abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_177070947
Een nieuwe start

Welkom in het centrale FvD topic. Hieronder vind je in het kort waar deze partij voor staat:

Als enige politieke beweging handelen wij vanuit een totaalvisie op de grote problematiek die nu in Nederland speelt: we hebben ongetwijfeld op bepaalde punten overlap met allerlei partijen, maar Forum voor Democratie wil niet alleen de symptomen van de huidige crisis aanpakken (zoals de ongecontroleerde immigratie, de uitzichtloze euro2, het verslechterend onderwijs, en het onhoudbare zorgstelsel); vooral richten we ons op de achterliggende oorzaak: het politieke systeem zélf. Je gaat een huis niet verbouwen als de fundamenten verrot zijn. We moeten beginnen bij de basis: ons politieke systeem stamt uit 1848 en sluit niet meer aan bij deze tijd en bij de wensen van de kiezers.

Partijkartel
Een kleine groep partijleden – van een select aantal partijen – heeft in Nederland de touwtjes in handen. Deze groep van circa 10.000 mensen noemen wij het partijkartel1. Volksvertegenwoordigers en bestuurders worden nu vooral gerekruteerd door de partijleiding zélf – een systeem van coöptatie waardoor vooral meelopers en jaknikkers komen bovendrijven die het nogal eens aan visie en moed ontbreekt. Deze carričrepolitici willen vervolgens doorschuiven naar een burgemeesterspost, een topfunctie bij een zorgverzekeraar of de hoofdprijs: iets in Brussel. Het is de partij die de baan regelt. De loyaliteit van de volksvertegenwoordiger ligt bij de partijtop – niet bij de kiezer. Hierdoor komen de belangen van de bevolking vaak laag op het prioriteitenlijstje terecht. Partijbelang gaat boven landsbelang.

Dit willen wij veranderen. Ons belangrijkste agendapunt is democratische vernieuwing. Zoals Eberhard van der Laan3 eerder deze week constateerde: “De partijpolitiek is aan het einde van zijn levenscyclus gekomen (…) de burger haakt af“. Daarom zijn bindende referenda noodzakelijk – evenals gekozen burgemeesters. Er is in ons land voldoende talent aanwezig – alleen komt dat niet tot wasdom door de achterhaalde partijcultuur. Nieuwe generaties gaan niet naar rokerige zaaltjes; daarom gaan we e-democracy in Nederland introduceren. De mensen zoveel mogelijk online betrekken bij de zaken die hen raken. Binnenkort lanceren we op onze website het ‘democratie dashboard‘ waar kiezers zélf het heft in handen kunnen nemen om dingen te veranderen via petities, burgerinitiatieven en crowdfunding – en waar ze zich bovendien kunnen kandideren voor openbare functies.

Filmpjes en plaatjes hieronder in de spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Referendum sleepwet

Door de nieuwe Wet op de Inlichtingen- en veiligheidsdiensten (Wiv) krijgen de Inlichtingendiensten AIVD en MIVD aanzienlijk meer bevoegdheden. In de nieuwe wet wordt zogeheten bulkinterceptie toegestaan. Simpel gezegd: de geheime dienst verzamelt een grote berg gegevens en filtert daar langzaam de nuttige informatie uit.

*O* Het referendum zal er komen! *O*
pi_177070953
FAIL
pi_177070980
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

VN gaat ervan uit dat er miljoenen klimaatvluchtelingen en vluchtelingen door geweld (ook vak veroorzaakt door klimaat btw) deze kant op komen.
Probeer je nu ook nog eens te impliceren dat ik menselijke invloed op klimaatverandering ontken?
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_177070985
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:19 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Kun je ook zo`lijstje maken van Surinamers onderling ?
Of hoe Turken en Marokkanen racisten zijn ?
Jazeker, dat zei ik toch, maar die komen er wel vaker gewoon openlijk voor uit. Waarom doen Baudet en jullie er zo moeilijk over?
pi_177071026
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:22 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Probeer je nu ook nog eens te impliceren dat ik menselijke invloed op klimaatverandering ontken?
Niet, VN zegt iets, ik zeg niets over wat jij zegt. Ik ben wel benieuwd wat jij vindt wat met domme NL'ers moet gebeuren, en dat zijn er nog steeds aardig wat hoor.
I´m back.
pi_177071041
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Niet, VN zegt iets, ik zeg niets over wat jij zegt. Ik ben wel benieuwd wat jij vindt wat met domme NL'ers moet gebeuren, en dat zijn er nog steeds aardig wat hoor.
Onderwijs is de enige optie, dat had ik al gezegd.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_177071101
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:22 schreef Joezi het volgende:

[..]

Jazeker, dat zei ik toch, maar die komen er wel vaker gewoon openlijk voor uit. Waarom doen Baudet en jullie er zo moeilijk over?
Want iedereen die op het FvD heeft gestemd is een vuige racist?
pi_177071117
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:25 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Onderwijs is de enige optie, dat had ik al gezegd.
Ja, als je dom geboren bent zoals Afrikanen, helpt dat toch geen reet, of ben ik nou gek?
I´m back.
pi_177071134
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, als je dom geboren bent zoals Afrikanen, helpt dat toch geen reet, of ben ik nou gek?
Heb ik dat beweerd?
pi_177071141
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:27 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Want iedereen die op het FvD heeft gestemd is een vuige racist?
Wat vind je er zo vuig aan? Als je het een beetje volgt, en dat doen jullie, heb je er zeker geen moeite mee.
pi_177071151
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:22 schreef Joezi het volgende:

[..]

Baudet laat zich geen woorden in de mond leggen of labellen door leden van het partijkartel. Kies het debat en demoniseer niet.
paypal.me/taaladvies
pi_177071163
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 23:47 schreef Joezi het volgende:
En ik zeg dat ie daar gewoon voor uit moet komen, dat levert pas stemmen op, waarom vind jij dat zo erg eigenlijk? Racisme mag gewoon weer hoor
Jij weet net zo goed als ik dat hem dat sneller een kogelgat in het voorhoofd dan stemmen oplevert :{w
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 23:49 schreef Bluesdude het volgende:
Ik wil ook graag dat Europa dominant Europese cultuur blijft ....
Vreemd je postgedrag doet iets anders vermoeden......
quote:
Het is niet nodig om ras daar bij te halen in het uitspreken van die wens.
Zo maakt hij zelf de indruk dat hij wel een groot punt maakt van blankheid of niet blankheid.
Dat soort uitspraken is vragen om kritiek ... wat hij dus kreeg van Ollongren
Misschien dat het "deugen" of politieke correctheid van je is.

Maar je komt er niet aan om land van afkomst te betrekken in de de discussie als je de Europese cultuur dominant wil houden in Europa.
Stel dat er jaarlijks tien miljoen Afrikanen (en ja, in Afrika wonen niet zo gek veel blanken ;) ) naar Europa willen komen, en die willen natuurlijk eigenlijk naar die paar landen met een ruime verzorgingsstaat.....
(en nu niet gelijk over dat aantal beginnen, ik zei stel :( ) hoe wil je dan die Europese cultuur behouden op de lange termijn?
pi_177071178
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:28 schreef Joezi het volgende:

[..]

Wat vind je er zo vuig aan? Als je het een beetje volgt, en dat doen jullie, heb je er zeker geen moeite mee.
Ik heb vooral moeite met een zekere heer Penthouse.
paypal.me/taaladvies
pi_177071181
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:28 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Baudet laat zich geen woorden in de mond leggen of labellen door leden van het partijkartel. Kies het debat en demoniseer niet.
Hij draait er zo omheen, maar wil niks terugnemen. Hij moet gewoon zeggen waar het op staat.
pi_177071184
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:28 schreef Joezi het volgende:

[..]

Leg mij eens uit wat ik volgens jou volg dan.
Dat Baudet of Ramautarsing iets zegt betekent bepaald niet dat iedereen die FvD heeft gestemd het daarmee eens is.
pi_177071193
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:28 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Heb ik dat beweerd?
Nou ja, ik weet niet wat je beweerd hebt, maar ik heb al ongeveer 1.000 x een bepaald kaartje gezien waarbij de Afrikanen als hekkensluiters gezien worden waarbij het gaat om het uitdelen van intelligentie hoor.

Waarom komt er geen programma voor domme NL'ers van de FvD?
I´m back.
pi_177071239
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:30 schreef Joezi het volgende:

[..]

Hij draait er zo omheen, maar wil niks terugnemen. Hij moet gewoon zeggen waar het op staat.
Nee, zijn politieke opponenten proberen hem in een hoek te drijven maar daar geeft Baudet geen gehoor aan. Baudet is crystal clear maar de politiek hoort wat het graag wil horen. Uiteindelijk is het aan de kiezer om hier over te oordelen.
paypal.me/taaladvies
pi_177071251
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:29 schreef bluemoon23 het volgende:
Jij weet net zo goed als ik dat hem dat sneller een kogelgat in het voorhoofd dan stemmen oplevert

Dan beveiligen we hem toch, bij Wilders lukt het ook niet, als iemand dat echt zo willen was het allang gebeurt, makkie lijkt me
pi_177071284
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:32 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Nee, zijn politieke opponenten proberen hem in een hoek te drijven maar daar geeft Baudet geen gehoor aan. Baudet is crystal clear maar de politiek hoort wat het graag wil horen. Uiteindelijk is het aan de kiezer om hier over te oordelen.
Baudet loopt al jaren zelf in die hoek te schurken, maakt selfies met erkende racisten en jodenhaters :D
pi_177071291
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:32 schreef Joezi het volgende:

[..]

Dan beveiligen we hem toch, bij Wilders lukt het ook niet, als iemand dat echt zo willen was het allang gebeurt, makkie lijkt me
Waarom moeten we in Nederland in toenemende mate politici uit het meer rechtse spectrum beveiligen tegen linkse activisten?
paypal.me/taaladvies
pi_177071308
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:34 schreef Joezi het volgende:

[..]

Baudet loopt al jaren zelf in die hoek te schurken, maakt selfies met erkende racisten en jodenhaters :D
Erkend door wie? De msm zeker.
paypal.me/taaladvies
pi_177071330
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:30 schreef Joezi het volgende:

[..]

Nou ja, eigenlijk als je verder op zijn standpunten doordenkt, dan kom je dus bij de vraag wat je in godsnaam moet doen met domme NL'ers eigenlijk... zijn er zo ontzagelijk veel van...
I´m back.
pi_177071380
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou ja, eigenlijk als je verder op zijn standpunten doordenkt, dan kom je dus bij de vraag wat je in godsnaam moet doen met domme NL'ers eigenlijk... zijn er zo ontzagelijk veel van...
Als jij doordenkt, waar kom je dan op uit?
paypal.me/taaladvies
pi_177071383
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou ja, ik weet niet wat je beweerd hebt, maar ik heb al ongeveer 1.000 x een bepaald kaartje gezien waarbij de Afrikanen als hekkensluiters gezien worden waarbij het gaat om het uitdelen van intelligentie hoor.

Waarom komt er geen programma voor domme NL'ers van de FvD?
Reageer dan op mensen die dat daadwerkelijk beweren (en die zeggen dat die oorzaak in genetica ligt).

Ik heb geen idee, vraag het ze.
(Wat mij betreft onderwijs, voor de 3e keer.)
pi_177071386
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:34 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Waarom moeten we in Nederland in toenemende mate politici uit het meer rechtse spectrum beveiligen tegen linkse activisten?
omdat je mensen raakt misschien, vergeet ook niet de walgelijke teksten en plaatjes op social media die hun achterban zo graag verspreiden.

Als je liefde predikt en dat iedereen gelijk is heb je het makkelijker denk ik toch :D
pi_177071432
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:37 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Als jij doordenkt, waar kom je dan op uit?
Sterilisatie van les incompetents? Er is geen toekomst in NL voor mensen met een IQ lager dan 100. Dat moeten we niet willen, want die kosten ons geld. Toch?
I´m back.
pi_177071452
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:37 schreef Joezi het volgende:

[..]

omdat je mensen raakt misschien, vergeet ook niet de walgelijke teksten en plaatjes op social media die hun achterban zo graag verspreiden.

Als je liefde predikt en dat iedereen gelijk is heb je het makkelijker denk ik toch :D
Iedereen is niet gelijk.
Zelfs iedereen gelijke kansen geven is een utopie, we leven in een meritocratische democratie.
pi_177071470

Ik snap niet wat hier zo genaamd discriminerend aan is, maar goed.
In Afrika hebben ze gemiddeld toch een lager IQ dan in Europa.
En in Japan, Zuid-Korea hebben ze weer een hoger IQ dan in Europa.
pi_177071475
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:37 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Reageer dan op mensen die dat daadwerkelijk beweren (en die zeggen dat die oorzaak in genetica ligt).

Ik heb geen idee, vraag het ze.
(Wat mij betreft onderwijs, voor de 3e keer.)
Gaat niet over de vraag waar dat lage IQ vandaan komt imho, het gaat over het feit dat er mensen zijn met een laag IQ, die komen hierheen, dat willen we niet, kost ons geld.

Alleen ja, wat doen we met onze eigen incompetents???
I´m back.
pi_177071484
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:41 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap niet wat hier zo genaamd discriminerend aan is, maar goed.
In Afrika hebben ze gemiddeld toch een lager IQ dan in Europa.
En in Japan, Zuid-Korea hebben ze weer een hoger IQ dan in Europa.
1001 x nu.
I´m back.
pi_177071504
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

1001 x nu.
:D
Mooi, ga het hem vragen.
pi_177071509
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:40 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Iedereen is niet gelijk.
Zelfs iedereen gelijke kansen geven is een utopie, we leven in een meritocratische democratie.
Meritocratie betekent al ongelijkheid, dude.
I´m back.
pi_177071521
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Misschien kunnen we weer de mijnen openen, kunnen de domme Nederlanders daar aan de slag, werkte voor Trump ook :)
pi_177071527
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

1001 x nu.
:?
pi_177071553
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:42 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Mooi, ga het hem vragen.
Heb ik al gedaan. :6 .
Krijg ik toch lekker geen antwoord op, want ben lage soort, linkse, postmodernistische landverrader oid. Of hoe noemen die aanhangers van hem dat op twitter. :D.
I´m back.
pi_177071564
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Meritocratie betekent al ongelijkheid, dude.
Waarom denk je dat ik zeg dat die gelijkheid een utopie is?

Een verschijnsel waar in de Bell curve al duidelijk op werd gewezen, maar ja hysterie over racisme was belangrijker dan het hoofdthema van het boek.
pi_177071570
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:43 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

:?
Even naar boven scrollen.
I´m back.
pi_177071624
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:44 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik zeg dat die gelijkheid een utopie is?
Meritocratie leidt ook weer tot een aristocratie en dystopie.
I´m back.
pi_177071632
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:40 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Iedereen is niet gelijk.
Mooie term, maar beetje boelshit, iedereen die geschikt is wil bijvoorbeeld die topfunctie, maar er is maar 1 topfunctie, er is geen geld voor 2 topfuncties, want al dat geld wil die ene in die topfunctie lekker zelf optstrijken :Y)
pi_177071642
Na die opmerkingen over klimaatverandering hoeven we Baudet niet meer serieus te nemen.
Цой жив
pi_177071651
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:34 schreef Joezi het volgende:
Nu ook al met jodenhaters.
Heb ik wat gemist ?
Wie was dat dan ?

Raar, want jodenhaters vind je normaal meer onder linkse partijen.
pi_177071654
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Meritocratie leidt ook weer tot een aristocratie en dystopie.
Ben ik roerend met je eens maar de meeste meritocraten denken dat ze geen nature/nurture voordelen hebben gehad maar dat ze op hun plek zitten puur vanwege hun eigen merites.

Ook tokkies hebben mensenrechten en stemrecht.
pi_177071681
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:48 schreef Joezi het volgende:

[..]

Mooie term, maar beetje boelshit, iedereen die geschikt is wil bijvoorbeeld die topfunctie, maar er is maar 1 topfunctie, er is geen geld voor 2 topfuncties, want al dat geld wil die ene in die topfunctie lekker zelf optstrijken :Y)
Het is geen bullshit er is duidelijk een meritocratische klasse.
Dat gaat niet over 1 topfunctie.
pi_177071700
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:49 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Ben ik roerend met je eens maar de meeste meritocraten denken dat ze geen nature/nurture voordelen hebben gehad maar dat ze op hun plek zitten puur vanwege hun eigen merites.
Terwijl dat laatste maar de vraag is, en zeker voor hun offspring.
quote:
Ook tokkies hebben mensenrechten en stemrecht.
Tja, waarom zijn er ook in NL zoveel arme mensen???
Zijn ook veel erg domme mensen???
Wil je als FvD deze mensen onderhouden??? Wil je dat ze kinderen krijgen en wellicht ook weer veel geld kosten???
Dat wil jij toch niet zeker???
I´m back.
pi_177071735
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:37 schreef Joezi het volgende:

[..]

Dat is nog geen reden om iemand te bedreigen.

FVD is niet aansprakelijk voor de daden van haar achterban.

FVD is bij uitstrek de partij van de liefde, vergeet dat niet! *;
paypal.me/taaladvies
pi_177071754
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:49 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Nu ook al met jodenhaters.
Heb ik wat gemist ?
Wie was dat dan ?

Raar, want jodenhaters vind je normaal meer onder linkse partijen.
Bij die tour langs Amerikaanse racisten, tja dan zit je al bij een jodenhater aan tafel.

Verdiep je eens in het linkse gedachten goed, daar staan de joden van aan de wieg tot aan de nederlandse vakbonden aan toe, vandaar de jodenhaat ook vroeger
pi_177071785
Eerst janken dat je niet mag demoniseren, en dan dit twitteren als FvD

_O-
pi_177071792
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:57 schreef Joezi het volgende:

[ afbeelding ]

_O-
Waardeloos idd, ik zag het al.
I´m back.
pi_177071808
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Terwijl dat laatste maar de vraag is, en zeker voor hun offspring.

[..]

Tja, waarom zijn er ook in NL zoveel arme mensen???
Zijn ook veel erg domme mensen???
Wil je als FvD deze mensen onderhouden??? Wil je dat ze kinderen krijgen en wellicht ook weer veel geld kosten???
Zoveel arme mensen in NL vind ik een volstrekte hyperbool.
Dat is problematiek waar over nagedacht moet worden en die in de Bell curve aangekaart werd maar ja, racisme.

Ik ben niet het FvD, ik heb erop gestemd maar daar heb ik ondertussen al een tijdje spijt van.

Wel vind ik dat er zaken anders moeten en ben ik een voorstander van bindende referenda, politici moeten hun beleid kunnen uitleggen.(Ook aan tokkies.)

Overigens vind ik eerder de lobbycratie een probleem dan Baudet zijn veronderstelde partijkartel.

Een gedeelte van de boosheid in de "onderklasse" is terecht, de nadelen van de globalisering komen daar terecht, niet bij de meritocraten.
pi_177071848
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:58 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Dat is problematiek waar over nagedacht moet worden en die in de Bell curve aangekaart werd maar ja, racisme.

Ik ben niet het FvD, ik heb erop gestemd maar daar heb ik ondertussen al een tijdje spijt van.

Wel vind ik dat er zaken anders moeten en ben ik een voorstander van bindende referenda, politici moeten hun beleid kunnen uitleggen.(Ook aan tokkies.)

Overigens vind ik eerder de lobbycratie een probleem dan Baudet zijn veronderstelde partijkartel.

Een gedeelte van de boosheid in de "onderklasse" is terecht, de nadelen van de globalisering komen daar terecht, niet bij de meritocraten.
The Bell Curve is dan ook pseudowetenschappelijke rotzooi, net als al die andere zogenaamd wetenschappelijke 'onderzoeken' die trachten het volgens vele genetici en biologen waardeloze concept 'ras' te koppelen aan IQ.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177071888
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:55 schreef Joezi het volgende:

[..]

Bij die tour langs Amerikaanse racisten, tja dan zit je al bij een jodenhater aan tafel.

Verdiep je eens in het linkse gedachten goed, daar staan de joden van aan de wieg tot aan de nederlandse vakbonden aan toe, vandaar de jodenhaat ook vroeger
Dat Joden voorstander waren van gelijkheid (/socialisme) is met de geschiedenis in je achterhoofd volstrekt logisch.

De linkse middenpartijen hebben hun klassieke electoraat via ING commissaris Kok echter volledig verraden.
Het is begonnen met de brutering van de volkshuisvesting.
pi_177071911
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:58 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Ja, dus je bent beter op zijn plaats in een centrum-linkse partij, die een aantal dingen op een rijtje zet wrs. Doel: ontwikkelen van een heel grote middenlaag, daarop zou de samenleving moeten rusten, met een goed sociaal vangnet voor iedereen, ook zieken, gehandicapten en anderen, die daaronder dreigen te vallen. Solidariteit, omdat iedereen kan vervallen tot ellende of werkloosheid.

Hoe dan ook kom je als je FvD volgt in vrij onsmakelijke discussies terecht, en ze hebben alleen discussies, want geen daadwerkelijke macht.
I´m back.
pi_177071929
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

The Bell Curve is dan ook pseudowetenschappelijke rotzooi, net als al die andere zogenaamd wetenschappelijke 'onderzoeken' die trachten het volgens vele genetici en biologen waardeloze concept 'ras' te koppelen aan IQ.
Gedeeltes van het gebruikte onderzoek ja.

Het hoofdthema van de Bellcurve:
Part I. The Emergence of a Cognitive Elite
Part II. Cognitive Classes and Social Behavior

Uiterlijke kenmerken zeggen niets over IQ sec, de klasse waar die uiterlijke kenmerken mensen in terecht doen kunnen komen daarentegen wel, sociale mobiliteit is grotendeels een illusie.
(Wisselend per land.)

Overigens zou het goed zijn als mensen ophielden sociale wetenschappen dezelfde autoriteit toe te kennen als harde wetenschap.
(En economie is ook een zachte wetenschap.)
pi_177072035
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:04 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Gedeeltes van het gebruikte onderzoek ja.

Het hoofdthema van de Bellcurve:
Het boek werd mede gefinancierd door het Pioneer Fund, fans van eugenetics. Verder lieten de heren auteurs zich inspireren door J. Philippe Rushton, de godfather van het 'Asians > Europeans > Africans' geneuzel.

Verder, zoals critici al meteen aangaven in 1994, haalden ook deze auteurs net als alle andere (doodenge) eugenetici geno- en fenotype door elkaar om hun achterlijke, misantropische en door rancune gedreven elitaire rotzooi 'wetenschappelijk' te staven...

Dat boek is nog niet waard om als onderzetter te gebruiken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177072045
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Het boek werd mede gefinancierd door het Pioneer Fund, fans van eugenetics. Verder lieten de heren auteurs zich inspireren door J. Philippe Rushton, de godfather van het 'Asians > Europeans > Africans' geneuzel.

Verder, zoals critici al meteen aangaven in 1994, haalden ook deze auteurs net als alle andere (doodenge) eugenetici geno- en fenotype door elkaar om hun achterlijke, misantropische en door rancune gedreven elitaire rotzooi 'wetenschappelijk' te staven...

Dat boek is nog niet waard om als onderzetter te gebruiken.
pi_177072061
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:10 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Ook die hoofdstukken zijn waardeloos biologisch-deterministische meuk.

Onderzoek de financierders en inspiratoren voor dat werk, en je weet genoeg.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177072072
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:02 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Dat Joden voorstander waren van gelijkheid (/socialisme) is met de geschiedenis in je achterhoofd volstrekt logisch.

De linkse middenpartijen hebben hun klassieke electoraat via ING commissaris Kok echter volledig verraden.
Het is begonnen met de brutering van de volkshuisvesting.
klopt, die neoliberale kabinetten waren niet bepaald links, er is eigenlijk nog nooit een links kabinet geweest, maar alles is de schuld van links :D
pi_177072090
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:11 schreef Joezi het volgende:

[..]

klopt, die neoliberale kabinetten waren niet bepaald links, er is eigenlijk nog nooit een links kabinet geweest, maar alles is de schuld van links :D
Wat je mij ook niet zult horen zeggen.
pi_177072115
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ook die hoofdstukken zijn waardeloos biologisch-deterministische meuk.

Onderzoek de financierders en inspiratoren voor dat werk, en je weet genoeg.
http://justiceharvard.org/lecture-15-whats-a-fair-start/
pi_177072125
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177072129
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:15 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ja, en nu?
pi_177072143
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:16 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Hou toch op
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177072166
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:12 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Wat je mij ook niet zult horen zeggen.
politiek is verpest door populisme aan alle kanten, amerikanisering en door internet -O- Kan het niet meer serieus nemen
pi_177072182
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:18 schreef Joezi het volgende:

[..]

politiek is verpest door populisme aan alle kanten, amerikanisering en door internet -O- Kan het niet meer serieus nemen
Ik zou vooral de lobbycratie niet uitvlakken.(Een meritocratisch 1-2tje.)
pi_177072214
quote:

[..]

Klopt, ik ben een oudere dude, en volg de politiek al vanaf 1976 (Bernard en Lockheed), en heb totaal maar dan ook totaal geen respect meer voor de boven ons geplaatsten zogenaamd.

En heb ook nog op tv het ontslag van Nixon meegemaakt en aantreden Ford.
En zijn verkiezing in 1972 btw.
Heb ook mooie Barend nog meegemaakt.
I´m back.
pi_177072223
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:19 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Ik zou vooral de lobbycratie niet uitvlakken.(Een meritocratisch 1-2tje.)
die schaar ik onder de amerikanisering, schaar je USA onder een meritocratie?
pi_177072253
Je kunt verder van Baudet vinden wat je wil, maar het niveau van de meeste andere was evengoed beschamend. Lekker goedkoop proberen te scoren en vooral bezig zijn met snedige punchlines.

Is natuurlijk best vermakelijk als je Baudet een klojo vind maar van een bijster hoog niveau was het niet.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_177072267
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:23 schreef Gohf046 het volgende:
Je kunt verder van Baudet vinden wat je wil, maar het niveau van de meeste andere was evengoed beschamend. Lekker goedkoop proberen te scoren en vooral bezig zijn met snedige punchlines.

Is natuurlijk best vermakelijk als je Baudet een klojo vind maar van een bijster hoog niveau was het niet.
Ik druk me zo nooit uit hoor: klojo.
I´m back.
pi_177072279
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:55 schreef Joezi het volgende:
Je wilt zo ver terug gaan ?

Ik heb het meer over de laatste decennia....
Het beleid van de linkse partijen in Nederland de laatste decennia is nu niet echt gunstig geweest voor de joden hoor.
pi_177072301
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Klopt, ik ben een oudere dude, en volg de politiek al vanaf 1976 (Bernard en Lockheed), en heb totaal maar dan ook totaal geen respect meer voor de boven ons geplaatsten zogenaamd.

En heb ook nog op tv het ontslag van Nixon meegemaakt en aan treden Ford.
En zijn verkiezing in 1972 btw.
hmm dan was het dus eigenlijk altijd niet best

Maar nu elke scheet uit den politiek elke dag op je netvlies komt, kan ik nergens meer op stemmen. Stemde eerst nog op personen, maar de partij staat boven alles, blijkt nu ook bij de FvD .
pi_177072312
quote:

[ afbeelding ]

_O-
Omg. Vond die baudet nog best een toffe peer, maar klimaatprobleem een hoax noemen en die tweet van nanninga maakt dit clubje net zo triest als Wilders met zn kopvoddentaks
pi_177072327
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:27 schreef Joezi het volgende:

[..]

Maar nu elke scheet uit den politiek elke dag op je netvlies komt, kan ik nergens meer op stemmen. Stemde eerst nog op personen, maar de partij staat boven alles, blijkt nu ook bij de FvD .
Ja, in die tijd zag je toch het redelijke overwinnen, denk ik.
Wanneer stopte dat, interessante vraag ergens...
I´m back.
pi_177072328
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:48 schreef Zwoerd het volgende:
Na die opmerkingen over klimaatverandering hoeven we Baudet niet meer serieus te nemen.
Eerst het gat in de ozonlaag, daarna zure regen en nu klimaatfauwekul. Hou toch eens op met die hoaxes.
paypal.me/taaladvies
pi_177072343
quote:

[ afbeelding ]

_O-
Walgelijk. Ik zag het inderdaad.
paypal.me/taaladvies
pi_177072357
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:25 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Het beleid van de linkse partijen in Nederland de laatste decennia is nu niet echt gunstig geweest voor de joden hoor.
Toch is de sociaal-democratie echt een joods ding altijd geweest hoor. Mag jij raden waarom.
I´m back.
pi_177072370
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:21 schreef Joezi het volgende:

[..]

die schaar ik onder de amerikanisering, schaar je USA onder een meritocratie?
Ik schaar sowieso vrijwel alle westerse maatschappijen onder meritocratieën.

Overigens is de vorming daarvan een natuurlijk verschijnsel in een democratie maar ze moeten niet doen alsof het hun eigen merites is en niet een combinatie van nature/nurture (+netwerk).

Ze hebben een verantwoordelijkheid (vooral de bestuurders) voor de onderklasse, als ze die niet gaan oppakken zouden zomaar eens de hooivorken uiteindelijk weer tevoorschijn kunnen komen.

Qua lobby van het bedrijfsleven hetzelfde, tot op zekere hoogte niet per definitie fout en onvermijdelijk maar de democratie zou die juist onder controle moeten houden en dat is sinds de jaren 90 naar mijn idee nogal in de soep gelopen.

Daarom ben ik voorstander van bindende referenda, niet alleen in Nederland maar vooral ook in de EU.
Politici die hun beleid niet kunnen uitleggen zijn verkeerd bezig.

Vooral de EU grondwet die in 3 landen door de bevolking werd afgekeurd en daarna doodleuk met wat cosmetische wijzigingen werd doorgevoerd als het verdrag van Lissabon vind ik volstrekt verwerpelijk en dat heeft mij bij de middenpartijen weggejaagd.
(Ik heb jarenlang D66 gestemd vanwege die referenda.)
pi_177072371
Baudet noemt klimaatverandering toch geen hoax? Baudet noemt de grote invloed van de mens daarop een hoax.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_177072373
quote:

[..]

Ik zie het anders. Politiek verdemocratiseerd weliswaar onbedoeld in hoog tempo door de komst van het internet.
paypal.me/taaladvies
pi_177072377
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:25 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Dat gaat vooral over Israël en maar door blijven bouwen van nederzettingen, in Israël zelf is ook veel tegengeluid hoor, al hoewel het laatste decennia jaren ook een verrechtsing is. Dat al die twittertokkies israel symbooltjes gebruiken is walgelijk, ondertussen haten op halal, kopvodden en oude religieuze praktijken, ga eens naar Israel :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Joezi op 10-02-2018 01:38:51 ]
pi_177072386
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:27 schreef Joezi het volgende:

[..]

Volgens mij is in Nederland de lobbycratie begonnen met de VOC.

Ik denk dat de partijpolitiek met de bijbehorende partijdiscipline al jaren de standaard is in Nederland met 1 hele zure uitzondering in de vorm van de nacht van Wiegel.
pi_177072426
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:30 schreef Ryan3 het volgende:
Toch is de sociaal-democratie echt een joods ding altijd geweest hoor. Mag jij raden waarom.
Dat zal dan het schizofrene van joods links zijn geweest.
Amsterdam is jarenlang een PvdA bolwerk geweest, maar toch moesten de scholen en synagogen zwaar bewaakt worden, met grote hekwerken en politieposten :{w

En nee, dat was niet vanwege "de racisten" of extreem rechts..... :')
pi_177072436
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:37 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Amsterdam is jarenlang een PvdA bolwerk geweest, maar toch moesten de scholen en synagogen zwaar bewaakt worden, met grote hekwerken en politieposten :{w

Groot verschil tussen gelovige joden en liberale joden hoor. Laatste waren seculier. Hieruit ontwikkelde zich ook het zionisme.
I´m back.
pi_177072443
quote:

[..]

De sociaal-democratie predateerd de aanwezigheid van grote groepen moslims in Westeuropa.

Daarnaast was antisemitisme wijdverspreid in Europa (en de VS neem Ford bv) en bepaald niet alleen een Duits dingetje.
Sterker nog als de Joden ergens geassimileerd waren dan was het wel in Duitsland.
pi_177072477
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:40 schreef Tanatos het volgende:

[..]

De sociaal-democratie predateerd de aanwezigheid van grote groepen moslims in Westeuropa.

Daarnaast was antisemitisme wijdverspreid in Europa (en de VS neem Ford bv) en bepaald niet alleen een Duits dingetje.
Sterker nog als de Joden ergens geassimileerd waren dan was het wel in Duitsland.
Ja, dat laatste is wel een punt van discussie, lees Goldhagen. Lutheranisme was toch heel erg antisemitisch. Maar wel al in de 18de eeuw zag je in Duits-talige gebieden idd een duidelijke verzachting van anti-joods maatregelen.
In de Nederlanden zaten de joden redelijk veilig btw. Niet in alle gemeenten. Utrecht niet bijv.
I´m back.
pi_177072488
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dat laatste is wel een punt van discussie, lees Goldhagen. Lutheranisme was toch heel erg antisemitisch. Maar wel al in de 18de eeuw zag je in Duits-talige gebieden idd een duidelijke verzachting van anti-joods maatregelen.
In de Nederlanden zaten de joden redelijk veilig btw. Niet in alle gemeenten. Utrecht niet bijv.
Veilig onder een beleid van gedogen, tolerantie is daar niet het woord voor al denken veel mensen dat.
pi_177072498
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:45 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Veilig onder een beleid van gedogen, tolerantie is daar niet het woord voor al denken veel mensen dat.
In de Republiek bedoel je?
Stond echt wel al een aardige Portugees-Joodse synagoge in Amsterdam in de 17de eeuw hoor.
I´m back.
pi_177072502
quote:

[..]

De moslims waar je op doelt kunnen niet racistisch zijn en kunnen niet extreem rechts zijn? :') Ik vind de islam in de kern een extreem rechtsch geloof, tevens het jodendom, die christus was wel een gutmensch, zijn volgers toch echt wat minder....
pi_177072506
Religie is altijd rechtsch :r
pi_177072510
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:47 schreef Joezi het volgende:
In principe is dat een beetje het breekpunt links-rechts, want het heeft ook sociaal-economische repercussies.
I´m back.
pi_177072512
Nu snap ik wel waarom Wilders zo weinig wilde debatteren. Kinderachtige taferelen "oh bel ome theo". Baudet wordt gewoon voor schut gezet en het publiek lacht hem massaal uit. Echt ongepast imo. Maar ja achteraf terecht als je zon idioot als nanninga op nr 1 zet die een plaatje post met hitlersnorren. Dan draag je net zo hard bij aan het ongepaste gedrag.
pi_177072517
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

In de Republiek bedoel je?
Stond echt wel al een aardige Portugees-Joodse synagoge in Amsterdam in de 17de eeuw hoor.
Dat klopt maar mensen gedogen is niet hetzelfde als mensen echt accepteren, dat was de uitzondering en zeker niet de regel, daarnaast ondanks de zeer dominante rol van Amsterdam (/Holland) in de republiek was er natuurlijk meer dan alleen Amsterdam/Holland.
pi_177072529
quote:
De religieuze abolitionisten hebben best een positieve rol gespeeld.
Niet dat ik een fan van religie ben overigens.
Waar religies jarenlang voor een grotere groep zorgden qua sociale cohesie werken ze nu averrechts.
pi_177072533
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:49 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Dat klopt maar mensen gedogen is niet hetzelfde als mensen echt accepteren, dat was de uitzondering en zeker niet de regel, daarnaast ondanks de zeer dominante rol van Amsterdam (/Holland) in de republiek was er natuurlijk meer dan alleen Amsterdam/Holland.
Ja, mensen vanuit het buitenland stonden in de 17de eeuw echt te kijken in de Republiek. Ja, akkoord er was een staatskerk, maar alles werd verder redelijk open en bloot toegelaten. Is een historicus, waarvan ik les heb gehad, die zei dat wij in NL nooit echt de Verlichting hebben beleefd, omdat we het grote probleem, vrijheid van geweten, al hadden opgelost...
I´m back.
pi_177072545
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:40 schreef Tanatos het volgende:

Nu begin je weer over het verleden en de opkomst van de sociaaldemocratie :?
Dat bedoelde ik niet. :D

Zoals Karl Lagerfeld het zei in een Frans TV-programma over het migratiebeleid van Merkel: "Je kan niet miljoenen joden vermoorden, om vervolgens miljoenen van hun ergste vijanden binnen te halen"
In plaats van Merkel kun je daar ook gerust bijna elke Nederlandse partij invullen
pi_177072546
Dat demoniseren blijft bizar, gewoon omdat het kan.
Kom maar op met de doodsbedreigingen, wachten op de eerste taart van een links gekkie...
pi_177072548
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:52 schreef Tanatos het volgende:

[..]

De religieuze abolitionisten hebben best een positieve rol gespeeld.
Niet dat ik een fan van religie ben overigens.
Waar religies jarenlang voor een grotere groep zorgden qua sociale cohesie werken ze nu averrechts.
We zijn eigenlijk pas sinds kort van strenge religie af, na duizend jaar progressieve hervormingen van de kerk, maar andere landen moeten dat in een paar daagjes doen, beetje flauw eigenlijk
pi_177072552
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, mensen vanuit het buitenland stonden in de 17de eeuw echt te kijken in de Republiek. Ja, akkoord er was een staatskerk, maar alles werd verder redelijk open en bloot toegelaten. Is een historicus, waarvan ik les heb gehad, die zei dat wij in NL nooit echt de Verlichting hebben beleefd, omdat we het grote probleem, vrijheid van geweten, al hadden opgelost...
Veel immigranten "mochten" toen linea recta een VOC bootje op (vrijwillig of iets minder vrijwillig).
Overigens werd iemand van buiten Amsterdam al als immigrant beschouwd.
pi_177072557
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:55 schreef glasshole het volgende:
Kom maar op met de doodsbedreigingen, wachten op de eerste taart van een links gekkie...
Links verwijten volksverraders te zijn, hoe heet dat?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177072559
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:55 schreef glasshole het volgende:
Wellicht een hitlersnor plakken op ome Pechtold?!
  zaterdag 10 februari 2018 @ 01:57:32 #100
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177072565
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:56 schreef Joezi het volgende:

[..]

echt, wat een sneeuwvlokjes die rechtse lui
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177072570
quote:
Oorspronkelijk werden de confessionelen wel op rechts ingedeeld inderdaad.
Maar tegenwoordig is dat niet meer zo zwart/wit denk ik.
pi_177072573
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:55 schreef Joezi het volgende:

[..]

We zijn eigenlijk pas sinds kort van strenge religie af, na duizend jaar progressieve hervormingen van de kerk, maar andere landen moeten dat in een paar daagjes doen, beetje flauw eigenlijk
Mondiaal gezien zijn we allerminst van strenge religie af.
En nee idd dat is een misplaatste verwachting.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 01:59:46 #103
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177072579
Demoniseren :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177072582
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:56 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Links verwijten volksverraders te zijn, hoe heet dat?
NSL-ers?
pi_177072584
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:55 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Veel immigranten "mochten" toen linea recta een VOC bootje op (vrijwillig of iets minder vrijwillig).
Overigens werd iemand van buiten Amsterdam al als immigrant beschouwd.
Je bedoelt die voorvaderen van de familie Bush? Ja, voor hen ging het niet ver genoeg allemaal en die gingen naar Amerika.
Ja, we hadden bepaaldelijk nog geen verzorgingsstaat opgebouwd ook, we waren niet eens een staat, kwam pas na Nappie, was wel rudimentair armenzorg, verschillend per grote stad. Verder geen pretje dus, maar navenant wel.
I´m back.
pi_177072590
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Demoniseren :')
Verduivelen dan?
  zaterdag 10 februari 2018 @ 02:02:14 #107
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177072595
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:59 schreef glasshole het volgende:

[..]

NSL-ers?
Nee, zou ik scharen onder demonisering. Net als het noemen van Marokkanen met een k*t-prefix, of ze 'rifapen' noemen, Of IQ-plaatjes posten om te proberen je racistische meuk wetenschappelijk te onderbouwen, ook demonisering. Of iedere moslim een potentieel gevaar noemen (want de gematigde Islam bestaat niet).

Rechts demoniseert sinds 2002 aan een stuk door. En nu huilen? Stelletje safe-space zoekende hypocrieten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177072598
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 02:01 schreef glasshole het volgende:

[..]

Verduivelen dan?
Moet je weer in de bijbel geloven hč. Theologie in feite.
I´m back.
pi_177072601
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:58 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Mondiaal gezien zijn we allerminst van strenge religie af.
En nee idd dat is een misplaatste verwachting.
Wellicht ook iets met welvaart te maken, maar is er wel genoeg voor iedereen, we moeten wel rijker en rijker worden anders is er geen progressie in ons korte leventje
pi_177072610
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 02:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je bedoelt die voorvaderen van de familie Bush? Ja, voor hen ging het niet ver genoeg allemaal en die gingen naar Amerika.
Ja, we hadden bepaaldelijk nog geen verzorgingsstaat opgebouwd ook, we waren niet eens een staat, kwam pas na Nappie, was wel rudimentair armenzorg, verschillend per grote stad. Verder geen pretje dus, maar navenant wel.
Ik doel op de algemene (arbeids)immigratie naar Nederland in de gouden eeuw, gedeeltelijk ambachtslui maar ook ongeschoolden en die mochten op de bootjes werken onder vrij belabberde arbeidsvoorwaarden.
Velen kwamen niet meer terug.
pi_177072617
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:49 schreef SOG het volgende:
Nu snap ik wel waarom Wilders zo weinig wilde debatteren. Kinderachtige taferelen "oh bel ome theo". Baudet wordt gewoon voor schut gezet en het publiek lacht hem massaal uit. Echt ongepast imo. Maar ja achteraf terecht als je zon idioot als nanninga op nr 1 zet die een plaatje post met hitlersnorren. Dan draag je net zo hard bij aan het ongepaste gedrag.
Nanninga deelde een link van Geenstijl. Niet dat zij zelf die snorren heeft lopen kalken.
paypal.me/taaladvies
pi_177072620
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 02:02 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nee, zou ik scharen onder demonisering. Net als het noemen van Marokkanen met een k*t-prefix, of ze 'rifapen' noemen, Of IQ-plaatjes posten om te proberen je racistische meuk wetenschappelijk te onderbouwen, ook demonisering. Of iedere moslim een potentieel gevaar noemen (want de gematigde Islam bestaat niet).

Rechts demoniseert sinds 2002 aan een stuk door. En nu huilen? Stelletje safe-space zoekende hypocrieten.
Je komt over als een gefrustreerde linkse gek...
pi_177072623
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:56 schreef Joezi het volgende:

[..]

Bel Geenstijl even.
paypal.me/taaladvies
  zaterdag 10 februari 2018 @ 02:06:39 #114
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177072626
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 02:05 schreef glasshole het volgende:

[..]

Je komt over als een gefrustreerde linkse gek...
Dat is iedereen geloof ik in de ogen van de boze blanke man.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177072629
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 02:06 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Bel Geenstijl even.
Zij werkt daar wel eens :)
pi_177072636
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:49 schreef SOG het volgende:
Ik weet überhaupt niet of Nanninga dat in de gaten heeft gehad aangezien ze iets van GeenStijl deelde. Zou een beetje onnozel zijn namelijk.
pi_177072655
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 02:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat is iedereen geloof ik in de ogen van de boze blanke man.
Zie je wel, succes met het botvieren van je opgekropte woede... :W
pi_177072660
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 02:04 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Ik doel op de algemene (arbeids)immigratie naar Nederland in de gouden eeuw, gedeeltelijk ambachtslui maar ook ongeschoolden en die mochten op de bootjes werken onder vrij belabberde arbeidsvoorwaarden.
Velen kwamen niet meer terug.
Ja, de geboorte van het mercantilisme, precursor voor de industrialisatie eind 18de eeuw in UK. Is een hele complottheorie over van Dutch-British Empire. Ik wilde daar nog een topic over openen, interessante complottheorie,
Klopt helemaal wat je zegt ook.
I´m back.
pi_177072661
quote:

[..]

Echt grappig dat je linkse fenomenen als safe space en sneeuwvlokjes op rechts probeert te projecteren. Chapeau voor je vasthoudendheid.
paypal.me/taaladvies
pi_177072673
quote:

[..]

Exactly
pi_177072675
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 02:02 schreef Joezi het volgende:

[..]

Wellicht ook iets met welvaart te maken, maar is er wel genoeg voor iedereen, we moeten wel rijker en rijker worden anders is er geen progressie in ons korte leventje
Ik weet het niet, welvaart, onderwijs, kennis.

Het willlen geloven in een hemelse dictator is me volstrekt wezensvreemd en alhoewel wat langer leven misschien wel ok is, is onsterfelijkheid wat mij betreft eerder een nachtmerrie dan een droom.
Uit sterrenstof ontstaan en daar ook weer naar terug vind ik wel prima.
pi_177072679
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 02:10 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Echt grappig dat je linkse fenomenen als safe space en sneeuwvlokjes op rechts probeert te projecteren. Chapeau voor je vasthoudendheid.
Nou ja, identiteitspolitiek heb je ook op rechts toch? Volgt sneeuwvlokje en safespace van zelf.
Allemaal Amerikaans.
I´m back.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 02:14:06 #123
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177072694
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 02:10 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Op dit moment projecteert rechts zich dan ook als giga-sneeuwvlok
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177072731
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 02:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Op dit moment projecteert rechts zich dan ook als giga-sneeuwvlok
Omdat?
paypal.me/taaladvies
pi_177072732
Ik wil toch echt weten wat FvD in petto heeft voor domme NL'ers hoor.
I´m back.
pi_177072735
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 02:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou ja, identiteitspolitiek heb je ook op rechts toch? Volgt sneeuwvlokje en safespace van zelf.
Allemaal Amerikaans.
Van samenhang is geen sprake.
paypal.me/taaladvies
  zaterdag 10 februari 2018 @ 02:20:49 #127
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_177072739
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:31 schreef Gohf046 het volgende:
Baudet noemt klimaatverandering toch geen hoax? Baudet noemt de grote invloed van de mens daarop een hoax.
idd
Het klimaat is een verdienmodel en daarom liegen politici dat het gedrukt staat als zou 97% van de klimaatwetenschappers het daarover eens zijn.
pi_177072745
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:54 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Nu begin je weer over het verleden en de opkomst van de sociaaldemocratie :?
Dat bedoelde ik niet. :D

Zoals Karl Lagerfeld het zei in een Frans TV-programma over het migratiebeleid van Merkel: "Je kan niet miljoenen joden vermoorden, om vervolgens miljoenen van hun ergste vijanden binnen te halen"
In plaats van Merkel kun je daar ook gerust bijna elke Nederlandse partij invullen
Het probleem met immigratie zit hem er volgens mij vooral in dat we steeds minder ongeschoolde arbeid hebben.
Niet dat ik bestaand islamitisch antisemitisme wil goedpraten maar we hebben er zelf (Europa) nogal een ruim verleden in.

(Misschien moeten de Joden zichzelf hervertransgenderen, dan worden ze echt de ultieme minderheid.)
pi_177072747
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 02:20 schreef the-eye het volgende:

[..]

idd
Het klimaat is een verdienmodel en daarom liegen politici dat het gedrukt staat als zou 97% van de klimaatwetenschappers het daarover eens zijn.
Ja, alle informatie die je er over vindt is natuurlijk ook fake.
pi_177072756
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 02:19 schreef Ryan3 het volgende:
Ik wil toch echt weten wat FvD in petto heeft voor domme NL'ers hoor.
De domme Nederlanders gaan gewoon mee op de renaissance flottielje.
pi_177072760
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 02:20 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Van samenhang is geen sprake.
Wat dan? Lijkt me dat FvD'ers sws alleen willen antichambreren met mensen met een IQ hoger dan 100, toch? Dan moet je in NL een safespace opzetten, want helft mensen zit er onder.
Je bent sws een sneeuwvlokje dan, want domme mensen wil je niet mee i contact komen, dat is alleen als een duif die schaak speelt, toch?
I´m back.
pi_177072765
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 02:23 schreef Tanatos het volgende:

[..]

De domme Nederlanders gaan gewoon mee op de renaissance flottielje.
Dan zinken ze. Overigens zit er niemand op, volgens mij, hij komt gewoon aanvaren er zit niemand op, alleen ideeën zitten erop.
I´m back.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 02:25:45 #133
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_177072767
quote:

[..]

Ja dat is natuurlijk zeer kwalijk om gewoon te verzinnen dat er onhoudbare problemen met Marokkanen en islam zijn. Gelukkig zijn er mensen zoals jij om ons te vertellen dat daar niets van waar is.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 02:29:54 #134
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_177072785
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 02:22 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, alle informatie die je er over vindt is natuurlijk ook fake.
Klopt het is allemaal terug te leiden tot één persoon en de leugen is zń eigen leven gaan leiden en wordt als feit gepresenteerd.
pi_177072786
Dit is een mooie, uit 2009 weliswaar. Ze demoniseert!!11!@!@!!!@!11

ANanninga twitterde op maandag 02-11-2009 om 22:41:24 Ik ben niet links, noch politiek correct, maar Wilders vind ik doodeng en ja, zijn methodiek doet me denken die van de nazi's in 1930's. reageer retweet
pi_177072790
Ik krijg geen antwoord hier, wrs morgen maar een topic over openen wat heeft FvD in petto voor domme NL'ers. Sterilisatie? Ben wel benieuwd. Zijn veel NL'ers die net zo dom zijn als alle Afrikanen wrs. :P.

Ik ben zelf ook vrij dom btw.
I´m back.
pi_177072795
quote:

[..]

idd
Met een groeiende wereldbevolking en een nog sterker stijgende energiebehoefte, en daarnaast heel veel olie in zeer problematische gebieden lijkt me een energietransitie hoe dan ook wenselijk.
pi_177072805
quote:

[..]

idd
Kan nog wel waar zijn, ook al is het een verdienmodel?
Of is dat heel links: o, het is een verdienmodel en dus zal het wel niet waar zijn....
I´m back.
pi_177072822
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 02:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat dan? Lijkt me dat FvD'ers sws alleen willen antichambreren met mensen met een IQ hoger dan 100, toch? Dan moet je in NL een safespace opzetten, want helft mensen zit er onder.
Je bent sws een sneeuwvlokje dan, want domme mensen wil je niet mee i contact komen, dat is alleen als een duif die schaak speelt, toch?
Even los van het FvD vind die scheiding tussen groepen met hoger en lager IQ natuurlijk sowieso plaats.
pi_177072827
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 02:34 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Even los van het FvD vind die scheiding tussen groepen met hoger en lager IQ natuurlijk sowieso plaats.
Ja, echt joh?
I´m back.
pi_177072848
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 02:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je vergist je lelijk in de kiezers van FVD. Je lijkt een beetje te geloven in de framing die de msm je wilde doen geloven in de nadering van vorige verkiezingen.
paypal.me/taaladvies
  zaterdag 10 februari 2018 @ 02:41:14 #142
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177072868
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 02:25 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ja dat is natuurlijk zeer kwalijk om gewoon te verzinnen dat er onhoudbare problemen met Marokkanen en islam zijn. Gelukkig zijn er mensen zoals jij om ons te vertellen dat daar niets van waar is.
:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177072873
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 02:38 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Je vergist je lelijk in de kiezers van FVD. Je lijkt een beetje te geloven in de framing die de msm je wilde doen geloven in de nadering van vorige verkiezingen.
Als ik niet kan geloven dat alleen mensen met een 100+ IQ op FvD stemmen, wat kan ik dan nog geloven?
I´m back.
pi_177072883
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 02:29 schreef the-eye het volgende:

[..]

Klopt het is allemaal terug te leiden tot één persoon en de leugen is zń eigen leven gaan leiden en wordt als feit gepresenteerd.
Not sure if serious...
pi_177072895
quote:

[..]

paypal.me/taaladvies
pi_177072896
quote:
Of IQ-plaatjes posten om te proberen je racistische meuk wetenschappelijk te onderbouwen,
Van die wereldkaartjes bedoel je ?
Die kloppen niet volgens jou ?

Ook in landen waar amper scholing is en een hoog percentage analfabetisme, is het gemiddelde IQ 100 volgens jou ?
quote:
Dat van die 97% is toch al lang onderuit gehaald ?
En het waren niet eens allemaal klimaatwetenschappers volgens mij.
quote:
Allemaal niks van waar he.
Vandaar dat er een hele industrie omheen ontstaan is om ze op het rechte pad te houden, de de-radicaliseren en thee met ze te drinken.
Allemaal om de verzinsels in stand te kunnen houden _O-
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 02:30 schreef Ryan3 het volgende:
Ik krijg geen antwoord hier, wrs morgen maar een topic over openen wat heeft FvD in petto voor domme NL'ers. Sterilisatie? Ben wel benieuwd. Zijn veel NL'ers die net zo dom zijn als alle Afrikanen wrs. :P.

Ik ben zelf ook vrij dom btw.
Hoe denk jij dat antwoord hier te kunnen vinden, staat toch niks over in het partijprogramma ;)
pi_177072924
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 02:45 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Hoe denk jij dat antwoord hier te kunnen vinden, staat toch niks over in het partijprogramma ;)
Nee, staat niets over in, maar ik als domme NL'er ben gelukkig slim genoeg om die vraag te stellen dan.

Ja, ik denk dat slimme NL'ers die vraag ook wel al hadden kunnen bedenken, zo is het ook. Maar ja, alleen slimme mensen zijn aanhanger en stemmer op FvD en dus proberen ze dat wrs een beetje onderling dicht te timmeren. Ze weten zelf ook wel dat het vrij dom overkomt allemaal, maar dat mag de pret niet drukken, want Pechtold en Ollongren zijn lekker stom. Oid. Weet ik veel ook, want ik ben dom. :P.
I´m back.
pi_177072943
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dus je bent beter op zijn plaats in een centrum-linkse partij, die een aantal dingen op een rijtje zet wrs. Doel: ontwikkelen van een heel grote middenlaag, daarop zou de samenleving moeten rusten, met een goed sociaal vangnet voor iedereen, ook zieken, gehandicapten en anderen, die daaronder dreigen te vallen. Solidariteit, omdat iedereen kan vervallen tot ellende of werkloosheid.

Hoe dan ook kom je als je FvD volgt in vrij onsmakelijke discussies terecht, en ze hebben alleen discussies, want geen daadwerkelijke macht.
Ik heb jarenlang D66 gestemd (grotendeels omdat dat ik een voorstander ben van bindende referenda) maar nadat vrijwel alle middenpartijen eerst hebben geroepen de uitslag van het referendum over de EU grondwet te zullen respecteren (en dat konden ze er is geen sprake van coalitie concessies) en vervolgens doodleuk voor het verdrag van Lissabon hebben gestemd ben ik er klaar mee.
En dan blijven enkel de extremen van het politieke spectrum over, ergo ik heb getwijfeld tussen PvdD en het FvD waarbij de houding van de PvdD tov chemtrails me te zeer tegenstond.

Al die andere zaken ben ik roerend met je eens.
pi_177073076
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 02:45 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Dat van die 97% is toch al lang onderuit gehaald ?
En het waren niet eens allemaal klimaatwetenschappers volgens mij.

Nee hoor, die is meerdere malen bevestigd. Maar de leugen, dat deze onderuit is gehaald, is vaak genoeg verspreid, dat jij er in bent gaan geloven.
Цой жив
  zaterdag 10 februari 2018 @ 09:05:32 #150
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_177074163
Wat is die Baudet toch een verschrikkelijk naar mannetje; schreeuwen, op de man spelen, klimaatverandering ontkennen. Dan heb ik nog liever Wilders dan deze fascist.
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')