Nee, niet doen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 11:04 schreef sniel123 het volgende:
Shit, je kunt bij bitgrail niet minder dan 100 raiblocks withdrawen... (tegen de huidige koers is dat zo'n 360 dollar)
Nu moet ik dus meer kopen, of alles op Bitgrail laten staan...
Luister naar je verstand.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:57 schreef EggsTC het volgende:
Nu kickt voor mij ook wel FOMO erin van raiblocks, maar alsnog zegt mijn verstand niet te kopen op een moment als dit;
[ afbeelding ]
Hoe is het afgelopen?quote:Op donderdag 28 december 2017 18:50 schreef Zwansen het volgende:
Tja, ik ga er toch wel voor denk ik. Denk via Bitgrail.
Hoe denk je er nu over?quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:39 schreef sandertjuh het volgende:
XRB is ook mijn misser, meerdere malen gedacht om toch eens in te stappen.. maarja nu ga ik dat niet meer doen
Had mezelf al wel geregistreerd op Bitgrail, durfde het alleen niet aan om elke keer op ATH in te stappen
quote:Op zondag 31 december 2017 16:33 schreef sniel123 het volgende:
Raiblocks weer ATH ondanks het gezeur met bitgrail
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 14:00 schreef EggsTC het volgende:
Jep, naja vooralsnog is het een goeie fomo geweest op 13 usd.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:40 schreef TimKuik het volgende:
Het is nog niet te laat
$30 voor Januari!
Goed onderzoek.quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:53 schreef TimKuik het volgende:
Zijn er nog mensen die XRB op Bitgrail hebben?
Zojuist wat onderzoek gedaan en ik denk dat de withdrawals binnenkort weer open gaan.
Terechte reactie.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:47 schreef Xrenity het volgende:
[..]
https://twitter.com/bebe_chien/status/962303760453328896
Edje wordt zelf ook getorpedeerd
Ja, koe in z'n kont kijken...quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:07 schreef alilami het volgende:
[..]
Nee, niet doen.
[..]
Luister naar je verstand.
[..]
Hoe is het afgelopen?
[..]
Hoe denk je er nu over?
[..]
[..]
[..]
[..]
Goed onderzoek.
Edje is iets teveel in zichzelf gaan geloven door het oplopende aantal volgers op Twitter geloof ikquote:
Sowieso charts tekenenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:13 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Edje is iets teveel in zichzelf gaan geloven door het oplopende aantal volgers op Twitter geloof ik. Hij gaat steeds gekkere dingen doen.
Als je een poll maakt met de vraag wat eerst komt: BTC ATH of 100k followersquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:13 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Edje is iets teveel in zichzelf gaan geloven door het oplopende aantal volgers op Twitter geloof ik. Hij gaat steeds gekkere dingen doen.
Dat zou je wel zeggen ja, maar ja je weet nooit of die dukaten wel echt bouncen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:18 schreef Xrenity het volgende:
Je zou zeggen dat als je een keer een goede chart hebt getekend, je die zo maar een maand niet hoeft bij te werken.
LEAVE EDJE ALONE!!!!quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:13 schreef Afwazig het volgende:
[..]
flikker toch op man.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:07 schreef alilami het volgende:
[..]
Nee, niet doen.
[..]
Luister naar je verstand.
[..]
Hoe is het afgelopen?
[..]
Hoe denk je er nu over?
[..]
[..]
[..]
[..]
Goed onderzoek.
Jij doet fijne bijdragen, wilde je zeggen?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:40 schreef kthxbye het volgende:
[..]
flikker toch op man.
Je reageert constant niet op hele legitieme kritiek op die Ripple shitcoin van je, ga nou niet ineens de wijze expert uithangen.
Blijft een apart volk, die Ripple verslaafden[ afbeelding ]
Ja zeker. En wie ben jij, als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:44 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Jij doet fijne bijdragen, wilde je zeggen?
Netjes. Ik heb 7 Waves ermee verdiend.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:43 schreef BadVlad het volgende:
Afgelopen nacht bijna een mondaal jaarsalaris verdiend met Liquid pump en Waves arbitrage.![]()
![]()
Ik heb nu alleen wel een flink bedrag in wEUR dat ik moet laten uitbetalen door Coinomat naar mijn bankrekening. Dat zal wel weer weken duren.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:01 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Netjes. Ik heb 7 Waves ermee verdiend.[ afbeelding ]
Nice.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:43 schreef BadVlad het volgende:
Afgelopen nacht bijna een mondaal jaarsalaris verdiend met Liquid pump en Waves arbitrage.![]()
![]()
Ziekquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:43 schreef BadVlad het volgende:
![]()
Liqui?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:43 schreef BadVlad het volgende:
![]()
Ik 62.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:01 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Netjes. Ik heb 7 Waves ermee verdiend.[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:40 schreef kthxbye het volgende:
[..]
flikker toch op man.
Je reageert constant niet op hele legitieme kritiek op die Ripple shitcoin van je, ga nou niet ineens de wijze expert uithangen.
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:16 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Liquid: http://liquiditywave.org/
Gaat helemaal nergens over. Er zijn bots die voor veel te veel euro's (18% verschil) op de Waves DEX Waves inkopen.quote:
Ik vind het jammer dat een transactie met Coinomat zo lang duurt want arbitrage is een makkie nu met het prijsverschil tussen Waves op Bittrex en op de DEX.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:17 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Gaat helemaal nergens over. Er zijn bots die voor veel te veel euro's (18% verschil) op de Waves DEX Waves inkopen.
Jij hebt duizenden Waves? Netjes.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:43 schreef BadVlad het volgende:
![]()
Ja, wat ik al eerder zei. Nu moet ik waarschijnlijk weer weken wachten op mijn euro's.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:19 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat een transactie met Coinomat zo lang duurt want arbitrage is een makkie nu met het prijsverschil tussen Waves op Bittrex en op de DEX.
Magnet heeft meer dan het dubbele dan mij aan Waves.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:19 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Jij hebt duizenden Waves? Netjes.
Daarom laat ik het maar gewoon voor wat het is. Dat gezeik is het mij niet waard.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:20 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ja, wat ik al eerder zei. Nu moet ik waarschijnlijk weer weken wachten op mijn euro's.
In feite heb je daar geen coinomat voor nodig tochquote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:19 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat een transactie met Coinomat zo lang duurt want arbitrage is een makkie nu met het prijsverschil tussen Waves op Bittrex en op de DEX.
Ja die heeft 50% van alle Waves dukaten in zijn bezit.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:21 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Magnet heeft meer dan het dubbele dan mij aan Waves.
Wat is liquid? Komt er weer zo'n pump aan dan?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:19 schreef BadVlad het volgende:
Tip: Nu op de Waves DEX Liquid kopen voor 1.6 Waves per stuk en een verkooporder maken voor 3.5 en 4 Waves per stuk.
Nee? Hoe wil je anders wEUR naar je bankrekening krijgen dan? In BTC is de prijs per wave hetzelfde.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
In feite heb je daar geen coinomat voor nodig toch
Jij hebt het over prijsverschillen tussen DEX <> TREX , dan ga ik uit van btc prijs verschillenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:23 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Nee? Hoe wil je anders wEUR naar je bankrekening krijgen dan? In BTC is de prijs per wave hetzelfde.
Dan heb je het verkeerd.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jij hebt het over prijsverschillen tussen DEX <> TREX , dan ga ik uit van btc prijs verschillen
Dat kan ook natuurlijk maar het gaat dus mis bij stap 1.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:32 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Waarom niet BTC naar de DEX, als de prijs in BTC toch gelijk is?
Haha!quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:40 schreef Atlantis- het volgende:
Die IDnow van coinomat, ik denk even een foto mijn ID maken.
Wordt ik gelijk doorverbonden naar een live chat
Ja maar dit kun je dus feitelijk eindeloos herhalen? Gratis geld? wtfquote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:33 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk maar het gaat dus mis bij stap 1.
Zolang er kopers zijn op de dex die die prijs betalen kun je dat herhalen ja.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja maar dit kun je dus feitelijk eindeloos herhalen? Gratis geld? wtf
Zeker. Alleen Coinomat werkt niet altijd mee. Maar dat kun je ook zien als een voordeel. Als dat goed geregeld zou zijn zou er veel minder mogelijkheden zijn voor arbitrage.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja maar dit kun je dus feitelijk eindeloos herhalen? Gratis geld? wtf
Ik moest wel lachen om het plaatje, daar het juist de schapen zijn die in ripple gaan omdat ze van horen zeggen hebben dat dat de nieuwe bitcoin is en daarom geld erin pompen. Het is ironisch te noemen.quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:58 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om het plaatje, daar het juist de schapen zijn die in ripple gaan omdat ze van horen zeggen hebben dat dat de nieuwe bitcoin is en daarom geld erin pompen. Het is ironisch te noemen.
Tja heb hier ook zo vaak gelezen dat de ripple nooit boven de $1 zou komen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:58 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om het plaatje, daar het juist de schapen zijn die in ripple gaan omdat ze van horen zeggen hebben dat dat de nieuwe bitcoin is en daarom geld erin pompen. Het is ironisch te noemen.
Dat is de self fulfilling prophecy die het uitlokt vanwege het bovenstaande argument. Maar ik ga deze discussie niet wéér aan, deze hebben we al te vaak gevoerdquote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:59 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Tja heb hier ook zo vaak gelezen dat de ripple nooit boven de $1 zou komen.
RIPPLE NAAR 500 EURO !!!quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat is de self fulfilling prophecy die het uitlokt vanwege het bovenstaande argument. Maar ik ga deze discussie niet wéér aan, deze hebben we al te vaak gevoerd
100%, binnen 2 jaar.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:02 schreef Roces18 het volgende:
[..]
RIPPLE NAAR 500 EURO !!!![]()
![]()
![]()
ben ik miljonair
Yes. Dan ga ik alvast mijn ontslagbrief tikken:quote:
Stuur maar alvast ook. Vertel hem dat ripple de nieuwe Bitcoin is, misschien pompt hij er ook wat geld in, en dat is gunstig voor jou, dan stijgt het weer een beetjequote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:06 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Yes. Dan ga ik alvast mijn ontslagbrief tikken:
Beste heer Bergen,
In verband met aankomend miljonairschap neem ik per 10/02/2020 ontslag.
Hierbij maak ik gebruik van mijn opzegtermijn van 1 maand en geef ik u de tijd om ander personeel te werven. Dat zal vast lastig worden, want ik ben er 1 uit duizenden.
Ik verwacht graag voor 17/02/2018 een bevestiging in mijn inbox.
Met vriendelijke groet,
Roces18
1 uit duizenden, dat is het gevoel dat elke ripple wel zou willen hebben.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:06 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Yes. Dan ga ik alvast mijn ontslagbrief tikken:
Beste heer Bergen,
In verband met aankomend miljonairschap neem ik per 10/02/2020 ontslag.
Hierbij maak ik gebruik van mijn opzegtermijn van 1 maand en geef ik u de tijd om ander personeel te werven. Dat zal vast lastig worden, want ik ben er 1 uit duizenden.
Ik verwacht graag voor 17/02/2018 een bevestiging in mijn inbox.
Met vriendelijke groet,
Roces18
Is bij elke coin hetzelfde, hier is t nu toevallig Universa.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:58 schreef EggsTC het volgende:
[..]
wanneer de markt naar $900 miljard gaat: 33 februari 2018, om 26:05:19 uur.quote:
Ed is Satoshi, toch?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:41 schreef t-8one het volgende:
Er is weer iemand die claimt Satoshi te zijn lees ik her en der op Twitter. Iemand die er meer van weet?
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:41 schreef t-8one het volgende:
Er is weer iemand die claimt Satoshi te zijn lees ik her en der op Twitter. Iemand die er meer van weet?
xrp zit op 1 dollar tov 8200 bitcoinquote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:37 schreef Kyran het volgende:
lijken te bouncen op $8200 ben benieuwd of support blijft daar
Zijn er nu eigenlijk ook flinke problemen bij Nano zelf of is het vooral Bitgrail die het voor ze verneukt. Niet echt in verdiept om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:41 schreef Afwazig het volgende:
Dat gezeik met nano is wel een shitshow hoor, die daling zet nog wel even door.
Nouja Bitgrail wijst naar Nano (had ik ook gedaanquote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zijn er nu eigenlijk ook flinke problemen bij Nano zelf of is het vooral Bitgrail die het voor ze verneukt. Niet echt in verdiept om eerlijk te zijn.
Is alles nog nieuw, geef t tijdquote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:44 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Nouja Bitgrail wijst naar Nano (had ik ook gedaan) maar er zijn wel wat bijzonderheden waardoor Nano ook niet helemaal weg komt. Technisch zit dat ook niet helemaal lekker in elkaar volgens mij.
Wat is dat toch met die DAG coins en falende technische oplossingen? IOTA is ook al zo`n kutzooi.
Weet je wat op dit moment erg goed bounced? Een zalmschotel. Komt mijn vrouwtje net brengen. Lekker man.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:18 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Dat zou je wel zeggen ja, maar ja je weet nooit of die dukaten wel echt bouncen.
Pics?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weet je wat op dit moment erg goed bounced? Een zalmschotel. Komt mijn vrouwtje net brengen. Lekker man.²
Heb het gevoel dat heel veel mensen IOTA het liefst zien verdwijnen.quote:
Doe maar naar 5k in euro's.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:57 schreef Kyran het volgende:
Nog een klein beetje dalen en onze favorite users komen vast weer tevoorschijn
Geen pasteitjes dit keer?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weet je wat op dit moment erg goed bounced? Een zalmschotel. Komt mijn vrouwtje net brengen. Lekker man.²
De vaste bezoeker hier weet dat ik gek ben op vis. Mooie betrouwbare beestjes. Bij vissen wordt de smaak op DNA level geregeld.quote:
Arme Edtwitter:bebe_chien twitterde op zaterdag 10-02-2018 om 13:34:29@Crypto_Ed_NL @sasha35625 I have been following your twitter for a while and let me say I have huge doubts about your ‘’integrity’’. You don’t come off as a rational and balanced person at all and I’ve seen you make false accusations and huge exagerations of facts to prove your ‘’points’’ reageer retweet
Alleen moet je dan wel de echte wilde zalm hebben. Niet de kweekzalm die met roze verf opgepimpt wordt.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De vaste bezoeker hier weet dat ik gek ben op vis. Mooie betrouwbare beestjes. Bij vissen wordt de smaak op DNA level geregeld.²
Wat zijn de bijzonderheden en waar gaat het technisch niet helemaal goed meen je?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:44 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Nouja Bitgrail wijst naar Nano (had ik ook gedaan) maar er zijn wel wat bijzonderheden waardoor Nano ook niet helemaal weg komt. Technisch zit dat ook niet helemaal lekker in elkaar volgens mij.
Wat is dat toch met die DAG coins en falende technische oplossingen? IOTA is ook al zo`n kutzooi.
We gingen naar 0 toch?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:57 schreef Kyran het volgende:
Nog een klein beetje dalen en onze favorite users komen vast weer tevoorschijn
Ik ga vanavond een Aziatisch hoertje afromen met mijn winsten.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:25 schreef Manzonderschouders het volgende:
Aziaten romen nog even hun winsten af voor t slapen gaan, en daarna gaan we omhoog. Vannacht weer klein dipje en morgen eindigen we de dag op 9.5k. Universa ook niet sterk trouwens vandaag, helaas
Met gelijke munt terug betalen die luiquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:30 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik ga vanavond een Aziatisch hoertje afromen met mijn winsten.
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:34 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Met gelijke munt terug betalen die lui
Dat worden vast heel romige dukaten als ik het zo leesquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:34 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Met gelijke munt terug betalen die lui
Eind van het jaar als ik miljonair ben koop ik wilde zalm. Als ik het al kan vinden.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:13 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Alleen moet je dan wel de echte wilde zalm hebben. Niet de kweekzalm die met roze verf opgepimpt wordt.
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Eind van het jaar als ik miljonair ben koop ik wilde zalm. Als ik het al kan vinden.²
Clitcoin...quote:
Is weer aan het dalen. Wel rustige daling gelukkigquote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:51 schreef descon het volgende:
[..]
Clitcoin...
Affin...paar dagen niet gekeken..blij dat de markt enigzins stabiel is.
Kenk met een gerust hart op wintersport vakantie
Gisteren m'n eerste coins gekocht, sorry jongens...quote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:01 schreef bamibij het volgende:
[..]
Is weer aan het dalen. Wel rustige daling gelukkig
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisteren m'n eerste coins gekocht, sorry jongens...
Ik dacht nog wel eventjes snel te cashen zodat ik met carnaval m'n winst op kon zuipen.quote:
Wil je mod worden?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
UNIquote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:28 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Is bij elke coin hetzelfde, hier is t nu toevallig Universa.
Shitcoin 5000, oohnee 't is enkel een token, een schijttoken.
Ja., jammer dat hij er niet meer is.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:21 schreef Goudgeil het volgende:
Ik kom hier niet zo vaak maar ik zie vaak grappen over een twitteraar Crypto Ed
Is dat Edraket die hier vroeger wel eens was?
Ik dacht dat hij gestopt was met altcoins en alleen nog Bitcoin deed (wel charts van anderen), hoe is hij uiteindelijk veranderd van mening?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja., jammer dat hij er niet meer is.
Ach, in deze cryptowereld wordt heel snel heel vaak van mening veranderd.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:23 schreef Goudgeil het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij gestopt was met altcoins en alleen nog Bitcoin deed (wel charts van anderen), hoe is hij uiteindelijk veranderd van mening?
Waarom wil je dat zo graag?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:24 schreef Goudgeil het volgende:
Zijn hier mensen met een oud Bitcointalk.org account die hoger dan junior member is? Ik wil er graag 1 kopen, prijs hangt af van de rank.
Meerdere malen de kans gehad. Maar ik dank voor de eer. Het is een moeilijk job die ook tijd en betrokkenheid vraagt.quote:
Signature campaigns, tegenwoordig verdien je er zo $200 per maand mee als senior member door elke dag een paar comments neer te zetten. Meeste mensen zijn hier wel te lui voor denk ik, dus er zijn vast mensen die hun account willen verkopenquote:
Jammer man, een beetje volwassen mod zou Fok! goed doen!quote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Meerdere malen de kans gehad. Maar ik dank voor de eer. Het is een moeilijk job die ook tijd en betrokkenheid vraagt.²
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jammer man, een beetje volwassen mod zou Fok! goed doen!
Tijd voor een nieuwe naamquote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:40 schreef Chaes het volgende:
https://medium.com/@vadim(...)om-nano-f4606b67b7b4
Verschrikkelijk nieuws. Gewoon even 17 miljoen XRB/Nano gestolen (bijna 13 (!) procent van de totale marketcap)
.
Heb Bitgrail altijd al een waardeloze exchange gevonden. Hoop maar dat Nano er nog bovenop komt... nu -25%.
Die gozer van bitgrail kan het op een lopen zetten.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:40 schreef Chaes het volgende:
Verschrikkelijk nieuws. Gewoon even 17 miljoen XRB/Nano gestolen (bijna 13 (!) procent van de totale marketcap)
.
Heb Bitgrail altijd al een waardeloze exchange gevonden. Hoop maar dat Nano er nog bovenop komt... nu -25%.
Had er 500 XRB op, echt kut. Ach kan erger Binance is iig niet gehackt.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:40 schreef Chaes het volgende:
.
Heb je ze nog of ben je ze kwijt?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:48 schreef Goudgeil het volgende:
[..]
Had er 500 XRB op, echt kut. Ach kan erger Binance is iig niet gehackt.
Ik niet zo heel veel, ik pleurde er wat overig geld in... waren er 81 denk ik ofzoquote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:48 schreef Goudgeil het volgende:
[..]
Had er 500 XRB op, echt kut. Ach kan erger Binance is iig niet gehackt.
1 USD UNIVERSAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAquote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:07 schreef Mr.Meneer het volgende:
Eindelijk mijn eerste Universa(s) gekocht op $0,046! Hopelijk wordt er de komende weken/maanden een beetje doorgepakt.
Ik vond dit wel een interessant stuk, kijkend naar alle complexe coins/tokens welke er zijn. Schrijver geeft aan dat de basis gewoon simpel moet zijn en de complexiteit eromheen gebouwd moet worden in layers, bijvoorbeeld lighting network.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:44 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Binnen twee-drie maanden UNIVERSA JAAAAAquote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
1 USD UNIVERSAAAAAAAAAAAA JAAAAAAA
Heb gisteren verkocht nadat bekend werd dat die kerel van BitGrail met een statement zou komen, toen wist ik genoeg.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:40 schreef Chaes het volgende:
.
Het Nano team gaat daar niet aan meewerken heb ik begrepen. Lijkt me ook niet hun taak.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:32 schreef Nattekat het volgende:
Dat zou zomaar een DAO kunnen worden. Hardfork.
XRB bedoel ik hè.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:44 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het Nano team gaat daar niet aan meewerken heb ik begrepen. Lijkt me ook niet hun taak.
Nano = XRBquote:
Als dat zo is krijg je bierquote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:30 schreef Mr.Meneer het volgende:
[..]
Binnen twee-drie maanden UNIVERSA JAAAAA
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Inderdaad... watte? Je weet niet dat NANO XRB is?
Mooi potje stratego aan de gang nu rond die 8200 die het tot nu toe netjes houdt, maar ben bang dat wij er vandaag nog flink onder gaan duiken en dan sowieso weer naar 7800 gaan (vorige resistance was daar als ik het goed herinner). Paar TA dudes zeggen 4.5k / 5k, maar hoop niet dat we zo laag gaanquote:Op zaterdag 10 februari 2018 22:17 schreef Manzonderschouders het volgende:
Om te janken weer, die koers. Riekt naar manipulatie
$0.01 - $0.0125quote:Op zaterdag 10 februari 2018 22:20 schreef metallicelmo het volgende:
wat is de max supply van Universa? oh wacht gevonden,
wat was de ICO prijs?
UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 10 februari 2018 22:29 schreef xaban06 het volgende:
Ok, ook ingestapt in Universa. Nou ja, in de placeholder.
Wanneer kan je ze inwisselen?
Dat zou wel ernstig zijn ja.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 22:19 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mooi potje stratego aan de gang nu rond die 8200 die het tot nu toe netjes houdt, maar ben bang dat wij er vandaag nog flink onder gaan duiken en dan sowieso weer naar 7800 gaan (vorige resistance was daar als ik het goed herinner). Paar TA dudes zeggen 4.5k / 5k, maar hoop niet dat we zo laag gaan
Voorlopig 35k stuks. Hoop straks ermee mijn vakantie te kunnen bekostigenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 22:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dukaten gaan gestrooid worden, ik zou je chest ook ff poetsen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben nog niet in Universa ingestapt. Alvast mijn chest vrijmaken?²
Het is vooral FOMO aan het werk.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 22:45 schreef metallicelmo het volgende:
Zijn jullie echt allemaal Universa fan of hebben jullie teveel in de ICO gestopt
Dukaatje voor tussen de bibs. Goed warm houden want je zit op een potentieel goudmijntje.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Ben ik ook bang voor jaquote:Op zaterdag 10 februari 2018 22:52 schreef alilami het volgende:
Ik zit in 100 cryptogroepen en niemand heeft het over Universa. FOK echo chamber.
Nee, je hebt de boot al gemist. Ik ben ingestapt tijdens de ICO.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Blij dat ik niet meer alleen ben in deze wolk vol FOMO.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 23:09 schreef chroestjov het volgende:
Ik heb eens snel door de whitepaper heen zitten bladeren, maar ik zie vooralsnog niet echt in waarom de market cap van Universa nu al zo groot zou zijn en wat het zo bijzonder maakt.
Wat voor use-case heeft Universa?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 23:14 schreef EggsTC het volgende:
Ik denk wel dat universa 40-50 cent kan worden met een 20K TPS platform wat DAG en Blockchain combineert. Zeker met zo een team erachter. Ik heb slechtere coins hoger zien staan, zegmaar.
Ik snap niet eens wat Ethereum classic en Bitcoin Cash kunnen doen in de top 20... 20K TPS is toch best wel uniek op het moment, XRB is "slechts" 7k.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 23:17 schreef metallicelmo het volgende:
met 50 cent kom je direct uit op plek 16 op Coinmarketcap, boven Ethereum Classic en Tether. Dan moeten ze wel echt iets unieks maken, er zijn iets van 4.9 miljard tokens voor nu. Gaan ze dat nog converteren naar iets kleiners?
Waarom zoveel focus op TPS?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 23:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik snap niet eens wat Ethereum classic en Bitcoin Cash kunnen doen in de top 20... 20K TPS is toch best wel uniek op het moment, XRB is "slechts" 7k.
Nieuw geld? Nah, ETHtje erin gestopt die ik ergens had liggen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 23:18 schreef RickoKun het volgende:
Dat jullie in deze tijd nieuw geld erin pompen. Risky.
Het is nu 'veiliger' om er geld in te pompen dan in de laatste paar maanden van het vorige jaar toen de FOMO hoogtij vierde.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 23:18 schreef RickoKun het volgende:
+ lage fee.... dat is wat de markt wil op dit moment. TPS + lage fee.quote:
Bitcoin killer dus?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 23:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
+ lage fee.... dat is wat de markt wil op dit moment. TPS + lage fee.
Ergo; dat is waar bitcoin aan kapot gaat op het moment.
Dat is waar. Kopen als het bloed door de straten vloeit.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 23:22 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het is nu 'veiliger' om er geld in te pompen dan in de laatste paar maanden van het vorige jaar toen de FOMO hoogtij vierde.
Er staan zoveel in de top 100 die daar niets te zoeken hebben.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 23:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik snap niet eens wat Ethereum classic en Bitcoin Cash kunnen doen in de top 20... 20K TPS is toch best wel uniek op het moment, XRB is "slechts" 7k.
Mooi momentje.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 23:25 schreef metallicelmo het volgende:
Met dat in gedachte, misschien nu wat Nano inslaan na dat slechte nieuws van die Bitgrail exchange?
Bitcoin zn punten zijn veiligheid en decentralizatie, 10min blocks zijn er voor een reden.quote:
"de markt"quote:Op zaterdag 10 februari 2018 23:22 schreef EggsTC het volgende:
+ lage fee.... dat is wat de markt wil op dit moment. TPS + lage fee.
Elke blockchain die tegen snelheids en fee problemen aan loopt, behoorlijk wat dus.quote:
Wellicht, we zien het snel genoeg.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 23:44 schreef noobcrypto het volgende:
universaaaaaaaaaaa shittttttttttttcoin
Ik vraag me alleen af hoeverre dat "de markt" is.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 23:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Elke blockchain die tegen snelheids en fee problemen aan loopt, behoorlijk wat dus.
Nouja voorlopig ligt btc zwaar onder vuur vanwege die snelheden, er waren momenten dat je dagen moest wachten op je btc. Met meer TPS gaan er meer deuren open, kijk bijvoorbeeld naar VISA, dat heeft voor zover ik weet zelfs 60k tps nodig.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 23:46 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af hoeverre dat "de markt" is.
Ik heb namelijk niet het idee dat het gros van de mensen die er geld insteken zich bezig houden met TPS
Ja dat is nu he... de marketcap van NU op dit momnet, deze is over een paar jaar 10T, dan gaan deze cijfers helemaal niet meeer opquote:Op zaterdag 10 februari 2018 23:17 schreef metallicelmo het volgende:
met 50 cent kom je direct uit op plek 16 op Coinmarketcap, boven Ethereum Classic en Tether. Dan moeten ze wel echt iets unieks maken, er zijn iets van 4.9 miljard tokens voor nu. Gaan ze dat nog converteren naar iets kleiners?
Nou, ik vind het er wel goed uit zien. Scoort wel laag op Brand Awareness/Buzz op coincheckup.com maar da's wellicht juist een voordeel bij instappen...quote:
Jij hebt er verstand van lees ik...quote:Op zaterdag 10 februari 2018 23:44 schreef noobcrypto het volgende:
universaaaaaaaaaaa shittttttttttttcoin
quote:Op zondag 11 februari 2018 01:14 schreef BadVlad het volgende:
Hopelijk komt er vannacht weer een botje die alle Waves opkoopt op de DEX.
Ik houd letbet al een tijdje in de gaten, o.a. omdat ik issues heb.quote:Op zondag 14 januari 2018 18:05 schreef TwztId het volgende:
[..]
Maar FunFair is echt alleen online casino en niet veel meer, Letbet is ook met gokken op voetbal wedstrijden enzo ala de TOTO..
twee dagen geleden, al mijn tokens:quote:
1x op max spinnen (300 punten) koste een paar cent twee weken terug, nu is dat 180 USD.quote:
Lambo lijkt mij ook niet heel fijn voor dagelijks gebruik.quote:Op zondag 11 februari 2018 02:06 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik ga wel liever voor:
[ afbeelding ]
Ik had niet anders verwacht van deze FOMO meester.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 23:18 schreef RickoKun het volgende:
Suit yourselfquote:Op zondag 11 februari 2018 06:19 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht van deze FOMO meester.
Buy high sell low![ afbeelding ]
Hoop ook nog op een flinke daling, zit er ook aan te komen denk. Vraag is alleen hoe lang het gaat duren..quote:Op zondag 11 februari 2018 08:50 schreef kthxbye het volgende:
Kom op, omlaag ermee.
Dan kan ik blijven arben en ook eindelijk mijn fiat inzetten
Wat? Hahaquote:Op zondag 11 februari 2018 08:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
een aantal NL schaatsers zitten ook in crypto blijkbaar
Ja echt rare lui die schaatsers.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Haha, wat werd er gezegd?quote:Op zondag 11 februari 2018 08:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Omdat zijn mattie 100.000 Waves nog moet krijgen van Sasha en deze niks van zich laat horen.quote:Op zondag 11 februari 2018 09:31 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Wat loopt die ed nou telkens waves te bashen? Ik snap het niet helemaal. Alleen omdat de communicatie vanuit het team ruk is ?
Geen idee maar het gaat blijkbaar om Waves van de ICO. Dat is 2 jaar geleden. Waarom ga je na anderhalf jaar pas je Waves claimen? Ik vind het maar een raar verhaal.quote:Op zondag 11 februari 2018 09:31 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Wat loopt die ed nou telkens waves te bashen? Ik snap het niet helemaal. Alleen omdat de communicatie vanuit het team ruk is ?
Ik heb het ook meegemaakt. Had 2 accounts, 1 van mijzelf en 1 voor mijn moeder. Via de website van Waves kon je bij je Waves, maar na een tijdje hebben zij de pagina gesloten, terwijl mijn moeder haar Waves nog niet had geïnd. Ja, ons fout maar het blijft wel onze eigen coins/waves waarvoor betaald is.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:06 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Geen idee maar het gaat blijkbaar om Waves van de ICO. Dat is 2 jaar geleden. Waarom ga je na anderhalf jaar pas je Waves claimen? Ik vind het maar een raar verhaal.
Dat verhaal van jou had ik ook meegekregen ja.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik heb het ook meegemaakt. Had 2 accounts, 1 van mijzelf en 1 voor mijn moeder. Via de website van Waves kon je bij je Waves, maar na een tijdje hebben zij de pagina gesloten, terwijl mijn moeder haar Waves nog niet had geïnd. Ja, ons fout maar het blijft wel onze eigen coins/waves waarvoor betaald is.
Wij hebben het na ongeveer 3 maanden ‘terug’ kunnen krijgen.
ik zit ook tevergeefs te wachten......quote:Op zondag 11 februari 2018 10:56 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Ga naar naar 6k. Dan komt er een bots icx ven en universa bij
Edit: gaat waarschijnlijk niet gebeuren maarja.
Waarom je een reactie van de CEO verwacht komt omdat alleen hij de Waves kan uitbetalen. Dat wordt ook door de Support kanalen verteld.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:40 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dat verhaal van jou had ik ook meegekregen ja.
Er is dus iets gebeurt waarom je zo lang wacht voor je coins van de ICO claimt. Dan vind ik het raar dat je op hoge poten een reactie van de ceo eist. Snap dat het frustrerend is maar uiteindelijk ben je er zelf bij..
Wat ik zo lees wordt het opgelost en krijgt die persoon de Waves.
Oké dat wist ik niet, dat is dan een ander verhaal. Blijf het raar vinden dat je na anderhalf jaar opeens je Waves gaat claimen.quote:Op zondag 11 februari 2018 11:25 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarom je een reactie van de CEO verwacht komt omdat alleen hij de Waves kan uitbetalen. Dat wordt ook door de Support kanalen verteld.
valt toch best mee, BTC boven de 8k, alleen lopen de alts leeg nuquote:Op zondag 11 februari 2018 11:31 schreef Kyran het volgende:
BTC is weer dramatrekt ook alle alts weer helemaal leeg
Vraag me af hoe ver we gaan zakken en of het waard is om weer even in Tether (eng ik weet het) te gaan zitten.
500 dollar in de min ten opzichte van gisteren. En ik ben maar met 2200 euro er in gebounced.quote:Op zondag 11 februari 2018 11:31 schreef Kyran het volgende:
BTC is weer dramatrekt ook alle alts weer helemaal leeg
Vraag me af hoe ver we gaan zakken en of het waard is om weer even in Tether (eng ik weet het) te gaan zitten.
dus ????quote:Op zondag 11 februari 2018 11:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
500 dollar in de min ten opzichte van gisteren. En ik ben maar met 2200 euro er in gebounced.²
De markt is verre van stabiel. En tot nu verlies ik alleen maar.quote:
quote:Op zondag 11 februari 2018 11:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De markt is verre van stabiel. En tot nu verlies ik alleen maar.²
Wat heb je aan een stabiele markt ?quote:Op zondag 11 februari 2018 11:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
instabiele dukaten......nu ff pastijtjes met goatcheese over mijn romige dijen laten glijdenquote:Op zondag 11 februari 2018 12:06 schreef Afwazig het volgende:
Wtf nu zie ik het ook. Wat een instabiele markt man.
Ik ben om jullie te besparen maar gestopt met kopen voorlopig. Telkens als ik iets koop keldert het daags erna enorm.quote:Op zondag 11 februari 2018 11:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
waar is CPCchain gelist ?quote:Op zondag 11 februari 2018 12:13 schreef TripleZ het volgende:
Zo, weer even wat extra Eth in CPChain gestopt. Nu naar de maan!
quote:Op zondag 11 februari 2018 12:11 schreef Afwazig het volgende:
Wellicht dat ik nog wat tochtige munten over mijn romige tepels laat kletteren.
Etherdelta, Idex en Bibox. Ik doe het via die laatste, dat vind ik het gemakkelijkst!quote:Op zondag 11 februari 2018 12:15 schreef Predator38 het volgende:
[..]
waar is CPCchain gelist ?
Etherdelta ?
WoW nu je het zegtquote:Op zondag 11 februari 2018 12:06 schreef Afwazig het volgende:
Wtf nu zie ik het ook. Wat een instabiele markt man.
Ethereum classic?quote:Op zondag 11 februari 2018 12:35 schreef Dwaalboy het volgende:
Universa word niks...
Etc word het! Omdat ik ze heb.. voor half maart grote stijging
Waar heb jij je glazen bol vandaan? Die wil ik ook wel nmlquote:Op zondag 11 februari 2018 12:35 schreef Dwaalboy het volgende:
Universa word niks...
Etc word het! Omdat ik ze heb.. voor half maart grote stijging
Dus jij koopt blind alts omdat het toch niet uitmaakt?quote:Op zondag 11 februari 2018 13:14 schreef Allesreiniger het volgende:
Haha iedereen met voorspellingen. Je kan er gewoon geen drol van zeggen, tot nu toe blijft het zo dat 99% van de alts net zo hard meewiegen met de richting van BTC.
alts dalen over t algemeen harder.quote:Op zondag 11 februari 2018 13:14 schreef Allesreiniger het volgende:
Haha iedereen met voorspellingen. Je kan er gewoon geen drol van zeggen, tot nu toe blijft het zo dat 99% van de alts net zo hard meewiegen met de richting van BTC.
Het is wel vaak weekend tegenwoordig.quote:
Manipulatie. Nooit meer moonquote:Op zondag 11 februari 2018 14:10 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Het is wel vaak weekend tegenwoordig.Voorheen had ik nog wel een idee waarom een coin stijgt of daalt, maar de laatste maand...
futuresquote:Op zondag 11 februari 2018 14:20 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Manipulatie. Nooit meer moon
UNIVERSAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 11 februari 2018 14:29 schreef Kyran het volgende:
Futures en manipulate kaarten zijn weer uit de kast gehaald tijdens een dipje zie ik
de illuminati houdt zich er ook mee bezig hoorde ik.quote:Op zondag 11 februari 2018 14:29 schreef Kyran het volgende:
Futures en manipulate kaarten zijn weer uit de kast gehaald tijdens een dipje zie ik
Bilderbergquote:Op zondag 11 februari 2018 14:35 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
de illuminati houdt zich er ook mee bezig hoorde ik.
Niet zo gek toch? Die 2 gaan hand in hand. Zeker in zo’n premature markt als cryptoquote:Op zondag 11 februari 2018 14:29 schreef Kyran het volgende:
Ik geloof er niet in dat futures markt invloed heeft. Niet direct in ieder geval. Probleem is eerder dat iedereen denkt dat het invloed heeft en er naar gaat handelen. Ja,dan is het een self fulfilling prophecy en is het inderdaad zo dat de futures de markt beïnvloeden.quote:Op zondag 11 februari 2018 15:01 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Niet zo gek toch? Die 2 gaan hand in hand. Zeker in zo’n premature markt als crypto
Ik voel me zelf ook behoorlijk prematuur nu. Alle cijfers richting afvoerputje.quote:Op zondag 11 februari 2018 15:01 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Niet zo gek toch? Die 2 gaan hand in hand. Zeker in zo’n premature markt als crypto
Geen stress maat.quote:Op zondag 11 februari 2018 15:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik voel me zelf ook behoorlijk prematuur nu. Alle cijfers richting afvoerputje.²
over een jaar of 2quote:Op zondag 11 februari 2018 15:23 schreef BakkenKappen het volgende:
Geen spang lullo's. Prijs gaat ooit wel weer pompen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |