wtf is dat voor pluim. Waarom staat de blauwe lijn tegen de 0 graden aan?quote:
Geen idee, hij doet het nu niet zo goed. Die van ECMWF doet het wel maar is wel wat kouder.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:10 schreef _--_ het volgende:
[..]
wtf is dat voor pluim. Waarom staan ze bijna allemaal tegen de 0 graden aan?
twitter:TheSnowDreamer twitterde op zondag 18-02-2018 om 17:20:11Holy moly GEM is the coldest yet I’ve seen -18C uppers into the SE. https://t.co/NBzhXxZHwg reageer retweet
Enige lid die dit aangeeft. Kans dat het werkelijk gebeurt is zeer klein.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:22 schreef Adrie072 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:TheSnowDreamer twitterde op zondag 18-02-2018 om 17:20:11Holy moly GEM is the coldest yet I’ve seen -18C uppers into the SE. https://t.co/NBzhXxZHwg reageer retweet
Een dromer dusquote:Op zondag 18 februari 2018 17:24 schreef _--_ het volgende:
[..]
Enige lid die dit aangeeft. Kans dat het werkelijk gebeurt is zeer klein.
Ver is meestal dan ook zeer onbetrouwbaar.quote:
zekerquote:Op zondag 18 februari 2018 19:20 schreef Adrie072 het volgende:
https://www.alpenweerman.nl/poo/
Fijn leesvoer!
quote:Op zondag 18 februari 2018 19:20 schreef Adrie072 het volgende:
https://www.alpenweerman.nl/poo/
Fijn leesvoer!
eenschquote:Op zondag 18 februari 2018 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil heel graag lente, maar schaatsen op natuurijs![]()
Kan me niet voorstellen dat dat gaat lukken, maar dromen mag.
Ja, dit.quote:
gaat eerder tien graden eraf dan erbijquote:Op maandag 19 februari 2018 16:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier ook een droge zonnige dag. Maar toch heb ik liever tien graden er bij hoor...
Maar ook echt natuurijsschaatskoud? Want anders heeft niemand er iets aan.quote:Op maandag 19 februari 2018 18:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Je kijkt naar de verkeerde kaarten zuurpruim.. het wordt KOUD!
Dit is gewoon GFSquote:Op maandag 19 februari 2018 18:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Je kijkt naar de verkeerde kaarten zuurpruim.. het wordt KOUD!
Excuus?quote:Op maandag 19 februari 2018 18:59 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik snap er geen zak van. Men is lyrisch, maar als ik de pluimen bekijk zie ik heel nornaal februari weer?
grootste gedeelte van Europa idd. Mag het een keerquote:Op maandag 19 februari 2018 19:10 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Ook hier bijzonder weer op komst. Wat een drop
Ik vrees het ergste voor je.quote:Op maandag 19 februari 2018 19:12 schreef Mani89 het volgende:
Zolang het februari is tolereer ik nog winterweer. Zodra het maart is kom ik in opstand.
Stilte voor de warmte.quote:Op maandag 19 februari 2018 19:10 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Ook hier bijzonder weer op komst. Wat een drop
Vorig jaar was een absolute horrorwinterquote:Op maandag 19 februari 2018 19:12 schreef aloa het volgende:
[..]
grootste gedeelte van Europa idd. Mag het een keer![]()
Vorig jaar zat jij wel goed.
Bepaalde members in bovenstaand ensemble zijn het niet met jou eensquote:Op maandag 19 februari 2018 19:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij kan makkelijk praten, jij gaat de vrieskou niet in
Dit soort sinoptische settings zijn toch redelijk bijzonder wat mij betreft. Lets agree to disagreequote:Op maandag 19 februari 2018 19:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja. Prima weer voor in februari, maar echt niet bijzonder ofzo.
Speciale livestream voor jou Nattekatquote:
twitter:EdAldus twitterde op maandag 19-02-2018 om 18:58:05Zorgt Koning winter nog voor een grande finale? Kijk live mee met het binnenkomen van de 12Z run van het ECMWF 😮 https://t.co/uVHyxwDVm1 reageer retweet
Kijk oprecht uit naar warmte. In maart wil ik 20-25 graden zien voor flinke periodes. Dit hoeft voor mij allemaal niet meer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |