Geluk dwing je af.quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Guus had toen ook wel wat hulp van de arbitrage nodig.
Denk niet dat het live isquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:42 schreef Columbiafan het volgende:
Het is daar nu 6 uur 's nachts en die atleten zitten daar gewoon gezellig mee in de zetel?
Toch minstens 6 uur geleden opgenomen.twitter:astridwisman twitterde op donderdag 08-02-2018 om 15:59:37Nog even een #kringgesprek met @kaiverbij & @mulderronald @erbenwennemars #studiosportwinter https://t.co/HEhEdMn3qq reageer retweet
Dat is ook wel logisch.quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:47 schreef Columbiafan het volgende:
Toch minstens 6 uur geleden opgenomen.twitter:astridwisman twitterde op donderdag 08-02-2018 om 15:59:37Nog even een #kringgesprek met @kaiverbij & @mulderronald @erbenwennemars #studiosportwinter https://t.co/HEhEdMn3qq reageer retweet
De Sjinkquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:51 schreef Columbiafan het volgende:
Wat kijken jullie mochten ze volledig gelijktijdig rijden, Sjink of Ireen?
Sjinkie op TV, Ireen op de stream.quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:51 schreef Columbiafan het volgende:
Ik kan mijn werk laptop mee naar huis nemen, dan heb ik twee schermen.quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:51 schreef Columbiafan het volgende:
TV, laptop, telefoon, tablet. Gewoon alles dubbel uitvoeren.quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:51 schreef Columbiafan het volgende:
Wij hebben hier een radio staanquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:53 schreef Montov het volgende:
[..]
TV, laptop, telefoon, tablet. Gewoon alles dubbel uitvoeren.
Ik had deze uitzending ook bijna gemist. Vanaf zaterdag begint het pas echt.quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:55 schreef byah het volgende:
Is fok dood of leeft het totaal niet in NL, bij mij niet namelijk
Beidequote:Op donderdag 8 februari 2018 21:55 schreef byah het volgende:
Het is hier zeer kalm, viel me ook al op.quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:55 schreef byah het volgende:
Bij mij leeft het ook (nog) niet, ik vind het altijd jammer als de OS in het Oosten plaats vinden. Prime time is er dan niks op TV te zien.quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:55 schreef byah het volgende:
Dat worden amfetaminesquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:57 schreef Columbiafan het volgende:
Ook biatlon rond dat tijdstip, benieuwd hoe Heywoodu dat plant aan te pakken.
Hendriksquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jeroen Bijl straalt nou niet echt iets uit he..dat deed Maurits Hendriks beter. En erg sportief oogt die dubbele onderkin nou ook niet.
mwah een 6jequote:Op donderdag 8 februari 2018 22:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ja Schouten is een topper. Hele sympathieke en mooie dame.
Rodelen en/of Biatlon (7,5km Achtervolging).quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:51 schreef Columbiafan het volgende:
Ook nog rodelen? Ik kan toch geen vier dingen tegelijk kijken.quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:01 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Rodelen en/of Biatlon (7,5km Achtervolging).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |