T liefste allebei en chipp erachteraanquote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:51 schreef Chanel5 het volgende:
Wat jammer dat er niet een van de twins naar huis is gestuurd.
Ja en Baldr en Mehmetquote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:51 schreef Chanel5 het volgende:
Dat vind ik nou ook , GM trouwensquote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:51 schreef Chanel5 het volgende:
Mjah, dat betekend verder ook niet zo veel.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:06 schreef goldback het volgende:
De manier waarop kan je wat vinden maar Johan bracht wel het nodige tegenwicht op zijn manier.
graat en graatmager inmiddels en een heel vreemd gebogen ruggetje.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:01 schreef Pearlbitch het volgende:
En ook de Twinnies zijn wakker
Poes![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja idd, met name op het gebied van beschaafdheidquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:06 schreef goldback het volgende:
De manier waarop kan je wat vinden maar Johan bracht wel het nodige tegenwicht op zijn manier.
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:44 schreef Tengano het volgende:
Dit zijn precies de mensen die iemand als Ivan graag om zich heen wil hebben. Mensen die onzeker zijn en die hem bewonderen en adoreren, waar hij zijn zelfbeeld mee kan bevestigen. Baldr is nu een spiegel voor Ivan waar hij graag inkijkt. Hij ziet precies wat hij graag wil zien.
Mensen die Ivan de werkelijkheid vertellen die schuift hij aan de kant want die sporen niet.
Dit is de fundamentele dynamiek tussen de narcist en zijn publiek of zoals dat heet zijn narcistische voeding.
Wat heeft hij bewezen dan, dat hij een arrogante agressieveling is, meer is hij niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:36 schreef Tengano het volgende:
Ivan: ik heb mensen niks meer te bewijzen. Ik heb genoeg gedaan
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:10 schreef Zeyina het volgende:
Linda en Mehmet gaan straks met René zitten.
Want René heeft online een jas besteld van ¤ 386,- Maar René heeft dat geld zelf niet.
Blijkbaar heeft René de inlog gegevens nog.
Zulke toppertjes ga je toch niet wegsturen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:51 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vond zowel uitvoering als ‘inhoud’ ver beneden peil. Maar als tegenwicht schelden en nukken is, heb je een valide punt.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:06 schreef goldback het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |