abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_177081649

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
pi_177081824
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 11:04 schreef sniel123 het volgende:
Shit, je kunt bij bitgrail niet minder dan 100 raiblocks withdrawen... (tegen de huidige koers is dat zo'n 360 dollar ;( )
Nu moet ik dus meer kopen, of alles op Bitgrail laten staan...
Nee, niet doen.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 17:57 schreef EggsTC het volgende:
Nu kickt voor mij ook wel FOMO erin van raiblocks, maar alsnog zegt mijn verstand niet te kopen op een moment als dit;

[ afbeelding ]
Luister naar je verstand.

quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 18:50 schreef Zwansen het volgende:

Tja, ik ga er toch wel voor denk ik. Denk via Bitgrail.
Hoe is het afgelopen?

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 13:39 schreef sandertjuh het volgende:

XRB is ook mijn misser, meerdere malen gedacht om toch eens in te stappen.. maarja nu ga ik dat niet meer doen :+
Had mezelf al wel geregistreerd op Bitgrail, durfde het alleen niet aan om elke keer op ATH in te stappen :')
Hoe denk je er nu over?

quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 16:33 schreef sniel123 het volgende:
Raiblocks weer ATH ondanks het gezeur met bitgrail *O*
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 14:00 schreef EggsTC het volgende:

Jep, naja vooralsnog is het een goeie fomo geweest op 13 usd. :9
:N

quote:
7s.gif Op vrijdag 29 december 2017 13:40 schreef TimKuik het volgende:

Het is nog niet te laat :)

$30 voor Januari!
:')

quote:
7s.gif Op woensdag 31 januari 2018 19:53 schreef TimKuik het volgende:
Zijn er nog mensen die XRB op Bitgrail hebben?

Zojuist wat onderzoek gedaan en ik denk dat de withdrawals binnenkort weer open gaan.
Goed onderzoek.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_177081875
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 13:47 schreef Xrenity het volgende:

[..]

https://twitter.com/bebe_chien/status/962303760453328896

Edje wordt zelf ook getorpedeerd _O-
Terechte reactie.
pi_177081951
J
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:07 schreef alilami het volgende:

[..]

Nee, niet doen.

[..]

[..]

Hoe is het afgelopen?

[..]

Hoe denk je er nu over?

[..]

[..]

[..]

[..]

Goed onderzoek.
Ja, koe in z'n kont kijken...

Achteraf is alles zo simpel, als je t vantevoren wist werd je met een duppie rijk hier :)

Maar je hebt gelijk, uiteindelijk was het een slechte fomo.
Lambo of Rekt
pi_177081995
XRB is nu wel een koopje :9~
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 10 februari 2018 @ 14:13:13 #6
131603 Afwazig
Serious business
pi_177081996
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:09 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Terechte reactie.
Edje is iets teveel in zichzelf gaan geloven door het oplopende aantal volgers op Twitter geloof ik :D. Hij gaat steeds gekkere dingen doen.
pi_177082115
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:13 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Edje is iets teveel in zichzelf gaan geloven door het oplopende aantal volgers op Twitter geloof ik :D. Hij gaat steeds gekkere dingen doen.
Sowieso charts tekenen _O- _O-
pi_177082157
Je zou zeggen dat als je een keer een goede chart hebt getekend, je die zo maar een maand niet hoeft bij te werken.
pi_177082159
quote:

[..]

Als je een poll maakt met de vraag wat eerst komt: BTC ATH of 100k followers

Dan is het duidelijk dat de "roem" je naar het hoofd is gestegen.
pi_177082175
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:18 schreef Xrenity het volgende:
Je zou zeggen dat als je een keer een goede chart hebt getekend, je die zo maar een maand niet hoeft bij te werken.
Dat zou je wel zeggen ja, maar ja je weet nooit of die dukaten wel echt bouncen.
pi_177082242
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
XRB is nu wel een koopje :9~
Ja bijkopen.
Koning.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 14:21:07 #12
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177082256
quote:

[..]

LEAVE EDJE ALONE!!!!
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_177082689
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:07 schreef alilami het volgende:

[..]

Nee, niet doen.

[..]

[..]

Hoe is het afgelopen?

[..]

Hoe denk je er nu over?

[..]

[..]

[..]

[..]

Goed onderzoek.
flikker toch op man.

Je reageert constant niet op hele legitieme kritiek op die Ripple shitcoin van je, ga nou niet ineens de wijze expert uithangen.

Blijft een apart volk, die Ripple verslaafden _O-

:')14.gif
pi_177082721
Mooie uptrend de afgelopen week. Deze langzame stijging bevalt me wel.
Koning.
pi_177082773
Afgelopen nacht bijna een mondaal jaarsalaris verdiend met Liquid pump en Waves arbitrage. _O- _O- _O-
pi_177082785
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:40 schreef kthxbye het volgende:

[..]

flikker toch op man.

Je reageert constant niet op hele legitieme kritiek op die Ripple shitcoin van je, ga nou niet ineens de wijze expert uithangen.

Blijft een apart volk, die Ripple verslaafden _O-

:')[ afbeelding ]
Jij doet fijne bijdragen, wilde je zeggen?
pi_177083233
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:44 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Jij doet fijne bijdragen, wilde je zeggen?
Ja zeker. En wie ben jij, als ik vragen mag?
pi_177083271
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:43 schreef BadVlad het volgende:
Afgelopen nacht bijna een mondaal jaarsalaris verdiend met Liquid pump en Waves arbitrage. _O- _O- _O-
Netjes. Ik heb 7 Waves ermee verdiend.
pi_177083319
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:01 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ik heb nu alleen wel een flink bedrag in wEUR dat ik moet laten uitbetalen door Coinomat naar mijn bankrekening. Dat zal wel weer weken duren. :'(
pi_177083405
quote:
Nice.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 februari 2018 @ 15:11:35 #21
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177083619
quote:
Ziek :D

Netjes man, geniet er van! _O_
pi_177083632
quote:
Liqui?
Lambo of Rekt
pi_177083677
Spankchain _O_
U MAD?
  zaterdag 10 februari 2018 @ 15:14:14 #24
131603 Afwazig
Serious business
pi_177083712
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:01 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ik 62.

Echte highroller ik hoor.
pi_177083759
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:40 schreef kthxbye het volgende:

[..]

flikker toch op man.

[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_177083797
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:12 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Liqui?
Liquid: http://liquiditywave.org/
pi_177083830
quote:
Lambo of Rekt
pi_177083835
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:11 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ziek :D

Netjes man, geniet er van! _O_
Gaat helemaal nergens over. Er zijn bots die voor veel te veel euro's (18% verschil) op de Waves DEX Waves inkopen. :D
pi_177083841
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:15 schreef alilami het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat zei Gudelj ook
  zaterdag 10 februari 2018 @ 15:19:05 #30
131603 Afwazig
Serious business
pi_177083877
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:17 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Gaat helemaal nergens over. Er zijn bots die voor veel te veel euro's (18% verschil) op de Waves DEX Waves inkopen. :D
Ik vind het jammer dat een transactie met Coinomat zo lang duurt want arbitrage is een makkie nu met het prijsverschil tussen Waves op Bittrex en op de DEX.
pi_177083880
Tip: Nu op de Waves DEX Liquid kopen voor 1.6 Waves per stuk en een verkooporder maken voor 3.5 en 4 Waves per stuk.
pi_177083882
quote:
Jij hebt duizenden Waves? Netjes.
Koning.
pi_177083931
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:19 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik vind het jammer dat een transactie met Coinomat zo lang duurt want arbitrage is een makkie nu met het prijsverschil tussen Waves op Bittrex en op de DEX.
Ja, wat ik al eerder zei. Nu moet ik waarschijnlijk weer weken wachten op mijn euro's.
pi_177083972
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:19 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Jij hebt duizenden Waves? Netjes.
Magnet heeft meer dan het dubbele dan mij aan Waves.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 15:22:00 #35
131603 Afwazig
Serious business
pi_177083977
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:20 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ja, wat ik al eerder zei. Nu moet ik waarschijnlijk weer weken wachten op mijn euro's.
Daarom laat ik het maar gewoon voor wat het is. Dat gezeik is het mij niet waard.
pi_177084008
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:19 schreef Afwazig het volgende:

[..]

In feite heb je daar geen coinomat voor nodig toch
Lambo of Rekt
pi_177084014
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:21 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Magnet heeft meer dan het dubbele dan mij aan Waves.
Ja die heeft 50% van alle Waves dukaten in zijn bezit. :+
Koning.
pi_177084039
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:19 schreef BadVlad het volgende:
Tip: Nu op de Waves DEX Liquid kopen voor 1.6 Waves per stuk en een verkooporder maken voor 3.5 en 4 Waves per stuk.
Wat is liquid? Komt er weer zo'n pump aan dan?
Lambo of Rekt
  zaterdag 10 februari 2018 @ 15:23:55 #39
131603 Afwazig
Serious business
pi_177084051
quote:
5s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:22 schreef EggsTC het volgende:

[..]

In feite heb je daar geen coinomat voor nodig toch
Nee? Hoe wil je anders wEUR naar je bankrekening krijgen dan? In BTC is de prijs per wave hetzelfde.
pi_177084094
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:23 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Nee? Hoe wil je anders wEUR naar je bankrekening krijgen dan? In BTC is de prijs per wave hetzelfde.
Jij hebt het over prijsverschillen tussen DEX <> TREX , dan ga ik uit van btc prijs verschillen
Lambo of Rekt
  zaterdag 10 februari 2018 @ 15:29:22 #41
131603 Afwazig
Serious business
pi_177084210
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:25 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jij hebt het over prijsverschillen tussen DEX <> TREX , dan ga ik uit van btc prijs verschillen
Dan heb je het verkeerd.

Op de DEX van Waves kun je je Waves verkopen tegen WEUR of WUSD voor 8.5 dollar omgeveer. Op Bittrex is de prijs ongeveer 6$ (omgerekend vanaf BTC). Wat je moet doen is dus;
1. Waves op DEX verkopen voor wUSD of wEUR en deze via Coinomat naar je bankrekening laten sturen (withdraw van wEUR / wUSD op de DEX
2. Met fiat BTC kopen
3. BTC naar Bittrex sturen
4. Waves kopen op Bittrex en deze weer naar je Waves wallet sturen
pi_177084279
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:29 schreef Afwazig het volgende:
3. BTC naar Bittrex sturen
Waarom niet BTC naar de DEX, als de prijs in BTC toch gelijk is?
Lambo of Rekt
  zaterdag 10 februari 2018 @ 15:33:03 #43
131603 Afwazig
Serious business
pi_177084301
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:32 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Waarom niet BTC naar de DEX, als de prijs in BTC toch gelijk is?
Dat kan ook natuurlijk maar het gaat dus mis bij stap 1.
pi_177084456
Die IDnow van coinomat, ik denk even een foto mijn ID maken.

Wordt ik gelijk doorverbonden naar een live chat :D
pi_177084528
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:40 schreef Atlantis- het volgende:
Die IDnow van coinomat, ik denk even een foto mijn ID maken.

Wordt ik gelijk doorverbonden naar een live chat :D
Haha! _O-
pi_177084628
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:33 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Dat kan ook natuurlijk maar het gaat dus mis bij stap 1.
Ja maar dit kun je dus feitelijk eindeloos herhalen? Gratis geld? wtf
Lambo of Rekt
  zaterdag 10 februari 2018 @ 15:52:42 #47
286575 Roces18
Chef de party
pi_177084722
WANNEER STOPPEN WE OP DE MAAN? WANT MIJN TESLA ZWEEFT DAAR ROND :( :( :(
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zaterdag 10 februari 2018 @ 15:53:50 #48
131603 Afwazig
Serious business
pi_177084754
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Zolang er kopers zijn op de dex die die prijs betalen kun je dat herhalen ja.
pi_177084755
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Zeker. Alleen Coinomat werkt niet altijd mee. Maar dat kun je ook zien als een voordeel. Als dat goed geregeld zou zijn zou er veel minder mogelijkheden zijn voor arbitrage.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 15:55:11 #50
286575 Roces18
Chef de party
pi_177084789
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:15 schreef alilami het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
wanneer is ripple weer ath?
pi_177084882
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:55 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Ik moest wel lachen om het plaatje, daar het juist de schapen zijn die in ripple gaan omdat ze van horen zeggen hebben dat dat de nieuwe bitcoin is en daarom geld erin pompen. Het is ironisch te noemen. :P
Lambo of Rekt
  zaterdag 10 februari 2018 @ 15:59:19 #52
286575 Roces18
Chef de party
pi_177084890
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:58 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik moest wel lachen om het plaatje, daar het juist de schapen zijn die in ripple gaan omdat ze van horen zeggen hebben dat dat de nieuwe bitcoin is en daarom geld erin pompen. Het is ironisch te noemen. :P
:D :P :P :P
pi_177084910
quote:

[..]

Tja heb hier ook zo vaak gelezen dat de ripple nooit boven de $1 zou komen.
pi_177084939
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:59 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Tja heb hier ook zo vaak gelezen dat de ripple nooit boven de $1 zou komen.
Dat is de self fulfilling prophecy die het uitlokt vanwege het bovenstaande argument. Maar ik ga deze discussie niet wéér aan, deze hebben we al te vaak gevoerd :7
Lambo of Rekt
  zaterdag 10 februari 2018 @ 16:02:01 #55
286575 Roces18
Chef de party
pi_177084966
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 16:01 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dat is de self fulfilling prophecy die het uitlokt vanwege het bovenstaande argument. Maar ik ga deze discussie niet wéér aan, deze hebben we al te vaak gevoerd :7
RIPPLE NAAR 500 EURO !!! _O- _O_ _O_ _O_ ben ik miljonair
pi_177084976
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 16:02 schreef Roces18 het volgende:

[..]

RIPPLE NAAR 500 EURO !!! _O- _O_ _O_ _O_ ben ik miljonair
100%, binnen 2 jaar.
Lambo of Rekt
pi_177085154
Dat Wings is ook maar een ééndagsvlieg geweest waar de wings uit getrokken zijn he? Het blijft maar hangen, ik ben blij dat ik die toen snel met vrij veel winst van de hand heb gedaan.
Lambo of Rekt
  zaterdag 10 februari 2018 @ 16:06:56 #58
286575 Roces18
Chef de party
pi_177085159
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 16:02 schreef EggsTC het volgende:

[..]

100%, binnen 2 jaar.
Yes. Dan ga ik alvast mijn ontslagbrief tikken:

Beste heer Bergen,

In verband met aankomend miljonairschap neem ik per 10/02/2020 ontslag.
Hierbij maak ik gebruik van mijn opzegtermijn van 1 maand en geef ik u de tijd om ander personeel te werven. Dat zal vast lastig worden, want ik ben er 1 uit duizenden.

Ik verwacht graag voor 17/02/2018 een bevestiging in mijn inbox.

Met vriendelijke groet,

Roces18
pi_177085204
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 16:06 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Beste heer Bergen,

Hierbij maak ik gebruik van mijn opzegtermijn van 1 maand en geef ik u de tijd om ander personeel te werven. Dat zal vast lastig worden, want ik ben er 1 uit duizenden.

Met vriendelijke groet,

Roces18
Stuur maar alvast ook. Vertel hem dat ripple de nieuwe Bitcoin is, misschien pompt hij er ook wat geld in, en dat is gunstig voor jou, dan stijgt het weer een beetje :P
Lambo of Rekt
pi_177085248
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 16:06 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Beste heer Bergen,

Met vriendelijke groet,

Roces18
1 uit duizenden, dat is het gevoel dat elke ripple wel zou willen hebben. :+
Koning.
pi_177085782
quote:

[..]

Is bij elke coin hetzelfde, hier is t nu toevallig Universa.

Shitcoin 5000, oohnee 't is enkel een token, een schijttoken. :')
  zaterdag 10 februari 2018 @ 16:41:37 #62
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_177086014
Er is weer iemand die claimt Satoshi te zijn lees ik her en der op Twitter. Iemand die er meer van weet?
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 februari 2018 @ 16:43:47 #63
416575 crew  Evenstar
pi_177086057
BTC weer naar de klote?
pi_177086085
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:55 schreef Roces18 het volgende:

[..]

wanneer de markt naar $900 miljard gaat: 33 februari 2018, om 26:05:19 uur.
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" &gt;vrijdag 5 januari 2018 08:29&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" &gt;xminator&lt;/a&gt; het volgende:[/b]
pi_177086127
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 16:41 schreef t-8one het volgende:
Er is weer iemand die claimt Satoshi te zijn lees ik her en der op Twitter. Iemand die er meer van weet?
Ed is Satoshi, toch?
pi_177086294
Waarom zie ik op YouTube ineens allemaal LiteCoin shills, wat is de reden dat iedereen denkt ie richting de 1000 dollar gaat.. :S
pi_177086304
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177086346
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 16:41 schreef t-8one het volgende:
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 februari 2018 @ 17:37:35 #69
416575 crew  Evenstar
pi_177087333
lijken te bouncen op $8200 ben benieuwd of support blijft daar
  zaterdag 10 februari 2018 @ 17:39:39 #70
286575 Roces18
Chef de party
pi_177087373
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 17:37 schreef Kyran het volgende:
lijken te bouncen op $8200 ben benieuwd of support blijft daar
xrp zit op 1 dollar tov 8200 bitcoin
dus als bitcoin naar zijn oude niveau gaat zie ik xrp richting de 3 weer gaan
  zaterdag 10 februari 2018 @ 17:41:02 #71
131603 Afwazig
Serious business
pi_177087406
Dat gezeik met nano is wel een shitshow hoor, die daling zet nog wel even door.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 februari 2018 @ 17:42:40 #72
416575 crew  Evenstar
pi_177087453
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 17:41 schreef Afwazig het volgende:
Dat gezeik met nano is wel een shitshow hoor, die daling zet nog wel even door.
Zijn er nu eigenlijk ook flinke problemen bij Nano zelf of is het vooral Bitgrail die het voor ze verneukt. Niet echt in verdiept om eerlijk te zijn.
pi_177087493
Man man, wat een zielige dump dit weer :')
  zaterdag 10 februari 2018 @ 17:44:24 #74
131603 Afwazig
Serious business
pi_177087498
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 17:42 schreef Kyran het volgende:

[..]

Zijn er nu eigenlijk ook flinke problemen bij Nano zelf of is het vooral Bitgrail die het voor ze verneukt. Niet echt in verdiept om eerlijk te zijn.
Nouja Bitgrail wijst naar Nano (had ik ook gedaan :')) maar er zijn wel wat bijzonderheden waardoor Nano ook niet helemaal weg komt. Technisch zit dat ook niet helemaal lekker in elkaar volgens mij.

Wat is dat toch met die DAG coins en falende technische oplossingen? IOTA is ook al zo`n kutzooi.
pi_177087584
BadVlad heeft die tips *O*
pi_177087629
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 17:44 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Nouja Bitgrail wijst naar Nano (had ik ook gedaan :')) maar er zijn wel wat bijzonderheden waardoor Nano ook niet helemaal weg komt. Technisch zit dat ook niet helemaal lekker in elkaar volgens mij.

Wat is dat toch met die DAG coins en falende technische oplossingen? IOTA is ook al zo`n kutzooi.
Is alles nog nieuw, geef t tijd
  zaterdag 10 februari 2018 @ 17:52:14 #77
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177087702
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:18 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Dat zou je wel zeggen ja, maar ja je weet nooit of die dukaten wel echt bouncen.
Weet je wat op dit moment erg goed bounced? Een zalmschotel. Komt mijn vrouwtje net brengen. Lekker man.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177087729
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 17:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Weet je wat op dit moment erg goed bounced? Een zalmschotel. Komt mijn vrouwtje net brengen. Lekker man.

Pics?
pi_177087735
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 11:28 schreef EggsTC het volgende:

[..]

COBINHOOD heeft geen fee's.
Ik zit al bijna twee dagen vast in de tijd met dit antwoord.
pi_177087796
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 17:49 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Is alles nog nieuw, geef t tijd
Heb het gevoel dat heel veel mensen IOTA het liefst zien verdwijnen.

terwijl tit for tat = beste strategie ever
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 februari 2018 @ 17:57:30 #81
416575 crew  Evenstar
pi_177087812
Nog een klein beetje dalen en onze favorite users komen vast weer tevoorschijn :D
pi_177087888
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 17:57 schreef Kyran het volgende:
Nog een klein beetje dalen en onze favorite users komen vast weer tevoorschijn :D
Doe maar naar 5k in euro's.
pi_177087996
Jezus BTC transfer doet ook weer eeuwen. :')
pi_177088047
quote:

[..]

Geen pasteitjes dit keer?
  zaterdag 10 februari 2018 @ 18:11:27 #85
13462 BansheeBoy
pi_177088115
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 18:09 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Geen pasteitjes dit keer?
De vaste bezoeker hier weet dat ik gek ben op vis. Mooie betrouwbare beestjes. Bij vissen wordt de smaak op DNA level geregeld.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 18:12:08 #86
131603 Afwazig
Serious business
pi_177088138
bebe_chien twitterde op zaterdag 10-02-2018 om 13:34:29 @Crypto_Ed_NL @sasha35625 I have been following your twitter for a while and let me say I have huge doubts about your ‘’integrity’’. You don’t come off as a rational and balanced person at all and I’ve seen you make false accusations and huge exagerations of facts to prove your ‘’points’’ reageer retweet
Arme Ed ;(
pi_177088173
Ed is inderdaad een beetje te emotioneel voor crypto. Ik volg hem wel trouwens.
pi_177088182
Wat is dit boyz? Bounce of gaan we weer omlaag?
pi_177088184
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 18:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

De vaste bezoeker hier weet dat ik gek ben op vis. Mooie betrouwbare beestjes. Bij vissen wordt de smaak op DNA level geregeld.

Alleen moet je dan wel de echte wilde zalm hebben. Niet de kweekzalm die met roze verf opgepimpt wordt.
pi_177088190
quote:

[..]

Wat zijn de bijzonderheden en waar gaat het technisch niet helemaal goed meen je?
pi_177088301
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 17:57 schreef Kyran het volgende:
We gingen naar 0 toch?
pi_177088336
Godverdomme Nano is lekker goedkoop straks :9~
pi_177088421
Aziaten romen nog even hun winsten af voor t slapen gaan, en daarna gaan we omhoog. Vannacht weer klein dipje en morgen eindigen we de dag op 9.5k. Universa ook niet sterk trouwens vandaag, helaas
pi_177088503
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 18:25 schreef Manzonderschouders het volgende:
Aziaten romen nog even hun winsten af voor t slapen gaan, en daarna gaan we omhoog. Vannacht weer klein dipje en morgen eindigen we de dag op 9.5k. Universa ook niet sterk trouwens vandaag, helaas
Ik ga vanavond een Aziatisch hoertje afromen met mijn winsten.
pi_177088601
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 18:30 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Ik ga vanavond een Aziatisch hoertje afromen met mijn winsten.
Met gelijke munt terug betalen die lui
  zaterdag 10 februari 2018 @ 18:39:12 #96
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_177088712
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 18:34 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

_O-
pi_177088980
He ben ik ff aan het bier, mis ik opeens vochtige dukaten in mijn portfolio
pi_177088996
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 18:34 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Dat worden vast heel romige dukaten als ik het zo lees :X
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 10 februari 2018 @ 18:54:21 #99
13462 BansheeBoy
pi_177089088
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 18:13 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Alleen moet je dan wel de echte wilde zalm hebben. Niet de kweekzalm die met roze verf opgepimpt wordt.
Eind van het jaar als ik miljonair ben koop ik wilde zalm. Als ik het al kan vinden. :{

pi_177089170
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 18:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Eind van het jaar als ik miljonair ben koop ik wilde zalm. Als ik het al kan vinden. :{

[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" &gt;vrijdag 5 januari 2018 08:29&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" &gt;xminator&lt;/a&gt; het volgende:[/b]
pi_177090233
Biercoin
pi_177090496
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 19:42 schreef Dwaalboy het volgende:
Biercoin
Clitcoin...

Affin...paar dagen niet gekeken..blij dat de markt enigzins stabiel is.

Kenk met een gerust hart op wintersport vakantie
pi_177090819
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 19:51 schreef descon het volgende:

[..]

Clitcoin...

Affin...paar dagen niet gekeken..blij dat de markt enigzins stabiel is.

Kenk met een gerust hart op wintersport vakantie
Is weer aan het dalen. Wel rustige daling gelukkig
pi_177091053
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 20:01 schreef bamibij het volgende:

[..]

Is weer aan het dalen. Wel rustige daling gelukkig
Gisteren m'n eerste coins gekocht, sorry jongens... ;(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177091171
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 20:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Gisteren m'n eerste coins gekocht, sorry jongens... ;(
:(
pi_177091237
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 20:15 schreef bamibij het volgende:

[..]

:(
Ik dacht nog wel eventjes snel te cashen zodat ik met carnaval m'n winst op kon zuipen.
  † In Memoriam † zaterdag 10 februari 2018 @ 20:19:05 #107
230491 Zith
pls tip
pi_177091261
quote:

[..]

Wil je mod worden?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_177091267
Ja eerst bier halen dan coins kopen. Les 1!

Nooit teveel bier
pi_177091310
Ik kom hier niet zo vaak maar ik zie vaak grappen over een twitteraar Crypto Ed

Is dat Edraket die hier vroeger wel eens was?
Gefeliciteerd
pi_177091320
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 16:28 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Is bij elke coin hetzelfde, hier is t nu toevallig Universa.

Shitcoin 5000, oohnee 't is enkel een token, een schijttoken. :')
UNI

VERSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
pi_177091335
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 20:21 schreef Goudgeil het volgende:
Ik kom hier niet zo vaak maar ik zie vaak grappen over een twitteraar Crypto Ed

Is dat Edraket die hier vroeger wel eens was?
Ja., jammer dat hij er niet meer is.
Lambo of Rekt
  zaterdag 10 februari 2018 @ 20:22:25 #112
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_177091361
Slim genoeg zijn om als wetenschapper hier te werken maar dan zo door de mand vallen :')

Initiële idee was wel goed.

https://nos.nl/googleamp/(...)in-kerncentrale.html
pi_177091392
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 20:21 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja., jammer dat hij er niet meer is.
Ik dacht dat hij gestopt was met altcoins en alleen nog Bitcoin deed (wel charts van anderen), hoe is hij uiteindelijk veranderd van mening?
Gefeliciteerd
pi_177091412
Zijn hier mensen met een oud Bitcointalk.org account die hoger dan junior member is? Ik wil er graag 1 kopen, prijs hangt af van de rank.
Gefeliciteerd
pi_177091422
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 20:23 schreef Goudgeil het volgende:

[..]

Ik dacht dat hij gestopt was met altcoins en alleen nog Bitcoin deed (wel charts van anderen), hoe is hij uiteindelijk veranderd van mening?
Ach, in deze cryptowereld wordt heel snel heel vaak van mening veranderd.
Lambo of Rekt
pi_177091437
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 20:24 schreef Goudgeil het volgende:
Zijn hier mensen met een oud Bitcointalk.org account die hoger dan junior member is? Ik wil er graag 1 kopen, prijs hangt af van de rank.
Waarom wil je dat zo graag?
Lambo of Rekt
  zaterdag 10 februari 2018 @ 20:26:22 #117
13462 BansheeBoy
pi_177091484
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 20:19 schreef Zith het volgende:

[..]

Wil je mod worden?
Meerdere malen de kans gehad. Maar ik dank voor de eer. Het is een moeilijk job die ook tijd en betrokkenheid vraagt.

pi_177091575
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 20:25 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Waarom wil je dat zo graag?
Signature campaigns, tegenwoordig verdien je er zo $200 per maand mee als senior member door elke dag een paar comments neer te zetten. Meeste mensen zijn hier wel te lui voor denk ik, dus er zijn vast mensen die hun account willen verkopen
Gefeliciteerd
pi_177091580
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 20:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Meerdere malen de kans gehad. Maar ik dank voor de eer. Het is een moeilijk job die ook tijd en betrokkenheid vraagt.

Jammer man, een beetje volwassen mod zou Fok! goed doen!
  Moderator zaterdag 10 februari 2018 @ 20:30:57 #120
18653 crew  D.
pi_177091621
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 20:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Jammer man, een beetje volwassen mod zou Fok! goed doen!
_O-
  zaterdag 10 februari 2018 @ 20:40:50 #121
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_177091909
https://medium.com/@vadim(...)om-nano-f4606b67b7b4

Verschrikkelijk nieuws. Gewoon even 17 miljoen XRB/Nano gestolen (bijna 13 (!) procent van de totale marketcap)
.
Heb Bitgrail altijd al een waardeloze exchange gevonden. Hoop maar dat Nano er nog bovenop komt... nu -25%.
pi_177091959
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 20:40 schreef Chaes het volgende:

Verschrikkelijk nieuws. Gewoon even 17 miljoen XRB/Nano gestolen (bijna 13 (!) procent van de totale marketcap)
.
Heb Bitgrail altijd al een waardeloze exchange gevonden. Hoop maar dat Nano er nog bovenop komt... nu -25%.
Tijd voor een nieuwe naam

RaiBlocks => Nano => ????
pi_177091992
quote:

.
Die gozer van bitgrail kan het op een lopen zetten.
Lambo of Rekt
pi_177092089
quote:

.
Had er 500 XRB op, echt kut. Ach kan erger Binance is iig niet gehackt.
Gefeliciteerd
  zaterdag 10 februari 2018 @ 20:49:02 #125
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_177092115
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 20:48 schreef Goudgeil het volgende:

[..]

Heb je ze nog of ben je ze kwijt?

Ik heb ze gewoon in mn raiwallet gelukkig.
Maar wat adviseer je, gewoon hodlen?
pi_177092151
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 20:48 schreef Goudgeil het volgende:

[..]

Ik niet zo heel veel, ik pleurde er wat overig geld in... waren er 81 denk ik ofzo
Lambo of Rekt
  zaterdag 10 februari 2018 @ 21:07:49 #127
336455 Mr.Meneer
Zeg maar gewoon meneer.
pi_177092659
Eindelijk mijn eerste Universa(s) gekocht op $0,046! Hopelijk wordt er de komende weken/maanden een beetje doorgepakt.
Het einde van de wereld is de schuld van:...................
pi_177092766
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 21:07 schreef Mr.Meneer het volgende:
Eindelijk mijn eerste Universa(s) gekocht op $0,046! Hopelijk wordt er de komende weken/maanden een beetje doorgepakt.
1 USD UNIVERSAAAAAAAAAAAA JAAAAAAA
Lambo of Rekt
pi_177092931
Beter koop je CPChain!
/a&gt;
pi_177092949
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 21:17 schreef TripleZ het volgende:
Beter koop je CPChain!
Waarom
Lambo of Rekt
  zaterdag 10 februari 2018 @ 21:22:30 #131
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_177093077
quote:

[..]

Ik vond dit wel een interessant stuk, kijkend naar alle complexe coins/tokens welke er zijn. Schrijver geeft aan dat de basis gewoon simpel moet zijn en de complexiteit eromheen gebouwd moet worden in layers, bijvoorbeeld lighting network.
http://berk.es/2018/02/09(...)g-in-crypto-in-2018/
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  zaterdag 10 februari 2018 @ 21:30:58 #132
336455 Mr.Meneer
Zeg maar gewoon meneer.
pi_177093337
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 21:12 schreef EggsTC het volgende:

[..]

1 USD UNIVERSAAAAAAAAAAAA JAAAAAAA
Binnen twee-drie maanden UNIVERSA JAAAAA
Het einde van de wereld is de schuld van:...................
pi_177093346
quote:

.
Heb gisteren verkocht nadat bekend werd dat die kerel van BitGrail met een statement zou komen, toen wist ik genoeg. _O-
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 februari 2018 @ 21:32:08 #134
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177093378
Dat zou zomaar een DAO kunnen worden. Hardfork.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 februari 2018 @ 21:42:56 #135
416575 crew  Evenstar
pi_177093685
Veel TA miepjes zeggen dat we nog een dip krijgen. Ben benieuwd.
pi_177093737
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 21:32 schreef Nattekat het volgende:
Dat zou zomaar een DAO kunnen worden. Hardfork.
Het Nano team gaat daar niet aan meewerken heb ik begrepen. Lijkt me ook niet hun taak.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 februari 2018 @ 21:47:06 #137
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177093804
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 21:44 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het Nano team gaat daar niet aan meewerken heb ik begrepen. Lijkt me ook niet hun taak.
XRB bedoel ik hè.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_177093839
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 21:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]

XRB bedoel ik hè.
Nano = XRB
pi_177093901
quote:

[..]

XRB bedoel ik hè.
Onder welke steen...
pi_177093913
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 21:30 schreef Mr.Meneer het volgende:

[..]

Binnen twee-drie maanden UNIVERSA JAAAAA
Als dat zo is krijg je bier
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 februari 2018 @ 21:51:14 #141
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177093930
Watte? :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_177094084
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 21:51 schreef Nattekat het volgende:
Watte? :')
Inderdaad... watte? Je weet niet dat NANO XRB is?
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 februari 2018 @ 21:57:14 #143
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177094100
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 21:56 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Inderdaad... watte? Je weet niet dat NANO XRB is?
:@

Kutrebrands :r
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_177094533
quote:

[..]

XRB bedoel ik hè.
Oei.
pi_177094563
Om te janken weer, die koers. Riekt naar manipulatie
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 februari 2018 @ 22:19:48 #146
416575 crew  Evenstar
pi_177094609
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:17 schreef Manzonderschouders het volgende:
Om te janken weer, die koers. Riekt naar manipulatie
Mooi potje stratego aan de gang nu rond die 8200 die het tot nu toe netjes houdt, maar ben bang dat wij er vandaag nog flink onder gaan duiken en dan sowieso weer naar 7800 gaan (vorige resistance was daar als ik het goed herinner). Paar TA dudes zeggen 4.5k / 5k, maar hoop niet dat we zo laag gaan :(
pi_177094622
Als ik inlog op Bitgrail staan mijn XRB's daar nog wel. Kan alleen niks daar weghalen of traden nu omdat ze alles dichtgegooid hebben. :o
pi_177094629
wat is de max supply van Universa? oh wacht gevonden,
wat was de ICO prijs?
pi_177094709
Het domme van dat Bitgrail is, dat het waarschijnlijk niet eens een hack was maar een bug in Bitgrail. Er werden deposits dubbel gecrediteerd geloof ik.
٩๏̯͡๏)۶
pi_177094776
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:20 schreef metallicelmo het volgende:
wat is de max supply van Universa? oh wacht gevonden,
wat was de ICO prijs?
$0.01 - $0.0125
pi_177094821
Ok, ook ingestapt in Universa. Nou ja, in de placeholder.

Wanneer kan je ze inwisselen?
pi_177094854
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:29 schreef xaban06 het volgende:
Ok, ook ingestapt in Universa. Nou ja, in de placeholder.

Wanneer kan je ze inwisselen?
UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
pi_177094891
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:19 schreef Kyran het volgende:

[..]

Mooi potje stratego aan de gang nu rond die 8200 die het tot nu toe netjes houdt, maar ben bang dat wij er vandaag nog flink onder gaan duiken en dan sowieso weer naar 7800 gaan (vorige resistance was daar als ik het goed herinner). Paar TA dudes zeggen 4.5k / 5k, maar hoop niet dat we zo laag gaan :(
Dat zou wel ernstig zijn ja.
pi_177094900
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:31 schreef EggsTC het volgende:

[..]

UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAA
Voorlopig 35k stuks. Hoop straks ermee mijn vakantie te kunnen bekostigen :P
pi_177094971
hmm, Universa is dus nu al $0,05 waard? met 4.9 miljard coins totaal? Klinkt als best prijzig voor een token die nog ingewisseld moet worden
pi_177095180
UNIVERSAAAAAJAAAAA op naar de 10 cent
pi_177095210
Zijn jullie echt allemaal Universa fan of hebben jullie teveel in de ICO gestopt })
  zaterdag 10 februari 2018 @ 22:48:26 #158
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_177095284
Wanneer komt Universa op grotere exchanges?
Zie hem ook nog niet op CMC
  zaterdag 10 februari 2018 @ 22:48:50 #159
13462 BansheeBoy
pi_177095291
Ik ben nog niet in Universa ingestapt. Alvast mijn chest vrijmaken?

pi_177095366
Ik zit in 100 cryptogroepen en niemand heeft het over Universa. FOK echo chamber.
pi_177095372
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:

Dukaten gaan gestrooid worden, ik zou je chest ook ff poetsen.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 februari 2018 @ 22:52:55 #162
416575 crew  Evenstar
pi_177095380
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:45 schreef metallicelmo het volgende:
Zijn jullie echt allemaal Universa fan of hebben jullie teveel in de ICO gestopt })
Het is vooral FOMO aan het werk.
pi_177095396
quote:

Dukaatje voor tussen de bibs. Goed warm houden want je zit op een potentieel goudmijntje.
pi_177095435
quote:
4s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:52 schreef alilami het volgende:
Ik zit in 100 cryptogroepen en niemand heeft het over Universa. FOK echo chamber.
Ben ik ook bang voor ja _O-
pi_177095474
quote:

Nee, je hebt de boot al gemist. Ik ben ingestapt tijdens de ICO.
pi_177095562
Dan zou de marketcap van Universa ongeveer 245 miljoen dollar zijn? Hmm..
pi_177095589
Ik zie het ook nog niet echt zo, als ik heel eerlijk ben.
pi_177095615
Universa shitcoin
pi_177095723
Ik ga denk ik nog wat Paccoins kopen, gewoon wat losgeld erin gooien. Die coin gaan ze over een maand rebranden naar $Pac
Je kan dan je oude Paccoins inwisselen voor de nieuwe tijdens een coinswap. Ze reduceren dan het aantal coins, daar zijn er nu gewoon teveel van.
Ik kom er alleen net achter dat het erop lijkt dat de blockchain data niet klopt. Er zijn denk ik veel minder coins van in omloop dan men nu denkt.
Het ziet er naar uit dat alle stakes die je ontvangt die niet worden geaccepteerd (je weet wel met zo'n vraagtekentje waar bij staat "Stake not accepted") alsnog gewoon meetelt op de blockchain informatie.
Mijn wallet heeft dus bijvoorbeeld 80 miljoen coins, en de blockexplorer zegt 120 miljoen coins. Total supply is dus niet 3.474.487.316.430 PAC maar veel minder.. Geen idee wat dit met de prijs gaat doen straks
pi_177095784
Ik heb eens snel door de whitepaper heen zitten bladeren, maar ik zie vooralsnog niet echt in waarom de market cap van Universa nu al zo groot zou zijn en wat het zo bijzonder maakt.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 februari 2018 @ 23:12:15 #171
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177095838
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 23:09 schreef chroestjov het volgende:
Ik heb eens snel door de whitepaper heen zitten bladeren, maar ik zie vooralsnog niet echt in waarom de market cap van Universa nu al zo groot zou zijn en wat het zo bijzonder maakt.
Blij dat ik niet meer alleen ben in deze wolk vol FOMO.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_177095882
Ik denk wel dat universa 40-50 cent kan worden met een 20K TPS platform wat DAG en Blockchain combineert. Zeker met zo een team erachter. Ik heb slechtere coins hoger zien staan, zegmaar.
Lambo of Rekt
pi_177095925
met 50 cent kom je direct uit op plek 16 op Coinmarketcap, boven Ethereum Classic en Tether. Dan moeten ze wel echt iets unieks maken, er zijn iets van 4.9 miljard tokens voor nu. Gaan ze dat nog converteren naar iets kleiners?
  zaterdag 10 februari 2018 @ 23:18:22 #174
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_177095943
Dat jullie in deze tijd nieuw geld erin pompen. Risky.
pi_177095968
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 23:14 schreef EggsTC het volgende:
Ik denk wel dat universa 40-50 cent kan worden met een 20K TPS platform wat DAG en Blockchain combineert. Zeker met zo een team erachter. Ik heb slechtere coins hoger zien staan, zegmaar.
Wat voor use-case heeft Universa?
pi_177095987
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 23:17 schreef metallicelmo het volgende:
met 50 cent kom je direct uit op plek 16 op Coinmarketcap, boven Ethereum Classic en Tether. Dan moeten ze wel echt iets unieks maken, er zijn iets van 4.9 miljard tokens voor nu. Gaan ze dat nog converteren naar iets kleiners?
Ik snap niet eens wat Ethereum classic en Bitcoin Cash kunnen doen in de top 20... 20K TPS is toch best wel uniek op het moment, XRB is "slechts" 7k.
Lambo of Rekt
pi_177096019
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 23:20 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik snap niet eens wat Ethereum classic en Bitcoin Cash kunnen doen in de top 20... 20K TPS is toch best wel uniek op het moment, XRB is "slechts" 7k.
Waarom zoveel focus op TPS?
pi_177096028
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 23:18 schreef RickoKun het volgende:
Nieuw geld? Nah, ETHtje erin gestopt die ik ergens had liggen.
pi_177096039
quote:
Het is nu 'veiliger' om er geld in te pompen dan in de laatste paar maanden van het vorige jaar toen de FOMO hoogtij vierde.
pi_177096044
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 23:21 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Waarom zoveel focus op TPS?
+ lage fee.... dat is wat de markt wil op dit moment. TPS + lage fee.

Ergo; dat is waar bitcoin aan kapot gaat op het moment.
Lambo of Rekt
pi_177096069
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 23:22 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ergo; dat is waar bitcoin aan kapot gaat op het moment.
Bitcoin killer dus?
  zaterdag 10 februari 2018 @ 23:24:22 #182
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177096078
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 23:22 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Het is nu 'veiliger' om er geld in te pompen dan in de laatste paar maanden van het vorige jaar toen de FOMO hoogtij vierde.
Dat is waar. Kopen als het bloed door de straten vloeit.
The End Times are wild
pi_177096103
Met dat in gedachte, misschien nu wat Nano inslaan na dat slechte nieuws van die Bitgrail exchange?
pi_177096139
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 23:20 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Er staan zoveel in de top 100 die daar niets te zoeken hebben.
pi_177096247
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 23:23 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Bitcoin killer dus?
Dat zijn jouw woorden, ik zeg alleen waar de hedendaagse problemen liggen.
Lambo of Rekt
pi_177096255
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 23:25 schreef metallicelmo het volgende:
Met dat in gedachte, misschien nu wat Nano inslaan na dat slechte nieuws van die Bitgrail exchange?
Mooi momentje.
  † In Memoriam † zaterdag 10 februari 2018 @ 23:32:27 #187
230491 Zith
pls tip
pi_177096262
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 23:23 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Bitcoin killer dus?
Bitcoin zn punten zijn veiligheid en decentralizatie, 10min blocks zijn er voor een reden.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_177096331
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 23:22 schreef EggsTC het volgende:
"de markt"
Wie precies? :+
pi_177096451
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 23:35 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

"de markt"
Elke blockchain die tegen snelheids en fee problemen aan loopt, behoorlijk wat dus.
Lambo of Rekt
pi_177096499
universaaaaaaaaaaa shittttttttttttcoin
pi_177096525
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 23:44 schreef noobcrypto het volgende:
Wellicht, we zien het snel genoeg.

Voorlopig LISK rebranding aanstaande :9
Lambo of Rekt
pi_177096539
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 23:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Elke blockchain die tegen snelheids en fee problemen aan loopt, behoorlijk wat dus.
Ik vraag me alleen af hoeverre dat "de markt" is.
Ik heb namelijk niet het idee dat het gros van de mensen die er geld insteken zich bezig houden met TPS
pi_177096616
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 23:46 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Ik vraag me alleen af hoeverre dat "de markt" is.
Ik heb namelijk niet het idee dat het gros van de mensen die er geld insteken zich bezig houden met TPS
Nouja voorlopig ligt btc zwaar onder vuur vanwege die snelheden, er waren momenten dat je dagen moest wachten op je btc. Met meer TPS gaan er meer deuren open, kijk bijvoorbeeld naar VISA, dat heeft voor zover ik weet zelfs 60k tps nodig.
Lambo of Rekt
pi_177096678
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb nu ook verse Universa dukaten op m'n chest liggen.
pi_177096723
We zien wel wat het wordt, alstie minimaal naar 10 cent gaat ben ik al behoorlijk tevreden, en dat zie ik m zeker doen.

Het sterke team achter UNIVERSAAAAAAAA JAAAAAAAAA heeft mij vooral over de streep getrokken, deze gast weet waar hij mee bezig is. Ook geen te lullige dev's
Lambo of Rekt
pi_177096754
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 23:17 schreef metallicelmo het volgende:
Ja dat is nu he... de marketcap van NU op dit momnet, deze is over een paar jaar 10T, dan gaan deze cijfers helemaal niet meeer op
Lambo of Rekt
pi_177096970
Ik zit te kijken naar Everus.
pi_177097014
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 00:11 schreef Raskolnikow het volgende:
Ik zit te kijken naar Everus.
En wat zijn je bevindingen
Lambo of Rekt
pi_177097076
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 00:13 schreef EggsTC het volgende:

[..]

En wat zijn je bevindingen
Nou, ik vind het er wel goed uit zien. Scoort wel laag op Brand Awareness/Buzz op coincheckup.com maar da's wellicht juist een voordeel bij instappen...
  zondag 11 februari 2018 @ 01:02:55 #200
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177097883
Straks goedkoop XRB scoren
pi_177098012
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 23:44 schreef noobcrypto het volgende:
Jij hebt er verstand van lees ik...
pi_177098054
Hopelijk komt er vannacht weer een botje die alle Waves opkoopt op de DEX. :)
pi_177098091
quote:
7s.gif Op zondag 11 februari 2018 01:14 schreef BadVlad het volgende:
Hopelijk komt er vannacht weer een botje die alle Waves opkoopt op de DEX. :)
pi_177098190
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 01:17 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  zondag 11 februari 2018 @ 01:32:39 #205
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177098297
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:05 schreef TwztId het volgende:

[..]

Maar FunFair is echt alleen online casino en niet veel meer, Letbet is ook met gokken op voetbal wedstrijden enzo ala de TOTO..
Ik houd letbet al een tijdje in de gaten, o.a. omdat ik issues heb.

Hier is de issue met letbet. De inzet is bij de slot machine met een factor 1000 verhoogd, en ze zijn dat vergeten te vermelden. De ratio LBT/gameLBT was voorheen 1:1000, en nu 1:1.

ik heb ongeveer 40 euro aan LBT

twee weken geleden, slechts een fractie van mijn totaal aantal tokens:
quote:
twee dagen geleden, al mijn tokens:
quote:
1x op max spinnen (300 punten) koste een paar cent twee weken terug, nu is dat 180 USD.
pi_177098632
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 01:23 schreef BadVlad het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik ga wel liever voor:

pi_177098664
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 02:06 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ik ga wel liever voor:

[ afbeelding ]
Lambo lijkt mij ook niet heel fijn voor dagelijks gebruik. :)
pi_177098881
Maar us wat etc ingekocht...
  zondag 11 februari 2018 @ 02:51:27 #209
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_177099030
0.5gwei standard en 0.4gwei safelow? Wow
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_177099452
quote:
Ik had niet anders verwacht van deze FOMO meester.

Buy high sell low!

pi_177099453
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 23:35 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

"de markt"
Mr. Market!

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mr._Market

Graham baas god genot

zondag 11 februari 2018 @ 06:28:46 #212
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_177099461
Een stevige muur deze keer op 8K. De trend wil wel naar beneden doorzetten maar komt er niet doorheen zo lijkt het.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 11 februari 2018 @ 07:32:10 #213
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_177099591
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 06:19 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ik had niet anders verwacht van deze FOMO meester.

Buy high sell low!

Suit yourself :')
Ik wacht liever tot de dip wat lager zit.
pi_177099969
Seeeeeelll
U MAD?
pi_177099991
Ruziezoeken

[ Bericht 95% gewijzigd door Zith op 11-02-2018 11:37:42 ]
pi_177100222
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 08:30 schreef de_boswachter het volgende:
Seeeeeelll
quote:
14s.gif Op zondag 11 februari 2018 08:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]
...
Gaan we weer verder :')

[ Bericht 2% gewijzigd door Zith op 11-02-2018 11:37:57 ]
pi_177100249
Kom op, omlaag ermee.

Dan kan ik blijven arben en ook eindelijk mijn fiat inzetten :D
pi_177100324
Ik ga de bank bellen, ze willen vaat wel een goede betaalregeling maken voor m’n 3e hypotheek
pi_177100332
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 08:50 schreef kthxbye het volgende:
Kom op, omlaag ermee.

Dan kan ik blijven arben en ook eindelijk mijn fiat inzetten :D
Hoop ook nog op een flinke daling, zit er ook aan te komen denk. Vraag is alleen hoe lang het gaat duren..

Waar "arb" je tussen ?
pi_177100348
een aantal NL schaatsers zitten ook in crypto blijkbaar :')
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_177100350
Sven wat zeg je me nou :')
pi_177100493
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 08:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wat? Haha
pi_177100513
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 08:58 schreef jevl het volgende:
Wat zei hij?
  zondag 11 februari 2018 @ 09:13:21 #224
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177100548
quote:
Ja echt rare lui die schaatsers.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_177100684
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 08:58 schreef jevl het volgende:
Dat was Sven niet debiel :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2018 09:23:09 ]
pi_177100696
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 09:22 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat was Sven niet :')
joh :')
pi_177100863
Wat loopt die ed nou telkens waves te bashen? Ik snap het niet helemaal. Alleen omdat de communicatie vanuit het team ruk is ?
pi_177100996
Mooie update weer voor de binance app!
pi_177101598
quote:
Haha, wat werd er gezegd?
pi_177101626
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 09:31 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Wat loopt die ed nou telkens waves te bashen? Ik snap het niet helemaal. Alleen omdat de communicatie vanuit het team ruk is ?
Omdat zijn mattie 100.000 Waves nog moet krijgen van Sasha en deze niks van zich laat horen.
  zondag 11 februari 2018 @ 10:06:03 #231
131603 Afwazig
Serious business
pi_177101899
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 09:31 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Geen idee maar het gaat blijkbaar om Waves van de ICO. Dat is 2 jaar geleden. Waarom ga je na anderhalf jaar pas je Waves claimen? Ik vind het maar een raar verhaal.
pi_177101942
Straks wordt het opgelost, gaan we alleen maar 'wat als ik geen 100k volgers had?'-tweets krijgen.
pi_177101968
Weekenddip. ;(
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_177102253
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 10:06 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Geen idee maar het gaat blijkbaar om Waves van de ICO. Dat is 2 jaar geleden. Waarom ga je na anderhalf jaar pas je Waves claimen? Ik vind het maar een raar verhaal.
Ik heb het ook meegemaakt. Had 2 accounts, 1 van mijzelf en 1 voor mijn moeder. Via de website van Waves kon je bij je Waves, maar na een tijdje hebben zij de pagina gesloten, terwijl mijn moeder haar Waves nog niet had geïnd. Ja, ons fout maar het blijft wel onze eigen coins/waves waarvoor betaald is.

Wij hebben het na ongeveer 3 maanden ‘terug’ kunnen krijgen.
pi_177102632
Mijn moeder heeft 5000 XRP en gaat heul rijk worden.
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_177102644
Zwaar gemanipuleerd. Er wordt gespeeld met die koersen. Nooit meer moon vrees ik. Gewoon een short en long verdien model voor grote spelers met een koers tussen de 6k en 10k
  zondag 11 februari 2018 @ 10:40:20 #237
131603 Afwazig
Serious business
pi_177102676
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 10:20 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ik heb het ook meegemaakt. Had 2 accounts, 1 van mijzelf en 1 voor mijn moeder. Via de website van Waves kon je bij je Waves, maar na een tijdje hebben zij de pagina gesloten, terwijl mijn moeder haar Waves nog niet had geïnd. Ja, ons fout maar het blijft wel onze eigen coins/waves waarvoor betaald is.

Wij hebben het na ongeveer 3 maanden ‘terug’ kunnen krijgen.
Dat verhaal van jou had ik ook meegekregen ja.

Er is dus iets gebeurt waarom je zo lang wacht voor je coins van de ICO claimt. Dan vind ik het raar dat je op hoge poten een reactie van de ceo eist. Snap dat het frustrerend is maar uiteindelijk ben je er zelf bij..

Wat ik zo lees wordt het opgelost en krijgt die persoon de Waves.
pi_177102769
Flinke battle op 8k
pi_177102976
Ga naar naar 6k. Dan komt er een bots icx ven en universa bij

Edit: gaat waarschijnlijk niet gebeuren maarja.
pi_177103050
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 10:56 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Ga naar naar 6k. Dan komt er een bots icx ven en universa bij

Edit: gaat waarschijnlijk niet gebeuren maarja.
ik zit ook tevergeefs te wachten...... :'(
en nu alweer op bijna 8200
pi_177103059
Buys rond de 6600 gevuld afgelopen week *O*
pi_177103186
Weer even wat VEN op mijn glimmende borsten gedrapeerd
pi_177103659
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 10:40 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Dat verhaal van jou had ik ook meegekregen ja.

Er is dus iets gebeurt waarom je zo lang wacht voor je coins van de ICO claimt. Dan vind ik het raar dat je op hoge poten een reactie van de ceo eist. Snap dat het frustrerend is maar uiteindelijk ben je er zelf bij..

Wat ik zo lees wordt het opgelost en krijgt die persoon de Waves.
Waarom je een reactie van de CEO verwacht komt omdat alleen hij de Waves kan uitbetalen. Dat wordt ook door de Support kanalen verteld.
  zondag 11 februari 2018 @ 11:30:01 #244
131603 Afwazig
Serious business
pi_177103753
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:25 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Waarom je een reactie van de CEO verwacht komt omdat alleen hij de Waves kan uitbetalen. Dat wordt ook door de Support kanalen verteld.
Oké dat wist ik niet, dat is dan een ander verhaal. Blijf het raar vinden dat je na anderhalf jaar opeens je Waves gaat claimen.

Wat totaal anders; verwachten mensen na Chinees nieuwjaar nog wat hier? Gevoelsmatig klinkt het als onzin maar historisch gezien laten de charts wel een bounce zien hierna.
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 februari 2018 @ 11:31:17 #245
416575 crew  Evenstar
pi_177103775
BTC is weer drama :( trekt ook alle alts weer helemaal leeg

Vraag me af hoe ver we gaan zakken en of het waard is om weer even in Tether (eng ik weet het) te gaan zitten.
pi_177103875
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:31 schreef Kyran het volgende:

Vraag me af hoe ver we gaan zakken en of het waard is om weer even in Tether (eng ik weet het) te gaan zitten.
valt toch best mee, BTC boven de 8k, alleen lopen de alts leeg nu
  zondag 11 februari 2018 @ 11:50:31 #247
13462 BansheeBoy
pi_177104204
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:31 schreef Kyran het volgende:

500 dollar in de min ten opzichte van gisteren. En ik ben maar met 2200 euro er in gebounced. :')

pi_177104228
quote:
15s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

500 dollar in de min ten opzichte van gisteren. En ik ben maar met 2200 euro er in gebounced. :')

dus ????
  zondag 11 februari 2018 @ 11:52:23 #249
13462 BansheeBoy
pi_177104245
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:51 schreef Predator38 het volgende:

[..]

dus ????
De markt is verre van stabiel. En tot nu verlies ik alleen maar. :')

pi_177104265
quote:
15s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O-
pi_177104488
quote:

[..]

Wat heb je aan een stabiele markt ?

Amper winst of verlies.. leuk hoor, een soort van spaarrekening dus..
  zondag 11 februari 2018 @ 12:06:54 #252
131603 Afwazig
Serious business
pi_177104529
Wtf nu zie ik het ook. Wat een instabiele markt man. :{
pi_177104608
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 12:06 schreef Afwazig het volgende:
instabiele dukaten......nu ff pastijtjes met goatcheese over mijn romige dijen laten glijden :{²
  zondag 11 februari 2018 @ 12:11:59 #254
131603 Afwazig
Serious business
pi_177104641
Wellicht dat ik nog wat tochtige munten over mijn romige tepels laat kletteren. :{
pi_177104652
quote:

[..]

Ik ben om jullie te besparen maar gestopt met kopen voorlopig. Telkens als ik iets koop keldert het daags erna enorm.

Misschien moet ik om jullie te matsen gewoon alles verkopen, want dan gaat alles sky high daags erna :')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_177104682
Zo, weer even wat extra Eth in CPChain gestopt. Nu naar de maan!
/a&gt;
pi_177104726
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 12:13 schreef TripleZ het volgende:
Zo, weer even wat extra Eth in CPChain gestopt. Nu naar de maan!
waar is CPCchain gelist ?
Etherdelta ?
  zondag 11 februari 2018 @ 12:15:48 #258
13462 BansheeBoy
pi_177104729
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 12:11 schreef Afwazig het volgende:
Wellicht dat ik nog wat tochtige munten over mijn romige tepels laat kletteren. :{
:D

pi_177104789
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 12:15 schreef Predator38 het volgende:

[..]

waar is CPCchain gelist ?
Etherdelta ?
Etherdelta, Idex en Bibox. Ik doe het via die laatste, dat vind ik het gemakkelijkst!
/a&gt;
  † In Memoriam † zondag 11 februari 2018 @ 12:26:45 #260
230491 Zith
pls tip
pi_177104956
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 12:06 schreef Afwazig het volgende:
WoW nu je het zegt :{
pi_177104983
Cpchain deed ik via Idex, maar dat beviel me niet echt op mobiel. Bibox de volgende keer.
pi_177105038
2710 Universa gekocht. Kijken of dat wat wordt. Het is maar klein bedrag aan euro's
pi_177105170
Universa word niks...

Etc word het! Omdat ik ze heb.. voor half maart grote stijging
pi_177105302
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 12:35 schreef Dwaalboy het volgende:
Universa word niks...

Ethereum classic?
Lambo of Rekt
pi_177105382
Ja de classic
pi_177105397
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 12:42 schreef Dwaalboy het volgende:
Ja de classic
Waarom, wat gaat dat doen in maart dan?
Lambo of Rekt
pi_177105414
Castillo coins gratis haha
pi_177105418
1 op 1
pi_177105431
Of voor die voins gaan of van stijging profiteren en ervoor weer verkopen
pi_177105459
Oke, en daarom gaatie moon?
Lambo of Rekt
pi_177105515
Hoop het! Plus als je de procentjes bekijkt doet hij het ook niet onaardig
pi_177105534
Netjes, netjes!
Lambo of Rekt
pi_177105629
Idd zeer netjes
pi_177105711
Wat doet dat castillo dan, ik kan er niet veel over vinden
Lambo of Rekt
pi_177105803
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 12:35 schreef Dwaalboy het volgende:
Universa word niks...

Waar heb jij je glazen bol vandaan? Die wil ik ook wel nml
pi_177105827
Google maar op castillo coin etc

Bij cryptovest staat wel uitleg

New blockchain
pi_177105868
Als je de % over afgelopen tijd bekijkt zit je wel aardig safe met etc..
pi_177106114
Nou ik vind helemaal niet zoveel als ik daarop zoek eigenlijk ;(
Lambo of Rekt
pi_177106279
Haha iedereen met voorspellingen. Je kan er gewoon geen drol van zeggen, tot nu toe blijft het zo dat 99% van de alts net zo hard meewiegen met de richting van BTC.
pi_177106339
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 13:14 schreef Allesreiniger het volgende:
Haha iedereen met voorspellingen. Je kan er gewoon geen drol van zeggen, tot nu toe blijft het zo dat 99% van de alts net zo hard meewiegen met de richting van BTC.
Dus jij koopt blind alts omdat het toch niet uitmaakt?
Lambo of Rekt
pi_177106350
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 13:14 schreef Allesreiniger het volgende:
alts dalen over t algemeen harder.
pi_177106363
Clo coin kan je misschien meer op vinden
pi_177107112
pi_177107678
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 10:09 schreef Skv het volgende:
Weekenddip. ;(
Het is wel vaak weekend tegenwoordig. :') Voorheen had ik nog wel een idee waarom een coin stijgt of daalt, maar de laatste maand...

[ Bericht 6% gewijzigd door Jed1Gam op 11-02-2018 14:16:20 ]
pi_177107860
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 14:10 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Het is wel vaak weekend tegenwoordig. :') Voorheen had ik nog wel een idee waarom een coin stijgt of daalt, maar de laatste maand...
Manipulatie. Nooit meer moon
pi_177107888
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 14:20 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Manipulatie. Nooit meer moon
futures
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 februari 2018 @ 14:29:22 #287
416575 crew  Evenstar
pi_177108065
Futures en manipulate kaarten zijn weer uit de kast gehaald tijdens een dipje zie ik :D
pi_177108087
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 14:29 schreef Kyran het volgende:
Futures en manipulate kaarten zijn weer uit de kast gehaald tijdens een dipje zie ik :D
UNIVERSAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
pi_177108250
quote:
de illuminati houdt zich er ook mee bezig hoorde ik.
pi_177108401
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 14:35 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

de illuminati houdt zich er ook mee bezig hoorde ik.
Bilderberg
Lambo of Rekt
pi_177108693
Etc alweer in plus
pi_177108824
quote:
Niet zo gek toch? Die 2 gaan hand in hand. Zeker in zo’n premature markt als crypto
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 februari 2018 @ 15:03:36 #293
416575 crew  Evenstar
pi_177108864
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 15:01 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Niet zo gek toch? Die 2 gaan hand in hand. Zeker in zo’n premature markt als crypto
Ik geloof er niet in dat futures markt invloed heeft. Niet direct in ieder geval. Probleem is eerder dat iedereen denkt dat het invloed heeft en er naar gaat handelen. Ja,dan is het een self fulfilling prophecy en is het inderdaad zo dat de futures de markt beïnvloeden.
  zondag 11 februari 2018 @ 15:03:57 #294
13462 BansheeBoy
pi_177108871
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 15:01 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Ik voel me zelf ook behoorlijk prematuur nu. Alle cijfers richting afvoerputje.

pi_177109171
Koop nou maar etc
pi_177109304
quote:
15s.gif Op zondag 11 februari 2018 15:03 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik voel me zelf ook behoorlijk prematuur nu. Alle cijfers richting afvoerputje.

Geen stress maat.
pi_177109369
Geen spang lullo's. Prijs gaat ooit wel weer pompen.
pi_177109376
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 15:23 schreef BakkenKappen het volgende:
Geen spang lullo's. Prijs gaat ooit wel weer pompen.
over een jaar of 2
pi_177109410
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 15:24 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

over een jaar of 2
Ja ik leef dan nog wel hoor dus yolo de bolo kolo toure.
pi_177109427
en dicht....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')