Dat moet ook wel na het drama van vorig jaar.quote:Op zondag 28 januari 2018 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Met Conchita en Luísa Sobral in de juryAlleen de publieksstemmen tellen, las ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is vooral erg sterk van de makers dat ze een serie (met meerdere seizoenen) weten te maken met acteurs en met verhaallijnen die normaal gesproken totaal niet aan bod komen. Het is toch wel een beetje het ondergeschoven kindje van Hollywood de 'senioren'. En ondanks dat er geen directe herkenbaarheid zit met de personages heb ik toch een sterke band met ze en beleef ik heel veel plezier aan de serie![]()
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Dat nummer van Spanje van afgelopen jaar was inderdaad bijzonder treurig. Dat kon echt nietquote:Op zondag 28 januari 2018 01:00 schreef Nexum het volgende:
[..]
Dat moet ook wel na het drama van vorig jaar.
EN OMG CONCHITA MN SCHATJE![]()
![]()
Al helemaal omdat Contigo had moeten winnen.quote:Op zondag 28 januari 2018 01:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat nummer van Spanje van afgelopen jaar was inderdaad bijzonder treurig. Dat kon echt niet
Dat zou kunnen. Heb het Spaanse NSF niet gezien.quote:Op zondag 28 januari 2018 01:02 schreef Nexum het volgende:
[..]
Al helemaal omdat Contigo had moeten winnen.
quote:Op zondag 28 januari 2018 01:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Heb het Spaanse NSF niet gezien.
quote:Op zondag 28 januari 2018 01:00 schreef Redefine het volgende:
Ja eens. Héél knap om een serie over oudjes te maken die jong en oud zoveel plezier geeft om naar te kijken. Ze hebben dan ook wel echt vier fantastische acteurs op leeftijd. Ik geloof dat ze in het echt nog ouder zijn dan ze spelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is vooral erg sterk van de makers dat ze een serie (met meerdere seizoenen) weten te maken met acteurs en met verhaallijnen die normaal gesproken totaal niet aan bod komen. Het is toch wel een beetje het ondergeschoven kindje van Hollywood de 'senioren'. En ondanks dat er geen directe herkenbaarheid zit met de personages heb ik toch een sterke band met ze en beleef ik heel veel plezier aan de serie![]()
En ook knap dat het van hilarisch naar emo kan schieten binnen een paar minuten.
Kijk de Golden Girls waren ook echt enig, maar hierbij voel ik meer.dit heeft toch wat meer diepgang.
(dit van mij kon zonder spoilertags toch?)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja dit kan gewoon zonder spoilertags ja. Het zegt iets overal het overkoepelende thema, verklapt niets over de inhoud. En ja, ze zijn allemaal een jaar of tien ouder dan hun personages.quote:Op zondag 28 januari 2018 01:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja eens. Héél knap om een serie over oudjes te maken die jong en oud zoveel plezier geeft om naar te kijken. Ze hebben dan ook wel echt vier fantastische acteurs op leeftijd. Ik geloof dat ze in het echt nog ouder zijn dan ze spelen?
En ook knap dat het van hilarisch naar emo kan schieten binnen een paar minuten.
Kijk de Golden Girls waren ook echt enig, maar hierbij voel ik meer.dit heeft toch wat meer diepgang.
(dit van mij kon zonder spoilertags toch?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Is het een idee om een topic aan te maken waar wij onze lijstjes bij houden van 2018?quote:Op zondag 28 januari 2018 00:08 schreef Nexum het volgende:
IEDEREEN MN TOP 2 KIJKEN GROEJTES EN GEEF EEN LIKE
Eens!quote:Op zondag 28 januari 2018 21:51 schreef Majkool het volgende:
Eerste mogelijke nummer van dit jaar tot nu toe dat wat speciaals heeft
Je bent al bijna klaar met de landen die nu nog meedoenquote:Op zondag 28 januari 2018 18:02 schreef Fred_B het volgende:
Na een paar mindere landen in de serie, hebben we vandaag eindelijk weer eens een knaller te pakken. Het gaat om een land dat met name in de jaren '90 en kort na de eeuwwisseling uitblonk op het ESF en vaak goed scoorde. Zo goed dat ze zelfs elk jaar mochten meedoen in die tijd. Het gaat natuurlijk over Kroatië![]()
ESF / ESF-Land van de week (Deel 45): KROATIË
Ik vind het ook niet het beste ooit ofzo. Gewoon leuk. Maar ook met in het achterhoofd de rest van het tv-aanbod. Daar zit weinig leuks in het Nederlands bij.quote:Op maandag 29 januari 2018 19:47 schreef Redefine het volgende:
En oh ja over de Luizenmoeder. Gisteren de aflevering weer gezien. Ik kon af en toe nog best grinniken, maar ik snap de hype echt nog steeds niet.
Dat is zeer goed opgeletquote:Op maandag 29 januari 2018 19:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je bent al bijna klaar met de landen die nu nog meedoen![]()
Als het goed is alleen nog Portugal, Letland en Bulgarije. En dan zijn er nog wel wat landen die veel hebben meegedaan, maar er nu niet meer bijzijn zoals Turkije en Bosnië.
Maar Samantha is begin dértigquote:Op maandag 29 januari 2018 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Greys, weet je nog dat je schreef dat je dacht dat Samantha ouder was.
Die Juf Ank stond in Het Parool zaterdag. (42) stond erbij. Ik dacht ook veel ouder. Al staat zij natuurlijk in rol en met knot in het haar
Ik denk dat Samantha altijd zo een "serieus" koppie heeft gehad. En heeft ze haar stem ook niet iets tegen? Ik had haar 35 gegeven.quote:Op maandag 29 januari 2018 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar Samantha is begin dértigDie had ik echt ouder geschat. Juf Ank dr leeftijd klopt wel ongeveer in mijn hoofd.
Ja het zijn alle vier rond-de-tachtigers. Ik geloof dat de leeftijd van de dames in de serie zelfs een paar jaar jonger is dan hun échte leeftijd!quote:Op maandag 29 januari 2018 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Over nog meer leeftijden gesproken. Ik zocht de leeftijden op van Sol en Robert. Die zijn ook echt allebei eind 70. Had ze ook niet jonger geschat eigenlijk. Zeker Sol niet.
Maar die snap ik dan even niet.quote:Op maandag 29 januari 2018 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het zijn alle vier rond-de-tachtigers. Ik geloof dat de leeftijd van de dames in de serie zelfs een paar jaar jonger is dan hun échte leeftijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |