Ik weet nog niet hoe ik dit ga aanpakken, gisteren nauwelijks geslapen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moet jij niet slapen? Toch om twee uur alweer op
Gewoon 100% uberman doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:51 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoe ik dit ga aanpakken, gisteren nauwelijks geslapen.
Ik hoop zo op een FIS tweetjequote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:51 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Gaat helemaal goed komen dus.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:51 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:53 schreef Mansjester het volgende:
Carlijn lijkt wel een beetje op Dionne Stax
Die jongen kan wel tegen een stootje.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:52 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat zou ik persoonlijk wel mooi vinden, maar dat is dan weer zo zielig voor Heywoodu.
Mensen zijn geprikkelder met slaaptekort.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:54 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die jongen kan wel tegen een stootje.
Ja, wij dus.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen zijn geprikkelder met slaaptekort.
Is geloof ik daar trainer.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:55 schreef KingRadler het volgende:
Waarom heeft Sjoerd de Vries kleding aan van Frankrijk?
Volgens mij ligt die jongen al vier uur te slapen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen zijn geprikkelder met slaaptekort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |