Dat kan, maar dat gebeurt niet. Nooit ook eigenlijk, bij de Spelen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee ze noemen IS islamic state, and je kunt iran gewoon iran noemenen china gewoon china
quote:
hij gaat nog een medaille ophalenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:59 schreef heywoodu het volgende:
Man man man wat gaaf, Kasai met de vlag is nu al mijn olympische hoogtepunt
Jazeker, elke wedstrijd weer.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:00 schreef showtimer het volgende:
Doet zij nog aan getekende snorretjes?
Daar werd ik oon wel even emotioneel van ja.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:59 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb wat gemist denk ik. Wat is er met Kasai en waarom werd iedereen hier net emotioneel?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:59 schreef heywoodu het volgende:
Die lopen alleen maar rondjes toch?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:01 schreef richolio het volgende:
worden die dansers in het midden niet moe
Cocaine.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:01 schreef richolio het volgende:
worden die dansers in het midden niet moe
Het is zijn 8e spelen (een record wat betreft de winterspelen).quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:01 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist denk ik. Wat is er met Kasai en waarom werd iedereen hier net emotioneel?
Hoeveel Nederlanders?quote:
Ja true, niet heel inteniefquote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die lopen alleen maar rondjes toch?
Kasai is Mister Olympia.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:01 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist denk ik. Wat is er met Kasai en waarom werd iedereen hier net emotioneel?
altijd mooi dat blauw van hunquote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:02 schreef Faraday01 het volgende:
Goede outfit van de vlaggendrager van kazachstan
Ah, tofquote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is zijn 8e spelen (een record wat betreft de winterspelen).
Marianne Thieme gooide de tv uit het raam.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:02 schreef Faraday01 het volgende:
Goede outfit van de vlaggendrager van kazachstan
Nederlandgoden gemist.quote:
nee de vlaggendrager in bontoutfitquote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:02 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
altijd mooi dat blauw van hun
Zuid Korea hč. Kan je niet veel beters van verwachten.quote:
yep wel mooiquote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:03 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
nee de vlaggendrager in bontoutfit
Je kan nog net de laatste landen meepikken.quote:
En hij is een ongelooflijke held.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is zijn 8e spelen (een record wat betreft de winterspelen).
Dat ook, maar dat is triviaal.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En hij is een ongelooflijke held.
Franse woord.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:05 schreef Felagund het volgende:
Het Koreaanse woord voor Cyprus klinkt als "sheep".
Ze doen het niet volgens het alfabet, ze doen het volgens klanken.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gek land met de N aan het begin van het alfabet
Ah, natuurlijk, je hebt gelijk.quote:
Taekwondoquote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:07 schreef Dagoduck het volgende:
Waar deed ie op de zomerspelen aan mee dan?
Taekwondo en langlaufen. Ok dan.quote:
Met 6 zouden ze het best boven verwachting doen ook wel.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:08 schreef DeLuna het volgende:
6 medailles vind ik eigenlijk wel weinig voor een land als Polen ofzo
Ja dat klopt, maar het klinkt weinigquote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met 6 zouden ze het best boven verwachting doen ook wel.
Ja preciesquote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sommige landen zijn toch verrassend matig op wintersporten, oa Polen en Denemarken denk ik dan aan.
Kunnen de Polen buiten schansspringen nog wel iets? Schaatsen is ook niet veel meer dacht ik?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met 6 zouden ze het best boven verwachting doen ook wel.
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:10 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mag de veters van Bjorndalen nog niet eens strikken.
Mwah Denemarken kent net zulke winters als ons en ze hebben geen bergen. En schaatsen leeft er niet dan blijft er weinig over.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sommige landen zijn toch verrassend matig op wintersporten, oa Polen en Denemarken denk ik dan aan.
Vorige spelen waren ongelooflijk succesvol met 4 goud (2/3 van het totaal).quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar het klinkt weinig
Onzin, Fourcade is een superkampioen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:10 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mag de veters van Bjorndalen nog niet eens strikken.
Schaatsen, biatlon en langlaufen zou alles bij elkaar wel een medaille op kunnen leveren, maar het zijn allemaal vooral outsiders.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:10 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Kunnen de Polen buiten schansspringen nog wel iets? Schaatsen is ook niet veel meer dacht ik?
Denemarken heeft even veel heuvels als Nederland.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brodka was een verrassing vorige keer, maar ik zie dit jaar niets verrassends gebeuren qua schaatsen. Op het schansspringen zijn ze nog beter geworden natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:10 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Kunnen de Polen buiten schansspringen nog wel iets? Schaatsen is ook niet veel meer dacht ik?
Denemarken is Nederland zonder schaatscultuur.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Da's waar, kou alleen is onvoldoende.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denemarken heeft even veel heuvels als Nederland.
Nee.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Telt China de medailles van Taiwan en Hongkong gewoon mee met hun eigen medailles?
Minder zelfs, hoogste punt is iets van 175 meter of zo.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denemarken heeft even veel heuvels als Nederland.
Aangezien de 500 meter een loterij is zou Arthur Was wel eens kunnen verrassen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Brodka was een verrassing vorige keer, maar ik zie dit jaar niets verrassends gebeuren qua schaatsen. Op het schansspringen zijn ze nog beter geworden natuurlijk.
Daarom zou het ook een verrassing zijn he.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Brodka was een verrassing vorige keer, maar ik zie dit jaar niets verrassends gebeuren qua schaatsen. Op het schansspringen zijn ze nog beter geworden natuurlijk.
Zou kunnen, maar ik acht de kans niet groot. De kans op een Canadese sweep is misschien dan nog groter.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aangezien de 500 meter een loterij is zou Arthur Was wel eens kunnen verrassen.
1-2-3? Neuhquote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik acht de kans niet groot. De kans op een Canadese sweep is misschien dan nog groter.
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daarom zou het ook een verrassing zijn he.
ik niet, wanstaltige symboolpolitiekquote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:13 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik word hier oprecht een beetje emotioneel van.
Lijkt een beetje op Montenegro.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:14 schreef Dagoduck het volgende:
Oude vlag van (groot) Korea:
[ afbeelding ]
Tja, zoals het 2000 jaar geleden al was. Tradities in ere houdenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Na de OS is het gewoon weer back to business.
Dit. Puur even voor de Bühne.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Na de OS is het gewoon weer back to business.
Inderdaad, zoiets hebben ze in Noord-Korea niet. Arirang Games ofzo.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:15 schreef StephanL het volgende:
Noord Koreanen weten niet wat ze allemaal zien
Dit inderdaad. Bijna 80% vd bevolking vindt dit ook niet kunnen, dat ze zo hebben toegegeven aan Nkoreaquote:
die rennen zo naar het asielbureauquote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:15 schreef StephanL het volgende:
Noord Koreanen weten niet wat ze allemaal zien
Ach, dat ze dit ueberhaupt voor mekaar krijgen is gewoon mooi. Als je ziet hoe de Midden-Oosten landen daar mee omgaan op sporttoernooien met bijvoorbeeld Israel.quote:
Kou hebben ze ook al niet echt, klimaat is niet veel anders dan Nederland doordat het aan en in zee ligt.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's waar, kou alleen is onvoldoende.
Arthur Was zie ik sowieso niet winnen.quote:
Ik op zich ook niet, maar de 500 meter is natuurlijk (zeker met één run) wel hét onderdeel bij uitstek waar iemand met één geniale uitschieter ineens een medaille kan pakkenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Arthur Was zie ik sowieso niet winnen.
Ok dan. Lang niet zo modern en vrij als Zuid-Koreaquote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inderdaad, zoiets hebben ze in Noord-Korea niet. Arirang Games ofzo.
Kim Towers ipv Lee Towers hoor.quote:
Hij heeft al gewonnen, want hij heeft een relatie met Saskia Alusaluquote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Arthur Was zie ik sowieso niet winnen.
sow koekoekquote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:19 schreef silverhill het volgende:
[..]
Hij heeft al gewonnen, want hij heeft een relatie met Saskia Alusalu
2026 OS in Ulaanbaatorquote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:19 schreef Dagoduck het volgende:
Jammer dat we geen Mongoolse keelzang krijgen.
Daar kan geen Olympisch Goud tegenop inderdaadquote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:19 schreef silverhill het volgende:
[..]
inderdaad. https://www.instagram.com/saskiaalusalu/quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alusalu is verdomme niks mis mee
Vind haar eigenlijk beetje eng gezichtje hebbenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alusalu is verdomme niks mis mee
Hij is al moe voordat de wedstrijd begint.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:19 schreef silverhill het volgende:
[..]
Tja, ieder z'n smaak he.quote:
Jezus, check die kniėn dan!quote:
ja dat denk ik wel, Kimmetje zit voor de tv met zijn goede vriend de rode knopquote:
Als Seoul nog bestaat danquote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:23 schreef spijkerbroek het volgende:
De toekomst is technologie in ZKorea. Verrassend.
Vonn kreeg nog niet genoeg aandacht zekerquote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:24 schreef Magere_Gein het volgende:
https://sportnieuws.nl/ov(...)en-naar-pyeongchang/
daw
Nokia.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:24 schreef Dagoduck het volgende:
Geen ideeeeeeeeeeee over welk merk het gaat.
Vonnquote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vonn kreeg nog niet genoeg aandacht zeker
was of is? ik snap het niet meer, het is een van de twee, niet allebeiquote:
Beter heeft Samsung weer zo'n epische reclame.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:24 schreef silverhill het volgende:
Deze openingsceremonie wordt mede mogelijk gemaakt door Samsung
quote:
Wat was was voor was was was?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
was of is? ik snap het niet meer, het is een van de twee, niet allebei
Dat staat buiten kijf.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:26 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
stelling ; NK had dit veel beter gedaan allemaal
Ik vind het gewoon leuk gedaan. Het eindeloos vergelijken met vorige Spelen is beetje matigquote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:27 schreef WAvanBuren het volgende:
Minste opening van afgelopen 5 spelen?
Eensquote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk gedaan. Het eindeloos vergelijken met vorige Spelen is beetje matig
Ja grote poppenkast ditquote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:28 schreef richolio het volgende:
ik vind dit nooit zo heel boeiend allemaal, ook al ziet het er best mooi uit enzo
Tenminste wat minder communistische danspartijtjes.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk gedaan. Het eindeloos vergelijken met vorige Spelen is beetje matig
Akkoord.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |