Met 6 zouden ze het best boven verwachting doen ook wel.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:08 schreef DeLuna het volgende:
6 medailles vind ik eigenlijk wel weinig voor een land als Polen ofzo
Ja dat klopt, maar het klinkt weinigquote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met 6 zouden ze het best boven verwachting doen ook wel.
Ja preciesquote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sommige landen zijn toch verrassend matig op wintersporten, oa Polen en Denemarken denk ik dan aan.
Kunnen de Polen buiten schansspringen nog wel iets? Schaatsen is ook niet veel meer dacht ik?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met 6 zouden ze het best boven verwachting doen ook wel.
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:10 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mag de veters van Bjorndalen nog niet eens strikken.
Mwah Denemarken kent net zulke winters als ons en ze hebben geen bergen. En schaatsen leeft er niet dan blijft er weinig over.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sommige landen zijn toch verrassend matig op wintersporten, oa Polen en Denemarken denk ik dan aan.
Vorige spelen waren ongelooflijk succesvol met 4 goud (2/3 van het totaal).quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar het klinkt weinig
Onzin, Fourcade is een superkampioen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:10 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mag de veters van Bjorndalen nog niet eens strikken.
Schaatsen, biatlon en langlaufen zou alles bij elkaar wel een medaille op kunnen leveren, maar het zijn allemaal vooral outsiders.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:10 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Kunnen de Polen buiten schansspringen nog wel iets? Schaatsen is ook niet veel meer dacht ik?
Denemarken heeft even veel heuvels als Nederland.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brodka was een verrassing vorige keer, maar ik zie dit jaar niets verrassends gebeuren qua schaatsen. Op het schansspringen zijn ze nog beter geworden natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:10 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Kunnen de Polen buiten schansspringen nog wel iets? Schaatsen is ook niet veel meer dacht ik?
Denemarken is Nederland zonder schaatscultuur.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Da's waar, kou alleen is onvoldoende.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denemarken heeft even veel heuvels als Nederland.
Nee.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Telt China de medailles van Taiwan en Hongkong gewoon mee met hun eigen medailles?
Minder zelfs, hoogste punt is iets van 175 meter of zo.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denemarken heeft even veel heuvels als Nederland.
Aangezien de 500 meter een loterij is zou Arthur Was wel eens kunnen verrassen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Brodka was een verrassing vorige keer, maar ik zie dit jaar niets verrassends gebeuren qua schaatsen. Op het schansspringen zijn ze nog beter geworden natuurlijk.
Daarom zou het ook een verrassing zijn he.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Brodka was een verrassing vorige keer, maar ik zie dit jaar niets verrassends gebeuren qua schaatsen. Op het schansspringen zijn ze nog beter geworden natuurlijk.
Zou kunnen, maar ik acht de kans niet groot. De kans op een Canadese sweep is misschien dan nog groter.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aangezien de 500 meter een loterij is zou Arthur Was wel eens kunnen verrassen.
1-2-3? Neuhquote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik acht de kans niet groot. De kans op een Canadese sweep is misschien dan nog groter.
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daarom zou het ook een verrassing zijn he.
ik niet, wanstaltige symboolpolitiekquote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:13 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik word hier oprecht een beetje emotioneel van.
Lijkt een beetje op Montenegro.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:14 schreef Dagoduck het volgende:
Oude vlag van (groot) Korea:
[ afbeelding ]
Tja, zoals het 2000 jaar geleden al was. Tradities in ere houdenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Na de OS is het gewoon weer back to business.
Dit. Puur even voor de Bühne.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Na de OS is het gewoon weer back to business.
Inderdaad, zoiets hebben ze in Noord-Korea niet. Arirang Games ofzo.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:15 schreef StephanL het volgende:
Noord Koreanen weten niet wat ze allemaal zien
Dit inderdaad. Bijna 80% vd bevolking vindt dit ook niet kunnen, dat ze zo hebben toegegeven aan Nkoreaquote:
die rennen zo naar het asielbureauquote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:15 schreef StephanL het volgende:
Noord Koreanen weten niet wat ze allemaal zien
Ach, dat ze dit ueberhaupt voor mekaar krijgen is gewoon mooi. Als je ziet hoe de Midden-Oosten landen daar mee omgaan op sporttoernooien met bijvoorbeeld Israel.quote:
Kou hebben ze ook al niet echt, klimaat is niet veel anders dan Nederland doordat het aan en in zee ligt.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's waar, kou alleen is onvoldoende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |