Ja, dit.quote:
gaat eerder tien graden eraf dan erbijquote:Op maandag 19 februari 2018 16:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier ook een droge zonnige dag. Maar toch heb ik liever tien graden er bij hoor...
Maar ook echt natuurijsschaatskoud? Want anders heeft niemand er iets aan.quote:Op maandag 19 februari 2018 18:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Je kijkt naar de verkeerde kaarten zuurpruim.. het wordt KOUD!
Dit is gewoon GFSquote:Op maandag 19 februari 2018 18:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Je kijkt naar de verkeerde kaarten zuurpruim.. het wordt KOUD!
Excuus?quote:Op maandag 19 februari 2018 18:59 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik snap er geen zak van. Men is lyrisch, maar als ik de pluimen bekijk zie ik heel nornaal februari weer?
Ja. Prima weer voor in februari, maar echt niet bijzonder ofzo.quote:
grootste gedeelte van Europa idd. Mag het een keerquote:Op maandag 19 februari 2018 19:10 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Ook hier bijzonder weer op komst. Wat een drop
Ik vrees het ergste voor je.quote:Op maandag 19 februari 2018 19:12 schreef Mani89 het volgende:
Zolang het februari is tolereer ik nog winterweer. Zodra het maart is kom ik in opstand.
Stilte voor de warmte.quote:Op maandag 19 februari 2018 19:10 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Ook hier bijzonder weer op komst. Wat een drop
Vorig jaar was een absolute horrorwinterquote:Op maandag 19 februari 2018 19:12 schreef aloa het volgende:
[..]
grootste gedeelte van Europa idd. Mag het een keer![]()
Vorig jaar zat jij wel goed.
Bepaalde members in bovenstaand ensemble zijn het niet met jou eensquote:Op maandag 19 februari 2018 19:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij kan makkelijk praten, jij gaat de vrieskou niet in
Dit soort sinoptische settings zijn toch redelijk bijzonder wat mij betreft. Lets agree to disagreequote:Op maandag 19 februari 2018 19:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja. Prima weer voor in februari, maar echt niet bijzonder ofzo.
Speciale livestream voor jou Nattekatquote:
twitter:EdAldus twitterde op maandag 19-02-2018 om 18:58:05Zorgt Koning winter nog voor een grande finale? Kijk live mee met het binnenkomen van de 12Z run van het ECMWF 😮 https://t.co/uVHyxwDVm1 reageer retweet
Kijk oprecht uit naar warmte. In maart wil ik 20-25 graden zien voor flinke periodes. Dit hoeft voor mij allemaal niet meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |