Kan ik me niet voorstellenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is het woord swiep heel misschien al gevallen?
Hmm daar zeg je zo wat hequote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:48 schreef Remzz het volgende:
Toch bijzonder dat we dan op secondes gereden gaan worden op de ploegenachtervoling als je dit podium op deze afstand zo ziet.
Nu al #woordvan2018quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is het woord swiep heel misschien al gevallen?
http://www.mediacourant.n(...)nder-en-maxima-niet/quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Niemand weet toch wie ze zijn, eerst dacht zo'n Engelse commentator dat het de vader en moeder van een Nederlandse schaatser waren
Die worden al sinds 2006(?) op medal plaza uitgereikt bij de winterspelen.quote:
Dit is de knuffelceremonie. De medailles komen later.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:47 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook af. Waar zijn de medailles?
Medailles en volksliederen was geen geld meer voor.quote:
Bij de officiële huldiging. Helaas is dat al enige tijd traditie. (En zo ging het ook in Lake Placid 1980, maar dat is lang geleden.)quote:
marge van 3 op de restquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |