T liefste allebei en chipp erachteraanquote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:51 schreef Chanel5 het volgende:
Wat jammer dat er niet een van de twins naar huis is gestuurd.
Ja en Baldr en Mehmetquote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:51 schreef Chanel5 het volgende:
Dat vind ik nou ook , GM trouwensquote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:51 schreef Chanel5 het volgende:
Mjah, dat betekend verder ook niet zo veel.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:06 schreef goldback het volgende:
De manier waarop kan je wat vinden maar Johan bracht wel het nodige tegenwicht op zijn manier.
graat en graatmager inmiddels en een heel vreemd gebogen ruggetje.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:01 schreef Pearlbitch het volgende:
En ook de Twinnies zijn wakker
Poes![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja idd, met name op het gebied van beschaafdheidquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:06 schreef goldback het volgende:
De manier waarop kan je wat vinden maar Johan bracht wel het nodige tegenwicht op zijn manier.
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:44 schreef Tengano het volgende:
Dit zijn precies de mensen die iemand als Ivan graag om zich heen wil hebben. Mensen die onzeker zijn en die hem bewonderen en adoreren, waar hij zijn zelfbeeld mee kan bevestigen. Baldr is nu een spiegel voor Ivan waar hij graag inkijkt. Hij ziet precies wat hij graag wil zien.
Mensen die Ivan de werkelijkheid vertellen die schuift hij aan de kant want die sporen niet.
Dit is de fundamentele dynamiek tussen de narcist en zijn publiek of zoals dat heet zijn narcistische voeding.
Wat heeft hij bewezen dan, dat hij een arrogante agressieveling is, meer is hij niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:36 schreef Tengano het volgende:
Ivan: ik heb mensen niks meer te bewijzen. Ik heb genoeg gedaan
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:10 schreef Zeyina het volgende:
Linda en Mehmet gaan straks met René zitten.
Want René heeft online een jas besteld van ¤ 386,- Maar René heeft dat geld zelf niet.
Blijkbaar heeft René de inlog gegevens nog.
Zulke toppertjes ga je toch niet wegsturen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:51 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vond zowel uitvoering als ‘inhoud’ ver beneden peil. Maar als tegenwicht schelden en nukken is, heb je een valide punt.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:06 schreef goldback het volgende:
Volgens mij net op het moment dat ze zei dat Talpa contact met hun had opgenomen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:12 schreef Dotteke het volgende:
Stel was zwanger, bleek een kindje met syndroom van down te zijn, dus zwangerschap afgebroken
Toen waren ze weer zwanger en kindje met 16 .5 week geboren en toen SL
[ afbeelding ]
Ja, ze is er niet echt op vooruitgegaan.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:09 schreef Verida het volgende:
[..]
graat en graatmager inmiddels en een heel vreemd gebogen ruggetje.
Zorgelijk lijkt me dit voor de ouders, om dit magere lijf zo te zien van hun dochter en daarbij ook nog dat grauwe koppie met enorme wallen.
René, de man die de eigenschap heeft om anderen nogal gauw te wantrouwenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:10 schreef Zeyina het volgende:
Linda en Mehmet gaan straks met René zitten.
Want René heeft online een jas besteld van ¤ 386,- Maar René heeft dat geld zelf niet.
Blijkbaar heeft René de inlog gegevens nog.
O, dat kreeg ik niet mee, Het is wel een lange SL,quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij net op het moment dat ze zei dat Talpa contact met hun had opgenomen.
Hij heeft nog nooit een euro voor Utopia binnengebracht. In 1.0 niet en nu ook niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:12 schreef Dotteke het volgende:
Wat heeft hij bewezen dan, dat hij een arrogante agressieveling is, meer is hij niet.
Ook dat niet, dus vraag me af wat hij bewezen heeftquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit een euro voor Utopia binnengebracht. In 1.0 niet en nu ook niet.
Nee, dat denk ik niet. Denk eerder dat het feit dat FEBO ‘spraakmakende’ bezoekers zelf contacteert niet genoemd mag worden.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:17 schreef Dotteke het volgende:
O, dat kreeg ik niet mee, Het is wel een lange SL,
Zouden ze zo de scene opnieuw moeten doen
Oei, daar moet ik ff over nadenken. Een darm is nog nuttig.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, ze is er niet echt op vooruitgegaan.
Dat is begonnen toen ze een relatie met dat stuk darm kreeg.
Dat iedereen weer bang voor hem is misschien?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook dat niet, dus vraag me af wat hij bewezen heeft
en toch kan ik hem meer hebben dan vreselijke figuren als Bas en die irakeesquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja idd, met name op het gebied van beschaafdheid
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Denk eerder dat het feit dat FEBO ‘spraakmakende’ bezoekers zelf contacteert niet genoemd mag worden.
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:21 schreef goldback het volgende:
en toch kan ik hem meer hebben dan vreselijke figuren als Bas en die irakees
Daar denk ik dan hetzelfde overquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:21 schreef goldback het volgende:
[..]
en toch kan ik hem meer hebben dan vreselijke figuren als Bas en die irakees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |