Ja, dit.quote:
gaat eerder tien graden eraf dan erbijquote:Op maandag 19 februari 2018 16:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier ook een droge zonnige dag. Maar toch heb ik liever tien graden er bij hoor...
Maar ook echt natuurijsschaatskoud? Want anders heeft niemand er iets aan.quote:Op maandag 19 februari 2018 18:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Je kijkt naar de verkeerde kaarten zuurpruim.. het wordt KOUD!
Dit is gewoon GFSquote:Op maandag 19 februari 2018 18:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Je kijkt naar de verkeerde kaarten zuurpruim.. het wordt KOUD!
Excuus?quote:Op maandag 19 februari 2018 18:59 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik snap er geen zak van. Men is lyrisch, maar als ik de pluimen bekijk zie ik heel nornaal februari weer?
grootste gedeelte van Europa idd. Mag het een keerquote:Op maandag 19 februari 2018 19:10 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Ook hier bijzonder weer op komst. Wat een drop
Ik vrees het ergste voor je.quote:Op maandag 19 februari 2018 19:12 schreef Mani89 het volgende:
Zolang het februari is tolereer ik nog winterweer. Zodra het maart is kom ik in opstand.
Stilte voor de warmte.quote:Op maandag 19 februari 2018 19:10 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Ook hier bijzonder weer op komst. Wat een drop
Vorig jaar was een absolute horrorwinterquote:Op maandag 19 februari 2018 19:12 schreef aloa het volgende:
[..]
grootste gedeelte van Europa idd. Mag het een keer![]()
Vorig jaar zat jij wel goed.
Bepaalde members in bovenstaand ensemble zijn het niet met jou eensquote:Op maandag 19 februari 2018 19:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij kan makkelijk praten, jij gaat de vrieskou niet in
Dit soort sinoptische settings zijn toch redelijk bijzonder wat mij betreft. Lets agree to disagreequote:Op maandag 19 februari 2018 19:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja. Prima weer voor in februari, maar echt niet bijzonder ofzo.
Speciale livestream voor jou Nattekatquote:
twitter:EdAldus twitterde op maandag 19-02-2018 om 18:58:05Zorgt Koning winter nog voor een grande finale? Kijk live mee met het binnenkomen van de 12Z run van het ECMWF 😮 https://t.co/uVHyxwDVm1 reageer retweet
Kijk oprecht uit naar warmte. In maart wil ik 20-25 graden zien voor flinke periodes. Dit hoeft voor mij allemaal niet meer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |