Goed van je.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:47 schreef sigme het volgende:
Ja, dat ben ik nog steeds eens van plan.
Paar jaar geleden heb ik geïnformeerd maar toen mocht het (nog) niet.quote:
Ah, je bent al onderzocht. Zou mooi zijn als je iemand een nier zou kunnen schenken. Mensen wachten daar anders ruim drie jaar op, en dan hebben we het over doneren bij overlijden.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Paar jaar geleden heb ik geïnformeerd maar toen mocht het (nog) niet.
Vrouwen onder zeker leeftijd hebben ze liever niet want bij zwangerschap is bij wijze van uitzondering dat 2e exemplaar wel eens nuttig. Maar inmiddels ben ik oud genoeg.
En verder had ik bij het lifelinesonderzoek net teveel bloed in de urine, daar houden ze ook niet van. Maar die norm blijkt (oa door dat lifelinesonderzoek) dus onder 'normaal' te liggen, dus misschien is dat geen probleem meer.
Ik denk dat de aankondiging van Volkorenbrood om GroenLinks te stemmen verwijderd is.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:50 schreef remlof het volgende:
Vorige topic dicht met 299 posts. Wat is er nu weer voor iets onbetamelijks gezegd?
Ik ontken.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk dat de aankondiging van Volkorenbrood om GroenLinks te stemmen verwijderd is.
Een nier denk ik.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:55 schreef sigme het volgende:
Ik had ooit een collega die een niet afstond aan z'n nichtje, zo ben ik erover gaan denken.
Bij leven doneren vind ik een stuk overzichtelijker dan na dood.
Heb overigens zojuist m'n donorregistratie aangepast, vanaf nu laat ik keuze aan partner & familie.
Zo kwets je je familie en partner niet, ik snap dat wel.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:55 schreef sigme het volgende:
Ik had ooit een collega die een nier afstond aan z'n nichtje, zo ben ik erover gaan denken.
Bij leven doneren vind ik een stuk overzichtelijker dan na dood.
Heb overigens zojuist m'n donorregistratie aangepast, vanaf nu laat ik keuze aan partner & familie.
Dude, seriously ?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:00 schreef LA_niner het volgende:
GSbrdr, is dit appartement een voorbeeld waarvan je verwacht dat die betaalbaarder wordt?
https://www.funda.nl/koop(...)91-laan-op-zuid-212/
Je had het over 2-3 jaar, wat verwacht je over 6 jaar?
Is dit een gevolg van de plannen van LR?
GS kan niet voorspellen hoeveel een specifiek huis precies waard zal zijn in de toekomst en ook niet wanneer de huizenprijzen precies zullen stijgen of dalen.quote:
Hij had 't over startswoningen, is echter een breed begrip dus vroeg me af of dat soort woningen starterswoning genoemd mogen worden.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:10 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
GS kan niet voorspellen hoeveel een specifiek huis precies waard zal zijn in de toekomst en ook niet wanneer de huizenprijzen precies zullen stijgen of dalen.
Hij doet een trendvoorspelling.
Jij wil een soort waarzegger die de winnende lottonummers aan je doorgeeft.
Deed de vorige keer ook al een poging, maar kwam niet zo ver. Is wel goed van het padje af in ieder geval:quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:18 schreef Volkorenbrood het volgende:
[ afbeelding ]
Uitdager van Paul Ryan in Wisconsin maakt even een lijst met joden. Gaat lekker bij de Republikeinen.
Toch is het voor de entertainmentfactor wel jammer dat niet al die figuren worden gekozen. Goed, we hebben Trump al, maar Moore en ook dit sujet zijn wel gemiste kansen natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Deed de vorige keer ook al een poging, maar kwam niet zo ver. Is wel goed van het padje af in ieder geval:
https://www.theatlantic.c(...)/paul-nehlen/551312/
Ik dacht al, ik had toch niet de laatste post.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:50 schreef remlof het volgende:
Vorige topic dicht met 299 posts. Wat is er nu weer voor iets onbetamelijks gezegd?
Een gemiste kans om de KKK BBQ op het gras van het Witte Huis te organiseren dan zeker?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Toch is het voor de entertainmentfactor wel jammer dat niet al die figuren worden gekozen. Goed, we hebben Trump al, maar Moore en ook dit sujet zijn wel gemiste kansen natuurlijk.
Nee, ik had er een na jou maar dat was blijkbaar niet toegestaan, ik gaf aan in jouw POL topic gepost te hebben wat nu ineens een NWS topic is. En iets over de bijdrages daar.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik dacht al, ik had toch niet de laatste post.
Er zitten wel wat van dat soort figuren in het huis van afgevaardigden. Wellicht nog net een tikkeltje minder extreem, maar net zozeer knettergekke relifundies, Grothman en Gohmert bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Toch is het voor de entertainmentfactor wel jammer dat niet al die figuren worden gekozen. Goed, we hebben Trump al, maar Moore en ook dit sujet zijn wel gemiste kansen natuurlijk.
Ah zo, ach ja.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, ik had er een na jou maar dat was blijkbaar niet toegestaan, ik gaf aan in jouw POL topic gepost te hebben wat nu ineens een NWS topic is. En iets over de bijdrages daar.
En je verwacht dat hij de markt in Tilburg en Rotterdam kan inschatten, en neemt nog steeds niet de moeite zelf iets te onderzoeken?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:15 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Hij had 't over startswoningen, is echter een breed begrip dus vroeg me af of dat soort woningen starterswoning genoemd mogen worden.
Hij doet zijn onderzoek in de POLSC.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
En je verwacht dat hij de markt in Tilburg en Rotterdam kan inschatten, en neemt nog steeds niet de moeite zelf iets te onderzoeken?
Ah, misschien moet hij dan in fora gaan investeren ipv flatjes.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hij doet zijn onderzoek in de POLSC.
Geen idee.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:00 schreef LA_niner het volgende:
GSbrdr, is dit appartement een voorbeeld waarvan je verwacht dat die betaalbaarder wordt?
https://www.funda.nl/koop(...)91-laan-op-zuid-212/
Je had het over 2-3 jaar, wat verwacht je over 6 jaar?
Is dit een gevolg van de plannen van LR?
Was ik er weer niet kon men zich niet gedragen?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:50 schreef remlof het volgende:
Verzetskrant....twitter:ChrisAalberts twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 15:16:46TPO komt met papieren verzetskrant: The Post Offline https://t.co/UoyixRBUIj via @TPOnl reageer retweet
Mooi. Als het ook nog een beetje betaalbaar is, dan wordt het helemaal ideaal.quote:Op woensdag 31 januari 2018 08:38 schreef Volkorenbrood het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)t-voorjaar~a4564468/
Bijna milieuvriendelijk (en hopelijk een beetje betrouwbaar) naar hartje Londen.
Die behoort dan ook tot hetzelfde soort politieke rattenvangers als de Brexiteers.quote:Op woensdag 31 januari 2018 08:59 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Gelukkig geloof Baudet nog steeds dat het allemaal top gaat, hebben de Britten toch nog één fan.
Yep, ze hebben inderdaad dezelfde problematische relatie met de realiteit.quote:Op woensdag 31 januari 2018 09:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die behoort dan ook tot hetzelfde soort politieke rattenvangers als de Brexiteers.
Nadat ik drie maanden bij de ING een automatiseringsklus heb gedaan heb ik er al mijn geld weggehaald.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:22 schreef Leandra het volgende:
Bij mijn.ing.nl....
[..]
Ik weet niet hoor, maar eindiger januari dan 31 januari gaat het niet worden, en ik heb nog steeds de oude inlogpagina.
quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:20 schreef Reya het volgende:
https://www.theguardian.c(...)ightwing-study-finds
Die foto maakt het af.
In principe bankier ik bij de Rabobank, maar mijn man bij ING, nu is de situatie zo dat we een gezamenlijke rekening bij ING hebben (de boodschappenrekening), en een gezamenlijke rekening bij de Rabobank (de vaste lasten rekening).quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Nadat ik drie maanden bij de ING een automatiseringsklus heb gedaan heb ik er al mijn geld weggehaald.
Whehehe, mooi.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:20 schreef Reya het volgende:
https://www.theguardian.c(...)ightwing-study-finds
Die foto maakt het af.
Ik heb eigenlijk alleen ING, waarom is het zo inferieur op dit moment? Ik vind vooral de app erg snel en plezierig werken.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vandaar dat ik tegenwoordig dus ook een ING-inlog heb, maar ik blijf het inferieur vinden.
Ik herinner me vooral dat toen ik een rekening opende voor mijn studiefinanciering bij Postbank ik er direct een creditcard bij kreeg. Die waren toen nog een zeldzaamheid in Nederland.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:40 schreef xpompompomx het volgende:
Ik had vroegah speciaal een Pennyrekening geopend zodat ik deze bazenspaarpot kreeg:
[ afbeelding ]
Laat over een paar maanden eens weten of dat goed bevalt en of de overstap ook goed gegaan is. Ik zit er ook al een tijdje aan te denken over te stappen naar een wat meer duurzame bank.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:39 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik ben zonet eindelijk overgestapt naar de ASN bank.
Zal ik doen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:43 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Laat over een paar maanden eens weten of dat goed bevalt en of de overstap ook goed gegaan is. Ik zit er ook al een tijdje aan te denken over te stappen naar een wat meer duurzame bank.
Bijvoorbeeld dat je het saldo van het moment na een bepaalde afschrijving niet kunt zien.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:39 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen ING, waarom is het zo inferieur op dit moment? Ik vind vooral de app erg snel en plezierig werken.
Is me eigenlijk nog nooit opgevallen. Wel dat het soms wat verschuift als reserveringen definitief worden.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat je het saldo van het moment na een bepaalde afschrijving niet kunt zien.
Daarbij word ik echt gestoord van de volgorde die in de app te zien is.
De afschrijving van ons cafébezoek maandagmiddag staat later dan ons restaurantbezoek gisteren.
Ik vind de ING-app echt perfect werken. Stukken beter dan de Triodos-app, maar die is voor m'n spaarrekening dus niet zo belangrijk.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat je het saldo van het moment na een bepaalde afschrijving niet kunt zien.
Daarbij word ik echt gestoord van de volgorde die in de app te zien is.
De afschrijving van ons cafébezoek maandagmiddag staat later dan ons restaurantbezoek gisteren.
Edit: en dan staan ze ook nog eens allebei bij vandaag als datum
Bij de Rabo app heb ik ze gewoon op de datum dat ik de betaling heb gedaan, wel zo overzichtelijk, en ik hou van overzicht.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind de ING-app echt perfect werken. Stukken beter dan de Triodos-app, maar die is voor m'n spaarrekening dus niet zo belangrijk.
En de volgorde van die afschrijvingen ligt natuurlijk niet aan de app maar aan de volgorde waarin ze in de batches zijn verwerkt.
quote:Op woensdag 31 januari 2018 11:02 schreef Leandra het volgende:
Nou lijkt het trouwens alsof we enorme kroeg- en restaurantgangers zijn.
Wel autist, geen kroegtijger. Het is genoteerd.quote:Op woensdag 31 januari 2018 11:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij de Rabo app heb ik ze gewoon op de datum dat ik de betaling heb gedaan, wel zo overzichtelijk, en ik hou van overzicht.
Ik kan er echt niets mee dat ik op de 31ste een afschrijving heb van de 30ste en daarna nog een keer van de 29ste, daar ben ik echt te autistisch voor.
Wij hebben een aparte boodschappenrekening (waar we allebei een pasje van hebben) waar we alleen de boodschappen en benzine van betalen, dus ook lekker overzichtelijk.quote:Op woensdag 31 januari 2018 11:06 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
[..]
Wel autist, geen kroegtijger. Het is genoteerd.
Ik doe persoonlijk trouwens juist weer steeds meer contant. Dat maakt het voor mij makkelijker om een beetje overzicht te houden.
Ik heb het al wat genuanceerdquote:Op woensdag 31 januari 2018 11:11 schreef Ryon het volgende:
Goed voor je Fok! image. Even benadrukken dat je nooit in de kroeg te vinden bent, maar wel volledig gestoord wordt van cijfertjes die verkeerd om staan.
Helaas. Helaas. De schade is al gedaan.quote:
Dan loopt de Rabo de zaak te neppen met hun autistenfilterquote:Op woensdag 31 januari 2018 11:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij de Rabo app heb ik ze gewoon op de datum dat ik de betaling heb gedaan, wel zo overzichtelijk, en ik hou van overzicht.
Ik kan er echt niets mee dat ik op de 31ste een afschrijving heb van de 30ste en daarna nog een keer van de 29ste, daar ben ik echt te autistisch voor.
En daar ben ik heel blij mee, want ik wil gewoon een overzicht dat overzichtelijk is.quote:Op woensdag 31 januari 2018 11:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan loopt de Rabo de zaak te neppen met hun autistenfilter
Leefbaar heeft anders nu wel de Woonvisie er doorheen geramd. Wat al die ontwikkelingen op Zuid nu mogelijk maakt.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:10 schreef Volkorenbrood het volgende:
Jammer dat mensen in Rotterdam op de verkeerde partijen stemmen (DENK, Leefbaar, PVV).
Een man die Rendang kan maken..quote:Op woensdag 31 januari 2018 11:17 schreef Leandra het volgende:
Enfin: vanavond restjes.... Rendang, sajoer boontjes en rijst, die zijn er nog van afgelopen weekend, en zelfgemaakt.
Door mijn man, niet door mij.
Waarom naar de SNS?quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:39 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik ben zonet eindelijk overgestapt naar de ASN bank.
Ik wilde naar een duurzame(re) bank en had dus de keus tussen Triodos en ASN. Om heel eerlijk te zijn had het ook Triodos kunnen worden.quote:
Ik heb voor Triodos gekozen omdat ASN onderdeel van de SNS is.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:20 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik wilde naar een duurzame(re) bank en had dus de keus tussen Triodos en ASN. Om heel eerlijk te zijn had het ook Triodos kunnen worden.
Ik heb voor Triodos gekozen omdat ASN onderdeel van de SNS is.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:20 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik wilde naar een duurzame(re) bank en had dus de keus tussen Triodos en ASN. Om heel eerlijk te zijn had het ook Triodos kunnen worden.
De Volksbank, bedoel je.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb voor Triodos gekozen omdat ASN onderdeel van de SNS is.
Neem dit product af. Steun je groene projecten, kun je tot 115k belastingvrij sparen en een heffingskorting van 0.7%: https://www.asnbank.nl/be(...)nprojectenfonds.htmlquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:34 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik heb iets meer met de keuzes van ASN, daarbij zijn ze iets goedkoper. Maar goed, zoals ik al zei ontlopen de twee banken elkaar weinig in mijn ogen. De relatie tussen ASN en SNS vind ik niet een enorm probleem, Triodos moet immers ook samenwerken met andere banken.
Misschien als ik ooit geld ga verdienen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Neem dit product af. Steun je groene projecten, kun je tot 115k belastingvrij sparen en een heffingskorting van 0.7%: https://www.asnbank.nl/be(...)nprojectenfonds.html
Alleen wat jammer van de hoge fondskosten, maar blijkbaar zijn er dure mensen bij betrokken.
Je bent een lening aangegaan bij ASN?quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:37 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Misschien als ik ooit geld ga verdienen.
Niet genoeg om te gaan gokken met dat geld.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je bent een lening aangegaan bij ASN?
Ik neem aan dat je gewoon wat spaargeld hebt.
Gokken?quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Niet genoeg om te gaan gokken met dat geld.
Voor alleenstaanden is het al vanaf 30k interessant.quote:
Die verloopt op rolletjes, de heren verhuizers zijn alles aan het binnenlopen, het leggen van de vloer...not so much.quote:
Meer: Cryptocurrency Scam Site Disappears, Leaving Only the Word 'Penis' Behindtwitter:RMac18 twitterde op maandag 29-01-2018 om 00:46:33Can’t stop thinking about the fact that a company promised to put fruit and produce on the blockchain (whatever the hell that means), held an ICO, ran away with their investors’ money, and only left the word “penis” on its website. reageer retweet
Oh, dat van de vloer is minder, dat zit de verhuizing natuurlijk ook in de wegquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die verloopt op rolletjes, de heren verhuizers zijn alles aan het binnenlopen, het leggen van de vloer...not so much.
Eerst drama omdat het beton op de 1e verdieping veel te nat was, toen zieken dus de begane grond heeft wel de vloer maar nog niet alle plinten, met wat geluk is zaterdag alsnog alles gelegd en afgewerkt
En daarom gaat Wopke de bitcoin verbieden:quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:05 schreef Perrin het volgende:
Meer: Cryptocurrency Scam Site Disappears, Leaving Only the Word 'Penis' Behindtwitter:RMac18 twitterde op maandag 29-01-2018 om 00:46:33Can’t stop thinking about the fact that a company promised to put fruit and produce on the blockchain (whatever the hell that means), held an ICO, ran away with their investors’ money, and only left the word “penis” on its website. reageer retweet
quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En daarom gaat Wopke de bitcoin verbieden:
Kabinet denkt na over verbod op bitcoins
Keek toen ik dit las wel even naar de naam van de auteur.quote:waarschijnlijk onder het motto 'als wij het al niet snappen, dan kunnen onze burgers daar al zeker niet mee omgaan'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |