quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:39 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Terwijl het nu zelfs 2 keer zilver is
Lekkere optelling welquote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben niet degene die het allemaal aanpast.quote:
Zko en Oar missen. Wat een prutsers bij Wikipeudiaquote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Madquote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:41 schreef Zipportal het volgende:
Fuck you NOS. Pushmelding eruit sturen en nu pas de herhaling laten zien.
Slecht gemanaged van jouw kant. Gewoon 2 schermenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:41 schreef Zipportal het volgende:
Fuck you NOS. Pushmelding eruit sturen en nu pas de herhaling laten zien.
Het is nog niet officieel?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:42 schreef Dagoduck het volgende:
op de officiële website zijn ze helemaal traag.
[ afbeelding ]
Koreanen en technologie.. dat gaat nooit samenquote:
Groothuis 2014quote:
Nu. NPO1.quote:
Nee op 2.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:44 schreef Joezi het volgende:
Had Wennermars Achtereekte niet op 1 gezet?
Dat zou wat zijn, als die zowat het stadion uitvliegt. Maar ik denk dat deze OS 1 of 2 jaar te 'laat' komen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:43 schreef franklop het volgende:
Wat een momenten joh
En dan gaat Kasai straks ook nog op het podium finishen
Wel zonder medaillesquote:
Niemand weet toch wie ze zijn, eerst dacht zo'n Engelse commentator dat het de vader en moeder van een Nederlandse schaatser warenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:44 schreef Klummie het volgende:
Geen beveiliging bij Willy? Dat dit kan.
Heb je een puntquote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:44 schreef Toby56 het volgende:
Ik mag toch hopen dat we hier de komende 2 weken niet steeds lastig worden gevallen met gescheld op de NOS. Hebben we verdorie op 2 zenders medaillekandidaten... krijgt de NOS van alles de schuld. Maak zelf keuzes en zeik niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |