Gewaagd ja. Die gaat gewoon Achterin eindigen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 20:56 schreef Montov het volgende:
Wennemars met Achtereekte op zilver. Gewaagd.
Ja.quote:
Die kan er niet veel van.quote:
Excuus dat is iets te scherp aangezet. Een bescheiden subtopper op de slalom.quote:
Nog te scherp hoor.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Excuus dat is iets te scherp aangezet. Een bescheiden subtopper op de slalom.
Ik zie niet veel hele indrukwekkende uitslagen. Of ik kijk er overheen.quote:
Komt eigenlijk ook omdat die sporters zelf te vaak het geen moer kan schelen als ze falen. Als ze maar een mooie trick hebben kunnen laten zien.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Blijf het op de 1 of andere manier toch een circussport vinden
Dat is te simpel, alleen vanwege zijn achtergrond al een enorme inhaalslag moeten maken. Technisch bij de 5 besten hier aanwezig.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zie niet veel hele indrukwekkende uitslagen. Of ik kijk er overheen.
Nee joh. Dioon bij Bart&Herman is het laatste live.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:12 schreef Pino112 het volgende:
Heeft iemand al bevestiging of dit live is of niet? Ik geloof er namelijk niks van.
live opgenomen hansquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:12 schreef Pino112 het volgende:
Heeft iemand al bevestiging of dit live is of niet? Ik geloof er namelijk niks van.
pic?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:12 schreef Redefine het volgende:
Sjinkie verzorgde vier jaar geleden het meest gebruikte plaatje tijdens de Spelen.
Inderdaad, dan verkloten ze hun sprong en gaan ze daarna enthousiast de winnaar feliciteren. Ik vind dat best wel bijzonder.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt eigenlijk ook omdat die sporters zelf te vaak het geen moer kan schelen als ze falen. Als ze maar een mooie trick hebben kunnen laten zien.
Mwah. Dan kun je wel meer sporters noemen die wereldtop zouden zijn (geweest) als de omstandigheden met o.a. blessures anders waren geweest. Dus dat vind ik dan weer te simpel gesteldquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:11 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat is te simpel, alleen vanwege zijn achtergrond al een enorme inhaalslag moeten maken. Technisch bij de 5 besten hier aanwezig.
De nummers van Live zijn ook niet live.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:14 schreef Joezi het volgende:
Als je een live concert van de smashing pumpkins terug kijkt is het dan nog wel live?
#durftevragen
Ja. Ik vind het zelfs vrij storend. Vooral lekker lopen joelen terwijl je net als favoriet het goud hebt vergooid door op je muil te gaanquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad, dan verkloten ze hun sprong en gaan ze daarna enthousiast de winnaar feliciteren. Ik vind dat best wel bijzonder.
We zullen zien. Serieuze medaillekandidaat voor mij hier.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah. Dan kun je wel meer sporters noemen die wereldtop zouden zijn (geweest) als de omstandigheden met o.a. blessures anders waren geweest. Dus dat vind ik dan weer te simpel gesteld
Er staat in dit geval geen live in beeld. Dat is voor NOS begrippen al heel wat.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:14 schreef Joezi het volgende:
Als je een live concert van de smashing pumpkins terug kijkt is het dan nog wel live?
#durftevragen
Echt hequote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:17 schreef Remzz het volgende:
Ze zijn al wel weer lekker ouderwets aan het jinxen
Ja, echt.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:17 schreef Remzz het volgende:
Nee die met die middelvingers.quote:
ik zag geen playback hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er staat in dit geval geen live in beeld. Dat is voor NOS begrippen al heel wat.
Karaoke.quote:
Ik heb er geen enkel probleem mee als jij gelijk krijgtquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:17 schreef showtimer het volgende:
[..]
We zullen zien. Serieuze medaillekandidaat voor mij hier.
Humor om te lachen.quote:
Dat vind ik net zo mooi, dat enthousiasme, die positiviteit.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:17 schreef Remzz het volgende:
quote:
Gelijk heeft die.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:20 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zie Sven Kramer die karaoke echt niet doen
twitter:bartlup twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 15:11:34Olympische thee en koffie, wij hebben het. #werkenbijdenos https://t.co/PRmTqpRhJb reageer retweet
Wel leuk voor hem dat hij hier tenminste wel op locatie mag zijn. Terwijl hij in 2016 nog het moest doen met de ochtendshow in Hilversum. Niet dat Stomphorst nou zo'n enorme topper is, maar er lopen bij de NOS genoeg mensen rond die heel ver onder zijn niveau zitten. Gertje en Joris bijvoorbeeld.quote:In de shorttrackhal is presentator Jeroen Stomphorst aanwezig, samen met analyticus Niels Kerstholt. Daarnaast is er natuurlijk aandacht voor de andere sporten, zoals het dagelijkse ijshockey-overzicht om 15.30 uur.
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:15 schreef bamibij het volgende:
Zit de gouden medaille en SJINKGOD aan tafel?
Deze show is natuurlijk wel 10 uur geleden ofzo opgenomen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]dit is echt gewoon walgelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |