Goed van je.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:47 schreef sigme het volgende:
Ja, dat ben ik nog steeds eens van plan.
Paar jaar geleden heb ik geïnformeerd maar toen mocht het (nog) niet.quote:
Ah, je bent al onderzocht. Zou mooi zijn als je iemand een nier zou kunnen schenken. Mensen wachten daar anders ruim drie jaar op, en dan hebben we het over doneren bij overlijden.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Paar jaar geleden heb ik geïnformeerd maar toen mocht het (nog) niet.
Vrouwen onder zeker leeftijd hebben ze liever niet want bij zwangerschap is bij wijze van uitzondering dat 2e exemplaar wel eens nuttig. Maar inmiddels ben ik oud genoeg.
En verder had ik bij het lifelinesonderzoek net teveel bloed in de urine, daar houden ze ook niet van. Maar die norm blijkt (oa door dat lifelinesonderzoek) dus onder 'normaal' te liggen, dus misschien is dat geen probleem meer.
Ik denk dat de aankondiging van Volkorenbrood om GroenLinks te stemmen verwijderd is.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:50 schreef remlof het volgende:
Vorige topic dicht met 299 posts. Wat is er nu weer voor iets onbetamelijks gezegd?
Ik ontken.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk dat de aankondiging van Volkorenbrood om GroenLinks te stemmen verwijderd is.
Een nier denk ik.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:55 schreef sigme het volgende:
Ik had ooit een collega die een niet afstond aan z'n nichtje, zo ben ik erover gaan denken.
Bij leven doneren vind ik een stuk overzichtelijker dan na dood.
Heb overigens zojuist m'n donorregistratie aangepast, vanaf nu laat ik keuze aan partner & familie.
Zo kwets je je familie en partner niet, ik snap dat wel.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:55 schreef sigme het volgende:
Ik had ooit een collega die een nier afstond aan z'n nichtje, zo ben ik erover gaan denken.
Bij leven doneren vind ik een stuk overzichtelijker dan na dood.
Heb overigens zojuist m'n donorregistratie aangepast, vanaf nu laat ik keuze aan partner & familie.
Dude, seriously ?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:00 schreef LA_niner het volgende:
GSbrdr, is dit appartement een voorbeeld waarvan je verwacht dat die betaalbaarder wordt?
https://www.funda.nl/koop(...)91-laan-op-zuid-212/
Je had het over 2-3 jaar, wat verwacht je over 6 jaar?
Is dit een gevolg van de plannen van LR?
GS kan niet voorspellen hoeveel een specifiek huis precies waard zal zijn in de toekomst en ook niet wanneer de huizenprijzen precies zullen stijgen of dalen.quote:
Hij had 't over startswoningen, is echter een breed begrip dus vroeg me af of dat soort woningen starterswoning genoemd mogen worden.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:10 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
GS kan niet voorspellen hoeveel een specifiek huis precies waard zal zijn in de toekomst en ook niet wanneer de huizenprijzen precies zullen stijgen of dalen.
Hij doet een trendvoorspelling.
Jij wil een soort waarzegger die de winnende lottonummers aan je doorgeeft.
Deed de vorige keer ook al een poging, maar kwam niet zo ver. Is wel goed van het padje af in ieder geval:quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:18 schreef Volkorenbrood het volgende:
[ afbeelding ]
Uitdager van Paul Ryan in Wisconsin maakt even een lijst met joden. Gaat lekker bij de Republikeinen.
Toch is het voor de entertainmentfactor wel jammer dat niet al die figuren worden gekozen. Goed, we hebben Trump al, maar Moore en ook dit sujet zijn wel gemiste kansen natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Deed de vorige keer ook al een poging, maar kwam niet zo ver. Is wel goed van het padje af in ieder geval:
https://www.theatlantic.c(...)/paul-nehlen/551312/
Ik dacht al, ik had toch niet de laatste post.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:50 schreef remlof het volgende:
Vorige topic dicht met 299 posts. Wat is er nu weer voor iets onbetamelijks gezegd?
Een gemiste kans om de KKK BBQ op het gras van het Witte Huis te organiseren dan zeker?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Toch is het voor de entertainmentfactor wel jammer dat niet al die figuren worden gekozen. Goed, we hebben Trump al, maar Moore en ook dit sujet zijn wel gemiste kansen natuurlijk.
Nee, ik had er een na jou maar dat was blijkbaar niet toegestaan, ik gaf aan in jouw POL topic gepost te hebben wat nu ineens een NWS topic is. En iets over de bijdrages daar.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik dacht al, ik had toch niet de laatste post.
Er zitten wel wat van dat soort figuren in het huis van afgevaardigden. Wellicht nog net een tikkeltje minder extreem, maar net zozeer knettergekke relifundies, Grothman en Gohmert bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Toch is het voor de entertainmentfactor wel jammer dat niet al die figuren worden gekozen. Goed, we hebben Trump al, maar Moore en ook dit sujet zijn wel gemiste kansen natuurlijk.
Ah zo, ach ja.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, ik had er een na jou maar dat was blijkbaar niet toegestaan, ik gaf aan in jouw POL topic gepost te hebben wat nu ineens een NWS topic is. En iets over de bijdrages daar.
En je verwacht dat hij de markt in Tilburg en Rotterdam kan inschatten, en neemt nog steeds niet de moeite zelf iets te onderzoeken?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:15 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Hij had 't over startswoningen, is echter een breed begrip dus vroeg me af of dat soort woningen starterswoning genoemd mogen worden.
Hij doet zijn onderzoek in de POLSC.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
En je verwacht dat hij de markt in Tilburg en Rotterdam kan inschatten, en neemt nog steeds niet de moeite zelf iets te onderzoeken?
Ah, misschien moet hij dan in fora gaan investeren ipv flatjes.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hij doet zijn onderzoek in de POLSC.
Geen idee.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:00 schreef LA_niner het volgende:
GSbrdr, is dit appartement een voorbeeld waarvan je verwacht dat die betaalbaarder wordt?
https://www.funda.nl/koop(...)91-laan-op-zuid-212/
Je had het over 2-3 jaar, wat verwacht je over 6 jaar?
Is dit een gevolg van de plannen van LR?
Was ik er weer niet kon men zich niet gedragen?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:50 schreef remlof het volgende:
Verzetskrant....twitter:ChrisAalberts twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 15:16:46TPO komt met papieren verzetskrant: The Post Offline https://t.co/UoyixRBUIj via @TPOnl reageer retweet
Mooi. Als het ook nog een beetje betaalbaar is, dan wordt het helemaal ideaal.quote:Op woensdag 31 januari 2018 08:38 schreef Volkorenbrood het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)t-voorjaar~a4564468/
Bijna milieuvriendelijk (en hopelijk een beetje betrouwbaar) naar hartje Londen.
Die behoort dan ook tot hetzelfde soort politieke rattenvangers als de Brexiteers.quote:Op woensdag 31 januari 2018 08:59 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Gelukkig geloof Baudet nog steeds dat het allemaal top gaat, hebben de Britten toch nog één fan.
Yep, ze hebben inderdaad dezelfde problematische relatie met de realiteit.quote:Op woensdag 31 januari 2018 09:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die behoort dan ook tot hetzelfde soort politieke rattenvangers als de Brexiteers.
Nadat ik drie maanden bij de ING een automatiseringsklus heb gedaan heb ik er al mijn geld weggehaald.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:22 schreef Leandra het volgende:
Bij mijn.ing.nl....
[..]
Ik weet niet hoor, maar eindiger januari dan 31 januari gaat het niet worden, en ik heb nog steeds de oude inlogpagina.
quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:20 schreef Reya het volgende:
https://www.theguardian.c(...)ightwing-study-finds
Die foto maakt het af.
In principe bankier ik bij de Rabobank, maar mijn man bij ING, nu is de situatie zo dat we een gezamenlijke rekening bij ING hebben (de boodschappenrekening), en een gezamenlijke rekening bij de Rabobank (de vaste lasten rekening).quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Nadat ik drie maanden bij de ING een automatiseringsklus heb gedaan heb ik er al mijn geld weggehaald.
Whehehe, mooi.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:20 schreef Reya het volgende:
https://www.theguardian.c(...)ightwing-study-finds
Die foto maakt het af.
Ik heb eigenlijk alleen ING, waarom is het zo inferieur op dit moment? Ik vind vooral de app erg snel en plezierig werken.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vandaar dat ik tegenwoordig dus ook een ING-inlog heb, maar ik blijf het inferieur vinden.
Ik herinner me vooral dat toen ik een rekening opende voor mijn studiefinanciering bij Postbank ik er direct een creditcard bij kreeg. Die waren toen nog een zeldzaamheid in Nederland.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:40 schreef xpompompomx het volgende:
Ik had vroegah speciaal een Pennyrekening geopend zodat ik deze bazenspaarpot kreeg:
[ afbeelding ]
Laat over een paar maanden eens weten of dat goed bevalt en of de overstap ook goed gegaan is. Ik zit er ook al een tijdje aan te denken over te stappen naar een wat meer duurzame bank.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:39 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik ben zonet eindelijk overgestapt naar de ASN bank.
Zal ik doen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:43 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Laat over een paar maanden eens weten of dat goed bevalt en of de overstap ook goed gegaan is. Ik zit er ook al een tijdje aan te denken over te stappen naar een wat meer duurzame bank.
Bijvoorbeeld dat je het saldo van het moment na een bepaalde afschrijving niet kunt zien.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:39 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen ING, waarom is het zo inferieur op dit moment? Ik vind vooral de app erg snel en plezierig werken.
Is me eigenlijk nog nooit opgevallen. Wel dat het soms wat verschuift als reserveringen definitief worden.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat je het saldo van het moment na een bepaalde afschrijving niet kunt zien.
Daarbij word ik echt gestoord van de volgorde die in de app te zien is.
De afschrijving van ons cafébezoek maandagmiddag staat later dan ons restaurantbezoek gisteren.
Ik vind de ING-app echt perfect werken. Stukken beter dan de Triodos-app, maar die is voor m'n spaarrekening dus niet zo belangrijk.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat je het saldo van het moment na een bepaalde afschrijving niet kunt zien.
Daarbij word ik echt gestoord van de volgorde die in de app te zien is.
De afschrijving van ons cafébezoek maandagmiddag staat later dan ons restaurantbezoek gisteren.
Edit: en dan staan ze ook nog eens allebei bij vandaag als datum
Bij de Rabo app heb ik ze gewoon op de datum dat ik de betaling heb gedaan, wel zo overzichtelijk, en ik hou van overzicht.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind de ING-app echt perfect werken. Stukken beter dan de Triodos-app, maar die is voor m'n spaarrekening dus niet zo belangrijk.
En de volgorde van die afschrijvingen ligt natuurlijk niet aan de app maar aan de volgorde waarin ze in de batches zijn verwerkt.
quote:Op woensdag 31 januari 2018 11:02 schreef Leandra het volgende:
Nou lijkt het trouwens alsof we enorme kroeg- en restaurantgangers zijn.
Wel autist, geen kroegtijger. Het is genoteerd.quote:Op woensdag 31 januari 2018 11:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij de Rabo app heb ik ze gewoon op de datum dat ik de betaling heb gedaan, wel zo overzichtelijk, en ik hou van overzicht.
Ik kan er echt niets mee dat ik op de 31ste een afschrijving heb van de 30ste en daarna nog een keer van de 29ste, daar ben ik echt te autistisch voor.
Wij hebben een aparte boodschappenrekening (waar we allebei een pasje van hebben) waar we alleen de boodschappen en benzine van betalen, dus ook lekker overzichtelijk.quote:Op woensdag 31 januari 2018 11:06 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
[..]
Wel autist, geen kroegtijger. Het is genoteerd.
Ik doe persoonlijk trouwens juist weer steeds meer contant. Dat maakt het voor mij makkelijker om een beetje overzicht te houden.
Ik heb het al wat genuanceerdquote:Op woensdag 31 januari 2018 11:11 schreef Ryon het volgende:
Goed voor je Fok! image. Even benadrukken dat je nooit in de kroeg te vinden bent, maar wel volledig gestoord wordt van cijfertjes die verkeerd om staan.
Helaas. Helaas. De schade is al gedaan.quote:
Dan loopt de Rabo de zaak te neppen met hun autistenfilterquote:Op woensdag 31 januari 2018 11:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij de Rabo app heb ik ze gewoon op de datum dat ik de betaling heb gedaan, wel zo overzichtelijk, en ik hou van overzicht.
Ik kan er echt niets mee dat ik op de 31ste een afschrijving heb van de 30ste en daarna nog een keer van de 29ste, daar ben ik echt te autistisch voor.
En daar ben ik heel blij mee, want ik wil gewoon een overzicht dat overzichtelijk is.quote:Op woensdag 31 januari 2018 11:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan loopt de Rabo de zaak te neppen met hun autistenfilter
Leefbaar heeft anders nu wel de Woonvisie er doorheen geramd. Wat al die ontwikkelingen op Zuid nu mogelijk maakt.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:10 schreef Volkorenbrood het volgende:
Jammer dat mensen in Rotterdam op de verkeerde partijen stemmen (DENK, Leefbaar, PVV).
Een man die Rendang kan maken..quote:Op woensdag 31 januari 2018 11:17 schreef Leandra het volgende:
Enfin: vanavond restjes.... Rendang, sajoer boontjes en rijst, die zijn er nog van afgelopen weekend, en zelfgemaakt.
Door mijn man, niet door mij.
Waarom naar de SNS?quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:39 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik ben zonet eindelijk overgestapt naar de ASN bank.
Ik wilde naar een duurzame(re) bank en had dus de keus tussen Triodos en ASN. Om heel eerlijk te zijn had het ook Triodos kunnen worden.quote:
Ik heb voor Triodos gekozen omdat ASN onderdeel van de SNS is.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:20 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik wilde naar een duurzame(re) bank en had dus de keus tussen Triodos en ASN. Om heel eerlijk te zijn had het ook Triodos kunnen worden.
Ik heb voor Triodos gekozen omdat ASN onderdeel van de SNS is.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:20 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik wilde naar een duurzame(re) bank en had dus de keus tussen Triodos en ASN. Om heel eerlijk te zijn had het ook Triodos kunnen worden.
De Volksbank, bedoel je.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb voor Triodos gekozen omdat ASN onderdeel van de SNS is.
Neem dit product af. Steun je groene projecten, kun je tot 115k belastingvrij sparen en een heffingskorting van 0.7%: https://www.asnbank.nl/be(...)nprojectenfonds.htmlquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:34 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik heb iets meer met de keuzes van ASN, daarbij zijn ze iets goedkoper. Maar goed, zoals ik al zei ontlopen de twee banken elkaar weinig in mijn ogen. De relatie tussen ASN en SNS vind ik niet een enorm probleem, Triodos moet immers ook samenwerken met andere banken.
Misschien als ik ooit geld ga verdienen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Neem dit product af. Steun je groene projecten, kun je tot 115k belastingvrij sparen en een heffingskorting van 0.7%: https://www.asnbank.nl/be(...)nprojectenfonds.html
Alleen wat jammer van de hoge fondskosten, maar blijkbaar zijn er dure mensen bij betrokken.
Je bent een lening aangegaan bij ASN?quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:37 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Misschien als ik ooit geld ga verdienen.
Niet genoeg om te gaan gokken met dat geld.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je bent een lening aangegaan bij ASN?
Ik neem aan dat je gewoon wat spaargeld hebt.
Gokken?quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Niet genoeg om te gaan gokken met dat geld.
Voor alleenstaanden is het al vanaf 30k interessant.quote:
Die verloopt op rolletjes, de heren verhuizers zijn alles aan het binnenlopen, het leggen van de vloer...not so much.quote:
Meer: Cryptocurrency Scam Site Disappears, Leaving Only the Word 'Penis' Behindtwitter:RMac18 twitterde op maandag 29-01-2018 om 00:46:33Can’t stop thinking about the fact that a company promised to put fruit and produce on the blockchain (whatever the hell that means), held an ICO, ran away with their investors’ money, and only left the word “penis” on its website. reageer retweet
Oh, dat van de vloer is minder, dat zit de verhuizing natuurlijk ook in de wegquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die verloopt op rolletjes, de heren verhuizers zijn alles aan het binnenlopen, het leggen van de vloer...not so much.
Eerst drama omdat het beton op de 1e verdieping veel te nat was, toen zieken dus de begane grond heeft wel de vloer maar nog niet alle plinten, met wat geluk is zaterdag alsnog alles gelegd en afgewerkt
En daarom gaat Wopke de bitcoin verbieden:quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:05 schreef Perrin het volgende:
Meer: Cryptocurrency Scam Site Disappears, Leaving Only the Word 'Penis' Behindtwitter:RMac18 twitterde op maandag 29-01-2018 om 00:46:33Can’t stop thinking about the fact that a company promised to put fruit and produce on the blockchain (whatever the hell that means), held an ICO, ran away with their investors’ money, and only left the word “penis” on its website. reageer retweet
quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En daarom gaat Wopke de bitcoin verbieden:
Kabinet denkt na over verbod op bitcoins
Keek toen ik dit las wel even naar de naam van de auteur.quote:waarschijnlijk onder het motto 'als wij het al niet snappen, dan kunnen onze burgers daar al zeker niet mee omgaan'.
Om bevestigd te zien wat je toch al dacht?quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
[..]
Keek toen ik dit las wel even naar de naam van de auteur.
Ja.quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Om bevestigd te zien wat je toch al dacht?
Wij ook voor onze zoon, maar bleek al snel te klein, dus maar bij het afval.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:40 schreef xpompompomx het volgende:
Ik had vroegah speciaal een Pennyrekening geopend zodat ik deze bazenspaarpot kreeg:
[ afbeelding ]
Spreek je 'm nog wel eens?quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:00 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wij ook voor onze zoon, maar bleek al snel te klein, dus maar bij het afval.
Dan krijg je van die landen waar de koers hoger is dan in andere landen, volgens mij zag ik gisteren zoiets over Kenia.quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dan hou je het in ieder geval uit het legale circuit en is elke transactie in bitcoins dus per definitie illegaal.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:10 schreef john2406 het volgende:
Alsof een verbod helpt, coke verboden dus niemand die het doet?
Laat het nu Remlos ik sta op block bij U.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan hou je het in ieder geval uit het legale circuit en is elke transactie in bitcoins dus per definitie illegaal.
waarschijnlijk onder het motto 'als wij het al niet snappen, dan kunnen onze burgers daar al zeker niet mee omgaan'.quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In Nederland bedoel je met de EU laat me lachen kerel.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan hou je het in ieder geval uit het legale circuit en is elke transactie in bitcoins dus per definitie illegaal.
Ik moest wel lachen om de situatie bij een klant van ons afgelopen week, waar een aantal mensen uit het 'werkvloervolk' hun managers een tijdje terug ook hadden overtuigd om in de cryptocurrencies te stappen. Dat was net voor de forse correctie die er nu heeft plaatsgevonden dus de sfeer op de werkvloer is toch wat minder de laatste tijd.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:36 schreef remlof het volgende:
[..]
waarschijnlijk onder het motto 'als wij het al niet snappen, dan kunnen onze burgers daar al zeker niet mee omgaan'.
Ben je soms verplicht door de FP-redactie om dit soort speculatieve onderbuikteksten te gebruiken?
Ik kreeg vlak voor die fikse correctie een aanbod om deel te nemen in een ‘mandje’ van diverse cryptocurrencies zonder Bitcoin. Wellicht dat ik dat alsnog doe voor ¤100 ofzo.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om de situatie bij een klant van ons afgelopen week, waar een aantal mensen uit het 'werkvloervolk' hun managers een tijdje terug ook hadden overtuigd om in de cryptocurrencies te stappen. Dat was net voor de forse correctie die er nu heeft plaatsgevonden dus de sfeer op de werkvloer is toch wat minder de laatste tijd.
Achja, voor 100 euro is het nog een leuk gokje, maar meer zou ik er ook niet insteken.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kreeg vlak voor die fikse correctie een aanbod om deel te nemen in een ‘mandje’ van diverse cryptocurrencies zonder Bitcoin. Wellicht dat ik dat alsnog doe voor ¤100 ofzo.
Het opvallendste is wel dat Sjerrie's clubje kennelijk een keer van de partij was.quote:
Toen werd de PVV gedoogpartner van de regering en die invloed werkt nog steeds door.quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:07 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er eigenlijk in 2010 gebeurd dat we zo hard zijn teruggevallen.
Is dat ook de periode waar de rechtsbijstand minder toegankelijk werd?quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen werd de PVV gedoogpartner van de regering en die invloed werkt nog steeds door.
Bijvoorbeeld in dat er bijna geen ondersteuning voor inburgering meer is, die budgetten zijn flink teruggedraaid toen.
Daarover gesproken, Trix is vandaag jarig!quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:12 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Is dat ook de periode waar de rechtsbijstand minder toegankelijk werd?
Wel bijzonder om zoveel monarchieën te zien bij de donkergroene landen.
Yep. Zelfs met alleen gedoogsteun wist de PVV al een begin te maken van de ontmanteling van onze rechtsstaat. Laat dat een les zijn om nationaalpopulistische partijen nooit meer aan een regering deel te laten nemen, in welke vorm dan ook.quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:12 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Is dat ook de periode waar de rechtsbijstand minder toegankelijk werd?
Wel bijzonder om zoveel monarchieën te zien bij de donkergroene landen.
Was dit niet het werk van de VVD?quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep. Zelfs met alleen gedoogsteun wist de PVV al een begin te maken van de ontmanteling van onze rechtsstaat. Laat dat een les zijn om nationaalpopulistische partijen nooit meer aan een regering deel te laten nemen, in welke vorm dan ook.
Mij ziet een biostabiel armband, zijn er problemen?quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:17 schreef xpompompomx het volgende:
Gefeliciteerd Trix! En zuip ze vandaag!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor, in tegenstelling tot wat veel mensen denken kun je als FP-redacteur in volle vrijheid je eigen artikelen invullen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:36 schreef remlof het volgende:
[..]
waarschijnlijk onder het motto 'als wij het al niet snappen, dan kunnen onze burgers daar al zeker niet mee omgaan'.
Ben je soms verplicht door de FP-redactie om dit soort speculatieve onderbuikteksten te gebruiken?
Dat was regeringsbeleid onder druk van de gedoogpartner.quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:16 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Was dit niet het werk van de VVD?
Ik vind dit typisch dom populistisch geblaat en daar staat er al veel te veel van op de FP.quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee hoor, in tegenstelling tot wat veel mensen denken kun je als FP-redacteur in volle vrijheid je eigen artikelen invullen.
Dat ik vrij cynisch ben over de Haagse politiek zal toch geen nieuws voor je zijn hoop ik?
quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daarover gesproken, Trix is vandaag jarig!![]()
Ik zal er niet wakker van liggen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind dit typisch dom populistisch geblaat en daar staat er al veel te veel van op de FP.
Maar vindt dus dat je daar ook nog aan moet bijdragen.
Valt me vies tegen van je.
Ik ken er maar 3.quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En, ken jij alle kleinkinderen bij naam?
Vast niet. Maar deze domme manier van schrijven doet je flink in mijn achting dalen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik zal er niet wakker van liggen.
Er staat 1 kleinkind bij waarvan ik het bestaan niet wist. Ik dacht dat ze er 7 had.quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En, ken jij alle kleinkinderen bij naam?
Zie edit.quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Vast niet. Maar deze domme manier van schrijven doet je flink in mijn achting dalen.
Wat kan men zich voor die achting kopen?quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Vast niet. Maar deze domme manier van schrijven doet je flink in mijn achting dalen.
En die dochters op hun moeder.quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Kleine Claus lijkt trouwens enorm op zijn vader.
Vooral Eloise (net opgezocht hoe die oudste heet).quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En die dochters op hun moeder.
Je kiest hier anders juist wel voor typisch populistische retoriek.quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:21 schreef Janneke141 het volgende:
Overigens, handel is handel. Dus als je beweert dat ik bewust stemmingmakende teksten gebruik, dan geef ik dat onmiddellijk toe. Reacties (en views) uitlokken is zeker een doel, we zijn immers geen nu.nl
Maar mijn cynische ondertoon zit overal in. Ik kies wat dat betreft nauwelijks een politieke richting - behalve dat ik nog wel eens stelling neem tegen de antivluchtelingen/anti-islamretoriek van bepaalde populistische politici.
Leg mij eens uit hoe ik er beter van word?quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kiest hier anders juist wel voor typisch populistische retoriek.
Dat je dat alleen maar doet om er zelf beter van te worden maakt het alleen nog maar erger.
Maar goed, jouw leven en jouw ethische afweging.
quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Leg mij eens uit hoe ik er beter van word?
Je ego wordt er kennelijk beter van.quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:21 schreef Janneke141 het volgende:
Reacties (en views) uitlokken is zeker een doel
Ach, het is leuk als je stukken gelezen worden en reacties krijgen. Maar ik doe het er niet om. A;s het me echt om de views zou gaan, dan moest ik de hele dag tietennieuws, PVV-tweets en lichtgetinte overvallers posten, maar dat weiger ik dus te doen. Hoe vaak ik vanuit de redactie ook wordt bestookt met PVV-persberichten en andere 'bronnen'.quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:37 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Je ego wordt er kennelijk beter van.
Dat geldt op tal van gebieden. De relevante vraag is meer of ze voldoende kennis hebben vergaard bij mensen die wel kennis van zaken hebben. Maar goed, Remlof's mantra is dan ook dat 'het volk' dom is en niets weet en de politiek bestaat uit mensen en organisaties die de wijsheid in pacht hebben.quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:44 schreef Janneke141 het volgende:
En dan toch nog maar even inhoudelijk: ik denk dat je hard je best zal moeten doen om 15 Kamerleden te vinden die een klein beetje snappen wat bitcoins zijn, hoe het werkt en wat de gevaarlijke kanten ervan kunnen zijn. Dus zo ver van de waarheid zit mijn 'populistische' opmerking nu ook weer niet.
Dat is zeker waar, maar op digitale nieuwigheden heb ik toch altijd het idee dat men wel erg ver achterblijft.quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat geldt op tal van gebieden. De relevante vraag is meer of ze voldoende kennis hebben vergaard bij mensen die wel kennis van zaken hebben. Maar goed, Remlof's mantra is dan ook dat 'het volk' dom is en niets weet en de politiek bestaat uit mensen en organisaties die de wijsheid in pacht hebben.
Ik vind de quote niet echt heel anders dan hoe Janneke doorgaans haar posts formuleert.quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:38 schreef remlof het volgende:
Maar goed, je moet het zelf weten. Hoopte dat jij juist tegen de populistische bagger van de FP in ging, maar je gaat er juist in mee.
Ik neem zo van je aan dat verreweg de meeste parlementaleden er niets van snappen. Maar in ieder geval de portefeulliehouders hebben de mogelijkheidnen de plicht zich te laten informeren.quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ach, het is leuk als je stukken gelezen worden en reacties krijgen. Maar ik doe het er niet om. A;s het me echt om de views zou gaan, dan moest ik de hele dag tietennieuws, PVV-tweets en lichtgetinte overvallers posten, maar dat weiger ik dus te doen. Hoe vaak ik vanuit de redactie ook wordt bestookt met PVV-persberichten en andere 'bronnen'.
Rondom de TK-verkiezingen heb ik een hele serie behoorlijk lange artikelen geschreven die relatief weinig views kregen terwijl er wel veel tijd in ging zitten.
Maar daarom schreef ik het niet. Het is een doel van de FP om views en reacties te genereren, niet van mij persoonlijk. En aangezien ik 'werk' voor de FP, probeer ik me in dat opzicht wel te conformeren aan die doelstelling - op een manier die bij mij past. Dat ik daarmee niet voldoe aan jouw hoogstaande verwachtingen dat neem ik dan maar voor lief. Aangezien je de FP toch al weigerde te lezen, maakt het verder vrij weinig uit.
En dan toch nog maar even inhoudelijk: ik denk dat je hard je best zal moeten doen om 15 Kamerleden te vinden die een klein beetje snappen wat bitcoins zijn, hoe het werkt en wat de gevaarlijke kanten ervan kunnen zijn. Dus zo ver van de waarheid zit mijn 'populistische' opmerking nu ook weer niet.
Tot aan de verkiezingen heb ik bewust gezocht naar een mix van nieuws en achtergronden over zo veel mogelijk verschillende partijen, van SP tot PVV en van de Piraten tot de SGP. En dat was omdat ik vond dat de nieuwsvoorziening op dat gebied echt niet in balans was: Ik bleef daarin ook meestal redelijk neutraal - maar niet altijd. Het leidde nauwelijks tot verandering in de toon van de reacties. Ik ben bang dat dat echt niet meer beter wordt, ongeacht hoe we schrijven.quote:Op woensdag 31 januari 2018 18:27 schreef Volkorenbrood het volgende:
Bedankt voor de uitleg Janneke141.
Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik ook het idee kreeg dat je toch wel voor de populaire (veel views veel discussie) FP’ers naar de mond praten artikelen ging.
Dat lijkt deels te kloppen, maar er zit wel wat nuance in lees ik.
Ik kreeg vooral de Wassila en DENK-berichten van je mee. Prima dat er aandacht voor is, maar dat is er wel genoeg op de FP denk ik, daarbij zijn het vooral makkelijk-scoren berichten waar veel media zich schuldig aan maken, en de polarisatie verder wordt gevoed.
Naar mijn idee wordt hier te weinig verantwoordelijkheid in genomen.
En nogmaals dat betekent niet, het negeren, maar het fenomeen dubbele maten, overmatige aandacht en met zijn alleen erop springen heb ik het over.
Maar goed, zoals ik al zei, enige nuance is geboden en zie dit niet als verwijt dat je op alle lichtgetinten berichten springt want dat doe je niet inderdaad.
Tja, de bakker van de AH krijgt ook geen hoger loon als hij meer stokbroden verkoopt, maar toch wordt hij geacht dat te doen vanuit de organisatie. Zo sta ik er ook in. Na wat discussies over de koers achter de schermen werd duidelijk dat we het niet moeten hebben van copy/paste berichten en zouteloos nieuws, want dat leggen we gewoon af tegen de grotere nieuwssites. Dan doe je wat anders. Als ik het niet eens zou zijn met dat beleid, dan zou ik ermee op moeten houden. Als ik ja zeg en nee doe, dan moet de Fokleiding me een keer op zwart zetten.quote:Op woensdag 31 januari 2018 18:29 schreef Volkorenbrood het volgende:
Plus je ziet er geen cent van terug dus die “handel is handel” quote vind ik gek. Ik zou juist wat meer diepgang proberen in te brengen als toch 90% van de redactie voor clicks gaat.
Ik kan me ook wel voorstellen dat Remlof als toonbeeld van nuance op Fok zich behoorlijk stoort aan dergelijke ongenuanceerde uitspraken.quote:Op woensdag 31 januari 2018 18:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vind de quote niet echt heel anders dan hoe Janneke doorgaans haar posts formuleert.
Ik vind de quote niet zo schokkend eigenlijk. Het is een beetje verongelijkt maar ik geloof niet dat men daar instructies voor krijgt vanuit de aansturing.quote:Op woensdag 31 januari 2018 18:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan me ook wel voorstellen dat Remlof als toonbeeld van nuance op Fok zich behoorlijk stoort aan dergelijke ongenuanceerde uitspraken.
Welke stukjes dan wel?quote:Op woensdag 31 januari 2018 18:41 schreef sigme het volgende:
Och, ik vind het best een aardig stukje. Popie-jopie, maar niks moreel verwerpelijks aan dunkt me.
Ik zou mijn huid niet wagen op de FP. Maar stukjes als deze zijn niet de reden waarom ik er niet eens als bezoeker durf te komen.
Natuurlijk niet, ik wees ook op de ironie van remlof die klaagt over een gebrek aan nuance.quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vind de quote niet zo schokkend eigenlijk. Het is een beetje verongelijkt maar ik geloof niet dat men daar instructies voor krijgt vanuit de aansturing.
Weet je ook weer dat je dat dat het eerste is dat je moet checken de volgende keer.quote:Op woensdag 31 januari 2018 18:11 schreef Volkorenbrood het volgende:
Lekker een halve dag SSL-issues.
Bleek het certificaat gewoon verkeerd.
Achteraf zie je de tunnelvisie.
Om bepaalde subfora te duiden?quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:35 schreef Tem het volgende:
Heb dit boekje gekocht trouwens. Wel interessant.
[ afbeelding ]
Overheid of semi-overheid?quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Weet je ook weer dat je dat dat het eerste is dat je moet checken de volgende keer.
Ik zit nu gezellig bij een klant met een teampje van 5 prutsers die elke keer weer een dag vast zitten op allerlei voor de hand liggende issues. En dat zijn mensen met 10+ jaar werkervaring.
Neu, corporate in de finance met veel te veel winst.quote:
Wat is dat voor boek ?quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:35 schreef Tem het volgende:
Heb dit boekje gekocht trouwens. Wel interessant.
[ afbeelding ]
Over de culturele revolutie van zolderkamerautisten op internetquote:
Soms nog wel verbazingwekkend als je hoort wat voor mensen ook geregeld op 4chan kijken die helemaal niet rechts of autist zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Over de culturele revolutie van zolderkamerautisten op internet
De harde kern daar zijn voornamelijk no-lifers, toch?quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Soms nog wel verbazingwekkend als je hoort wat voor mensen ook geregeld op 4chan kijken die helemaal niet rechts of autist zijn.
Ligt er wel een beetje aan welk board natuurlijk net als hier. En dan heb je natuurlijk ook nog daar verschillen in.quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
De harde kern daar zijn voornamelijk no-lifers, toch?
Juist die verongelijkte toon stoort me. Daarmee is meteen alle schijn van objectiviteit weg.quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vind de quote niet zo schokkend eigenlijk. Het is een beetje verongelijkt maar ik geloof niet dat men daar instructies voor krijgt vanuit de aansturing.
Takes one to know one.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ligt er wel een beetje aan welk board natuurlijk net als hier. En dan heb je natuurlijk ook nog daar verschillen in.
Sowieso een beetje gek om mensen die zeer frequent een forum bezoeken nolifers te noemen op een forum.
Heb je niks beters te doen dan je druk te maken over mij?quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik wees ook op de ironie van remlof die klaagt over een gebrek aan nuance.
Mjah, vroeger vond ik het wel grappig om te volgen, maar je moet er niet in blijven hangen want dat is niet zo goed.quote:
Vergeten te betalen?quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:14 schreef Dwersdriever het volgende:
Gvd. Mijn vpn werkt niet meer met BBC iPlayer.
Wilde net de satirische programma’s opslaan voor onderweg vandeweek.
Snap ik. Het nodigt niet uit om het artikel verder te lezen, althans niet voor mij. Maar er zijn legio mensen die dat wel prima vinden.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Juist die verongelijkte toon stoort me. Daarmee is meteen alle schijn van objectiviteit weg.
Nee, de vpn werkt gewoon nog. Alleen niet met de player van de bbc.quote:
Oh ik maak me niet druk om jou hoor, ik vind de ironie alleen wel vermakelijk. Misschien had Janneke de kamerleden beter kunnen uitmaken voor fascisten.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je niks beters te doen dan je druk te maken over mij?
Aan je lul trekken ofzo.
Doe ik volgende keer.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh ik maak me niet druk om jou hoor, ik vind de ironie alleen wel vermakelijk. Misschien had Janneke de kamerleden beter kunnen uitmaken voor fascisten.
Is er niet veel meer te sturen?quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:59 schreef Tem het volgende:
Jigzoz ook niet meer gezien sinds zijn ban. Koos ook weer pleite zo te zien.
Het is je wellicht ontgaan dat ik geen nieuwsberichten schrijf voor een website.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh ik maak me niet druk om jou hoor, ik vind de ironie alleen wel vermakelijk. Misschien had Janneke de kamerleden beter kunnen uitmaken voor fascisten.
Ja, maar dat zijn nou net de mensen die deze site volkomen verzieken.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Snap ik. Het nodigt niet uit om het artikel verder te lezen, althans niet voor mij. Maar er zijn legio mensen die dat wel prima vinden.
Huillie.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn nou net de mensen die deze site volkomen verzieken.
Druk met leuke dingen hoop ik?quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:19 schreef Drugshond het volgende:
Beetje druk, dus iets of wat afwezig.
Je valt er echt niet over als hetzelfde toontje in een artikel staat, maar dan bijvoorbeeld specifiek over FvD of PVV kamerleden. Wat dat betreft ben je gewoon een NWS user in hart en nieren.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is je wellicht ontgaan dat ik geen nieuwsberichten schrijf voor een website.
Maar goed, er ontgaat jou wel meer.
Waar haal je dat vandaan? Daar stoor ik me net zo erg aan.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je valt er echt niet over als hetzelfde toontje in een artikel staat, maar dan bijvoorbeeld specifiek over FvD of PVV kamerleden. Wat dat betreft ben je gewoon een NWS user in hart en nieren.
Het zogeheten Jooptoontje. Nee, ik geloof niet dat remlof daar een liefhebber van is.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je valt er echt niet over als hetzelfde toontje in een artikel staat, maar dan bijvoorbeeld specifiek over FvD of PVV kamerleden. Wat dat betreft ben je gewoon een NWS user in hart en nieren.
Mono mist nogal het vermogen om mensen in te schatten, maar dat was al algemeen bekend.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zogeheten Jooptoontje. Nee, ik geloof niet dat remlof daar een liefhebber van is.
Edit: spuit elf
Joop is ook veel te links voor remlof. Hij heeft met een aversie tegen iedereen die kritiek op de EU, migratie of een gebrek aan democratie heeft. Wat die mensen aangaat kan het toontje niet denigrerend genoeg zijn. Ik ga natuurlijk niet de moeite nemen om een PoHi door te spitten, maar voel je vrij.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zogeheten Jooptoontje. Nee, ik geloof niet dat remlof daar een liefhebber van is.
Edit: spuit elf
Remlof is een tikje uitgesproken zo nu en dan, daar heb je gelijk in. Maar cynisme is hem volgens mij wel echt vreemd.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Joop is ook veel te links voor remlof. Hij heeft met een aversie tegen iedereen die kritiek op de EU, migratie of een gebrek aan democratie heeft. Wat die mensen aangaat kan het toontje niet denigrerend genoeg zijn. Ik ga natuurlijk niet de moeite nemen om een PoHi door te spitten, maar voel je vrij.
Lees gerust even terug wie er met deze toon begon. Stamgast of niet.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:37 schreef Disana het volgende:
Ga nou geen ruzie maken, ik krijg de indruk dat er steeds meer stamgasten weglopen. Wat mij betreft is er plek voor jullie allebei plus Janneke.
Mij is het niet bekend, maar dat jullie elkaar niet goed kennen is duidelijk.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Mono mist nogal het vermogen om mensen in te schatten, maar dat was al algemeen bekend.
Dame, verslijt me niet voor nalatig. Ik heb de hele tijd meegelezen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Lees gerust even terug wie er met deze toon begon. Stamgast of niet.
Wat is je probleem gozer, je denkt mij te kennen en mij te moeten aanvallen?quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Joop is ook veel te links voor remlof. Hij heeft met een aversie tegen iedereen die kritiek op de EU, migratie of een gebrek aan democratie heeft. Wat die mensen aangaat kan het toontje niet denigrerend genoeg zijn. Ik ga natuurlijk niet de moeite nemen om een PoHi door te spitten, maar voel je vrij.
Nou, in dat geval mag je gaan gokken wat er eerst gebeurt. Remlof die weer geband wordt, of ik die genoeg heb van het chronisch aanvallende toontje van sommige figuren hier.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Dame, verslijt me niet voor nalatig. Ik heb de hele tijd meegelezen.
Ik heb remlofs kritiek op je stuk gelezen maar ben niet zover gegaan het stuk zelf te lezen. Maar ik weet dat je cynisch uit de hoek kunt komen en ik neem aan dat dat is waarover remlof valt. Een aanval heb ik er zelf niet in gezien; eerder teleurstelling.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou, in dat geval mag je gaan gokken wat er eerst gebeurt. Remlof die weer geband wordt, of ik die genoeg heb van het chronisch aanvallende toontje van sommige figuren hier.
Bedankt, Job Cohen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb remlofs kritiek op je stuk gelezen maar ben niet zover gegaan het stuk zelf te lezen. Maar ik weet dat je cynisch uit de hoek kunt komen en ik neem aan dat dat is waarover remlof valt. Een aanval heb ik er zelf niet in gezien; eerder teleurstelling.
Ik begrijp werkelijk de boosheid hier niet. Iedereen weet dat remlof wel vaker heel direct uit de hoek komt en het verbaast me dat er zo zwaar aan wordt getild. Maar goed, wees maar boos op me.quote:
De kritiek schoot haar kennelijk in het verkeerde keelgat. Ze kan prima schrijven, het is alleen zo jammer dat ze niet objectief weet te blijven en zich laat verleiden tot populistisch taalgebruik.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp werkelijk de boosheid hier niet. Iedereen weet dat remlof wel vaker heel direct uit de hoek komt en het verbaast me dat er zo zwaar aan wordt getild. Maar goed, wees maar boos op me.
Ja dat heb ik eerder vandaag van je begrepen. Ik heb het niet geverifieerd, maar later schreef ze zelf dat het moeilijk te vermijden valt of iets van die strekking. Als dat zo is, wijt ik het aan de aard van de FP. Ik kan me voorstellen dat het je teleurstelt, maar ik denk dat het onvermijdelijk is.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:52 schreef remlof het volgende:
[..]
De kritiek schoot haar kennelijk in het verkeerde keelgat. Ze kan prima schrijven, het is alleen zo jammer dat ze niet objectief weet te blijven en zich laat verleiden tot populistisch taalgebruik.
Oh het is geen ruzie hoor. Remlof heeft volkomen gelijk in het feit dat ik de persoon remlof niet ken. Ik ken wel het fok personage remlof en oordeel over het gedrag van dat personage. Dat wordt dan vrij snel bevestigd met typische NWS-reacties.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:37 schreef Disana het volgende:
Ga nou geen ruzie maken, ik krijg de indruk dat er steeds meer stamgasten weglopen. Wat mij betreft is er plek voor jullie allebei plus Janneke.
Dat komt niet door wat je zegt, maar door hoe je het brengt. Je befaamde fascistentrucje haalde je hier namelijk ook uit: je duwt degene die iets zegt dat niet in je straatje past, in een hoek waar die niet wil zitten. In dit geval verweet je mij hetzelfde te zijn/doen als het standaard FP-volk. Dat is niet zo, dat weet je ook best, en ik accepteer een dergelijke suggestie dan ook niet van je.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:52 schreef remlof het volgende:
[..]
De kritiek schoot haar kennelijk in het verkeerde keelgat. Ze kan prima schrijven, het is alleen zo jammer dat ze niet objectief weet te blijven en zich laat verleiden tot populistisch taalgebruik.
Bekvechten is soms ook gezellig.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:58 schreef john2406 het volgende:
Ik vind het juist lekker dat directe kan ik lekker direct terug komen.
Als er niet eentje nageeft of de eer aan zichzelf houden doet gaat het mis?quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:59 schreef Tem het volgende:
Het gaat over niets.
Janneke post hier haar artikel. Remlof vindt de toon niet tof en Janneke kan daar niet goed mee omgaan en zo gaat het van kwaad tot erger.
Hij is boos. En jij komt ook niet echt 'vredelievend' over. Ik snap de ophef niet, ik zie hakken in het zand om een toontje in een artikel.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh het is geen ruzie hoor. Remlof heeft volkomen gelijk in het feit dat ik de persoon remlof niet ken. Ik ken wel het fok personage remlof en oordeel over het gedrag van dat personage. Dat wordt dan vrij snel bevestigd met typische NWS-reacties.
Gewoon niet groter maken dan wat het is lijkt me. Er zijn altijd mensen die het niet oké vinden wat je zegt of doet.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:00 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als er niet eentje nageeft of de eer aan zichzelf houden doet gaat het mis?
Jep als men daar niet mee leven kan ...?quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Gewoon niet groter maken dan wat het is lijkt me. Er zijn altijd mensen die het niet oké vinden wat je zegt of doet.
Die The Hoff foto?quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:02 schreef john2406 het volgende:
Foto maar weer in mijn profiel gedumpt, voor de liefhebbers van foto s.
Zit je verkeerd op een forum als FOK!quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jep als men daar niet mee leven kan ...?
Yes, die van mij toen ik nog jong en mooi was, althans dat vind ik zelf.quote:
Dat is precies hoe het staat aan het begin van de “discussie”.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Gewoon niet groter maken dan wat het is lijkt me. Er zijn altijd mensen die het niet oké vinden wat je zegt of doet.
Dat kom ik nooit natuurlijk.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij is boos. En jij komt ook niet echt 'vredelievend' over. Ik snap de ophef niet, ik zie hakken in het zand om een toontje in een artikel.
Disana had hem nog niet gezien dus die zal het wel waarderen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:03 schreef john2406 het volgende:
[..]
Yes, die van mij toen ik nog jong en mooi was, althans dat vind ik zelf.
Remlos is wel een gangmaker hier hoor, laat ik dat even voorop stellen, de apjes maker.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is precies hoe het staat aan het begin van de “discussie”.
Remlof krijgt niet de hapreactie waar hij op hoopt en begint dan door te etteren.
Jammer dat Janneke op hem blijft reageren.
Ik heb hem wel gezien en kon de bos haar waarderen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Disana had hem nog niet gezien dus die zal het wel waarderen.
Dan mag je mij vertellen waar ik jou heb neergezet als standaard “FP-volk”, een term die ik zelfs nooit gebruikt heb.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat komt niet door wat je zegt, maar door hoe je het brengt. Je befaamde fascistentrucje haalde je hier namelijk ook uit: je duwt degene die iets zegt dat niet in je straatje past, in een hoek waar die niet wil zitten. In dit geval verweet je mij hetzelfde te zijn/doen als het standaard FP-volk. Dat is niet zo, dat weet je ook best, en ik accepteer een dergelijke suggestie dan ook niet van je.
Kaas oordeel eens over mijn foto in het profiel nicht of hetro?quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:07 schreef Kaas- het volgende:
Jongens, ik kwam net voor het eerst in lange tijd op de FP, en zag me daar toch een kutartikel zeg? Zoooooooo....
Nee, ga lekker niet kijken.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:08 schreef john2406 het volgende:
[..]
Kaas oordeel eens over mijn foto in het profiel nicht of hetro?
Oh, misschien was het Leandra danquote:Op woensdag 31 januari 2018 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb hem wel gezien en kon de bos haar waarderen.
Mag je toch ook net als anderen mogen vinden wat die vinden, en erbij mogen blijven.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:07 schreef remlof het volgende:
Ik heb gezegd dat de PVV en het FvD behoorlijke fascistoïde trekjes vertonen en daar blijf ik bij.
Hoi Kaas-, lekker potje voetbal in de Kuip.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:07 schreef Kaas- het volgende:
Jongens, ik kwam net voor het eerst in lange tijd op de FP, en zag me daar toch een kutartikel zeg? Zoooooooo....
Zo’n NWS-toontje over cryptovaluta.
Gestopt met lezen.
Zit er bij jou soms ook een kat in de weg? Zoveel typfouten.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi Kaas-, lekker potje voetbal in de Kuip.
Ik zie allang niet meer zo uit tropen jaren met partner, net als zij met mij tropenjaren heeft.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Angst. Hij is bang dat 'ie je woest aantrekkelijk zal vinden.
Zeker, maar ik ga nu wel slapen. GrGrquote:Op woensdag 31 januari 2018 22:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi Kaas-, lekker potje voetbal in de Kuip.
Niet meer dan anders, maar zit nu op een tablet nadat ik de hele dag achter een normaal toetsenbord heb gezeten, dan krijg je dat.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Zit er bij jou soms ook een kat in de weg? Zoveel typfouten.
Alleen of met je huwelijkspartner?quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zeker, maar ik ga nu wel slapen. GrGr
Trutse.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zeker, maar ik ga nu wel slapen. GrGr
Snap ik.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet meer dan anders, maar zit nu op een tablet nadat ik de hele dag achter een normaal toetsenbord heb gezeten, dan krijg je dat.
Voor iemand wat apjes maakt beschamend vind ik.quote:
Applicatiesquote:Op woensdag 31 januari 2018 22:21 schreef john2406 het volgende:
[..]
Voor iemand wat apjes maakt beschamend vind ik.
Apjes zijn .apk files exe bestandjes.
Tja, ik heb ook niet beweerd dat hij perfect is...quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:24 schreef john2406 het volgende:
[..]
Yes voor tablets/foons en dan zo afgaan op de tablet?
Truste slaap wel.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, ik heb ook niet beweerd dat hij perfect is...
Ik ga naar bed
Google is dat youtube is een aanvulling.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:38 schreef skysherrif het volgende:
Youtube is echt een geweldige leerplek overigens
Voor het eerst in het nieuwe huis?quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:41 schreef Tijger_m het volgende:
Helemaal kapot en toch niet kunnen slapen, blah
Had jij toevallig statistiek? Ik zit even met een klein probleempje maar geen zin om het in ander topic te vragen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:55 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Voor het eerst in het nieuwe huis?
Yupquote:Op woensdag 31 januari 2018 22:55 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Voor het eerst in het nieuwe huis?
Ik heb het wel gehad, maar dat was op het hbo en dus al heel wat jaartjes terug. Ik wil het best proberen, maar waarschijnlijk moet je straks alsnog naar het andere topic.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Had jij toevallig statistiek? Ik zit even met een klein probleempje maar geen zin om het in ander topic te vragen.
Het wennen aan nieuwe geluiden, lichtval en geuren is inderdaad wel lastig als je wil slapen. Succes, hopelijk zak je snel weg,quote:
Dan zoek ik het nog wel even extra op, maar weet jij toevallig hoe je de "df" degrees of freedom uitrekent? Volgens mij ish et ook anders bij verschillende testen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:58 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik heb het wel gehad, maar dat was op het hbo en dus al heel wat jaartjes terug. Ik wil het best proberen, maar waarschijnlijk moet je straks alsnog naar het andere topic.
Nee, sorry. Ergens in de verte rinkelt er nog wel een belletje, maar hoe je de boel uitrekent, weet ik niet.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan zoek ik het nog wel even extra op, maar weet jij toevallig hoe je de "df" degrees of freedom uitrekent? Volgens mij ish et ook anders bij verschillende testen.
Helaas, even verder zoeken danquote:Op woensdag 31 januari 2018 23:03 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ergens in de verte rinkelt er nog wel een belletje, maar hoe je de boel uitrekent, weet ik niet.
Dat boek kostte bijna 100 euro, dat heeft niemand gekochtquote:Op woensdag 31 januari 2018 23:07 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Staat zoiets niet in jouw statistiekboek? Dit lijkt me typisch iets dat je onder een kopje 'df' kan vinden.
N-1 weet je wel?quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Helaas, even verder zoeken dan
foei.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat boek kostte bijna 100 euro, dat heeft niemand gekocht
N - 1 is toch als je een sample gebruikt als correctiemiddel (dus eigenlijk vrijwel altijd op een tentamen, omdat je geen hele populatie gaat uitrekenen)quote:
Zoek op google ik weet het al lang niet meer, kan nog niet meer fatsoendelijk schrijven.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
N - 1 is toch als je een sample gebruikt als correctiemiddel (dus eigenlijk vrijwel altijd op een tentamen, omdat je geen hele populatie gaat uitrekenen)
Hangt af van wat je aan het doen bent, maar dat is bij mij ook wel ver weggezakt.quote:
Ja dat is ook mijn probleem een beetje, ik snap niet helemaal wat ze precies bedoelen. Maar even kijken of een lang youtubefilmpje die het uitlegt uitkomst biedt.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:17 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
N-1= df bij t-distributies. Bij een f-distributie heb je twee df's. Eén voor de numerator en één voor de denominator volgens mijn boek. Maar wat dat betekent weet ik momenteel ook niet meer helemaal.
Is er nog een mogelijkheid om het te vragen aan je docent/studentassistent? Anders zou ik dat gewoon lekker doen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja dat is ook mijn probleem een beetje, ik snap niet helemaal wat ze precies bedoelen. Maar even kijken of een lang youtubefilmpje die het uitlegt uitkomst biedt.
Bedankt dat je iig de moeite hebt genomen om het op te zoeken
Yes, vrijdagquote:Op woensdag 31 januari 2018 23:23 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Is er nog een mogelijkheid om het te vragen aan je docent/studentassistent? Anders zou ik dat gewoon lekker doen.
Moet die het wel vanaf vrijdag onder de pet hebben!quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:29 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Oh, dan is er geen man overboord.
En ze hebben een hekel aan Timmerfrans.quote:Op donderdag 1 februari 2018 07:38 schreef Volkorenbrood het volgende:
Hey Drugshond, gaat lekker met de rechtstaat en de vvm in Polen.
https://www.nu.nl/buitenl(...)strafbaar-stelt.html
Maar gelukkig haten ze wel vluchtelingen en dat is het belangrijkst.
Zij niet alleen toch.quote:Op donderdag 1 februari 2018 08:05 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
En ze hebben een hekel aan Timmerfrans.
Zal die ergens aan verdient hebben van niks kom niks.quote:Op donderdag 1 februari 2018 08:10 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Nope, die man krijgt een hele hoop drek over zich heen.
Dat klopt niet, soms worden mensen ook zomaar 'gepakt' omdat het makkelijk uitkomt.quote:Op donderdag 1 februari 2018 08:10 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zal die ergens aan verdient hebben van niks kom niks.
In die kringen geloof ik niet wel achter de coulissen dat geloof ik weer wel.quote:Op donderdag 1 februari 2018 08:13 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat klopt niet, soms worden mensen ook zomaar 'gepakt' omdat het makkelijk uitkomt.
GeenStijl heeft de pik op Timmermans en die houden zich nogal bezig met het beïnvloeden van puber- en andere minder ontwikkelde breinen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 08:13 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat klopt niet, soms worden mensen ook zomaar 'gepakt' omdat het makkelijk uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |