby's om op te slapen) waar de baby op ligt en babytje heeft z'n eigen dekentje. Helemaal aan het begin ligt je babytje nog heel stil. Ik leg ze op hun zij en bij elke voeding draai ik ze op de andere zij. Zodra de baby wat groter wordt en bewegelijker, dan gaat ie in een slaapzakje zodat ie geen los dekentje nodig heeft (behalve bij veel kou in de winter).

Ik vind samen slapen met mijn baby veilig (duh, anders deed ik dat niet). Het is wat mij betreft de meest natuurlijke manier, mijn lichaam helpt mijn baby's lichaam met het reguleren van de ademhaling, hartslag en bloedsuikerspiegel bijvoorbeeld. Dus de nabijheid van mijn lichaam is een pre voor mijn baby. Daarnaast heb ik zelf gemerkt dat mijn lichaam ook echt heel goed afgestemd is op dat van mijn baby, ik ben dus echt nooit bang geweest om op m'n baby te rollen oid. Sterker nog, ik denk dus dat mocht er iets aan de hand zijn met m'n baby, dat ik het juist meteen opmerk omdat ik er heel dichtbij lig en alle signalen precies herken. Ik word bijvoorbeeld al alert (niet helemaal wakker, maar alert genoeg om m'n baby aan te leggen) als ie alleen nog maar een smakgeluidje of bepaalde ademhaling maakt waaraan ik herken dat ie wil drinken. Ik ben dus echt heel alert op al die signalen van m'n baby, maar zonder dat het me mijn nachtrust kost, want ik herken ook meteen als het niets is (dan word ik er niet wakker van). Voor mij voelt het dus veel veiliger, instinctiever en natuurlijker om zo dichtbij mijn kindje te blijven.

Toen mijn eerste geboren werd had ik een hangwiegje naast m'n bed staan, maar het was gevoelsmatig te ver weg toen ze er in was gelegd, ik wilde mijn baby echt tegen mij aanhouden, dag en nacht. Zo gezegd, zo gedaan, ze is meteen tussen ons in gekomen. En dat werkt voor mij/ons dus ook echt perfect.
Na 4 maanden hebben we toen een co-sleeper aan het bed gezet omdat ze echt heel bewegelijk werd in haar slaap en we wat meer ruimte nodig hadden. Toen we verhuisden hebben we een familiebed gebouwd (toen was ik zwanger en we wisten dat de baby ook bij ons zou komen in bed). En nu gaan we een extra bed maken voor onze kleuter en kan de baby erbij in het familiebed en kleuter zelf kiezen waar ze wil slapen. :)

En mijn dreumes van 21 maanden drinkt nog steeds 's nachts, maar dat gaat echt voor hem slapend en voor mij zo goed als slapend. Ik slaap wel ca. 1 uur langer, maar ik ben gewoon perfect uitgerust en vaak eerder wakker dan m'n kinderen (zonder wekker). (Voorheen sliep ik ca. 7,5/8 uur op een nacht en nu optimaal 8,5/9 uur, en nu zwanger soms zelfs nog een uurtje langer, dan ga ik een uur eerder in bed). Mijn dochter was destijds 2 jaar en 4 maanden toen ze de nachtvoedingen stopte. Ik was toen zwanger en m'n productie was wat minder, ik gok erop dat dat nu bij m'n dreumes ongeveer hetzelfde zal gaan. Maar het is dus niet belastend voor mij om nachtvoedingen te geven.
  zaterdag 17 februari 2018 @ 08:49:04 #149
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_177248162
Wat Ela zegt :)
Bij ons lag N op het matje van de kinderwagen met een eigen dekentje (heel dun matje, net zo dat je er een dekentje om kon vouwen). Tussen mij en de muur, want mijn man vond het wel eng, die wilde niet naast haar liggen. Dus niet tussen ons in. En later inderdaad met een slaapzakje naast ons.
Ze is nu 2,5 en begint nu in haar eigen bed, maar kruipt meestal 's nachts weer bij ons erbij :) De nachtvoeding zijn we gelukkig wel vanaf ;)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_177248176
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 21:56 schreef Loj het volgende:
Primair onderwijs ;)
Dus het zou alleen kunnen tijdens mijn half uurtje lunchpauze in het toilet :')
En natuurlijk heb wel rechten hoor :)

(Oh en iemand had meisje achter m'n naam in de op gezet ;) Duman ;) )
Er is toch een regel dat een werkgever het voeden niet in de weg mag staan iig de eerste negen maanden. Dus als dat betekent minder werken is dat minder werken? Of tussendoor live voeden? Weet vast iemand anders hier beter.


Wbt co-sleepen ik weet nog dat ik in het begin heel bang was, juist doordat het afgeraden werd. De kraamverzorgende vond het verder prima maar ik had het fijn gevonden als ze me kon vertellen/bevestigen hoe het veilig te doen zou zijn.
Wat ik bedoel is als de voorlichting anders zou zijn was de angst er minder. Dat de angst voornamelijk komt door verkeerde voorlichting.
Daarnaast is natuurlijk alles natuurlijk gewoon nieuw enzo.

In het begin was het voornamelijk bij mij in bed of op papa. Officieel niet veilig maar dat was even de enige optie.
Na paar weken co-sleeper gaan gebruiken.
Inmiddels slaapt ze bij mij in het tweepersoonsbed. Om nog even een taboe te doorbreken: mijn lief slaapt apart, ik slaap anders helemaal niet meer. De co-sleeper staat daar ook, als ik een nachtje alleen slapen nodig heb gaat ze daar naartoe.

[ Bericht 6% gewijzigd door Unihipili op 17-02-2018 09:05:19 ]
pi_177248189
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 08:51 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Er is toch een regel dat een werkgever het voeden niet in de weg mag staan iig de eerste negen maanden. Dus als dat betekent minder werken is dat minder werken? Of tussendoor live voeden? Weet vast iemand anders hier beter.
Klopt helemaal hoor!
Ik heb het bij de tweede er ook over gehad met m'n directrice. Maar de opties waarmee zij kwam zouden voor zoveel chaos (in mijn hoofd/klas) zorgen dat ik daar vanaf heb gezien.

Dus het is ook een soort van eigen keuze...
  zaterdag 17 februari 2018 @ 12:34:46 #152
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_177252328
klinkt goed, elamanilo. Wel ben ik nieuwsgierig naar dat familiebed. wat is het precies?
pi_177252872
Ik hoop dat alles goed gaat OliviaIsTaken.

Hier begint alles een beetje meer werkelijkheid te worden. De nachten zijn erg kort en begin wat "last" te krijgen van mijn buik. We zijn inmiddels langs de gemeente geweest voor de erkenning omdat ik over 2 weken naar Amerika vlieg en mocht er daar iets gebeuren dat het wel al goed geregeld is. Verder raak ik soms in paniek omdat ik niet weet wat ik nu moet doen. Volgende echo ( 20 weken ) staat op 19 maart en ik hoop volgende week de uitslag te krijgen van de NIPT. En hoe nu verder? Wat moet ik verder nog regelen? Genieten is er iig nog niet echt bij.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_177253575
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 12:53 schreef Wolken het volgende:
Ik hoop dat alles goed gaat OliviaIsTaken.

Hier begint alles een beetje meer werkelijkheid te worden. De nachten zijn erg kort en begin wat "last" te krijgen van mijn buik. We zijn inmiddels langs de gemeente geweest voor de erkenning omdat ik over 2 weken naar Amerika vlieg en mocht er daar iets gebeuren dat het wel al goed geregeld is. Verder raak ik soms in paniek omdat ik niet weet wat ik nu moet doen. Volgende echo ( 20 weken ) staat op 19 maart en ik hoop volgende week de uitslag te krijgen van de NIPT. En hoe nu verder? Wat moet ik verder nog regelen? Genieten is er iig nog niet echt bij.
wat jammer, want wat een wonder meid! Heeft je verlos niet een checklist of zoiets? De mijne heeft precies op welke week er iets moet gebeuren, en wie dat op moet pakken.
pi_177253603
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 12:34 schreef Aventura het volgende:
klinkt goed, elamanilo. Wel ben ik nieuwsgierig naar dat familiebed. wat is het precies?
Wij hebben een bed van 2,70m ons 1.80 boxspring met daarnaast een 90cm bed. Op dezelfde hoogte gemaakt, 1 grote topper laten maken van 2.70 zodat we geen gleuven hebben dat vind ik een fijne gedachte. Daarna nog een ombouw van hout en bed is af.
♥ J & S
pi_177253662
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 12:53 schreef Wolken het volgende:
Ik hoop dat alles goed gaat OliviaIsTaken.

Hier begint alles een beetje meer werkelijkheid te worden. De nachten zijn erg kort en begin wat "last" te krijgen van mijn buik. We zijn inmiddels langs de gemeente geweest voor de erkenning omdat ik over 2 weken naar Amerika vlieg en mocht er daar iets gebeuren dat het wel al goed geregeld is. Verder raak ik soms in paniek omdat ik niet weet wat ik nu moet doen. Volgende echo ( 20 weken ) staat op 19 maart en ik hoop volgende week de uitslag te krijgen van de NIPT. En hoe nu verder? Wat moet ik verder nog regelen? Genieten is er iig nog niet echt bij.
Denk aan de leuke dingen die je moet regelen! Een kamertje voor de baby, kleertjes, spulletjes... Dat allemaal bij elkaar zoeken is veeeel leuker dan al het medische! En geef jezelf even tijd, ‘t is ook wel een achtbaan zo. Maar echt, jullie krijgen een zoontje! En dat regelt zichzelf voor het grootste deel zelf O+
pi_177254377
Wat Sillie zegt!
Ga lekker genieten!
Je hebt nog 20 weken en een kleine baby heeft echt niet veel nodig :)
Nipt en 20 weken echo komen vast wel goed! En daarna genieten van de leuke dingen!
Rustig een kaartje uitzoeken, kamertje, kinderwagen en een naam!
Het is leuk!!

Enige wat wel belangrijk is, is de kraamzorg en evt kinderopvang... :*

Met alle klachten die ik eindelijk heb, begin ik ook wat meer vertrouwen te krijgen :) Na de nipt test (6 maart) gaan we ook alle leuke dingen doen :D
pi_177254441
Even een vraagje, mijn vrouw is zwanger en ik heb voor vanavond een boerenkool lasagne gemaakt met daarin roquefort en Galbani Parmigiano Reggiano.
Bij die laatste staat op de verpakking dat het gemaakt is van rauwe melk.

Mag het dan wel als het in de oven geweest is ?
  zaterdag 17 februari 2018 @ 13:57:56 #159
149959 SQ
snelle trees
pi_177254456
Ja, want dan is het niet meer rauw. En harde kaas kan sowieso geen kwaad. Eet smakelijk!
disclaimer
pi_177254559
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 12:53 schreef Wolken het volgende:
Ik hoop dat alles goed gaat OliviaIsTaken.

Hier begint alles een beetje meer werkelijkheid te worden. De nachten zijn erg kort en begin wat "last" te krijgen van mijn buik. We zijn inmiddels langs de gemeente geweest voor de erkenning omdat ik over 2 weken naar Amerika vlieg en mocht er daar iets gebeuren dat het wel al goed geregeld is. Verder raak ik soms in paniek omdat ik niet weet wat ik nu moet doen. Volgende echo ( 20 weken ) staat op 19 maart en ik hoop volgende week de uitslag te krijgen van de NIPT. En hoe nu verder? Wat moet ik verder nog regelen? Genieten is er iig nog niet echt bij.
Ik snap heel goed dat het nu voelt alsof er heel veel moet. Maar behalve de nipt en de 20-wekenecho zijn er nu nog een paar dingen die je kunt regelen:
Kraamzorg
Opvang (kinderdagverblijf/gastouder/familie/enz)

De rest heb je tijd genoeg voor nog! Dat zijn praktische zaken als babyuitzet en geboortekaartje enz. En een baby heeft niet veel nodig. Alleen heel veel liefde! En dat hebben jullie ongetwijfeld genoeg te geven. En op tijd te eten (borst- of flesvoeding). De rest komt echt goed.
:*
  zaterdag 17 februari 2018 @ 14:25:41 #161
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_177255203
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 12:53 schreef Wolken het volgende:
Ik hoop dat alles goed gaat OliviaIsTaken.

Hier begint alles een beetje meer werkelijkheid te worden. De nachten zijn erg kort en begin wat "last" te krijgen van mijn buik. We zijn inmiddels langs de gemeente geweest voor de erkenning omdat ik over 2 weken naar Amerika vlieg en mocht er daar iets gebeuren dat het wel al goed geregeld is. Verder raak ik soms in paniek omdat ik niet weet wat ik nu moet doen. Volgende echo ( 20 weken ) staat op 19 maart en ik hoop volgende week de uitslag te krijgen van de NIPT. En hoe nu verder? Wat moet ik verder nog regelen? Genieten is er iig nog niet echt bij.
Ik denk dat jullie al super goed bezig zijn.
Je hebt al meer geregeld dan ik had toentertijd.

Misschien kan je je beetje inlezen in kraamzorg? en je vast aanmelden.
  zaterdag 17 februari 2018 @ 14:26:15 #162
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_177255217
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 13:20 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Wij hebben een bed van 2,70m ons 1.80 boxspring met daarnaast een 90cm bed. Op dezelfde hoogte gemaakt, 1 grote topper laten maken van 2.70 zodat we geen gleuven hebben dat vind ik een fijne gedachte. Daarna nog een ombouw van hout en bed is af.
Dat klinkt heerlijk. Wij willen ook zoiets, straks als de baby thuis is willen we haar hoe dan ook zeker een half jaar op onze kamer. En eerlijk gezegd slaapt zelfs onze 6-jarige nog af en toe lekker tussen ons in - nou ja lekker, ik word dan vaak wakker met een knie in mijn rug of een hand in mijn snufferd :P
pi_177257854
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 12:53 schreef Wolken het volgende:
Ik hoop dat alles goed gaat OliviaIsTaken.

Hier begint alles een beetje meer werkelijkheid te worden. De nachten zijn erg kort en begin wat "last" te krijgen van mijn buik. We zijn inmiddels langs de gemeente geweest voor de erkenning omdat ik over 2 weken naar Amerika vlieg en mocht er daar iets gebeuren dat het wel al goed geregeld is. Verder raak ik soms in paniek omdat ik niet weet wat ik nu moet doen. Volgende echo ( 20 weken ) staat op 19 maart en ik hoop volgende week de uitslag te krijgen van de NIPT. En hoe nu verder? Wat moet ik verder nog regelen? Genieten is er iig nog niet echt bij.
Rustig aan, geen haast. Kraamzorg is handig om bovenaan je to do list te zetten maar dat hoeft niet nu a la minute besloten.
Verder je verzekering even op de hoogte stellen zodat je eem kraampakket krijgt bij 27~34 weken. En wellicht je werk op de hoogte brengen? Maar ook dat ben je nog niet verplicht nu te doen, rustig aan als je jezelf eraan toe voelt.
:)
pi_177258227
Inderdaad Wolken, je hoeft nu echt niet veel te doen! Neem rustig even de tijd voor de onderzoeken en verder om alles te laten landen. Voor zo'n babyuitzet ben je met een rondje door de Hema bij wijze van spreke al ongeveer klaar.

Tip voor over een paar weken nog, maar zeker niet noodzakelijk, op sommige kinderwagens en kindermeubeltjes zit veel levertijd (als in 14-16 weken, dus dat kan als nog zat). Maar dat ligt er maar net aan of je dat graag nieuw en van een bepaald merk wil. Bij tweedehands of Ikea maakt dat bijvoorbeeld alweer geen biet uit. Wij hebben dat bij M allemaal pas na de 20-weken echo gedaan. En met kamertje pas begonnen bij 36 weken omdat grote verbouwing. En ze was 3 maanden voordat we echt van dat kamertje gebruik gingen maken, dus zonder hadden we in theorie ook wel gekund ;-)
pi_177258455
Kraamzorg heb ik ook al geregeld, ik regel zulke dingen graag meteen. Het grootste probleem is dat wij een eigen bedrijf hebben in de toeristensector ( oa een B&B en winkel ) en ik uitgerekend ben op 28-07, het absolute hoogseizoen. Ik moet dus personeel gaan zoeken om mijn taken over te nemen maar dat is nog niet zo eenvoudig. En daar moet ik nu echt wel meteen gaan beginnen zodat ik diegene ook nog goed in kan werken.

Ik denk dat ik pas ook begin met de kinderkamer en het kopen van spullen na de 20 weken echo al heb ik daar wel vertrouwen in maar dan ben ik ook net terug van vakantie. Is iedereen gespannen voor deze echo?
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_177258795
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 14:26 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dat klinkt heerlijk. Wij willen ook zoiets, straks als de baby thuis is willen we haar hoe dan ook zeker een half jaar op onze kamer. En eerlijk gezegd slaapt zelfs onze 6-jarige nog af en toe lekker tussen ons in - nou ja lekker, ik word dan vaak wakker met een knie in mijn rug of een hand in mijn snufferd :P
Heel fijn idd! De jongste is 16 maanden de oudste volgende week 4. En we hebben zeker ruimte voor nog een volwassenlijf als we op een rij liggen. Maar goed wat je zegt, kleuter ligt vaak dwars :+ O+
♥ J & S
pi_177261002
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 17:18 schreef Wolken het volgende:
Kraamzorg heb ik ook al geregeld, ik regel zulke dingen graag meteen. Het grootste probleem is dat wij een eigen bedrijf hebben in de toeristensector ( oa een B&B en winkel ) en ik uitgerekend ben op 28-07, het absolute hoogseizoen. Ik moet dus personeel gaan zoeken om mijn taken over te nemen maar dat is nog niet zo eenvoudig. En daar moet ik nu echt wel meteen gaan beginnen zodat ik diegene ook nog goed in kan werken.

Ik denk dat ik pas ook begin met de kinderkamer en het kopen van spullen na de 20 weken echo al heb ik daar wel vertrouwen in maar dan ben ik ook net terug van vakantie. Is iedereen gespannen voor deze echo?
Ik vond het bij nr 1 al spannend en bij nr 2 en 3 heb k er weken buikpijn van gehad. Gespannenheid is normaal hoor, en wat mij betreft ook realistisch. Het blijft een medische echo.

Die spulletjes heb je echt lang zat voor. Als het zou moeten kan dat in een middag gerelgd zijn.
:)
pi_177262410
Pfoe 20 weken echo vond ik bij beide echt heel spannend, Wolken. En zeker bij deze zwangerschap was dat wel een beetje het keerpunt qua genieten.

Vandaag 34 weken, jeeej!
En het eea aan verfwerk gedaan. Muur in onze slaapkamer is nu donkergrijs ipv taupe. Eerst wilde ik het niet veranderen omdat we toch op korte termijn hopen te verhuizen, maar mijn hormonen konden dat idee niet zo goed verdragen :X
Volgend weekend het babyhoekje in onze slaapkamer in orde maken. O+ en dan even op een rijtje zetten wat we nog nodig hebben.
pi_177263220
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 17:18 schreef Wolken het volgende:
Kraamzorg heb ik ook al geregeld, ik regel zulke dingen graag meteen. Het grootste probleem is dat wij een eigen bedrijf hebben in de toeristensector ( oa een B&B en winkel ) en ik uitgerekend ben op 28-07, het absolute hoogseizoen. Ik moet dus personeel gaan zoeken om mijn taken over te nemen maar dat is nog niet zo eenvoudig. En daar moet ik nu echt wel meteen gaan beginnen zodat ik diegene ook nog goed in kan werken.

Ik denk dat ik pas ook begin met de kinderkamer en het kopen van spullen na de 20 weken echo al heb ik daar wel vertrouwen in maar dan ben ik ook net terug van vakantie. Is iedereen gespannen voor deze echo?
Ja, ik was beide keren bloednerveus. Het is een medische echo en er wordt veel bekeken. Lijkt me best logisch dus dat je het spannend vindt.
Wij bestelden en kochten bij Twix ook alles pas na de 20-weken echo.
pi_177263476
Mabawa, *O* voor 34 weken en voor de geschilderde muur! Fijn!

Mijn moeder hielp me met de eerste babywas- en strijk. Wat klein weer :O. Wel wat vroeg (morgen 30 weken) maar mijn conditie laat het niet toe om met alles tot het einde te wachten. Verder bestelden we een tweede zwarte Stokke tripptrapp en een tweede babyfoon. Want we gebruiken de babyfoon bij Twix nog als wij 's avonds beneden zijn en hij al in bed ligt.
Nu nog een keer wat leuke hydrofielen, naast een grote stapel effen witte. Iemand nog tips voor leuke in neutrale kleuren? Mogen best figuren enz op staan maar liever dus geen blauw of roze.
pi_177263533
Even zoeken op Jollein
pi_177263760
Mabawa alweer 34 weken *O*

De 20-weken echo is spannend voor bijna iedereen, denk ik. Toch best een grote medische check! Verder neem lekker je tijd Wolken om alles te laten landen. Ook die vervanging komt vast goed :*

Fijn dat je hulp had Malteser! En ach zo erg is het niet als het wat eerder gebeurd. Heerlijk dan he dat minispul weer O+
Laat de gyn je, gezien je hele situatie, wel doorlopen tot 40 weken trouwens? Ja misschien helemaal niet aan de orde hoor. Maar was benieuwd.

Ik hoop trouwens dat OIT al lekker aan het babyknuffelen is!
pi_177264251
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 21:23 schreef Songeur het volgende:
Mabawa alweer 34 weken *O*

De 20-weken echo is spannend voor bijna iedereen, denk ik. Toch best een grote medische check! Verder neem lekker je tijd Wolken om alles te laten landen. Ook die vervanging komt vast goed :*

Fijn dat je hulp had Malteser! En ach zo erg is het niet als het wat eerder gebeurd. Heerlijk dan he dat minispul weer O+
Laat de gyn je, gezien je hele situatie, wel doorlopen tot 40 weken trouwens? Ja misschien helemaal niet aan de orde hoor. Maar was benieuwd.

Ik hoop trouwens dat OIT al lekker aan het babyknuffelen is!
Even in spoiler voor eventuele meelezers, hoewel spoilers mobiel ook te zien zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 17 februari 2018 @ 23:07:05 #174
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_177266318
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 21:12 schreef Malteser het volgende:
Mabawa, *O* voor 34 weken en voor de geschilderde muur! Fijn!

Mijn moeder hielp me met de eerste babywas- en strijk. Wat klein weer :O. Wel wat vroeg (morgen 30 weken) maar mijn conditie laat het niet toe om met alles tot het einde te wachten. Verder bestelden we een tweede zwarte Stokke tripptrapp en een tweede babyfoon. Want we gebruiken de babyfoon bij Twix nog als wij 's avonds beneden zijn en hij al in bed ligt.
Nu nog een keer wat leuke hydrofielen, naast een grote stapel effen witte. Iemand nog tips voor leuke in neutrale kleuren? Mogen best figuren enz op staan maar liever dus geen blauw of roze.
Wij hebben de zwart/witte van Meyco.
Met wolken, stippen & beren hoofden.
  zaterdag 17 februari 2018 @ 23:46:39 #175
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_177266913
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 21:12 schreef Malteser het volgende:
Mabawa, *O* voor 34 weken en voor de geschilderde muur! Fijn!

Mijn moeder hielp me met de eerste babywas- en strijk. Wat klein weer :O. Wel wat vroeg (morgen 30 weken) maar mijn conditie laat het niet toe om met alles tot het einde te wachten. Verder bestelden we een tweede zwarte Stokke tripptrapp en een tweede babyfoon. Want we gebruiken de babyfoon bij Twix nog als wij 's avonds beneden zijn en hij al in bed ligt.
Nu nog een keer wat leuke hydrofielen, naast een grote stapel effen witte. Iemand nog tips voor leuke in neutrale kleuren? Mogen best figuren enz op staan maar liever dus geen blauw of roze.
Hema

Ik vind vooral hun XXL doeken wel leuk en fijn
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  zondag 18 februari 2018 @ 07:37:30 #176
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177269803
Grasonderjevoeten.nl heeft ook hele toffe hydrofielen :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177270062
Lekker die babywasjes Malteser. Fijn dat je moeder je daarbij kon helpen.
Ik zag gisteren bij Zara ook een aantal leuke hydrofielen. Er zat een mooie okerkleurige bij waar ik m'n oog op liet vallen.
pi_177270265
Thanks voor de hydrofielen tips. Hema was ik geweest, XXL in the pocket. Bij Twix had ik ook Hema (wit met schaapjes, mint en taupe). Nu zit er blauw of roze in het pakket. Maar genoeg leuke suggesties, dank.

OlivialsTaken, hoe is het? Hopelijk aan het babyknuffelen?

En CassE? Hoe is het met jou? Ik zag nog een mooie buik in het topic! O+

Ohja, 30 weken vandaag! *O* Net als Sethiwe, SacreCoeur en annegirly.
pi_177270323
Kruidvat had pas ook diverse gekleurde hydrofielen van Bambino. Was tijdelijk assortiment geloof ik, maar misschien hebben ze ergens nog een restje.
pi_177270370
30 weken jompel x 4 *O* *O* *O* *O*

Ben indd benieuwd hoe het met OIT is. En de andere llm's :*
pi_177270373
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 12:34 schreef Aventura het volgende:
klinkt goed, elamanilo. Wel ben ik nieuwsgierig naar dat familiebed. wat is het precies?
Wij hebben een bed van muur tot muur gebouwd in onze grootste slaapkamer, dat is precies 2.70 m, dus 3x 90. Een frame van balken met lattenbodems van ikea en matrassen daarop. Een houten ombouw er omheen die aan ons hoofdeind hoog genoeg is om een kussen rechtop tegen aan te zetten en een randje heeft zodat we daar wekkers, glaasjes water, boekjes, ed neer kunnen leggen. Wacht ik heb foto's:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We liggen er nu in met 2 volwassenen, een kleuter van 4,5 en een dreumes van 21 maanden. Er past nu nog wel een klein babytje bij, maar we maken dus ook nog een extra (tweepersoons)bed in een andere kamer zodat de (twee) grootste ook ervoor kunnen kiezen om daar (af en toe) te slapen. Voor de echte luxe zou ik met 3 kindjes wel een vierpersoons bed willen (2x 1.60 bijv), maar dat past niet in onze slaapkamer.
pi_177270383
Op Ali Express kun je ook goed hydrofielen vinden met allerlei figuurtjes erop. :)

*O* 30 weken voor Malteser :* Sethiwe, SacreCoeur en annegirly!
  zondag 18 februari 2018 @ 08:54:09 #183
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_177270479
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 08:41 schreef elamanilo het volgende:

[..]

Wij hebben een bed van muur tot muur gebouwd in onze grootste slaapkamer, dat is precies 2.70 m, dus 3x 90. Een frame van balken met lattenbodems van ikea en matrassen daarop. Een houten ombouw er omheen die aan ons hoofdeind hoog genoeg is om een kussen rechtop tegen aan te zetten en een randje heeft zodat we daar wekkers, glaasjes water, boekjes, ed neer kunnen leggen. Wacht ik heb foto's:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We liggen er nu in met 2 volwassenen, een kleuter van 4,5 en een dreumes van 21 maanden. Er past nu nog wel een klein babytje bij, maar we maken dus ook nog een extra (tweepersoons)bed in een andere kamer zodat de (twee) grootste ook ervoor kunnen kiezen om daar (af en toe) te slapen. Voor de echte luxe zou ik met 3 kindjes wel een vierpersoons bed willen (2x 1.60 bijv), maar dat past niet in onze slaapkamer.
Wow, te gek! Dat wil ik ook :) Hebben jullie kinderen dan nu helemaal geen kamer voor zichzelf?
pi_177270652
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 08:54 schreef Aventura het volgende:

[..]

Wow, te gek! Dat wil ik ook :) Hebben jullie kinderen dan nu helemaal geen kamer voor zichzelf?
Nee, we hebben alle speeltjes beneden. En boven hebben we 4 kamers, waar nu maar 2 van in gebruik zijn (slaapkamer en werkkamer). We zijn van plan om voor de verjaardag van onze dochter (april) de kamers boven te verbouwen. Er komen dan twee kamertjes voor de kinderen, 1 met een groot bed en 1 speelkamer zodat ze ook boven kunnen spelen. De vierde kamer wordt de werkkamer waar we ook een grote kast voor opberg neer willen zetten.

In ons vorige huis hadden we maar 2 slaapkamers (wel hele grote). 1 werkkamer en 1 slaapkamer. Toen we verhuisden was ik zwanger en hebben we alleen alle nodige klussen gedaan. Sindsdien zijn we gestaag de rest aan het afmaken, zoals houten vloeren leggen op de 2 overige slaapkamers (nog 1 te gaan nu haha). En een plafond in onze zelfgemaakte badkamer bouwen en zo. Hoop dat we het allemaal een beetje gaan redden voor april!
pi_177270958
Ontlurk*.
Ik heb laatst leuke grote hydrofiele gescoord bij de wibra en zeeman.
Vind persoonlijk die grotere makkelijker met afdrogen :)
  zondag 18 februari 2018 @ 11:37:53 #186
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_177272666
Ik ben dus in mn bed aan het ontbijten met karamel zeezout paaseitjes.. leek me een goed idee.
En nu ben ik na 4 stuks misselijk :D

En volgens mij gaat mijn navel uitpuilen binnenkort.
Zo grappig hoe anders zwangerschappen kunnen zijn, de eerste keer was alles zo anders dan nu.
pi_177274675
Familiebed O+ Dit berichtje komt live uit ons grote bed :D Ik ben er zooo blij mee! Wij slapen met z’n drietjes op 2m40 en hebben er nog een cosleeper aan vast staan voor inimini. Het bed van ela vind ik ook zooo mooi O+

Ik kwam eigenlijk even gluren voor OIT. Hoop zo dat ze fijn met haar frummeltje aan ‘t knuffelen is *;

Dertig weken kwartet *O*
Make your own kind of music.
pi_177275521
*O* voor de 30 weken mijlpalen!

Hier vandaag 28 weken O+ en nog even de newbornset voor onze tripp Trapp kunnen scoren met korting *O*
pi_177276223
:W Ik kom ook weer eens binnensluipen. Ik lees trouw mee, en leef zoveel met iedereen mee, maar mobiel kom ik bijna niet aan reageren toe.

Ook hier 28 weken vandaag. Het gaat in principe goed met me, zeker fysiek gezien. Mentaal vind ik deze zwangerschap zwaar, zeker na onze verhuizing. Ik moet hier echt nog m'n plek vinden, en vind het fulltime thuis zijn met peuter zwaar. Ik mis echt wat tijd voor mezelf, en tijd om spullen in orde te krijgen enzo. We hebben echt nog niets voorbereid voor de baby. Ik weet dat er in principe nog tijd genoeg is, maar langzaam begint het te kriebelen.....
pi_177276637
Weekwissels! *O*
OIT ben je al aan het knuffelen??? O+
Sacre lekker, hoor. :P Maar het ontbijten mey chocola heb ik ook snel afgeleerd. :P

Ook wij hebben een weekwissel, vandaag 37 weken! Hij mag nu wel komen, hoor. *O*
* D.U.M.A.N. is ongeduldig

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanochtend weer flink gerommel, was niet leuk meer. :D Maar nu weer niks.
Protège moi de mes désirs.
  zondag 18 februari 2018 @ 16:00:09 #191
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_177279565
Ik kom ook eens voorzichtig om het hoekje kijken.. Afgelopen woensdag een positieve test in mijn handen, en gisteren een iets overtuigendere.

Ik blijf het wel spannend vinden, want we zijn al 3,5 jaar bezig en in die 3,5 jaar heb ik 2 keer een missed abortion gehad die bij een reguliere gyn afspraak werden ontdekt. Ik ben dus niet erg ontspannen. Maar wel misselijk *)
pi_177283296
Niet bijgelezen, wel gebaard :D

Gisterochtend om 07:00 uur kwamen we aan in het ziekenhuis. Na aan het CTG gelegen te hebben kreeg ik om 08:00 weeenopwekkers. Aanvankelijk merkte ik er niks van, en elk kwartier ging de dosering omhoog. Na een uurtje begon ik iets te voelen, maar het waren zeker niet weeen zoals ik ze kende. Op een gegeven moment verlieten mijn man en vriendin (en tevens fotografe die foto’s heeft gemaakt van de bevalling!) de kamer om koffie te halen en toen begon het! Wee na wee met soms een paar seconden ertussen, maar soms ook niks. Wat was dit heftig! Maar met de steun van mijn man en de ademhalingsoefeningen kon ik het nog handelen. Op een gegeven moment had ik het gevoel dat ik naar de wc moest, en vroeg ik de verpleegkundige om de po. Ik snapte maar niet waarom ze die maar niet haalde, want ik moest zo nodig. Dat was dus de persdrang :D Bij mijn eerste bevalling vond ik dit de prettigste fase van de bevalling, eindelijk actief iets ‘doen’ en qua pijn vond ik het meevallen. Dat was deze keer wel anders, ik vond het erg intens en pijnlijk (ze bleek uiteindelijk 4284 gram). Het ging wel heel snel, in 10 minuten was ze eruit.

Al met al een hele heftige maar snelle bevalling (ze is om 12:34 geboren). Hoewel het heel anders ging dan we vooraf hoopten (geen badbevalling, toch weer medisch) kijk ik er met trots op terug. Het was een hele intense maar mooie ervaring, en wat een mooie dochter hebben we erbij! Ze doet het heel goed en we zijn vandaag thuisgekomen. Hebben een erg lieve kraamzorg en ben al verwend met fruithapjes. Wat een luxe! We zijn moe maar enorm gelukkig met deze prachtige dame :) Naam deel ik via DM!
Oh, en ze ruikt heeeeeerlijk!
pi_177283347
Gefeliciteerd OIT, wat fijn dat ze er nu is O+ Lekker snuffelen en knuffelen! Veel geluk voor jullie!
  zondag 18 februari 2018 @ 18:45:12 #194
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_177283378
Gefeliciteerd! Fijn dat jullie weer thuis zijn, fijne kraamweek gewenst!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_177283563
Gefeliciteerd OIT! Daar is ze dan O+ Geniet van jullie dochter O+
  zondag 18 februari 2018 @ 19:08:17 #196
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_177283796
Ohhh OIT gefeliciteerd *O*

Geniet lekker van jullie meissie O+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_177283821
Gefeliciteerd! Geniet van jullie mooie meid. :* *O*
Protège moi de mes désirs.
pi_177283848
Gefeliciteerd OIT! *O* Lekker knuffelen nou O+
  zondag 18 februari 2018 @ 19:11:57 #199
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_177283889
Van harte gefeliciteerd, OiT! Snuif-ze!
  zondag 18 februari 2018 @ 19:13:19 #200
409579 LuDann
All the way
pi_177283911
Ohhh, van harte gefeliciteerd OIT! Wat fijn dat het toch een mooie ervaring was, ondanks dat het anders ging dat gehoopt. Wat een geboortegewicht zeg, jeetje. En alweer thuis. *O*
pi_177284136
Gefeliciteerd OIT O+
pi_177284573
Gefeliciteerd OlivialsTaken! *O* Fijn dat alles goed is!
pi_177284624
Gefeliciteerd! *O*
pi_177284706
Gefeliciteerd! Geniet van je meisje O+
pi_177284756
Ohh gefeliciteerd OIT! O+
  zondag 18 februari 2018 @ 19:58:47 #206
149959 SQ
snelle trees
pi_177284855
Olivia! Gefeliciteerd met je dochter! Wat een flinke! O+
disclaimer
pi_177284995
Jullie meisje is er O+
Gefeliciteerd OIT, ik hoop dat jullie gigantisch kunnen genieten *O*
pi_177285048
OIT gefeliciteerd met jullie kleine grote meisje.

Mede 30 weken zwangeren gefeliciteerd met de mijlpaal. Op richting de 40!
pi_177285152
Gefeliciteerd OliviaIsTaken!! *O*
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
  zondag 18 februari 2018 @ 20:15:53 #210
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_177285173
Gefeliciteerd OIT!! O+
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_177285320
Gefeliciteerd OIT O+
pi_177285463
Ja OIT, daar is ze dan *O* O+ Gefeliciteerd :*
pi_177285650
OIT gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter *O* Geniet ervan 😀
pi_177285706
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 16:00 schreef 1inamelon het volgende:
Ik kom ook eens voorzichtig om het hoekje kijken.. Afgelopen woensdag een positieve test in mijn handen, en gisteren een iets overtuigendere.

Ik blijf het wel spannend vinden, want we zijn al 3,5 jaar bezig en in die 3,5 jaar heb ik 2 keer een missed abortion gehad die bij een reguliere gyn afspraak werden ontdekt. Ik ben dus niet erg ontspannen. Maar wel misselijk *)
Gefeliciteerd, welkom! :)
Protège moi de mes désirs.
pi_177286672
Gefeliciteerd OIT *O*
pi_177286913
Gefeliciteerd OIT O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_177287108
Gefeliciteerd Oit *O*
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_177287124
Gefeliciteerd OIT!!
pi_177287156
Gefeliciteerd, OIT! *O*

En ook een *O* voor de strepen van ehm, 1inanamelon? Iets met meloen iig :Y) Heftig voortraject heb je achter de rug! Is dit jullie eerste?
pi_177287419
Gefeliciteerd OIT! *O*
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_177287478
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 16:00 schreef 1inamelon het volgende:
Ik kom ook eens voorzichtig om het hoekje kijken.. Afgelopen woensdag een positieve test in mijn handen, en gisteren een iets overtuigendere.

Ik blijf het wel spannend vinden, want we zijn al 3,5 jaar bezig en in die 3,5 jaar heb ik 2 keer een missed abortion gehad die bij een reguliere gyn afspraak werden ontdekt. Ik ben dus niet erg ontspannen. Maar wel misselijk *)
Sorry, over je post heen gelezen door het babynieuws.

Gefeliciteerd en welkom hier :W Snap dat je gespannen bent. Je misselijkheid is gelukkig een goed teken!
Je voorgeschiedenis klinkt helaas erg bekend (3,5 jaar bezig met 3 miskramen, nu 11+2 zwanger)
Met welke termijn waren je missed abortions? Hoop dat je 8 maanden in dit topic mag blijven :)
pi_177287564
Gefeliciteerd OIT! Lekker genieten van jullie meisje. O+
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_177288227
OiT, een kus voor jou en je versgeboren meisje! Hartstikke gefeliciteerd en lekker veel aan elkaar snuffelen dan maar O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_177289164
OIT, daar is ze dan O+ Van harte gefeliciteerd *O*
Make your own kind of music.
pi_177289332
Gefeliciteerd OT! O+
pi_177290752
Welkom 1inamelon! Wat spannend voor jullie na de missed abortions. Hopelijk gaat het deze keer goed!
pi_177290949
Ah, het tijdperk van wel misselijk maar nog niet hoeven spugen is weer voorbij -O-
pi_177290971
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 07:39 schreef lunapuella het volgende:
Ah, het tijdperk van wel misselijk maar nog niet hoeven spugen is weer voorbij -O-
Oh bah! Even gemist maar had je nou wat voorgeschreven gekregen tegen de misselijkheid?
pi_177291863
Hier wordt al volop op 'gevoel' voorspeld door familie en vrienden.. Tjah idd het is 50% das best een goeie kans dat je het goed hebt lijkt me :+ :D

Morgen echo en ik begin het nu toch wel erg spannend te vinden :@

Vlg chinese kalender zou het bij mij een jongen moet zijn. Mijn moeder kon het niet laten om te 'pendelen' ook daar werd een jongen voorspeld. Tjah.. Ik vind het wel grappig allemaal maar als het gezond is, vind ik het allemaal wel prima wat het wordt O+

*edit: Oops een boel pagina's gemist :o Van harte OIT *O* O+ O+ O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_177292068
quote:
2s.gif Op maandag 19 februari 2018 08:58 schreef PriemGirl het volgende:
Hier wordt al volop op 'gevoel' voorspeld door familie en vrienden.. Tjah idd het is 50% das best een goeie kans dat je het goed hebt lijkt me :+ :D

Morgen echo en ik begin het nu toch wel erg spannend te vinden :@

Vlg chinese kalender zou het bij mij een jongen moet zijn. Mijn moeder kon het niet laten om te 'pendelen' ook daar werd een jongen voorspeld. Tjah.. Ik vind het wel grappig allemaal maar als het gezond is, vind ik het allemaal wel prima wat het wordt O+

*edit: Oops een boel pagina's gemist :o Van harte OIT *O* O+ O+ O+
Is ook hartstikke spannend Priem! Hoe laat heb je de echo?

En dat voorspellen, dat is hier ook een hot item. “Ik denk deze keer een meisje.”
“Nee, echt niet hoor, kijk maar eens goed naar Malteser, het is echt een jongen, dat zie je meteen!”
_O-

Dus.... we zullen het eind april weten. Ik heb een voorgevoel voor een jongen, nergens op gebaseerd, maar ik heb al een jongetje en dat voelt dan bekend of zo. Twix roept al maanden dat er een “zus” in mijn buik zit.
  maandag 19 februari 2018 @ 09:11:15 #231
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_177292069
OIT, ze is er! Van harte gefeliciteerd O+.

Welkom 1inamelon! *O*.

Hier sinds de echo van donderdag elke dag buikpijn. Ik denk van de spanning. Morgen weer, hopelijk lukt het dan om een goede meting te doen en is alles goed.

Mag ik ook nog even klagen over de aft aan de binnenkant van mijn lip?! Jeetje, wat een joekel. En het doet zo'n pijn!

Mijn gevoel zegt trouwens dat het een jongen is. Een meisje leek me heel leuk maar ik heb geen vaderfiguur gekend en ben vooral bang dat ik het helemaal ga verkloten bij een jongen :'). Realiseer me dat dat niet waar is maar merk dat de angst er toch wel is. Wat het ook wordt; allebei welkom en hartstikke van ons. We kijken er echt naar uit.
pi_177292103
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:11 schreef Helsinki het volgende:
OIT, ze is er! Van harte gefeliciteerd O+.

Welkom 1inamelon! *O*.

Hier sinds de echo van donderdag elke dag buikpijn. Ik denk van de spanning. Morgen weer, hopelijk lukt het dan om een goede meting te doen en is alles goed.

Mag ik ook nog even klagen over de aft aan de binnenkant van mijn lip?! Jeetje, wat een joekel. En het doet zo'n pijn!
Hoe laat mag je morgen?

En de aft: je kunt er Pyralvex opsmeren. Dan slinkt ‘ie. Ik kies meestal voor een aantal glazen verse jus d’orange, vinden ze ook niet tof.
pi_177292122
Gefeliciteerd OIT!


Vandaag de GUO. Ik ben nu al op van de zenuwen
pi_177292143
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:14 schreef coccinelle het volgende:
Gefeliciteerd OIT!


Vandaag de GUO. Ik ben nu al op van de zenuwen
Spannend Cocci! Succes! :*
  maandag 19 februari 2018 @ 09:15:36 #235
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_177292150
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:13 schreef Malteser het volgende:

[..]

Hoe laat mag je morgen?

En de aft: je kunt er Pyralvex opsmeren. Dan slinkt ‘ie. Ik kies meestal voor een aantal glazen verse jus d’orange, vinden ze ook niet tof.
Oeh, ga gelijk wat sinaasappels uitpersen! Ook even dat spul opzoeken zo :). Ben om 09:40 aan de beurt dus dat is wel een beetje op tijd. De vorige keer was mijn blaas te vol dus nu maar wat minder drinken :+.
  maandag 19 februari 2018 @ 09:17:16 #236
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_177292181
Gefeliciteerd OIT O+

En dank voor het warme welkom. Heeft er iemand nog tips om deze nietserige weken een beetje ontspannen door te komen? :{ Ik word zo moe van mezelf (maar niet moe genoeg om lekker te slapen): ik voel iets! Ik voel niets! Het gaat vast mis! Etc. Etc.

Oh Cocci, veel succes! Ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent.
pi_177292223
Welkom 1inamelon!! Hier geen tips helaas :@ :@ Het is echt een tijd van extreem wachten idd -O- :*

@Maleser: Om 17.20 haha.. lekker laat maar ja kon even niet anders door m'n werk. Maar verloskundige belde vorige week dat ik op de praktijk mag komen dat ze sinds kort een eigen echo apparaat hebben :D Dat vind ik dan wel weer erg leuk O+

cocci veel succes!!!!
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_177292372
Succes cocci!
pi_177292651
Succes, cocci, Helsinki en Priem!
pi_177293076
Van harte gefeliciteerd OIT O+

En welkom 1inamelon!

Succes iedereen :*
pi_177293080
Succes vandaag Helsinki, priem en cocci!

Oh en @Malteser ergens vind ik het bijzonder dat de sonde geen reden tot eerder is. Hier om me heen hoor ik zoveel vrouwen die al met 37 weken ‘eisen’ ingeleid te worden (en dit dan ook gewoon gebeurd) omdat ze er zo klaar mee zijn. Daar heb ik zo mijn mening over :P Toch zou ik dan verwachten dat ze dat bij jou ook eerder hebben! Maar props voor je instelling, sterke vrouw :*
pi_177293371
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 07:42 schreef Malteser het volgende:

[..]

Oh bah! Even gemist maar had je nou wat voorgeschreven gekregen tegen de misselijkheid?
Nog niet want het leek juist minder te worden, maar heb net toch maar de huisarts gebeld.
pi_177293981
Ik doe mee met de echo’s. Straks termijnecho en intake. Ik ben stiekem niet zo nerveus als vorige keren en daar voel ik mij dan weer schuldig over :')

Succes Helsinki, Priem en cocci. Hoop dat alles goed is :*

[ Bericht 7% gewijzigd door Fuchsia_roze op 19-02-2018 11:14:15 ]
  maandag 19 februari 2018 @ 11:00:47 #244
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_177294036
Succes met alle echo’s vandaag dames O+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_177294186
OIT!!! O+ Gefeliciteerd dame! Veel geluk gewenst samen :*

Een heule pops terug ook gezien dat LuDann een meneer op de wereld heeft gezet O+ Gefeliciteerd!

Welkom 1inamelon. Wat een heftige voorgeschiedenis. Ik hoop dat drie keer scheepsrecht is. :* Ik heb geen ervaring met missed abortions maar ik hield mezelf tot de eerste echo maar voor dat ik zwanger was, tot het tegendeel bewezen was. En probeerde er verder maar een beetje blanco in te staan..?

Cocci, succes met de GUO! En natuurlijk alle anderen!

Mijn leven is in een iets rustiger vaarwater gekomen dus ik probeer weer wat aan te haken. Vandaag 29 weken. Wat gaat de tijd hard. O+ Nog 7 weken werken. :7 Sinds afgelopen weekend voel ik ook hier en daar wat geschuif ipv alleen schoppen. Toevallig vertelt mijn app vandaag dat dat zomaar eens een knie of elleboog kan zijn. Zo bijzonder!

Ik voelde me tot nu echt super goed en fit maar heuj dat derde trimester is dus echt ietsje zwaarder blijkbaar. Voel me goed hoor maar buik zwaarder en meer gespannen. En zit nu echt in de weg met schoenen aan doen, teennagels knippen en de voortuin harken (als u begrijpt wat ik bedoel :+). Herkenbaar?? :D
Dit, dat, alles.
pi_177294466
Succes met alle echo's vandaag!

Welkom 1inamelon! Wat bijzonder dat je nu zwanger bent! Ik heb geen tips voor je helaas, het is ook gewoon een rottige periode.

Philo, ontzettend herkenbaar wat je schrijft. Zowel het geschuif, als met het schoenen aandoen, scheren en merk nu ook dat het gelijk iets heftiger voelt als ik een verkeerde beweging maak of in een verkeerde houding zit. Wordt gelijk afgestraft met rug en bekkenpijn ;( 28 weken hier.

Voor de geïnteresseerden! Bol heeft korting op oa de Chicco next2me. Ook de dream variant.
pi_177294613
Succes met alle echo's vandaag!
pi_177295110
quote:
2s.gif Op maandag 19 februari 2018 08:58 schreef PriemGirl het volgende:
Hier wordt al volop op 'gevoel' voorspeld door familie en vrienden.. Tjah idd het is 50% das best een goeie kans dat je het goed hebt lijkt me :+ :D

Morgen echo en ik begin het nu toch wel erg spannend te vinden :@

Vlg chinese kalender zou het bij mij een jongen moet zijn. Mijn moeder kon het niet laten om te 'pendelen' ook daar werd een jongen voorspeld. Tjah.. Ik vind het wel grappig allemaal maar als het gezond is, vind ik het allemaal wel prima wat het wordt O+

*edit: Oops een boel pagina's gemist :o Van harte OIT *O* O+ O+ O+
Wat zegt je eigen gevoel en je vriend/man?

Ik had altijd het gevoel dat het een meisje zou zijn, en dat bleek ook zo :)
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_177295361
Gefeliciteerd OIT! *O*

Succes met de echo's vandaag dames!

Ik had vanochtend controle bij de verloskundige. Hartje van de baby weer gehoord O+ maar dat koste wat moeite; Kennelijk had de kleine geen zin om even stil te liggen zodat we goed konden luisteren, ze moest elke keer opnieuw zoeken. Het enige is dat mijn bloeddruk echt laag is (90/55) en bij W. had ik dat dus echt niet. Toen zat ik eerder hoog dan laag. Nu zien ze het liever laag en dat snap ik wel, maar het is voor mijzelf wel vervelend, ben elke keer licht in mijn hoofd en duizelig. Nouja, het is voor een goed doel, zullen we maar denken...
pi_177295371
Poeh nee sorry echt totaal geen gevoel bij... Mijn vriend ook niet. Geen vermoeden of wat dan ook. Zijn gewoon erg blij baby te krijgen O+

Misschien dat we er meer mee bezig zullen zijn na morgen. Tenslotte voelt het nog steeds wat onwerkelijk voor die 1ste echo ;)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_177295411
Ik had vorige keer wel een gevoel maar dat was fout. :P

Succes met alle echo's vandaag :*

Ik mag vanmiddag een recept Emesafene ophalen *O*
pi_177295693
OIT gefeliciteerd! Lekker knuffelen samen ❤

Wat een echos en controles deze dagen zeg! Ik ben ook net terug van controle. Hartje luid en duidelijk gehoord, blijft bijzonder 😍. Verder ook alles goed. Wel afgelopen dagen flink verkouden, keelpijn, hoesten enzo maar dat komt wel weer goed!

Succes iedereen die nog moet!! En voor de onzekere wachtenden: verwen jezelf maar lekker. Uitgebreid douchen, thee mét koekje en dat soort dingen! Het helpt vast niet alles maar lief zijn voor jezelf in deze periode is wel belangrijk denk ik.

Gaat er trouwens nog iemand naar de 9maandenbeurs? Ik ga donderdag met mijn moeder waarschijnlijk. Gaat druk en vermoeiend zijn schat ik zo in, maar het lijkt me ook wel heel tof om er nu als zwangere heen te kunnen 😃
pi_177296366
*O* voor de goede controles!

En dames die vandaag en morgen echo's hebben, succes en hopelijk is alles goed met jullie baby's.

Ik sliep vannacht heel licht en de baby schopt steeds harder en vond het vannacht een goed idee om dat elke 2 uur even te doen, dus daar werd ik steeds wakker van :') verder vind ik het wel heel gezellig dat ie zo lekker actief is.

9 maandenbeurs ga ik niet naar toe. Donderdagavond vliegen we naar München voor een lang weekend weg O+ heel veel zin in :)
pi_177296390
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:07 schreef Songeur het volgende:
Succes vandaag Helsinki, priem en cocci!

Oh en @Malteser ergens vind ik het bijzonder dat de sonde geen reden tot eerder is. Hier om me heen hoor ik zoveel vrouwen die al met 37 weken ‘eisen’ ingeleid te worden (en dit dan ook gewoon gebeurd) omdat ze er zo klaar mee zijn. Daar heb ik zo mijn mening over :P Toch zou ik dan verwachten dat ze dat bij jou ook eerder hebben! Maar props voor je instelling, sterke vrouw :*
Sterker nog, indien je vaginaal wenst te bevallen, is het niet eens een reden voor een medische indicatie. Je zwangerschap wordt wel mee gevolgd door een gyn, maar dan vooral om te kijken of het kindje geen tekorten krijgt/heeft. En zolang daar geen sprake van is, mag je eigen verloskundige dus gewoon de bevalling begeleiden (misschien zelfs wel thuis maar dat weet ik niet zeker).

En natuurlijk ben ik er ook wel eens even klaar mee of verdrietig over. Maar na al die maanden sonde doet die ene week meer of minder er niet meer toe. En als het kindje beter af is in mijn buik, ben ik de laatste die gaat eisen eerder te willen bevallen.
En ik ken ze ook hoor, die vrouwen. Ook in onze directe omgeving. En die dan boos zijn dat er na 3 dagen inleiding niks gebeurt.
Na alle maanden gedoe hoop ik vooral op een mooi gezond kindje met een prachtige start. O+
pi_177296532
Malteser, moet jij dan straks na de bevalling de sondevoeding afbouwen en het normale eten opbouwen? Of hoe gaat dat precies?
pi_177296906
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:52 schreef Aure het volgende:
Malteser, moet jij dan straks na de bevalling de sondevoeding afbouwen en het normale eten opbouwen? Of hoe gaat dat precies?
De sondevoeding wordt stopgezet een dag voor de bevalling, dan mag ik de sonde er ook uit trekken. Ik krijg namelijk een geplande sectio en dan moet je nuchter zijn.

Mocht de bevalling uit zichzelf beginnen, dan is de eerste handeling die ik moet doen het stopzetten van de sondevoeding ivm de sectio.

De diëtiste gaf aan dat 95% van de vrouwen na de bevalling weer voorzichtig zelf wat kan eten. Dus met een beetje geluk, hoeft de sonde na de bevalling niet meer terug. Wel zal ik op moeten bouwen, want mijn maag is natuurlijk geen voeding meer gewend.

Ik verheug me enorm op een dikke bruine boterham met kaas. Maar het zal eerst een beschuitje of een cracker worden denk ik.
  maandag 19 februari 2018 @ 13:05:03 #257
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_177296976
Ik vind dat je het zo goed doet Malteser :*. Kan me voorstellen dat je er soms genoeg van hebt. Hoop ook op een mooi gezond kindje straks!

Alle anderen die ook voor hun (eerste) echo moeten: succes!

De negenmaandenbeurs laat ik aan me voorbij gaan. Druk en ik ben ook vrij impulsief (ADHD) dus dat lijkt me geen ideale setting voor mij :+.

Aure, veel plezier! :*.

Ik ben trouwens even heel erg blij want het ziet er naar uit dat we toch wel op vakantie gaan *O*. Gewoon in Nederland (en dat is voor mij voor het eerst). Ik kijk er nu al erg naar uit.
pi_177297384
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:17 schreef noa11 het volgende:
OIT gefeliciteerd! Lekker knuffelen samen ❤

Wat een echos en controles deze dagen zeg! Ik ben ook net terug van controle. Hartje luid en duidelijk gehoord, blijft bijzonder 😍. Verder ook alles goed. Wel afgelopen dagen flink verkouden, keelpijn, hoesten enzo maar dat komt wel weer goed!

Succes iedereen die nog moet!! En voor de onzekere wachtenden: verwen jezelf maar lekker. Uitgebreid douchen, thee mét koekje en dat soort dingen! Het helpt vast niet alles maar lief zijn voor jezelf in deze periode is wel belangrijk denk ik.

Gaat er trouwens nog iemand naar de 9maandenbeurs? Ik ga donderdag met mijn moeder waarschijnlijk. Gaat druk en vermoeiend zijn schat ik zo in, maar het lijkt me ook wel heel tof om er nu als zwangere heen te kunnen 😃
Ik ga ook donderdag, met mijn man. Even lekker neuzen en wellicht nog mooie aanbiedingen/nieuwe snufjes.

Wij hebben een week Londen geboekt half maart O+ heel veel zin in.
pi_177298249
Mijn winkel staat op de Negenmaandenbeurs :D Vanavond gaan ze opbouwen. Best spannend om er zelf niet bij te zijn, maar ik durf niet meer zo goed naar Amsterdam :@

Luna, fijn van de emesafene!

Malteser, ik duim dat je snel na de bevalling die dikke boterham met enorme laag kaas kunt eten :*

Succes bij alle echo's en controles! Ik mag ook weer vanavond. Vandaag is echt niet mijn dag, ik kan geen houding vinden om te zitten of te liggen of te staan. Toen de was en strijk maar gedaan en het bed en stofzuigen en zo, maar dat is ook niet comfortabel meer. Nu kijken of ik nog ergens mijn koopdrang-voor-baby kan verzadigen O+
Make your own kind of music.
pi_177298515
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:09 schreef Philomijn het volgende:
OIT!!! O+ Gefeliciteerd dame! Veel geluk gewenst samen :*

Een heule pops terug ook gezien dat LuDann een meneer op de wereld heeft gezet O+ Gefeliciteerd!

Welkom 1inamelon. Wat een heftige voorgeschiedenis. Ik hoop dat drie keer scheepsrecht is. :* Ik heb geen ervaring met missed abortions maar ik hield mezelf tot de eerste echo maar voor dat ik zwanger was, tot het tegendeel bewezen was. En probeerde er verder maar een beetje blanco in te staan..?

Cocci, succes met de GUO! En natuurlijk alle anderen!

Mijn leven is in een iets rustiger vaarwater gekomen dus ik probeer weer wat aan te haken. Vandaag 29 weken. Wat gaat de tijd hard. O+ Nog 7 weken werken. :7 Sinds afgelopen weekend voel ik ook hier en daar wat geschuif ipv alleen schoppen. Toevallig vertelt mijn app vandaag dat dat zomaar eens een knie of elleboog kan zijn. Zo bijzonder!

Ik voelde me tot nu echt super goed en fit maar heuj dat derde trimester is dus echt ietsje zwaarder blijkbaar. Voel me goed hoor maar buik zwaarder en meer gespannen. En zit nu echt in de weg met schoenen aan doen, teennagels knippen en de voortuin harken (als u begrijpt wat ik bedoel :+). Herkenbaar?? :D
Zou het laten waxen joh. Doet eerste keer wat pijn, maar daarna wil je nooit meer anders kan ik je zeggen. Of laseren nog beter, maar dat is misschien iets voor volgende keer. Paar behandelingen en je bent voor altijd zo glad als een baby. Kan je zeggen: beste investering ooit. :)

Scheren is brrr. Stoppels, maar ook gewoon huid dat niet zo mooi is als bij het waxen.
pi_177298706
Iedereen succes vandaag bij de echo’s! En degenen die al zijn geweest: fijn dat jullie goed nieuws hebben! :*

Oke, even iets minder smakelijks. Sorry alvast voor de details.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Protège moi de mes désirs.
  maandag 19 februari 2018 @ 13:52:02 #262
149959 SQ
snelle trees
pi_177298752
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:50 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Iedereen succes vandaag bij de echo’s! En degenen die al zijn geweest: fijn dat jullie goed nieuws hebben! :*

Oke, even iets minder smakelijks. Sorry alvast voor de details.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom moet je dan je verloskundige bellen?
De meeste mensen hebben niet eens door dat ze hem verliezen, dus ik zie zelf de nood niet zo. Ze kunnen zelfs weer aangroeien heb ik begrepen. Ik zou het dus lekker laten voor wat het is.
disclaimer
  Moderator maandag 19 februari 2018 @ 13:53:28 #263
382129 crew  Donna
pi_177298792
DUMAN ik heb standaard na seks na een ruime dag zo'n klodder stug slijm. Denk dat het een soort reinigingsproces van m'n vagina is, want het sperma ben ik dan al kwijt.
pi_177298814
Serieus? Belinstructies dat je moet bellen voor een slijmprop? Vraag me af wat ze in hemelsnaam met die info willen doen.
pi_177298882
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:54 schreef WupWup het volgende:
Serieus? Belinstructies dat je moet bellen voor een slijmprop? Vraag me af wat ze in hemelsnaam met die info willen doen.
Heb deze belinstrucie niet vanuit mijn eigen vk gekregen, maar kwam ik net tegen op verscheidene sites.
Eigenlijk heeft mijn vk enkel gezegd dat ik ‘m kan verliezen, verder niks.
Protège moi de mes désirs.
pi_177298904
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:53 schreef DonnaRush het volgende:
DUMAN ik heb standaard na seks na een ruime dag zo'n klodder stug slijm. Denk dat het een soort reinigingsproces van m'n vagina is, want het sperma ben ik dan al kwijt.
Ja, same. Maar zoals je zegt de dag erna.
Nou ja, ik wacht wel af. :)
Protège moi de mes désirs.
  Moderator maandag 19 februari 2018 @ 13:58:12 #267
382129 crew  Donna
pi_177298938
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:57 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Ja, same. Maar zoals je zegt de dag erna.
Nou ja, ik wacht wel af. :)
Mja ruime dag. Dus maandagavond seks, woensdag de klodder bij mij.
Lekker verhaal ja :D
pi_177298941
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:56 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Heb deze belinstrucie niet vanuit mijn eigen vk gekregen, maar kwam ik net tegen op verscheidene sites.
Eigenlijk heeft mijn vk enkel gezegd dat ik ‘m kan verliezen, verder niks.
Zou de instructies van de eigen vk maar aanhouden dan. :)
pi_177299058
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:58 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Mja ruime dag. Dus maandagavond seks, woensdag de klodder bij mij.
Lekker verhaal ja :D
Ik heb dan dus dinsdagochtend altijd de klodder. :+

Maar thanks all. Ik laat het nu voor wat het is. :)
Protège moi de mes désirs.
  maandag 19 februari 2018 @ 14:02:25 #270
56471 pinquit
oh my lama!
pi_177299062
Hoi! Ik kom me toch maar zachtjes melden hier :) nog steeds zwanger en m'n borsten zijn inmiddels ook een cupmaat gegroeid, dus 't zit voor nu vast goed :') }:| O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_177299122
Welkom pinquit O+ *O*
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_177299191
Hoi Pinq O+
Make your own kind of music.
pi_177299565
Yay Pinq! *O* O+
pi_177299661
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:44 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Zou het laten waxen joh. Doet eerste keer wat pijn, maar daarna wil je nooit meer anders kan ik je zeggen. Of laseren nog beter, maar dat is misschien iets voor volgende keer. Paar behandelingen en je bent voor altijd zo glad als een baby. Kan je zeggen: beste investering ooit. :)

Scheren is brrr. Stoppels, maar ook gewoon huid dat niet zo mooi is als bij het waxen.
Waxen laat ik regelmatig doen maar ik vind het teveel geld voor “altijd” zeg maar. Dus ik scheer tussendoor. Ben wel van plan om de boel voor de bevalling te laten waxen. Heb ik er even geen omkijken meer naar. :7

Welkom pinquit! O+
Dit, dat, alles.
pi_177299736
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:21 schreef Philomijn het volgende:

[..]

Waxen laat ik regelmatig doen maar ik vind het teveel geld voor “altijd” zeg maar. Dus ik scheer tussendoor. Ben wel van plan om de boel voor de bevalling te laten waxen. Heb ik er even geen omkijken meer naar. :7

Welkom pinquit! O+
Ja, begrijp ik. Begrijp die belachelijke prijzen voor eeen brazillian wax ook niet. :/
pi_177300475
Welkom Pinquit!

En waxen is best een goed idee. Ik ga eens kijken.
pi_177300529
Welkom Pinq!

Ik ga zondag naar de negenmaandenbeurs. Ik hoop dat ik daarvoor de uitslag van de NIPT binnen heb, dan ben ik toch iets meer ontspannen.

Net bij het boodschappen doen onwel geworden. Duizelig, oorsuizen enz. Ik stond bij de kassa en ze konden nog net op tijd een stoel voor me pakken. Gelukkig was vriendlief in de buurt zodat hij me op kon halen en volgens mij is hij meer geschrokken dan ik. Bikkel heeft door dat we nu van hem weten en gooit even alle andere symptomen er ook in heb ik het idee. Volgens mijn was het nu mijn bloeddruk.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_177300909
He gets Wolken wat naar! Gelukkig kon je vriend je ophalen. Ik heb het ook twee keer gehad, dat was op m’n werk dus toen kon ik snel wat koekjes naar binnen werken. Ik heb ook (altijd al gehad) een behoorlijk lage bloeddruk, vergelijkbaar met die van Silliegirl. Rustig aan :*

Maghre... tsja volgens mij is het iets van 40 euro per uur en als ik dat omreken naar uurloon, materiaal en betalen van de huur van het pand etc is het best verklaarbaar maar ik heb het er niet voor over om dat ong elke 4 weken te betalen. Laseren ga ik me wellicht ooit eens in verdiepen, wel veel geld maar denk wel een prettige investering.

Negenmaandenbeurs........ voor m’n gevoel allemaal commerciële geldklopperij :@ Maar dat zal aan mij liggen :) Denk eigenlijk dat het wel leuk is, en als ik er ben vast ook slecht voor mijn portemonnee :D Veel plezier dames die gaan!
Dit, dat, alles.
pi_177300959
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:56 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Heb deze belinstrucie niet vanuit mijn eigen vk gekregen, maar kwam ik net tegen op verscheidene sites.
Eigenlijk heeft mijn vk enkel gezegd dat ik ‘m kan verliezen, verder niks.
Oh sorry, ik begreep dat je die instructie had gehad.
pi_177301405
Pinq O+ Welkom!

Wolken, wat rottig. Fijn dat je opgehaald kon worden.

9 maandenbeurs, ik had er graag eens willen gaan kijken. Gewoon om wat te neuzen, op mijn gemakje. Maar in mijn huidige staat is dat helaas niet mogelijk.
pi_177302289
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:14 schreef Philomijn het volgende:
He gets Wolken wat naar! Gelukkig kon je vriend je ophalen. Ik heb het ook twee keer gehad, dat was op m’n werk dus toen kon ik snel wat koekjes naar binnen werken. Ik heb ook (altijd al gehad) een behoorlijk lage bloeddruk, vergelijkbaar met die van Silliegirl. Rustig aan :*

Maghre... tsja volgens mij is het iets van 40 euro per uur en als ik dat omreken naar uurloon, materiaal en betalen van de huur van het pand etc is het best verklaarbaar maar ik heb het er niet voor over om dat ong elke 4 weken te betalen. Laseren ga ik me wellicht ooit eens in verdiepen, wel veel geld maar denk wel een prettige investering.

Negenmaandenbeurs........ voor m’n gevoel allemaal commerciële geldklopperij :@ Maar dat zal aan mij liggen :) Denk eigenlijk dat het wel leuk is, en als ik er ben vast ook slecht voor mijn portemonnee :D Veel plezier dames die gaan!
Ja, in dat geval zo rond 37/38 weken laten waxen, dan weer je zeker dat je safe zit straks met bevallen, hehe.
pi_177302753
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:03 schreef Malteser het volgende:

[..]

De sondevoeding wordt stopgezet een dag voor de bevalling, dan mag ik de sonde er ook uit trekken. Ik krijg namelijk een geplande sectio en dan moet je nuchter zijn.

Mocht de bevalling uit zichzelf beginnen, dan is de eerste handeling die ik moet doen het stopzetten van de sondevoeding ivm de sectio.

De diëtiste gaf aan dat 95% van de vrouwen na de bevalling weer voorzichtig zelf wat kan eten. Dus met een beetje geluk, hoeft de sonde na de bevalling niet meer terug. Wel zal ik op moeten bouwen, want mijn maag is natuurlijk geen voeding meer gewend.

Ik verheug me enorm op een dikke bruine boterham met kaas. Maar het zal eerst een beschuitje of een cracker worden denk ik.
Ohja die moet er natuurlijk al uit. Helemaal niet aan gedacht. Ik hoop dat jij dan gewoon bij die 95% hoort!

Welkom Pinq!

Ik zit hier lekker een potje te janken want we zijn 2e bij het huis waar we een bod op hebben gedaan ;(
pi_177302948
Welkom Pinq :*

Aure, dat is ook echt ontzettend balen!

Malteser, ik gun jou zou die lekkere boterhammen met kaas. Maar ook beschuitjes en crackers met kaas zijn lekker :Y Hoe gaat het met je niet-pluis gevoel?

Wij hadden weer een goede echo en hartslag gehoord O+ 11+3. Ik had er sinds vrijdag eindelijk een goed gevoel over en dat klopte gewoon. Het lijkt gewoon echt te gaan gebeuren dit keer dat ik mama ga worden! :'( O+ Ik kan dat dus bijna niet geloven en dan weet ik al 5,5 week dat ik zwanger ben. :') Heb zo in ontkenning geleefd uit zelfbescherming. Donderdag gesprek en bloed voor het nipt onderzoek en mogen we ook nog even hartje luisteren.
20 weken echo staat ook al gepland. Dat zijn echt slik momentjes.

Geen 9 maanden beurs voor mij trouwens, niet mijn ding denk ik.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 19 februari 2018 @ 16:53:06 #285
269689 crew  Viv
pi_177303051
Wat ontzettend fijn dat je goede gevoel klopte fuchsia O+ hopelijk vanaf nu steeds meer vertrouwen :*
pi_177303146
Wat fijn fuchsia O+

Ik ben zojuist door de vk van het hartjes spreekuur doorgestuurd. Ze kon geen hartjes vinden. 13+2 nu. Blijft spannend..
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 19 februari 2018 @ 17:10:43 #288
269689 crew  Viv
pi_177303283
Cassandra wat eng, hopelijk is alles gewoon goed! :*
pi_177303285
Oh, Cassandra, spannend! Hopelijk zie je zo twee mooie knippers!

:* Aure, dat suckt. Hebben jullie nog meer ijzers in het vuur?

Fuchs *O* Wat heerlijk! Hopelijk zijn je nog maanden van rozewolkerigheid gegund :)
pi_177303371
Hopelijk is er niks aan de hand Cassandra :*

@Jentin: nog wat bezichtigingen staan deze week, maar er is momenteel even weinig in onze prijscategorie (vandaar dat het overal zo druk is }:| ). Bijna elk huis gaat weg met bieden per inschrijving dus we moeten daarin rekening houden met bieden. De prijzen zijn dus ook meer bieden vanaf prijzen :')
pi_177303390
Goede echo voor Fuchsia, wat fijn! *O* O+

Dat is schrikken, Cassandra! Hopelijk spelen ze gewoon even verstoppertje :*

Wat balen van het huis Aure. :{ Is de huizenmarkt erg overspannen bij jullie?
pi_177303486
Luna, nog niet zo overspannen als in Amsterdam, maar in sommige wijken gaat het wel die kant op helaas. Ik had wel goede hoop voor dit huis eigenlijk, we hadden er al flink wat bovenop gegooid :') maar helaas, toch net niet genoeg. Maakt het wel extra zuur }:|
pi_177303758
Cassandra. Wat eng. Ik ga duimen. :*
  maandag 19 februari 2018 @ 17:40:59 #294
56471 pinquit
oh my lama!
pi_177303842
Bah Cassandra wat spannend zeg :{
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 19 februari 2018 @ 17:54:26 #295
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_177304115
Oh jeetje cassandra :* hopelijk goed nieuws zo

Goede echos zijn zo fijn *O* met een speciale O+ Voor Fuchs, zo mooi na al die tijd!

Aure das kak :*

Duman, bij deze termijn hoort sws wat extra slijmverlies, ik zou er niet te veel achter zoeken.

Hier een buik met heel veel spanning erin, veel harde buiken die lannnng aanhouden. Niet pijnlijk, dus weinig spannend maar echt zo anders dan bij de eerste. Toen bleef het rustig totdat ineens m’n vliezen braken. Nu merk je toch dat een baarmoeder zich de tweede keer écht anders kan gedragen :+ zo nieuwsgierig!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_177304170
Cass wat eng, hopelijk goed nieuws O+
pi_177304199
Anderhalf uur wachten later blijkt dat de vk veel te hoog zat met de dopptone. We werden zwaaiend begroet. Dat doen we ook niet meer. Even leuk hartjes luisteren.
  maandag 19 februari 2018 @ 18:03:52 #298
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_177304262
Oh god gelukkig O+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_177304274
Phoe Cassandra, wat een spanning. Fijn dat het goed is!

Fuchs *O* je wordt mama!!!

Gefeliciteerd met je dochter OIT! *O*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 19 februari 2018 @ 18:11:16 #300
269689 crew  Viv
pi_177304379
Pfff wat een spanning voor niks Cassandra!
pi_177304636
Jemig cassandra! Wat een schrik. Gelukkig was alles goed :)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')