SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Fiets cafe'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die balhoofdbuissituatie op de Trekquote:Op dinsdag 13 februari 2018 15:23 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Dit vind ik ook niks. Net als de Venge Vias ofzo van Specialized.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 15:27 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Fretwork op 13-02-2018 15:51:05 ]The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Mijn autistische ik vind dat ook veel te onrustig. Vind dat zwarte zadel en witte stuurlint ook geen gezicht, én de stuurnok moet natuurlijk gewoon ook zwart. En frame is te lang, die 0mm offset pen is geen pan.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 15:33 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Die balhoofdbuissituatie op de Trek
Jep. Maar die oude Emonda in het rood en zonder schijven was veul mooier.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 15:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mijn autistische ik vind dat ook veel te onrustig. Vind dat zwarte zadel en witte stuurlint ook geen gezicht, én de stuurnok moet natuurlijk gewoon ook zwart. En frame is te lang, die 0mm offset pen is geen pan.
Maar rood frame en witte decals verder erg mooi.
Uhu, ding heeft zeker potentie!quote:Op dinsdag 13 februari 2018 15:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mijn autistische ik vind dat ook veel te onrustig. Vind dat zwarte zadel en witte stuurlint ook geen gezicht, én de stuurnok moet natuurlijk gewoon ook zwart. En frame is te lang, die 0mm offset pen is geen pan.
Maar rood frame en witte decals verder erg mooi.
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 15:37 schreef Fretwork het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is ook wel mooi idd, wrom dan in een spoilert?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kiest dan ook wel de lelijke uit. Hoewel ik de Reacto wel kan waarderen.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 15:27 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zat mobiel, wist niet hoe groot het werdquote:Op dinsdag 13 februari 2018 16:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die is ook wel mooi idd, wrom dan in een spoilert?
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 16:18 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zat mobiel, wist niet hoe groot het werd
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 16:12 schreef muzas het volgende:
Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 16:12 schreef muzas het volgende:
Mooi man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
Heb er nu een 12gr pen met een +4 shim op zitten. Dus effectief een 8gr. Dat plus de ietwat dikkere topcap geeft me dezelfde hoogte als met de -17 op de allez.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 16:30 schreef Tommeke het volgende:
Vette fiets Muzas!
Geometrie is wel wat anders dan de Allez hè? Lager balhoofd.
Kom je hem showen op de meet?
Morgen is het qua werk de mooiste valentijn ooitquote:Op dinsdag 13 februari 2018 19:25 schreef Patroon het volgende:
Morgen komt mijn nieuwe frame en schoenen binnenDit wordt mijn mooiste valentijn ooit.
Leuk voor mrs Patty, zit jij de hele avond je nieuwe kader onder te sprietsen.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 19:25 schreef Patroon het volgende:
Morgen komt mijn nieuwe frame en schoenen binnenDit wordt mijn mooiste valentijn ooit.
Die komt wel aan haar trekken, zit daar maar niet over in..quote:Op dinsdag 13 februari 2018 19:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Leuk voor mrs Patty, zit jij de hele avond je nieuwe kader onder te sprietsen.
Arm schaap.
ik zal haar even een appje sturen mocht dat toch onverhoopt het geval zijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 20:20 schreef Patroon het volgende:
[..]
Die komt wel aan haar trekken, zit daar maar niet over in..
Wij simpele stervelingen maken geen kans bij zo'n Friese schonequote:Op dinsdag 13 februari 2018 20:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik zal haar even een appje sturen mocht dat toch onverhoopt het geval zijn.
Wil je praten over je negatieve zelfbeeld?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 20:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wij simpele stervelingen maken geen kans bij zo'n Friese schone
Hou me vast! Ik ga stuk!quote:Op woensdag 14 februari 2018 08:28 schreef Andyy het volgende:
Toffe fiets Muzas, matcht mooi met je huidskleur.
Waar zie jij rood?quote:Op woensdag 14 februari 2018 08:28 schreef Andyy het volgende:
Toffe fiets Muzas, matcht mooi met je huidskleur.
Ja zo'n piskleuren fietsquote:Op woensdag 14 februari 2018 09:01 schreef Tommeke het volgende:
Godver Andyy
Nu is het wachten op Muzas die een gele fiets post
Colnago heeft de opvolger van de C60 gepresenteerd, daar zal Emirates (naast de V2-r) ook op fietsen waarschijnlijk.quote:
Wat een lelijke paintjobquote:Op woensdag 14 februari 2018 09:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Colnago heeft de opvolger van de C60 gepresenteerd, daar zal Emirates (naast de V2-r) ook op fietsen waarschijnlijk.
Ze hebben 'm ook in het zwart en met SRAM of Shimano, voor de Volkswagen Golf-rijder met een 9 tot 5-kantoorbaan:quote:
Die met chroom is echt heerlijk man, zelfde swag als een titanium racer.quote:
Wil je zeggen dat Aziaten geen smaak hebben?quote:Op woensdag 14 februari 2018 09:52 schreef Fretwork het volgende:
Maar inderdaad foeilelijke paintjobs, meer iets voor de Aziatische markt
quote:Op woensdag 14 februari 2018 09:59 schreef Andyy het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat Aziaten geen smaak hebben?
Jawel, alle 4,4 miljard Aziaten vinden dit normaalquote:Op woensdag 14 februari 2018 10:26 schreef Andyy het volgende:
Eh. Ik denk niet dat de meesten daar dat normaal vinden pik
Alle Japanse meisjes doen toch ook aan bukkake?quote:Op woensdag 14 februari 2018 10:28 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Jawel, alle 4,4 miljard Aziaten vinden dit normaal
quote:Op woensdag 14 februari 2018 10:28 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Jawel, alle 4,4 miljard Aziaten vinden dit normaal
Ik vind dat dus echt mooi, een vd weinige fabrikanten die nog echt werk maakt van de paintjob.quote:Op woensdag 14 februari 2018 09:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Colnago heeft de opvolger van de C60 gepresenteerd, daar zal Emirates (naast de V2-r) ook op fietsen waarschijnlijk.
http://racefietsblog.nl/e(...)rakteert-met-de-c64/
quote:Op woensdag 14 februari 2018 09:52 schreef Fretwork het volgende:
Maar inderdaad foeilelijke paintjobs, meer iets voor de Aziatische markt
Dat is Nederlandsche traditie heb je daar soms problemen mee?quote:Op woensdag 14 februari 2018 10:31 schreef Andyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alle 17 miljoen Nederlanders vinden dit normaal toch?
Ja, hoor je nooit iemand over.quote:Op woensdag 14 februari 2018 10:31 schreef Andyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alle 17 miljoen Nederlanders vinden dit normaal toch?
Is voor mij wat lastig afschatten, misschien dat de echt serieus trainenden goden onder ons je kunnen helpen.quote:Op woensdag 14 februari 2018 15:34 schreef King-Kong het volgende:
OMSLAGPUNT??
Ik wil de komende periode wat gerichter gaan trainen met mijn racefiets en dat wil ik doen op basis van mijn hartslag. Essentieel daarbij is het omslagpunt als referentiekader.
Ik ben 31 jaar oud, redelijk sportief. Mijn maximum hartslag tijdens een fietsactiviteit (mits hartslagmeter aan) is nog nooit boven de 190/191 uitgekomen.
Gister heb ik een rit gefietst van 80km. De gemiddelde hartslag tijdens deze rit zat op 170 gemiddeld over een periode van circa 2,5uur.
Op een gegeven moment hebben wij iets over de helft een stukje aangezet richting een fietsnelheid van ca 40km/h. Na een tijdje liepen mijn bovenbenen helemaal vol en moest ik wat gas terugnemen. Omdat mijn benen op dat stuk volliepen heb ik dit stuk achteraf geanalyseerd. Onderstaande links zie je wat uitsnedes van mijn hartslag in relatie tot de snelheid. Op het moment dat mijn benen volliepen was mijn hartslag 181.
Maar wat is nu mijn omslagpunt? 181? Volgens mij moet je de HR van je omslagpunt wat geruimere tijd vol kunnen houden toch??
Jullie tips/advies wat ik aan zou kunnen houden?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon Trainingpeaks gebruiken, die rekent dat uit voor je. En wat koersjes rijden, dan rij je wel steeds tegen je max aanquote:Op woensdag 14 februari 2018 15:34 schreef King-Kong het volgende:
OMSLAGPUNT??
Ik wil de komende periode wat gerichter gaan trainen met mijn racefiets en dat wil ik doen op basis van mijn hartslag. Essentieel daarbij is het omslagpunt als referentiekader.
Ik ben 31 jaar oud, redelijk sportief. Mijn maximum hartslag tijdens een fietsactiviteit (mits hartslagmeter aan) is nog nooit boven de 190/191 uitgekomen.
Gister heb ik een rit gefietst van 80km. De gemiddelde hartslag tijdens deze rit zat op 170 gemiddeld over een periode van circa 2,5uur.
Op een gegeven moment hebben wij iets over de helft een stukje aangezet richting een fietsnelheid van ca 40km/h. Na een tijdje liepen mijn bovenbenen helemaal vol en moest ik wat gas terugnemen. Omdat mijn benen op dat stuk volliepen heb ik dit stuk achteraf geanalyseerd. Onderstaande links zie je wat uitsnedes van mijn hartslag in relatie tot de snelheid. Op het moment dat mijn benen volliepen was mijn hartslag 181.
Maar wat is nu mijn omslagpunt? 181? Volgens mij moet je de HR van je omslagpunt wat geruimere tijd vol kunnen houden toch??
Jullie tips/advies wat ik aan zou kunnen houden?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja lastig bepalen zo. Als je benen echt vol lopen ben je eigenlijk al over je omslagpunt heen. Je omslagpunt moet je wel een uur kunnen volhouden. Zoals Fretwork ook zegt, is 95% van je max ook te hoog voor je omslagpunt. Rond 170 zou eerder realistisch zijn gezien je max (maar is dat ook daadwerkelijk je max?) maar dat blijft gissen.quote:Op woensdag 14 februari 2018 15:34 schreef King-Kong het volgende:
OMSLAGPUNT??
Ik wil de komende periode wat gerichter gaan trainen met mijn racefiets en dat wil ik doen op basis van mijn hartslag. Essentieel daarbij is het omslagpunt als referentiekader.
Ik ben 31 jaar oud, redelijk sportief. Mijn maximum hartslag tijdens een fietsactiviteit (mits hartslagmeter aan) is nog nooit boven de 190/191 uitgekomen.
Gister heb ik een rit gefietst van 80km. De gemiddelde hartslag tijdens deze rit zat op 170 gemiddeld over een periode van circa 2,5uur.
Op een gegeven moment hebben wij iets over de helft een stukje aangezet richting een fietsnelheid van ca 40km/h. Na een tijdje liepen mijn bovenbenen helemaal vol en moest ik wat gas terugnemen. Omdat mijn benen op dat stuk volliepen heb ik dit stuk achteraf geanalyseerd. Onderstaande links zie je wat uitsnedes van mijn hartslag in relatie tot de snelheid. Op het moment dat mijn benen volliepen was mijn hartslag 181.
Maar wat is nu mijn omslagpunt? 181? Volgens mij moet je de HR van je omslagpunt wat geruimere tijd vol kunnen houden toch??
Jullie tips/advies wat ik aan zou kunnen houden?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eens, of toch een beetje.quote:Op woensdag 14 februari 2018 16:06 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja lastig bepalen zo. Als je benen echt vol lopen ben je eigenlijk al over je omslagpunt heen. Je omslagpunt moet je wel een uur kunnen volhouden. Zoals Fretwork ook zegt, is 95% van je max ook te hoog voor je omslagpunt. Rond 170 zou eerder realistisch zijn gezien je max (maar is dat ook daadwerkelijk je max?) maar dat blijft gissen.
Een gemiddelde hartslag van 170 terwijl je max 190 is, is ook veel te hoog, met die info zou je omslagpunt van 170 weer totaal niet realistisch zijn. Dus ja, weinig van te zeggen zo.
Ik heb circa 2,5uur op de fiets gezeten met een gemiddelde van 170. Dus een uur volhouden dat lukt wel.quote:Op woensdag 14 februari 2018 16:06 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja lastig bepalen zo. Als je benen echt vol lopen ben je eigenlijk al over je omslagpunt heen. Je omslagpunt moet je wel een uur kunnen volhouden. Zoals Fretwork ook zegt, is 95% van je max ook te hoog voor je omslagpunt. Rond 170 zou eerder realistisch zijn gezien je max (maar is dat ook daadwerkelijk je max?) maar dat blijft gissen.
Een gemiddelde hartslag van 170 terwijl je max 190 is, is ook veel te hoog, met die info zou je omslagpunt van 170 weer totaal niet realistisch zijn. Dus ja, weinig van te zeggen zo.
Tnx. Was trouwens wel behoorlijk naar de klote na 2,5u met een HR van 170 te hebben gereden.quote:Op woensdag 14 februari 2018 16:23 schreef dop het volgende:
[..]
eens, of toch een beetje.
Ergens tussen 170 en 181
In dat gebied eens aftasten in volgende ritjes.
Wel opletten, vermoeidheid.
Is behoorlijk van invloed.
Dus zorg dat je dit uitgerust test.
quote:Op woensdag 14 februari 2018 16:28 schreef Yankee het volgende:
Gemiddelde hartslag van 170....we hebben een nieuwe Oksel
Je kan best zo'n hoog omslagpunt hebben tov je Hf max. Dit betekent dat je een stayer bent en geen sprinter imo. Ik heb dit zelf ook. Je valt dan niet in de standaard formule voor berekening van omslagpunt. Je omslagpunt is net zoals je Hf max ook geen vaste waarde. Deze zullen lager zijn als je bijvoorbeeld niet fit bent.quote:Op woensdag 14 februari 2018 16:29 schreef King-Kong het volgende:
[..]
Tnx. Was trouwens wel behoorlijk naar de klote na 2,5u met een HR van 170 te hebben gereden.
ja deed pijnquote:Op woensdag 14 februari 2018 16:35 schreef Steven184 het volgende:
Patroon gaat flippen als hij dit dadelijk leest als D1 missionaris
Ook niet voluit in een ITT? Tijdens een koers snap ik nog wel.quote:Op woensdag 14 februari 2018 17:08 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik haal dat in koersen niet eens.
Bedoel je individuele tijdrit?quote:Op woensdag 14 februari 2018 18:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ook niet voluit in een ITT? Tijdens een koers snap ik nog wel.
Heb dat al een tijdje niet gemeten, maar dan 185-190 gemiddeld ofzo. Afhankelijk van de lengte van de tijdrit.quote:Op woensdag 14 februari 2018 18:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ook niet voluit in een ITT? Tijdens een koers snap ik nog wel.
Hoe tast ik dat af? Hoe weet ik of ik goed zit?quote:Op woensdag 14 februari 2018 16:23 schreef dop het volgende:
[..]
eens, of toch een beetje.
Ergens tussen 170 en 181
In dat gebied eens aftasten in volgende ritjes.
Wel opletten, vermoeidheid.
Is behoorlijk van invloed.
Dus zorg dat je dit uitgerust test.
Hoe de f*ck houd je dat vol. Mijn max ligt een stukje hoger, maar 170 gemiddeld pfffff.quote:Op woensdag 14 februari 2018 16:28 schreef Yankee het volgende:
Gemiddelde hartslag van 170....we hebben een nieuwe Oksel
Verder spreekt die fiets mij wel aan, hoe zit dit er in het 'echt' uit?quote:Op woensdag 14 februari 2018 18:47 schreef Tommeke het volgende:
Goedkoper en qua monteren veel makkelijker dan met die andere cockpit.
Daar gaan alle kabels binnendoor, kost je een paar uur de tijd (geen grap!) omdat te monteren.
Minder mooi dan die andere cockpit in het echt, maar wel mooier dan op de plaatjes.quote:Op woensdag 14 februari 2018 18:48 schreef Yankee het volgende:
[..]
Verder spreekt die fiets mij wel aan, hoe zit dit er in het 'echt' uit?
Dat zeg ik. Omdat hij ws. een stayer is. Relatief lage HF max, relatief hoog omslagpunt.quote:Op woensdag 14 februari 2018 18:47 schreef ratatat het volgende:
[..]
Hoe de f*ck houd je dat vol. Mijn max ligt een stukje hoger, maar 170 gemiddeld pfffff.
In koersen rij ik ook met gem hf van 170. Omslagpunt 186 en max 200. Maar ik haal geen 170 gem in training. Wel als ik vollebak de alp op ga. Dan haal ik wel 170 gem.quote:Op woensdag 14 februari 2018 18:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Omdat hij ws. een stayer is. Relatief lage HF max, relatief hoog omslagpunt.
Ik kan dat ook, daarom ben ik goed op een lange klim in de Alpen of een zware wedstrijd waarin de HF continu hoog ligt. Moet je wel in vorm zijn uiteraard.
Of omdat je gewoon niet getraind ben...quote:Op woensdag 14 februari 2018 18:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Omdat hij ws. een stayer is. Relatief lage HF max, relatief hoog omslagpunt.
Ik kan dat ook, daarom ben ik goed op een lange klim in de Alpen of een zware wedstrijd waarin de HF continu hoog ligt. Moet je wel in vorm zijn uiteraard.
Dat zal dan meer naar voren komen qua vermogen wat je dan trapt. Je hartslagzones blijven vaak nagenoeg gelijk (behalve dat je ouder wordt en daardoor een lagere max hartslag krijgt). Ongetrainden trappen gewoon veel minder vermogen en hebben daardoor ook sneller een hogere hartslag.quote:Op woensdag 14 februari 2018 19:26 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Of omdat je gewoon niet getraind ben...
Nu zeg je zelf toch hetzelfde?quote:Op woensdag 14 februari 2018 19:32 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat zal dan meer naar voren komen qua vermogen wat je dan trapt. Je hartslagzones blijven vaak nagenoeg gelijk (behalve dat je ouder wordt en daardoor een lagere max hartslag krijgt). Ongetrainden trappen gewoon veel minder vermogen en hebben daardoor ook sneller een hogere hartslag.
ja nu ik het terug lees zeggen we eigenlijk beide hetzelfdequote:
Je kunt er niks aan doen dat je oud bentquote:Op woensdag 14 februari 2018 17:08 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik haal dat in koersen niet eens.
Waarom ga je niet eens keer een cabaret voorstelling maken? Je hebt echt talent!quote:Op woensdag 14 februari 2018 20:08 schreef Andyy het volgende:
[..]
Je kunt er niks aan doen dat je oud bent
168 gemiddeld over 5 uur tijdens de triathlon.quote:Op woensdag 14 februari 2018 18:47 schreef ratatat het volgende:
[..]
Hoe de f*ck houd je dat vol. Mijn max ligt een stukje hoger, maar 170 gemiddeld pfffff.
Haha, m’n max ligt rond de 200 😘quote:Op woensdag 14 februari 2018 20:08 schreef Andyy het volgende:
[..]
Je kunt er niks aan doen dat je oud bent
Dat is toch het verschil, Randstad vs Friesland denk ikquote:Op woensdag 14 februari 2018 20:11 schreef Patroon het volgende:
[..]
Waarom ga je niet eens keer een cabaret voorstelling maken? Je hebt echt talent!![]()
Denk zelf toch adhv eigen ervaring dat wanneer je veel traint je HF toch wat moeilijker de hoogte in gaat dan wanneer je weinig traint.quote:Op woensdag 14 februari 2018 19:32 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat zal dan meer naar voren komen qua vermogen wat je dan trapt. Je hartslagzones blijven vaak nagenoeg gelijk (behalve dat je ouder wordt en daardoor een lagere max hartslag krijgt). Ongetrainden trappen gewoon veel minder vermogen en hebben daardoor ook sneller een hogere hartslag.
Klopt dat is ook zo. Maar dat komt omdat je meer vermogen kunt trappen bij die hartslag dus je harder moet fietsen om die hoge hf te halen.quote:Op woensdag 14 februari 2018 21:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Denk zelf toch adhv eigen ervaring dat wanneer je veel traint je HF toch wat moeilijker de hoogte in gaat dan wanneer je weinig traint.
Collega gebruikt op z'n mountainbike de banden van zijn zoon als booster. Weet niet precies hoe, maar hij verbindt ze met een slangetje en pakt zo dat luchtvolume van de ene band om de andere te pompen.quote:Op woensdag 14 februari 2018 21:29 schreef Andyy het volgende:
Iemand tips voor Tubeless banden? Latex erin, zeepwater en Co2 patroon werken niet...
174 gemiddeld over 4:30, mogelijk elders nog hogerquote:Op woensdag 14 februari 2018 21:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
168 gemiddeld over 5 uur tijdens de triathlon.
Lekker.quote:Op woensdag 14 februari 2018 22:57 schreef No-P het volgende:
[..]
174 gemiddeld over 4:30, mogelijk elders nog hoger. Omslag is rond 182-184.
Over een uur kan ik over de 183 gaan.
Maar zegt natuurkijk niks.
73.000 mijl (117.000km) is nog altijd een heel mooi jaarresultaat.quote:The game is up for me.
Mostly killed by sleep apnea. I reckon ifI never cottoned on to my having sleep apnea I'd have got so far behind and felt so terrible by November that I'd have stopped then. I did get very bad!
Getting run over then coming off on ice pretty much ended my getting the men's record. I'm just not recovering fast enough and am still limping along at 13-14mph. Ironically I feel much better than I have in months now that I've taken steps to reduce or maybe even eliminate the effects of apnea. I reckon it really started catching up with me after 2 months but the rote had set in from day 1. It does give possible answers to so many other issues. So much to go into!
I won't try again. Or at least it's highly unlikely. The only way I'd have another go would be if I can have a full support crew and have nothing else to do but ride the bike, eat and sleep. Probably on Flatlands or something similar where I dont have to avoid traffic hold ups and ice etc. It would cost hundreds of thousands for that to happen as it would probably be abroad.
I'll be back here when it's over to explain a whole lot more.
But for now, I'm just aiming for the 73,000. That should be "easy", or at least non stressful and I can enjoy the last few weeks. However, I am hoping that means that the extra sleep that is giving me will rejuvenate me a bit and I can have a good smash up at the end, just to see what might have been with, at least, reduced if not no effects of sleep apnea and injury free. But only time will tell if I get to have that chance.
One of my reasons for riding was to get my name out in the public so I can do other big rides and get the sponsors etc because this is an expensive hobby/career.
It's gone on two years longer than I wanted it to.
Lessons have been learned and I'll come out of it better equiped for future challenges etc. But for the next year I plan to help others, have fun and get back into training, along wth lots of other stuff including writing a book.
Just out for a tactical short 100 miles or so today to avoid strong headwinds tomorrow when I'll start earlier and make up a few miles lost today.
De rand van de band zover mogelijk op de velg leggen zodat die kant er niet tegenaan hoeft worden gedrukt (begin rond het ventiel) verder kan een (extra) laag tubeless tape helpen. En je kan van een cola fles oid en een paar ventielen en slangetjes een type booster maken..quote:Op woensdag 14 februari 2018 21:29 schreef Andyy het volgende:
Iemand tips voor Tubeless banden? Latex erin, zeepwater en Co2 patroon werken niet...
Nou ik hoor het alweer.quote:Op woensdag 14 februari 2018 22:44 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Collega gebruikt op z'n mountainbike de banden van zijn zoon als booster. Weet niet precies hoe, maar hij verbindt ze met een slangetje en pakt zo dat luchtvolume van de ene band om de andere te pompen.
Verder een keer opblazen met binnenband zodat één draad al op z'n plek valt.
Vanmiddag even wat velglint halenquote:Op donderdag 15 februari 2018 06:18 schreef MarcoD het volgende:
[..]
De rand van de band zover mogelijk op de velg leggen zodat die kant er niet tegenaan hoeft worden gedrukt (begin rond het ventiel) verder kan een (extra) laag tubeless tape helpen. En je kan van een cola fles oid en een paar ventielen en slangetjes een type booster maken..
Tering en wat doe je dan als je onderweg lek rijdt? Altijd die cola fles mee?quote:Op donderdag 15 februari 2018 06:18 schreef MarcoD het volgende:
[..]
De rand van de band zover mogelijk op de velg leggen zodat die kant er niet tegenaan hoeft worden gedrukt (begin rond het ventiel) verder kan een (extra) laag tubeless tape helpen. En je kan van een cola fles oid en een paar ventielen en slangetjes een type booster maken..
Gewoon binnenband en pompje mee. Maar je moet het wel erg bont maken als het niet zelf gedicht wordtquote:Op donderdag 15 februari 2018 09:35 schreef Patroon het volgende:
[..]
Tering en wat doe je dan als je onderweg lek rijdt? Altijd die cola fles mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |