T liefste allebei en chipp erachteraanquote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:51 schreef Chanel5 het volgende:
Wat jammer dat er niet een van de twins naar huis is gestuurd.
Ja en Baldr en Mehmetquote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:51 schreef Chanel5 het volgende:
Dat vind ik nou ook , GM trouwensquote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:51 schreef Chanel5 het volgende:
Mjah, dat betekend verder ook niet zo veel.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:06 schreef goldback het volgende:
De manier waarop kan je wat vinden maar Johan bracht wel het nodige tegenwicht op zijn manier.
graat en graatmager inmiddels en een heel vreemd gebogen ruggetje.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:01 schreef Pearlbitch het volgende:
En ook de Twinnies zijn wakker
Poes![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja idd, met name op het gebied van beschaafdheidquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:06 schreef goldback het volgende:
De manier waarop kan je wat vinden maar Johan bracht wel het nodige tegenwicht op zijn manier.
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:44 schreef Tengano het volgende:
Dit zijn precies de mensen die iemand als Ivan graag om zich heen wil hebben. Mensen die onzeker zijn en die hem bewonderen en adoreren, waar hij zijn zelfbeeld mee kan bevestigen. Baldr is nu een spiegel voor Ivan waar hij graag inkijkt. Hij ziet precies wat hij graag wil zien.
Mensen die Ivan de werkelijkheid vertellen die schuift hij aan de kant want die sporen niet.
Dit is de fundamentele dynamiek tussen de narcist en zijn publiek of zoals dat heet zijn narcistische voeding.
Wat heeft hij bewezen dan, dat hij een arrogante agressieveling is, meer is hij niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:36 schreef Tengano het volgende:
Ivan: ik heb mensen niks meer te bewijzen. Ik heb genoeg gedaan
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:10 schreef Zeyina het volgende:
Linda en Mehmet gaan straks met René zitten.
Want René heeft online een jas besteld van ¤ 386,- Maar René heeft dat geld zelf niet.
Blijkbaar heeft René de inlog gegevens nog.
Zulke toppertjes ga je toch niet wegsturen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:51 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vond zowel uitvoering als ‘inhoud’ ver beneden peil. Maar als tegenwicht schelden en nukken is, heb je een valide punt.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:06 schreef goldback het volgende:
Volgens mij net op het moment dat ze zei dat Talpa contact met hun had opgenomen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:12 schreef Dotteke het volgende:
Stel was zwanger, bleek een kindje met syndroom van down te zijn, dus zwangerschap afgebroken
Toen waren ze weer zwanger en kindje met 16 .5 week geboren en toen SL
[ afbeelding ]
Ja, ze is er niet echt op vooruitgegaan.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:09 schreef Verida het volgende:
[..]
graat en graatmager inmiddels en een heel vreemd gebogen ruggetje.
Zorgelijk lijkt me dit voor de ouders, om dit magere lijf zo te zien van hun dochter en daarbij ook nog dat grauwe koppie met enorme wallen.
René, de man die de eigenschap heeft om anderen nogal gauw te wantrouwenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:10 schreef Zeyina het volgende:
Linda en Mehmet gaan straks met René zitten.
Want René heeft online een jas besteld van ¤ 386,- Maar René heeft dat geld zelf niet.
Blijkbaar heeft René de inlog gegevens nog.
O, dat kreeg ik niet mee, Het is wel een lange SL,quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij net op het moment dat ze zei dat Talpa contact met hun had opgenomen.
Hij heeft nog nooit een euro voor Utopia binnengebracht. In 1.0 niet en nu ook niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:12 schreef Dotteke het volgende:
Wat heeft hij bewezen dan, dat hij een arrogante agressieveling is, meer is hij niet.
Ook dat niet, dus vraag me af wat hij bewezen heeftquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit een euro voor Utopia binnengebracht. In 1.0 niet en nu ook niet.
Nee, dat denk ik niet. Denk eerder dat het feit dat FEBO ‘spraakmakende’ bezoekers zelf contacteert niet genoemd mag worden.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:17 schreef Dotteke het volgende:
O, dat kreeg ik niet mee, Het is wel een lange SL,
Zouden ze zo de scene opnieuw moeten doen
Oei, daar moet ik ff over nadenken. Een darm is nog nuttig.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, ze is er niet echt op vooruitgegaan.
Dat is begonnen toen ze een relatie met dat stuk darm kreeg.
Dat iedereen weer bang voor hem is misschien?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook dat niet, dus vraag me af wat hij bewezen heeft
en toch kan ik hem meer hebben dan vreselijke figuren als Bas en die irakeesquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja idd, met name op het gebied van beschaafdheid
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Denk eerder dat het feit dat FEBO ‘spraakmakende’ bezoekers zelf contacteert niet genoemd mag worden.
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:21 schreef goldback het volgende:
en toch kan ik hem meer hebben dan vreselijke figuren als Bas en die irakees
Daar denk ik dan hetzelfde overquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:21 schreef goldback het volgende:
[..]
en toch kan ik hem meer hebben dan vreselijke figuren als Bas en die irakees
Ik vind dit zo vreselijk overdreven, dat bang zijn en de conclusie dat het een narcist is enz.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:21 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat iedereen weer bang voor hem is misschien?
Echt hè, als er een lui is dan is het die bolle wel die niet kan zingenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:27 schreef Zeyina het volgende:
Baldr tegen Mady: Je kunt de tafels niet over de grond slepen.
Mady: Dan moet je mee helpen dan.
Baldr snauwend: Wat ben ik aan het doen dan?
Nou Baldr je hebt nog niks gedaan. Je komt er nu pas aan terwijl Mady al een groot deel heeft opgeruimd
eigenlijk best wel kinderachtig terwijl iedereen weet dat het hele programma voor geproduceerd is en niks spontaan is.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Denk eerder dat het feit dat FEBO ‘spraakmakende’ bezoekers zelf contacteert niet genoemd mag worden.
Dat zou ook nog kunnen, er zijn er maar een paar die tegen hem in durven te gaan. Senna is daar ook een van dus dat kan zo nog een leuk gesprekje worden.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:21 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat iedereen weer bang voor hem is misschien?
Senna trekt zich geen reet van die roeptoeterT aanquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen, er zijn er maar een paar die tegen hem in durven te gaan. Senna is daar ook een van dus dat kan zo nog een leuk gesprekje worden.
Volgens mij is er nu niemand die 'bang' is voor Ivan. Er gaan er meerderen tegen hem in als ze het niet met hem eens zijnquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Senna trekt zich geen reet van die roeptoeterT aan
Precies,Chipp, Madi, Linda, Fay, Sennaquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:34 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Volgens mij is er nu niemand die 'bang' is voor Ivan. Er gaan er meerderen tegen hem in als ze het niet met hem eens zijn
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Precies,Chipp, Madi, Linda, Fay, Senna
Ik mag het hopen, maar vergeet die gladde aal niet die hem dekt nu; Bastardquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:34 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Volgens mij is er nu niemand die 'bang' is voor Ivan. Er gaan er meerderen tegen hem in als ze het niet met hem eens zijn
dat dus. Ik zie dat echt niet die "angst" om iets tegen hem te zeggen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:34 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Mooi ook om te zien dat Baldr zijn zinnen steeds afmaakt en geen geduld heeft voor dat slome geklets van Ivanquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, maar vergeet die gladde aal niet die hem dekt nu; Bastard
Baldr. Ja die zit hem in de reet. Dat is echt een volgertje.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, maar vergeet die gladde aal niet die hem dekt nu; Bastard
Die hebben we toch al?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:31 schreef Tengano het volgende:
In hoeverre zijn die Johan gekkies in staat om de COS te vinden?
De COS Invaders
Ivan gaat de mail controleren op spelvoutenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:39 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Baldr. Ja die zit hem in de reet. Dat is echt een volgertje.
Hij gaat alweer een algemene mail sturen naar de annulerende mensen. Tja dat zou hij gisteren al doen toch?
Ivan wilt de mail wel graag even zien voor hij verstuurd wordt. Natuurlijk natuurlijk, zeker weten zegt Baldr
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ivan gaat de mail controleren op spelvouten
Jij denkt dat Chippie binnenkort weer bitch tegen hem zegtquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:39 schreef Verida het volgende:
[..]
dat dus. Ik zie dat echt niet die "angst" om iets tegen hem te zeggen.
Chipp knikt Jaquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:40 schreef Tengano het volgende:
[..]
Jij denkt dat Chippie binnenkort weer bitch tegen hem zegt
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die hebben we toch al?
Maar ik mis er inderdaad een paar.
Stuur ze allemaal maar een lollyquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:44 schreef Ghostbuster het volgende:
De mail kan niet te persoonlijk worden vind Baldr![]()
Misschien kan je beter een stripverhaaltje maken voor de Johanfans
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
Stuur ze allemaal maar een lolly
Ik mag hopen dat kontekruiper Baldr niet model staat voor onze Nederlandse Krijgsmachtquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:46 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Baldr bijna volledig in kleding van Ivan. Zijn broek. Zijn colbertje (Alleen al frappant dat Baldr ineens een colbertje draagt)
Hij was daarstraks op de vide met Ivan en haalde kleding uit de kast van Ivan.
Nee dat wil Cemal welquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat kontekruiper Baldr niet model staat voor onze Nederlandse Krijgsmacht
Hij zal wel heel interessant gaan doen bij die academie van defensiequote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat kontekruiper Baldr niet model staat voor onze Nederlandse Krijgsmacht
Inderdaad, wat een jankende niks is dat zeg.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hebben we nog een krijgsmacht dan ?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat ben je dan voor een kleuter.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:46 schreef Dotteke het volgende:
Er zijn er maar 10/12 die afgezegd hebben zoals ik nu hoor
Wat ik gelezen heb is dat ze niet meer afgaan zeggen omdat ze hun geld toch niet terug krijgen maar gewoon niet gaan. Zodat er maar weinig mensen komen.
Dat hij goed is in vertellen wat anderen moeten doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook dat niet, dus vraag me af wat hij bewezen heeft
Ik snap wel dat mensen hun geld terug willen. Je gaat naar een optreden omdat je iemand wil horen zien zingen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat ben je dan voor een kleuter.
Ja en ik verbaas me bijna dat die nog geen protest hebben aangetekend richting zijn beschamende rolmodel.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:50 schreef formule het volgende:
[..]
Hebben we nog een krijgsmacht dan ?
Daar zeg je een waar dingquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat hij goed is in vertellen wat anderen moeten doen.
Hij zou niet alleen optreden. Er komen ook andere artiesten.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap wel dat mensen hun geld terug willen. Je gaat naar een optreden omdat je iemand wil horen zien zingen.
Die persoon komt niet meer, dan vindt ik het niet meer dan normaal dat je je geld terug krijgt.
Maar goed schuimpjes gaan ver zoals het verleden bewezen heeft.
Haal even oude koeien uit de sloot zegquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zeg je een waar ding
En vliegtuigen voor het neppie de lucht uit schieten kan hij ook goed.
Deze is recenterquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zeg je een waar ding
En vliegtuigen voor het neppie de lucht uit schieten kan hij ook goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |