Heb een stuk gevolgd via NPO Politiek maar vond het behoorlijk matig.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 01:03 schreef Kaas- het volgende:
Was net bij Politieke Junkies (live op NPO Politiek) en de borrel erna en vond het allebei echt vreselijk leuk. Die ga ik nu standaard prikken elke maand.
Lijkt mij ook de enige terechte winnaar.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 01:05 schreef skysherrif het volgende:
Nice plakkaat van verlatinghe heeft gewonnen.
Borrel was awesome, maar get programma ook.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 01:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb een stuk gevolgd via NPO Politiek maar vond het behoorlijk matig.
De borrel was vast stukken beter
Finale was tussen Nachtwacht, akte en de telescoop.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 01:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Lijkt mij ook de enige terechte winnaar.Nijntje, komop zeg.
Oepsquote:Op zaterdag 27 januari 2018 01:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Borrel was awesome, maar get programma ook.
En ja sky, ik ben echt deze week getrouwd. Das geen grapje.
Wel typisch dat je het nu eigenlijk weer negeert.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 01:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oeps
Beetje bot dat ik het in het vorige topic totaal negeerde. Wat voor programma is het eigenlijk, hoe is de opzet een beetje?
Dat valt wel meequote:Op zaterdag 27 januari 2018 01:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel typisch dat je het nu eigenlijk weer negeert.
Wat?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 01:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Borrel was awesome, maar get programma ook.
En ja sky, ik ben echt deze week getrouwd. Das geen grapje.
Nog maar een jaartje wachten.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 01:21 schreef remlof het volgende:
Kan er geen 24+ toegang op deze reeks komen?
Dan ben je pas echt volwassen immers.
Ja, in Zweden willen sommigen de meerderjarigheid pas laten ingaan bij 24 hè? Ik las het ook van de week. In de Metro.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 01:21 schreef remlof het volgende:
Ja, dus dan kun je pas over 13 maanden weer met remlof discussiëren hè.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 01:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Klopt, over iets meer dan een maand 23.
Ik vind ook dat de Nachtwacht en de microscoop (toch?) vooral de verdienste zijn van personen in plaats van dat het iets met Nederland te maken heeft.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 01:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Finale was tussen Nachtwacht, akte en de telescoop.
Nachtwacht is natuurlijk erg mooi en beroemd, maar vooral voor Nederland. Telescoop is natuurlijk wel een prima bijdrage van Nederland aan de wetenschap, maar op meerdere fronten is de akte wel echt van wereldbelang geweest (zo is de Declaration of Independence gebaseerd op onze akte)
En Euribob dan?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 01:21 schreef remlof het volgende:
Antonie van Leeuwenhoek hè.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 01:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind ook dat de Nachtwacht en de microscoop (toch?) vooral de verdienste zijn van personen in plaats van dat het iets met Nederland te maken heeft.
Vrij zeker dat het de telescoop is, microscoop is van leeuwenhoek.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 01:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind ook dat de Nachtwacht en de microscoop (toch?) vooral de verdienste zijn van personen in plaats van dat het iets met Nederland te maken heeft.
Chinees ding kopen dan? 110¤. Abonnementje van 4 gig erbij voor 15¤/mnd.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 01:33 schreef Kowloon het volgende:
Ik wil een nieuwe telefoon. Maar Windows Phone is ten dode opgeschreven, Apple vind ik te duur, en Android bevat teveel bagger.
Dat is toch ook Android? En het lijkt mij dat een Android-telefoon van een Chinees merk helemaal doffe ellende is.quote:
Stel je niet aan en koop gewoon een androidquote:Op zaterdag 27 januari 2018 01:33 schreef Kowloon het volgende:
Ik wil een nieuwe telefoon. Maar Windows Phone is ten dode opgeschreven, Apple vind ik te duur, en Android bevat teveel bagger.
Ja, die gast die het heeft is er hilarisch over, die ik ken.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 01:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is toch ook Android? En het lijkt mij dat een Android-telefoon van een Chinees merk helemaal doffe ellende is.
Lijkt me heel verstandig. Weet niet hoe het bij jou was, maar ik werd ook pas voor rede vatbaar toen ik 24 was.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 01:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, in Zweden willen sommigen de meerderjarigheid pas laten ingaan bij 24 hè? Ik las het ook van de week. In de Metro.
iPhone SE.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 01:33 schreef Kowloon het volgende:
Ik heb nu pas filosofische doorzichten waar ik wat mee kan hoor. We groeien altijd. Ik denk dat ik over 5 jaar weer anders over zaken denk ook.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 01:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Lijkt me heel verstandig. Weet niet hoe het bij jou was, maar ik werd ook pas voor rede vatbaar toen ik 24 was.
Jammer dat het niet langer dan 10 jaar heeft mogen duren.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 01:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Lijkt me heel verstandig. Weet niet hoe het bij jou was, maar ik werd ook pas voor rede vatbaar toen ik 24 was.
Valt niet aan te ontkomen denk ik ja.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 01:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Stel je niet aan en koop gewoon een android
Je moet zsm volwassen zijn en meedraaien hè, mond dicht, lesjes leren en that's it, toch?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 01:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jammer dat het niet langer dan 10 jaar heeft mogen duren.
Jep, 1 van mijn favoriete.quote:
Alhoewel het trouwens gewoon Handel is (wel trema op a) en niet "ae".quote:
Ik heb een LG Q6, prima mobiel en niet al te duurquote:Op zaterdag 27 januari 2018 01:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Valt niet aan te ontkomen denk ik ja.
Klopt, maar had daar geen invloed op uiteraard, maar wel mooi. Pachelbel nu.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 01:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Alhoewel het trouwens gewoon Handel is (wel trema op a) en niet "ae".
Eigenlijk een beetje dom, maar die (ik neem aan dat je Canon in D bedoeld) heb ik nog in mijn top2000 lijst gezetquote:Op zaterdag 27 januari 2018 01:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, maar had daar geen invloed op uiteraard, maar wel mooi. Pachelbel nu.
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 01:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, maar had daar geen invloed op uiteraard, maar wel mooi. Pachelbel nu.
Ja, nou ja maar 1 canon van Pachelbel en 100den versies en uitvoeringen, ene beter dan de andere. Ooit 1 gehoord in een Australische serie, was wel de beste wmb.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 01:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eigenlijk een beetje dom, maar die (ik neem aan dat je Canon in D bedoeld) heb ik nog in mijn top2000 lijst gezet
Die ziet er netjes uit. Gaat op het lijstje.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 01:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb een LG Q6, prima mobiel en niet al te duur
Oei, dan wel een stuk met een extra zware lading.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 01:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, nou ja maar 1 canon van Pachelbel en 100den versies en uitvoeringen, ene beter dan de andere. Ooit 1 gehoord in een Australische serie, was wel de beste wmb.
Gebruikt ook bij de crematie van mijn vader in september 1999.
Heb je deze ook, is een beetje niet jazzy maar jizzy zeg maar het ingetogene is er wel, maar ook weer een beetje weg:quote:Op zaterdag 27 januari 2018 01:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar dit blijf ik ook zo heerlijk simpel en fijn vinden.
Vaak is het baggermuziek op iemands werk hoor, als iemand de audacity heeft om een radiozender op te zetten voor "iedereen". Mensen zijn nu eenmaal omringd door barbaren, ben er al aan gewend.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 01:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oei, dan wel een stuk met een extra zware lading.
Maar beter dan dat je een top40 nummer op je begrafenis gebruikt, zodat je dat nummer daarna bijna elke dag nog op werk hoort.
Ghehe, maar aan de andere kant luister ik ook:quote:Op zaterdag 27 januari 2018 01:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vaak is het baggermuziek op iemands werk hoor, als iemand de audacity heeft om een radiozender op te zetten voor "iedereen". Mensen zijn nu eenmaal omringd door barbaren, ben er al aan gewend.
Ook:
Wel een beetje Eurosongfestival-achtig, toch? Gebruiken ook Engels woordje "Freeze".quote:Op zaterdag 27 januari 2018 02:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ghehe, maar aan de andere kant luister ik ook:
Soundtrack van een animeserie hahaquote:Op zaterdag 27 januari 2018 02:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wel een beetje Eurosongfestival-achtig, toch? Gebruiken ook Engels woordje "Freeze".
Ken ik deze nog uit Japan:.
zal zo ff luisteren.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 02:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wel een beetje Eurosongfestival-achtig, toch? Gebruiken ook Engels woordje "Freeze".
Japans nummertje dat in de jaren 60 ook in het westen populair was.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 02:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Soundtrack van een animeserie haha
Ben maar een grote wandeling met honden gaan maken. t Is wat mistig, donker en fris buiten.quote:
Daarna weer terug onder de wol?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 03:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ben maar een grote wandeling met honden gaan maken. t Is wat mistig, donker en fris buiten.
Neuh. Twee uurtjes wandelen en dan maar eens wat nuttigs gaan doen. En jij? Kom je nog onder de wol vannacht?quote:
Waarom zo vroeg op a ldan?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 03:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Neuh. Twee uurtjes wandelen en dan maar eens wat nuttigs gaan doen. En jij? Kom je nog onder de wol vannacht?
Internet in je broekzak, blijft toch een raar fenomeen.
Dit isniet zo mijn dingquote:Op zaterdag 27 januari 2018 02:28 schreef Ryan3 het volgende:
Nu Ruthless Queen van Kayak, mijn jeugd en die van remlof wrs, en pas jaren later begreep ik dat-ie Ruthless Queen zong. Ned-Inglish.
Dankzij yt..
(Krijg je ook meteen Hans Vermeulen rip in je TL op yt).
Dit is wel vrolijkquote:Op zaterdag 27 januari 2018 02:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik moet toch altijd wel lachen om je, dat je de meest onwaarschijnlijke zaken als heel modaal weet te brengen hoor. Net als dat topic van je over libertarisme, weet je dat nog? Een wandeling van 2 uur? Hebben je honden niet zoiets van, dude, wat doe je, sigme. Ik ken honden hè.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 03:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Neuh. Twee uurtjes wandelen en dan maar eens wat nuttigs gaan doen. En jij? Kom je nog onder de wol vannacht?
Lol, ik heb dat niet hoor internet op zak, als in smartfoon.quote:Internet in je broekzak, blijft toch een raar fenomeen.
Liefste moet zo vroeg op voor z’n werk.quote:
Was een hitje in de jaren 60 in het westen.quote:
Kan die dat niet alleen dan?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 03:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Liefste moet zo vroeg op voor z’n werk.
Nothing changed, Ryan.quote:
Je bent veel te goed voor hem, sigme.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 03:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Nothing changed, Ryan.
Ik sta op als hij opstaat, zet koffie/thee/brinta/whatever en geeft hem z’n eten voor de dag mee dat ik vers bereid heb. Net als 13 jaar geleden.
Dat is wel echt liefde hoor.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 03:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Nothing changed, Ryan.
Ik sta op als hij opstaat, zet koffie/thee/brinta/whatever en geeft hem z’n eten voor de dag mee dat ik vers bereid heb. Net als 13 jaar geleden.
Natuurlijk kan hij dat. Maar ik vind het een leuker leven wanneer we dat soort dingen voor elkaar doen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 03:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je bent veel te goed voor hem, sigme.
Kan hij allemaal zelf doen.
Maar stel nu eens, iets geks hoor, jij valt weg ergens door, wat dan?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 03:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Natuurlijk kan hij dat. Maar ik vind het een leuker leven wanneer we dat soort dingen voor elkaar doen.
Dan moet alles anders. Ik verdien ruim driekwart van al ons geld. Hij zou dan belangrijkere vragen aan z’n hoofd hebben dan de ochtendthee.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 03:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar stel nu eens, iets geks hoor, jij valt weg ergens door, wat dan?
Dus je bent top-girl en je wrijft het er nog eens in door om 3 uur 's nachts zijn brinta te maken??? Is dat niet een beetje too much voor hem?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 03:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan moet alles anders. Ik verdien ruim driekwart van al ons geld. Hij zou dan belangrijkere vragen aan z’n hoofd hebben dan de ochtendthee.
Overigens antwoord klopt niet: zou moeten zijn "heb ik toch al gezegd, hij kan zelf ook alles doen".quote:Op zaterdag 27 januari 2018 03:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan moet alles anders. Ik verdien ruim driekwart van al ons geld. Hij zou dan belangrijkere vragen aan z’n hoofd hebben dan de ochtendthee.
Top girl? We leven samen. Jij leeft alleen, tegenwoordig?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 04:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus je bent top-girl en je wrijft het er nog eens in door om 3 uur 's nachts zijn brinta te maken??? Is dat niet een beetje too much voor hem?
Vrachtwagenchauffeur geworden met een doctoraal toch?
Internationaal chauffeur op Litouwen?
Overigens die honden hebben niet echt een wandeling nodig van 2 uur midden in de nacht hoor, seriously, is geen conditio sine qua non voor honden. Alleen als jij 2 uur wil stappen, dan gaan ze mee, eerst wat geeuwen en uitrekken en moeilijk kijken wrs..
Ja, jij begon er over hoor, dat je 2/3de inkomen verdient. En ja, jij kan zomaar een prins op het witte paard tegen komen op internet of elders en dan is je liefste alleen, dan moet-ie toch ook vooruit kunnen? Is toch niet heel gek? Maar goed, hij kan het dus ook zelf, maar hij laat jou dus midden in de nacht wakker worden om zijn brinta te maken nu??? Of doe je dat vrijwillig om zo je stempel te drukken dus?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 04:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Top girl? We leven samen. Jij leeft alleen, tegenwoordig?
Hij de buitenboel, jij de binnenboel? Had een ouwe collega die dat ook altijd uitsprak. Moest er wel om lachen, man kon niet eens een eitje bakken, beweerde hij, en was er trots op. Laatst ook weer een collega: nee, vrouwen moeten gewoon bij de kinderen blijven als ze jong zijn, want kinderopvang is niets. Werd vervolgens kwaad, omdat ik zei dat er geen cijfers zijn over wat hij beweerde. Kinderen die in de kinderopvang zaten worden linea recta niet allemaal criminelen of seriemoordenaars oid. En toen werd hij boos.quote:Hij rijdt niet internationaal hoor, dat zouden we ons ook niet kunnen permiteren, hij doet alle werk met huis/erf/beesten. We kunnen leven zoals we leven dankzij alle tijd/arbeid die hij erin steekt.
Ja, lijkt net of dat ik nu sceptisch ben overal over, maar moet gewoon altijd lachen om je, omdat je nog steeds dingen zegt die gewoon niet echt eh... nou ja, die echt niet eh.... die nu ja, niet helemaal uit het leven gegrepen zijn wmb. Zand erover.quote:Verder wandelen de honden omdat ik wandel, maar ze vinden de wandelingen in het donker wel fijn. Geen gezeur met aanlijnen enzo.
Lyrebird heeft destijds ieders score op de moral politics op het kaartje geplot en daar de Nederlandse partijkeuze per persoon aan toegevoegd:quote:Op zaterdag 27 januari 2018 04:38 schreef Ryan3 het volgende:
En dan weet je niet eens waarom ik het meeste moest lachen om jou. Dat was de uitkomst van het politieke kompas enquête, precies in het midden..
Ik kwam dus op het moreel kompas temidden van dat kluitje VVD-stemmers uit.quote:Op donderdag 13 juli 2006 05:52 schreef sigme het volgende:
Geweldig Lyrebird!
Ik wil mijn stem (die verdwaalde GroenLinkser tussen de VVD) graag veranderen. Weliswaar stem ik dat meestal, maar zoals ik al zei, ze vertegenwoordigen nauwelijks mijn ideeën. Qua ideeën past D66 beter bij mijn voorkeur.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:01 schreef sigme het volgende:
Volgens dit kieskompas sta ik het verst van GroenLinks en het meest nabij VVD.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 07:36 schreef Dwersdriever het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Interessant verhaal in Trouw vanmorgen dat Shell zich mogelijk heeft ingedekt tegen schadeclaims tegen de NAM.
Wat is het toch een kutbedrijf eigenlijk.quote:Begin juni 2017 heeft Shell zijn zogeheten 403-aansprakelijkheidsverklaring voor de Nam ingetrokken, zo blijkt uit een kort zinnetje in het jaarverslag van Shell Nederland. "Daarmee is Shell niet langer aansprakelijk voor schulden van de Nam die het gevolg zijn van rechtshandelingen na die intrekking", zegt Hans Beckman, emeritus hoogleraar jaarrekeningenrecht aan de Erasmus Universiteit. "Voor alle schikkingen en overeenkomsten die de Nam na die intrekking sluit om aardbevingsschade te vergoeden, kun je dus niet bij Shell aankloppen."
Nice.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 08:48 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Wat is het toch een kutbedrijf eigenlijk.
Vanuit de shell bekeken is dat natuurlijk vrij slim.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 07:36 schreef Dwersdriever het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Interessant verhaal in Trouw vanmorgen dat Shell zich mogelijk heeft ingedekt tegen schadeclaims tegen de NAM.
Zeker. Maar past weer niet in het goede mvo-imago dat Shell probeert uit te stralen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 09:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vanuit de shell bekeken is dat natuurlijk vrij slim.
Goedemorgen.
Waarom zou zo'n bedrijf zich hier ethischer opstellen dan in bijvoorbeeld Nigeria? Alleen als het goed is voor de shareholder value.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 08:48 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Nee klopt, Shell heeft vaker laten zien dat het geen moeite heeft met immoreel gedrag. Al zou je misschien nog kunnen zeggen dat een slecht imago in Nederland lastiger is voor hen dan een slecht imago in Afrikaanse landen. Maar dit zal wel weer van ze afglijden.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:14 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Waarom zou zo'n bedrijf zich hier ethischer opstellen dan in bijvoorbeeld Nigeria? Alleen als het goed is voor de shareholder value.
Ik vind het een prima zet eigenlijk. Als aandeelhouder van Shell, zowel persoonlijk als via mijn pensioenfonds, heb ik geen trek om de rommel van de Nederlandse Staat op te mogen ruimen. En kennelijk is het juridisch mogelijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 08:48 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Ik vind het wel een mooie foto. Ogenschijnlijk geen vuiltje aan de lucht voor de mensen op de foto en gewoon wat stoute avontuurtjes in de Oval Office.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Die vent daarachter een beetje gniffelen.
Ja, inderdaad. Leuke (afgrijselijke dus) jaren '90 das van Bill ook.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie foto. Ogenschijnlijk geen vuiltje aan de lucht voor de mensen op de foto en gewoon wat stoute avontuurtjes in de Oval Office.
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:20 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Bill is inderdaad ook echt een kloothommel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |