XRB, Antshares en IOTA zijn mijn 'missers' van dit jaar.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja dikke fomo hier nog steeds, maar nu kopen is madness, en dat zei ik gister over 10usd al.
Dat hoop ik eerlijk gezegd niet. Dan is het namelijk vrij eenvoudig om tijdens een dip alts te kopenquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:28 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik geef aan dat ik dus hoop dat die afhankelijkheid afneemt.
Die reserve mag idd wel eens verlaagd worden.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:11 schreef Ipho het volgende:
[..]
Dit ben benieuwd wanneer die reserve eraf gaat. Ik moet er overigens nog altijd 50 op houden.
Daarnaast ben ik erg benieuwd waar het gaat eindigen met de ripple.
Ja ik geloof dat jij ooit in het verleden een keer tegen mij hebt gezegd; nooit in zulke stijgingen kopen. En daar houd ik me nog steeds aan, het heeft meer gebracht dan dat ik heb gemist tot nu toe. Ik heb dezelfde gemist als jij, ik fomode NEO wel, en daar ging ik op mn bek. Dik verlies moeten pakken op NEO.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
XRB, Antshares en IOTA zijn mijn 'missers' van dit jaar.
Meerdere malen op het punt gestaan wat te schuiven naar die tokens toen ze veel lager stonden, weken voordat ze de lucht in gingen.
Achja.
Je quote nu een zinnetje en negeert volledig de vraag die ik stel.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:31 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dat hoop ik eerlijk gezegd niet. Dan is het namelijk vrij eenvoudig om tijdens een dip alts te kopen.
Nog steeds een slechte koop voor dat moment hoor, vind ik, in zo'n stijging. Het is echt fomogedrag dan. Nu pakt het goed uit, en ik ben blij voor je, maar ik zou ermee oppassen in de toekomstquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:32 schreef Nikmans het volgende:
Ik zat eergisteren nog te verdedigen waarom ik op 7.96 in XRB was gestapt en moet je nu zien
quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:32 schreef Nikmans het volgende:
Ik zat eergisteren nog te verdedigen waarom ik op 7.96 in XRB was gestapt en moet je nu zien
Waar het om gaat is dat het op dát moment goede calls waren, XVG zag ook unstoppable uit en moet je zien hoeveel bagholders dat heeft gegenereerdquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Meerdere malen op het punt gestaan wat te schuiven naar die tokens toen ze veel lager stonden, weken voordat ze de lucht in gingen.
Achja.
Pesetacoin?quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:33 schreef Weetnietmeerwatnu het volgende:
Hebben mensen hier zich al in PTC verdiept?
In mijn ogen een coin met veel potentie.
Ja netjes man. Ik wou dat ik idd vorige week XRB had gekocht. Ah well.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:32 schreef Nikmans het volgende:
Na je post nogmaals gelezen te hebben, heb je inderdaad niet het tegendeel beweerdquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:32 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Je quote nu een zinnetje en negeert volledig de vraag die ik stel.
Maar prima, dan staan we er anders in
Wij pakken de volgende trein.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja netjes man. Ik wou dat ik idd vorige week XRB had gekocht. Ah well.
XRB is ook mijn misser, meerdere malen gedacht om toch eens in te stappen.. maarja nu ga ik dat niet meer doenquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Achja.
Nee doe ik ook niet.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:39 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
XRB is ook mijn misser, meerdere malen gedacht om toch eens in te stappen.. maarja nu ga ik dat niet meer doen
Had mezelf al wel geregistreerd op Bitgrail, durfde het alleen niet aan om elke keer op ATH in te stappen
Het is nog niet te laatquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:39 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
XRB is ook mijn misser, meerdere malen gedacht om toch eens in te stappen.. maarja nu ga ik dat niet meer doen
Had mezelf al wel geregistreerd op Bitgrail, durfde het alleen niet aan om elke keer op ATH in te stappen
Je kan wel op een ATH kopen, maar dan wel van een project waar je op de lange termijn wil blijven hangen. Maar ik doe het zelf ook niet bij een ATH.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat jij ooit in het verleden een keer tegen mij hebt gezegd; nooit in zulke stijgingen kopen. En daar houd ik me nog steeds aan, het heeft meer gebracht dan dat ik heb gemist tot nu toe. Ik heb dezelfde gemist als jij, ik fomode NEO wel, en daar ging ik op mn bek. Dik verlies moeten pakken op NEO.
Hoeveel heb je der danquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:40 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat
$30 voor Januari!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |