Cyaankali uit de tap.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Oemberto in het Holland Hitler House?

Morgen dus blijkbaarquote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:47 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook af. Waar zijn de medailles?

Daarom. We hebben tegenwoordig zoveel schermen tot onze beschikking. Waar zeuren ze over?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klachten over de NOS mogen er absoluut komen. Maar niet als het zoals nu echt nergens op slaat om te zeiken op de NOS. Ze hebben het deze uren gewoon logisch en goed aangepakt.

Bron?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:48 schreef Remzz het volgende:
Toch bijzonder dat we dan op secondes gereden gaan worden op de ploegenachtervoling als je dit podium op deze afstand zo ziet.

Kan ik me niet voorstellenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is het woord swiep heel misschien al gevallen?

Hmm daar zeg je zo wat hequote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:48 schreef Remzz het volgende:
Toch bijzonder dat we dan op secondes gereden gaan worden op de ploegenachtervoling als je dit podium op deze afstand zo ziet.

Nu al #woordvan2018quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is het woord swiep heel misschien al gevallen?

http://www.mediacourant.n(...)nder-en-maxima-niet/quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Niemand weet toch wie ze zijn, eerst dacht zo'n Engelse commentator dat het de vader en moeder van een Nederlandse schaatser waren

Die worden al sinds 2006(?) op medal plaza uitgereikt bij de winterspelen.quote:

Dit is de knuffelceremonie. De medailles komen later.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:47 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook af. Waar zijn de medailles?

Medailles en volksliederen was geen geld meer voor.quote:

Bij de officiële huldiging. Helaas is dat al enige tijd traditie. (En zo ging het ook in Lake Placid 1980, maar dat is lang geleden.)quote:

marge van 3 op de restquote:

Ohja die ook jaquote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.n(...)nder-en-maxima-niet/

NBCquote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.n(...)nder-en-maxima-niet/

#samenwinnenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:50 schreef franklop het volgende:
Maar goed, als Achtereekte nu wint, dan gaat Sven morgen schroeien

Die hing al aan de telefoon.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien toch maar Letitia laten invliegen zodat Wüst kan scharen/schroeien op andere afstanden

quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:51 schreef Toby56 het volgende:
Hier kan LuckyTV vast wel wat mee.
"Ga je met me mee naar het hotel?"

Is tof, maar uitreikingen in het Holland Heineken house blijven het mooistquote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:50 schreef MiLalaa het volgende:
ik vind die medal plaza wel gaaf hoor, weet het voor het eerst uit Turijn geloof ik. Maar het wordt vast niet op een Nederlands schappelijke tijd uitgezonden..

Mooi baantje heeft Willie toch.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:51 schreef zoem het volgende:
Leuk die betrokkenheid van Willem en Maxima

Is hun werkquote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:51 schreef zoem het volgende:
Leuk die betrokkenheid van Willem en Maxima

quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:51 schreef Toby56 het volgende:
Hier kan LuckyTV vast wel wat mee.
"Ga je met me mee naar het hotel?"

Zou goed kunnen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Na morgen 2x goud, 2x zilver, 2x brons denk ik

Hierna waarschijnlijk een lunch, dan een dinertje en vervolgens lekker zuipen in het HHHquote:

MarcelDraaijertwitter:MarcelMaijer twitterde op zaterdag 10-02-2018 om 13:52:36Goud van Achtereekte zegt wellicht ook veel over hoe de rest van Lotto-Jumbo ervoor staat. De magische hand van Jac Orie blijft buitengewoon goed werken... reageer retweet

Is zijn mattie Vladje er ook?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:52 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hierna waarschijnlijk een lunch, dan een dinertje en vervolgens lekker zuipen in het HHH
WILLIEGOD

Denk je aan het tijdverschil...quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:52 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hierna waarschijnlijk een lunch, dan een dinertje en vervolgens lekker zuipen in het HHH
WILLIEGOD

Je ziet alleen de leuke kanten hoor.quote:

Dylan Groenewegen was ook al zo goedquote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:52 schreef Zipportal het volgende:
MarcelDraaijertwitter:MarcelMaijer twitterde op zaterdag 10-02-2018 om 13:52:36Goud van Achtereekte zegt wellicht ook veel over hoe de rest van Lotto-Jumbo ervoor staat. De magische hand van Jac Orie blijft buitengewoon goed werken... reageer retweet

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |