abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_177081649

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
pi_177081824
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 11:04 schreef sniel123 het volgende:
Shit, je kunt bij bitgrail niet minder dan 100 raiblocks withdrawen... (tegen de huidige koers is dat zo'n 360 dollar ;( )
Nu moet ik dus meer kopen, of alles op Bitgrail laten staan...
Nee, niet doen.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 17:57 schreef EggsTC het volgende:
Nu kickt voor mij ook wel FOMO erin van raiblocks, maar alsnog zegt mijn verstand niet te kopen op een moment als dit;

[ afbeelding ]
Luister naar je verstand.

quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 18:50 schreef Zwansen het volgende:

Tja, ik ga er toch wel voor denk ik. Denk via Bitgrail.
Hoe is het afgelopen?

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 13:39 schreef sandertjuh het volgende:

XRB is ook mijn misser, meerdere malen gedacht om toch eens in te stappen.. maarja nu ga ik dat niet meer doen :+
Had mezelf al wel geregistreerd op Bitgrail, durfde het alleen niet aan om elke keer op ATH in te stappen :')
Hoe denk je er nu over?

quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 16:33 schreef sniel123 het volgende:
Raiblocks weer ATH ondanks het gezeur met bitgrail *O*
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 14:00 schreef EggsTC het volgende:

Jep, naja vooralsnog is het een goeie fomo geweest op 13 usd. :9
:N

quote:
7s.gif Op vrijdag 29 december 2017 13:40 schreef TimKuik het volgende:

Het is nog niet te laat :)

$30 voor Januari!
:')

quote:
7s.gif Op woensdag 31 januari 2018 19:53 schreef TimKuik het volgende:
Zijn er nog mensen die XRB op Bitgrail hebben?

Zojuist wat onderzoek gedaan en ik denk dat de withdrawals binnenkort weer open gaan.
Goed onderzoek.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_177081875
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 13:47 schreef Xrenity het volgende:

[..]

https://twitter.com/bebe_chien/status/962303760453328896

Edje wordt zelf ook getorpedeerd _O-
Terechte reactie.
pi_177081951
J
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:07 schreef alilami het volgende:

[..]

Nee, niet doen.

[..]

[..]

Hoe is het afgelopen?

[..]

Hoe denk je er nu over?

[..]

[..]

[..]

[..]

Goed onderzoek.
Ja, koe in z'n kont kijken...

Achteraf is alles zo simpel, als je t vantevoren wist werd je met een duppie rijk hier :)

Maar je hebt gelijk, uiteindelijk was het een slechte fomo.
Lambo of Rekt
pi_177081995
XRB is nu wel een koopje :9~
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 10 februari 2018 @ 14:13:13 #6
131603 Afwazig
Serious business
pi_177081996
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:09 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Terechte reactie.
Edje is iets teveel in zichzelf gaan geloven door het oplopende aantal volgers op Twitter geloof ik :D. Hij gaat steeds gekkere dingen doen.
pi_177082115
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:13 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Edje is iets teveel in zichzelf gaan geloven door het oplopende aantal volgers op Twitter geloof ik :D. Hij gaat steeds gekkere dingen doen.
Sowieso charts tekenen _O- _O-
pi_177082157
Je zou zeggen dat als je een keer een goede chart hebt getekend, je die zo maar een maand niet hoeft bij te werken.
pi_177082159
quote:

[..]

Als je een poll maakt met de vraag wat eerst komt: BTC ATH of 100k followers

Dan is het duidelijk dat de "roem" je naar het hoofd is gestegen.
pi_177082175
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:18 schreef Xrenity het volgende:
Je zou zeggen dat als je een keer een goede chart hebt getekend, je die zo maar een maand niet hoeft bij te werken.
Dat zou je wel zeggen ja, maar ja je weet nooit of die dukaten wel echt bouncen.
pi_177082242
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
XRB is nu wel een koopje :9~
Ja bijkopen.
Koning.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 14:21:07 #12
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177082256
quote:

[..]

LEAVE EDJE ALONE!!!!
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_177082689
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:07 schreef alilami het volgende:

[..]

Nee, niet doen.

[..]

[..]

Hoe is het afgelopen?

[..]

Hoe denk je er nu over?

[..]

[..]

[..]

[..]

Goed onderzoek.
flikker toch op man.

Je reageert constant niet op hele legitieme kritiek op die Ripple shitcoin van je, ga nou niet ineens de wijze expert uithangen.

Blijft een apart volk, die Ripple verslaafden _O-

:')14.gif
pi_177082721
Mooie uptrend de afgelopen week. Deze langzame stijging bevalt me wel.
Koning.
pi_177082773
Afgelopen nacht bijna een mondaal jaarsalaris verdiend met Liquid pump en Waves arbitrage. _O- _O- _O-
pi_177082785
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:40 schreef kthxbye het volgende:

[..]

flikker toch op man.

Je reageert constant niet op hele legitieme kritiek op die Ripple shitcoin van je, ga nou niet ineens de wijze expert uithangen.

Blijft een apart volk, die Ripple verslaafden _O-

:')[ afbeelding ]
Jij doet fijne bijdragen, wilde je zeggen?
pi_177083233
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:44 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Jij doet fijne bijdragen, wilde je zeggen?
Ja zeker. En wie ben jij, als ik vragen mag?
pi_177083271
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:43 schreef BadVlad het volgende:
Afgelopen nacht bijna een mondaal jaarsalaris verdiend met Liquid pump en Waves arbitrage. _O- _O- _O-
Netjes. Ik heb 7 Waves ermee verdiend.
pi_177083319
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:01 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ik heb nu alleen wel een flink bedrag in wEUR dat ik moet laten uitbetalen door Coinomat naar mijn bankrekening. Dat zal wel weer weken duren. :'(
pi_177083405
quote:
Nice.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 februari 2018 @ 15:11:35 #21
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177083619
quote:
Ziek :D

Netjes man, geniet er van! _O_
pi_177083632
quote:
Liqui?
Lambo of Rekt
pi_177083677
Spankchain _O_
U MAD?
  zaterdag 10 februari 2018 @ 15:14:14 #24
131603 Afwazig
Serious business
pi_177083712
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:01 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ik 62.

Echte highroller ik hoor.
pi_177083759
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:40 schreef kthxbye het volgende:

[..]

flikker toch op man.

[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_177083797
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:12 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Liqui?
Liquid: http://liquiditywave.org/
pi_177083830
quote:
Lambo of Rekt
pi_177083835
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:11 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ziek :D

Netjes man, geniet er van! _O_
Gaat helemaal nergens over. Er zijn bots die voor veel te veel euro's (18% verschil) op de Waves DEX Waves inkopen. :D
pi_177083841
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:15 schreef alilami het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat zei Gudelj ook
  zaterdag 10 februari 2018 @ 15:19:05 #30
131603 Afwazig
Serious business
pi_177083877
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:17 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Gaat helemaal nergens over. Er zijn bots die voor veel te veel euro's (18% verschil) op de Waves DEX Waves inkopen. :D
Ik vind het jammer dat een transactie met Coinomat zo lang duurt want arbitrage is een makkie nu met het prijsverschil tussen Waves op Bittrex en op de DEX.
pi_177083880
Tip: Nu op de Waves DEX Liquid kopen voor 1.6 Waves per stuk en een verkooporder maken voor 3.5 en 4 Waves per stuk.
pi_177083882
quote:
Jij hebt duizenden Waves? Netjes.
Koning.
pi_177083931
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:19 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik vind het jammer dat een transactie met Coinomat zo lang duurt want arbitrage is een makkie nu met het prijsverschil tussen Waves op Bittrex en op de DEX.
Ja, wat ik al eerder zei. Nu moet ik waarschijnlijk weer weken wachten op mijn euro's.
pi_177083972
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:19 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Jij hebt duizenden Waves? Netjes.
Magnet heeft meer dan het dubbele dan mij aan Waves.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 15:22:00 #35
131603 Afwazig
Serious business
pi_177083977
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:20 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ja, wat ik al eerder zei. Nu moet ik waarschijnlijk weer weken wachten op mijn euro's.
Daarom laat ik het maar gewoon voor wat het is. Dat gezeik is het mij niet waard.
pi_177084008
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:19 schreef Afwazig het volgende:

[..]

In feite heb je daar geen coinomat voor nodig toch
Lambo of Rekt
pi_177084014
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:21 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Magnet heeft meer dan het dubbele dan mij aan Waves.
Ja die heeft 50% van alle Waves dukaten in zijn bezit. :+
Koning.
pi_177084039
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:19 schreef BadVlad het volgende:
Tip: Nu op de Waves DEX Liquid kopen voor 1.6 Waves per stuk en een verkooporder maken voor 3.5 en 4 Waves per stuk.
Wat is liquid? Komt er weer zo'n pump aan dan?
Lambo of Rekt
  zaterdag 10 februari 2018 @ 15:23:55 #39
131603 Afwazig
Serious business
pi_177084051
quote:
5s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:22 schreef EggsTC het volgende:

[..]

In feite heb je daar geen coinomat voor nodig toch
Nee? Hoe wil je anders wEUR naar je bankrekening krijgen dan? In BTC is de prijs per wave hetzelfde.
pi_177084094
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:23 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Nee? Hoe wil je anders wEUR naar je bankrekening krijgen dan? In BTC is de prijs per wave hetzelfde.
Jij hebt het over prijsverschillen tussen DEX <> TREX , dan ga ik uit van btc prijs verschillen
Lambo of Rekt
  zaterdag 10 februari 2018 @ 15:29:22 #41
131603 Afwazig
Serious business
pi_177084210
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:25 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jij hebt het over prijsverschillen tussen DEX <> TREX , dan ga ik uit van btc prijs verschillen
Dan heb je het verkeerd.

Op de DEX van Waves kun je je Waves verkopen tegen WEUR of WUSD voor 8.5 dollar omgeveer. Op Bittrex is de prijs ongeveer 6$ (omgerekend vanaf BTC). Wat je moet doen is dus;
1. Waves op DEX verkopen voor wUSD of wEUR en deze via Coinomat naar je bankrekening laten sturen (withdraw van wEUR / wUSD op de DEX
2. Met fiat BTC kopen
3. BTC naar Bittrex sturen
4. Waves kopen op Bittrex en deze weer naar je Waves wallet sturen
pi_177084279
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:29 schreef Afwazig het volgende:
3. BTC naar Bittrex sturen
Waarom niet BTC naar de DEX, als de prijs in BTC toch gelijk is?
Lambo of Rekt
  zaterdag 10 februari 2018 @ 15:33:03 #43
131603 Afwazig
Serious business
pi_177084301
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:32 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Waarom niet BTC naar de DEX, als de prijs in BTC toch gelijk is?
Dat kan ook natuurlijk maar het gaat dus mis bij stap 1.
pi_177084456
Die IDnow van coinomat, ik denk even een foto mijn ID maken.

Wordt ik gelijk doorverbonden naar een live chat :D
pi_177084528
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:40 schreef Atlantis- het volgende:
Die IDnow van coinomat, ik denk even een foto mijn ID maken.

Wordt ik gelijk doorverbonden naar een live chat :D
Haha! _O-
pi_177084628
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:33 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Dat kan ook natuurlijk maar het gaat dus mis bij stap 1.
Ja maar dit kun je dus feitelijk eindeloos herhalen? Gratis geld? wtf
Lambo of Rekt
  zaterdag 10 februari 2018 @ 15:52:42 #47
286575 Roces18
Chef de party
pi_177084722
WANNEER STOPPEN WE OP DE MAAN? WANT MIJN TESLA ZWEEFT DAAR ROND :( :( :(
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zaterdag 10 februari 2018 @ 15:53:50 #48
131603 Afwazig
Serious business
pi_177084754
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Zolang er kopers zijn op de dex die die prijs betalen kun je dat herhalen ja.
pi_177084755
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Zeker. Alleen Coinomat werkt niet altijd mee. Maar dat kun je ook zien als een voordeel. Als dat goed geregeld zou zijn zou er veel minder mogelijkheden zijn voor arbitrage.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 15:55:11 #50
286575 Roces18
Chef de party
pi_177084789
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:15 schreef alilami het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
wanneer is ripple weer ath?
pi_177084882
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:55 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Ik moest wel lachen om het plaatje, daar het juist de schapen zijn die in ripple gaan omdat ze van horen zeggen hebben dat dat de nieuwe bitcoin is en daarom geld erin pompen. Het is ironisch te noemen. :P
Lambo of Rekt
  zaterdag 10 februari 2018 @ 15:59:19 #52
286575 Roces18
Chef de party
pi_177084890
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:58 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik moest wel lachen om het plaatje, daar het juist de schapen zijn die in ripple gaan omdat ze van horen zeggen hebben dat dat de nieuwe bitcoin is en daarom geld erin pompen. Het is ironisch te noemen. :P
:D :P :P :P
pi_177084910
quote:

[..]

Tja heb hier ook zo vaak gelezen dat de ripple nooit boven de $1 zou komen.
pi_177084939
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:59 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Tja heb hier ook zo vaak gelezen dat de ripple nooit boven de $1 zou komen.
Dat is de self fulfilling prophecy die het uitlokt vanwege het bovenstaande argument. Maar ik ga deze discussie niet wéér aan, deze hebben we al te vaak gevoerd :7
Lambo of Rekt
  zaterdag 10 februari 2018 @ 16:02:01 #55
286575 Roces18
Chef de party
pi_177084966
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 16:01 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dat is de self fulfilling prophecy die het uitlokt vanwege het bovenstaande argument. Maar ik ga deze discussie niet wéér aan, deze hebben we al te vaak gevoerd :7
RIPPLE NAAR 500 EURO !!! _O- _O_ _O_ _O_ ben ik miljonair
pi_177084976
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 16:02 schreef Roces18 het volgende:

[..]

RIPPLE NAAR 500 EURO !!! _O- _O_ _O_ _O_ ben ik miljonair
100%, binnen 2 jaar.
Lambo of Rekt
pi_177085154
Dat Wings is ook maar een ééndagsvlieg geweest waar de wings uit getrokken zijn he? Het blijft maar hangen, ik ben blij dat ik die toen snel met vrij veel winst van de hand heb gedaan.
Lambo of Rekt
  zaterdag 10 februari 2018 @ 16:06:56 #58
286575 Roces18
Chef de party
pi_177085159
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 16:02 schreef EggsTC het volgende:

[..]

100%, binnen 2 jaar.
Yes. Dan ga ik alvast mijn ontslagbrief tikken:

Beste heer Bergen,

In verband met aankomend miljonairschap neem ik per 10/02/2020 ontslag.
Hierbij maak ik gebruik van mijn opzegtermijn van 1 maand en geef ik u de tijd om ander personeel te werven. Dat zal vast lastig worden, want ik ben er 1 uit duizenden.

Ik verwacht graag voor 17/02/2018 een bevestiging in mijn inbox.

Met vriendelijke groet,

Roces18
pi_177085204
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 16:06 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Beste heer Bergen,

Hierbij maak ik gebruik van mijn opzegtermijn van 1 maand en geef ik u de tijd om ander personeel te werven. Dat zal vast lastig worden, want ik ben er 1 uit duizenden.

Met vriendelijke groet,

Roces18
Stuur maar alvast ook. Vertel hem dat ripple de nieuwe Bitcoin is, misschien pompt hij er ook wat geld in, en dat is gunstig voor jou, dan stijgt het weer een beetje :P
Lambo of Rekt
pi_177085248
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 16:06 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Beste heer Bergen,

Met vriendelijke groet,

Roces18
1 uit duizenden, dat is het gevoel dat elke ripple wel zou willen hebben. :+
Koning.
pi_177085782
quote:

[..]

Is bij elke coin hetzelfde, hier is t nu toevallig Universa.

Shitcoin 5000, oohnee 't is enkel een token, een schijttoken. :')
  zaterdag 10 februari 2018 @ 16:41:37 #62
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_177086014
Er is weer iemand die claimt Satoshi te zijn lees ik her en der op Twitter. Iemand die er meer van weet?
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 februari 2018 @ 16:43:47 #63
416575 crew  Evenstar
pi_177086057
BTC weer naar de klote?
pi_177086085
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:55 schreef Roces18 het volgende:

[..]

wanneer de markt naar $900 miljard gaat: 33 februari 2018, om 26:05:19 uur.
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" &gt;vrijdag 5 januari 2018 08:29&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" &gt;xminator&lt;/a&gt; het volgende:[/b]
pi_177086127
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 16:41 schreef t-8one het volgende:
Er is weer iemand die claimt Satoshi te zijn lees ik her en der op Twitter. Iemand die er meer van weet?
Ed is Satoshi, toch?
pi_177086294
Waarom zie ik op YouTube ineens allemaal LiteCoin shills, wat is de reden dat iedereen denkt ie richting de 1000 dollar gaat.. :S
pi_177086304
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177086346
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 16:41 schreef t-8one het volgende:
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 februari 2018 @ 17:37:35 #69
416575 crew  Evenstar
pi_177087333
lijken te bouncen op $8200 ben benieuwd of support blijft daar
  zaterdag 10 februari 2018 @ 17:39:39 #70
286575 Roces18
Chef de party
pi_177087373
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 17:37 schreef Kyran het volgende:
lijken te bouncen op $8200 ben benieuwd of support blijft daar
xrp zit op 1 dollar tov 8200 bitcoin
dus als bitcoin naar zijn oude niveau gaat zie ik xrp richting de 3 weer gaan
  zaterdag 10 februari 2018 @ 17:41:02 #71
131603 Afwazig
Serious business
pi_177087406
Dat gezeik met nano is wel een shitshow hoor, die daling zet nog wel even door.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 februari 2018 @ 17:42:40 #72
416575 crew  Evenstar
pi_177087453
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 17:41 schreef Afwazig het volgende:
Dat gezeik met nano is wel een shitshow hoor, die daling zet nog wel even door.
Zijn er nu eigenlijk ook flinke problemen bij Nano zelf of is het vooral Bitgrail die het voor ze verneukt. Niet echt in verdiept om eerlijk te zijn.
pi_177087493
Man man, wat een zielige dump dit weer :')
  zaterdag 10 februari 2018 @ 17:44:24 #74
131603 Afwazig
Serious business
pi_177087498
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 17:42 schreef Kyran het volgende:

[..]

Zijn er nu eigenlijk ook flinke problemen bij Nano zelf of is het vooral Bitgrail die het voor ze verneukt. Niet echt in verdiept om eerlijk te zijn.
Nouja Bitgrail wijst naar Nano (had ik ook gedaan :')) maar er zijn wel wat bijzonderheden waardoor Nano ook niet helemaal weg komt. Technisch zit dat ook niet helemaal lekker in elkaar volgens mij.

Wat is dat toch met die DAG coins en falende technische oplossingen? IOTA is ook al zo`n kutzooi.
pi_177087584
BadVlad heeft die tips *O*
pi_177087629
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 17:44 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Nouja Bitgrail wijst naar Nano (had ik ook gedaan :')) maar er zijn wel wat bijzonderheden waardoor Nano ook niet helemaal weg komt. Technisch zit dat ook niet helemaal lekker in elkaar volgens mij.

Wat is dat toch met die DAG coins en falende technische oplossingen? IOTA is ook al zo`n kutzooi.
Is alles nog nieuw, geef t tijd
  zaterdag 10 februari 2018 @ 17:52:14 #77
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177087702
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:18 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Dat zou je wel zeggen ja, maar ja je weet nooit of die dukaten wel echt bouncen.
Weet je wat op dit moment erg goed bounced? Een zalmschotel. Komt mijn vrouwtje net brengen. Lekker man.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177087729
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 17:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Weet je wat op dit moment erg goed bounced? Een zalmschotel. Komt mijn vrouwtje net brengen. Lekker man.

Pics?
pi_177087735
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 11:28 schreef EggsTC het volgende:

[..]

COBINHOOD heeft geen fee's.
Ik zit al bijna twee dagen vast in de tijd met dit antwoord.
pi_177087796
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 17:49 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Is alles nog nieuw, geef t tijd
Heb het gevoel dat heel veel mensen IOTA het liefst zien verdwijnen.

terwijl tit for tat = beste strategie ever
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 februari 2018 @ 17:57:30 #81
416575 crew  Evenstar
pi_177087812
Nog een klein beetje dalen en onze favorite users komen vast weer tevoorschijn :D
pi_177087888
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 17:57 schreef Kyran het volgende:
Nog een klein beetje dalen en onze favorite users komen vast weer tevoorschijn :D
Doe maar naar 5k in euro's.
pi_177087996
Jezus BTC transfer doet ook weer eeuwen. :')
pi_177088047
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 17:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Geen pasteitjes dit keer?
  zaterdag 10 februari 2018 @ 18:11:27 #85
13462 BansheeBoy
pi_177088115
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 18:09 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Geen pasteitjes dit keer?
De vaste bezoeker hier weet dat ik gek ben op vis. Mooie betrouwbare beestjes. Bij vissen wordt de smaak op DNA level geregeld.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 18:12:08 #86
131603 Afwazig
Serious business
pi_177088138
bebe_chien twitterde op zaterdag 10-02-2018 om 13:34:29 @Crypto_Ed_NL @sasha35625 I have been following your twitter for a while and let me say I have huge doubts about your ‘’integrity’’. You don’t come off as a rational and balanced person at all and I’ve seen you make false accusations and huge exagerations of facts to prove your ‘’points’’ reageer retweet
Arme Ed ;(
pi_177088173
Ed is inderdaad een beetje te emotioneel voor crypto. Ik volg hem wel trouwens.
pi_177088182
Wat is dit boyz? Bounce of gaan we weer omlaag?
pi_177088184
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 18:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

De vaste bezoeker hier weet dat ik gek ben op vis. Mooie betrouwbare beestjes. Bij vissen wordt de smaak op DNA level geregeld.

Alleen moet je dan wel de echte wilde zalm hebben. Niet de kweekzalm die met roze verf opgepimpt wordt.
pi_177088190
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 17:44 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Wat zijn de bijzonderheden en waar gaat het technisch niet helemaal goed meen je?
pi_177088301
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 17:57 schreef Kyran het volgende:
We gingen naar 0 toch?
pi_177088336
Godverdomme Nano is lekker goedkoop straks :9~
pi_177088421
Aziaten romen nog even hun winsten af voor t slapen gaan, en daarna gaan we omhoog. Vannacht weer klein dipje en morgen eindigen we de dag op 9.5k. Universa ook niet sterk trouwens vandaag, helaas
pi_177088503
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 18:25 schreef Manzonderschouders het volgende:
Aziaten romen nog even hun winsten af voor t slapen gaan, en daarna gaan we omhoog. Vannacht weer klein dipje en morgen eindigen we de dag op 9.5k. Universa ook niet sterk trouwens vandaag, helaas
Ik ga vanavond een Aziatisch hoertje afromen met mijn winsten.
pi_177088601
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 18:30 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Ik ga vanavond een Aziatisch hoertje afromen met mijn winsten.
Met gelijke munt terug betalen die lui
  zaterdag 10 februari 2018 @ 18:39:12 #96
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_177088712
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 18:34 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

_O-
pi_177088980
He ben ik ff aan het bier, mis ik opeens vochtige dukaten in mijn portfolio
pi_177088996
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 18:34 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Dat worden vast heel romige dukaten als ik het zo lees :X
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 10 februari 2018 @ 18:54:21 #99
13462 BansheeBoy
pi_177089088
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 18:13 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Alleen moet je dan wel de echte wilde zalm hebben. Niet de kweekzalm die met roze verf opgepimpt wordt.
Eind van het jaar als ik miljonair ben koop ik wilde zalm. Als ik het al kan vinden. :{

pi_177089170
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 18:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Eind van het jaar als ik miljonair ben koop ik wilde zalm. Als ik het al kan vinden. :{

[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" &gt;vrijdag 5 januari 2018 08:29&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" &gt;xminator&lt;/a&gt; het volgende:[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')