Nee, niet doen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 11:04 schreef sniel123 het volgende:
Shit, je kunt bij bitgrail niet minder dan 100 raiblocks withdrawen... (tegen de huidige koers is dat zo'n 360 dollar)
Nu moet ik dus meer kopen, of alles op Bitgrail laten staan...
Luister naar je verstand.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:57 schreef EggsTC het volgende:
Nu kickt voor mij ook wel FOMO erin van raiblocks, maar alsnog zegt mijn verstand niet te kopen op een moment als dit;
[ afbeelding ]
Hoe is het afgelopen?quote:Op donderdag 28 december 2017 18:50 schreef Zwansen het volgende:
Tja, ik ga er toch wel voor denk ik. Denk via Bitgrail.
Hoe denk je er nu over?quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:39 schreef sandertjuh het volgende:
XRB is ook mijn misser, meerdere malen gedacht om toch eens in te stappen.. maarja nu ga ik dat niet meer doen
Had mezelf al wel geregistreerd op Bitgrail, durfde het alleen niet aan om elke keer op ATH in te stappen
quote:Op zondag 31 december 2017 16:33 schreef sniel123 het volgende:
Raiblocks weer ATH ondanks het gezeur met bitgrail
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 14:00 schreef EggsTC het volgende:
Jep, naja vooralsnog is het een goeie fomo geweest op 13 usd.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:40 schreef TimKuik het volgende:
Het is nog niet te laat
$30 voor Januari!
Goed onderzoek.quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:53 schreef TimKuik het volgende:
Zijn er nog mensen die XRB op Bitgrail hebben?
Zojuist wat onderzoek gedaan en ik denk dat de withdrawals binnenkort weer open gaan.
Terechte reactie.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:47 schreef Xrenity het volgende:
[..]
https://twitter.com/bebe_chien/status/962303760453328896
Edje wordt zelf ook getorpedeerd
Ja, koe in z'n kont kijken...quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:07 schreef alilami het volgende:
[..]
Nee, niet doen.
[..]
Luister naar je verstand.
[..]
Hoe is het afgelopen?
[..]
Hoe denk je er nu over?
[..]
[..]
[..]
[..]
Goed onderzoek.
Edje is iets teveel in zichzelf gaan geloven door het oplopende aantal volgers op Twitter geloof ikquote:
Sowieso charts tekenenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:13 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Edje is iets teveel in zichzelf gaan geloven door het oplopende aantal volgers op Twitter geloof ik. Hij gaat steeds gekkere dingen doen.
Als je een poll maakt met de vraag wat eerst komt: BTC ATH of 100k followersquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:13 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Edje is iets teveel in zichzelf gaan geloven door het oplopende aantal volgers op Twitter geloof ik. Hij gaat steeds gekkere dingen doen.
Dat zou je wel zeggen ja, maar ja je weet nooit of die dukaten wel echt bouncen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:18 schreef Xrenity het volgende:
Je zou zeggen dat als je een keer een goede chart hebt getekend, je die zo maar een maand niet hoeft bij te werken.
LEAVE EDJE ALONE!!!!quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:13 schreef Afwazig het volgende:
[..]
flikker toch op man.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:07 schreef alilami het volgende:
[..]
Nee, niet doen.
[..]
Luister naar je verstand.
[..]
Hoe is het afgelopen?
[..]
Hoe denk je er nu over?
[..]
[..]
[..]
[..]
Goed onderzoek.
Jij doet fijne bijdragen, wilde je zeggen?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:40 schreef kthxbye het volgende:
[..]
flikker toch op man.
Je reageert constant niet op hele legitieme kritiek op die Ripple shitcoin van je, ga nou niet ineens de wijze expert uithangen.
Blijft een apart volk, die Ripple verslaafden[ afbeelding ]
Ja zeker. En wie ben jij, als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:44 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Jij doet fijne bijdragen, wilde je zeggen?
Netjes. Ik heb 7 Waves ermee verdiend.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:43 schreef BadVlad het volgende:
Afgelopen nacht bijna een mondaal jaarsalaris verdiend met Liquid pump en Waves arbitrage.![]()
![]()
Ik heb nu alleen wel een flink bedrag in wEUR dat ik moet laten uitbetalen door Coinomat naar mijn bankrekening. Dat zal wel weer weken duren.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:01 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Netjes. Ik heb 7 Waves ermee verdiend.[ afbeelding ]
Nice.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:43 schreef BadVlad het volgende:
Afgelopen nacht bijna een mondaal jaarsalaris verdiend met Liquid pump en Waves arbitrage.![]()
![]()
Ziekquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:43 schreef BadVlad het volgende:
![]()
Liqui?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:43 schreef BadVlad het volgende:
![]()
Ik 62.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:01 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Netjes. Ik heb 7 Waves ermee verdiend.[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:40 schreef kthxbye het volgende:
[..]
flikker toch op man.
Je reageert constant niet op hele legitieme kritiek op die Ripple shitcoin van je, ga nou niet ineens de wijze expert uithangen.
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:16 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Liquid: http://liquiditywave.org/
Gaat helemaal nergens over. Er zijn bots die voor veel te veel euro's (18% verschil) op de Waves DEX Waves inkopen.quote:
Ik vind het jammer dat een transactie met Coinomat zo lang duurt want arbitrage is een makkie nu met het prijsverschil tussen Waves op Bittrex en op de DEX.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:17 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Gaat helemaal nergens over. Er zijn bots die voor veel te veel euro's (18% verschil) op de Waves DEX Waves inkopen.
Jij hebt duizenden Waves? Netjes.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:43 schreef BadVlad het volgende:
![]()
Ja, wat ik al eerder zei. Nu moet ik waarschijnlijk weer weken wachten op mijn euro's.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:19 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat een transactie met Coinomat zo lang duurt want arbitrage is een makkie nu met het prijsverschil tussen Waves op Bittrex en op de DEX.
Magnet heeft meer dan het dubbele dan mij aan Waves.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:19 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Jij hebt duizenden Waves? Netjes.
Daarom laat ik het maar gewoon voor wat het is. Dat gezeik is het mij niet waard.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:20 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ja, wat ik al eerder zei. Nu moet ik waarschijnlijk weer weken wachten op mijn euro's.
In feite heb je daar geen coinomat voor nodig tochquote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:19 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat een transactie met Coinomat zo lang duurt want arbitrage is een makkie nu met het prijsverschil tussen Waves op Bittrex en op de DEX.
Ja die heeft 50% van alle Waves dukaten in zijn bezit.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:21 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Magnet heeft meer dan het dubbele dan mij aan Waves.
Wat is liquid? Komt er weer zo'n pump aan dan?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:19 schreef BadVlad het volgende:
Tip: Nu op de Waves DEX Liquid kopen voor 1.6 Waves per stuk en een verkooporder maken voor 3.5 en 4 Waves per stuk.
Nee? Hoe wil je anders wEUR naar je bankrekening krijgen dan? In BTC is de prijs per wave hetzelfde.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
In feite heb je daar geen coinomat voor nodig toch
Jij hebt het over prijsverschillen tussen DEX <> TREX , dan ga ik uit van btc prijs verschillenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:23 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Nee? Hoe wil je anders wEUR naar je bankrekening krijgen dan? In BTC is de prijs per wave hetzelfde.
Dan heb je het verkeerd.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jij hebt het over prijsverschillen tussen DEX <> TREX , dan ga ik uit van btc prijs verschillen
Dat kan ook natuurlijk maar het gaat dus mis bij stap 1.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:32 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Waarom niet BTC naar de DEX, als de prijs in BTC toch gelijk is?
Haha!quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:40 schreef Atlantis- het volgende:
Die IDnow van coinomat, ik denk even een foto mijn ID maken.
Wordt ik gelijk doorverbonden naar een live chat
Ja maar dit kun je dus feitelijk eindeloos herhalen? Gratis geld? wtfquote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:33 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk maar het gaat dus mis bij stap 1.
Zolang er kopers zijn op de dex die die prijs betalen kun je dat herhalen ja.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja maar dit kun je dus feitelijk eindeloos herhalen? Gratis geld? wtf
Zeker. Alleen Coinomat werkt niet altijd mee. Maar dat kun je ook zien als een voordeel. Als dat goed geregeld zou zijn zou er veel minder mogelijkheden zijn voor arbitrage.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja maar dit kun je dus feitelijk eindeloos herhalen? Gratis geld? wtf
Ik moest wel lachen om het plaatje, daar het juist de schapen zijn die in ripple gaan omdat ze van horen zeggen hebben dat dat de nieuwe bitcoin is en daarom geld erin pompen. Het is ironisch te noemen.quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:58 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om het plaatje, daar het juist de schapen zijn die in ripple gaan omdat ze van horen zeggen hebben dat dat de nieuwe bitcoin is en daarom geld erin pompen. Het is ironisch te noemen.
Tja heb hier ook zo vaak gelezen dat de ripple nooit boven de $1 zou komen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:58 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om het plaatje, daar het juist de schapen zijn die in ripple gaan omdat ze van horen zeggen hebben dat dat de nieuwe bitcoin is en daarom geld erin pompen. Het is ironisch te noemen.
Dat is de self fulfilling prophecy die het uitlokt vanwege het bovenstaande argument. Maar ik ga deze discussie niet wéér aan, deze hebben we al te vaak gevoerdquote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:59 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Tja heb hier ook zo vaak gelezen dat de ripple nooit boven de $1 zou komen.
RIPPLE NAAR 500 EURO !!!quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat is de self fulfilling prophecy die het uitlokt vanwege het bovenstaande argument. Maar ik ga deze discussie niet wéér aan, deze hebben we al te vaak gevoerd
100%, binnen 2 jaar.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:02 schreef Roces18 het volgende:
[..]
RIPPLE NAAR 500 EURO !!!![]()
![]()
![]()
ben ik miljonair
Yes. Dan ga ik alvast mijn ontslagbrief tikken:quote:
Stuur maar alvast ook. Vertel hem dat ripple de nieuwe Bitcoin is, misschien pompt hij er ook wat geld in, en dat is gunstig voor jou, dan stijgt het weer een beetjequote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:06 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Yes. Dan ga ik alvast mijn ontslagbrief tikken:
Beste heer Bergen,
In verband met aankomend miljonairschap neem ik per 10/02/2020 ontslag.
Hierbij maak ik gebruik van mijn opzegtermijn van 1 maand en geef ik u de tijd om ander personeel te werven. Dat zal vast lastig worden, want ik ben er 1 uit duizenden.
Ik verwacht graag voor 17/02/2018 een bevestiging in mijn inbox.
Met vriendelijke groet,
Roces18
1 uit duizenden, dat is het gevoel dat elke ripple wel zou willen hebben.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:06 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Yes. Dan ga ik alvast mijn ontslagbrief tikken:
Beste heer Bergen,
In verband met aankomend miljonairschap neem ik per 10/02/2020 ontslag.
Hierbij maak ik gebruik van mijn opzegtermijn van 1 maand en geef ik u de tijd om ander personeel te werven. Dat zal vast lastig worden, want ik ben er 1 uit duizenden.
Ik verwacht graag voor 17/02/2018 een bevestiging in mijn inbox.
Met vriendelijke groet,
Roces18
Is bij elke coin hetzelfde, hier is t nu toevallig Universa.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:58 schreef EggsTC het volgende:
[..]
wanneer de markt naar $900 miljard gaat: 33 februari 2018, om 26:05:19 uur.quote:
Ed is Satoshi, toch?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:41 schreef t-8one het volgende:
Er is weer iemand die claimt Satoshi te zijn lees ik her en der op Twitter. Iemand die er meer van weet?
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:41 schreef t-8one het volgende:
Er is weer iemand die claimt Satoshi te zijn lees ik her en der op Twitter. Iemand die er meer van weet?
xrp zit op 1 dollar tov 8200 bitcoinquote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:37 schreef Kyran het volgende:
lijken te bouncen op $8200 ben benieuwd of support blijft daar
Zijn er nu eigenlijk ook flinke problemen bij Nano zelf of is het vooral Bitgrail die het voor ze verneukt. Niet echt in verdiept om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:41 schreef Afwazig het volgende:
Dat gezeik met nano is wel een shitshow hoor, die daling zet nog wel even door.
Nouja Bitgrail wijst naar Nano (had ik ook gedaanquote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zijn er nu eigenlijk ook flinke problemen bij Nano zelf of is het vooral Bitgrail die het voor ze verneukt. Niet echt in verdiept om eerlijk te zijn.
Is alles nog nieuw, geef t tijdquote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:44 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Nouja Bitgrail wijst naar Nano (had ik ook gedaan) maar er zijn wel wat bijzonderheden waardoor Nano ook niet helemaal weg komt. Technisch zit dat ook niet helemaal lekker in elkaar volgens mij.
Wat is dat toch met die DAG coins en falende technische oplossingen? IOTA is ook al zo`n kutzooi.
Weet je wat op dit moment erg goed bounced? Een zalmschotel. Komt mijn vrouwtje net brengen. Lekker man.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:18 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Dat zou je wel zeggen ja, maar ja je weet nooit of die dukaten wel echt bouncen.
Pics?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weet je wat op dit moment erg goed bounced? Een zalmschotel. Komt mijn vrouwtje net brengen. Lekker man.²
Heb het gevoel dat heel veel mensen IOTA het liefst zien verdwijnen.quote:
Doe maar naar 5k in euro's.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:57 schreef Kyran het volgende:
Nog een klein beetje dalen en onze favorite users komen vast weer tevoorschijn
Geen pasteitjes dit keer?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weet je wat op dit moment erg goed bounced? Een zalmschotel. Komt mijn vrouwtje net brengen. Lekker man.²
De vaste bezoeker hier weet dat ik gek ben op vis. Mooie betrouwbare beestjes. Bij vissen wordt de smaak op DNA level geregeld.quote:
Arme Edtwitter:bebe_chien twitterde op zaterdag 10-02-2018 om 13:34:29@Crypto_Ed_NL @sasha35625 I have been following your twitter for a while and let me say I have huge doubts about your ‘’integrity’’. You don’t come off as a rational and balanced person at all and I’ve seen you make false accusations and huge exagerations of facts to prove your ‘’points’’ reageer retweet
Alleen moet je dan wel de echte wilde zalm hebben. Niet de kweekzalm die met roze verf opgepimpt wordt.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De vaste bezoeker hier weet dat ik gek ben op vis. Mooie betrouwbare beestjes. Bij vissen wordt de smaak op DNA level geregeld.²
Wat zijn de bijzonderheden en waar gaat het technisch niet helemaal goed meen je?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:44 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Nouja Bitgrail wijst naar Nano (had ik ook gedaan) maar er zijn wel wat bijzonderheden waardoor Nano ook niet helemaal weg komt. Technisch zit dat ook niet helemaal lekker in elkaar volgens mij.
Wat is dat toch met die DAG coins en falende technische oplossingen? IOTA is ook al zo`n kutzooi.
We gingen naar 0 toch?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:57 schreef Kyran het volgende:
Nog een klein beetje dalen en onze favorite users komen vast weer tevoorschijn
Ik ga vanavond een Aziatisch hoertje afromen met mijn winsten.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:25 schreef Manzonderschouders het volgende:
Aziaten romen nog even hun winsten af voor t slapen gaan, en daarna gaan we omhoog. Vannacht weer klein dipje en morgen eindigen we de dag op 9.5k. Universa ook niet sterk trouwens vandaag, helaas
Met gelijke munt terug betalen die luiquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:30 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik ga vanavond een Aziatisch hoertje afromen met mijn winsten.
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:34 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Met gelijke munt terug betalen die lui
Dat worden vast heel romige dukaten als ik het zo leesquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:34 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Met gelijke munt terug betalen die lui
Eind van het jaar als ik miljonair ben koop ik wilde zalm. Als ik het al kan vinden.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:13 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Alleen moet je dan wel de echte wilde zalm hebben. Niet de kweekzalm die met roze verf opgepimpt wordt.
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Eind van het jaar als ik miljonair ben koop ik wilde zalm. Als ik het al kan vinden.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |