Excuus dat is iets te scherp aangezet. Een bescheiden subtopper op de slalom.quote:
Nog te scherp hoor.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Excuus dat is iets te scherp aangezet. Een bescheiden subtopper op de slalom.
Ik zie niet veel hele indrukwekkende uitslagen. Of ik kijk er overheen.quote:
Komt eigenlijk ook omdat die sporters zelf te vaak het geen moer kan schelen als ze falen. Als ze maar een mooie trick hebben kunnen laten zien.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Blijf het op de 1 of andere manier toch een circussport vinden
Dat is te simpel, alleen vanwege zijn achtergrond al een enorme inhaalslag moeten maken. Technisch bij de 5 besten hier aanwezig.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zie niet veel hele indrukwekkende uitslagen. Of ik kijk er overheen.
Nee joh. Dioon bij Bart&Herman is het laatste live.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:12 schreef Pino112 het volgende:
Heeft iemand al bevestiging of dit live is of niet? Ik geloof er namelijk niks van.
live opgenomen hansquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:12 schreef Pino112 het volgende:
Heeft iemand al bevestiging of dit live is of niet? Ik geloof er namelijk niks van.
pic?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:12 schreef Redefine het volgende:
Sjinkie verzorgde vier jaar geleden het meest gebruikte plaatje tijdens de Spelen.
Inderdaad, dan verkloten ze hun sprong en gaan ze daarna enthousiast de winnaar feliciteren. Ik vind dat best wel bijzonder.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt eigenlijk ook omdat die sporters zelf te vaak het geen moer kan schelen als ze falen. Als ze maar een mooie trick hebben kunnen laten zien.
Mwah. Dan kun je wel meer sporters noemen die wereldtop zouden zijn (geweest) als de omstandigheden met o.a. blessures anders waren geweest. Dus dat vind ik dan weer te simpel gesteldquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:11 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat is te simpel, alleen vanwege zijn achtergrond al een enorme inhaalslag moeten maken. Technisch bij de 5 besten hier aanwezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |