Geluk dwing je af.quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Guus had toen ook wel wat hulp van de arbitrage nodig.
Denk niet dat het live isquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:42 schreef Columbiafan het volgende:
Het is daar nu 6 uur 's nachts en die atleten zitten daar gewoon gezellig mee in de zetel?
Toch minstens 6 uur geleden opgenomen.twitter:astridwisman twitterde op donderdag 08-02-2018 om 15:59:37Nog even een #kringgesprek met @kaiverbij & @mulderronald @erbenwennemars #studiosportwinter https://t.co/HEhEdMn3qq reageer retweet
Dat is ook wel logisch.quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:47 schreef Columbiafan het volgende:
Toch minstens 6 uur geleden opgenomen.twitter:astridwisman twitterde op donderdag 08-02-2018 om 15:59:37Nog even een #kringgesprek met @kaiverbij & @mulderronald @erbenwennemars #studiosportwinter https://t.co/HEhEdMn3qq reageer retweet
De Sjinkquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:51 schreef Columbiafan het volgende:
Wat kijken jullie mochten ze volledig gelijktijdig rijden, Sjink of Ireen?
Sjinkie op TV, Ireen op de stream.quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:51 schreef Columbiafan het volgende:
Ik kan mijn werk laptop mee naar huis nemen, dan heb ik twee schermen.quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:51 schreef Columbiafan het volgende:
TV, laptop, telefoon, tablet. Gewoon alles dubbel uitvoeren.quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:51 schreef Columbiafan het volgende:
Wij hebben hier een radio staanquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:53 schreef Montov het volgende:
[..]
TV, laptop, telefoon, tablet. Gewoon alles dubbel uitvoeren.
Ik had deze uitzending ook bijna gemist. Vanaf zaterdag begint het pas echt.quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:55 schreef byah het volgende:
Is fok dood of leeft het totaal niet in NL, bij mij niet namelijk
Beidequote:Op donderdag 8 februari 2018 21:55 schreef byah het volgende:
Het is hier zeer kalm, viel me ook al op.quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:55 schreef byah het volgende:
Bij mij leeft het ook (nog) niet, ik vind het altijd jammer als de OS in het Oosten plaats vinden. Prime time is er dan niks op TV te zien.quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:55 schreef byah het volgende:
Dat worden amfetaminesquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:57 schreef Columbiafan het volgende:
Ook biatlon rond dat tijdstip, benieuwd hoe Heywoodu dat plant aan te pakken.
Hendriksquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jeroen Bijl straalt nou niet echt iets uit he..dat deed Maurits Hendriks beter. En erg sportief oogt die dubbele onderkin nou ook niet.
mwah een 6jequote:Op donderdag 8 februari 2018 22:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ja Schouten is een topper. Hele sympathieke en mooie dame.
Rodelen en/of Biatlon (7,5km Achtervolging).quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:51 schreef Columbiafan het volgende:
Ook nog rodelen? Ik kan toch geen vier dingen tegelijk kijken.quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:01 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Rodelen en/of Biatlon (7,5km Achtervolging).
Dat is wel erg weinig, al snap niks sowieso niet veel van de schaal. Maar 6 klinkt als vrij middelmatig en dat vind ik dan weer erg overdreven.quote:
Prioriteiten stellen.... Ik zou in zulke gevallen tv en laptop gebruiken om te kijken. Ipad voor livetricker of om beetje te switchen tussen andere sporten.quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:02 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ook nog rodelen? Ik kan toch geen vier dingen tegelijk kijken.
Zonder reden.... Was Hendriks niet die idioot die met de ''losersvlucht'' kwamquote:Op donderdag 8 februari 2018 22:03 schreef Handleiding het volgende:
[..]
elke chef wordt hier elke keer maar gehaatzonder reden ook...
nou wat erg zeg!quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:06 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zonder reden.... Was Hendriks niet die idioot die met de ''losersvlucht'' kwam.
Is dat de Koreaan in het publiek?quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die TJ heeft echt toegevoegde waarde zeg
Ja. Hij heet ook vast geen TJ.quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:08 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Is dat de Koreaan in het publiek?
Voor die sporters wel denk ik. Persoonlijk vind ik het vrij sneu om hen bijvoorbeeld de sluitingsceremonie te ontnemen.... Bovendien is het nooit een probleem geweest als sporters die klaar waren (en zonder medaille) bleven....quote:
Aardig gozertje ja.quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja. Hij heet ook vast geen TJ.
Winnen en verliezen sport eigen. Geneuzel over een vluchtquote:Op donderdag 8 februari 2018 22:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Voor die sporters wel denk ik. Persoonlijk vind ik het vrij sneu om hen bijvoorbeeld de sluitingsceremonie te ontnemen.... Bovendien is het nooit een probleem geweest als sporters die klaar waren (en zonder medaille) bleven....
En helpen deed het ook niet.
Nowp, dit is tussen de 6 en de 8 uur geleden opgenomen.quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Is dit live trouwens? Want dan is het daar 6u 's ochtends nu...
Nee. Sporters zitten niet om 6 uur s ochtends in een talkshow. En Guus ligt dan gewoon nog te slapenquote:Op donderdag 8 februari 2018 22:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Is dit live trouwens? Want dan is het daar 6u 's ochtends nu...
Ah ok. Thx.quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:10 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Nowp, dit is tussen de 6 en de 8 uur geleden opgenomen.
Tja. Met Schut kan je ook geen spetterende show verwachten.quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:10 schreef Handleiding het volgende:
Schut en WennemarsDit is nog niet echt leuk.
Schut is doorgaans prima, Urbun daarentegen..... Maar ach is toch de enige dag dat ik het kon kijken.... Komende 2 weken lig ik allang waterpas om deze tijd. Zal voor veel fanatieke volgers ook gelden....quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:10 schreef Handleiding het volgende:
Schut en WennemarsDit is nog niet echt leuk.
achja overheerst zijn gasten tenminste nietquote:Op donderdag 8 februari 2018 22:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Tja. Met Schut kan je ook geen spetterende show verwachten.
videografisch geheugen?quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Cohen. You it darker. Fidan Ekiz zit tegenover hem.
Herinner me dit fragment behoorlijk goed. Smeets verklaarde Cohen min of meer dood in dit fragment.quote:
En toch... Doe maar Mart in het restaurant aan het plein in Turijn.quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
achja overheerst zijn gasten tenminste niet
Je wil gasten die daar zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 20:17 schreef Zipportal het volgende:
Wat een onzin dat de NOS hiervoor naar Zuid-Korea afreist. Had ook best in Hilversum gekund.
Scheelt weer wat centen.
Dit programma is winstgevend hansquote:Op vrijdag 9 februari 2018 20:17 schreef Zipportal het volgende:
Wat een onzin dat de NOS hiervoor naar Zuid-Korea afreist. Had ook best in Hilversum gekund.
Scheelt weer wat centen.
Lekker tochquote:Op vrijdag 9 februari 2018 20:36 schreef Remzz het volgende:
Vind Irene Schouten altijd net op het randje van ordinair.
er waren al geen kansen hansquote:Op vrijdag 9 februari 2018 20:48 schreef Redefine het volgende:
kansen voor een medaille de Zuid-Koreaansen
Ja daarom zei ik het juistquote:
Als het op zogenaamde NOS kenners aankomt ben ik altijd cynischquote:
Gewaagd ja. Die gaat gewoon Achterin eindigen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 20:56 schreef Montov het volgende:
Wennemars met Achtereekte op zilver. Gewaagd.
Ja.quote:
Die kan er niet veel van.quote:
Excuus dat is iets te scherp aangezet. Een bescheiden subtopper op de slalom.quote:
Nog te scherp hoor.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Excuus dat is iets te scherp aangezet. Een bescheiden subtopper op de slalom.
Ik zie niet veel hele indrukwekkende uitslagen. Of ik kijk er overheen.quote:
Komt eigenlijk ook omdat die sporters zelf te vaak het geen moer kan schelen als ze falen. Als ze maar een mooie trick hebben kunnen laten zien.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Blijf het op de 1 of andere manier toch een circussport vinden
Dat is te simpel, alleen vanwege zijn achtergrond al een enorme inhaalslag moeten maken. Technisch bij de 5 besten hier aanwezig.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zie niet veel hele indrukwekkende uitslagen. Of ik kijk er overheen.
Nee joh. Dioon bij Bart&Herman is het laatste live.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:12 schreef Pino112 het volgende:
Heeft iemand al bevestiging of dit live is of niet? Ik geloof er namelijk niks van.
live opgenomen hansquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:12 schreef Pino112 het volgende:
Heeft iemand al bevestiging of dit live is of niet? Ik geloof er namelijk niks van.
pic?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:12 schreef Redefine het volgende:
Sjinkie verzorgde vier jaar geleden het meest gebruikte plaatje tijdens de Spelen.
Inderdaad, dan verkloten ze hun sprong en gaan ze daarna enthousiast de winnaar feliciteren. Ik vind dat best wel bijzonder.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt eigenlijk ook omdat die sporters zelf te vaak het geen moer kan schelen als ze falen. Als ze maar een mooie trick hebben kunnen laten zien.
Mwah. Dan kun je wel meer sporters noemen die wereldtop zouden zijn (geweest) als de omstandigheden met o.a. blessures anders waren geweest. Dus dat vind ik dan weer te simpel gesteldquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:11 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat is te simpel, alleen vanwege zijn achtergrond al een enorme inhaalslag moeten maken. Technisch bij de 5 besten hier aanwezig.
De nummers van Live zijn ook niet live.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:14 schreef Joezi het volgende:
Als je een live concert van de smashing pumpkins terug kijkt is het dan nog wel live?
#durftevragen
Ja. Ik vind het zelfs vrij storend. Vooral lekker lopen joelen terwijl je net als favoriet het goud hebt vergooid door op je muil te gaanquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad, dan verkloten ze hun sprong en gaan ze daarna enthousiast de winnaar feliciteren. Ik vind dat best wel bijzonder.
We zullen zien. Serieuze medaillekandidaat voor mij hier.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah. Dan kun je wel meer sporters noemen die wereldtop zouden zijn (geweest) als de omstandigheden met o.a. blessures anders waren geweest. Dus dat vind ik dan weer te simpel gesteld
Er staat in dit geval geen live in beeld. Dat is voor NOS begrippen al heel wat.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:14 schreef Joezi het volgende:
Als je een live concert van de smashing pumpkins terug kijkt is het dan nog wel live?
#durftevragen
Echt hequote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:17 schreef Remzz het volgende:
Ze zijn al wel weer lekker ouderwets aan het jinxen
Ja, echt.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:17 schreef Remzz het volgende:
Nee die met die middelvingers.quote:
ik zag geen playback hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er staat in dit geval geen live in beeld. Dat is voor NOS begrippen al heel wat.
Karaoke.quote:
Ik heb er geen enkel probleem mee als jij gelijk krijgtquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:17 schreef showtimer het volgende:
[..]
We zullen zien. Serieuze medaillekandidaat voor mij hier.
Humor om te lachen.quote:
Dat vind ik net zo mooi, dat enthousiasme, die positiviteit.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:17 schreef Remzz het volgende:
quote:
Gelijk heeft die.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:20 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zie Sven Kramer die karaoke echt niet doen
twitter:bartlup twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 15:11:34Olympische thee en koffie, wij hebben het. #werkenbijdenos https://t.co/PRmTqpRhJb reageer retweet
Wel leuk voor hem dat hij hier tenminste wel op locatie mag zijn. Terwijl hij in 2016 nog het moest doen met de ochtendshow in Hilversum. Niet dat Stomphorst nou zo'n enorme topper is, maar er lopen bij de NOS genoeg mensen rond die heel ver onder zijn niveau zitten. Gertje en Joris bijvoorbeeld.quote:In de shorttrackhal is presentator Jeroen Stomphorst aanwezig, samen met analyticus Niels Kerstholt. Daarnaast is er natuurlijk aandacht voor de andere sporten, zoals het dagelijkse ijshockey-overzicht om 15.30 uur.
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:15 schreef bamibij het volgende:
Zit de gouden medaille en SJINKGOD aan tafel?
Deze show is natuurlijk wel 10 uur geleden ofzo opgenomen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]dit is echt gewoon walgelijk.
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:42 schreef sportfreak het volgende:
Iets zegt mij dat het schansspringen nog niet was afgelopen toen deze uitzending werd opgenomen.
zend het dan live uit als je het op neemtquote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Deze show is natuurlijk wel 10 uur geleden ofzo opgenomen.
Nee, eerder opgenomen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:42 schreef Zipportal het volgende:
Is dit programma nu live?
05:42
zondag, 11 februari 2018 (GMT+9)
Tijd in Zuid-Korea
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:42 schreef Zipportal het volgende:
Tijd in Zuid-Korea
Oooh is dat hetquote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:42 schreef sportfreak het volgende:
Iets zegt mij dat het schansspringen nog niet was afgelopen toen deze uitzending werd opgenomen.
neequote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:42 schreef Zipportal het volgende:
Tijd in Zuid-Korea
Mee eens.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
zend het dan live uit als je het op neemt
ja want dan komen de sporters wel even opdagenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
zend het dan live uit als je het op neemt
Nee. Twee anderen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:44 schreef Handleiding het volgende:
rijdt die bronze griet wel de 5 km?
Nee, Esmee Visser en Juf Annouk rijden de 5km.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:44 schreef Handleiding het volgende:
rijdt die bronze griet wel de 5 km?
O.a. Juf Anouk.quote:
Leuk jaquote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:46 schreef Columbiafan het volgende:
Carlijn is best een mooie vrouw.
zou doen 6/10. En jij?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:46 schreef Columbiafan het volgende:
nee dus zend het gewoon om 16:00 of zo uitquote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:43 schreef Handleiding het volgende:
[..]
ja want dan komen de sporters wel even opdagen
Esmee gaat ook schroeienquote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee, Esmee Visser en Juf Annouk rijden de 5km.
Dat wilde ik net zeggen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:46 schreef Columbiafan het volgende:
Dat zei je net ook over Schouten.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:46 schreef Columbiafan het volgende:
Nu kijken er meer mensen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
nee dus zend het gewoon om 16:00 of zo uit
Je kan altijd nu nog herhalen.quote:
dit kan je best.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:47 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in het puntensysteem.
Niet akkoord?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat zei je net ook over Schouten.
Dat zou wel goed bij de NOS passenquote:
Of Claudia Pechstein. Al was die vandaag niet best.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat wel, maar denk dat Sablikova 'gewoon' gaat winnen. Die reed vandaag een ijzersterke 3km.
Moet jij niet slapen? Toch om twee uur alweer opquote:
ClaudiaGodin werd vandaag best op een hoop gereden...brons ofzo zal het maximaal haalbare voor haar zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of Claudia Pechstein. Al was die vandaag niet best.
Haar kapsel is zwaar.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:48 schreef DeLuna het volgende:
Antoinette haar hoofd gaat wat achterover als ze praat, was vanmiddag ook al
Ik weet nog niet hoe ik dit ga aanpakken, gisteren nauwelijks geslapen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moet jij niet slapen? Toch om twee uur alweer op
Gewoon 100% uberman doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:51 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoe ik dit ga aanpakken, gisteren nauwelijks geslapen.
Ik hoop zo op een FIS tweetjequote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:51 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Gaat helemaal goed komen dus.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:51 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:53 schreef Mansjester het volgende:
Carlijn lijkt wel een beetje op Dionne Stax
Die jongen kan wel tegen een stootje.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:52 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat zou ik persoonlijk wel mooi vinden, maar dat is dan weer zo zielig voor Heywoodu.
Mensen zijn geprikkelder met slaaptekort.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:54 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die jongen kan wel tegen een stootje.
Ja, wij dus.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen zijn geprikkelder met slaaptekort.
Is geloof ik daar trainer.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:55 schreef KingRadler het volgende:
Waarom heeft Sjoerd de Vries kleding aan van Frankrijk?
Volgens mij ligt die jongen al vier uur te slapen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:59 schreef Columbiafan het volgende:
Op basis van de resultaten vandaag, denken jullie dat die 25 gehaald wordt?
Nee Sotchi wordt niet meer gehaaldquote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:59 schreef Columbiafan het volgende:
en ze kwam ook niet sympathiek overquote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:59 schreef MiLalaa het volgende:
zo, ik schakel net in maar wat ziet Antoinet eruit zeglijkt wel een clown
No way, daarvoor komt er nu te veel concurrentie uit Japan en Noorwegen...15/16 medailles lijkt me het maximaal haalbare.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:59 schreef Columbiafan het volgende:
Onder al die make-up schuilt een negerinquote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:59 schreef MiLalaa het volgende:
zo, ik schakel net in maar wat ziet Antoinet eruit zeglijkt wel een clown
Je moet ergens beginnen hèquote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:59 schreef Wereldgozer het volgende:
NOS doet weer rozengeur en maneschijn over NK, terwijl daar lui in strafkampen zitten (lol)
het lijkt me geen pretnummer iddquote:Op zaterdag 10 februari 2018 22:00 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
en ze kwam ook niet sympathiek over
je hoeft niet te kijken natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:59 schreef Wereldgozer het volgende:
NOS doet weer rozengeur en maneschijn over NK, terwijl daar lui in strafkampen zitten (lol)
Antoinette vind ik dan wel weer leukquote:Op zaterdag 10 februari 2018 22:02 schreef Columbiafan het volgende:
Jullie zijn wel erg hard voor Antwanet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |