T liefste allebei en chipp erachteraanquote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:51 schreef Chanel5 het volgende:
Wat jammer dat er niet een van de twins naar huis is gestuurd.
Ja en Baldr en Mehmetquote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:51 schreef Chanel5 het volgende:
Dat vind ik nou ook , GM trouwensquote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:51 schreef Chanel5 het volgende:
Mjah, dat betekend verder ook niet zo veel.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:06 schreef goldback het volgende:
De manier waarop kan je wat vinden maar Johan bracht wel het nodige tegenwicht op zijn manier.
graat en graatmager inmiddels en een heel vreemd gebogen ruggetje.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:01 schreef Pearlbitch het volgende:
En ook de Twinnies zijn wakker
Poes![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja idd, met name op het gebied van beschaafdheidquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:06 schreef goldback het volgende:
De manier waarop kan je wat vinden maar Johan bracht wel het nodige tegenwicht op zijn manier.
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:44 schreef Tengano het volgende:
Dit zijn precies de mensen die iemand als Ivan graag om zich heen wil hebben. Mensen die onzeker zijn en die hem bewonderen en adoreren, waar hij zijn zelfbeeld mee kan bevestigen. Baldr is nu een spiegel voor Ivan waar hij graag inkijkt. Hij ziet precies wat hij graag wil zien.
Mensen die Ivan de werkelijkheid vertellen die schuift hij aan de kant want die sporen niet.
Dit is de fundamentele dynamiek tussen de narcist en zijn publiek of zoals dat heet zijn narcistische voeding.
Wat heeft hij bewezen dan, dat hij een arrogante agressieveling is, meer is hij niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:36 schreef Tengano het volgende:
Ivan: ik heb mensen niks meer te bewijzen. Ik heb genoeg gedaan
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:10 schreef Zeyina het volgende:
Linda en Mehmet gaan straks met René zitten.
Want René heeft online een jas besteld van ¤ 386,- Maar René heeft dat geld zelf niet.
Blijkbaar heeft René de inlog gegevens nog.
Zulke toppertjes ga je toch niet wegsturen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:51 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vond zowel uitvoering als ‘inhoud’ ver beneden peil. Maar als tegenwicht schelden en nukken is, heb je een valide punt.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:06 schreef goldback het volgende:
Volgens mij net op het moment dat ze zei dat Talpa contact met hun had opgenomen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:12 schreef Dotteke het volgende:
Stel was zwanger, bleek een kindje met syndroom van down te zijn, dus zwangerschap afgebroken
Toen waren ze weer zwanger en kindje met 16 .5 week geboren en toen SL
[ afbeelding ]
Ja, ze is er niet echt op vooruitgegaan.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:09 schreef Verida het volgende:
[..]
graat en graatmager inmiddels en een heel vreemd gebogen ruggetje.
Zorgelijk lijkt me dit voor de ouders, om dit magere lijf zo te zien van hun dochter en daarbij ook nog dat grauwe koppie met enorme wallen.
René, de man die de eigenschap heeft om anderen nogal gauw te wantrouwenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:10 schreef Zeyina het volgende:
Linda en Mehmet gaan straks met René zitten.
Want René heeft online een jas besteld van ¤ 386,- Maar René heeft dat geld zelf niet.
Blijkbaar heeft René de inlog gegevens nog.
O, dat kreeg ik niet mee, Het is wel een lange SL,quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij net op het moment dat ze zei dat Talpa contact met hun had opgenomen.
Hij heeft nog nooit een euro voor Utopia binnengebracht. In 1.0 niet en nu ook niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:12 schreef Dotteke het volgende:
Wat heeft hij bewezen dan, dat hij een arrogante agressieveling is, meer is hij niet.
Ook dat niet, dus vraag me af wat hij bewezen heeftquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit een euro voor Utopia binnengebracht. In 1.0 niet en nu ook niet.
Nee, dat denk ik niet. Denk eerder dat het feit dat FEBO ‘spraakmakende’ bezoekers zelf contacteert niet genoemd mag worden.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:17 schreef Dotteke het volgende:
O, dat kreeg ik niet mee, Het is wel een lange SL,
Zouden ze zo de scene opnieuw moeten doen
Oei, daar moet ik ff over nadenken. Een darm is nog nuttig.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, ze is er niet echt op vooruitgegaan.
Dat is begonnen toen ze een relatie met dat stuk darm kreeg.
Dat iedereen weer bang voor hem is misschien?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook dat niet, dus vraag me af wat hij bewezen heeft
en toch kan ik hem meer hebben dan vreselijke figuren als Bas en die irakeesquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja idd, met name op het gebied van beschaafdheid
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Denk eerder dat het feit dat FEBO ‘spraakmakende’ bezoekers zelf contacteert niet genoemd mag worden.
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:21 schreef goldback het volgende:
en toch kan ik hem meer hebben dan vreselijke figuren als Bas en die irakees
Daar denk ik dan hetzelfde overquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:21 schreef goldback het volgende:
[..]
en toch kan ik hem meer hebben dan vreselijke figuren als Bas en die irakees
Ik vind dit zo vreselijk overdreven, dat bang zijn en de conclusie dat het een narcist is enz.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:21 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat iedereen weer bang voor hem is misschien?
Echt hè, als er een lui is dan is het die bolle wel die niet kan zingenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:27 schreef Zeyina het volgende:
Baldr tegen Mady: Je kunt de tafels niet over de grond slepen.
Mady: Dan moet je mee helpen dan.
Baldr snauwend: Wat ben ik aan het doen dan?
Nou Baldr je hebt nog niks gedaan. Je komt er nu pas aan terwijl Mady al een groot deel heeft opgeruimd
eigenlijk best wel kinderachtig terwijl iedereen weet dat het hele programma voor geproduceerd is en niks spontaan is.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Denk eerder dat het feit dat FEBO ‘spraakmakende’ bezoekers zelf contacteert niet genoemd mag worden.
Dat zou ook nog kunnen, er zijn er maar een paar die tegen hem in durven te gaan. Senna is daar ook een van dus dat kan zo nog een leuk gesprekje worden.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:21 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat iedereen weer bang voor hem is misschien?
Senna trekt zich geen reet van die roeptoeterT aanquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen, er zijn er maar een paar die tegen hem in durven te gaan. Senna is daar ook een van dus dat kan zo nog een leuk gesprekje worden.
Volgens mij is er nu niemand die 'bang' is voor Ivan. Er gaan er meerderen tegen hem in als ze het niet met hem eens zijnquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Senna trekt zich geen reet van die roeptoeterT aan
Precies,Chipp, Madi, Linda, Fay, Sennaquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:34 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Volgens mij is er nu niemand die 'bang' is voor Ivan. Er gaan er meerderen tegen hem in als ze het niet met hem eens zijn
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Precies,Chipp, Madi, Linda, Fay, Senna
Ik mag het hopen, maar vergeet die gladde aal niet die hem dekt nu; Bastardquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:34 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Volgens mij is er nu niemand die 'bang' is voor Ivan. Er gaan er meerderen tegen hem in als ze het niet met hem eens zijn
dat dus. Ik zie dat echt niet die "angst" om iets tegen hem te zeggen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:34 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Mooi ook om te zien dat Baldr zijn zinnen steeds afmaakt en geen geduld heeft voor dat slome geklets van Ivanquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, maar vergeet die gladde aal niet die hem dekt nu; Bastard
Baldr. Ja die zit hem in de reet. Dat is echt een volgertje.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, maar vergeet die gladde aal niet die hem dekt nu; Bastard
Die hebben we toch al?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:31 schreef Tengano het volgende:
In hoeverre zijn die Johan gekkies in staat om de COS te vinden?
De COS Invaders
Ivan gaat de mail controleren op spelvoutenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:39 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Baldr. Ja die zit hem in de reet. Dat is echt een volgertje.
Hij gaat alweer een algemene mail sturen naar de annulerende mensen. Tja dat zou hij gisteren al doen toch?
Ivan wilt de mail wel graag even zien voor hij verstuurd wordt. Natuurlijk natuurlijk, zeker weten zegt Baldr
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ivan gaat de mail controleren op spelvouten
Jij denkt dat Chippie binnenkort weer bitch tegen hem zegtquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:39 schreef Verida het volgende:
[..]
dat dus. Ik zie dat echt niet die "angst" om iets tegen hem te zeggen.
Chipp knikt Jaquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:40 schreef Tengano het volgende:
[..]
Jij denkt dat Chippie binnenkort weer bitch tegen hem zegt
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die hebben we toch al?
Maar ik mis er inderdaad een paar.
Stuur ze allemaal maar een lollyquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:44 schreef Ghostbuster het volgende:
De mail kan niet te persoonlijk worden vind Baldr![]()
Misschien kan je beter een stripverhaaltje maken voor de Johanfans
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
Stuur ze allemaal maar een lolly
Ik mag hopen dat kontekruiper Baldr niet model staat voor onze Nederlandse Krijgsmachtquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:46 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Baldr bijna volledig in kleding van Ivan. Zijn broek. Zijn colbertje (Alleen al frappant dat Baldr ineens een colbertje draagt)
Hij was daarstraks op de vide met Ivan en haalde kleding uit de kast van Ivan.
Nee dat wil Cemal welquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat kontekruiper Baldr niet model staat voor onze Nederlandse Krijgsmacht
Hij zal wel heel interessant gaan doen bij die academie van defensiequote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat kontekruiper Baldr niet model staat voor onze Nederlandse Krijgsmacht
Inderdaad, wat een jankende niks is dat zeg.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hebben we nog een krijgsmacht dan ?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat ben je dan voor een kleuter.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:46 schreef Dotteke het volgende:
Er zijn er maar 10/12 die afgezegd hebben zoals ik nu hoor
Wat ik gelezen heb is dat ze niet meer afgaan zeggen omdat ze hun geld toch niet terug krijgen maar gewoon niet gaan. Zodat er maar weinig mensen komen.
Dat hij goed is in vertellen wat anderen moeten doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook dat niet, dus vraag me af wat hij bewezen heeft
Ik snap wel dat mensen hun geld terug willen. Je gaat naar een optreden omdat je iemand wil horen zien zingen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat ben je dan voor een kleuter.
Ja en ik verbaas me bijna dat die nog geen protest hebben aangetekend richting zijn beschamende rolmodel.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:50 schreef formule het volgende:
[..]
Hebben we nog een krijgsmacht dan ?
Daar zeg je een waar dingquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat hij goed is in vertellen wat anderen moeten doen.
Hij zou niet alleen optreden. Er komen ook andere artiesten.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap wel dat mensen hun geld terug willen. Je gaat naar een optreden omdat je iemand wil horen zien zingen.
Die persoon komt niet meer, dan vindt ik het niet meer dan normaal dat je je geld terug krijgt.
Maar goed schuimpjes gaan ver zoals het verleden bewezen heeft.
Haal even oude koeien uit de sloot zegquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zeg je een waar ding
En vliegtuigen voor het neppie de lucht uit schieten kan hij ook goed.
Deze is recenterquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zeg je een waar ding
En vliegtuigen voor het neppie de lucht uit schieten kan hij ook goed.
Ze hebben het allebei heel hoog in hun bol. Onterecht, want neuken met een prinsesje maakt je nog geen prins.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:36 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
En wie doen er weer niks. De neuk poppetjes van de tweeling.
De volgende pispaal is René.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:01 schreef Zeyina het volgende:
Romy gaat René aanspreken op het schoonhouden van de bar, want dat doet hij dus niet
Het wordt nummertjes trekken voor gesprek met René vandaag geloof ik
Hij zou een of twee nummertjes doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:54 schreef Dotteke het volgende:
Ik snap wel dat mensen hun geld terug willen. Je gaat naar een optreden omdat je iemand wil horen zien zingen.
Die persoon komt niet meer, dan vindt ik het niet meer dan normaal dat je je geld terug krijgt.
Maar goed schuimpjes gaan ver zoals het verleden bewezen heeft.
Ik ben uw dienaar.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haal even oude koeien uit de sloot zeg
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:01 schreef Zeyina het volgende:
Romy gaat René aanspreken op het schoonhouden van de bar, want dat doet hij dus niet
Het wordt nummertjes trekken voor gesprek met René vandaag geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij zou een of twee nummertjes doen.
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, ruzie van gisteravond voor wie het terug wil zien ......![]()
[ afbeelding ]
Ruzie Chipp en Baldr - 9 februari 2018.
x6einni
Ze hoopt natuurlijk dat Ivan achter haar komt staan straks.quote:
Ik vind het leuk voor Linda.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:07 schreef Copycat het volgende:
Linda heeft haar pottenbakkersmeubel binnen.
Dank je, wist niet eens dat er een ruzie geweest wasquote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x6einni
De Twins en ook Romy kirren dat de machine goud isquote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:09 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind het leuk voor Linda.
Het lijkt me heerlijk om iets helemaal voor jezelf te hebben daar in die loods.
Was wel aardig, Baldr probeerde Chipp een oor aan te naaien met een geturfd biertje,quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:09 schreef Dotteke het volgende:
Dank je, wist niet eens dat er een ruzie geweest was
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Was wel aardig, Baldr probeerde Chipp een oor aan te naaien met een geturfd biertje,
maar Chipp had het in de gaten en sprak Baldr erop aan ....
Dat is echt 'n wisser voor kleine ruimtes zoals 'n badkamer of keuken, niet voor zo''n grote loodsquote:
Doen ze dus dagelijks, maar is zelden in beeld.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:13 schreef Laysa het volgende:
Madi en Romy al de hele tijd aan de poets
Daarom benoem ik het ookquote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:15 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Doen ze dus dagelijks, maar is zelden in beeld.
Er wordt altijd gezegd dat Mady nooit iets doet en lui is, maar dit gebeurt zowat iedere dag.
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:16 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het idee dat Beau opgelucht is zich niet meer te hoeven verlagen tot de proleterige paringsdans met Johan.
Aan d'r blote schouder te zien zoekt ze alweer 'n nieuw slachtofferquote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:16 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het idee dat Beau opgelucht is zich niet meer te hoeven verlagen tot de proleterige paringsdans met Johan.
Ze moet wel eerst even aankijken wie het meest populair wordt natuurlijkquote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Aan d'r blote schouder te zien zoekt ze alweer 'n nieuw slachtoffer
Maandag weten we meerquote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:19 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze moet wel eerst even aankijken wie het meest populair wordt natuurlijk
Ja alleen die vreselijke panter kledingquote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:19 schreef formule het volgende:
Linda ziet er mooi uit, make-up is beter
En die glimmende KOMO-leggingquote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja alleen die vreselijke panter kleding
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hoopt natuurlijk dat Ivan achter haar komt staan straks.
Dan gaan ze die scene uit Ghost naspelen
zoals gewoonlijk,toppertjequote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:31 schreef formule het volgende:
Linda is terug en heeft alles onder controle
Hier overquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x6einni
Die weten wel hoe het moetquote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:17 schreef 5thencounter het volgende:
Grappig, Johan is net een dag weg of zijn boot wordt al ingeneukt door Deem&Sen...
Echte commando hequote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
Baldr is niet bij Ivan weg te slaan, loopt als 'n loops teefje achter hem aan
Alles wat de exit van Johan betreftquote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben wat fragmenten aan het monteren van na het vertrek van Johan gisteren,
zijn er nog meer momenten de moeite waard van gistermiddag / gisteravond ?
[ afbeelding ]
Madilia troost Beau - 9 februari 2018.
x6ehlai
Is dat echt al gebeurd ?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:17 schreef 5thencounter het volgende:
Grappig, Johan is net een dag weg of zijn boot wordt al ingeneukt door Deem&Sen...
Senna lult er niet de hele dag over; die doet het gewoonquote:
Bang voor de Johan gekkies misschien?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:00 schreef yaello het volgende:
Rene had toch niks meer met Johan? Waarom doet hij nu dan alsof hij het zo erg vindt?
Iedereen krijgt de vriendin die hij/zij verdient.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:00 schreef Zeyina het volgende:
Dit vind ik niet oké van Linda.
Linda en Mady hebben gisteren afgesproken om de boodschappen vandaag te doen omdat het al zo'n drukke dag was geweest. (Linda weg. Ouderen etc etc)
Nu heeft Linda het toch gisteravond gedaan en loopt nu Mady overal af te kraken dat ze niet heeft geholpen.
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Iedereen krijgt de vriendin die hij/zij verdient.
Daarom hebben de twins Chippie en Senna.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Iedereen krijgt de vriendin die hij/zij verdient.
Ik hoorde haar net zeggen dat Madi dat zou doen en die heeft het kennelijk niet gedaan.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:00 schreef Zeyina het volgende:
Linda en Mady hebben gisteren afgesproken om de boodschappen vandaag te doen omdat het al zo'n drukke dag was geweest. (Linda weg. Ouderen etc etc)
Nu heeft Linda het toch gisteravond gedaan en loopt nu Mady overal af te kraken dat ze niet heeft geholpen.
Madi lag op bedquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:05 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ik hoorde haar net zeggen dat Madi dat zou doen en die heeft het kennelijk niet gedaan.
Maar misschien heb ik dat niet goed.
Het ging erom dat Madi 2 dagen geleden al iets geregeld zou hebben (bestelling) die ze niet gedaan heeft omdat ze het zo druk had, waardoor Linda datgene wat ze nodig had nu niet binnen heeft. Maar je ziet dat ze beiden best wel van elkaar houden maar doordat ze heel anders zijn De een liever lui dan moe en de ander hard werken en gestructureerd is dat het op dat gebied vaak botst .quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:00 schreef Zeyina het volgende:
Dat heb je niet goed. Linda zet haar argument kracht bij dat Mady dat heel vaak deed. Dingen beloven en niet doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:05 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ik hoorde haar net zeggen dat Madi dat zou doen en die heeft het kennelijk niet gedaan.
Maar misschien heb ik dat niet goed.
Heb je nou echt 605 keer gestemd?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:04 schreef Yaksa het volgende:
Uit de besloten FB groep van Utopia:
[ afbeelding ]
Beau 605 stemmen
Romy 131 stemmen
Dit snap ik echt niet ? Beauquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:04 schreef Yaksa het volgende:
[ afbeelding ]
Beau 605 stemmen
Romy 131 stemmen
Dat mag. Maar dan hoeft ze nog niet steeds Mady af te kraken naar anderen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:07 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Het ging erom dat Madi 2 dagen geleden al iets geregeld zou hebben (bestelling) die ze niet gedaan heeft omdat ze het zo druk had, waardoor Linda datgene wat ze nodig had nu niet binnen heeft. Maar je ziet dat ze beiden best wel van elkaar houden maar doordat ze heel anders zijn De een liever lui dan moe en de ander hard werken en gestructureerd is dat het op dat gebied vaak botst .
Klopt. Wie zijn/haar billen brandt, moet op de blaren zitten.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:03 schreef notturna het volgende:
[..]
Daarom hebben de twins Chippie en Senna.
Johan had 50 procent van de stemmen. Die zijn nu naar Beau overgestaptquote:
Weekend verlof,het busje mocht het terrein niet op.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:08 schreef Pearlbitch het volgende:
wie heeft de deur van de Kessler Stichting open laten staan?
[ afbeelding ]
En een van de twins begint ook al daarmee ?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:08 schreef formule het volgende:
Bo loopt echt voor gek met haar blote schouder
Ok, ik ben nu eenmaal geen fan van luie Madi en hou meer van aanpakken.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:08 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat heb je niet goed. Linda zet haar argument kracht bij dat Mady dat heel vaak deed. Dingen beloven en niet doen.
Maar dat ging niet over die boodschappen. Mady lag te slapen en Linda verwacht dan dat Mady uit bed springt omdat Linda nog wel energie heeft voor de boodschappen. Ondanks afspraak het vandaag te doen. En dan is ze geïrriteerd.
En dan nog. Dit is al de derde waar ik het Linda tegen iemand hoor zeggen.
Ze is veel erger dan Mady met dit soort dingen. Vies karaktertrekje
Goh.. Je verwacht het niet.quote:
Ik doe alleen nog maar een protest stem JOSEquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Johan had 50 procent van de stemmen. Die zijn nu naar Beau overgestapt
Het gaat niet over lui of aanpakken, maar iemand in zijn waarde laten / respect.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:10 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ok, ik ben nu eenmaal geen fan van luie Madi en hou meer van aanpakken.
Maar ik kan begrijpen dat anderen daar anders over denken.
Ik ook.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:11 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik doe alleen nog maar een protest stem JOSE
Ik ben er nog niet uit. Maar denk niet dat ik op Beau stemquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:11 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik doe alleen nog maar een protest stem JOSE
Ik vind het vreemd dat Johan fans op Beau stemmen. Ze heeft hem alleen gebruikt en misleid.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit. Maar denk niet dat ik op Beau stem
Daarvoor moet je simpel leren schuimdenken.quote:
Ik vind dat ze daar gelijk in zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:11 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het gaat niet over lui of aanpakken, maar iemand in zijn waarde laten / respect.
Linda verwijdt dat Mady steeds, maar is zelf veel erger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Goedemorgen All................Waarom worden ze opgedirkt?...........Die batsbak zit weer met haar kop vooraan zo te zien........Kalender ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Johan was duidelijk niet blij met de Beau de laatste dagen. Hij wilde met haar stoppen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:12 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat Johan fans op Beau stemmen. Ze heeft hem alleen gebruikt en misleid.
Nee, dat is niet waar. Je kan per account maar 1 keer stemmen ( als je tenminste die pol van de wekelijkse stemming op de Utopia krant bedoeld)quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
Die poll zegt ook helemaal niets ,je kan blijven stemmen zo vaak je wil.
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Goedemorgen All................Waarom worden ze opgedirkt?...........Die batsbak zit weer met haar kop vooraan zo te zien........Goedemiddag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Beau of Romy ben ik het wel mee eens. De dames doen alletwee veel voor Utopia. Werken hard en zijn ook beschikbaar om anderen te helpen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:04 schreef Yaksa het volgende:
[ afbeelding ]
Beau 605 stemmen
Romy 131 stemmen
Ik ookquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:14 schreef formule het volgende:
Totaal onbelangrijk, maar ik stem op Linda
Ik op niemand meerquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:14 schreef formule het volgende:
Totaal onbelangrijk, maar ik stem op Linda
Nee skeet,Yaksa poste net een poll van FB.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar. Je kan per account maar 1 keer stemmen ( als je tenminste die pol van de wekelijkse stemming op de Utopia krant bedoeld)
quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daarvoor moet je simpel leren schuimdenken.
Beau is ex van Bas
Bas stuurt Johan weg die vriendje van Beau was
Johansoppers stemmen massaal op Beau om Bas te dissen
Dát is nou net Linda. Gauw de klus klaren en er dan met anderen over klagen dat ze het weer alleen moest doen. Geniepig wijf.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:00 schreef Zeyina het volgende:
A zo, daar heb ik geen sjoegum vquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee skeet,Yaksa poste net een poll van FB.
Beau gaat nog knipperen met haar ogen als ze hoort hoe Johan de laatste dagen over haar sprak.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:15 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Johan was duidelijk niet blij met de Beau de laatste dagen. Hij wilde met haar stoppen.
Dus waarom de schuimpjes nu haar kiezen snap ik ook niet.
Dat is ook een optie. Het zijn allemaal flapdrollen, luie zwijnen en schijnheiligenquote:
Daar is Ivan van de week al 3 uur mee bezig geweest.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Moet Baldr ook nog iets aan zijn kapsel laten doen?.............................
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:08 schreef Pearlbitch het volgende:
wie heeft de deur van de Kessler Stichting open laten staan?
[ afbeelding ]
Linda en Jose vind ik allesbehalve lui..............quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is ook een optie. Het zijn allemaal flapdrollen, luie zwijnen en schijnheiligen
Hetzelfde effect als, Isa eruit en Gio winnen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:12 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat Johan fans op Beau stemmen. Ze heeft hem alleen gebruikt en misleid.
Heeft hij dan snel gedaan.......quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar is Ivan van de week al 3 uur mee bezig geweest.
Linda is een draak en Jose een ontspoorde idiootquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Linda en Jose vind ik allesbehalve lui..............
Juist.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:17 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik ook want hier boven gezegd word dat Beau en Romy hard werken vind ik juist bij Linda.
Maar niet lui.........quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Linda is een draak en Jose een ontspoorde idioot
Linda is geen luie draakquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Linda is een draak en Jose een ontspoorde idioot
Linda wil domineren,ze is behoorlijk dominante!quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:08 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat heb je niet goed. Linda zet haar argument kracht bij dat Mady dat heel vaak deed. Dingen beloven en niet doen.
Maar dat ging niet over die boodschappen. Mady lag te slapen en Linda verwacht dan dat Mady uit bed springt omdat Linda nog wel energie heeft voor de boodschappen. Ondanks afspraak het vandaag te doen. En dan is ze geïrriteerd.
En dan nog. Dit is al de derde waar ik het Linda tegen iemand hoor zeggen.
Ze is veel erger dan Mady met dit soort dingen. Vies karaktertrekje
Is wel de ultieme wraak naar Bas. Bas heeft Johan naar huis gestemd en Beau niet zo netjes behandeld....nu laten de Johanfans Beau winnen...quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Johan had 50 procent van de stemmen. Die zijn nu naar Beau overgestapt
En hoe erg ze dan ook deed uitdagen/afstoten... dit was oneerlijk van Johan.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:17 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Beau gaat nog knipperen met haar ogen als ze hoort hoe Johan de laatste dagen over haar sprak.
Dat klopt............Linda is een zuurpruim en Jose loopt met een bomgordel om........quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet lui maakt je nog geen leuk mens
Daarom zal ze ook zoveel stemmen krijgen morgen. Volgende week is dat weer andersquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is wel de ultieme wraak naar Bas. Bas heeft Johan naar huis gestemd en Beau niet zo netjes behandeld....nu laten de Johanfans Beau winnen...![]()
( nee geen Johanfan..in tegendeel zelfs)
quote:
Een bomgordel die maar niet af wil gaan. Utopia, het is het weer net niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat klopt............Linda is een zuurpruim en Jose loopt met een bomgordel om........
Lief hèquote:
Echt mooi is ze ook niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:27 schreef formule het volgende:
Linda is mooi, maar los haar staat haar niet
Nou,een beetje dan.quote:
Met name door haar karakter en masker heeft ze een minder aantrekkelijke uitstralingquote:
Johan vond vooral zichzelf een ventje met lef terwijl hij dat helemaal niet had.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:21 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
En hoe erg ze dan ook deed uitdagen/afstoten... dit was oneerlijk van Johan.
Steeds dat dreigen dat hij haar zou dumpen. Maar geen enkele keer heeft hij het lef gehad om het echt te doen.
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Gaat dat 'optreden' van Johan bij die een of andere XL party nog door?
Johan is meer van het weglopen. Ik hou er toch rekening mee dat hij met de Febo een dealtje heeft gemaakt om zelf te vertrekken.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:33 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Johan vond vooral zichzelf een ventje met lef terwijl hij dat helemaal niet had.
Alleen maar wrok.
Haar karakter vindt ik okè , ik zie mezelf in haar terugquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:32 schreef Tengano het volgende:
[..]
Met name door haar karakter heeft ze een een minder aantrekkelijke uitstraling
Bij Marjet wordt er een masker op haar masker aangelegd. Wat een troep smeren ze daar allemaal op zeg. Moet ook steeds zo lachen als Marjet zegt: goed van je hoor Suus, je doet het goed mei.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:32 schreef Tengano het volgende:
[..]
Met name door haar karakter en masker heeft ze een minder aantrekkelijke uitstraling
Jij hebt ook zo'n neplach?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:36 schreef formule het volgende:
[..]
Haar karakter vindt ik okè , ik zie mezelf in haar terug
Oversekste blabla figuur, eigenlijk net een tweelingbroer van Marjet. Denken alles te weten en de hele dag over seks lullen maar verder in hun leven weinig tot niets kunnen presteren.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:33 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Johan vond vooral zichzelf een ventje met lef terwijl hij dat helemaal niet had.
Alleen maar wrok.
O ja,Suus is dezelfde van de fotoshoot van Cemal die 700 euro heeft gekost.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Bij Marjet wordt er een masker op haar masker aangelegd. Wat een troep smeren ze daar allemaal op zeg. Moet ook steeds zo lachen als Marjet zegt: goed van je hoor Suus, je doet het goed mei.
Het is verdorie haar beroep en dan heb je geen complimentjes van zo'n lelijk nepwijf nodig lijkt mij zo.
Het blijft een Inzez Weski-kloon.quote:
En eigenlijk is dit voor Utopiaanse begrippen nog netjes. Meestal is het veel en veel ergerquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Een brandschone horecakeuken. DAAR wordt rob Geus nou vrolijk van.![]()
[ afbeelding ]
Ach, je kunt er van de vloer eten. De muizen doen het ook.
En er ligt genoeg.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Een brandschone horecakeuken. DAAR wordt rob Geus nou vrolijk van.![]()
[ afbeelding ]
De mensen die bij hun komst op een verjaardag de hele sfeer doen omslaanquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Oversekste blabla figuur, eigenlijk net een tweelingbroer van Marjet. Denken alles te weten en de hele dag over seks lullen maar verder in hun leven weinig tot niets kunnen presteren.
Vreemd. Hier staat op Huissen.quote:
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Oversekste blabla figuur, eigenlijk net een tweelingbroer van Marjet. Denken alles te weten en de hele dag over seks lullen maar verder in hun leven weinig tot niets kunnen presteren.
Niemand keukendienst?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Een brandschone horecakeuken. DAAR wordt Rob Geus nou vrolijk van.![]()
[ afbeelding ]
Vraag me af of ze de kosten van die kalender er wel uit kunnen halen met al dit personeel voor de voorbereidingen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
O ja,Suus is dezelfde van de fotoshoot van Cemal die 700 euro heeft gekost.
Heeft ze veel van weg met die koolstrepen om haar ogen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het blijft een Inzez Weski-kloon.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vraag me af of ze de kosten van die kalender er wel uit kunnen halen met al dit personeel voor de voorbereidingen.
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een bomgordel die maar niet af wil gaan. Utopia, het is het weer net niet.
Dat dacht Johan steeds,dit feest van Qmusic.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Vreemd. Hier staat op Huissen.
Hij zou naar Etten Leur. Ik zei nog, dan kan hij even bij Colinda op bezoek
Inderdaad. Als Marjet Honza niet in weet te pakken dan zoekt ze Johan wel op. Seks is nu eenmaal seks en maakt haar en hem niet uit met wie.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:40 schreef Tengano het volgende:
[..]
De mensen die bij hun komst op een verjaardag de hele sfeer doen omslaan
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat dacht Johan steeds,dit feest van Qmusic.
[ afbeelding ]
Maar dat klopt dus helemaal niet.
Hij heeft dat mailtje van van Antoine Peters gehad,en die organiseert dat andere feestje.
Billy en Beau?quote:
Eerlijk gezegd vond ik het ook wel grappig,want hij had het steeds over Qmusic.quote:
Dus die staat 17 maart in Etten Leurquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vond ik het ook wel grappig,want hij had het steeds over Qmusic.
[ afbeelding ]
Altijd wel een excuus om het niet te hoeven doen daar. Vooral Marjet is daar erg slim in.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:52 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Billy en Beau?
Maar er is iets met ruilen of zoiets. Dealtje met Bas? Weet het niet precies.
Ik hoorde Beau vanmorgen wel zeggen, van ja bekijk het. We hebben daar van de week een afspraak over gemaakt.
Maar hoe het nu precies zit weet ik niet.
Die jurk met die plastic broek eronderquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:54 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Ogen op steeltjes. Alles in de gaten houdend
Voor een dichte deur.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:54 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dus die staat 17 maart in Etten Leur![]()
![]()
Nou niet helemaal hoor. Die heeft al aantal keren op zaterdagen het alleen gedaan omdat Beau steeds borrels en B & B-ers had.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Altijd wel een excuus om het niet te hoeven doen daar. Vooral Marjet is daar erg slim in.
Denk dat de ogen daardoor uit zijn gaan puilen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:54 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Ogen op steeltjes. Alles in de gaten houdend
Ik bedoelde écht schoonmaken. Heb je Marjet wel eens bezig gezien met een doekje én een emmertje daar?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:56 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nou niet helemaal hoor. Die heeft al aantal keren op zaterdagen het alleen gedaan omdat Beau steeds borrels en B & B-ers had.
Beau doet er minder in dan Billy tot nu toe
Nee. Dat doen alleen Linda en Mady op zondagquote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik bedoelde écht schoonmaken. Heb je Marjet wel eens bezig gezien met een doekje én een emmertje daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |